PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : en güzek kokan yer silme deterjanı



cemre_SU
09-06-2009, 20:27
arkdaşlar yerdeki fayansları sildiğim zaman evim çok güzel koksun istiyorum en güzel kokan yersilme deterjanı hangisizemuszemus

sefamolsun
09-06-2009, 20:43
Güzel kokmasına kokuyorlarda kuruduktan sonra o kokudan esermi kalıyo sankim -tatlicadiarzu-

maytap80
09-06-2009, 20:46
bingo bebeğimin dünyasını keşfettim evim mis gibi bebek kokuyo gerçekten rüya gibi bir koku bayılıcaksın dene bak
hemde çok kalıcı
1 de sildim çıktım akşam 7de geldim hala mis gibi kokuyodu
bingonun turuncusu da çok güzel kokuyo ama favorim beyaz olan

cemre_SU
09-06-2009, 21:18
bingo bebeğimin dünyasını keşfettim evim mis gibi bebek kokuyo gerçekten rüya gibi bir koku bayılıcaksın dene bak
hemde çok kalıcı
1 de sildim çıktım akşam 7de geldim hala mis gibi kokuyodu
bingonun turuncusu da çok güzel kokuyo ama favorim beyaz olan

evt onu bizim gelinde kullanıyor evi bırak merdivenlere iniyor kokusuopuyorumnanaktan

lostsun
09-06-2009, 22:34
bingo süper evet bebeğimin dünyası.bir de grin diye bir arap sabunu var.harika kokuyor.ve çok kalıcı.

Mihriban
10-06-2009, 16:41
hanımlar bingoyu bugünlerde çok duyar oldum
bende alıcam denicem ve burda sonucu size yazıcama.s

istanblue
06-10-2009, 17:42
bingo bebeğimin dünyasını keşfettim evim mis gibi bebek kokuyo gerçekten rüya gibi bir koku bayılıcaksın dene bak
hemde çok kalıcı
1 de sildim çıktım akşam 7de geldim hala mis gibi kokuyodu
bingonun turuncusu da çok güzel kokuyo ama favorim beyaz olan

evetttt biz de kullanıyoruzz çok güzellllzemuszemus

istanblue
06-10-2009, 17:44
bingo süper evet bebeğimin dünyası.bir de grin diye bir arap sabunu var.harika kokuyor.ve çok kalıcı.

grin likit arap sabunu da süper for weet'ten almıştk biz

MissBiricik
08-10-2009, 17:46
fakir parke için olanın
çok güzel kokusu varzemuszemus

DepresifPolyanna
08-10-2009, 19:47
bingo bebeğimin dünyasını keşfettim evim mis gibi bebek kokuyo gerçekten rüya gibi bir koku bayılıcaksın dene bak
hemde çok kalıcı
1 de sildim çıktım akşam 7de geldim hala mis gibi kokuyodu
bingonun turuncusu da çok güzel kokuyo ama favorim beyaz olan

Bende bunu dicektim, ama diğerlerine göre fazla köpürmüyor ama kokusu muhteşem kaydirigubbakcemile3

Bir de Marc ın sarı güller olanı var o da çok güzel kokuyor

nastasia
28-01-2010, 14:25
ben bimde satılan aks marka deterjanıda seviorum harika kokuo ama öyle dediiniz gibi 7-8 saat kalmıo:(((
ben artık sıvı arapsabunu aldım onunla siliorum kokusundan çok doğallık önemli:)))

niltt
28-01-2010, 14:39
bende parkeleri silmek için "fakir ahşap temizleyicisi"ni almıştım,saatler sonra eşim geldiğinde bile kokuyu farketti,gerçekten güzel kokuyo bence...

_NURUM_
28-01-2010, 15:13
bizde bingo ateş çiçeklerini kullanıoruzzz.çok hoş kokuyoo.kalıcıda

gorkemli
28-01-2010, 23:24
ajax fabuloso mor renkli olan çok güzel kokuyor.hergün evi silmek geliyor içimden.

Salvana
19-02-2010, 19:23
ajax fabuloso mor renkli olan çok güzel kokuyor.hergün evi silmek geliyor içimden.

bende lavanta kokulu olanı yani mor olanı kullanıyorum fakat kokusu kuruyana kadar.....temizlik yaparken cok hoş kokuyo fakat sonra ucup gidiyo..bingonun beyaz olanını cok tavsiye etmişler.. onu deneyeceğim bende...

