PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : kızlar yardım 32+5 haftalık bebeğim 1700 gr.



FALARA
24-11-2009, 17:48
kızlar bugün muayene oldum bebeğim çok şükür sağlıklı ama 32+5 olmama rağmen 1700 gr. ve ben sezeryan olucağım için önümde 5 haftam kaldı ve sanırım 1 kilo filan ancak alabilir benim durumumda olupta bebeğinin kilosu gelişen varmı yada doğduğunda kilosu daha fazla olan yada kilo alabilmesi için yapabilceğim bişi varmı lütfen bana yardım edin :gitme:

dandini28
24-11-2009, 17:53
doktorun ne dedi durma canım?yanlış yönlendirmeyelim seni.bol meyve özellikle mandalina,et,maraş dondurması,süt benim bebişe kilo aldırmıştı ama tabi ben de aldım kilo...

tubatubatubatuba
24-11-2009, 17:56
sen kaç kilo aldın ?

sütlü gayfe
24-11-2009, 17:58
kızlar bugün muayene oldum bebeğim çok şükür sağlıklı ama 32+5 olmama rağmen 1700 gr. ve ben sezeryan olucağım için önümde 5 haftam kaldı ve sanırım 1 kilo filan ancak alabilir benim durumumda olupta bebeğinin kilosu gelişen varmı yada doğduğunda kilosu daha fazla olan yada kilo alabilmesi için yapabilceğim bişi varmı lütfen bana yardım edin :gitme:

kiloso gayet iyi.benim oğlumda 32 haftalık o civardaydı son 2 hafta iyi kilo aldı bebişm.doğduğunda 3350 doğdu.

macey
24-11-2009, 17:58
neden problem ediyorsun hayatım.korkma...benim yengem 20-25 gün önce doğum yaptı ve kuzusu 2700 gr. dı.maaşallah çok tatlı..önemli olan sağlıklı olması annesi üzülme.sağlıkla dünyaya gelsin inşaallah kiloda alır..
anne karnında bebeğe kilo aldırmak için burada okumuştum günde 1 yemek kaşığı pekmez diyordu bir arkadaş ama kim olduğunu tam olarak hatırlayamıyorum doğrusu.bir de gelişimi için muz yemek iyiymiş.bizzat kendim denedim,kuzum 1 hafta geriden geliyordu.yediğim muzlar o arayı kapattı :)
ben de 2 hafta önce felan kontrole gittim küçük meleğim 1610 gr dı.bu ara yine gideceğim mağlum 2 haftada bir gitmeye başladık artık,bakalım bu defa kaç kilo gelecek.muhtemelen seninle aynı olacak.o civarda yani :)
ALLAH hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin inşaallah...

gulsem_22
24-11-2009, 17:58
kızlar bugün muayene oldum bebeğim çok şükür sağlıklı ama 32+5 olmama rağmen 1700 gr. ve ben sezeryan olucağım için önümde 5 haftam kaldı ve sanırım 1 kilo filan ancak alabilir benim durumumda olupta bebeğinin kilosu gelişen varmı yada doğduğunda kilosu daha fazla olan yada kilo alabilmesi için yapabilceğim bişi varmı lütfen bana yardım edin :gitme:

pekmez bebeğe çok kilo aldırıyor canım.hatta benimki iri bir bebek olduğu için yemiyorum

FALARA
24-11-2009, 18:00
doktorun ne dedi durma canım?yanlış yönlendirmeyelim seni.bol meyve özellikle mandalina,et,maraş dondurması,süt benim bebişe kilo aldırmıştı ama tabi ben de aldım kilo...

yediklerine dikkat et başkada yapabilicek bişi yok oğlunun yapısı bu az kilo alıyor ama sağlıklı :bbo: bende inan napıcağıma şaşırmış durumdayım kilo olsun farketmez yeterki bebeğimde kilo alsın

FALARA
24-11-2009, 18:03
pekmez bebeğe çok kilo aldırıyor canım.hatta benimki iri bir bebek olduğu için yemiyorum

ok bende pekmez yemeye başlıym o zman cnm ne varsa yicm artık seninde allah tamamına erdirsn cnm boşver iri olsun iriden zarar gelmez

