PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bayanlar için Parfüm önerileriniz



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

seertmece
09-06-2009, 10:25
şole afrodizyak bi koku sooleyin yaww:ecrin_bebek:

hacer76
09-06-2009, 11:20
sevilde koklamıştım Guerlin Lislant magic yazılımını yazmış olabilirim çok beğenmiştim bide blvgari omia critali çok güzel tertemiz kokular yerimseniben

karabiber01
20-06-2009, 20:09
Arkadaşlar baştan beri okuyorummm burayıı
Ve burdann yazdığımm parfümleriii gittimm parfümerideee testerlerindenn orada bulunaa kağıtlarınaa sıktımm ve kenarlarınada kağıtlara parfümlerini isimlerini yazdımm
Şimdii kokularınaa bakıyorumdaaa
dior hypnotic pision çok övülüyorrr ama çok ağırr ve güzel kokmuyorrr ben hiç beğenmedimmm en iğrenç koku bu bana geldiii
En güzelleri Armanı she,lacoste touch of pink,armani mania,carolina herrara 212 sexy,amor amor,bruna banani,veeeeeeeeeeee en güzeli calvin klein eupharia geldi
bunlardann mutlakaa alacamm
ama ilk başta armani she almaya karar verdimm
sonra armani mania tabikii odaa çokk etkileyicii kızlarr bir onada bakın

gulsen_glsn
21-06-2009, 12:58
candy diorum tabi bide sensetıon muhteşem kokuları var.sensetıon sexi candy şekerli çok hoş tavsiye ederim her kullanışımda kesinlikle sorarlar

gulsen_glsn
21-06-2009, 13:00
avon temsilcisi varmııı sipariş verme imkanım yada????çevremde kimse yok

seertmece
21-06-2009, 14:45
kendın uye ol avona.. indırımlı al..ne gerek var baskasına.. enayı olma

gulsen_glsn
21-06-2009, 16:24
üye olduğun zaman satış yapma zorunluluğu yok değil mi

nurpare41
27-06-2009, 22:28
http://fashioncopious.typepad.com/photos/uncategorized/2007/11/28/chloe.jpg S imdiye kadar hic begenmedim diyen duymadim tavsiye ederim.

nurpare41
30-06-2009, 21:18
http://www.bleucerise.net/wp-content/uploads/2009/03/picture-18.png Yaz icin ideal.

luteb
01-07-2009, 10:32
Favori parfümlerim:
1. Hypnotic Poıson
2. Armani She
3. Wish
4. Angel
5. Jill Sander Sun Delight

Hypnotic, Wish ve Angel yaz için biraz ağır gelebilir. Ama Sun Delight adı üzerinde bir yaz kokusu.
Yine j. Sander'ın Sport'u da çok güzel kokar...
Bir de Aquolina Pink Sugar varmış. Çok güzel kokuyor diyorlar. Deneyen bilen var mı? Sevil Parfümeri'de
satılıyormuş galiba. Fiyatını bilen varsa ve paylaşırsa sevinirim.

leyli_
01-07-2009, 13:38
Ben Yurtdışından gelirken 2 kutu parfüm almıştım parfümler artık bitti ve türkiyede sormadığım yer kalmadı yurtdışındada bitmiş meğer sınırlı üretimmiş aldığım parfüm adıda ABSOLUTELY - GiVENCHY ama yeşil olan kutu hafif bir yeşil elma kokusu vardı bayılıyordum herkes de soruyordu bana o parfümü ona benzer hafif ve kalıcı olan önerebileceğiniz parfüm var mı ??? birde GUERLAıN - ıNSOLENCE diye bir parfüm var onun kokusu ağırmı yoksa hafif yazında kulanılabilecek bir kokumu ona göre almayı düşünüyorum :)

kelebeklikuzu
02-07-2009, 08:32
ben hipnotic poison kullanıyorum orjinal ( dolum olanla fark oluyo arasında ) bide vazgeçemediğim armani she zemuszemus
armani code ve chanel chance da arada değişiklik için kullandığım parfümler.
rush mümkünse en sevmediğim koku. otobüste biri sıkmış olsa iniyorum hemen o kadar rahatsız ediyo.

