PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Erkeklerin en sevdigi saç rengi



zhr79
07-09-2009, 22:18
%27,52Kızıl
%26,95Sarı
%23,63Siyah
%11,10Kahverengi

anketlere gore erkekelerin kadınları daha sexy gosterdigine inandıgı sac rengi kızılmıs...
bencede oylekaydirigubbakcemile3
siz ne dersiniz

beliss
07-09-2009, 23:01
bence erkekler doğal olan saç rengine hayrandırlar.ne kadar erkek arkadaşım varsa bunu hep söyler ,eşimde dahil...ama beyazlar varsa kendi renginde boyatmak sonuç olur belki.hele ki zorla sarışın olmak nadir olarak beğenen vardır ama erkekler için çok yapay ve sıradan.bunu ben değil benim çevremdeki erkekler söylüyorrrr :delphin:

zhr79
07-09-2009, 23:05
dogal sarı tonlar hoşda platin sarısı hiç hoş degil

tarjamy
08-09-2009, 00:27
Kızıl saç,yakışan kadını harika gösteren bir renk
Benimde favorim kızıl saçtır :1rolleyes:

tubaolcy
08-09-2009, 00:31
Kızıl ın yeri başka benceee:lepi:

zhr79
08-09-2009, 00:37
bende seviyorum 6 sene oyle kızıl kızıl dolastım ama cok akıyo ya bas edilmiyo

Princess
08-09-2009, 02:31
bana sarı erkekleri daha çeker gibi geliyordu.
kızıl tutkusunu bu kadar bilmiyordum.
not:sarışınım ondan olabilir:)

challenger
08-09-2009, 08:23
doğal renkler.
erkekler sarı saçtan nefret edıyor.ama kızılda yakışan kadınlarda süper durduğunu söylüyorlar.

EU2
08-09-2009, 08:47
erkekler sarı sacı artık eskısı kadar begemıyormus,
kızıl sacı da gecıcı bır renk gıbı goruyorum ben.

okypete
08-09-2009, 08:53
erkeklerin sarı saçı sevmediği cümlesini çok duyuyorum.ama gözlemlerim nedense tam tersi.
o yüzdenmi bütün erkekler platin sarısından koyu sarıya kadar sarının bütün saç tonlarıyla dolaşan, rus kızlarına o kadar tutkun.:delphin:.

Laale
08-09-2009, 09:11
Ohooo erkeklerin zevklerine göre saç rengimizle mi oynucaz?:umursamaz:
Tamam kızıl saçlıyım ama tamamen kendi zevkim..zemuszemus

challenger
08-09-2009, 09:15
o yüzdenmi bütün erkekler platin sarısından koyu sarıya kadar sarının bütün saç tonlarıyla dolaşan, rus kızlarına o kadar tutkun

canım tutkunlar ilişki yaşıyorlar vede sonra önlerine bakıyorlar.kusura bakma ama evet erkekler dışarıdaki bayanların bakımlı,ilgi çekici olmasına bakıyorlar ama sadece bakıyorlar yanlarındaki insan aynısını yapmaya kalkarsa kıyamet kopuyor.bunu sende çok iyi biliyorsun.ayrıca erkeklerın rus kadınlara bakması saç renginden değil vücutları çok güzel olduğu için.rus olupta her sarı saçı olan bayanada bakmıyorlar vücutları güzel değilse buda bir gerçek.

okypete
08-09-2009, 09:27
o yüzdenmi bütün erkekler platin sarısından koyu sarıya kadar sarının bütün saç tonlarıyla dolaşan, rus kızlarına o kadar tutkun

canım tutkunlar ilişki yaşıyorlar vede sonra önlerine bakıyorlar.kusura bakma ama evet erkekler dışarıdaki bayanların bakımlı,ilgi çekici olmasına bakıyorlar ama sadece bakıyorlar yanlarındaki insan aynısını yapmaya kalkarsa kıyamet kopuyor.bunu sende çok iyi biliyorsun.ayrıca erkeklerın rus kadınlara bakması saç renginden değil vücutları çok güzel olduğu için.rus olupta her sarı saçı olan bayanada bakmıyorlar vücutları güzel değilse buda bir gerçek.

yok hayata gel antalyaya bütün türk erkekleri evleniyor o sarışın rus kızlarıyla hepsindede melez bir bebek kucaklarında... zaten,.saç rengini beğenmezse itici bulsalar zaten evlenmezler...
aslında buçok göreceli. bazı erkek arkadaşlarım sarı illaki derken,bazılarıda esmer ve koyusaç derdi... hatta bir arkadaşımın kocası ıilla sarı boya diye tutturmuştu kıza..
yani kişiye ve zevklere göre değişiyor...
bak benim babam sarı severdi. ve annem platin saçlıydı...zevk meselesi bu...

selin_as
08-09-2009, 09:40
kesınıkle esmer ve kumralları beğeniyorlar.
bnm fikrim nacizane..

