Şu anda arşiv sayfalarında bulunmaktasınız. Konunun orjinali için tıklayınız:

Op.Dr. Jale Gürlüler'in hastalarının paylaşım alanı...


deniz_gunes
30-12-09, 08:12
Yeşim hanım yarın ordayım:) siz izinlisiniz sanırım

yesimpatdursun
30-12-09, 08:12
Antikacım şimdi okudum çok geçmiş olsun hayatım yardım edebileceğim birşey varsa hemen ara beni şimdi iyisin di mi merakta bırakma beni

yesimpatdursun
30-12-09, 08:12
deniz_güneş
Yeşim hanım yarın ordayım:) siz izinlisiniz sanırım
Canım benim gel beni bul her zaman beklerim

yesimpatdursun
30-12-09, 08:12
Malesef :) burdayım canım tüm gün beklerim

deniz_gunes
30-12-09, 08:12
yeşimpat
Canım benim gel beni bul her zaman beklerim

Ok..:))

uyuzcimcime
30-12-09, 09:12
aman yeşim hemşire sen bugün dinlen bence kapa kapını telefonunu tatilin tadını çıkar biz gene geliriz :))

yesimpatdursun
30-12-09, 09:12
canım benim başımın üstünde yeriniz var her zaman beklerim birde karar verdim bir cumartesi bizdeyiz

deren120
30-12-09, 09:12
slm jale hanım hakkında yazı ararken kendımı topıgınızde buldum bende daha cıtır anne adayıyım daha 3,5 aylık hamileyim ve jale hanımın hastasıyım.

gokkusak
30-12-09, 10:12
yyyaaa ben geliyorum kimse kalmamışşş...yeşim hemşire ben geleceğimm
5 ocaktaaaaa....
antika geçmiş olsun sana....
unutmayın beni sakın............kaydirigubbakcemile5

yesimpatdursun
30-12-09, 10:12
aa lütfen unutur muyum hiç ben sizi zemuszemus

yesimpatdursun
30-12-09, 10:12
deren120
slm jale hanım hakkında yazı ararken kendımı topıgınızde buldum bende daha cıtır anne adayıyım daha 3,5 aylık hamileyim ve jale hanımın hastasıyım.
canım benim hoşgeldin seni aramızda görmek güzel biz hep buralardayız her zaman yanındayız kaydirigubbakcemile5

hunny
30-12-09, 11:12
yeşim hanım öncelikle iyi günlerr
ben ilk gebeliğimde 1,5 aylıken düşük yaptım daha yeni oldu onun için korkuyorum yine aynı şey başıma gelir mi die ve doktor arayışı içerisindeyim.
rica etsem yardımcı olurmusunuz ??

deren120
30-12-09, 12:12
yeşim hanım siz üst katlardamısınız yoksa hastanede arka kısımda duran bayanlardan bir tanesimisiniz?birde su domuz gribi aşısı yaptıran var mı arkadaslar ya da bu konuda ne dusunuyorlar ben 20 haftanın altına yapmadıklarını duydum dogrumu ?

yesimpatdursun
30-12-09, 15:12
evet derenciğim domuz gribi aşısını 6 aydan az olanlarda yapmıyorlar
bir ben hastanenin gözükmeyen kısmındayım :))
millet beni önce Jale hanımın hemşiresi zannediyor ama değilim olmayı isterim ama bu fikrimi kendi hemşiresi duysa beni öldürür :))
Geldiğinde detaylı konuşuruz merak etme
ama her zaman yardımcı olurum hem de her konuda merak etme...

yesimpatdursun
30-12-09, 15:12
blue16rose
yeşim hanım öncelikle iyi günlerr
ben ilk gebeliğimde 1,5 aylıken düşük yaptım daha yeni oldu onun için korkuyorum yine aynı şey başıma gelir mi die ve doktor arayışı içerisindeyim.
rica etsem yardımcı olurmusunuz ??
Canım sende Jale hanımı bir gör tanış sonra karar ver derim bursada kadın doğumcu çooookkk ama önemli olan sen hangisini istersin???