Dora
02-07-2009, 08:40
ben daima viva capio kullanıyorum.:1closedeyes:

strawberrylips
03-07-2009, 14:48
Ben Yurtdışından gelirken 2 kutu parfüm almıştım parfümler artık bitti ve türkiyede sormadığım yer kalmadı yurtdışındada bitmiş meğer sınırlı üretimmiş aldığım parfüm adıda ABSOLUTELY - GiVENCHY ama yeşil olan kutu hafif bir yeşil elma kokusu vardı bayılıyordum herkes de soruyordu bana o parfümü ona benzer hafif ve kalıcı olan önerebileceğiniz parfüm var mı ??? birde GUERLAıN - ıNSOLENCE diye bir parfüm var onun kokusu ağırmı yoksa hafif yazında kulanılabilecek bir kokumu ona göre almayı düşünüyorum :)

elma kokusu arıyorsan dkny be deliciousu tavsiye ederim sana çok sevidiğim bi koku ben vazgeçemiyorum denemediysen mutlaka deneyerimseniben

falanist
03-07-2009, 19:37
arkadaşlar armani diamonds kullanan var mı? ana notası müge çiçeği imiş bu yüzden kullanmak istiyorum, nasıl acaba?

azra33
03-07-2009, 19:44
bn kullanıyorum bana hediye geldi..ilk başta hiç sevmedim. şimdi güzel geliyor ama kullanıyorum ama kalıcı değil pek yada benim burnum alıştı..

TUGBAAA9
12-07-2009, 11:47
Slm arkadaslar be yenı uyeyım sıze bır hbrm var benım elımde avonun purblanca parfumunu 10ytlye verıyorum ılgılenen arkadaslar bana tubaa_19_tubaa@hotmaıl.com ulasırsanız sevınırım

bukiz
12-07-2009, 13:20
KRAJFOURTONE diye bir parfüm var.. ama türkiyede satılmıo.. banada akrabam getirdi.. ama bayılrsnz öle bölee bişi deill.. harika kokuyoo yaa.. herkess soruoo... amaa herkess.. abartmıormm

.....tugce.....
17-07-2009, 20:22
lancome mit harika bir koku şeker kokularını seven bayanlar.. kesinlikle öneriyorum:)

kelebeklikuzu
22-07-2009, 13:47
avon far away çok kalıcı
hipnotik poison özel geceler için ideal
armani she vazgeçemiyorum
light blue böyle sanki tiril tiril bıcır bıcır feraj ferah kaydirigubbakcemile3

EU2
22-07-2009, 22:27
arkadaşlar benim tenim buğday . ama şu an bronzum balık etliyim
acaba tenime ve tipime uygun hangi parfüm olabilir ?
dikkat çeksin de istiyorum bi fikir verebilir misiniz kızlar :)

VidiVici
23-07-2009, 12:59
wink zemuszemus

van__gogh
23-07-2009, 17:12
Favori parfümlerim:
1. Hypnotic Poıson
2. Armani She
3. Wish
4. Angel
5. Jill Sander Sun Delight

Hypnotic, Wish ve Angel yaz için biraz ağır gelebilir. Ama Sun Delight adı üzerinde bir yaz kokusu.
Yine j. Sander'ın Sport'u da çok güzel kokar...
Bir de Aquolina Pink Sugar varmış. Çok güzel kokuyor diyorlar. Deneyen bilen var mı? Sevil Parfümeri'de
satılıyormuş galiba. Fiyatını bilen varsa ve paylaşırsa sevinirim.

sun deligt fyatı ne kadar yada butun bu parfumlerın fıyatlarıkaydirigubbakcemile3

EU2
23-07-2009, 19:08
wink zemuszemus

vidivici tesekkurler canim a.s.a.s.a.s.

Sevgi Kelebeği
25-07-2009, 14:14
kızlar cacharelin lolita lift adlı parfümünü duyan varmı
ben açık kullanıyorum süper bir koku ama orjinalini bulamadım

birde gucci mineral

acibiber2053
25-07-2009, 14:52
burberry ve oriflame dan divine..

