PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Neden bazı Kadınlar bu kadar kalitesi düşük olabiliyor, nasıl?



f.u.85
12-07-2009, 12:41
ğpoıuytrewqasdfghjklşi:çömnbvcxz

gzellergzeli
12-07-2009, 12:47
aynen canım eger bile bile yapıyorsa önlerini görmesinlerde tepetaklak olsunlar inşallah:)

Mrs.Sönmez
12-07-2009, 14:03
hiç anlamam neden faturayı kadınlara kesiyorsunu ki
istemediği sürece kimse bir erkeğe yaklaşamaz

Kelimeler Yetse
12-07-2009, 16:12
hiç anlamam neden faturayı kadınlara kesiyorsunu ki
istemediği sürece kimse bir erkeğe yaklaşamaz

Katılıyorumyerimseniben

Sarissa
12-07-2009, 16:20
?
tamam çok çok yakışıklı,tatlı,iyi belli zarar gelmez.dört dörtlük hatta,aranılan erkek..lülülülülülü

woww neymiş bee...


bu özellikler sahip olmasa da asılmasın kimse başkasının erkeğine :oklava:

seda06
12-07-2009, 16:21
hiç anlamam neden faturayı kadınlara kesiyorsunu ki
istemediği sürece kimse bir erkeğe yaklaşamaz
aynen katılıyorum...hangi kadın ışık almadığı birine giderki nedense kadınlar aldatıldığı zaman bütün suçu karşıtarafa verir hiç kendinde yada sevgilisinde hata aramaz...

seda06
12-07-2009, 16:25
tamam çok çok yakışıklı,tatlı,iyi belli zarar gelmez.dört dörtlük hatta,aranılan erkek..

ayrıca bu kadar reklama ne gerek var onuda anlamış değilim ilginç bi konu olmuşşş...

f.u.85
12-07-2009, 19:55
reklam falan yapma amacım yok,öyle olsa sıfatları daha uzatırdım..ayrıca bazıları için herhangi bir sıfata sahip olup olmaması ve ışık alıp almaması da önemli değil.
olmayacak duaya amin demek gibi birşey yani.
bir yanlışlık var bu işte,ben onu dile getiriyorum

EvCadisi
12-07-2009, 19:57
Bazı mahluklar var evet sevgilisi olduunu bile bile sarkan...Bu insanlar bazen senn arkadaşın da olabiliyo...yakınındaki biri de...yapacak bişi yok...hayatta her türlü insan var...

önemli olan sevgilini elini sıkı sıkı tutmak...Doyasıya yaşamak her şeyi herkese inat...

TheShe
12-07-2009, 20:00
-tatlicadiarzu-
Ben hiçbişey anlamadım, parmağında yüzüğü olan sevgiline mi asıldılar?

okypete
12-07-2009, 20:05
ya biliyorsun değil mi,çocuğun parmağında kapkalın yüzük var,parlıyor uzaktan belli birisi var hayatında ama sevgli ama eş..hala ne diye teklif ediyorsun ki?ne bekleyerek?
tamam çok çok yakışıklı,tatlı,iyi belli zarar gelmez.dört dörtlük hatta,aranılan erkek..illa da aşağılaması mı gerek,kırması mı gerek?anlaşılmıyo mu,istemiyor işte?
tamam güzelsevmek zor ,biliyoruz anladık..
peki bunların hepsi bunu yapmaya değerli?bu kadınlar-kızlar bilmiyor mu ki en kolleksiyoncu erkek bile erkeğin ayağına giden kızdan pek hazetmiyor?hiç mi duymamışlar yuva yıkanın yuvası olmaz?belki o kız bunlara uzaktan tepki gösteremiyor ama içten içe en beterinden beddua ediyor,olamaz mı?
bazı insanlarda hiçmi allah korkusu yok?masum bi insanı yoldan çıkarmaya çalışmak..bence allah böyle hareketleri zor affeder..
burdan duyurayım niyeti olanlar,yapanlar olmuş olabilir..hepsinin allah belasının versin,çok kalitesiz mahluklar lülülülülülü
valla bunun erkeği kadını yok. insanın içinde olacak.
bekar erkeklerde evli kadınlara asılıyor.
evli erkeklerde , bekar kadınlara asılıyor.
hepsi aynı tornadan çıkma işte. değerlerini kaybetmiş insancıklar...
:oklava:

dokuzuc
12-07-2009, 20:10
ya biliyorsun değil mi,çocuğun parmağında kapkalın yüzük var,parlıyor uzaktan belli birisi var hayatında ama sevgli ama eş..hala ne diye teklif ediyorsun ki?ne bekleyerek?
tamam çok çok yakışıklı,tatlı,iyi belli zarar gelmez.dört dörtlük hatta,aranılan erkek..illa da aşağılaması mı gerek,kırması mı gerek?anlaşılmıyo mu,istemiyor işte?
tamam güzelsevmek zor ,biliyoruz anladık..
peki bunların hepsi bunu yapmaya değerli?bu kadınlar-kızlar bilmiyor mu ki en kolleksiyoncu erkek bile erkeğin ayağına giden kızdan pek hazetmiyor?hiç mi duymamışlar yuva yıkanın yuvası olmaz?belki o kız bunlara uzaktan tepki gösteremiyor ama içten içe en beterinden beddua ediyor,olamaz mı?
bazı insanlarda hiçmi allah korkusu yok?masum bi insanı yoldan çıkarmaya çalışmak..bence allah böyle hareketleri zor affeder..
burdan duyurayım niyeti olanlar,yapanlar olmuş olabilir..hepsinin allah belasının versin,çok kalitesiz mahluklar lülülülülülü