Lotus
08-09-2009, 09:42
üzgünüm erkekler "hayatta bana yakışmayacak tek renk kızıl" derim...

DUYGUCIKMAZI
08-09-2009, 09:51
bence kızıl yakışana yakışıyor yakışmayanda igrenç duruyor.........erkeklerde mevzu kadın olunca daha dikkatli oluyorlar..........
pek kızılıda sevdiklerini sanmıyorum.........böylede bişey duymadım.......
esmer koyu renk yada sarı saç renginden hoşlandıkları bir gerçek.......
ikisi arasında bir seçim yaparsamda sarı renk saçlardır diyorum........ya dogal renk hoş oluyor........dikkat çeken sarı renkten uzak duruyorlar........
dogal olsun sarı olsun benim olsun diyorlar sanırım........öyle gibi geliyor bana......

seratonin
08-09-2009, 10:04
kızıl saç yeni yeni moda oldu...
bana göre sarı saç daha çekici görülüyor...ki özellikle bizim ülkemizde böyle...çünkü çoğunluk koyu renk saçlı olduğundan...
ama bi almanyada siyah saçlı veya kahverengi saçlı bi kişi daha çok ilgi çeker...
yani tamamen göreceli bir durum...sositososito

ayrıca da saç rengimi bi herife göre ayarlamam asla kaydirigubbakcemile3

Neyl
08-09-2009, 10:19
erkeklerden çok siz sarı saça takmış durumdasınız nedir bu kadınlardaki sarı saç çekemezliği anlamıyorum bırakın isteyen istediği renge boyatsın


aynen katılıyorum :1closedeyes:
diğer erkekler beni ilgilendirmez de
ben de erkekim de sarı beğeniyo beni onun için sarışınım

challenger
08-09-2009, 10:28
bende sarı denemiştim benım herıf rusyaya iş yaptığı için rus kadınlarından bıkmış heraldeki kıyametleri kopartmıştı tekrar kahverengı tonuna dönmüştüm.

ela
08-09-2009, 12:49
bence karamel ve kızıl tonları olabilir ama benimki kumral yani benim hastamopuyorumnanaktan

zhr79
08-09-2009, 13:27
yok hayata gel antalyaya bütün türk erkekleri evleniyor o sarışın rus kızlarıyla hepsindede melez bir bebek kucaklarında... zaten,.saç rengini beğenmezse itici bulsalar zaten evlenmezler...
aslında buçok göreceli. bazı erkek arkadaşlarım sarı illaki derken,bazılarıda esmer ve koyusaç derdi... hatta bir arkadaşımın kocası ıilla sarı boya diye tutturmuştu kıza..
yani kişiye ve zevklere göre değişiyor...
bak benim babam sarı severdi. ve annem platin saçlıydı...zevk meselesi bu...

tamamde bu hırs neden kafamçokkarıştı
benim erkek arkadasımda kızıl sever ama ben suan kızıl saclı degilim ama illa yok kızıllar kotu vesaire demiyorum... sen sarısın oldugun icin herkes sarısınları sevmek zorunda da degil sadece platin cok yapay duruyor ama koyu sarı renkler gayet hoş...

zhr79
08-09-2009, 13:29
erkeklerden çok siz sarı saça takmış durumdasınız nedir bu kadınlardaki sarı saç çekemezliği anlamıyorum bırakın isteyen istediği renge boyatsın

kim cekemiyor delikafadulden
sarısınlarda cok alıngan oluyor ayol kaydirigubbakcemile3

bayan1903
08-09-2009, 16:33
esmer bayanları tek geçerim belki de ben de esmer olduğumdandır ama bitanem de esmerleri sever vala a.s

Deryacık
08-09-2009, 18:26
bence erkekler doğal olan saç rengine hayrandırlar.ne kadar erkek arkadaşım varsa bunu hep söyler ,eşimde dahil...ama beyazlar varsa kendi renginde boyatmak sonuç olur belki.hele ki zorla sarışın olmak nadir olarak beğenen vardır ama erkekler için çok yapay ve sıradan.bunu ben değil benim çevremdeki erkekler söylüyorrrr :delphin:

bencede

blinblin
08-09-2009, 23:28
hanımlar kadın güzelse alımlıysa saçı ne renk olursa olsun erkekler beğenir bunlar neden bu kadar kalıp haline getirilmeye çalışılıyor anlamıyorum :bbo:

tarjamy
09-09-2009, 00:48
Moon sanırım önceden kızıla boyatmışsın saçını,haklısın çok akıyor bakımı çok zor ama güzel renk meret,beyaz tene çok yakışıyor di mi :içelim:

zhr79
09-09-2009, 00:50
Moon sanırım önceden kızıla boyatmışsın saçını,haklısın çok akıyor bakımı çok zor ama güzel renk meret,beyaz tene çok yakışıyor di mi :içelim:

ates kızılı yapıyordum ben eskiden cok aktıgı icin devam etmedim....
beyaz ten ve yesil farla super oluyodu ya opuyorumnanaktan

blinblin
09-09-2009, 00:51
Moon sanırım önceden kızıla boyatmışsın saçını,haklısın çok akıyor bakımı çok zor ama güzel renk meret,beyaz tene çok yakışıyor di mi :içelim:

owww evet kızıl beyaz tene çok yakışır özellikle şu doğal kızllar koyu olmayanlar nefis duruyor :icecream:

zhr79
09-09-2009, 00:54
owww evet kızıl beyaz tene çok yakışır özellikle şu doğal kızllar koyu olmayanlar nefis duruyor :icecream:

surekli yaptıgın zamanda renk oturuyor daha hoş duruyor

blinblin
09-09-2009, 00:55
ates kızılı yapıyordum ben eskiden cok aktıgı icin devam etmedim....
beyaz ten ve yesil farla super oluyodu ya opuyorumnanaktan

evet canım mor kıyafetlede çok hoş duruyor şakkıdı

zhr79
09-09-2009, 00:59
evet canım mor kıyafetlede çok hoş duruyor şakkıdı

kızılamı donsem ne ya delikafadulden
suan koyu saclarımın rengi tamda olmaz gerci

Pati
15-09-2009, 16:18
sarı boyatanlar hiç ddogal durmuyo bence...ama yakışana cidden yakışıyo buna lafım yok...
benim bi arkadaşm boyattı platin mesela,bakan bidaha bakıyo...
erkekler herzaman dogal olanı begenirler diye düşünüyorum...
saç boya,göz lens daha ne kaldı :1closedeyes:
sevgilimde dogal sarışınlar hoş olur,boyatanlar değil demşti...
kendim bugday tenli oldugumdan kızılı hiç düşünmedim :))
hiç boyatmadım ama erkeklerin zevkine göre yaptırcagımı da hiç sanmıyorum sositososito

gul_muge
15-09-2009, 19:20
bence sarısınlar tercih edilmio artk
kızılı bilemem:kahve:

güz_güzeli
15-09-2009, 19:21
kızıl mı seviyolarmış...


neden sarıların peşindeler o zaman? garip bi araştırma. katılmıyorum.

gul_muge
15-09-2009, 19:27
öylemiler :kahve:

nadya83
15-09-2009, 19:41
kızıl mı seviyolarmış...


neden sarıların peşindeler o zaman? garip bi araştırma. katılmıyorum.

aynen öyle
gercekte sarıların pesındeler

arastırmada hep kızıl derler. :umursamaz: ınandırıcı deeel bu erkekler laelaelaelaelae

beyondparadise
15-09-2009, 20:50
Sonuçlara katılmıyorum gerçekte %60 civarı sarı oranı olduğunu sanıyorum
benimkine sordunuzmuda siyah diyor ama benim saçımı zorla sarıya boyattırıyor neden diyince sen açık tenlisin sarı doğal duruyo siyah yakışmaz cart curt......

serin7979
15-09-2009, 20:54
istatistiklere göre kızılmıs ama benim bildiğimde sarısın seviyorlar kaydirigubbakcemile2

marconi
15-09-2009, 22:18
kahve tonları da en az beğenilenmiş demek ki ben o yüzden ede kaldım kaydirigubbakcemile3 naniknanik

_butterfly
15-09-2009, 22:24
Bence de doğallıktan hoşlanırlar.Ama arada bi değişiklik gerekiyo:)Bazılarının da takıntısı vardır,illa esmer olsun ya da sarışın olsun diye.Kişiye göre değişir tabi..

oezlem06
15-09-2009, 22:38
bence sari,... :)

tubatubatubatuba
15-09-2009, 22:41
saçın rengi değil bütün önemlidir bazen görüyom kapkara kızlar kızıl saç yapmış al direk çöpe at yaramazzzzzzzzzzzzzzz

dove
15-09-2009, 23:12
ahh benim saçlar kahverengi napıcam şimdi :))

ya bence kişiye göre değişir. yani kimine kızıl yakışır kimine siyah... Mesela komşumuz esmer ve saçlarını açık sarı yapmış. Bence çekici değil iğrenç derecede itici olmuş :)

sevgilime sorarım hep, saçımı boyatayım mı diye. kesinlikle hayır ben doğal renklerini seviyorum, güneşte çok güzel görünüyorlar diye cvp verir.

bi kere hint kınası ile kızılımsı oldum da başımın etini yedi neden yaptın diye..
Yani kişiye göre değişir bu bence.. Mesela ben beyaz tenli ama siyah saçlı kızların çekici olduğunu düşünüyorum :)