..NiiL..
25-07-2009, 15:26
dun aldim ve cok seviyorum kokusunu
http://img10.imageshack.us/img10/9153/dsc03990l.jpg (http://img10.imageshack.us/i/dsc03990l.jpg/)

tarjamy
26-07-2009, 21:57
the body shop neroli jasmin harika vanilyalı bir koku :1rolleyes:

strawberrylips
02-08-2009, 13:23
bugün miss alix parfümünü aldım kırmızı olanını biraz kokusu she sexy e benziyor ama ondan biraz daha ağır bi koku sanki kışın daha ideal gibi geldi yaza biraz ağır kaçıyor fiyatıda uygun ve çok kalıcı zaten eau de parfum olarak geçiyor günlük kullanım için olabilir

TUBAKT
04-08-2009, 21:06
awon forawayy tbıkıı asla vazgecmem o parfmden ama bıraz agır kıs kokusu... bugundee gucci rush aldm sıktıktan bı muddet sonraa hos kokuyo yaz kokusu hoşuma gıttı ama forawayı hcbsye degsmem

endoplazmikbirhatunum
09-08-2009, 18:34
D&P Armani asla vazqeçemeyeceğim koku:)

cemredeniz
11-08-2009, 09:29
light blue yıllardır kullanıyorum ... bana cok yakısıyor

Gamzei
13-08-2009, 15:43
Body Shop-white muskopuyorumnanaktan

simge_34
14-08-2009, 11:09
D&G Ligt Blue gerçekten çok güzel bir parfüm yazın ..onu kışın wish kullanıyorum

xxyıldızxx
14-08-2009, 11:16
Bugüne kadar hep avon kullandım ama artık sıkıldım.
Gucci envy me aldım bakalım pazartesi gelecek duyduğum yorumlar çok güzel
Kullanınca tekrar yazarım

froya
14-08-2009, 13:45
Chanel-Coco Matmazel
günlük kullanmak için ise Gucci-rush

Rapunzel4
15-08-2009, 16:50
Selam kızlar
bişey soracağım
Lancome Tresor bu parfümü kullanan ,bilen varsa yorumlarını almak istiyorum?

moondust
15-08-2009, 16:56
Ben herzaman dolum parfümlerden yanayım..alternatifimizin çok olması açısından daha avantajlı.geçmiş zaman içinde candy ve barbaris kullandım şimdiyse lolita kullanıyorum.tekrar candy ile devam diyorum ama..şekerli bir koku sizede tavsiye ederim.
daha baharatlı kokuları tercih ederseniz bvlgarinin çok güzel kokuları mevcut.

LonelyLove
15-08-2009, 23:47
Ben herzaman dolum parfümlerden yanayım..alternatifimizin çok olması açısından daha avantajlı.geçmiş zaman içinde candy ve barbaris kullandım şimdiyse lolita kullanıyorum.tekrar candy ile devam diyorum ama..şekerli bir koku sizede tavsiye ederim.
daha baharatlı kokuları tercih ederseniz bvlgarinin çok güzel kokuları mevcut.

canım bende candy kullandım bi dönem herkes adını soruyodu sonra sıkıldım ralp kullanıyorum şimdi.arasıra candy kullanmıyor da değilim.lolitayı denemiştim ama içinde vanilyada var sanırım onun vanilyalı kokuları sevmiyorum pek mesela candy de şekerlidir ama vanilya kokusu yoktur içinde.birçük şekerli parfüm denedim ama çoğunda vanilya kokusu var oyüzden kullanmak istemiyorum.escada magnetism mesela çok güzel kokudur ama vanilyalıdır.şöyle candy tarzında ama daha hafif şekerli koku arıyorum bende ama bulamıyorum bitürlü

uurboceem
16-08-2009, 17:42
D&G Sicily diyorum başkada birşey demiyrm hihoyyyt hem kalıcılığıyla hem kokusuyla olsun muhteşem bir parfum tavsiye ederim kızlar a.s 2-3 kere yolda çevirip parfumun ismini soranlar oldugunu bilirim şakkıdı

denizt
16-08-2009, 21:54
Ck Euporia diyorum başkada bişey demiyorum

LonelyLove
16-08-2009, 22:07
Ck Euporia diyorum başkada bişey demiyorum

off bugün orjinalini denedim sevilde muhteşem bir koku param olsa alırım valla bu kokuyu.