için çok yanmış belli

f.u.85
12-07-2009, 20:10
evet..asılmak az kalıyor teklif falan da oluyor..beni bile bile üstelik..ve bu sıkça oluyor

dokuzuc
12-07-2009, 20:15
evet..asılmak az kalıyor teklif falan da oluyor..beni bile bile üstelik..ve bu sıkça oluyor

teklif aynı kişiden mi geliyor farklı kişiden mi?

askısı
12-07-2009, 21:06
Senin sevgilin mi ardık nişanlın mı bilmiyorum ama onu kast etmeden söylüyorum...
Geçen gün bankamatiğin önünde sıra bekliyorum karşıdanda bi çocuk geliyor baktığını fark ettim dönüp baktığım anda parmağındakini çıkarttığını gördüm o an içimde ona neler söyledim buraya yazsam yer yerinden oynar :):) demek istediğim her zaman kadınlar değil suçlu

Tabi senin olayın farklı olmuş kız bilebile gelmiş teklif etmiş diosun o zmn iş başka tabi ki bu durum gerçekten çok iğrenç bi durum allah öyle insanlarla karşılaştırmasın bi kere karşılaştırdı bi daha olmaz inşallah

sel
12-07-2009, 21:09
vay terbiyesizler vayyy :delphin:
evet vardır mutlaka böyleleri erkeğide kadınıda :delphin:

lirik güzel
12-07-2009, 21:09
O yola giren erkek masum değildir !.. şakkıdı
Ah dayanamadım,beni baştan çıkardı cadoloz ! .. falan diyecek herhalde.:1shok:
Güzellikle yakından uzaktan alakası da yok bu durumun,tamamen karakter meselesi.:içelim:

Mrs.Sönmez
12-07-2009, 21:17
bunu uyduruyor olabilirmi sevgilin/nişanlın
sonuçta tarkan değil ya

_Mustang_
12-07-2009, 21:20
Neden mi?
Tarih yazıldığından bugune kadar kadınlar arasında hep bir rekabet ,hep bir yarış vardır. Ve erkek

kadınlar arasındaki bu yarışta hep bir kulvar olarak kalmıştır.Bizler kabul etsekte etmesekte

bilinçaltımızda bu rekabet hep var. Kimileri bunu daha açık her alanda yaşar kimileri ise daha bastırır.

Kadının evli yada nişanlı bir erkekle daha çok ilgilenmesi bence kadının basit aşağılık olduğunun tam

olarak göstergesi değildir( aman kimse üstüne vazife çıkarmasın durumu hoşgörüyor değilim )

sadece sahipli bir erkeğin sahibi olan kadınla diğer kadınlar arasındaki rekabettir.

Ayrıca mrs .sönmez arkadaşım ne kadar doğru vurgulamış . Kadın yanaşsa bile erkek evet demedikçe kim kimi baştan çıkarabilirki.

xnazanx
12-07-2009, 21:23
ne bu simdi, anlamadim, dertmi yaniyosun, sevgilinimi ovuyosun-tatlicadiarzu-, ne biliyosun teklif ettiklerini, senin yanindami teklif ediyolar, o kadarda basit degildir sanirim bu isler

life_city
12-07-2009, 21:24
e cnm hiçmi bu yakışıklı,tatlı,iyi belli zarar gelmez,dört dörtlük hatta aranılan erkekte suç yok?

bekolim
12-07-2009, 21:27
Ya adamin gozu senden baskasini gormuyorsa neden bu kadar gocunuyorsun,
birak teklif mi ediyolar, kicina mi yapisiyorlar naparsa yapsinlar
adam seni istedikden sonra gozu baskasini gormez bu kadar dert etme,
yok adam pesimi birakmadi yakama yapisti canimdan bezdirdi kayitsiz kalamadim diyorsa bil ki kilif uyduruyordur, anladin cnm?:CüvCüv:

Arora
12-07-2009, 21:29
tamam çok çok yakışıklı,tatlı,iyi belli zarar gelmez.dört dörtlük hatta,aranılan erkek..

