PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Sigarayı bırakıp yeniden başlayan var mı ?



Rozalina
01-09-2009, 01:23
Arkadaşlar ben yaklaşık bir yıl önce sigarayı bıraktım ancak bir yıl geçmiş olmasına rağmen hala canım istiyor.hatta içten içe sanki ara vermişim gibi hissediyorum.nişanlımada ben bıraktırdım ve bu halime çok kızıyor.Aslında evlendikten sonra içmemem iyi birşey çocuk sahibi olmak istediğimde belki engel olabilirdi..Sigarayı bırakıp yeniden başlayan varmı aranızda bunu nasıl yenebilirim ben :çok üzgünüm:

sabracadabra
01-09-2009, 01:29
canım ben de ara ara içiyorum ama bu sigarayı bırakmak için kişinin kendini kasmasını anlamıyorum..yani ne biliym 10 günde 1 tane canın istemiştir içmişsindir ya da ayda bir..tamam belki kötü örneğim ama ben mesela 2-3hafta içmiyorum, birden canım mı istedi hemen yakıyorum bi tane sonra 3-4 hafta daha gidiyo..kişi kendini kastıkça canı daha çok istiyor ve ızdıraba dönüşüyor,bu bi gerçek...sen kendini kontrol edebilcek güçtesin..

Rozalina
01-09-2009, 01:50
canım ben de ara ara içiyorum ama bu sigarayı bırakmak için kişinin kendini kasmasını anlamıyorum..yani ne biliym 10 günde 1 tane canın istemiştir içmişsindir ya da ayda bir..tamam belki kötü örneğim ama ben mesela 2-3hafta içmiyorum, birden canım mı istedi hemen yakıyorum bi tane sonra 3-4 hafta daha gidiyo..kişi kendini kastıkça canı daha çok istiyor ve ızdıraba dönüşüyor,bu bi gerçek...sen kendini kontrol edebilcek güçtesin..

İşte ben yeniden başlarsam bırakmadan önceki gibi günde yarım paket içerim en az bu kadar az içeceğimi bilsem başlarım 24 yaşındayım bir yıl önce bıraktım 17 yaşında başlamıştım uzun bi süre kullanınca bırakmakta çok zor :gitme:

walker
01-09-2009, 01:52
aradan zaten bir sene geçmiş ve bırakmışsın şimdi sakın
canının çekmesine aldanıp tekrar başlama
eğer bir taneden birşey olmaz diyip içmeye başlarsan gerisi
gelir dayan biraz bir kaç gun sonra durumun düzelir pes etme
iradene sahip çık ve içme

bunu yapabilirsin aklına sigara geldiğinde git birşeyler ya
ama asla içme yoksa bir yılını çöpe atmış olursun

tugceeeee
01-09-2009, 01:59
bırakıp yeniden başlamadım canım ama kurtulup bir dahada bulaşmamak isteyenlerdenim.Bence kurtulmuşken bir tane bile deneme çünkü arkası gelir...bırakmak çok zor ve sen bunu başarmışsın şimdi bunu mu yapamayacaksınkaydirigubbakcemile5

olgu35
01-09-2009, 02:02
ben sigara kullanmıyorum ve eşimede bıraktırdım.4 yıldır içmiyor ama arada canının istediğini söylerdi hep.bikaç ay önce bir tane yaktı ve yarısını bile içemedi,'yeniden başlayabilirim diye düşünüyodum ama nefret etmişim sigaradan,çok ağır geldi' dedi. bence kendini kasma bu konuda. aklına geldiği zaman dikkatini başka şeye ver.bir yıl az bir zaman değil,bencede pes etme.başlarsan gerisi gelebilir.

busra58
01-09-2009, 02:05
ya bu nasıl bir histir anlamıyorum hiç içmedim..bana çok mantıksız geliyo ya böyle sigara krizleri fln..annemde bırakmaya çalıştı bırakamadı nasıl bi illetse sen madem bırakmışsın sakın başlamayı düşünme bile..sigarayı dusunme canım..başka seylerle doldur onun yerini ya çok mu zor bu CADIARZU

gönülyarası
01-09-2009, 02:05
siğarayı bıraktım aylarca içmedim tekrar başladım...
tam olarak karar verip bırakmak gerek..
madem bir yıl olmuş bırakmışsın başlama yine..