Rapunzel4
17-08-2009, 10:14
ayy yokmu
sorduğum parfümü
kullanan
anacımmm

xxyıldızxx
17-08-2009, 12:34
Guccim geldi, çok güzel kokuyor
Avona verdiğim paralara tekrar acıdım.
Neyse zararın neresinden dönersek kardır.kaydirigubbakcemile2

moondust
18-08-2009, 10:09
canım bende candy kullandım bi dönem herkes adını soruyodu sonra sıkıldım ralp kullanıyorum şimdi.arasıra candy kullanmıyor da değilim.lolitayı denemiştim ama içinde vanilyada var sanırım onun vanilyalı kokuları sevmiyorum pek mesela candy de şekerlidir ama vanilya kokusu yoktur içinde.birçük şekerli parfüm denedim ama çoğunda vanilya kokusu var oyüzden kullanmak istemiyorum.escada magnetism mesela çok güzel kokudur ama vanilyalıdır.şöyle candy tarzında ama daha hafif şekerli koku arıyorum bende ama bulamıyorum bitürlü

candy felaket birşey ama.heralde hiçbir koku bukadar dikkat çekemez.
kimi çok beğeniyo,kimi hiç beğenmiyo böylede bir özelliği var.
okulda,işyerinde herkes anlıyodu benim geldiğimi :)))
birde barbaris dene istersen..benim parfümcüm(yakışıklıım) bana ısrarla tavsiye etmişti kesinlkle bunu almalısın diye..tabi bikaç kez doldurttum ama candy kadar içime sinmedi.

chanelallure
18-08-2009, 20:33
Selam kızlar
bişey soracağım
Lancome Tresor bu parfümü kullanan ,bilen varsa yorumlarını almak istiyorum?

Benim sevmedigim itici buldugum bir parfümdür bana sinek ilaci gibi kokuyor ama zevk senin denemelisin derim....

Rapunzel4
18-08-2009, 21:06
Benim sevmedigim itici buldugum bir parfümdür bana sinek ilaci gibi kokuyor ama zevk senin denemelisin derim....

hmmm
tskkrler canım

sabracadabra
19-08-2009, 01:39
ya avondan parfüm alanlara şaşıyorum..nerdeyse her 3 kadından 2si aynı kokmaya başladı bu yüzden..farklılık yaratın arkadaşlar..yazın şekerli kışın daha feminen..hadi bakalımmm zemuszemus

raphunzell
19-08-2009, 12:37
http://img200.imageshack.us/img200/7520/yslelleparfum50ml188993.jpg

bu parfumden kullanan varmı kızlar. beğeniyor musunuz?

AyTanem
19-08-2009, 15:17
bende bugün yeni cikan hugo boss orange aldim.. cok güzel bir kokusu var. Tavsiye ederim

sabracadabra
19-08-2009, 15:22
bende bugün yeni cikan hugo boss orange aldim.. cok güzel bir kokusu var. Tavsiye ederim
hugo boss ben de kullanmıştım hem de bayaa uzun bi süre..ama orange hiç denemedim..yazlık bi koku mu?

AyTanem
19-08-2009, 17:32
hugo boss ben de kullanmıştım hem de bayaa uzun bi süre..ama orange hiç denemedim..yazlık bi koku mu?

evet, henüz yeni piyasaya cikti, cok hafif ve güzel bir kokusu var, yani tam yazlikopuyorumnanaktan

_DURU_24
19-08-2009, 21:18
calvin klein euporia..........sarah jessica parcer covet(lila olan).........chanel coco mademoıselle.........jean paul madame............diesel..........issemiyaki...... ...montano...benotton tribu......guccı......kullandıgım parfümler bunlar

en en ennn çok sevdiğim calvin klein euporia

prensesfb
19-08-2009, 21:24
bende kenzo dete kulllaniorum yaz icin oldukca ideal bi parfum

lalola
19-08-2009, 23:49
en sevdiğim christian dior dan jadore , harika!

_DURU_24
20-08-2009, 12:36
candy adlı parfüm hangi markaya ait acaba ....yeni bi parfümmü ilk defa duyuyorum...

pin@rim
23-08-2009, 21:29
bende size yeni bir marka olan dore nin paristen getirttiği lorinda adlı parfümü söyliyeyim harika,missss...aynen sweet rose ,ıncıdence hepsi çok güzel kokular.....zemuszemus

prensesfb
24-08-2009, 00:00
http://www.itsbeauty.com/p/b_narcisoher.jpgkizlar ben simdi bu parfumu denicem alicam insallah herkes cok ovuyoo

Zqe
24-08-2009, 19:10
Aquolina Chocolovers kullanan varmı acaba? çikolata kokusuymuş,bazı sitelerde çok tavsiye ediliyo acaba gercekten tam anlamıyla çikolata gibimi kokuyo yoksa sekerimsimi kullananlar yardım edebilir mi????

