PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Avon satış temsilcileri... Burası da bizim yerimiz olsun



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233

kuzeymila
25-04-2010, 20:30
hele bi yazmaaa alsanaalsanasmile sırnaşık şey

aşk olsun yazarm tabi lafımı olur:hulya:

kaydirigubbakcemile3

huri37
25-04-2010, 20:47
KIZLAR YA BİŞE SORACAĞIM okuyun lütfen...
ya ben işe yeni başladığımda bi arkadaş temsilci olacağıma bana her ay katalog ver satayım sattığım karı benim olsun sende hediye kazanırsın ben cok satış yapmıştım önceden falan dedi..iyi bari dedik tamam her ay katalog veriyorum ona....satsa satsa 70 lik falan satıyo hediye falanda kazandığımızdA yok çok büyük satamıyorum zaten..
neysee sadete gelelim...bu ay ben iade yaptığım için fatursyı avona yoladım doğal olarak fiyatlarda gitti...elimdeki fiyat listesinide kızım yırtmışş bende attım sobaya işim bitmişti çünkü onla..
ama not tuttugum küçük defterimde yazıyorum kimin ne kadar para vereceğini
arkadasada dedimki bu ay sattığın ürünlerin temsilci fiyatlarını buraya yazdım dedim onada verdim..fatura avona gitti ondan yazdım al canım dedim... neyse yarın ondan para alıcam 124 ytl..dün akşam kardeşimden temsilci fiyat listesini istemiş ona fiyatları yazıp vermeme ragmen
çok sinir oldum hani inanmıyomuş 1.2 milyonun hesabını yapa gibi... okadar biliyosan git temsilci ol dimi hersey elden hazır geliyo 1 2 milyon açık varmı ona bakcakk sinir oldum paylaşmak istedim
şu parayıda alim daha yapmıyom temsilcilik dicem kendi uğraşsın
bu hayatta kimseye iyilik yaramıyo valla :ı
yol ver gitsin ....azıcık aşım ağrısız başım..aynı şeyi ben yşdım biliyorsun kuzenim bana yardım ediyordu ilk kampanyada yardım etti banyo takımını heveslensin bekar kız çeyizine koysun dedim verdim.2. kampanyada daha çok satış yapalım baharatlığıda ben alayım dedim..
hanım takım öncüsü bulmuş gitti bu ay bıraktı beni...
paranın adı da tadıda güzel gelir..hoş bişe ykazansak bari içim yanmaz..ne kazanıyoruz ki...



arzumca....inan ki biz de daha ne olduğunun tam olarak farkında değiliz...bakalım tul ün kargosu gelince netleşicek olay...sandığımız gibiyse eğer,süper bişey olur...
k5 in başlangıcı perş idi.tul çarş gecesi k4 ten son bi sip girmiş...ertesigün faturaya bakınca k5 e ait olarak kesildiğini görmüş.:1shok:..k5 tende perş günü bir miktar daha girmiş...iki faturada toplam k5 te gözükmüş...bizim k4 ile işimiz bitmişti zaten...hediyeleri kazanmıştık..bu çarş girdiği sip sadece kar içindi yani...ama şimdi k5 e eklenince kotaya faydası oldu...karışık biraz ama eğer öyleyse süper valla hediyeler korksun bizden...:delphin:
ben cesaret edememe ya fiyatlarıda k5 den gelirse3..
mesela k4 de 10 lira olan k5 de 30 lira olupta faturamada k5 fiyatından yansır diye korkarım..


kaç gündür arkadaşımda kaldım kafa dağıtim die ama nafile hala aynı stresten her yerimde bi şeyler çıkmaya başladı doktora gidicm yrn:sinifsinif:
canım meseleyi bilmiyorum ama.
Allah insana taşıymayacağı yükü yüklemezmiş..
ailenle ilgili bir hastalık falan yoksa,çok sevdiğin birinini kaybettiysen yani vefat olayı.ç.aşk meşk için kendini çok hırpalama yaşanmışlıklar için üzül ağla tabiki üzüntünü yaşa ama sakın sağlığına zarar getirme...
zaman gerçekten herşeyin ilacıı..


işin içine para girdimi kimseyi tanıyamıyosun niye böyle bu insanlar yaaaa....
benimde 2 kam.dır bi akrabamın kızı benim için satış yapıyor ana-babası yok...babannesi ile kalıyor-ihtiyaç sahibi yani,ben de ona karını veriyorum..
iyide senin kardeşinden fiyat listesi istediinde senin öğreneceğini tahmin edememiş mi?direk söyle bence niye böyle yaptın diye ve bana güvenmeyenle işim olmaz de temsilcilik yapmıyorum falan deme hiç vermezsin yeni katalogdan olur biter..niye vermiyorsun diyebilecek mi bakalım..işte her türlü insan var çeşit çeşit,sinir oldum bak bende..Çok üzgünüm çoook
aynen canım katalog verme..neden vermiyorsun derse...
gerek yok artık tek çalışmak istiyorum dersin...All alla neymiş o öyle ...

eDa17
25-04-2010, 20:54
saol huri ablacm haklısın ama 4 yıllık ilişkimi bitirmek zor oldu 13 yasından beri onunla olup sonra bitirmek zor yani ama alışıcm geçick biliorm..

eDa17
25-04-2010, 20:57
[QUOTE=eDa17;12867313]öle ama insan laf geçiremio kalbine:([/QUOT




kıyamam .....:teselli:edacım .....ne desem boş biliyorum.....dikkat et kendine önce sağlıkkkkk..:1hug:

saol ablam bnm geçick biliorm ama işte o dönm zor..sizlerle atlatıcm bn :sinifsinif:

SiremimS
25-04-2010, 21:22
otomatik ödeme talimatın yoksa kredi kartından taksit istemediğini belirttiysen tek geçmiş oluyo ve kartın ödeme günü geldiinde ödüyorsun...anlatabildim mi???
yni maaşın mevduat hesanından keslir öyle mi cnm ,?