FALARA
24-11-2009, 18:08
neden problem ediyorsun hayatım.korkma...benim yengem 20-25 gün önce doğum yaptı ve kuzusu 2700 gr. dı.maaşallah çok tatlı..önemli olan sağlıklı olması annesi üzülme.sağlıkla dünyaya gelsin inşaallah kiloda alır..
anne karnında bebeğe kilo aldırmak için burada okumuştum günde 1 yemek kaşığı pekmez diyordu bir arkadaş ama kim olduğunu tam olarak hatırlayamıyorum doğrusu.bir de gelişimi için muz yemek iyiymiş.bizzat kendim denedim,kuzum 1 hafta geriden geliyordu.yediğim muzlar o arayı kapattı :)
ben de 2 hafta önce felan kontrole gittim küçük meleğim 1610 gr dı.bu ara yine gideceğim mağlum 2 haftada bir gitmeye başladık artık,bakalım bu defa kaç kilo gelecek.muhtemelen seninle aynı olacak.o civarda yani :)
ALLAH hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin inşaallah...

çok saol cnm içimi biraz rahatlattın biz ane baba olarak çok iri insanlarız ve bizden böle bi çocuk imknsız gibi bişidi genetik olarak ondan birz dertliyim yapısında bi bozukluk mu var acaba diye seninkide inş. 2150 filan olmuştur sanırım geçtiğimiz 2 haftada 500 alması gerekiyormuş bende hergün muz yiorum ama banamısın demiyor benneyaptımki inş. hepimiz sağlıcaka alırız bebişkolarımızı kucağımıza :Saruboceq:

FALARA
24-11-2009, 18:09
sen kaç kilo aldın ?

13 kilo aldım cnm

FALARA
24-11-2009, 18:12
kiloso gayet iyi.benim oğlumda 32 haftalık o civardaydı son 2 hafta iyi kilo aldı bebişm.doğduğunda 3350 doğdu.

inş. dediğin gibi olur canım normalden 1,5 hafta kadar geriden geliyor sanırım sen 40 haftada doğum yaptın

dandini28
24-11-2009, 18:59
yediklerine dikkat et başkada yapabilicek bişi yok oğlunun yapısı bu az kilo alıyor ama sağlıklı :bbo: bende inan napıcağıma şaşırmış durumdayım kilo olsun farketmez yeterki bebeğimde kilo alsın

tavsiyem meyve canım,bu mevsimde mandalina.bir de et grubu sölemesi ayıp çok iskender döner yediydim...

educa
24-11-2009, 19:49
benimde 28 haftalıkken 1150 idi doktorum bana da 1 hafta geride dedi..et,süt ve yumurta öneriyor devamlı hergün düzenli 1 lt.ye yakın süt 2 adet yumuırta ve öğle ve akşam 200 gr.et dedi...4 aralık ta tekrar gideceğim süt 1 lt olmasa da diğerlerini uyguluyorum bakalım noolcak...sizce de az mı sizlerin ki kaçtı bu haftada

hayrissh
24-11-2009, 19:53
kızlar pekmezi ne kadar yemek gerekiyo günde mağlum baygın bişe o!

FALARA
24-11-2009, 20:15
kızlar pekmezi ne kadar yemek gerekiyo günde mağlum baygın bişe o!

günde 1 yemek kaşığı diyolar cnm sabah kahvatıda yiyebilirmişiz

sütlü gayfe
24-11-2009, 20:39
inş. dediğin gibi olur canım normalden 1,5 hafta kadar geriden geliyor sanırım sen 40 haftada doğum yaptın

40 hafta bitmişti cnm..haaa birde 38.haftalıkken balık yağı kapsülü kullandırmıştı dr.
bilmiyorum bebeğin kilo artışında etkisi var mı.

TOPRAK28
24-11-2009, 20:51
Merhaba kızlar...Ben de 25 haftalık hamileyim.Benim bebişte 4 gün geriden geliyor .Ben söylediklerinizi yemeye çalışıyorum ama ben de hiç yumurta yiyemiyorum.