Yolda görsem parmağına bakmaya sıra gelmez heralde -tatlicadiarzu-

Green
12-07-2009, 21:59
Bence adam kıskanılmak istiyo dolayısıylada böyle bir konu atıyor ortaya sende yidin.
komik bi yorum oldu sanki :))

strawberry35
12-07-2009, 22:11
Eşeğini dövemeyen,semerini döver der atalarımız.
Kusura bakma canım ama seninkide biraz öyle olmuş kaba tabirle.
Bir kişiye çok kişi bakabilir,göz süzebilir,cilve yapabilir
Ama bunları o izin vermediği sürece 1 kere yapabilir.
Devamının gelmesi karşı tarafın değil,o kişinin hatalı olduğunu,buna çanak tutarak kendisini tatmin ettiğini gösterir.
Hep derim,hepde diyeceğim
Sen izin vermedikten sonra,mangal gibi yürek ister öyle gelip takılmak.
Sen asılanlara kızacağına,bence erkek arkadaşına bir ince konuşma yap.

charming
12-07-2009, 22:15
tamam çok çok yakışıklı,tatlı,iyi belli zarar gelmez.dört dörtlük hatta,aranılan erkek..
Size göre o kadar mükemmel(!) sevgiliniz.
Güzellik göreceli bir kavramdır.
Ayrıca bu şekilde yanaşmaya çalışan bayanlara sevgiliniz gerekeni yapar heralde.
Hani dört dörtlük(!) ya kendisi,aranılan erkek.. bu durumdan faydalanmaya çalışmaz sanırım. -tatlicadiarzu-

iremiremirem
12-07-2009, 22:35
bu tür olaylar herkesin başına gelebilir neden sinirleniyorsunuz ki bu kadar.mesela benim parmagımda da yüzük var karşımdaki erkek bunu bilerek görerek beni uzaktan izliyor Allahtan yanıma gelebilecek cesareti göstermedi.burda benim tutumum önemli ben istemezsem kimse bana yaklaşamaz teklif edemez!teklif etsede cevabını alıırr gider.aynı şey sizin erkek arkadaşınız içinde geçerli.madem o kadar dört dörtluk bir erkek gerekli cevabı asılan kişilere verecektir takma;)

leloss
12-07-2009, 22:43
Kızz anacımm bi sakin ol kızz :roflol: bu ne hırs bu ne celal o hatunlar kimse eline bi geçse parçalarsın sen valla huuuu zilli hatunlar kocalarımızdan uzak durun kk nın hatunları eli maşalıdır parçalarız siziiiiii :mymeka::oklava:

bir_bulut_olsam
12-07-2009, 22:48
cok garip bi konu..

cok cok yakısıklı cok tatlı dört dörtlük

masallah beşi bir yerde mübarek :delphin:

Princess
12-07-2009, 23:28
ya ben kiz tarafından yanıt vericem..
hayatımda bana yüz vermeyen erkeğin üzerine gitmedim..
eğer ki bi adamın hayatında biri varsa ve bu kadına aşıksa, mümkün değil benim ona yaklaşmam..


mrs sonmeze sonuna kadar katılıyorum..
her şey kadınlarda bitmiyor.. kadınları suçlamak kolay olan..

ssometimes
13-07-2009, 00:27
Çok aşırı büyük konuşmak istemiyorum, Allah başınıza verirmiş derler ama bunca yıl bu şekilde yaşadım, bundan sonra da böyle yaşamak ta nasip olsun inş. Değil Türkiye'nin, 7 devrii cihanın en mükemmel erkeği olsa da, bana akla hayale gelmeyecek türlü numaralar çevirse de, evli veya sevgilisi varsa, üstelik gerçek duygularım dahi olsa, gider bir köşede aşkımdan ölür yine de o adamın 5 m yakınına yaklaşmam, yaklaştırmam. Böyle durumlar gerçekten yaşanıyor ise ona yaklaşmaya çalışan bayan da karakter, deger yargıları, kendine saygısı gibi konularda büyük eksiklikler vardır diye düşünüyorum..Diğer öteden, sevgilisi veya eşi olan bir adam, yine başka bir kadına yaklaşmaya çabalıyorsa, o adamı da kaldırıp çöpe atmak lazım diye düşünüyorum, madem ilişkin var ya yanındakine ve kendine saygılı olursun ya da ilişkini bitirir, ne halt edersen edersin. Offf, ne zaman böyle şeylerin yaşanmadığı, hiç duymadığımız, okumadığımız bir dünya olacak, hayal mi nedir :(((

serin7979
13-07-2009, 00:35
konu cok mu sacma olmus ne? ne alaka şimdi :uhm:

mors
13-07-2009, 03:43
sahsen bir erkek etrafina bakmadiktan sert gorundukten sonra yanina hicbir kadin gelmeye cesaret edemez..
gelse bile agzinin payini aldiktan sonra asla gelmez..
erkekler bayanlarin ilgisinden cok hoslanir sikayet etselerde gizliden hoslarina gider egolarini tatmin ederler..
birde sevgilini heryerde bu kadar ovuyorlar kadinlarda merak edip belki kendi aralarinda rekabete giriyorlardir:)))

kar
13-07-2009, 08:31
sadece bazı kadınlar demıyelım cunku bazı erkeklerde bu sekıldeler kızları yasındakı kızlarla gezerek yeterınce mıde bulandırıyolar..oyle ınsanlar gordumkı gercekdende mıdem bulanıyo hayattan..en basıtı babama benım yanımda asılan kadınlar allahım tahammulum yok hayata artık...