MiStiK
29-08-2009, 22:24
Bitirmek üzere olduğum parfüm Cacharel -Gloria
çok seven var ama ben ve çevremdekiler pek sevilmedi hatta odada parfümümü yeni sıkmıştım ve dayım odaya geldi bu oda pro gibi kokmuş dedi artık kullanmam ben bu parfümü...:bbo:

beg
31-08-2009, 06:52
cnm benim kullandım parfüm ixsoradan.ismi sexsygrafiti kullanmanı tavsiye ederim.birde lacostepink...naniknanik

eda
31-08-2009, 08:27
arkadaşlar bence koku dendiği zaman temız kokmalı kişi. öyle meyveli çıkolatalı koktuğu zaman sanki yemışte yıkamamış elini yüzünü gibi oluyor bence hiç hoş değil.parfüm özel kokmalı bakmayın öyle meyveli çıkarıyorlar ama saçma beğenmıyorum ben.:kahve:

prensesfb
31-08-2009, 12:15
http://talkingcosmetics.com/pics/mikel/mikeland.jpgkizlar kullanan varmi?

hacer76
31-08-2009, 13:23
canım merhaba bende öyle bir parfüm arıyorum tertemiz bir koku olsun ama bir türlü blamıyorummm :(

sophronie
31-08-2009, 13:32
kesinlikle burberry s weekend.

ayrıca avon parfümleri hiç kalıcı değil, tavsiye etmiyorum.

eda
31-08-2009, 13:46
canım merhaba bende öyle bir parfüm arıyorum tertemiz bir koku olsun ama bir türlü blamıyorummm :(

bak noa olabılır sonra dolca gabana lıht blue olabılır temız koku bunlarşutarafagitti

eda
31-08-2009, 14:15
http://talkingcosmetics.com/pics/mikel/mikeland.jpgkizlar kullanan varmi?

arkadaşım bu parfümü kullanan kışılerin sıtede yorumları var bak istersen.

www.itsbeauty.com:a015:

Lara31
31-08-2009, 21:55
ELLE (Yves Saint Laurent)
Addict (Dior)
Brit (Burberry)
Be Delicious (DKNY)

Harika kokular.... Bu kokularin her birinde, arkamdan gelip parfumumun ismini soran cok oldu ve etrafimdakilerde bir gun sonra satin aldilar...

dml45
01-09-2009, 14:25
today ve cristal aura.... bi de dkny be delicious:):)

terra
04-09-2009, 18:18
DKYN-be delicious
GUCCı-envy me
DıOR-pure poison
LACOSTE- pour femme
J.P.G-ma damme ve classique
CALVıN KLEıN-euphria blossom
ESCADA- S femme ve sentiment

bunlar hakkında bilgisi olan varmıı nasıl kokular. kış için, kalıcı , çok ağır olmayan fazla hafifte olmayan(uçuveryo tenmde) çekici bi koku arıyorum.. bunlar ve bunların dışında tavsiye edebileceğiniz varrmı??
tüm topicleri okudum nerdeyse bu seferde çok kafam karıştı. parfüm kültürüm sıfffır. ve almaya gitmeden önce bi fikir sahibi olayım istiyorum parfümeriye girip'' bana bi şişe parfüm '' diyebilecek kadar sıfırım bu konuda noooolur bana yardımcı olun. buğday tenli ve genç birine gidermi bu parfümler????

maG_34
06-09-2009, 13:32
kesnlikle DİOR ADDİCT SHİNE!!!!! bunun üstüne koku tanımam dehşet bir şeyopuyorumnanaktan turunç gibi kokuyor çok ferah ve hafif bir koku. yıllardır avrupa parfüm kullanırım ama vazgeçemediğim tek koku SHİNE:lepi:
vanilya içeren yine hafif bir koku DİESEL FUEL FOR LİFE önerebilirim.
35-40 yaş grubu için ise kesinlikle 1 numara CHANEL NO 5 btün ünlüler bunu kullanıyor(muş..)hihoyyyt

berceste06
06-09-2009, 13:53
dolce gabbana ligth blue..