FALARA
24-11-2009, 21:18
40 hafta bitmişti cnm..haaa birde 38.haftalıkken balık yağı kapsülü kullandırmıştı dr.
bilmiyorum bebeğin kilo artışında etkisi var mı.

ben 37i doldurduğumda doğuma alınıcam cnm o kadar olamaz heralde ama balık yağını bi sorimm belki bi etkisi olur

FALARA
24-11-2009, 21:21
Merhaba kızlar...Ben de 25 haftalık hamileyim.Benim bebişte 4 gün geriden geliyor .Ben söylediklerinizi yemeye çalışıyorum ama ben de hiç yumurta yiyemiyorum.

cnm 4 günden biş olmaz senin önünde daha vakit var diğerlerini ihmal etme yumurta yemiyosan kırmızı ete ahırlık ver inş.kapatırsın arayı

TOPRAK28
24-11-2009, 23:09
ınşallah falara...Balıkyağını ben 12. haftadan beri kullanıyorum ama bak benim bebik yinede zayıf.Balık yağı daha çok bebeğin beyin gelişimi için gerekli diye biliyorum...

DUYGUSUZduygu
24-11-2009, 23:23
Merhaba kızlar...Ben de 25 haftalık hamileyim.Benim bebişte 4 gün geriden geliyor .Ben söylediklerinizi yemeye çalışıyorum ama ben de hiç yumurta yiyemiyorum.
canim merak etme bende yumurta hic yiyemiyorum! zaten yumurtada ki proteini diger besinllerde karsilayabilirsin! zaten hergün yemekte iyi degilmis! haftada 2 en fazla 3 yumurta yenmesiymis dogru lan!

YenidenDogdum
25-11-2009, 00:54
Benimkide iri gidiyor 25 haftalığım bir kilo Dr dediki çok meyvemi yiyodum evet dedim bennhergun 8 mandalina Bi elma bı nar uç kivi bı portakal yiyorum uç barsak süt Dr dedi napiyosu. Ya dikkat et dedi meyve az ye dedi demekki meyve kilo aldırıyor bebeğe Can'ım ins tonbis tonbis olur ama en önemlisi saglık

TOPRAK28
25-11-2009, 13:55
ınşallah Gülencim.Ben de diabette çıktı dikkat ediyorum diye bebek beslenmiyor mu acaba diyorum , bir de çok koşturuyorum ordan oraya bu durumda bebeğimi etkiliyor mu diye vicdan yapıyorum...Bakalım haftaya nasıl çıkcak bebeğim...

dandini28
25-11-2009, 19:01
Benimkide iri gidiyor 25 haftalığım bir kilo Dr dediki çok meyvemi yiyodum evet dedim bennhergun 8 mandalina Bi elma bı nar uç kivi bı portakal yiyorum uç barsak süt Dr dedi napiyosu. Ya dikkat et dedi meyve az ye dedi demekki meyve kilo aldırıyor bebeğe Can'ım ins tonbis tonbis olur ama en önemlisi saglık

gulencim sen de bendenmişin,hamileykene 1 kasa şeftali-nektarin,bir kasa mandalina yemişimdir.soy soy ye valla halen daha seviyom mandalinayı.

denizkızıl
26-11-2009, 00:10
meyve de olsa hiç birşeyi abartmamak lazım arkadaşlar. günde 8 mandalina ne demek ben bir haftada yemiyorum o kadar meyve.her meyve bir porsiyon olsa günde 3 porsiyon yeterli. çok abartmayın bence meyve şekeri de kilo yapar ve şekerinizi yükseltir.

HULA
11-12-2009, 10:59
arkadaşlar bebeğin kilosundan çok gelişimi önemli ,usg de bakılan parametreler var kafa çevresi bacak boyu filan.kilo göreceli bi durum.2500-4000 gr arası doğanlar normal biliyorsunuz.gelişimi ii olduktan sonra kiloyu dert etmemek lazım:)

esin21
11-12-2009, 14:22
ben 27 haftalikken gittigimde 1 kilo 85 gramdi...korktum bende simdi cünkü cok süt ve meyve ile besleniyorum aceba cokmu tombis olur bebegim bu haftada normalmi??