er_ca
01-09-2009, 02:08
dedem 5
küsür yıl içmiş dr. ona yanlış teşhis koydu siroz olmuşun dedi.. o korkuyla bıraktı naneli şekere başladı hergün elinde şeker. sizde başka bişiye başlayın:) bir tanıdığımda her sigara istediğinde leblebi fındık üzüm falan yiyor.

justis
01-09-2009, 02:32
bir yıldan sonramı :1shok: sakın tekrar baslama lütfennn keske ben bir yıl icmiyor olsam birdaha aramam aslaaaa cildimi ne hale getirdi bu nalet baska yönlerini düsün...

Rozalina
01-09-2009, 02:36
Yorumlarınız için çok teşekkür ederim arkadaşlar ama kullananlar iyi bilirki bırakması gerçekten çok zor ben içerken amaaan bırakırım diodum ama gerçekten hiçte kolay olmuyo bu kadar zaman geçmiş olmasına rağmen istemem normalmi acaba bunu merak ediorum

EU2
01-09-2009, 02:40
valahi canım burnumda ameliyat olacagımda dr sigarayı bırak bir hafta oncesi dedi bırakamadım ameliyata girecegim ana kadar içtim :S
ve ameliyat sonrası şukur dedim içmiyorum istemiyorum hiç dedim tam 15 gun içmedim ...
dedim tam kurtuldum ama gel gorki eşim surekli içiyor yanımda ve bir fırt iki fırt sderken sonra gunde 1,2,3 derken gene bir bucuk pakete cıkardım ....
ben bu ameliyatı sigaradan kurtulmama yardımcı olcak diyede cok heveslenmiştim ama olmadı olmadı olmuyor :(
sana tavsiyem sakın agzına surme lutfen bi kere sur gerisi gelir :S
bir yıl başarmışın ne mutlu sana tekrarını yapma ...

Rozalina
01-09-2009, 02:42
valahi canım burnumda ameliyat olacagımda dr sigarayı bırak bir hafta oncesi dedi bırakamadım ameliyata girecegim ana kadar içtim :S
ve ameliyat sonrası şukur dedim içmiyorum istemiyorum hiç dedim tam 15 gun içmedim ...
dedim tam kurtuldum ama gel gorki eşim surekli içiyor yanımda ve bir fırt iki fırt sderken sonra gunde 1,2,3 derken gene bir bucuk pakete cıkardım ....
ben bu ameliyatı sigaradan kurtulmama yardımcı olcak diyede cok heveslenmiştim ama olmadı olmadı olmuyor :(
sana tavsiyem sakın agzına surme lutfen bi kere sur gerisi gelir :S
bir yıl başarmışın ne mutlu sana tekrarını yapma ...



keşke bırakabilseydin canım ya ben bırakınca hemen nişanlımada bıraktırmıştım canım istemesin die ama gel görki o benden daha dirayetli çıktı benim canım istiyo o gayet rahat alıştı hatta bana kızıyo :kedi:

busra58
01-09-2009, 02:46
ya bak aklıma geldi benim dayım var adam 17 yaşından beri sigara içiyomuş ama 5 6 sene önce bıraktı sigarayı bi çok sorunu oldu ama ağzına almadı..alkol alırdı arasıra az ama asla sigara içmedi ben hala sasırırım dayıma..bence sende hiç başlamayarak devam et bu bırakma işine..çok iğrenç bişey ya ben nefret ediyorum hele kokusu iğğğğrenç kafamçokkarıştı buarada dayım 40 yaşında o bırakmışsa onca senenin ardında sen haydi haydi bırakırsınn zemuszemus

Masumiyett
01-09-2009, 02:50
lütfen başlama:Saruboceq:

janselii
01-09-2009, 08:54
Ben 1.5 yıl hiç içmedim.. bırakmıştım... sonra bir başladım hala içiyorum..