indefini
06-09-2009, 19:46
canım merhaba bende öyle bir parfüm arıyorum tertemiz bir koku olsun ama bir türlü blamıyorummm :(

canm beyaz tenlıysen eger estee lauder ın paradise pleasures kesınlıkle quzel..cıcek kokuo hem hemde temız kokuo pleasures galalarda sepetlere konuluyormus unlulere hedıye edılıyormus satın alırken kadın demstı bana :)

prensesfb
06-09-2009, 23:45
bide cabotine vardi oda guzel bi kokuydu yesil cicek kapakli

gülsu
06-09-2009, 23:47
privacy kullanıyorum çok hafif güzel bir koku çok seviyorum tavsiye ederim...

gülsu
06-09-2009, 23:48
locosta güzel bundan önce onu kullanıyodum gucci de çok kalıcı bi arkadaşım kullanıyor

prensesfb
07-09-2009, 00:01
http://www.bargainorama.ca/applications/PayPalStoreManager/assets/images/cabotine%20de%20gres%20w.jpg

caglatay
07-09-2009, 00:35
DKYN-be delicious
GUCCİ-envy me
DİOR-pure poison
LACOSTE- pour femme
J.P.G-ma damme ve classique
CALVİN KLEİN-euphria blossom
ESCADA- S femme ve sentiment

bunlar hakkında bilgisi olan varmıı nasıl kokular. kış için, kalıcı , çok ağır olmayan fazla hafifte olmayan(uçuveryo tenmde) çekici bi koku arıyorum.. bunlar ve bunların dışında tavsiye edebileceğiniz varrmı??
tüm topicleri okudum nerdeyse bu seferde çok kafam karıştı. parfüm kültürüm sıfffır. ve almaya gitmeden önce bi fikir sahibi olayım istiyorum parfümeriye girip'' bana bi şişe parfüm '' diyebilecek kadar sıfırım bu konuda noooolur bana yardımcı olun. buğday tenli ve genç birine gidermi bu parfümler????

escade sentiment'i ve gucci envy me ikisidee harika parfümlerr tavsiye ederimm:)
ama hafif istiosann kesinlikle bu ikisi arasından gucci envy me daha hafif :)

gülsu
07-09-2009, 00:40
http://www.itsbeauty.com/p/b_narcisoher.jpgkizlar ben simdi bu parfumu denicem alicam insallah herkes cok ovuyoo

aa bu sitenin parfümüüü o siteye burda tanıştığım çok gıcık bi kız üyeydiiiiii ıııg

prensesfb
07-09-2009, 03:18
aa bu sitenin parfümüüü o siteye burda tanıştığım çok gıcık bi kız üyeydiiiiii ıııg

anlamadim canim

mavi_inci
08-09-2009, 09:46
sen hala denemedin mi narcisoyu prenses :uhm:

terra
08-09-2009, 15:42
escade sentiment'i ve gucci envy me ikisidee harika parfümlerr tavsiye ederimm:)
ama hafif istiosann kesinlikle bu ikisi arasından gucci envy me daha hafif :)

envy me hafifse onu denerim ozaman saol cnm tavsiyen içinzemuszemus

prensesfb
08-09-2009, 15:43
sen hala denemedin mi narcisoyu prenses :uhm:

sorma canimcim deneyemedim hala ev isleri vardi olmadi artik bundan sonra olur tatlimmcimm

mavi_inci
09-09-2009, 06:41
sorma canimcim deneyemedim hala ev isleri vardi olmadi artik bundan sonra olur tatlimmcimm

canım kolay gelsin sana a.s
bekliyorum yorumlarını

a.s.

missdance
09-09-2009, 09:30
ben geçen gün aldım narciso rodrigez'i yılbaşı için üretilen ambalajından şu parlak iç gıcıklayıcı olanından bayılıyorum kokuya kıyamıyorum kullanmaya neredeyse.aylardır almaya niyetleniyordum en sonunda aldım çok güzel srekli kendimi kokluyorum ve şiddetle tavsiye ediyorum...

yenihayatim
09-09-2009, 23:11
lolita lempicka vazgecemedigim bir parfum tavsiye ederim

prensesfb
10-09-2009, 02:38
canım kolay gelsin sana a.s
bekliyorum yorumlarını

a.s.