KIZLAR YA BİŞE SORACAĞIM okuyun lütfen...

ya ben işe yeni başladığımda bi arkadaş temsilci olacağıma bana her ay katalog ver satayım sattığım karı benim olsun sende hediye kazanırsın ben cok satış yapmıştım önceden falan dedi..iyi bari dedik tamam her ay katalog veriyorum ona....satsa satsa 70 lik falan satıyo hediye falanda kazandığımızdA yok çok büyük satamıyorum zaten..

neysee sadete gelelim...bu ay ben iade yaptığım için fatursyı avona yoladım doğal olarak fiyatlarda gitti...elimdeki fiyat listesinide kızım yırtmışş bende attım sobaya işim bitmişti çünkü onla..


ama not tuttugum küçük defterimde yazıyorum kimin ne kadar para vereceğini

arkadasada dedimki bu ay sattığın ürünlerin temsilci fiyatlarını buraya yazdım dedim onada verdim..fatura avona gitti ondan yazdım al canım dedim... neyse yarın ondan para alıcam 124 ytl..dün akşam kardeşimden temsilci fiyat listesini istemiş ona fiyatları yazıp vermeme ragmen

çok sinir oldum hani inanmıyomuş 1.2 milyonun hesabını yapa gibi... okadar biliyosan git temsilci ol dimi hersey elden hazır geliyo 1 2 milyon açık varmı ona bakcakk sinir oldum paylaşmak istedim

şu parayıda alim daha yapmıyom temsilcilik dicem kendi uğraşsın

bu hayatta kimseye iyilik yaramıyo valla :ı
yaramaz cnm yaramaz :umursamaz:

şu yılan derisi görünümlü çantadan sipariş eden varsa gelince lütfen yazarmısınız arkadaslar nasıl güzelmi diye
bn ettm glsn yazarm cnmm

[QUOTE=tul;12867970]

saol ablam bnm geçick biliorm ama işte o dönm zor..sizlerle atlatıcm bn :sinifsinif:

:1hug: :teselli:

corummelek
25-04-2010, 23:58
benimde faturam kesilmiş çok şükür stokta yok ve makyaj paletide kazanmışım ama çift taraflı el çantası yine yok ya

corummelek
26-04-2010, 00:00
kızlar birde yıldızlar külübüne girmek için ne kadarlık satış yapmak lazım bir arkadaş soruyorda

huri37
26-04-2010, 00:01
saol huri ablacm haklısın ama 4 yıllık ilişkimi bitirmek zor oldu 13 yasından beri onunla olup sonra bitirmek zor yani ama alışıcm geçick biliorm..

heryer herif kaynıyor kız...
bana derlerdi ah senin yaşında olsamm diye..
olmuşsun işte geçmiş bitmiş daha ne ah ediyon yapsaydın alla alla derdim..
şimdi aynısnıı ben diyorum ah senin yaşınd olsaydım..çünkü gerçekten zaman su gibi geçiyor..
hele 20 den sonra zaman koşarken toopukları kıçına deyer...
20 yaşını doldur fikirler anca oturuyor....
okulunu bitir,öyle yada böyle,ama kursa git,ama el becerini geliştir bir bileziğin olsun bileğinde.....
işin olsun....
tecrübelerin olsun...işte 3 senedir süren bir ilişkiyi bitirmişsiniz buda bir tecrübedir...
bazı güvencelerin olsun,ekonomik özgürlüğün olsun....

sonra aşık olsanda ayrılsanda zamanla geçer....inşallah allah yardım eder...
ben hem ağlayıp hemde kfamı duvara vurduğumu bilirim...hemde bildiğin güm güm vuruyordum..ne oldu kafamda bir kaç vida gevşedi o kadar :roflol::sm_cool::içelim:admini olduğum bir paylaşım sitesinde ayrı bir bölümüm var...huri ablamıza sorun ..gerçekten olumunekankayizsmiledelikafaduldensırnaşık şey

SiremimS
26-04-2010, 09:58
kızlar birde yıldızlar külübüne girmek için ne kadarlık satış yapmak lazım bir arkadaş soruyorda

faturasının altında yazar cnm
yni orda yazıyor

kuzeymila
26-04-2010, 10:04
kargom yola çıkmış :)zemuszemus

alevesen
26-04-2010, 10:42
günaydın arkadaşlar sık sık giremiyorum k5 te 75 tl yi bile bulduramadım akşam panoramadan bakıcam kendime bişeyler olmadı kargo ödiycem sizin bu katalogta tavsiye edebileceğiniz ürün var mı kaçırma bu fiyata dediğiniz mesela:)

94049
26-04-2010, 11:54
bnm kargom gelmiş kardeşim aradı :) ind katolğ yüzükler çok güzelmiş öle dedi kardeşim. akşama eve gidince bkıcam bnde.

huri37
26-04-2010, 12:00
benimki artık bugün gelmez..kargo bana çok yakın ilk bana getiriyorlar sabah 9:35 de geliyor hemen ...bugüğn gelmediğine göre artık yarına kaldı ...siyah zincirli çnta var resmini çeker koyarım buraya hele bi gelsin..

apranxx
26-04-2010, 12:37
bnm kargom gelmiş kardeşim aradı :) ind katolğ yüzükler çok güzelmiş öle dedi kardeşim. akşama eve gidince bkıcam bnde.

senin yerinde olsam firar ederdim işten..ben işte ,kargom kuzu kuzu evde..:olmaz:ama bi daha geri dönemezdim herhalde..delikafadulden

benim kargo daha yola bile çıkmamış yaaa..sırf bu yüzden kocaeli ne taşınıcam...alsanaalsanasmile

apranxx
26-04-2010, 12:43
günaydın arkadaşlar sık sık giremiyorum k5 te 75 tl yi bile bulduramadım akşam panoramadan bakıcam kendime bişeyler olmadı kargo ödiycem sizin bu katalogta tavsiye edebileceğiniz ürün var mı kaçırma bu fiyata dediğiniz mesela:)

k5 te benim beğendiklerim...avon care paketi..simli kalemler..naturals şampuanlar..parfüm paketlerinden biri olabilir ama panaromadan da olur..güneş kremleri avantajlı mesela.,önümüz yaz..bi de çilekli krem hoşuma gitti benim..