selin_as
13-07-2009, 08:35
eğer bir adam sewiyorsa kimse onu başdan,yoldan,aşkından dışarı çıkaramaz
bu da boyle biline adamın içinde olsun istemediği seyi kimse kimseyw yaptıramaz:olmaz:

cilek123
13-07-2009, 11:58
böyle parazitler var malesef...ama bi erkek istemediği sürece ki gerçekten seviyorsa hiçbişey olmaz..

scallywag
13-07-2009, 12:21
valla masum bir adamı yoldan çıkarmak diyorsun ama...koskoca adam kendini bilmez olur mu?bunun evlilikten sonraki hali 'benim kocam asla öyle şeyler yapmaz' a dönüşüyor sanırım..

Ferza
13-07-2009, 12:24
Biz kadınlar, nedense; hemcinslerimize toz kondurmaya, tahammül edemiyoruz...

Ama ortada bir gerçek var ki; tüm kadınlar aynı düzeyde değil; tüm erkekler de...
Herkesin farklı bir karakteri; farklı bir ahlak yapısı var...

Nasıl ki; kadınlara vantuz gibi yapışan erkekler varsa; aynı şekilde erkeklere de bulamaç gibi yılışan kızlar var...
Bunu hiç birimiz inkar edemeyiz sanırım...

Biz partnerimize ne kadar güvenirsek güvenelim; karşımızda kişilksiz, evli - barklı dinlemeyen, parnerimize sakız gibi yapışan insan gördüğümüzde tahammül edemeyiz diye düşünüyorum...

Bu; eşimize ya da sevgilimize duyduğumuz güvensizlikten değil; karşımızdaki kişinin karaktersiz, amiyane bir tabirle sokak kadını ( ya da erkeği) gibi hareket etmesinden kaynaklanan sinir bozucu bir durumdur...

Mesela bazı kadınlar; özellikle evli erkeklerden çok daha fazla etkilenirler; ve erkeği yoldan çıkarmak için ellerinden gelen her türlü hileye başvururlar...
Amaçları, sevgi ya da aşk değil; başkasının sahip olduğu mutluluğu kabul edememe, sindirememe durumudur...

Aynı şekilde, partneri olan kadınları elde etmek için, ellerinden geleni yapan erkekler de oldukça fazla...

Biz, istediğimiz kadar eşimize, sevgilimize güvenelim; bu tarz bir insan gündeme geldiğinde, ister istemez öfkelenir, çileden çıkarız...

Öfkemiz bir parça sevdiğimizi kıskandığımız için; bir parça da; hemcinsimizin "Nasıl olup da bu kadar; "kadın" kavramını ayaklar altına aldırır?"düşüncesini taşıdığımız içindir...

Allah böyle insanlarla karşılaştırmasın...

kk_bayansu
13-07-2009, 12:30
eğer eşim böyle bir insanın peşinden gidecek olursa...
tek şeye üzülürüm...
ziyan olan ona adadığım gençliğime
boşa giden yıllarıma:1closedeyes:

mors
13-07-2009, 12:34
valla masum bir adamı yoldan çıkarmak diyorsun ama...koskoca adam kendini bilmez olur mu?bunun evlilikten sonraki hali 'benim kocam asla öyle şeyler yapmaz' a dönüşüyor sanırım..


canim sanirim degil ispatlanmis zaten dunya kadinlari icinde bir tek turk kadinlari benim kocam yapmaz demisskaydirigubbakcemile3

mors
13-07-2009, 12:37
valla bizde guzel kadinlariz bizimde pesimize bi adam israrla takilsaa eslerimiz yada sevgililerimiz kimi suclardi sizce???
tek sucun guzel olmak mi derdi acabaa tabi 4-4 sun erkeklerde esin yada sevgilin oldugu halde pesinde canim tek sucun masum guzeliiginn:)))))
erkegin kalbinde olmadiktan sonra seytan bile onu yoldan cikaramazzzz

littlefairy
13-07-2009, 12:38
evet erkek istemiyorsa olmazda
evet suçlu olan erkektirdee
maalesef böyle hatunlarda yok değil
daha dün başıma geldi, eşimle otobüsle şehirdışından dönüyoruz, elele oturmuşuz, evli olduğumuz belli birbirimiza aşık olduğumuz belli, e be güzel kardeşim eşimi baştan aşağı süzmek de ne, dönüp dönüp bakmakta ne şimdi, he eşim farkında bile değil kendisine bakıldığının, he eşim bu bakışa yanıt vermişolsa tepesine bineceğim insan tabiiki eşim, o kadar çok bekarı var çıtırı var yakışıklısı var size ne elallemin kocasından size neee. öfkeleniyorum ister istemezz.

deniz_güneş
13-07-2009, 12:44
Söyle sevgiline terslesin hepsini, bak bakalım bir daha sevgilinin yakınına bile yaklaşabiliyorlar mı?

Bu kadar basit..