DilaNaz
19-02-2010, 20:34
cif yüzey temizleyici yeşil renkli sıvı deterjan.çok güzel kokuyor.

iklim
19-02-2010, 21:16
bingo
bebeğimin dünyası

meldam
19-02-2010, 22:35
bingoyu duydum nette çok övüyorlar ama adanada hiç görmedim bilmiyorumkismilebilmiyorumkismile

nazalp
23-02-2010, 22:48
bende dixi yaban gülü olan var
kokusu müthiş...

NEFERTİTİ
02-03-2010, 09:57
hanımlar bu bingo bebğimin dünyası dediğnz yumusatıcı mı yer silme detrjanı mı var özel anlayamadım da,

depresyonnn
02-03-2010, 10:00
bingo ateş çiçekleri yerleri silmede, cif banyo temizleyicisini ise banyoda kullanın gerçekten çok güzel kokuyor...

BaSiYaZMaLiKiZ
02-11-2010, 15:36
bingo bebeğimin dünyasını keşfettim evim mis gibi bebek kokuyo gerçekten rüya gibi bir koku bayılıcaksın dene bak
hemde çok kalıcı
1 de sildim çıktım akşam 7de geldim hala mis gibi kokuyodu
bingonun turuncusu da çok güzel kokuyo ama favorim beyaz olan

ben de çok övgüsünü duydum bingo bebeğimin dünyasını en kısa zamanda alıcam inş :13:

BaSiYaZMaLiKiZ
02-11-2010, 15:37
hanımlar bu bingo bebğimin dünyası dediğnz yumusatıcı mı yer silme detrjanı mı var özel anlayamadım da,

yer silme deterjanı canım

yüzey temizleyici yani

toz alırken falanda suya katılıyomuş misler gibi kokuyormuş :16:

GökyüzündeDans
02-11-2010, 17:32
Ben bu bingo bebeğimi aradım taradım bulamadım arkadaşlar yumuşatıcı değil demi bu

sea sea
03-11-2010, 14:37
ben dixi diycem harika bi kokusu var kalıcıda aynı zamanda.pembe olanı.tavsiye ederim.zaten kokusunu bi hissederseniz hemen alırsınız...

Sumak
03-11-2010, 14:39
bingo ,lovely ...harıka

yesim.a
08-02-2011, 16:36
bende bebegim dünyasını aldım hiç öyle mis gibi bebek filan kokmadı ilk sildigimde beyazkalıp sabunlar varya onlar gibi kokuyor daha sonrada çok agır bi koku oluştu anlayamadım:15:

kestane_sekeri
19-09-2011, 19:10
sonunda deneyebildim şu bebeğiğmin dünyasını.gerçekten güzel kokusu var.ama sanırım bingo yenilenmiş bütün hepsinin kokusu kalıcı gibi geldi bana.bi tane turuncuyu kokladım ateş çiçekleri sanırım oda çok güzel kokuyodu.keşke bitanede ondan alsaydım diyorum şimdi:) bu bitince aırım artık ondan.evi silmek için can atıyorum resmen:)

atractive
19-09-2011, 19:21
arkdaşlar yerdeki fayansları sildiğim zaman evim çok güzel koksun istiyorum en güzel kokan yersilme deterjanı hangisizemuszemus

yer silme deterjanı ne ya?
yüzey temizleyiciyle temizliyorum ben yerleri başka özel bişi de mi varmış kovaya yüzey temizleyici ve bazende çamaşır suyu koyup siliyorum yani

atractive
19-09-2011, 19:23
bingo bebeğimin dünyasını keşfettim evim mis gibi bebek kokuyo gerçekten rüya gibi bir koku bayılıcaksın dene bak
hemde çok kalıcı
1 de sildim çıktım akşam 7de geldim hala mis gibi kokuyodu
bingonun turuncusu da çok güzel kokuyo ama favorim beyaz olan

bu bingo bebeğimin dünyası bebek deterjanı mı yoksa yüzey temizleyicisi mi anlamadım:26:

KalenderMesrepim
25-11-2011, 18:32
bende bingo bebeğimin dünyası kullanıorum çok memnunum uzun zamandan beri ve de hiç değiştirmeyi düşünmüyorum

dunedain
25-11-2011, 18:35
ben direk vernelin lavanta ozlu camasir yumusaticisi +camasir suyu + sirke mutlaka kullanirim +yuzey temizliyiciyi koyarim kaynar su koyup ole silerim..kaynar su koydugum icin camasir suyunu az koyarim tepkimeye girip zehirlemesin diye...

soft85
25-11-2011, 18:37
kızlar bende okaliptus kokulu domestos kullanıyorum

melis_87
14-12-2011, 13:05
bingo bebeğimin dünyasını keşfettim evim mis gibi bebek kokuyo gerçekten rüya gibi bir koku bayılıcaksın dene bak
hemde çok kalıcı
1 de sildim çıktım akşam 7de geldim hala mis gibi kokuyodu
bingonun turuncusu da çok güzel kokuyo ama favorim beyaz olan

Annem de kullanıyordu bi ara ben de çok beğendim kokusunu kalıcı da ama ben daha farklı bir koku istiyorum var mı bildiğiniz :)

kestane_sekeri
18-03-2013, 11:31
kızlar bebeğimin dünyasının adı değişti, mutlu yuvam oldu. ama kalitesinde bi değişiklik yok hala misler gibi kokuyo ev silince

1ol_20
28-04-2014, 14:35
kızlar bebeğimin dünyasının adı değişti, mutlu yuvam oldu. Ama kalitesinde bi değişiklik yok hala misler gibi kokuyo ev silince

baska böyle kalıcı koku var mı kızlar ben iş yerinde kullanıcam yerler fayans yada parke degil beton onlarda böyle kalıcı olur mu?

remuka
01-05-2014, 21:10
tampa beyaz sabun kokulu kullanın. çok güzel ve kalıcı

kardelen18
23-05-2014, 17:04
kızlar bebeğimin dünyasının adı değişti, mutlu yuvam oldu. ama kalitesinde bi değişiklik yok hala misler gibi kokuyo ev silince

Aynen adı değişmiş çok güzel kokuyor kalıcı kokusu :34:

ladymoon
04-06-2014, 15:33
kızlar bebeğimin dünyasının adı değişti, mutlu yuvam oldu. ama kalitesinde bi değişiklik yok hala misler gibi kokuyo ev silince

ben de bebeğimin dünyası arıyorum döne döne...
Çok teşekkürler :)

duruberil10
08-06-2014, 10:50
ben en çok çam kokuluları seviyorum

mimoz_a
19-06-2014, 15:18
yumoş beyaz yumuşatıcı kullanıyorum. çok hafif ama mis gibi

ANNONA
19-06-2014, 15:20
bingo bebeğimin dünyasını keşfettim evim mis gibi bebek kokuyo gerçekten rüya gibi bir koku bayılıcaksın dene bak
hemde çok kalıcı
1 de sildim çıktım akşam 7de geldim hala mis gibi kokuyodu
bingonun turuncusu da çok güzel kokuyo ama favorim beyaz olan

ay hakkatten ya bende onu aldım geçenlerde harika kokuyo bayada kalıcı bi koku mis misssss

Sera_izm
20-06-2014, 16:55
Yer için geçenlerde Tampa diye bişey aldım kızlar:)
Saf Beyaz sabun kokusu. Çok fErahlatıcı. mİS gibi. Kilolukları da var. Bidon olarak satılan.

sardunyaaaa
21-06-2014, 21:37
Bingo lovely,kirmizi sisede,renkli camasirlarada deterjanni kullaniyorum.cok hosuma gidiyo kokysu.denemenizi oneririm.

ruslarboschhh
27-06-2014, 16:59
Ben de geçen gittiğim yerel bi markette anca abc markasınınkini bulabilmiştim, o an işim aceleydi almakta zorundaydım ama sonrasında bayıldım kokusuna ya...
2 litrelik sanırım, net hacmini şuan o kadar iyi hatırlayamıyorum ama rengi mor. Kesinlikle tavsiye ederim, bulabilirseniz deneyin.
Balkon yıkarken dahi suya onu karıştırır oldum mis miiisss :)

letizia
01-07-2014, 17:19
Ben en çok domestos yüzey temizleyici aktif (yeşil olan) kullanıyorum kokusu çok hoşuma gidiyor,birde cif amonyaklı yüzey temizleyici ve dixi çam kokulu olanıda çok beğeniyorum.