PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Aşılamadan sonra???



nurtopu
25-07-2009, 21:05
Arkadaşlar aşılamadan kaç gün sonra beta hcg bakılıyor bilen var mı?
Daha önce aşılama yaptıran ve hamile kalan arkadaşlar kanda ve idrarda test kaçıncı gün pozitifleşiyor?
Cevaplarınız benim için önemli. Teşekkkürler..alkisalkisalkis

nurtopu
25-07-2009, 23:32
cevap yok mu
hadi lütfeeen ama yaakaydirigubbakcemile5

emcan01
26-07-2009, 01:54
12 gün sonra bakılıyor diye biliyorum.benim günüm dolmadan ben hep adet oldum

tramissu
26-07-2009, 04:12
10 gun sonrada bazen belli oluyor ama yıne de 12. gunde yapmak daha garantı oluyor idrarda ise 20 gunu bıle bulan olabılıyor adet tarıhın gelmeden ıdrarda cıkmıyor dıye bılıyorum şahsen hiç çıkmadıgı için cokda bilemicem :)))

nurtopu
26-07-2009, 15:26
Aşılama yaptıran arkadaşlar dr aşılamadan sonra ilişki ödevi verdi mi?
Lütfen cevap verin

nurtopu
26-07-2009, 17:48
Arkadaşlar topiğim buraya taşınmış. Burada yardımcı olabilecek kimse var mı?

merseray
26-07-2009, 19:30
Arkadaşlar topiğim buraya taşınmış. Burada yardımcı olabilecek kimse var mı?

canımcım şimdi bak aşılama olduğun günü ilk gün sayarak 14.günde kanda kesin sonuç çıkıyor ama 12.günde de çıkıyormuş ben denemedim idrar testi için adet günün geçtikten sonra sana doğru cevabı verir adet gününden önce pozitif cevap alanlar çok nadir.
sen ne zaman yaptırdın aşılamanı kaçıncı gündesin?
inşallah Allah en kısa zamanda nasip eder:Saruboceq:

nurtopu
26-07-2009, 19:34
canımcım şimdi bak aşılama olduğun günü ilk gün sayarak 14.günde kanda kesin sonuç çıkıyor ama 12.günde de çıkıyormuş ben denemedim idrar testi için adet günün geçtikten sonra sana doğru cevabı verir adet gününden önce pozitif cevap alanlar çok nadir.
sen ne zaman yaptırdın aşılamanı kaçıncı gündesin?
inşallah Allah en kısa zamanda nasip eder:Saruboceq:

Canım benim ya çok sağol yanıtın için. Ben dün aşılama yaptırdım daha. Hayırlısı bakalım. İlk aşılamam bu.

merseray
26-07-2009, 20:04
Canım benim ya çok sağol yanıtın için. Ben dün aşılama yaptırdım daha. Hayırlısı bakalım. İlk aşılamam bu.

canım inşallah tutar benimki tutmadı şimdi 2.aşılama için iğnelere başladım tekrar hakkında hayırlısı olsun

nurtopu
26-07-2009, 20:31
canım inşallah tutar benimki tutmadı şimdi 2.aşılama için iğnelere başladım tekrar hakkında hayırlısı olsun

İnşallah bu sefer senin de tutar canım:Saruboceq:

tramissu
26-07-2009, 20:53
cnm aşılaman sonraki en az 4 gün devamlı ilişki ödevim vardı benım 1. aşılamamda ama 2. aşılamamda ise tam bır hafta ikigunde bır olsun demişti dr cunku frklı kısler yapmıştı bence sen de 12. gunu yap kan testını kesin sonuç çıkar en azından cok yuksek olmasada belli olur ama daha erken yapma cunku kullandıgın ilaçlarında etkisiyle bazen pozityif cıkabılıyor boşuna heves yapmak cok kotu oluyor o zmanda canım ınşallah tutunuyordur bebeişin sana suanda agar iş falan yapma ben 1.sınde 1 hafta evden cıkmadın yattım hep hasta gıbı ...2.sınde ise ist oldu 4 saat yol gıttım ordan alışverıse gıttım ve hiç umursamdaım ama yıne olmadı allahın takdırı yanı inşallah kısmetınde bu ay hamile kalmak vardı canım ....

nurtopu
26-07-2009, 21:38
cnm aşılaman sonraki en az 4 gün devamlı ilişki ödevim vardı benım 1. aşılamamda ama 2. aşılamamda ise tam bır hafta ikigunde bır olsun demişti dr cunku frklı kısler yapmıştı bence sen de 12. gunu yap kan testını kesin sonuç çıkar en azından cok yuksek olmasada belli olur ama daha erken yapma cunku kullandıgın ilaçlarında etkisiyle bazen pozityif cıkabılıyor boşuna heves yapmak cok kotu oluyor o zmanda canım ınşallah tutunuyordur bebeişin sana suanda agar iş falan yapma ben 1.sınde 1 hafta evden cıkmadın yattım hep hasta gıbı ...2.sınde ise ist oldu 4 saat yol gıttım ordan alışverıse gıttım ve hiç umursamdaım ama yıne olmadı allahın takdırı yanı inşallah kısmetınde bu ay hamile kalmak vardı canım ....