Ferza
13-07-2009, 12:45
Bazılarının partneri yoldan çıkmaz; bazılarının ki çıkabilir...

Ama, böyle kadınlar ( veya erkekler) olduğunu inkar edebilir miyiz?
Bu durumda, karşısındaki insana sinir olmayacak kadın tanımıyorum... :delphin:
Çünkü, bu sevginin alametidir...

whiterose
13-07-2009, 12:46
ya biliyorsun değil mi,çocuğun parmağında kapkalın yüzük var,parlıyor uzaktan belli birisi var hayatında ama sevgli ama eş..hala ne diye teklif ediyorsun ki?ne bekleyerek?
tamam çok çok yakışıklı,tatlı,iyi belli zarar gelmez.dört dörtlük hatta,aranılan erkek..illa da aşağılaması mı gerek,kırması mı gerek?anlaşılmıyo mu,istemiyor işte?
tamam güzelsevmek zor ,biliyoruz anladık..
peki bunların hepsi bunu yapmaya değerli?bu kadınlar-kızlar bilmiyor mu ki en kolleksiyoncu erkek bile erkeğin ayağına giden kızdan pek hazetmiyor?hiç mi duymamışlar yuva yıkanın yuvası olmaz?belki o kız bunlara uzaktan tepki gösteremiyor ama içten içe en beterinden beddua ediyor,olamaz mı?
bazı insanlarda hiçmi allah korkusu yok?masum bi insanı yoldan çıkarmaya çalışmak..bence allah böyle hareketleri zor affeder..
burdan duyurayım niyeti olanlar,yapanlar olmuş olabilir..
erkek arkadaşın istemezse yanına bile yaklaşamaz bunlar güzelim merak etme:delphin:

kk_bayansu
13-07-2009, 12:56
Söyle sevgiline terslesin hepsini, bak bakalım bir daha sevgilinin yakınına bile yaklaşabiliyorlar mı?

Bu kadar basit..

:1shok:

terslesin hepsini derkenn...

milletin işi gücü yok bu kızcağızın sefgilisine mi takmışlar kafayı..

ben anlamadım bu işten bişey:dilcikar:

scallywag
13-07-2009, 13:10
ben olsam sevgiliyi defederim..napcam o kadar mükemmelini allahaşkına?dah şimdiden başlamışın paranoyalara...ömrü billah kafayı yiyip leyla gibi süzülerek mi dolaşcam?ömrümden ömür gider nan o kadar güzelini bulsam kederden ölürüm....

mors
13-07-2009, 13:22
ben olsam sevgiliyi defederim..napcam o kadar mükemmelini allahaşkına?dah şimdiden başlamışın paranoyalara...ömrü billah kafayı yiyip leyla gibi süzülerek mi dolaşcam?ömrümden ömür gider nan o kadar güzelini bulsam kederden ölürüm....


:roflol::roflol::roflol:dogru diyon canimmmmmm:icecream:

Kelimeler Yetse
13-07-2009, 15:42
ben olsam sevgiliyi defederim..napcam o kadar mükemmelini allahaşkına?dah şimdiden başlamışın paranoyalara...ömrü billah kafayı yiyip leyla gibi süzülerek mi dolaşcam?ömrümden ömür gider nan o kadar güzelini bulsam kederden ölürüm....

:roflol::roflol:vereliniortak

f.u.85
14-07-2009, 14:17
buraya da birşey yazılmıyor..çok enteresan fikirleri olan arkadaşlar var,onlara da teşekkürler.fakat cevaplar empatiden o kadar uzak..bu nasıl yıkıcı bir mantıktır?
kafayı sevdiği olan insanlara takan hiç mi duymadınız..ben söylim o zaman dolu...
ayrıca paranoya olmayan durumlar üzerinden yaşanılan duygulardır,bense olmamış bi şeyi kuracak kadar mantıksız değilim..sadece bazı insanlar laftan anlamıyor,çok yapışkan..şikayetim bu..aklı işinde,dersinde olan bir insanı etkilemeye çalışmak..bile bile hem de ayıp günah değil de nedir?
ayrıca sevgiliyi falan övmüyorum,ne alaka..dikkati çekmek istediğim şeyi anlamayan arkadaşlar var sanırım..
teklifler girilen farklı ortamlardan geliyor..mesela üniversitedeki kızlar..kurstaki kızlar.. gibi.aynı kişi ısrar etmiyor..
kadın kadının kurdudur diye uyarlama bir laf da var..bazıları bunu hiiiçç duymamış galiba