Sumak
15-09-2009, 23:14
erkeklerin en sevdigi sac rengi konu baslıgı ,valla benı kocamdan baska erkeklerın sevdıgı renk hıc ılgılendırmıyor..

eşim dogal sarı sever kaydirigubbakcemile3

OFFPOFFF
16-09-2009, 00:11
hemen hemen her rengi denedim sarı oldugunda çok dikkat cekiyo dönüp bakiyolar onu fark etti
:)) snr kızıl yaptım takan olmadı bakır yaptım gene fark etmedi suan koyu kahve yine bı fark yok :)))
orjinal de açık kumralim :)))

princess.17
16-09-2009, 00:46
bence saç renginin onları çektiğini düşünmüyorum sadece . bütüne bakmak gerekir saç bu aşamada bi parça sadece . her erkeği sarı saç ya da kızıl saç çeker diye bişey yok kime ne yakışırsa tenine bakışına duruşuna yüzüne o güzeldir ya da dikkat çeker esmere platin sarı saç şimdi dikkat çeker mi çeker ama ne açıdan çeker malum . benim sarışın arkadaşlarım var ben beyaz tenli siyah saçlıyım daha çok dikkat çekiyorum bunu övünmek için söylemiyorum yanlış anlaşılsın da istemem

zhr79
19-09-2009, 09:04
benim tanıdıgım erkeklerin %90ı kızıl saclı kadınların daha seksi olduklarını onayladı ama tabi herkesdede guzel durmaz

nadya83
19-09-2009, 11:45
saçın rengi değil bütün önemlidir bazen görüyom kapkara kızlar kızıl saç yapmış al direk çöpe at yaramazzzzzzzzzzzzzzz

kapkara kızlar kızıl yapamaz mı askolsun ya,
kapkara olmak suc mu ten rengı ırkcılık mı bu

dml45
19-09-2009, 12:37
erkeklerin sarı saçı sevmediği cümlesini çok duyuyorum.ama gözlemlerim nedense tam tersi.
o yüzdenmi bütün erkekler platin sarısından koyu sarıya kadar sarının bütün saç tonlarıyla dolaşan, rus kızlarına o kadar tutkun.:delphin:.



erkekler rusların sarı saçlarına değil uzun bacaklarına hasta:lepi:

ruhhastasl
19-09-2009, 18:54
benim saçlarım kızıl sewqilim çok beqeniyo sac renqimi... beni sinir ettiqi zaman seclarımı sarıya boyicam diye tehdit ediyorum haatta.. normal arkadaslarımın çoquda kızılı beqendiklerini söylüyolr kızlarda..walla ben onların yalancısıyım..

Arora
19-09-2009, 18:59
Zevk meselesi, kişiden kişiye değişebilecek göreceli bir kavram. Diğer erkeklerin değil de kendi sevgilimin zevki beni daha çok ilgilendiriyor.. O da kızıl seviyor, tanıştığımızda da kızıldım zaten.. Ama Pembe tenli bayanlarda sarıyı çok yakıştırır.. Nicole Kidman gibi..

blnk
19-09-2009, 20:16
ya bilmıorm ama sevgilim hiç hazetmem kzıldan sakın boyatma dıo aslında hiç boyatma dıo boyatmıorm bende ama boyatsam daha çokmu beğenr diye düşünr oldm şimdi:)

Papato
19-09-2009, 21:12
Erkekler kız arkadaşlarının sarı boyamalarını istemezler genelde ama sarılardan da gözlerini almazlar, bilinçaltı buna denir. Benimki kızılımı çok sever, sakın değiştirme der.

canimacomcom
19-09-2009, 22:49
bence erkekler doğal olan saç rengine hayrandırlar.ne kadar erkek arkadaşım varsa bunu hep söyler ,eşimde dahil...ama beyazlar varsa kendi renginde boyatmak sonuç olur belki.hele ki zorla sarışın olmak nadir olarak beğenen vardır ama erkekler için çok yapay ve sıradan.bunu ben değil benim çevremdeki erkekler söylüyorrrr :delphin:

erkeklerin çoğu doğal saç rengi,makyajsız tiplerden hoşlandıklarını söylerler ama bunu söyleyenlerin çoğuda boya küpüne batmış saçları boyalı tiplere dipleri düşerek bakarlar-tatlicadiarzu- sevgilimle tanıştığımızda saç rengim karameldi bayılıyordu sakın değiştirme diyordu kızıla boyadım dinlemeyiphihoyyyt şimdide buna diyor sakın değiştirme diye sırnaşık şey bende keramet bende renkte değil diğerine de öyle diyodun diyorum :roflol: ama kuaförüm de kendi rengimi bulduğumu söylüyor a.s. kızıl başka bencede..