94049
26-04-2010, 12:58
senin yerinde olsam firar ederdim işten..ben işte ,kargom kuzu kuzu evde..:olmaz:ama bi daha geri dönemezdim herhalde..delikafadulden
alsanaalsanasmile

aynn öle geri dönemem bi daha valla :hulya:

alevesen
26-04-2010, 13:22
k5 te benim beğendiklerim...avon care paketi..simli kalemler..naturals şampuanlar..parfüm paketlerinden biri olabilir ama panaromadan da olur..güneş kremleri avantajlı mesela.,önümüz yaz..bi de çilekli krem hoşuma gitti benim..


teşekkür ederim öncellikle cevapladığın için.güneş kremleri vardı doğru ya unutmuşum akşam panormaya bakayım da ind.broşüründeki 3 lü yüzüğü de çok beğendim ama ilk gün sipariş toplayamadım diye yazmadım alan varsa yakından nasıl olduğunu merak ettim doğrusu çilekli krem nerde panoramada mı vardı katalogta hatırlayamadım bir de naturals ürünleri güzel mi hiç kullanmadım ben şampuanı

huri37
26-04-2010, 13:55
çilekli böğürtlenlileri hiç sevmiyorum hele yaz sıcağında bozulmuş meyv gibi kokuyorsun...:))))

PessiMisst.91
26-04-2010, 14:40
pfff kargodan mesaj geldi bugün ama hala gelmedi.. geçen aydada böyle olmuştu ertesi gün gelmişti bu ne ya bıktım =((

balmira
26-04-2010, 15:01
Kızlar daha ben sıparıŞ veremedım:))))

PessiMisst.91
26-04-2010, 15:07
oleyy =)) ümidimi kesmiştim ama şimdi kargo geldi color trend de kaçırılmayacak fırsatlar var süper =))
6 TL ye vucüt spreyi var 100 ml perceive ve little black dress bunuda kaçrmak istemiyorum =) akne içinde bayaa bi ürün var güneş gözlüğü var meraklılarına benim pek işim olmaz ..

perigul
26-04-2010, 15:23
evt pessimist başka neler var 6. kam yada yazarmısın merak ediyozeyvahedigeldismile

apranxx
26-04-2010, 15:43
eeeeeeeeeee pesimist gerisiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kaydirigubbakcemile4hadi meraktan çatlatma bizi...:oklava:

Rende
26-04-2010, 15:48
Merhaba,

avon üyeliği ve kazançları hakkında detaylı bilgi almak istiyorum.

yardımcı olabilir misiniz?

apranxx
26-04-2010, 15:59
ama olmaz pessimisst :olmaz: kargom geldi diyosun sonra kaçıyosun..hepimiz merakla bekliyoruz burada...

ne varsa tul de var...en iyisi onu beklemek..hadi tul gel artıkkkk

merwee :)
26-04-2010, 16:07
evt kızlar k6 da neler var bende çok merak ediyorum bu arada jet femmeler siparişiyle gelen var mı benm takım öncüm o yok artk gelmeyecek satıştan kalktı demişti valla kafam karıştı :S

kuzeymila
26-04-2010, 16:43
kargom geldiiii :) yazıorum hemen sizi bekletmicem :)

merwee :)
26-04-2010, 16:47
bekliyoruzzzz :)

Rende
26-04-2010, 16:51
Merhaba,

avon üyeliği ve kazançları hakkında detaylı bilgi almak istiyorum.

yardımcı olabilir misiniz?

Kimse yardımcı olmıcak mı?

kuzeymila
26-04-2010, 16:52
planet spalarda yarı yarıya indirim
güneş gözlüğü var 25 tl lik alışverişte 11,90
3 farklı grup yapmışlar black suede far a way,ve treselle tarak el kremi rol on dudak parlatcısı onarıcı serum ve rimel eklemişler 38 tl
sıgnature 41tl
jet femme 36,40
rahatlatıcı ve ışıltı veren fondoten 13,50
portakallı el kremi 4,90
göğüs toparlayıcı, çatlak kremi ve sıkılaştırıcı toplam 45 yapmışlar
altın içeren krem 32
cleaR skın lar çok çeşitli hepsini yazamıcam ama 15 ürün satarsak çok hoş bi seyhat çantası hediye

little black dress ve perceive vücut spreyleri 6 tl kapış kapış gidicek

buarada geçen panoramda olan bali blisslerden aldım çk hoş bi kokusu var stok yapıcam bu ay
deodorantalrda 16.90 1 alana 2 bedeva
banyo köpüklerinde bi alana bi bedava 10,50

ayak ürünlerinde de bayağ inidirim var

dudak balımları ojeler 3 tl

buryilmaz88
26-04-2010, 16:58
teşekkürler mirayy bilgiler için.mrb kızlar bu arada ben de burdayım artk a.s

kuzeymila
26-04-2010, 16:58
panorama

390 tl ye 10 adet katolog ekleyenlere pembe renkli pike

615 tl ye pike ve nevresim takımı

hoş bi saat var 28 tl

uzun süre kalıcı dudak parlatıcısı 9,70
likit göz farı 9,70
dudak kalemi 10,50
gözfarı paleti 7,5

bu sefer çok hoş takılar var eminim beğeniceksiniz

plaj koleksiyonu var çok zarif terlik çanta şapka vede plaj kıyafeti

ıce sheers edt ler var
-böğürtlenli ve misk kokulu
-portakal çiçeği ve limon kokulu
-vanilya ve kavun kokulu
10,10 tl

ayrıca chic vücut spreyleri de var 4,5 tl tropikal meyve ve baharatlı

kuzeymila
26-04-2010, 17:01
ayrıca fergie avonla anlaşma yaparak bi parfüm çıkarmış kokusu tester geldi daha dorusu kağıt üzerinde kokusu geldi

parfüm vücut spreyi vücut losyonu 3 ü birlikte 31,80 tl kokusu çok hoş görünüşte güsel
ayrıca parfümü alan herkes çekilişe katılıyo vede tatil mac book ıpod touch ıpod shuffle kazanıyo

ben bu katoloğu çok sevdimmm bu ay bayağ bi alırım heralde özellikle vücut spreyleri çok hoşuma gitti:)

kuzeymila
26-04-2010, 17:02
teşekkürler mirayy bilgiler için.mrb kızlar bu arada ben de burdayım artk a.s

rica ederim hoşgeldin sende:1hug:

apranxx
26-04-2010, 17:12
teşekkürler miraaaay , seni seviyoruuuuumm..a.s. a.s. a.s.