charming
14-07-2009, 19:23
buraya da birşey yazılmıyor..çok enteresan fikirleri olan arkadaşlar var,onlara da teşekkürler.fakat cevaplar empatiden o kadar uzak..bu nasıl yıkıcı bir mantıktır?
kafayı sevdiği olan insanlara takan hiç mi duymadınız..ben söylim o zaman dolu...
ayrıca paranoya olmayan durumlar üzerinden yaşanılan duygulardır,bense olmamış bi şeyi kuracak kadar mantıksız değilim..sadece bazı insanlar laftan anlamıyor,çok yapışkan..şikayetim bu..aklı işinde,dersinde olan bir insanı etkilemeye çalışmak..bile bile hem de ayıp günah değil de nedir?
ayrıca sevgiliyi falan övmüyorum,ne alaka..dikkati çekmek istediğim şeyi anlamayan arkadaşlar var sanırım..
teklifler girilen farklı ortamlardan geliyor..mesela üniversitedeki kızlar..kurstaki kızlar.. gibi.aynı kişi ısrar etmiyor..
kadın kadının kurdudur diye uyarlama bir laf da var..bazıları bunu hiiiçç duymamış galiba
Burdaki herkes söylediklerinizi gayet iyi anladı merak etmeyin siz.
Sevgiliyi övmüyorum demişsiniz ama çok çok yakışıklı,aranılan erkek,dört dörtlük...gibi betimlemeler bana göre resmen övgü sözcükleridir.
Ha,bu kötü birşey değil tabi,herkesin sevgilisi gözüne çok yakışıklı/güzel görünür.
Ama konuda bunu belirtmeniz öylesine değil,bilerek yazmışsınız gibi geldi bana.
Kafasını sevdiği insanlara takanıda duydum,ama bana göre doğru bir davranış değil,belkide ben 24 saatimi sevgilimi düşünerek geçirmediğim için tuhaf geliyordur.
Benim belirttiğim durum şuydu,sevgilinize güveniyorsanız tamamdır,o bu tarz bayanlara gerekeni yapar.
Ne yazık ki,bu şekilde davranan bayanda,erkekte var toplumda.
Önemli olan beraber olduğunuz insanın tutumudur.

seda
15-07-2009, 18:25
bazı bayanlar gerçekten erkekten yüz bulmasa bile asılmaya devam ediyorlar böylelerinin amacı belli ben mutlu değilim onlarında yuvası yıkılsın onlarda mutlu olmasın bu gayet açık. bir kaç yıl önce o zaman eşimle evli değildik başka bir şehire gezmeye gitmiştik daha önce ikimizin de gitmediği bir şehir afyon bir genç kız liseli üzerinde okul forması vardı biz elele yürüdüğümüz halde dönüp sürekli eşime bakıp göz kırpıyordu eğer biz orada yaşayan bir çift olsaydık büyük ihtimalle çok büyük kavgalar edecek belki evlenmeyecektik kim bilir bunlar yüzünden kaç kişinin canı yanmıştır

biricik_06
15-07-2009, 18:30
bence çok saçma bir konu olmuş.şöyle ki parmağında yüzüğü olan kadınlara asılan erkeklere ne diyeceğiz.bunun kadını erkeği yoktur.kalitesiz insan olmanın da erkeği kadını yoktur.bunu maalesef ki kadınlar da erkekler de yapıyor.beş parmağın beşi bir değil kadınların da erkeklerin de içinden böyle iğrenç insanlar çıkıyor.sonuç olarak da asılan istediği kadar asılsın kişinin karakteri sağlamsa o terslendiğiyle kalır.

burbuk
15-07-2009, 19:24
Kadınlara asılan erkekler ve erkeklere asılan kadınlar malesef vardır. Amaaaa kişi ağzının payını verirse ve gerekeni yaparsa istediği kadar asılmaya çalışsın sonuç hüsran olur. Burada iş kimde bitiyor tabiki asılınan kişide bitiyor.
Yani siz seviyorsanız, size kim asılırsa asılsın havasını alır.
Zaten konuyu okuyunca bir an eski Türk filmlerindeki kötü kadınlar geldi aklıma ne alaka ise.

belindax
15-07-2009, 19:33
Sahipli erkekler kızlar tarafından daha çok ilgi çekiyorlar, hele birde yakışıklı ve oturup kalkmasını biliyorsa daha bir ilgi çekici oluyolar. ben her zaman belirtiyorum, kadın kadına yapıyor arkadaşım, hiç utanmdan sahipli bir erkeğe asılabiliyorlar, sahipli erkeklerin daha çekici gelmeinin nedeni bir ilişkiyi ayakta tutabilmesinden kaynaklanıyor sanırım, o erkeğe asılan kızda böyle bir ilişkinin parçası olmak istiyor, hiç umrunda değil bu çocuğun bir seveni bir bekleyeni var demiyorlar, sadece kendi mutluluklarını düşünüyorlar. birde etrafta ilişki yaşayacak erke kalmadı mantığı var bunlarda, gaylik almış başını gidiyor, evlilikten kaçan, bir kadının orumlıuluğunu almak istemeyen erkeklerle dolu etraf, hal böyle olunca sahipli erkeklere talep fazla oluyor. ben böyle düşünüyorum. kızlar çok acımasızlar.

