PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Sedimantasyon



DESPO
17-11-2009, 20:25
sedimantasyon değerim 75 çıktı.yüksek olduğu söylendi şüpheli bir durum var dendi.bu konuda bilgisi olan varmı?

jeandark
17-11-2009, 20:31
Başka bir şikayet var mı neden bakılmıştı

DESPO
17-11-2009, 20:36
hiç bir şeyim yok canım halsiz ve sinirlilik durumum vardı sadece.
ağrılı,ateşli bir durumum romatizmal bir hastalığım yok

DESPO
17-11-2009, 20:37
antibiyotik bitince tekrar gideceğim doktora.int.ten şimdi araştırdım ve dünyam yıkıldı

esc_
17-11-2009, 20:40
neymiş peki

DESPO
17-11-2009, 20:42
bazı kanserler

jeandark
17-11-2009, 20:42
Çok korkma bence.Kansızlık var mı?

DESPO
17-11-2009, 20:43
kansızlık var.demir depoları boşalmış.

jeandark
17-11-2009, 20:43
O kadar yüksek değil? Ateş olmasa da bazı viral infeksiyonlardan sonra da yükselebilir.

DESPO
17-11-2009, 20:44
kızlar beynim zonkluyor şu anda ben yine buraya yazarım gelişmeleri haftaya tekrar tahlil yaptıracam.

DESPO
17-11-2009, 20:45
O kadar yüksek değil? Ateş olmasa da bazı viral infeksiyonlardan sonra da yükselebilir.

evet öyleymiş.ama benim herhangi bi rahatsızlığım yok.

jeandark
17-11-2009, 20:45
Kansızlığa bağlı da olabilir.

usimal
17-11-2009, 20:46
geçmiş olsun canım çok canını sıkma dediğin gibi bir şeyden şüphelenseler bir sürü tahlil isterlerdi heralde içini ferah tut umarım hemen geçer

jeandark
17-11-2009, 20:47
Korkma yani o kadar

DESPO
17-11-2009, 20:47
inşallah inşallah...... daha 31 yaşım.2 çocuğum var benim ya

esc_
17-11-2009, 20:49
dr sor en iyi bilgiyi o verir allahım korusun

esc_
17-11-2009, 20:50
kötü şeyler düşünme lütfen degildir inşallah

DESPO
17-11-2009, 20:52
sağol canım sağol ben size bilgi vereceğim.çıkmam gerek kafam allak bullak

jeandark
17-11-2009, 21:07
Geçmiş olsun. Korkma.

Payam
17-11-2009, 21:13
en son tahlillerinde benimde sedimantasyon 36 çıktı üst değer 20 oysaki.bende doktora sordum önemli değil bu yükseklikler sorun olmaz dedi.aşı olmak vs etkilermiş bu değeri bende grip aşısı olmuştum ona bağladı ama arasıra baktırmak lazım.sizin değerinizde çok yüksek değil araştırdığıma göre.moralinizi bozmayın ama dahiliyeye göstermek lazım.geçmiş olsun, bizide haberdar edin gelişmelerden....

DESPO
18-11-2009, 10:04
teşekkür ederim ya cuma yada pazartesi tekrar tahlil yaptıracam.o zaman yine yazarım

esc_
19-11-2009, 12:44
bizede bildir sonuçu olur mu

DESPO
19-11-2009, 14:57
tamam canlarım

DESPO
20-11-2009, 16:48
bugün tahlil yaptırdım.antibiyotik kullanmama rağmen düşmesi gerekirken 76 olmuş.daha önceki 75 di.çok yüksek diyor doktorlar.....ayrıntılı bakılması gerekmiş.

Gul_blk
23-11-2009, 10:49
bugün tahlil yaptırdım.antibiyotik kullanmama rağmen düşmesi gerekirken 76 olmuş.daha önceki 75 di.çok yüksek diyor doktorlar.....ayrıntılı bakılması gerekmiş.



Mrb
Çok geçmiş olsun son durum nedir merak ettim.bende geçen hafta idrar yollarımdaki iltihap nedeniyle yaptırdığım testlerde sedim 67 çıktı.film çekip araştırmamzı lazım dedi doktor ne olacak bilemiyorum.

DESPO
23-11-2009, 13:01
gittim bu sabah.başka bir tahlil için kan verdim.ve akciğer grafisi çektirdim.yarın sabah sonuçları göstermeye gideceğim.
bu arada hemşoyuz:))

esc_
30-11-2009, 12:21
bi haber var mı

DESPO
30-11-2009, 13:33
crp yaptırdı doktor.oda yüksekmiş.10 gün sonrz tekrar crp tahlili olacak.düşmemiş ise araştıracaz durumu dedi dr.

