PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hamilelikte öksürük...



ELALI
04-07-2009, 10:47
Kızlar merhaba...
Çok öksürüyorum bebeğime zararı olurmu endişe ediyorum:çok üzgünüm:
perşembe günü doktora sonuç göstermeye gitmiştim, hastalığımın başlangıcıydı dr. şimdi ilaç vermeyelim dedi, boğazım falan geçti ama öksürüğüm 3 gündür devam ediyor, ve öksürürkende karnım ister istemez hareket ediyo ve kasılıyo kızım bundan zarar görüyomudur? hamileliğinde böle bi durumla karşılaşan varmı? ilaçta alamıyorum doğal yoldan iyi gelecek bişey var mı? yardımcı olabilecek olan birileri varsa çok sevinirima.s.

mehay
04-07-2009, 10:49
Kızlar merhaba...
Çok öksürüyorum bebeğime zararı olurmu endişe ediyorum:çok üzgünüm:
perşembe günü doktora sonuç göstermeye gitmiştim, hastalığımın başlangıcıydı dr. şimdi ilaç vermeyelim dedi, boğazım falan geçti ama öksürüğüm 3 gündür devam ediyor, ve öksürürkende karnım ister istemez hareket ediyo ve kasılıyo kızım bundan zarar görüyomudur? hamileliğinde böle bi durumla karşılaşan varmı? ilaçta alamıyorum doğal yoldan iyi gelecek bişey var mı? yardımcı olabilecek olan birileri varsa çok sevinirima.s.

canim oksurmekten hapsurmaktan bisey olmaz ama sen doktoruna sor hangi ilaci alman gerektigini ve bir an once iyles...

summerwine
04-07-2009, 11:56
canım 2 hafta önce ciddi bir grip atlattım sürekli hapşırdım öksürükte vardı. öksürürken hapşırırken oturup bacaklarını kendine doğru çek daha az kasılırsın. ve kafanı takma böyle şeylere. iyileşmeye bak.

aycanisa
01-12-2009, 12:34
selam arkadaslar ben 6 haftalık hamileyim ve cok kötü üksürüyorum bunun için ne yapabilirim ıhlamur falan içsem bebege zararı olurmu kı

Poseidon83
01-12-2009, 13:07
aycanisa,

olmaz merak etme ben doktora sordum, nane, zencefil, ihlamur.... hepsini icebiliyoruz bebege zarar vermezmis

glnk
01-12-2009, 13:48
benim de doktorum hamilelikte en rahat içebileceğin şey ıhlamur dedi.bol limonlu ve ballı bi ıhlamur.hatta ıhlamuru elma kabuğu limon taraçın ve zencefille kaynatırsan hem tadı daha güzel olur hem de çok daha faydalı.geçmiş olsun.

ads1940
01-12-2009, 16:56
Kızlar aynı dert bende de var boğazım parçalanıyor.Öksürmekten bütün bedenim harap oldu 26 haftalık hamileyim bende endişeliyim acaba bebeğime bişey olur mu diye.sizlerin uyguladığı bitkisel bişeyler var mı acilen cevaplayın lütfen.

aycanisa
02-12-2009, 08:12
cok sagolun kıslar

nina23
02-12-2009, 08:21
selam kızlar bende de 28 haftalık hamıleyim.
dün ne olduğunu anlamadan bi baktım öksürüyorum. bütün gece öksürdüm boğazım ve göğüs kafesim acayip acıyor!!!mafoldumbenne yapmalıyım büyük ihtamlle bayramda üşüttüm ondan oldu çünkü hiçbişeyim yoktu:gitme:
zencefil iyi gelmez diye duydum gerçekten aranızda içen var mı ? hamılelere ağır gelebılırmış ...
yardım edin çok kötüyümmm......senağlamane yapsamda çabuk iyileşsem!!

pembedusler
02-12-2009, 09:27
canım geçmiş olsun bende 27 haftalık hamileyim.geçende hastalandım öksürük grip ıhlamur içtim ateşim çok çıktı parol içti.dr 39 üstün olursa tehlikeli dedi.şimdi gene hastayım oğazım ağrıyor öksüürkte var.korkma birşey olmaz bebeğe allah korusun.aklına getirme.sadece ıhlamur içtim ben.diğerleri yasak diye biliyorum.elma ve limonla kaynattım.bol bol ondan içiyorum.geçmiş olsun.