TheShe
15-07-2009, 19:47
Ben bunu daha önce başka bir konuda da yazmıştım, bugün tekrar başıma geldi.
Bazı kadınlar da çok abartıyolar bu durumu, alışverişteyim markette, kadın kocasıyla alışverişe gelmiş, bir de çocukları.. Yiyecek gibi bana bakıyor, rahatsız ediyo bakışlarıyla hareketleriyle, utanmasa dövebilir yani. Kocası bakıyomu ilgileniyomu bilmiyorum, ona dikkat edemedim ama herkesi de potansiyel tehlike olarak görmeseler diyorum..
Zira erkek kıtlığı yok, bekar onca erkek var ki.. Kadınlar kendi kendilerine de büyütüyolar :umursamaz:

Mrs.Sönmez
15-07-2009, 19:51
Ben bunu daha önce başka bir konuda da yazmıştım, bugün tekrar başıma geldi.
Bazı kadınlar da çok abartıyolar bu durumu, alışverişteyim markette, kadın kocasıyla alışverişe gelmiş, bir de çocukları.. Yiyecek gibi bana bakıyor, rahatsız ediyo bakışlarıyla hareketleriyle, utanmasa dövebilir yani. Kocası bakıyomu ilgileniyomu bilmiyorum, ona dikkat edemedim ama herkesi de potansiyel tehlike olarak görmeseler diyorum..
Zira erkek kıtlığı yok, bekar onca erkek var ki.. Kadınlar kendi kendilerine de büyütüyolar :umursamaz:

bazı veliler çift olarak geliyor
kadınlar bazen bi bakış atıyorlar allahım yarabbaim
ben senin buruşuk kocanı napim bee ?aslan gibi kocam var diyesim geliyorr :dilcikar:

TheShe
15-07-2009, 19:56
bazı veliler çift olarak geliyor
kadınlar bazen bi bakış atıyorlar allahım yarabbaim
ben senin buruşuk kocanı napim bee ?aslan gibi kocam var diyesim geliyorr :dilcikar:


:roflol:işte kastettiğim bu, herkesin kocası sevgilisi kendine yakışıklıdır tamam ama karşındaki de potansiyel tehlike mi canım, dünyada erkek kalmadı senin yanındaki adama mı bakcaz :umursamaz:

EU2
20-07-2009, 17:55
aynen sormayın,
basıt kadın dolu ortalık her kadına kötu kufurle r eden, kendılerı cok namusluymuscasıa ınnsanlara laf atan durmadan agzı bozuk kadın dolu ortalık

EU3
20-07-2009, 22:29
laf etti balkabağıkaydirigubbakcemile3

EU2
21-07-2009, 03:56
kötü kadın dolu balkabağı dolu ortalık
mıllete laf atan bozuk agazlı kafadan catlak kadınlar dolu wallaha gunah

April
21-07-2009, 09:43
kötü kadın dolu balkabağı dolu ortalık
mıllete laf atan bozuk agazlı kafadan catlak kadınlar dolu wallaha gunah

bir finans uzmanı sanmam ki,

konuşma organımızın nasıl yazıldığından bir haber olsun...şakkıdı

RuUuNeSya
21-07-2009, 17:20
:umursamaz: bu konu fena sapmış

ema1
25-11-2009, 10:33
bu aile yapısı ve terbiyesi ile ilgili ne demek istediği o kızın kadının kaydirigubbakcemile4ailesinde bir bozukluk varsa toplumd bunun acısını çekiyor adam ahlaksızdır laelaelaelaelae
yani çalma kapıyı çallarlar kapını!!:oklava:kaydirigubbakcemile5

sütlü gayfe
25-11-2009, 10:44
ya biliyorsun değil mi,çocuğun parmağında kapkalın yüzük var,parlıyor uzaktan belli birisi var hayatında ama sevgli ama eş..hala ne diye teklif ediyorsun ki?ne bekleyerek?
tamam çok çok yakışıklı,tatlı,iyi belli zarar gelmez.dört dörtlük hatta,aranılan erkek..illa da aşağılaması mı gerek,kırması mı gerek?anlaşılmıyo mu,istemiyor işte?
tamam güzelsevmek zor ,biliyoruz anladık..
peki bunların hepsi bunu yapmaya değerli?bu kadınlar-kızlar bilmiyor mu ki en kolleksiyoncu erkek bile erkeğin ayağına giden kızdan pek hazetmiyor?hiç mi duymamışlar yuva yıkanın yuvası olmaz?belki o kız bunlara uzaktan tepki gösteremiyor ama içten içe en beterinden beddua ediyor,olamaz mı?
bazı insanlarda hiçmi allah korkusu yok?masum bi insanı yoldan çıkarmaya çalışmak..bence allah böyle hareketleri zor affeder..
burdan duyurayım niyeti olanlar,yapanlar olmuş olabilir..