apranxx
26-04-2010, 17:12
baharat takımı kazandınmı ,nasıl anlatsana

perigul
26-04-2010, 17:15
çok tşkler mirayopuyorumnanaktan bu arada yılan derisi görünümlü çantadan istemişmiydin varsa nasıl anlatabilirmisin

kuzeymila
26-04-2010, 17:16
teşekkürler miraaaay , seni seviyoruuuuumm..a.s. a.s. a.s.

ayy canım benim bende seni seviyorum:1hug::1hug::1hug:

kuzeymila
26-04-2010, 17:19
çok tşkler mirayopuyorumnanaktan bu arada yılan derisi görünümlü çantadan istemişmiydin varsa nasıl anlatabilirmisin

yok cnm almadım çanta ben hep parfüm alıorum nemlendirici sabun aldm bayağ büyük hoş kokusu vr kullanmadm daha bali blisslerden aldım haika kokuyo ve bayağ büyük alıcam yeni kotologtada far away dreams aldım oda güsel saatıde fena deil
kaş kalemi almıştım çok güsel kızlar tavsiye ederim çok doğal duruyo..
bde true force nin testerını yoıllamışlar hangi parfüm olduğunu çözemedim henüzz kaydirigubbakcemile3

perigul
26-04-2010, 17:25
yok cnm almadım çanta ben hep parfüm alıorum nemlendirici sabun aldm bayağ büyük hoş kokusu vr kullanmadm daha bali blisslerden aldım haika kokuyo ve bayağ büyük alıcam yeni kotologtada far away dreams aldım oda güsel saatıde fena deil
kaş kalemi almıştım çok güsel kızlar tavsiye ederim çok doğal duruyo..
bde true force nin testerını yoıllamışlar hangi parfüm olduğunu çözemedim henüzz kaydirigubbakcemile3

tşkler canım far awaydan bende aldım beğendim yeni kokusunu diğerinden daha hafif bir kokusu var bali blisleride merak ettim nasıl koktuğunu testerini de yolluyolarmı denetmek için:uhm:

apranxx
26-04-2010, 17:25
panaroma daki el bombası gibi çanta hediyeli erkek parfümünün testırı o miraycım...

perigul
26-04-2010, 17:26
panaroma daki el bombası gibi çanta hediyeli erkek parfümünün testırı o miraycım...

aa nasıl onun kokusu miray güzelmi eşime almayı düşünmüştüm ama emin olamadımbilmiyorumkismile

kuzeymila
26-04-2010, 17:29
aa nasıl onun kokusu miray güzelmi eşime almayı düşünmüştüm ama emin olamadımbilmiyorumkismile

çok hoş cnm fresh bi kokusu var traş losyonları kokusuna benzettim ben ama beğenirsin yanii güsell a.s

kuzeymila
26-04-2010, 17:30
panaroma daki el bombası gibi çanta hediyeli erkek parfümünün testırı o miraycım...


tamam cnm sağol çaktım şimdi :):1hug:

kuzeymila
26-04-2010, 17:33
tşkler canım far awaydan bende aldım beğendim yeni kokusunu diğerinden daha hafif bir kokusu var bali blisleride merak ettim nasıl koktuğunu testerini de yolluyolarmı denetmek için:uhm:

bali blissler sayfasında koku kısmı koymuşlar orda var kokusu vücut spreyini koluma sıkmıştım az bi koku kalmış ama parfüümü kalıcı gibi sanki ama kokusu güsel geldi bana yerimseniben

perigul
26-04-2010, 17:38
çok hoş cnm fresh bi kokusu var traş losyonları kokusuna benzettim ben ama beğenirsin yanii güsell a.s

tmm saol canım ben indirim broşüründen satışım olmadığı için biraz daha beklim dedim sipariş vermek için o yüzden soruyom çok mersiiiiiiiii bide şey sorcaktım ama uzun gösteren yeni sarı renkli rimeller varya onlar nasıl biliyonmu denedinmi hiç

perigul
26-04-2010, 17:44
deneyen varmı aranızda sarı rente olan rimellerden:uhm:

eDa17
26-04-2010, 17:48
heryer herif kaynıyor kız...
bana derlerdi ah senin yaşında olsamm diye..
olmuşsun işte geçmiş bitmiş daha ne ah ediyon yapsaydın alla alla derdim..
şimdi aynısnıı ben diyorum ah senin yaşınd olsaydım..çünkü gerçekten zaman su gibi geçiyor..
hele 20 den sonra zaman koşarken toopukları kıçına deyer...
20 yaşını doldur fikirler anca oturuyor....
okulunu bitir,öyle yada böyle,ama kursa git,ama el becerini geliştir bir bileziğin olsun bileğinde.....
işin olsun....
tecrübelerin olsun...işte 3 senedir süren bir ilişkiyi bitirmişsiniz buda bir tecrübedir...
bazı güvencelerin olsun,ekonomik özgürlüğün olsun....

sonra aşık olsanda ayrılsanda zamanla geçer....inşallah allah yardım eder...
ben hem ağlayıp hemde kfamı duvara vurduğumu bilirim...hemde bildiğin güm güm vuruyordum..ne oldu kafamda bir kaç vida gevşedi o kadar :roflol::sm_cool::içelim:admini olduğum bir paylaşım sitesinde ayrı bir bölümüm var...huri ablamıza sorun ..gerçekten olumunekankayizsmiledelikafaduldensırnaşık şey
hyrlı huri ablacm valla hyrlısı çok yoruldum bnde..