BenPeriKizi
30-11-2009, 16:33
gecmis olsun.in$allah dü$er.benimde yillar önce dü$ük cikmisti kandaki cökme orani(sedimantasyon).sag bilegim inanilmaz agriyodu ve ate$ yapmisti bunun üzerine kan tahlilinde cikmisti.antibiyotik tedavisiyle normale dönmüstü.bir an önce sagligina kavu$man dilegiyle..

esc_
05-12-2009, 09:44
bi haber yok mu merak ediyorum seni

nesrin111
05-12-2009, 10:31
bendede 223 falan çıkmıştı..doktor enfeksiyon var dedi bende yorgunluk halsizlik şikayeti ile gitmiştim..antibiyotik verdi kullanmadım ama şimdi durum nedir bilmiyorum...gitmedim

hunter7
05-12-2009, 10:39
benimde hem crp hem sedimantasyonum yüksek yıllardır.hiç düşmedi araştırma lazım dedi doktor ama

korktuğum için gidemiyorum. despo sana nasıl bir tedavi önerdiler.yazarsan çok mutlu olurum.

DESPO
06-12-2009, 14:53
arkadaşlar ihmal etmeyin bence.

DESPO
06-12-2009, 14:56
benimde hem crp hem sedimantasyonum yüksek yıllardır.hiç düşmedi araştırma lazım dedi doktor ama

korktuğum için gidemiyorum. despo sana nasıl bir tedavi önerdiler.yazarsan çok mutlu olurum.

korkunu anlıyorum canım.ama araştırman gerek.hepinize tek tek geçmiş olsun.bu hafta içinde gidip tekrar crp yaptıracağım.o zaman yazarım sonucu.hepinize sağlıklı günler

esc_
17-12-2009, 08:46
sonuç ne oldu gittin mi dr

DESPO
18-12-2009, 11:11
hayır esc cim gidemedim daha.inşallah önümüzdeki hafta içinde.mutlaka haber vericem zaten.sağolasın ilgine alakana

esc_
13-01-2010, 13:51
son durum nedir

DESPO
13-01-2010, 18:16
gitmedimki:((

mimoza
28-02-2010, 22:56
..........................................

mimoza
28-02-2010, 22:58
bazende sebepsiz yüksek olabiliyormuş..diş iltahabı bile yükseltebilir demişti dr..

zeynepsena
05-10-2010, 14:55
benim kayınvalidemin sedimentasyonu 96 çıkmış.hepatit c hastalığı var.bundan dolayı yüksek çıkmış olabilir mi ,bana birşey anlatmıyor da kendisi.

crazy46
23-01-2011, 22:34
benım degerımde 1 cıktı arkadaslar sedımantasyon kılo ıle de alakalı bırseymıs sanırım ve ben hıc kılo alamıyorum bunla alakalı olabılırmı cook dusuk degıl mı doktor bısey demedı ama:(

mimoza
24-01-2011, 01:11
sedimantasyonu kiloyla hiç ilgisi yok....
bazen enfeksiyonlarda bazen kanserde ve bazı hastalıklarda ve bazende hiç bir sebep olmaan yükselebiliyormuş..
dişteki iltahap bile yükseltebilirmiş.benim drum sedimantasyon teşhis için kullanılmaz dedi.sanırım teşis koyarken bi adım...iyce sormak lazım..

mimoza
24-01-2011, 01:12
benim kayınvalidemin sedimentasyonu 96 çıkmış.hepatit c hastalığı var.bundan dolayı yüksek çıkmış olabilir mi ,bana birşey anlatmıyor da kendisi.

olabilir...yani dr değiliz ama bu tür hastalıklarda çıktığını biliyoruz...yinede dr olan bilir:)))

ozuu
26-01-2011, 22:11
eee noldu sonuç neymiş?? doktor ne dedi..

balbocegi1990
08-02-2011, 19:04
korkmayın bu kadar ya crp sebepsiz yere de yüksek çıkabilir. crp akut iltihabi durumlarda arta karaciğer tarafından üretilen bir akut faz protein. her türlü viral enfeksiyonda yükselebilir yani. bakın bi yerde şöyle yazıyo:Kanda CRP seviyesi pek çok durumda yükselebildiğinden, tek hastalığa özgül bir laboratuar bulgusu değildir ve tanı koyma amaçlı kullanılmaz. Bu tahlilin sonuçları klinik şüpheleri destekleyici olarak veya tanısı konulmuş çeşitli hastalıkların seyrini takipte kullanılır.
Çok basitleştirirsek, yüksek CRP seviyelerinin vücutta akut iltihabi bir reaksiyon veya bir enfeksiyon olduğuna, CRP seviyelerinin azalmasının da iltihabi reaksiyonun veya enfeksiyonun azalmaya başladığına işaret ettiğini söylemek mümkündür.
tabi neden yükseldiğini araştrmak lazım ama kanser miyim falan diye de korkmayın bu kadar