arkadaş hem yüzüğü met etmiş kapkalın yüzük parlıyor uzaktanalkisalkisalkis ,hem sevgilisini metetmiş
tamam çok çok yakışıklı,tatlı,iyi belli zarar gelmez.dört dörtlük hatta,aranılan erkek..delikafadulden,hemde dert yanmış.3 ü bir arada yanii kaydirigubbakcemile3cnm umarım allah sevgilini sana yar eder:1hug:

gul_muge
25-11-2009, 11:08
Yolda görsem parmağına bakmaya sıra gelmez heralde -tatlicadiarzu-

bu güzeldi işteeekaydirigubbakcemile3kaydirigubbakcemile5:tey tey:

mors
25-11-2009, 11:29
niyetini acikca belli edenden korkmamak..niyetini belli etmeyen sinsi kisilerden korkmak gerek..disi tam aranilan bir tip gibi olur planli davranir..ama kalbinde binbir basitlik,kotuluk olur:1ninca:pusuda avi icin yatar.:oklava:

zhr79
25-11-2009, 11:39
sevgilisi veya esi oldugunu bile bile askıntı olan kadınlara sahit oldum..yazıldıgı gibide illa erkekden bir ısık beklemezler:) nasıl erkekler kadınlara asılmak icin bir ısık gelmesini beklemedikleri gibi..bunu yapan sahsiyeti bozuk olan insanlardır

anobis
25-11-2009, 11:43
kadınları anlamak zordur.. hele kaşarlanmış kadınları anlamak hiç kolay değildir.

OFFPOFFF
25-11-2009, 11:44
ya pişkin kadın çok ortada aynı zamanda pişkin erkek..
gozumun önünde sevgilime asılan oldu..katil ol yani o an :))) ama olamazsın tabii :)) o yüzden de hiç bir şey yokmuş gibi davrandım ztn sevgilim yüz vermeyince başka av pesine düştüler :)) köpek balığı onlar :))) sinsi sinsi yaklaşıyorlar avlarını bulduklarında :)))
isin erkek kısmına gelirseek..sevgilimin bir arkadasinın dogum gunünü kutlamıştık kordonda..sevgilimin arkadaşları fln..snr hep beraber taksiye bindik bı yere gidicektik o an karmaşada erkek arkadasım one oturdu bende onun arkasina yanima da yakın arkadaşları 4 kisiydik arkada ben biraz one doğru çıkmıştım rahat otursunlar diye ve sevgilime satılıyordum arkadan..derken bir yanda yanımdaki cocuk belime sarıldı ve okşamaya başladı!!!ben daha da one geldim..hepimiz ickiliydik..ve uzun diyebileceğim bor yolumuz vardı..ama cocuk piskiiiin dondüm baktım cocuğa çekti elini..bende sevgilime sorular sorup arkasına döndürmeye çalışıyordum..öyle böyle sonunda bitti yol ve indik arabadan..şimdi ben orrda büyük bı tepki veremem,çünkü sevgilimin 20 yıllık arkadasida bizimleydi ve çok sarhostu ve pislik bir tiptir kavgacı..ben orda cigirsam o çocuğun ağzını yüzünü dagitirlardi..o yüzden yapmadım sadece baktım bir daha da görüşmedik çocukla erkek arkadasıma cocuktan hoslanmadigimi vs söyledim hareketlerini beğenmediğimi fln o da görüşmedi böylelikle..
iste biri pişkin kadın biri pişkin erkek..
ister x biri olsun ister tanıdık..
ister yüzüğün olsun ister sevdiğin yanında..
ister pas vermiş ol ister olma..
hiç ama hiç fark etmiyo..
is ki o köpek balıklarından uzak durmayı bil..
düşünsenize erkek arkadaşımın arkadaşı bana asıldı!!!hayır yani ne gibi bir beklenti içindeydi ki acaba???erkek arkadasımı onunla mı aldaticam??veya erkek arkadasımdan ayrılıp onunla mı olucam??veya erkek arkadaşımın gözünün icine baka baka ona kur mu yapicam???ne olabilir ki??ne bekliyo ki??anlamak mümkün değil!!!!

EU2
25-11-2009, 11:52
bence senin sevgilin senin sandığın kadar aranılanılan bi erkek değil...

kadın gelip yalvarıcakmı ne olur yüzüğü çıkar gel bana diye tamam öyleside vardır ama

yüzüğü göremedi belkide her ihtimali düşün mükemmel erkeğinle ilgili

tabi genede kadının düşmanı kadındır buda bi gerçek kendi adıma....

zarifecik
25-11-2009, 12:22
bence de iş erkekte biter.kusura bakma demeyi becerirse sorun yokk

eflatun81
25-11-2009, 13:38
Sevgiliniz yada eşiniz sağlam karakterli ise ve sizi seviyorsa jeneffer lopezi gelse onu yoldan çıkaramaz okadar diyorum....

gelecekkorkusu
25-11-2009, 13:58
Nasıl yani ya?? Kadın geliyorsa erkek kabul etmek zorunda mi sanki, o da yuz vermesin madem...Ha kadın geldi erkek kabul eder bu mu yani hayret ya. Biz kadınlar bari boyle dusunmeyelim lutfen

gul_muge
25-11-2009, 17:48
Nasıl yani ya?? Kadın geliyorsa erkek kabul etmek zorunda mi sanki, o da yuz vermesin madem...Ha kadın geldi erkek kabul eder bu mu yani hayret ya. Biz kadınlar bari boyle dusunmeyelim lutfen

erkek kabul mü etmiş -tatlicadiarzu- eminmisiniz ?kafamçokkarıştı