canim benim cok tsk ederimmm inan benim hep aklimda ama bi turlu firsat olmadi ama tasindiktan sonra insallah denicem tatliskom

prensesfb
10-09-2009, 02:38
ben geçen gün aldım narciso rodrigez'i yılbaşı için üretilen ambalajından şu parlak iç gıcıklayıcı olanından bayılıyorum kokuya kıyamıyorum kullanmaya neredeyse.aylardır almaya niyetleniyordum en sonunda aldım çok güzel srekli kendimi kokluyorum ve şiddetle tavsiye ediyorum...

gule gule kullan canim siyahmi yoksa pembeyi aldin sen?bende en yakin zamanda deneyip almak istiorumm

simgeart
11-09-2009, 14:24
organze eylul ayından sonra kıs bıtımıne kadr benım vazgecılmezımm esımde cok begenıyor kızlar bı kokusuna bkın derım ama ılk sıkısta agır gelıcek 5 10 dk sonra bakın ınanılmaz guzel

untitled
12-09-2009, 05:03
incandessence avondan tek kelimeyle beni anlatıyor...birde cynthia rowley var öneririm...

AhuiFelek
13-09-2009, 17:08
Benim vazgecemedigim 3 parfüm var, cok güzel kokuyorlar ve kokusu kimseyi rahatsiz etmiyor agir degiller.

Birincisi Bvlgari Omnia
Ikincisi Chloe
Ücüncüsü Chanel Change


süperler mutlaka deneyin kizlar afrodizyak etkisi yaratiyor resmen :lepi:

cottonlady
13-09-2009, 20:31
kızlar forumda yeniyim ama parfümler benim ilgi alanım olduğu için başlığı görür görmez yazayım dedim :) size çeşitli beğeniler için farklı önerilerde bulunacağım... doyurucu bir koku arayanlara Armani SHE'yi öneririm. sert bir koku gibi gelir başta ama kalıcışığı ve hoşluğu ile harika bir etki bırakıyor insanın üzerinde ve Armani Diamond Serisi de şuh kokmak isteyenler için ideal. Erkek arkadaşımın hediyesi olduğu için bende SHEnin yeri apayrı ama SHEyi kendinize HE'yi (aynı parfümün erkeği) sevgilinize ya da eşinize alın mükemmel bi ambians oluyor :)))

missdance
15-09-2009, 12:43
ben parlak şişedekini aldım böyle gümüş rengi özel limitli üretimdi o ama kalıcı gelmedi sanki bana çok üzülüyorum inanın bir sürüde para verdim :(

cottonlady
15-09-2009, 13:04
ben parlak şişedekini aldım böyle gümüş rengi özel limitli üretimdi o ama kalıcı gelmedi sanki bana çok üzülüyorum inanın bir sürüde para verdim :(


diamonds serisinin gümüş renkli olanını değil de ben şişesi elmas şeklinde kesilmiş olanı kullandım. bu arada parfümler için esmer tene uygun beyaz tene uygun diye tabirler var belki de teninle uyum sağlayamamıştır o parfüm. zaten sınırlı üretmişler dedin ya, yakında piyasadan kalkar gördükçe için acımaz kaydirigubbakcemile4

rapunzel0316
15-09-2009, 17:56
Ulric de varens mini love.Türkiye'de pek bilinmiyor ben yurtdısından teyzeme getirtmiştim ama kesinlikle mükemmel başka hiçbir parfüme değişmem kokusunu.

gio
15-09-2009, 22:12
kızlar aklıma geldi birden yazayım dedim.ortaokulda falandım yanlış hatırlamıyorsam. 'vivien' diye bir parfüm kullanıyordum,çok güzel kalıcıydı.bir tanıdığımız hediye etmişti.arada piyasada da gördüm.uygundu fiyatı.çok hoş farklı çiçeksi bir kokusu var.görürsem alıcam tekrar.denemenizi tavsiye ederimyerimseniben

selenimo
17-09-2009, 16:31
bu gün hugo Boss femme, getirdi kocacım,
misler gibi hafif koku isteyenler mutlaka denesinnnnnn.