canimacomcom
19-09-2009, 22:52
bir de erkeklerin çoğu sevgililerini gerçekten seviyorlarsa,sevgililerinin başkalarının dikkatini çekmelerini istemedikleri için boyatmamalarını istiyorlar diye düşünüyorum...güya daha güzel alımlı olacaklarya kaydirigubbakcemile2yoksa boyalı saçlardan hoşlanmadıkları için değil:umursamaz:

er_ca
20-09-2009, 00:19
sexy bulduklarına kötü gözle bakıyorlar çoğunluğu...

saçlarım sarıydı.. çok hoşuma gidiyordu yakınımdaki bir çok erkek arkadas kötü olmuş kötü kadınlara benzedin millet laf atıp başka şeyler düşüncek arkanda demişti. sinir olmuştum ve saçımı bir anda kızıla boyadım sarının üzerine çok açık ve hoş olmuştu.. yine kötü tepkiler alınca... içim rahat etmedi. kendi rengine boya boyaaa anca 2 senede düzeldi saytılır.

sexy bulduğuyla değil doğal bulduğuyla beraber olmak istiyor erkekler.

gul_muge
20-09-2009, 08:39
erkekler rusların sarı saçlarına değil uzun bacaklarına hasta:lepi:

nihahaaa:sm_cool: %1000 destekliyorum canıımmmdelikafaduldendelikafadulden

kuzum85
20-09-2009, 08:55
ama ben esmerim benimki bana bayılıyorkaydirigubbakcemile

5Agust
20-09-2009, 23:25
Kendi kadınlarında doğal başka kadınlarda sarı bence kaydirigubbakcemile3

TMYy
20-09-2009, 23:34
benimki sarı seviyo şuan röfleli saçlarım değiştirip düz bi renge boyatacam diye surat asıyo bana.

maviask
22-09-2009, 15:50
Erkekler evlenecekleri zaman annesinin tarif ettiği kızları secerler. Yanında gezdirmek icin sarısın bakımlı kızları tek gecelik ilişkilerde ise halihazırdaki her turlu bayan ya da bayan rolu yapabilecek canlı cansızları ısterler. SİZ HANGİSİ OLMAK İSTERDİNİZ :asigim::asigim::teytey::teytey:

PastelBoya
22-09-2009, 17:03
Doğal sarıysa yüzüde güzelse ehh tamam derimm..:1closedeyes:
Herkese de sarı saç yakışmıyor yanii bazılarınada kahve tonları hoş oluyor..:icecream:
Benim erkek arkadaşımda doğall rengimi beğeniyor..
Çünkü saçlarımla çok oynuyorum her rengi denedim sayılır.:dilcikar:
Her seferinde de kendi rengime dönüveriyorum yani..:jeyyar:

EU3
22-09-2009, 17:36
ben doğuştan siyah saçlıyım eşimde esmerleri seviyor..
ben bir daha dünyaya gelecek olsam yine aynı şekilde siyah saçlı ve esmer olarak gelmek isterdim..sarışın olmayı düşünmedim , kızıl saçlı yada toprak renklerini...
herkese her renk gitmez..Allah siyahı bana yakıştırmış bende memnunum

EU3
22-09-2009, 17:44
%27,52Kızıl
%26,95Sarı
%23,63Siyah
%11,10Kahverengi

anketlere gore erkekelerin kadınları daha sexy gosterdigine inandıgı sac rengi kızılmıs...
bencede oylekaydirigubbakcemile3
siz ne dersiniz

benim eşim kızıldan nefret ediyor arkadaşlar ben bayılıyorum mesela kızıl saçlı bir bayan gördüğümde eşim de güzelken kendini çirkinleştirmiş aslında hoş bayan şu şu renk daha çok yakışırdı diyor...yani kızıl diye diyede kızıl yapmayın..

merve6389
22-09-2009, 18:40
erkekler sarı sever sarışın kadının havası bşka hçbişide yoktr..:) lamı cimi yok bununkaydirigubbakcemile2

On41
22-09-2009, 18:45
benim e.arkadaşım da kızıl istiyo ya fisfisfis hiçte sevmem.. benim saçlarım kahve köpüğü üstü röfleli. bayılıyorum rengine..ama bende ona,sakal istemiyorum deyince her gün traş oluyo yazık..cildi tahriş olmuş canımın benim yüzünden. :gitme: ama gıkı çıkmıyo.bende boyatıcam mecbur :sm_confused:

BeyazGelin
22-09-2009, 19:33
eşim benim sarışın olmamı istemişti. çok beğendiğini sölemişti bu rengi ama ben açık karamel rengine boyattım onu çok beğendi sakın dönme bu saç sana çok yakışmış dedi opuyorumnanaktan Şeniz

okypete
22-09-2009, 20:06
tamamde bu hırs neden kafamçokkarıştı
benim erkek arkadasımda kızıl sever ama ben suan kızıl saclı degilim ama illa yok kızıllar kotu vesaire demiyorum... sen sarısın oldugun icin herkes sarısınları sevmek zorunda da degil sadece platin cok yapay duruyor ama koyu sarı renkler gayet hoş...

haayda. alttaki,yazımı dikkatli oku bakalım. ben demişmiyimşu renk saç kötü diye:1ninca:. zevkler göreceli demişimn. ve örnekler vermişim. buarada sarı değil,açık kumralım:))platinde herkeste yapay durmaz. taşıyana göre değişir .kızıl çok doğal bir renk o zaman. dünyada enaz bulunan saç rengi kızıldır. ve sarıdan daha az doğal kızıl saçlı, vardır... ve genelde kızıl saçlıların bu yüzden saçı boyalıdır. yani doğal değildir. ama ben kızıl ,sarı,,platin ,kumral,siyah ,kahve her rengi ayırım yapmadan yakışan her kadında beğenirim.

anlaşılmıştır umarım:delphin:



yok hayata gel antalyaya bütün türk erkekleri evleniyor o sarışın rus kızlarıyla hepsindede melez bir bebek kucaklarında... zaten,.saç rengini beğenmezse itici bulsalar zaten evlenmezler...
aslında,bu çok göreceli. bazı erkek arkadaşlarım sarı illaki derken,bazılarıda esmer ve koyusaç derdi... hatta bir arkadaşımın kocası ıilla sarı boya diye tutturmuştu kıza..
yani,kişiye ve zevklere göre değişiyor...

bak benim babam sarı severdi. ve annem platin saçlıydı...zevk meselesi bu...

*KurabiYe*
23-09-2009, 09:59
Bu tamamen zevk meselesi..
Kişinin yüzü gözü güzelse saçının rengide tamamlayıcı unsur oluyorsa
Erkeklerde onu beğenirler..
Sarı saç dikkat çeker sadece.. Herkese yakışmaz ama..

oOopitipiti
23-09-2009, 12:48
erkekler sarı saçı beğenir kim ne derse desin,
sarı saçlı bi bayanı arkadan gördüklerinde psikolojik olarak güzel bi bayan oldugunu düşünüyolar, yüzünü gördüğünde bazen hayal kırıklıgı yüzlerinden okunuyo gerçi =))
sarı saç kokoş bakımlı kadın demek onlar için.. çok düzmantık bu erkekler:olmaz:

Kelimeler Yetse
24-09-2009, 01:58
erkekler sarı saçı beğenir kim ne derse desin,
sarı saçlı bi bayanı arkadan gördüklerinde psikolojik olarak güzel bi bayan oldugunu düşünüyolar, yüzünü gördüğünde bazen hayal kırıklıgı yüzlerinden okunuyo gerçi =))
sarı saç kokoş bakımlı kadın demek onlar için.. çok düzmantık bu erkekler:olmaz:

evet öyleler katılıyorum:olmaz:vereliniortak

zhr79
24-09-2009, 10:47
herzaman esmer heryer sarısın oldu esmer olmak ayrıcalık haline geldi :)

BeyazGelin
24-09-2009, 11:09
herzaman esmer heryer sarısın oldu esmer olmak ayrıcalık haline geldi :)

yani haklısın bencede.... sarışınlar kumrallar çoğaldı esmerler azaldı... ayrıca kişinin yüzüne gitmeli saç rengi... mesela beyaz tenlilere her saç rengi gider.. kumral, kızıl, siyah hepsi çok hoş durur ben hepsini denedimde bir siyahı denemedim aklım onda her an esmer olabilirim :lepi:

ddilsah
24-09-2009, 14:19
Yani kişiye göre değişiyor..ama kızıl kışkırtıcı bir renk..insanı cezbediyor..erkekler de cezbedilmeye dünden razı zati..

zhr79
17-10-2009, 14:47
ben anket yaptım wallahi sordugum erkeklerin %90 ı esmer diyor :P sarısınlar cirkin anlamına gelmes bu tabi ama esmerlerin bir adım once oldugu kesin daha dogal durdugu icin tercihi erkekelrin belkide.. ben esmer degilim kumralım bu arada ama herzaman esmer derim

minerva85
17-10-2009, 15:34
Erkekler sarı saçlı olmayı bakımlı olmak zannediyorlar... O yüzden dee bazen bi kız çirkin olsa bile onu güzel olarak görüyolar ya da en azından havalı...
neredeyse yedi yıldır sarışınım, sarının her tonunu denedim, açık tenli olduğumdan sanırım yakıştığını da düşünüyorum... ne zaman biri beni bir başkasına anlatmak istese " hani şu sarışın, diye başlayan cümleler kuruyolar... bence sarı saçın etkisi yadsınamaz bir gerçek...