hayat7681
30-12-09, 15:12
kızlar merhabalar, geliceğiz geliceğiz diyoruz kimsenin kimseye gittiği yok nasıl olcak bu buluşma anlamadım gitti, yeşimciğim bizimde mevlüdümüz olmadı hala haftaya cuma gelmek isteyen arkadaşları beklerim yeşim hemşirem sizi de mevlüdüme beklerim bakın daha şimdiden söylüyorumki bahane bulmayın gelemeyiz diye, adresi özelden vermiştim kızlar çoğunuza ama kime verdim kime vermedim emin değilim yine yazarım 8 ocak bu arada mevüdümüz, her zaman beklerim mevlütte malum sobetler olmuyor.yada yarın gelin isterseniz yeşim hemşirem ne zaman müsait oluyorsunuz hadi kızlar ilk bende buluşalım, karamukçum izin alman sorun olmaz heralde gerçi sen beni görünce:eek:klava: kafama fırlatacağın anladın sen onu hadi yarın bana gelin özelden görüşelim.yoksa kimsenin buluşacağı falan yok

hayat7681
30-12-09, 15:12
bu arada pazartesi kontrolümüz vardı,15 gün önce 3,800dü benim bebiş bu hafta 15 günde 700 gram almış çok sevindim gerçekten sütüm yetmiyormuş yanii önceki kontrolde 15 günde 300 grm almıştı tabi şuan iyi maşallah

yesimpatdursun
30-12-09, 15:12
:nazar:
Canım Allah nazardan korusun
Ben yarın çalışıyorum ya hayatım ve malesef aylık istatistik zamanı olduğu için biraz zor gelirim ama söz bir sonraki görüşmede yada günümüzde geleceğim :KK43:

hayat7681
30-12-09, 15:12
aaa üzüldümm ya, nasıl olacak ozamn toplanacağımız zaman senin izin gününe denk getirelimm o zaman olur, bu arada antika sanada çok geçmiş olsun, canım benim bu dünya fani dünya üzülmeye değmez kim ne söylerse duyma boşver salla gitsin kafanada hiç birşeyi takma, görmedim duymadım bilmiyorumu oynamak inan çok etkili oluyor.kızlar yarın yeşimciğim yok ama tanışmak isterseniz yarın müsaitim haftaya malum mevlüt var temizlik falan yapılacak ama yarın beklerim mirmirmirmir

uyuzcimcime
30-12-09, 16:12
yeşimpat
canım benim başımın üstünde yeriniz var her zaman beklerim birde karar verdim bir cumartesi bizdeyiz
saol canım benm ben ne zaman derseniz ordayım :))

uyuzcimcime
30-12-09, 16:12
hoşgeldin deren...bebeğini sağlıkla kucağına aldığın günleri de paylaşırız inş. buradan:))

hayat7681
30-12-09, 16:12
blue16rose
yeşim hanım öncelikle iyi günlerr
ben ilk gebeliğimde 1,5 aylıken düşük yaptım daha yeni oldu onun için korkuyorum yine aynı şey başıma gelir mi die ve doktor arayışı içerisindeyim.
rica etsem yardımcı olurmusunuz ??
canım umarım sende bebişini alırsın kucağına, doktor seçimine gelince jale hanıma gözün kapalı git derim benim şuan bebeğimin hayatta olması jale hanıma bağlı doğum hikayemi yazmıştım eğer okursan doktor seçimimi nasıl doğru yaptığımı anlayacaksın herşey gönlünce olsun canım:teselli:

hunny
30-12-09, 19:12
yeşimpat
Canım sende Jale hanımı bir gör tanış sonra karar ver derim bursada kadın doğumcu çooookkk ama önemli olan sen hangisini istersin???
ya tabiki en iyisi olsun istiyorum daha önce düşük yaptım aynı şeyleri yaşamak istemiyorum :KK43: ama maddi durumda önemli...
sgk olunca muayne ücreti filan ne kadar değişiyo billendirirseniz sevinirim. doğum ücreti ne kadar oluyo??