planet spalarda yarı yarıya indirim
güneş gözlüğü var 25 tl lik alışverişte 11,90
3 farklı grup yapmışlar black suede far a way,ve treselle tarak el kremi rol on dudak parlatcısı onarıcı serum ve rimel eklemişler 38 tl
sıgnature 41tl
jet femme 36,40
rahatlatıcı ve ışıltı veren fondoten 13,50
portakallı el kremi 4,90
göğüs toparlayıcı, çatlak kremi ve sıkılaştırıcı toplam 45 yapmışlar
altın içeren krem 32
cleaR skın lar çok çeşitli hepsini yazamıcam ama 15 ürün satarsak çok hoş bi seyhat çantası hediye

little black dress ve perceive vücut spreyleri 6 tl kapış kapış gidicek

buarada geçen panoramda olan bali blisslerden aldım çk hoş bi kokusu var stok yapıcam bu ay
deodorantalrda 16.90 1 alana 2 bedeva
banyo köpüklerinde bi alana bi bedava 10,50

ayak ürünlerinde de bayağ inidirim var

dudak balımları ojeler 3 tl
anaammm ne kadan mikemmelmiş bu katalog bn 750 tl yaparm yaa :D bu k5te bile 460tllik yaptm :D


bali blissler sayfasında koku kısmı koymuşlar orda var kokusu vücut spreyini koluma sıkmıştım az bi koku kalmış ama parfüümü kalıcı gibi sanki ama kokusu güsel geldi bana yerimseniben
ayy bn onun kokusunu çok merak ediodmm :) miray abla onun kokusu neye bnzio yani hangi parfümü andırıo??

huri37
26-04-2010, 17:48
kızlar benim bu 2 kampanyam..
ilk kmpanyamdan 215 liralık bir faturam var...
bana mesaj geldi 5 mayısa atıldı fatura ödeme tarihi diye...
bugünde bir mesaj geldi 215 liralık faturanızı ödemeden siparişleriniz gelmeyecek diye...
ne alaka..
bende para hazır aslında ama 5 mayıs diyince hesaba yatırmadım işte...
bugünde o faturayı yatır öyle gelecek diyo...
acaba ilk faturam olduğu için mi böyle oldu..artık sabah ilk iş parayıo yatırmak ...

huri37
26-04-2010, 17:50
çanta hediyeli parfümden alıcm bende sipariş var ..önce numunesi gelsin bakalım nasılmış kokusu..

eDa17
26-04-2010, 17:53
yaa kızlar istanbuldakiler yardmcı olsn bnaa anadolu yakasında olanlar özelliklee:D 55 milyonluk satış yaptm ama dha satış yapamam zannetmiorm 100e tamamlamam gerekk:(

buryilmaz88
26-04-2010, 18:05
[QUOTE=huri37;12887333][B]kızlar benim bu 2 kampanyam..
ilk kmpanyamdan 215 liralık bir faturam var...
bana mesaj geldi 5 mayısa atıldı fatura ödeme tarihi diye...
bugünde bir mesaj geldi 215 liralık faturanızı ödemeden siparişleriniz gelmeyecek diye...
ne alaka..
bende para hazır aslında ama 5 mayıs diyince hesaba yatırmadım işte...
bugünde o faturayı yatır öyle gelecek diyo...
acaba ilk faturam olduğu için mi böyle oldu..artık sabah ilk iş parayıo yatırmak ...

mrb bunun sebebi ilk faturan ödenene kadar belli bir limit var ve sen onu aşmışsın bu nedenle müşteri merkezini arayıp parayı çekmeleri için onay vermen gerekiyor tabi önce yatırman gerek yoksa siparişlerin gelmiyo ben yaşadım aynısını biliyorum.kolay gelsin yardımcı olabildim umarım? :))

huri37
26-04-2010, 18:09
yaa kızlar istanbuldakiler yardmcı olsn bnaa anadolu yakasında olanlar özelliklee:D 55 milyonluk satış yaptm ama dha satış yapamam zannetmiorm 100e tamamlamam gerekk:(

canım avrupa yakasındayım..
bende de 50 liralık satış var şu anda bakalım umarım 100 e tamamlarım ...eğer tamamlaşamazsak özelden haberleşelim.msn ver...

buryilmaz88
26-04-2010, 18:09
deneyen varmı aranızda sarı rente olan rimellerden:uhm:

mrb gerçekten güzel ve kullanışlı top top kirpiklerden hoşlanmıyorsan doğru bir tercih

huri37
26-04-2010, 18:11
mrb bunun sebebi ilk faturan ödenene kadar belli bir limit var ve sen onu aşmışsın bu nedenle müşteri merkezini arayıp parayı çekmeleri için onay vermen gerekiyor tabi önce yatırman gerek yoksa siparişlerin gelmiyo ben yaşadım aynısını biliyorum.kolay gelsin yardımcı olabildim umarım? :))

yani yarın parayı hesaba yatırıyorum..sonrada müşteri hizmetlerini arayıp ben partayı yatırdım hadi alın paranızı başınıza çalın mı diyorum :))) sırnaşık şey ondan sonrasıda ototmatik işliyor yaneee..
saol anlamışım galibaa...

cimcime_bsra
26-04-2010, 18:31
kızlar peki colortrendin hangi ürünleri indirimde ?

eDa17
26-04-2010, 18:46
canım avrupa yakasındayım..
bende de 50 liralık satış var şu anda bakalım umarım 100 e tamamlarım ...eğer tamamlaşamazsak özelden haberleşelim.msn ver...

ayy çok ii olur huri abloşum valla hediyeyide kapmak istiorm ama nasıl yollicaz sonra nese istanbul içi kargo parası 2 milyon öderiz:)

merwee :)
26-04-2010, 19:20
kızlar k5ten jet femmeleri gelmeyip siparişle gelen var mı ?

eDa17
26-04-2010, 19:24
ayy kızlar k5te bn rimel tomorrow ve ruj almıştım şimdi 2.siparişimi giricm ne alsamm :) uygun güzel fiyatlı ne var?? stok fln yapsam..

perigul
26-04-2010, 20:01
edacım hangi rimelden almıştın şu yeni çıkanlardanmı

buryilmaz88
26-04-2010, 20:03
yani yarın parayı hesaba yatırıyorum..sonrada müşteri hizmetlerini arayıp ben partayı yatırdım hadi alın paranızı başınıza çalın mı diyorum :))) sırnaşık şey ondan sonrasıda ototmatik işliyor yaneee..
saol anlamışım galibaa...