zhr79
17-10-2009, 15:44
etkisi var tabi dikkat cekiyor havalı gosteriyor ama sarısın olmadan kaynaklanıyor guzelliginden degil yani onu demek istiyorum ama esmer bir kız guselligiyle dikkat cekiyor

huysuzz
28-01-2010, 18:39
erkeklerin sarı saçı sevmediği cümlesini çok duyuyorum.ama gözlemlerim nedense tam tersi.
o yüzdenmi bütün erkekler platin sarısından koyu sarıya kadar sarının bütün saç tonlarıyla dolaşan, rus kızlarına o kadar tutkun.:delphin:.

Kesinlikle katiliyorum sana, sarisin hele bide Rus olunca tamam..

SEVDE788
28-01-2010, 18:59
esmer kızlar genelde sevilir aslında sarıda çok sırıtmıyorsa güzel bazıları çok abartıyo ama bence hoş olmuo sarı bence adece yakışaan güzel kızıl da kişiyi olduğundan daha olgun gösterio erkekler bu yüzden hoşlanıo olabilir :ecrin_bebek:

Malice
28-01-2010, 23:26
yaa ben kızılım sarıya dönmek istiyorum dönmesem mi kızıl daha seksi hakkaten yaa bilmiyorumkismile

On41
28-01-2010, 23:28
genelde ya sarışın ya esmer tercih ederler

benimki de ikisinin ortası.. kızıl sever bilmiyorumkismile ve ben hiç sevmem

oOopitipiti
28-01-2010, 23:54
önden yüzünü begenmeyecek erkek bile sarı saçlı kadını arkasından gördümü süzmekten kendini alamıyo.
kesinlikle sarı bence...

melisim
29-01-2010, 00:08
erkekler hep doğalı sevdiklerini söylerler ama nerde makyajlı boyalı bakımlı kız görseler onlarla ilgilenirler.

Lullaby
29-01-2010, 02:16
platin sarı iğrenç bence sarı bi renk görünce gözleri kayıyor evet ama 4 parmak dibi çıkmış platin sarı saçlı bi kızı görünce hepsinin iğrendiğine eminim.
kızılı bilmiyorum etrafımda kızıl saçlı olup da erkek türünün hareketlerini irdeleyebilceğim bi hatun yok :))
benim saç rengim küllü sarı açık kumral tonlarında baya bi karışık yani tek renk değil
nerdeyse tanıştığım bütün herkes saçların ne güzel dedi. buna bu seneki 2 erkek profesör hocamız dahil biri 80 biri 60 yaşındaydı hehe :)
doğal bi tonsa sarıya evet! insanın yüzünü çok aydınlık gösteriyor bence. ablama da tutturuyorum yakışan bi tonunu boyatsın diye ama o esmer baya cesaret edemiyor :)

Lullaby
29-01-2010, 02:20
kızlar bi de benim kızlarda uyguladığım güzellik testi var küçükken yapardım :D
bi kız sarışın diyelim güzel geliyor bana hop bi de siyah saçlı düşünürüm eğer yakışır diyorsam o kız güzel kanaatine varıyorum :) tam tersi de geçerli ama siyah saçlılara sarı yakışıyor genelde zaten
bazı kızların yüz hatları çok kötü oluyor onlar sarı yapınca güzel oluyorlar mesela çok enteresan hatları silikleştiriyor bence.
hoş bu silikleştirme yüzünden eski fotolarımı görenler siyaha boyat diyorlar bana :S

clochette
29-01-2010, 02:39
nedense benim tanidigim erkekler daha dogrusu bizim ailenin erkekleri kizildan nefret ediyo simsiyah sacdan hoslaniyolar

shekerkizcandy
29-01-2010, 13:30
Kızıl da her kadına yakışmaz ki.Mesela bana kızıl yakışmaz bence.Ama sanmıyorum en sevilen rengin o olduğuna:emir_bebek:

Glorya
29-01-2010, 16:11
bencede sarışınlar daha çok ilgi görüyo.
ben sarışınım, daha sonra saçlarımı kızıla boyamıştım.
saçlarım sarı iken yolda yürürken bile rahatsız oluyodum, çünkü yüzünü gören görmeyen dönüp bakıyo.
ama kızılken öyle bi sorunum olmadı.