hunny
30-12-09, 19:12
kaderim
canım umarım sende bebişini alırsın kucağına, doktor seçimine gelince jale hanıma gözün kapalı git derim benim şuan bebeğimin hayatta olması jale hanıma bağlı doğum hikayemi yazmıştım eğer okursan doktor seçimimi nasıl doğru yaptığımı anlayacaksın herşey gönlünce olsun canım:teselli:
iyi dileklerin için teşekkür ederim canım Allah hepimizin çocuklarını bizlere bağışlasın...opuyorumnanaktan

hunny
30-12-09, 19:12
canım özelden de yazabilirsin, bilgilendirirsen ücretler konusunda sevinirimm opuyorumnanaktan

hayat7681
30-12-09, 20:12
canım evet yeşim hemşirem daha iyi bilir fiat konusunu ama 2010dan sonra doğuma zam geleceğini bizzat jale hanımdan duydum kaçta kaç zam gelir onu yeşim daha iyi bilir. miktarı herkeze göre değişir, emin ol o kadar zannedildiği kadar miktar bakımından fazla olan bir hastane değil. bu arada kızlar davetime sessiz kaldınız neyse ben yarınki programımı yapayım sizden ses çıkmadı özellikle pc açık bıraktım arada gelip baktım baklaım geliyorum diyen olcakmı diyee yok küstümmmm:gitme:

Revolucion
31-12-09, 03:12
selam hanım hanımcıklarrrr....... gece periniz geldiiiiiiii :))) canlarım çok saolun şimdi maşallahım var sanırım bi patlama gerekiyormuş.ama çok şükür toparladım. hoş şimdi iyikide olmuşta diyorum bi taraftan bari bi kaç gündür oğlumun yüzünü görüyorum rahatlıkla.Allah biliyo ya anne olduğumu, bu çocuğun bakkıcısı deilde benim meleğim olduğunu yeni anladım.önceden sadece ihtiyaçlarını karşılayıp uyuturken vakit ayırabiliyordum.evin işine dışardaki işlere yetişcem derken bi bakıyodum pestilim çıkmış sızmışım bi yerde.şimdi yükledim işleri anneme babama herife bende kuzumu alıp ohhh keyif yapıyorum.sohpet ediyoruz,oynuyoruz oğluşumla.ve oda sakinleşti son bir-iki gündür demek yavrumun ilgiye ihtiyacı varmış :KK43:(( ve kararımı verdim bundan sonra ev pismiş biri ortalığı dağıtmış,öbürü açmış,diğeri kahve istiyomuş umrumda deil.bu günleri bi daha geri getiremiyceme göre nolursa olsun oğlumla günümü gün edicem.
bu arada yeni bi hamişimiz var hee aramızda hoşgeldin sefalar getirdin canım. inş. rahat bir hamilelik dönemi geçirir ve sağlıkla bebişini kucağına alırsın.kardeş geliyo bizimkilere :)))ayyy böle yeni gebelik duyunca nasıl mutlu oluyorum.Yeşim hemşirem böle giderse ben seneye bi tane daha yaparım :))) yani diyorumki elini çabuk tut :))) sahi karamuk hadi artık seninde haberini alalım şurda bi bayram yapalım.ayy bebiş haberini aldım ya içim kıpır kıpır oldu.küçücük minnoş şeyler.Rabbim hepimizinkileri korusun bizlere bağışlasın.
blue cumsende hoşgeldin geçmiş olsun canım.yeşim hemşiremiz pek isim işine karışmaz hele bu topikte hiç karışmaz :))) bizler Jale hanımın hastaları olarak tek bir ağızdan sana ancak şunu söyleyebilirizki doğru adrestesin.bende üç kez düşük atlatmış biri olarak şunu söylemeden edemiycem. anladığım kadarıyla bu ilk bebeğindi.kontrolsüz tekrar kalmamanı tavsiye ederim.ayrıca gördüğüm kadarıylada bayada bir sarsılmışsın.tekrar deneden önce biraz kendini toparla psikolojik açıdan ve sonra gebe kal çünkü birinin sarsıntısını atlatmadan gebelik başlarsa seni daha çok etkileyebilir.
unutmadan kaderim ben bütün yoktum bana küsme hakkın yok :))) kızlar önce bendeyiz dün akşam cimcimemle telde konuştuk önümüzdeki hafta bi gün ayarlıycaz hepinize adresimide özelden azıcam.ve mırın kırın yok gelmeyeni topikten kuvucaz ona göre :)))yanlız yeşim hemşirem ve karamuk sizin için en uygun cumartesimi olur onu bi deyiverinde ona göre gün söyleyelim.