Halbuki ne rahattım nefesimi bile rahat alıyordum.. yediğimin içtiğimin bi tadı vardı..

Başladım çok yazık ettim.. keşke o zaman kendimi bırakmasayıdım..

Canım sakın başlama..bırakınca insan çok aramıyor.. yenebilirsin bunu

Onun seni yenmesine izin verme....

Gecen bir tanıdık gelmişti.. kadın çok sigara içerdi... güzel bakımlıda bir bayan

Yıllar önce bırakmış 4 yıl olmuş... ben inanamadım nasılda bütünleşmişti sigarayla

Çok rahatım iyiki bırakmışım diyor... çok azmettim diyor... valla ağzım açık kaldı..

Bende sigara içmyen bir kocaya denk gelirsem ancak öyle bırakırım diye düşünüyorm

Şimdi durumum piskolojim çok farklı her neyse:kedi::umursamaz:

Yani kısacası sakınnnn başlama:kahve:

deniz_7
01-09-2009, 09:17
bende bıraktıktan 1 yıl sonra tekrar başladım. can sıkıntısıyla 1 tane içeyim başka içmam diye düşündüm ama öyle olmuyor. o bir sigaranın arkası geliyor. sana tavsiyem sakın ama sakın içme. aslında bağımlılık hiç geçmiyormuş. sigarayı bıraksan bile pasif bağımlı oluyorsun. o tek sigara beyindeki bağımlılık yapan merkezi uyarıyor ve canın daha sık istemeye başlıyormuş. bana bunu dr. anlatmıştı.

HeartLess
01-09-2009, 09:38
Konunuz içerik nedeniyle;
Zararlı Alışkanlıklar: Bağımlılık, Tiryakilik - Kadınlar Kulübü / KADIN KADINCA KADINLAR KULUBU (http://www.kadinlarkulubu.com/zararli-aliskanliklar-bagimlilik-tiryakilik-f538/)
bölümüne taşınacaktır..
sevgiler...

Rozalina
01-09-2009, 12:58
yorumlarınız için teşekkürler kızlar aslında başlamayı bazen gerçekten çok istiyorum ama şimdi elime sigara alsam yakmaktan çekinirim ilk önce gerçi sonra içerim ama :) gerçekten hiç başlanmaması gereken insanı bazen aciz hissettiren aslında uyuşturucu bağlımlılığından çokta farkı olmayan bişey sigara

yasminrk
01-09-2009, 14:09
benım kocam ıcmıyodu ama benım sayemde o da basladı ben kızıyorum ıcme dıye ama ıcıyo ben 2 pakete yakın ıcıyorum ama severek ıcıyorum hıc ıgrenc falan demıyorum bılmem neree kadar gıder ama ben ıcmekten zevk alıyorum

sscuba
03-09-2009, 16:32
Arandım tarandım ama sevgili TIFF arkadaşımız sana kendi topiğini öenrmemiş. Onun bana yaptığı aydınlatıcı yol göstermeyi sana ben yapayım dedim kendilerinin yüksek müsadeleriyle. Dilersen konuyla ilgili "bir kitap okudum hayatım değişti" topiğine bir bak. Önerilen kitap gerçekten ilgi çekici ve işe yarar görünüyor. Bu arada ben de güya bırakanlardanım, güya diyorum çünkü senin gibi çok canım istiyor dayanamıyorum bir tane içeceğim dedim ve durum eşinden ve sevdiklerinden gizli gizli herfırsa sigara tellendiren biri haline geldim. Çok büyük bir aldatmaca yumağının içindeyim, lütfen sadece kendin için sen tekrar deneme. Ben bir yalan yaşıyorum biticeğini umarak ve en kısa zamanda başlayacağım "sigarayı bırakmanın kolay yolu" isimli kitabında sayesinde kurtulacağım bu kandırmacadan.

Kısacası İÇMEEEEEE!!!!