KIBOS
11-12-2009, 20:36
bende şuan 33 haftalık hamıleyım suan kızım 2 kılo dr um bebgın ırı oldugunu soyledı yanlız benım aldıgım kılo 7 dr um az oldugunu soyledı ben yıyorum ama alamıyorum sutu sevmeme ramen ıcıyorum ama yınede elımden gelenı yapıyorum bebegımın kılo azmı bu haftada soylersenız sevınırım fıkırlerınıze ıhtıyacım var acıkcası ??????

cicibebek
11-12-2009, 20:47
kızlar bugün muayene oldum bebeğim çok şükür sağlıklı ama 32+5 olmama rağmen 1700 gr. ve ben sezeryan olucağım için önümde 5 haftam kaldı ve sanırım 1 kilo filan ancak alabilir benim durumumda olupta bebeğinin kilosu gelişen varmı yada doğduğunda kilosu daha fazla olan yada kilo alabilmesi için yapabilceğim bişi varmı lütfen bana yardım edin :gitme:

falara uzulme bebegin kilolu olmasi ya da zayıf olması cok onemli degil onemli olan doktorun saglıklı demesi ben de 32. haftamdayken 1800 gr dı ve doktor moralimi cok bozmustu bebegin zayıf demisti halbuki o kadar sut iciyordum meyve yiyordum balık et yogurt pekmez ballı sut.. dr dan cıkınca daha fazla yemeye basladım bebege kilo aldıracak seyler ama 36. haftamda tekrar gittigimde bebek 2400 gr civarıydı dr yine bebegime zayıf dedi suan 40 haftadayım varsin zayıf olsun salıgı yerinde cok sukur. zayıf olan bebek daha cabuk toplar kendini diyorlar belki bana moral vermek icin ama simdi kilosunu falan dusunmuyorum saglıklı dogsun kucagima gelsin baska birsey istemiyorum :1hug:

maviruya
11-12-2009, 21:17
zayıf bebekler kilolu bebeklerden daha çabuk kilo alırlarmış doğumdan sonra..çok kafaya takmamak lazım sağlıklı olduğu sürece..ama elimizde değil işte..azcık ele avuca gelsin istiyoruz..benimki daha 400 gr..bakalım ilerde ne olcakgamyoncuiremsu

DUYGUSUZduygu
11-12-2009, 23:14
zayıf bebekler kilolu bebeklerden daha çabuk kilo alırlarmış doğumdan sonra..çok kafaya takmamak lazım sağlıklı olduğu sürece..ama elimizde değil işte..azcık ele avuca gelsin istiyoruz..benimki daha 400 gr..bakalım ilerde ne olcakgamyoncuiremsu
uyyyyy kuzummm dahaaa kücccüüücüükkk :) yerim onu ben!

esmerkz29
12-12-2009, 17:25
kızlar bugün muayene oldum bebeğim çok şükür sağlıklı ama 32+5 olmama rağmen 1700 gr. ve ben sezeryan olucağım için önümde 5 haftam kaldı ve sanırım 1 kilo filan ancak alabilir benim durumumda olupta bebeğinin kilosu gelişen varmı yada doğduğunda kilosu daha fazla olan yada kilo alabilmesi için yapabilceğim bişi varmı lütfen bana yardım edin :gitme:

benımkide planlı sezeryan 35+3 te 2 200 dü bana görede düşük kılosu 38. haftaya alacak bebeğimi bence 2 500 kılo anca doğar napalım o kadarda yiyorum ancak bukadar oluyo bide tam zmanını doldurmadan alıyolar halıyle düşük kılolu doğuya yavrucaklargamyoncuiremsu

sonsuz_askim
24-03-2012, 10:26
kızlar bugün muayene oldum bebeğim çok şükür sağlıklı ama 32+5 olmama rağmen 1700 gr. ve ben sezeryan olucağım için önümde 5 haftam kaldı ve sanırım 1 kilo filan ancak alabilir benim durumumda olupta bebeğinin kilosu gelişen varmı yada doğduğunda kilosu daha fazla olan yada kilo alabilmesi için yapabilceğim bişi varmı lütfen bana yardım edin :gitme:

merhaba cnm senin yine iyi ben 31 haftalık ken gittim bebegim 1100 olmuş daha vede doğuma kadar en fazla kaç kilo alabilirki...

edakara
24-03-2012, 11:48
merhaba cnm senin yine iyi ben 31 haftalık ken gittim bebegim 1100 olmuş daha vede doğuma kadar en fazla kaç kilo alabilirki...

haftada ortalama 200-300 gr arası alıyorlar. endişelenmeyin :)