hunny
31-12-09, 05:12
kaderim
canım evet yeşim hemşirem daha iyi bilir fiat konusunu ama 2010dan sonra doğuma zam geleceğini bizzat jale hanımdan duydum kaçta kaç zam gelir onu yeşim daha iyi bilir. miktarı herkeze göre değişir, emin ol o kadar zannedildiği kadar miktar bakımından fazla olan bir hastane değil. bu arada kızlar davetime sessiz kaldınız neyse ben yarınki programımı yapayım sizden ses çıkmadı özellikle pc açık bıraktım arada gelip baktım baklaım geliyorum diyen olcakmı diyee yok küstümmmm:gitme:
saol cnm. inş dediğin gibi fiyatlar yüksek değildir. halimiz nolucak bilmem iş yok zam çok CADIARZU neyse arkadaşlar görüşmek üzere.:enbuyukkk:

hunny
31-12-09, 06:12
antika 13
blue cumsende hoşgeldin geçmiş olsun canım.yeşim hemşiremiz pek isim işine karışmaz hele bu topikte hiç karışmaz :))) bizler Jale hanımın hastaları olarak tek bir ağızdan sana ancak şunu söyleyebilirizki doğru adrestesin.bende üç kez düşük atlatmış biri olarak şunu söylemeden edemiycem. anladığım kadarıyla bu ilk bebeğindi.kontrolsüz tekrar kalmamanı tavsiye ederim.ayrıca gördüğüm kadarıylada bayada bir sarsılmışsın.tekrar deneden önce biraz kendini toparla psikolojik açıdan ve sonra gebe kal çünkü birinin sarsıntısını atlatmadan gebelik başlarsa seni daha çok etkileyebilir.
.
antika cım öncelikle sana da çok geçmiş olsun. Allah dermansız dert vermesin kimseye.:Saruboceq:
düşük nedir hiç bilmiyodum yani anlatırlardı ama insan başına gelmeden bilemio. dediğin gibi ilk gebeliğimdi gerçekten çok etkilendim ama artık bi bebeğimiz olsun istiyoruz. opuyorumnanaktan
bu ay da gecikti :1rolleyes: hala gelmedi ve doktor arayışı içindeyim.
kuzenim jimerde doğum yaptı herşey çok güzel, ilgi alaka mükemmel diye anlattı ama fiyatlar onusunda tereddütteyim CADIARZU
yani durumlarda malum belki yılbaşı ikramiyesi çıkar delikafadulden kaydirigubbakcemile3 :enbuyukkk:

karamuk04
31-12-09, 07:12
kızlar günaydınn Şeniz

yeni gelen arkadaşlar hoşgeldiniz canlarımm , yeni hamişlere de allah sağlıklı doğumlar versin hayırlısıyla bebeişlerinizi alın kucakalrınıza :Saruboceq:
ay antikacım canım benim çok sevindim iyi olmana en iyisini yapıyosun gerçekten bu günler bir daha geri gelmiyecek canım o yüzden her anın her saatin keyfini çıkar oğluşunla. allahım işallah en kısa zamanda bana da nasip etsin canım :1hug: bu arada sormuşsun benim için cumaretsi ancak uygun olur canım öğleden sonra izin alabilirim.a.s
kadercim tatlım küsme bana da nolur :sinifsinif: yeni gördüm vallahi yazını dün çok yoğundum açamadım ama zaten görseydim de bugün için gelmezdim çalışıyorum çünkü ve çok yoğunum canım ama en kısa zamanda görüşürüz işallah a.s

hayat7681
31-12-09, 08:12
haklısınız doğru çalışınca malesef izin olayı zor oluyor siz bana bakmayın ben öyle yazarım küstüm diyee size küsermiiym hiç, karamuk hele sana çok kahrımı çektin unutmadım canım küsermiyim sana

karamuk04
31-12-09, 08:12
kaderim
haklısınız doğru çalışınca malesef izin olayı zor oluyor siz bana bakmayın ben öyle yazarım küstüm diyee size küsermiiym hiç, karamuk hele sana çok kahrımı çektin unutmadım canım küsermiyim sana
ayy canım benim yaaa ne kahrrı yaptın bana sen bi de diyosun kırcan kafamı diyee :1hug:
kıyarmıyım kız ben sanaaaaa opuyorumnanaktan işallah yakın zamanda görüşrüz haytaım dedeğin gibi çalışınca zor oluyor biraz ama şu işlerimin yoğunluğu bi geçsin izin alıcam birkaç gün çok yoruldum o zaman sizlerde bana gelirisniz a.s

deren120
31-12-09, 08:12
uyuzcimcime
hoşgeldin deren...bebeğini sağlıkla kucağına aldığın günleri de paylaşırız inş. buradan:))
amin insallah o günleride gösterir insallah

deren120
31-12-09, 09:12
arkadaslar hamıleyken ucuk sorunu olan varmıydı ?benım dudagımda kocaman bır ucuk cıktı hemen jalşe hanımı aradım ama fazla onemsemedı bır suru vıtamın alıyorum buna ragmen kocaman bı r ucugum var dudagımda yenı yıla koca dudak olarak gırecegım :)
ayrıca herkezin yeni yılı kutlu olsun herkezın gonlunden gecen tum dıleklerının olması umıdıyle ınsallah cocuklarımızda aılelerımızle bır omur gecırırız saglıkla mutluluk la sıkıldım cok uzun yazmısın .

karamuk04
31-12-09, 09:12
deren120
arkadaslar hamıleyken ucuk sorunu olan varmıydı ?benım dudagımda kocaman bır ucuk cıktı hemen jalşe hanımı aradım ama fazla onemsemedı bır suru vıtamın alıyorum buna ragmen kocaman bı r ucugum var dudagımda yenı yıla koca dudak olarak gırecegım :)
ayrıca herkezin yeni yılı kutlu olsun herkezın gonlunden gecen tum dıleklerının olması umıdıyle ınsallah cocuklarımızda aılelerımızle bır omur gecırırız saglıkla mutluluk la sıkıldım cok uzun yazmısın .
günaydın canımm Şeniz geçmiş olsun uçuğun için valla ben hiç görmedim öyle hamileyken uçuk çıktığını ama önemli bişey değildir dert etme a.s
senin de canım yeni yılın kutlu olsun yeni yılda sağlıcakla hayırlısıyla bebeğini kucağına al ve bir ömür boyuuuuuuuu birlikte mutlu huzurlu ve sağlıklı yaşayın canımm:1hug:

BEYAZ MELEK
31-12-09, 10:12
bu ara fazla giremedim geçmişi de okuyamadım kızlar umarım hepiniz iyisinizdir...........
inşallah yeni yeni yılınız size öncelikle sağlık,mutluluk,huzur ve sans getirsin
nice mutlu yıllara inşallah