şu anda ikiside değilim....karamelim zemuszemus

peptyy
30-01-2010, 16:07
filmbile var kızlar erkekler sarışın sever diye . ara da istisnalar çıksa da erkekler sarışın kadınlara beş kat daha fazla ilgi gösteriyor

zhr79
30-01-2010, 16:13
bilmiyorumki ben simdiye kadar sordugum butun erkeklerin kızıl saca bir ilgisi var ve esmerlere..sarısınlık artık sıradanlastı bence herkesin kafası sapsarı:) olmuyor bence bana itici geliyor karamel tonları veya daha koyu sarılar bayanları daha gusel gosteriyor..ben her zaman kızıl sacın kadını daha gizemli daha gusel gosterdigini dusunurum

butterfly
30-01-2010, 16:20
türk erkeklerinin cogu sarı sac görünce kafasını kaldırıp bir bakıyor. aslında sac bahane erkekler genelde vücuda bakıyor malesef

zhr79
30-01-2010, 16:25
her sarısınında vucudu gusel olmuyoki sarı sac dikkat cekiyor bazıları oyle bi sarı yapıyoki nasıl bakılmasın ama yuze bakınca husrana ugranıyor:) herkes icin gecerli degil tabiki

Mermaid26
30-01-2010, 17:48
sari ve siyah bence
ama dogalsa
sari boyayi begenmiyorlar genelde

minikkedicik
31-01-2010, 15:30
sarıı

derya__
31-01-2010, 15:31
kızıl kesinlikle :)

essros
31-01-2010, 15:44
Erkekler uzun kumral dalgali saclardan hoslaniyoo..guclubacismile

beyazyagmur
31-01-2010, 22:23
çok göreceli bi konu gerçekten..

Kime hangi rengin yakışacağını ten rengi yüz yapısı kaş göz rengi v.s etkiler..
açık kızıl yada bakır kızıl belki ama ateş kırmızısı yada koyu kızıl zor renkler ve herkese yakışmaz.
ve doğal değildir.platin sarı neyse ateş kırmızısıda o ..doğallıkla ilgisi yok..

Bende her rengin doğal olanının sevildiğine beğenildiğine inanıyorum..
Ayrıca bana hangi renk yakışıyorsa onu kullanırım illa erkek ark. şu rengi yap dedi diye
saçımı boyatmam açıkcası..beni kendi sevdiğim saç rengiyle beğenip sevsin..
ben olduğum için..:delphin::delphin::delphin:

ama türkiyede hangi saç rengi daha gözde denilirse Sarı derim..s.a.sa.s

MinaS
31-01-2010, 22:26
Bakımlı,gür,uzun ve hacimli her saça bakıyorlar rengi ne olursa olsun.

Sourcream
31-01-2010, 22:39
Erkeklerin hangi sac rengini sevdigi hayatim boyunca umurumda olmadi..hala da degil..onemli olan kendim begenmem..bayanssulusmile:CüvCüv:

Fides
02-02-2010, 16:00
yaklaşık 1.5 aydır bende kızılım. aşkım fotomu gördü beğendi. yine boyatcam gitmeden.. bakalım yüz yüze görüştüğümüzde ne dicek merak ediyorum, ki erkekler saçlara çok önem veriyolar. kestirmek istiyorum ama 1000 kere düşünüyorum sonra yine vazgeçiyorum. valla bi kestirdiğimi fark etse küser konuşmaz diye korkuyorumm

.CaFFeiN.
02-02-2010, 16:11
açık Kahverenginin tonları ve siyah saç hoş bnce :)

q0nca
06-03-2010, 09:42
bncede doğal renkler erkeklere daha çekici gelr bnm saçlarımın uclarını sarı yaptırmak istiyorum kumralım erkek arkadaşım sn bilirsn ama o zmn yapay olcaksın böle daha güzel daha çok hoşuma gidio bnm der şimdilik ilerki tarihlere attm ama çok hevesliim istiyorum ama bakalm ne zmnD:

*KurabiYe*
10-03-2010, 15:55
Kimi erkek sarışın sever
Kimi kızıl
Kimi Siyah
Kişiden kişiye değişir
Misal benim sevgülüm sarı saçı sever
ılk çıktığımızda benimde saçlarım sarıydı
Ben sevmiyorum sarıyı koyu renge boyattım
Onun ne sevdiğinden banane canım ..

YildizlarVeGece
11-03-2010, 14:29
Sarışının adından esmerin tadından geçilmez zemuszemus

elidada
11-03-2010, 16:11
hahahaha bende kızılım ve gerçekten saç rengimi seven çokhihoyyyt

tuQQba
13-04-2010, 17:40
bence siyah saçı seviyo erkekler..erkek arkadaşım tutturmuştu da tutturmuştu siyah boya die..dayanamadım boyadım..tamam ilk boyadıgımda iyi de..dipler gelınce..şimdı o kadar pişmanım kiii bir türlü akmak bilmıyo oriel kullanmak istemıyorum..kökten kestircem o olcak

zhr79
13-04-2010, 17:41
aynen ya benim erkek arkadasımda siyah yapmamı istemisti simdi akmasını bekliyorum uclarda kaldı hala