Canım benim Allah gönlüne göre versin. İnşallah. Tez zamanda bebişlerimiz annelerine tutunsun inşallah

f3x
26-07-2009, 23:41
Arkadaşlar aşılamadan kaç gün sonra beta hcg bakılıyor bilen var mı?
Daha önce aşılama yaptıran ve hamile kalan arkadaşlar kanda ve idrarda test kaçıncı gün pozitifleşiyor?
Cevaplarınız benim için önemli. Teşekkkürler..alkisalkisalkis

tüp bebekte 12. gün ama aşılamada 14. gün kesin sonuç alınıyor. benim yarın 15. gün kanda bakılacak. doktoruma gidecem sabah bakalım ne olacak. idrarda 20. gün kesin sonuç çıkıyor.(aşılamadan sonra) çünkü b hcg önce kanda daha sonra idrarda çıkıyor. inş. hepimiz pozitif sonuç alırız.

nurtopu
27-07-2009, 01:17
tüp bebekte 12. gün ama aşılamada 14. gün kesin sonuç alınıyor. benim yarın 15. gün kanda bakılacak. doktoruma gidecem sabah bakalım ne olacak. idrarda 20. gün kesin sonuç çıkıyor.(aşılamadan sonra) çünkü b hcg önce kanda daha sonra idrarda çıkıyor. inş. hepimiz pozitif sonuç alırız.

İnşallah canım. Yarın güzel haberlerini bekliyoruz. Bize de haber ver ha unutma

nergis55
27-07-2009, 22:38
canım merhaba bende cuma günü yaptırdım aşılamamı. Sende cumartesi sanırım. Erken gebelik belirtilerimizi burdan takip edelim. Sana doktor progesteron verdi mi?

nurtopu
28-07-2009, 00:08
canım merhaba bende cuma günü yaptırdım aşılamamı. Sende cumartesi sanırım. Erken gebelik belirtilerimizi burdan takip edelim. Sana doktor progesteron verdi mi?

Zevkle canım. Birbirimize destek oluruz
Bana progesteron vermedi sana?
Bi de ben de dünden beri çok sık idrara çıkma şikayetim var
Ama yanma falan yok sen de böyle bi şey oldu mu

nurtopu
28-07-2009, 00:10
ılk aşılaman mı senin?

nergis55
28-07-2009, 00:18
Evet canım ilk aşılamam. Bende sık idrara çıkma var evet ama ben progesteron jel kullanıyorum. Onun reçetesinde yazıyor yapabilir diye. ınşallah hamile kalırız canım yaa

Senin kaç yumurtan vardı?

nurtopu
28-07-2009, 00:23
Evet canım ilk aşılamam. Bende sık idrara çıkma var evet ama ben progesteron jel kullanıyorum. Onun reçetesinde yazıyor yapabilir diye. İnşallah hamile kalırız canım yaa

Senin kaç yumurtan vardı?

İnşallah canım
Benim çatlatma iğnesinden önce bakıldı en son ve 20 mm olan tek bir yumurtam vardı
Başka 14 mm civarında daha küçüklerde vardı ama onlar kaç tane bilmiyorum
Dr.um küçükleri pek önemsemedi
senin

nergis55
28-07-2009, 01:04
Benimde aynen öyleydi canım. Bir tane 20mm iki üçtane küçük 13 mm. Niye böyle bir tane oluyoki bizimkiler. Sen hangi ilaçları kullanmıştın ve kaç ml?

nurtopu
28-07-2009, 08:53
ben geçen ay klomen kullanmıştım ama kist yaptığı için bu ay ilaç kullanmadım

f3x
28-07-2009, 09:33
İnşallah canım. Yarın güzel haberlerini bekliyoruz. Bize de haber ver ha unutma

Sonuç malesef negatif burdan aşılama yaptıran arkadaşlara sesleniyorum. kendizi dinleyip belirtilere inanıp kendinizi kaptırmayın sonra yıkım oluyor. iki seçeneğede hazırlanın. ben bayram sonuna kadar ara veriyorum artık. inş. sizin aşılarınız tutar.

nergis55
28-07-2009, 12:11
Sonuç malesef negatif burdan aşılama yaptıran arkadaşlara sesleniyorum. kendizi dinleyip belirtilere inanıp kendinizi kaptırmayın sonra yıkım oluyor. iki seçeneğede hazırlanın. ben bayram sonuna kadar ara veriyorum artık. inş. sizin aşılarınız tutar.

Canım çok üzüldüm ama ne olur bırakma kendini. İnşallah en kısa zamanda bebeğine kavuşursun.:Saruboceq:

nurtopu
28-07-2009, 12:47
Sonuç malesef negatif burdan aşılama yaptıran arkadaşlara sesleniyorum. kendizi dinleyip belirtilere inanıp kendinizi kaptırmayın sonra yıkım oluyor. iki seçeneğede hazırlanın. ben bayram sonuna kadar ara veriyorum artık. inş. sizin aşılarınız tutar.

Canım Allah en kısa zamanda bebeğine kavuştursun inşallah