nina23
02-12-2009, 09:48
çok saoll canım yaa bende öyle yapım ozaman ıhlamur elma ve lımon kaynatıp içimm inşallah geçer..şuan sadece göğüs kafesim acıyor öksürüğüm yok okadar çok , ama gece çok kötüydüüü:gitme:

nursena
29-12-2009, 17:20
ay cok fena öksürük mahfediyo beni karnıma kramp giriyo öksürürken dr ilac yok dedi bebege bisey olcak diye korkuyom bende 5 gündürgecmedi gögsüm balgam dolu ah bi cıksaaa offf tıkanıklık icin varmı bisey bildiğiniz

derinduygular
29-12-2009, 17:26
30.haftam bitti. felaket öksürüyorum. karnım kasılıyor. göğsüm den hırıltılar geliyor. ben her öksürdüğümde kızımda karnımda uyanıyor bazen hıçkırıyor.. gayabeksin şurup kullanabilirsin dedi dr ama bulmak imkansız neredeyse. sökemedim gitti balgamı.. geceleri uyanıyorum uykumdan öksürük sebebiyle

nursena
30-12-2009, 12:52
30.haftam bitti. felaket öksürüyorum. karnım kasılıyor. göğsüm den hırıltılar geliyor. ben her öksürdüğümde kızımda karnımda uyanıyor bazen hıçkırıyor.. gayabeksin şurup kullanabilirsin dedi dr ama bulmak imkansız neredeyse. sökemedim gitti balgamı.. geceleri uyanıyorum uykumdan öksürük sebebiyle

aynen vallahi karnım ağrıyo öksğrmekten balgam atmaya care yokmukiii

GIYMATLIM
30-12-2009, 13:03
arkadaşlar bende bu durumu yaşadım arka arkaya o kadar çok öksürüyordum ki karnımın içi acıyınca doktora gittim..şimdi detay verip canınızı sıkmayayım, öksürükten dolayı ard arda rahim kasıldığı için plesenta doğum başlangıcı olarak algılayabiliyormuş... bendeki daha detaylı bişeydi.. hemen asist verdi doktor aksatmadan kullan dedi..balgamı atana kadar öksürtebilir ondan sonra sakinleşirsin demişti.. balgamıda söktü ve öksürüğü kesti.. doktora gidin arkadaşlar bi ultrasonla baksın ihmal etmeyin..

Ela82
07-04-2010, 20:11
kızlar bende 37 haftalık hamileym bi öksürük boğaz yanması varki sormayın.ıhlamur. zencefilli bal falan içiyorum fayda etmiyo sanki başka neyapsam acaba.

tuvanna07
07-04-2010, 20:56
kızlar öksürük için pastill kullanın iyi geliooooo bogazdaki gıcıgı alıoo dogal yollardan bol sıvıı bende atlattım çok gçmiş olsun

Ela82
08-04-2010, 23:05
doktora gittim antibiyotik ve suda eriyen bir ilaç verdi.kullanmaya başladım.inş.bebişe bişey olmadan geçer.

Lova
31-12-2011, 16:43
buraya yazan arkadaşların hepsi doğum yapmıştır sanırım ve bende şu an 24 haftalık hamileyim.
iki gündür kuru bi öksürük öldürüyo beni tutsam kendimi nefes alamıyorum öksürsem bebeğe zarar verir diye korkuyorum.
bi şey olmaz değil mi bebeğime ?
suyu erken falan gelmez di mi

mehtap51
31-12-2011, 16:49
hamileler için öksürük tehlikeliymiş.sıcak suya bal katıp için rahatlarsınız.ıhlamur ve tarçın kaynatın için.birde buhar makineniz varsa odanızda yatarken açın.rahatlatır.

Lova
31-12-2011, 20:34
hamileler için öksürük tehlikeliymiş.sıcak suya bal katıp için rahatlarsınız.ıhlamur ve tarçın kaynatın için.birde buhar makineniz varsa odanızda yatarken açın.rahatlatır.

çok saol ama bunların hepsini denedim geçmiyo.
ama tehlikeli olması garip değil mi yüzde 90 gebe grip ve bunun hemen hepsi öksürüyo. lütfen bi şey olmasın..

asis
14-03-2013, 12:01
kızlar bende öksürüyorum 3 gündür. ıhlamur içiyorum bol limonlu fayda etmiyor. meyve yiyorum
başka ne yapabilirim

mikrosoft
23-03-2013, 07:27
bende aynı dertten muzdaribim:2:
sabah aç karnına ve gece yatmadan önce zeytinyağı dut pekmezi (bazen limonda karıştırıyorum) karışımından
bir kaşık yutuyorum, ondan herhalde göğüs ağrısı yaşamadım ve adeta balgam sökücü etkisi yaptı bende :) ama bir türlü öksürüğüm geçmiyor yaa
bitki çaylarından uzak duruyordum ne olur ne olmaz diye, yukarıdaki yorumları olkuduktan sonra ıhlamur ,elma ve limon karışımından çay yapıp içicem
herkese şifa olur inşallah:114:

beyzanur50
23-04-2013, 21:14
27.haftamdayım.. hamileliğimin yarısından fazlası öksürük, boğaz ağrısıyla geçti bıktııııııııııııııım :5: şimdi yine boğazım çok ağrıyor öksürüyorum.. ne olacak benim haalimm :2:

serenalar
27-04-2013, 17:04
ben dort aylık hamıleyken oksurukten konusamıyordum 1ay cektım antıbıyotıkle geçtı suan dolaptan soguk su ıçıyorum çok sukur oksurugum felan yok

dceymelikem
27-04-2013, 20:53
ah kızlar bende balgam ve öksürükten mahvoluyorum bebeğim rahatsız oluyomu korkuyorum hemen atlatan kim var yöntemi ne banada yardım:(

miniiikkelebek
28-04-2013, 07:32
Bu soruya KK nın bi doktorunun verdiği cevap geldi aklıma
Öksürükle hapşırıkla bebek düşseydi kürtaj yapmazdık öksürtürdük :52:

dceymelikem
29-04-2013, 10:51
Bu soruya KK nın bi doktorunun verdiği cevap geldi aklıma
Öksürükle hapşırıkla bebek düşseydi kürtaj yapmazdık öksürtürdük :52:

bana yazdıysan eğer ben bebeğim düşermi yazmadım rahatsız oluyomudur korkuyorum yazdım .

beyzanur50
06-06-2013, 22:02
gebeliğimden önce grip aşısı olmadığım için çooook çok pişmanımmmm.. nisanda hastaydım şimdi yine grip oldum.. öksürük, burun akıntısı, baş ağrısı... bi yandan mide yanması el ayak şişmesi... bacak krampları vs.. vs.. :5:

domestikus
07-06-2013, 06:37
Hepinize geçmiş olsun.

Bir akrabam denemişti. O da hamileydi. Faydasını görmüş. Ballı turp. Tarifte kara turp diyor ama sanırım kırmızı turpla da yapılabilir.

Öksürüğe iyi gelen ballı turp | Hafif Tarif (http://www.hafiftarif.com/oksuruge-iyi-gelen-balli-turp/)

beyzanur50
07-06-2013, 19:38
acile gittim boğaz pastili, şurp bide antibiyotik verdiler.. pastille şurup neyse de antibiyotik kafama takıldı dr. boğazda iltihap yok dedi. kadın doğum dr. antibiyotik yazdı.. bide adam serum verelim mi? ultrasona bakalım mı? nst ye bakalım mı diye sordu garip geldi.. Dr.sun sonuçta gerekiyorsa bak di mi?? sesim de kısıldı offff.. pazartesi mülakata gireceğim ses lazım nasıl olacak bilmiyorum dua edin bana nooolur :43:
turpu da denemiştim ama bi faydasını göremedim hala da devam ediyorum yemediğim içmediğim ot çöp kalmadı... :37:

2000dnf2000
22-09-2013, 23:11
Bende bir haftadır hastayim ve hala deli gibi öksuruyorum. Özellikle gece yatinca. Sanırım ağzım açık uyuduğum icin ve galiba geniz akıntısı da var.
Ben de 37 haftalikim. Dr'um ilac almani tavsiye ederim çünkü erken dogum falan olursa saglikli olmanı tercih ederim dedi.
Antibiyotik verdi largopen, oksuruk şurubu ve boğazıma sıkmak icin birsey. 5 gündür alıyorum ama hala devam ediyor oksuruk. Sadece sarı ve yedile dönük balgam çıkarıyordum o iyice azaldı. Bol meyve tüketiyorum. Arada ıhlamur iciyorum. Insallah biran once geçer.

ozlemgg
07-11-2013, 20:57
Ben limon yedim mandalina faln c vitaminine saldirdim :) birde gun icinde limon dilimli coook acik caya birazda karabiber balgami sokturuyor, balli sut ictim isitip.. kuru tutma bogazini yumusat boooll su tabiki de ilacsiz bes gunde atlattim bole :)) gecmis olsun herkese..

hll_legend
03-01-2014, 17:25
bende 36+5 haftalık hamileyim.8 ay boyunca hiç hasta olmadım ama 2 gündür fenayım.boğaz ağrısı-öksürük yeni başladı,burun tıkanıklığı falan.Dr.uma gittim oda dahiliyeye gitmemi söyledi doğum yakın ihmale gelmez dedi.antibiyotik-şurup ve parol verdi.mecburen içiyorum.Çünkü dr içmezsen ilerler ve iğne yemek zorunda kalırsın dedi.Allah herkese sağlık versin inş biran önce iyileşiriz ve sağ salim bebeklerimizi doğururuz.