rica ederim aynını bende yaşadım üstelik iptale uğradı siparişim ve bir uyaran olmadı temsilcim bile umarım durumun benim gibidirde hallolur başka bir durum varsa bilemiyorum ama .neyse kolay gelsin

buryilmaz88
26-04-2010, 20:06
kızlar bu kargonun 75 olayı yazın nasıl devam ediyo?yine 75 mi yoksa azalma filan oluyomu? şimdiden tşkkürler

nazLis
26-04-2010, 20:14
su yeni cıkan rimel hakkında bilgi verin kızlar ya nasıl :D

eDa17
26-04-2010, 20:15
kızlar bu kargonun 75 olayı yazın nasıl devam ediyo?yine 75 mi yoksa azalma filan oluyomu? şimdiden tşkkürler

cnm yanlış bilgi olmasn ama tul abla sölemişti k7de başlıo bi süreliğine 40 tl ye inio kargo parası..

eDa17
26-04-2010, 20:18
edacım hangi rimelden almıştın şu yeni çıkanlardanmı

ewt hytm ondan aldım gelsn nasıl olduunu hmn yazıcm size:)

corummelek
26-04-2010, 20:25
ya benim siparişler çıkmamış bile kargoya verilmemiş

eDa17
26-04-2010, 20:32
miray ablaa gelnce şu bali blissn kokusunun hangi parfüme yakın olduunu yaz ona göre alıcm bnde:(

nzl.erl
26-04-2010, 20:48
Yeni katalog güzel galiba :D
Çok merak ettim inşallah benimki yarın gelir boshayallersmile

buryilmaz88
26-04-2010, 20:55
cnm yanlış bilgi olmasn ama tul abla sölemişti k7de başlıo bi süreliğine 40 tl ye inio kargo parası..

teşekkür ederim saol

buryilmaz88
26-04-2010, 20:57
yeni rimel gerçekten mükemmel bayıldım ben haberiniz olsun :)) herkese ii akşamlar ben çıktım

kuzeymila
26-04-2010, 21:49
miray ablaa gelnce şu bali blissn kokusunun hangi parfüme yakın olduunu yaz ona göre alıcm bnde:(

valla tatlım hafif şekerli bi kokusu var, ama benim kullandığım parfümlere pek benzetemedim,bayık bi koku deil önce onu belirtyim hoş kokulu hafif yani,,
ama çokta kalııcı deil heryerime sıktım şuan kokusu gelmedi bana maaleseffohaoldumsmile

eDa17
26-04-2010, 22:08
hmm madem öle bn almim ondan miray abla :umursamaz: ya ne alsam stok için :( o krem setnden mi alsam :(

kulübün sultanı
26-04-2010, 22:28
yaa ben k 4'ten 14,90lık fondoten siparişi aldım ama katoloktaki renkten daha koyu gelmiş malesef doğal olarak müşteri kabul etmedi kime gösterdiysemde koyu gelio rengi yaa takım öncümde istanbulda ben nasıl iade edicem şimdi ne olucaaaak ohaoldumsmile

ozlem71
26-04-2010, 22:39
kızlar k5ten jet femmeleri gelmeyip siparişle gelen var mı ?
satıştan kaldırılmıştır diye yazıyor,malesef benim de gelmedi:uhm:

ozlem71
26-04-2010, 22:41
bugün geldi siparişlerim malesef jet femi beklerken satıştan kalkmış meğerse:olmaz:

ozlem71
26-04-2010, 22:59
yeni katalok güzel begendim,tabi genelde erkek parfümü olur dedim indirimde ama kadın,erkek karışık yani yaz geldği için güneş kremleri,güneş yağları da çıkmış

huri37
26-04-2010, 23:04
be ngözlüğü merak ediyorum.k5 de ki beyz gözlüğe bayılmıştım herkeste sormuştu bu satılıyormu diye..
hani şu oje sayfasında beyaz gözlüklü bir kadın var...:))))

SiremimS
26-04-2010, 23:10
teşekkür ederim öncellikle cevapladığın için.güneş kremleri vardı doğru ya unutmuşum akşam panormaya bakayım da ind.broşüründeki 3 lü yüzüğü de çok beğendim ama ilk gün sipariş toplayamadım diye yazmadım alan varsa yakından nasıl olduğunu merak ettim doğrusu çilekli krem nerde panoramada mı vardı katalogta hatırlayamadım bir de naturals ürünleri güzel mi hiç kullanmadım ben şampuanı
bnm vr siparişim o yüzükten gelsn yazarım cnm
şampuanlardan müşterilerim memnun

ya benim siparişler çıkmamış bile kargoya verilmemiş
aynennnnnnnnnnnn
müşteriler sorarrrrrrr nerde diyeeeeee bndeeeeeee gelir derimmmmmm pufffffffff :umursamaz:

SiremimS
26-04-2010, 23:11
yeni kat. içeriğii iyiymişşş
inş bol satışlarımız olurrr :Saruboceq:

apranxx
26-04-2010, 23:35
gözlerime inanamıyorum :1shok: kargomun biri yola çıkmış,diğeri daha kargoda bile gözükmüyo olurmu canım bööle saçmalık..:kızgın: 3 saat arayla 2 faturam vardı...31o luk olan geliyo...170 lik yook...ya ne dicem ben şimdi müşteriye..arkadaş olanlara seninki bugün , seninki de yarın ..olurmu canım öyle şey...alsanaalsanasmile

tul
27-04-2010, 00:05
ama olmaz pessimisst :olmaz: kargom geldi diyosun sonra kaçıyosun..hepimiz merakla bekliyoruz burada...

ne varsa tul de var...en iyisi onu beklemek..hadi tul gel artıkkkk

keşke gelseydi yazsaydım anca salı-yarın- gelirrr...yolda gözüküyor...ne yazmıştım geçen kampanya di mi sayfa sayfa...

tul
27-04-2010, 00:18
cnm yanlış bilgi olmasn ama tul abla sölemişti k7de başlıo bi süreliğine 40 tl ye inio kargo parası..