gio
17-09-2009, 18:25
armani mania tavsiye ederim beğenmeyen pek görmedim yerimseniben

eda
17-09-2009, 20:53
armani mania tavsiye ederim beğenmeyen pek görmedim yerimseniben

canım bu parfümün içeriği nasıl?:uhm:

gio
18-09-2009, 16:59
canım bu parfümün içeriği nasıl?:uhm:

ayy daha yeni gördüm buraya da yazdığını,neyse özel mesajla konuşmuştuk zatenyerimseniben

bu gün sevilde narciso rodriguez i denedim,hoşuma gitti ama fiyatı tuzlu geldi almadım,ee kriz var memlekette,bende de tabi:icecream: sonra ankamall da athena diye bir açık parfümcü gördüm, narciso rodriguez i kokladım aynı kokuyordu orjinaliyle, aldım hemen,tavsiye ediyorum bayıldım,umarım çabuk sıkılmamkaydirigubbakcemile4kaydirigubbakcemile5

NeRuDa
19-09-2009, 03:53
çiçek kokularını sewenler için ralph lauren romance yada blue,biraz daha baharatlı 212 sexy unisextir ama muhteşem=)bu aralar faworim britney spears curious midnight fantasy:)

jeliboncuk
19-09-2009, 12:08
Merhabalar ben önceleri sexy graffiti kullanıyordum.
http://2.bp............../_X1-ai6hurSM/SXVQ76pvFVI/AAAAAAAAAS8/2p7BOwHw3iw/s320/escada_sexy+graffiti.jpg
şimdi avon wish of love http://3.bp............../_P9GcwUxjW5o/R6DjLGdEzoI/AAAAAAAAAC0/shFlPMMegl0/s320/Wish%2Bof%2Blove%2BEDT.jpgkullanıyorum ikiside birbirine yakın kokular, şekerli.. Ama sıkıldım artık yeni birşeyler arıyorum :)yerimseniben

chemist89
21-09-2009, 18:08
dior-hyptonic poison bence zemuszemus

X_vitamini
23-09-2009, 20:56
Avon'un ''little black dress''ini kullanıyorum. Kokusu çok güzel ve kalıcı...yerimseniben

daphne2165
24-09-2009, 14:38
Avonun sadece 3-4 kokusunu beğendim.onlarda sırasıyla satıştan kalktılar malesef:((( şu anda lolita lempica ve kenzo flower kullanıyorum.kenzoya bayılıyorum ama nedense pek fazla bu kokuyu seven olmamış.zevk meselesi sonuçta.

gio
24-09-2009, 16:16
bugün ilk kez yves rocherden aldığım vanilyalı parfümü sıktım.parfüm sevmeyen annem bile çok beğendi.odama girince buralar neden pasta kokuyor dedikaydirigubbakcemile3 dedim o parfümüm:icecream:

zeynep.ss
25-09-2009, 13:01
bayanlar öneri istiyorumhihoyyyt malum kış geldi,yeni parfüm almanın zamanı,beyaz tenliyim,şöyle temiz kokulu ferah bir parfüm istiyorum,şekerli,baharatlı vs.olmasın önerebileceğiniz bişi varmı:utangac:

daphne2165
26-09-2009, 09:59
bayanlar öneri istiyorumhihoyyyt malum kış geldi,yeni parfüm almanın zamanı,beyaz tenliyim,şöyle temiz kokulu ferah bir parfüm istiyorum,şekerli,baharatlı vs.olmasın önerebileceğiniz bişi varmı:utangac:

Çoğunluk şekerli kokuları seviyor bende öyle..Ferah koku istersen lacoste veya davidoff önerebilirim.gerçi ben ikisinide pek hoş bulmadım ama oldukça fazla hayranı var.Avonun parfümlerindede var ferah kokular.İnsanı boğmayan hafif çiçek kokusu istersen kenzo flower tavsiyemdir. çok seviyorum ben onu.

p_renses
26-09-2009, 10:10
ferah koku blue rush,wish of love ,celebre bunlar çok gzldr

xzeytin
27-09-2009, 18:16
lancome hypnose

rapunzel0316
27-09-2009, 18:23
bayanlar öneri istiyorumhihoyyyt malum kış geldi,yeni parfüm almanın zamanı,beyaz tenliyim,şöyle temiz kokulu ferah bir parfüm istiyorum,şekerli,baharatlı vs.olmasın önerebileceğiniz bişi varmı:utangac:
Davidoff Cool Water ben kullanıyorum ferah bi koku çok güzel öneririm.

noirdesire
28-09-2009, 16:16
kenzo leu'Par da olabilir,estee lauder pleasures intense,exotic de olabilir bunlar da çiçeksi olanlar

oOopitipiti
29-09-2009, 11:21
lacoste touch of pinkopuyorumnanaktan