Rozalina
03-09-2009, 17:17
Arandım tarandım ama sevgili TIFF arkadaşımız sana kendi topiğini öenrmemiş. Onun bana yaptığı aydınlatıcı yol göstermeyi sana ben yapayım dedim kendilerinin yüksek müsadeleriyle. Dilersen konuyla ilgili "bir kitap okudum hayatım değişti" topiğine bir bak. Önerilen kitap gerçekten ilgi çekici ve işe yarar görünüyor. Bu arada ben de güya bırakanlardanım, güya diyorum çünkü senin gibi çok canım istiyor dayanamıyorum bir tane içeceğim dedim ve durum eşinden ve sevdiklerinden gizli gizli herfırsa sigara tellendiren biri haline geldim. Çok büyük bir aldatmaca yumağının içindeyim, lütfen sadece kendin için sen tekrar deneme. Ben bir yalan yaşıyorum biticeğini umarak ve en kısa zamanda başlayacağım "sigarayı bırakmanın kolay yolu" isimli kitabında sayesinde kurtulacağım bu kandırmacadan.

Kısacası İÇMEEEEEE!!!!


Canım çok teşekkür ederim bahsettiğin topici buldum okudum kitabı bulabilirsem alıp okıcam ve yeniden başlamama yardımcı olmasını umucam.Ve inşallah sende en kısa zamanda bırakırsın gizli gizli içmek eşinden bile saklamak hem zor hemde insan kendini aciz gibi hisseder o sigaraya mecbur gibi umarım sende kurtulursun ve bend eyeniden başlamam :Saruboceq:

DERin83
03-09-2009, 17:38
önceleri 1 paket alıyordum 6 ay falan içiyordum 3 ay içiyordum 3 ay içmiyordum, sonra 2 haftada bire düştü bu daha sonra her gün 1 tane. evlendikten sonra (eşimde içtiği için) onunla beraber her akşam 3-4 tane içmeye başladım derken iş yerindede kullanmaya başladım şimdi 1 günde 10 tane falan içiyorum önceleri ne var ya bırakırım diyordum, korkarımki şuanda bırakmak isteyipte bırakamayanlardanım bende. gerçekten çok nalet birşey bu. çocuğa karar verdiğimde nasıl bırakacağım onu düşünüyorum kara kara. :1no2: ayrıca dediğin kitabı eşim okudu ama hiçbir faydası olmadı. 1 yıl içmediysen bence bir daha ağzına sürme.

TheShe
03-09-2009, 18:05
Canım ben de bırakıp tekrar başlayanlardanım, sırf çok kilo aldığım için başladım tekrar :sinifsinif:
Tiksine tiksine içtim ilk paketi. O kadar pişmanım ki.. Bir cesaret bırakmışsın sakın tekrar başlama. Vücudunun hala nikotin istiyor olması ilginç ama.. Ben tiksinmiştim, kokusundan herşeyinden. Şimdiye kadar çoktan bağımlılığının bitmiş olması gerekirdi. Sigara dumanına çok fazla mı maruz kalıyosun acaba..
Bu arada allen carrın kitabını ben de öneririm, öylelikle bırakmıştım. Sigara içenlere acımaya başlarsın bi süre sonra :gitme:

EU3
03-09-2009, 18:10
:sinifsinif:Püfff sigara kokusuuu

Espresso
03-09-2009, 22:03
Arkadaşlar ben yaklaşık bir yıl önce sigarayı bıraktım ancak bir yıl geçmiş olmasına rağmen hala canım istiyor.hatta içten içe sanki ara vermişim gibi hissediyorum.nişanlımada ben bıraktırdım ve bu halime çok kızıyor.Aslında evlendikten sonra içmemem iyi birşey çocuk sahibi olmak istediğimde belki engel olabilirdi..Sigarayı bırakıp yeniden başlayan varmı aranızda bunu nasıl yenebilirim ben :çok üzgünüm:

aynı şeyleri yaşamışız sigarayı bıraktım 11ay içmedim ama senin yaşadığın sorunların hepsini yaşadım vee tekrar başladım
sonra okadar pişman oldum kii anlatamam kendimi ben bu siğarayı seviyorum diye kandırmaya başladım ve annemlerin cesaretlendirmesiyle tekrar bıraktım 1,5aydan beri içmiyorum belirtiler hep aynı 1tane içsem rahatlayacakmışım gibi ama inatla İÇMİYORUM VE İÇMEYECEGİM
SAKIN 1NEFES DAHİ ÇEKME SONRA ÇOK PİŞMAN OLURSUN
Aklıma geldikçe bırak peşimi pis siğara diyorum:))
sabır arkadaşım ,:lepi:

Rozalina
04-09-2009, 01:21
aslında bende düşününce demek ki tiksinmişim ki bırakmak istemişim diorum ama içimden bi seste dioki hiç sağlık sorunun yok nie bıraktın bu eziyeti çekiosun dio :sinifsinif: amaan en güseli hiç bulaşmamış olmak çok kötü bişey insanın iradesini kırıo resmen karşı koyamıosun bazen büyük acizlik aslında ama çokta keyifli işte :delphin:

aysemm38
07-09-2009, 15:29
18 gün oldu bırakalı.çook memnunummm

aysemm38
07-09-2009, 15:31
inş. bir daha ağzıma sürmem

Rozalina
07-09-2009, 16:28
inş. bir daha ağzıma sürmem

inşallah canım opuyorumnanaktan

nobility
11-09-2009, 14:22
bu sigaratör ömer coşkun'un ürünü var ya kızlar o sigaradan tiksindirdiği için yeniden içme isteği vermiyor isterseniz bir de onu deneyin..

aygün2008
07-05-2011, 23:08
ben bırakalı 7 ayı geçti.
ama bu aralar çook içesim var..
bugün
yaktım bir tane yarını içtim.
hoş geldi bana ama diyotum asla başlamam bidaha.
korkuyorum..:18::18:

aygün2008
07-05-2011, 23:15
sigaradan nasıl tiksinebilirim acaba?
ruhum aç sanki, bi yanım eksik gibi,
bide hiç bişeyden haz etmiyom sanki bıraktığımdan beri mesla bi pikniğe falan gitsem açık hava hemen aklıma gelir,sigrara olmadan tadı çıkmıyo gibi orda değilmişim gibi gözüm bişey görmüyo gibi..
ahhhhhhhhhhh ahh nezaman unutcam ben sigarayı ..:57::57:

flocke
07-05-2011, 23:18
sigarayı bırakmanın kolay yolu-allen carr'ı okuyun.adam 10 milyonu geçkin kişiye sigarayı bıraktırdı.çok enteresan bir yaklaşım tarzı var.ön bilgi için 'kitapyudu' sitesinden yorumlara bakmanızı tavsiye ederim....

seydis
02-09-2011, 03:41
1 yıl hiç içmedim. 1 yıldan sonra ortam oldu gene içmeye başladım. hem de ilk sigaramı öksüre öksüre içtim... sen şimdi 1 yıldan sonra içeceğin ilk sigaranın çok keyifli olacağını mı sanıyorsun? resmen hiç içmemişsin gibi bir çömezlik olacak vücudunda, ilk nefesini çektiğinde hiç içmemissin gibi vücununun kendini alıştırdığını anlayacaksın. ama o ilk ve son içişin olmayacak. zaten sigaraya ilk başladığında da "ilk ve son sigaran" die bişey olmamıştı. hep dewamı gelmişti.
ben genelde 3-4 tane içiyorum şu an günde. bazen ortam oluyo 7-8 içiyorum. haa bir de kendimi kandırıyorum hala içmiyormuşum gibi. soranlara da bıraktım da arasıra içiyorum diorum hala :D halbuki tekrar başlayalı da tam 1 sene olmuş....
utanıyorum kendimden!
inan bana 3-4 taneyi bile bırakmak zor geliyor. keşke tekrar zorlayarak kendimi başlamasaydım...
şimdi yüzsüz yüzsüz 1 tane yakasım geldi...

aygün2008
02-12-2011, 14:57
bu aralar canım çok sıkkın günde 1 2 tane yakıp içiyorum ama bitmeden söndürüyorum.
başlamasam tekrar bari çünkü 2.çocuğu düşünüyorum..

aygün2008
02-12-2011, 15:16
....................................