kampanya 7-8-9-10 da 75 tl limiti 40 düşüyorrrr....yani bu sene bi değişiklik düşünmüyorsa avon yine olur..

tul
27-04-2010, 00:20
miray ablaa gelnce şu bali blissn kokusunun hangi parfüme yakın olduunu yaz ona göre alıcm bnde:(

bende aldım gelsin bende yazarım edacım

tul
27-04-2010, 00:26
okuduklarıma dayanarak bencede güzele benziyor katalog 20 kat. almıştım işe yarar inşallah:Saruboceq:yarın gelsin yine konuşuruz kat.üzerine kızlar kimseler yok bende gittim,bahar temizliği yapmaktan bitapp düştüm bu ne yaaa...daha da bitiremedimmmmm...

apranxx
27-04-2010, 08:36
günaydın şekerler bayanssulusmile
bu avon beni şaşırtmaya devam ediyor...çıkmadı dediğim kargo gece 02:00 da yola çıkmışş...ikiside gelir birazdan..zemuszemus

tul, yaptığın bahar temizliği seni 3 sene idare eder arkadaşım..sen bittin temizlik bitmedi...kaydirigubbakcemile3 darısı başıma...ben daha başlamadım bile...kapalı havalarda temizlik gelmiyoki içimden...günlerdir yağmurlu Balıkesir..:hulya:

kızlar,benimde jet femme roll-on lar vardı geçen kampanyadan,yerine little black dress göndermişler..çift taraflı çanta yine yok..:çok üzgünüm:

birde arkadaşlar bilenler söylesin lütfen ,faturamda...0501-2 k5 ilk sipariş pakedi 1 adet 1.00 tl yazıyor...

ne ki bu?:uhm:

alevesen
27-04-2010, 08:53
günaydın bayanlar K6 kataloğu eline ulaşan arkadaşlar Perceıve Erkek Edt indirim var mı acaba K6 da bu ay alamazsam önümüzdeki ay da bir kampanya olur mu diye merak ettim?Bu ay tomorrow u da merake diyorum bir kez sayfada koklamıştım hoştu

kuncuk
27-04-2010, 09:09
günaydın şekerler bayanssulusmile
bu avon beni şaşırtmaya devam ediyor...çıkmadı dediğim kargo gece 02:00 da yola çıkmışş...ikiside gelir birazdan..zemuszemus

tul, yaptığın bahar temizliği seni 3 sene idare eder arkadaşım..sen bittin temizlik bitmedi...kaydirigubbakcemile3 darısı başıma...ben daha başlamadım bile...kapalı havalarda temizlik gelmiyoki içimden...günlerdir yağmurlu Balıkesir..:hulya:

kızlar,benimde jet femme roll-on lar vardı geçen kampanyadan,yerine little black dress göndermişler..çift taraflı çanta yine yok..:çok üzgünüm:

birde arkadaşlar bilenler söylesin lütfen ,faturamda...0501-2 k5 ilk sipariş pakedi 1 adet 1.00 tl yazıyor...

ne ki bu?:uhm:
kuzum o ilk sipariş paketi 1.00 tl bende mübarek her ay yazıyo ben de anlamıyorum ne oldugunu........bilen varsa beri gelsin bilmiyorumkismile heray işleniyo benim faturaya bilmiyorumkismile bilemedim.........

perigul
27-04-2010, 10:36
günaydın şekerler siparişi gelen yokmu daha merak ediyoz yahuuuua.s

huri37
27-04-2010, 10:45
oh be faturamda yattı..
hesaba parayı yatırdım sonrada avonu aradım hallettim 1 gün içinde faturanız kesilir uyeni siparişleriniz gelir dedi.
yeni kayıtlarda ilk fatura 12 günde ödenmesi gerekiyor dedi...
benim bölge sorumlusu saolsun hiç bir şey anlatmadı ki bana..benimde yarın öbür gün gelri siparişlerim.

94049
27-04-2010, 10:47
günaydın şekerler bayanssulusmile
bu avon beni şaşırtmaya devam ediyor...çıkmadı dediğim kargo gece 02:00 da yola çıkmışş...ikiside gelir birazdan..zemuszemus

tul, yaptığın bahar temizliği seni 3 sene idare eder arkadaşım..sen bittin temizlik bitmedi...kaydirigubbakcemile3 darısı başıma...ben daha başlamadım bile...kapalı havalarda temizlik gelmiyoki içimden...günlerdir yağmurlu Balıkesir..:hulya:

kızlar,benimde jet femme roll-on lar vardı geçen kampanyadan,yerine little black dress göndermişler..çift taraflı çanta yine yok..:çok üzgünüm:

birde arkadaşlar bilenler söylesin lütfen ,faturamda...0501-2 k5 ilk sipariş pakedi 1 adet 1.00 tl yazıyor...

ne ki bu?:uhm:

bana da çift taraflı çantayı göndermemişler :sinifsinif:

ilk şipariş paketi anladığım kadarıyla yeni bali bliss parfümün ve true force edt kokularının testerlerıohaoldumsmile

kuzeymila
27-04-2010, 11:28
tünaydın herkeseopuyorumnanaktan

alevesen
27-04-2010, 11:39
tünaydın canım senin siparişlerin mi gelmişti yeni katalogta perceıve erkek parfümü indirimde mi yardımcı olursan çok sevinirim

Rende
27-04-2010, 11:40
avonda üye yapmak kazandırmıyor mu?

ben üye olmak istiyorum ve bilgi almak istiyorum

kimse cevap vermiyor...



avon üyeliği ve kazançları hakkında detaylı bilgi almak istiyorum.

yardımcı olabilir misiniz?

Kimse yardımcı olmıcak mı?

alevesen
27-04-2010, 11:43
Satış yapabilirsen tabi ki kazanırsın takıları tam bilmiyorum ama diğer ürünler sana %25 indirimli geliyor yani 10 tl lik ürün sana 7.5 tl ye geliyor başka kafana takılan ne varsa sorabilirsin

huri37
27-04-2010, 11:44
avonda üye yapmak kazandırmıyor mu?

ben üye olmak istiyorum ve bilgi almak istiyorum

kimse cevap vermiyor...



avon üyeliği ve kazançları hakkında detaylı bilgi almak istiyorum.

yardımcı olabilir misiniz?

Kimse yardımcı olmıcak mı?

avatarında nickh de süpermiş.hoş geldin aramıza..istanbulun neresindesin...

huri37
27-04-2010, 11:46
rendeciğim
istanbulun neresindeysen önce takım öncüsü buluruz sana..
sonr o takım öncüsü ile tanışırsın sana detayla tüm ince ayrıntılar ıanlatır hayatım..yapmaya karar verirsen burdan d paylaşımda bulunuruz..
burda bazı şeyler yasak ..
yani...sen bölgeni söyle sana mutlaka yardımcı olunur hayatım..ben KAĞITHANE

Rende
27-04-2010, 11:48
teşekkürler cevaplar için... ben avcılardanım

huri37
27-04-2010, 12:05
rendeciğim..
0212 473 11 11 numaralı telefonu arıyoruz.
orda temsilci olmak için detaylı bilgi için 3 ü tuşlayın diyor..aradığın herşey orda canım...

Rende
27-04-2010, 12:09
tamam çok teşekkür ederim :)

buryilmaz88
27-04-2010, 12:19
oh be faturamda yattı..
hesaba parayı yatırdım sonrada avonu aradım hallettim 1 gün içinde faturanız kesilir uyeni siparişleriniz gelir dedi.
yeni kayıtlarda ilk fatura 12 günde ödenmesi gerekiyor dedi...
benim bölge sorumlusu saolsun hiç bir şey anlatmadı ki bana..benimde yarın öbür gün gelri siparişlerim.

tünaydın sevindim sorunun hallolduğu için

alevesen
27-04-2010, 12:22
Arkadaşlar perceıve erkek parfümü için K6 katalogta ne kadar fiyatı yardımcı olun lütfen:)))sşzden bilgi bekliyorum

huri37
27-04-2010, 12:24
tünaydın sevindim sorunun hallolduğu için

bende olumunekankayizsmile

kuzeymila
27-04-2010, 12:27
Arkadaşlar perceıve erkek parfümü için K6 katalogta ne kadar fiyatı yardımcı olun lütfen:)))sşzden bilgi bekliyorum

tatlımm katolog yanımda yok ama hatırladığım kadarıyla indirim yoktu öğleden sonra katoloğa bakar sölerim sana yerimseniben

eeesss
27-04-2010, 12:39
yaa ben k 4'ten 14,90lık fondoten siparişi aldım ama katoloktaki renkten daha koyu gelmiş malesef doğal olarak müşteri kabul etmedi kime gösterdiysemde koyu gelio rengi yaa takım öncümde istanbulda ben nasıl iade edicem şimdi ne olucaaaak ohaoldumsmile

rengini müşteri seçtiysee almak zorunda nasıl almyıo takım öncün olmasada bölge sorumlusunu araa benim iademi o yaptı

SiremimS
27-04-2010, 12:48
tünaydın canım senin siparişlerin mi gelmişti yeni katalogta perceıve erkek parfümü indirimde mi yardımcı olursan çok sevinirim


k5 de indirimde canımmm
14 mayısa kadar süresi var kaçırma
üstelik altın fırsatta




slmmmmmm
bnmde kargom çıkmış sabah 6 da yola yarına elimde olur inşallahhh

SiremimS
27-04-2010, 12:51
pufffff bende ilk döret kampamyamda 830 küsürlük yapımışım 10 .29 açıkla çantayı almayı unutmuşum
takım öncümü aradım bnm k.5 de sipariş yok başka sizin temsilcilerinizden falan varsa ve baharatlık setlerini almak isteyen varsaa benden girebilirz diyeee
bakalımmm
bölelikle bende çantayı alırım nasıl kaçırmışım hesaplamamışım ah salak kafam yaaa :(

dyyser
27-04-2010, 12:52
ya kızlar kardeşim için temsilci başvurusu yaptık netten hala geri dönmediler neden olabilir sizce

huri37
27-04-2010, 12:52
rengini müşteri seçtiysee almak zorunda nasıl almyıo takım öncün olmasada bölge sorumlusunu araa benim iademi o yaptı

delirtirler işte böyle insanı...
seçmişsin yani..geri göndermek çok tuhaf yani..allah bilir clor trend den dir

eeesss
27-04-2010, 12:53
ya kızlar teslimat bilgisinde 2 tane koli geliyo ürünlerim çok oldugu içinmi 15 tane şampuan varıda :) yanlış gelmesinde sora

huri37
27-04-2010, 12:54
ya kızlar kardeşim için temsilci başvurusu yaptık netten hala geri dönmediler neden olabilir sizce

birde telefondan deneyin..
0212 473 11 11 temsilci için 3 ü tuşluyorsun ...

eeesss
27-04-2010, 12:55
delirtirler işte böyle insanı...
seçmişsin yani..geri göndermek çok tuhaf yani..allah bilir clor trend den dir

ışıltı veren fondotenmiş canım valla seçtiyse almıyom deme gibi bi şansı yok müşterinin hiç uğraşamam sonuçta renkler belli değişik gelmiş olabilir ama temsilcinin suçu ne

eeesss
27-04-2010, 12:56
yaaa kızlar evden çıktım anneme geldim kapının kilid takıldı ne kitleniyo ne açılıyoo napcam ben ya ..

huri37
27-04-2010, 12:56
ya kızlar teslimat bilgisinde 2 tane koli geliyo ürünlerim çok oldugu içinmi 15 tane şampuan varıda :) yanlış gelmesinde sora

ürünlerin çok olduğu içindir ..teslim alırken kontrol etmiyormusunuz kızlar..imza atıyoruz neticede tamam doğr ugelmiştir diye..
beklemek zorundalar..
kapıda 2 dakika bekletiyorum ben .koliyi hemen açıyorum bıçakla ..faturayı inceliyorum..koliye bakıyorum öyle gönderiyorum..
olabilir insan evladı yanlış gelebilir yani..