Şu anda arşiv sayfalarında bulunmaktasınız. Konunun orjinali için tıklayınız:

Kürtajdan sonra hamile kalma şansı ne kadardır ?


citaknuray
3-04-11, 13:04
hello_kity
yeni işin hayırlı uğurlu olsun canım, bol şans ve bebek getirsin sana. öpüyorum.
cook tesekkur ederim canim insallah hepimizin yuzu gulsun :KK1::KK66:

citaknuray
3-04-11, 13:04
senemgy
Canım çok sağol. Bilen bilir, fena azim yapmıştım bu ay. Hatta eşim, bu ay olmazsa doktora gidelim falan dedi, o kadar yani:KK9: Ovülasyon takibi, preseed, etkili beslenme derken bulduk bebişi. Sizlere de naçizane tavsiyem, beslenmenize hamileymiş gibi devam edin. Alkol sigaradan uzak durarak, sütünüzü, peynirinizi ihmal etmeden, az karbonhidrat, bol protein, sebze ve meyveyle beslenerek bekleyin yeğenlerimi :KK34: Doktorum bana beslenmenin öneminden bahsetti. Hamilelikte alınan karbonhidratın, bebeğin zekasına olumsuz etkisi çokmuş. Öncesinde de... Mümkün olduğunca az ye ekmek dedi. Gebelik öncesinde de sağlıklı yumurta için önemli falan dedi. Bilginiz olsun.
eee senemcim azim olmadan istemeden bisi olmuyo valla :nazar: Allaha sukur masallah kimseyede soyleme sakin haa :KK20: daha cook yeni buarada bende dikkat etmeye calisiyorum hala hamileyken doktorun bana verdigi vitamini kullaniyorum btincede folikasit ona baslicam insallah..bende ekmeksiz yapamiyorum yaaa cok kilomda yok ama dogru soyluyosun karbonhidrat az olmasi lazim..insallah bende dua ediyorum hayirli zamanda hayirli evlatlarimiz olsun diye hepimizin icin:KK46: buyuk yazinida okudum cok sagol bilgiler icin hoscakal kendine dikkat et :KK3::KK3:

aselkuzum
3-04-11, 14:04
mrb arkdaşlar bende 1 hafta oldu kürtaj olalı benim ki boş gebelikten,embriyo gözükmedi bi türlü:KK43::KK43::KK43::KK43:ben bi daha aynı şeyi yaşarım diye çok korkuyorummmmmmmm:KK50::KK50::KK50:nolur bişeyler söyleyin burda duyduğunuz okuduğunuz yada tanıdığınız birileri vardır mutlaka boş gebelikten kürtaj olan..sonrasında bebişleri oldu mu offfffffff kafayı yiycem Allahımmmm sen yardım et.....

hello_kity
3-04-11, 17:04
kuzey_35
arkdslr sslm ceptn grdm nete cok uyuz yazmassi biraz bahsetiim okursnz cuma dyamadim kantesti yaprdm deger 30 cikti ctesi aksm vajinmin icinde kahve akinti oldu bu sabh 3 tl lik bi test almistm onu yptm silk cikti anlayamaadim deger 50 nin uzerine cikmis olup idrarda gozukmesi geregirdii aman karmasik bi durumdyim proge
ton da iciyrm az kaldi ptesibiter bu haftanin gecmesini bklcez
anaaa kuzeyimm holey, holey valla erken se bile sevineyim bennnn :))) ben idrar testlerinin dandikte olsa hiç yanlış çıktığını duymadım, etrafımda da hiç yaşamadım,
daha yenidir kuzuuuu pazartesi sabah girmeye çalışacağım...
valla şimdiden gözümüz aydın 2. bebekkk geliyor geliyor geliyor. :)

allah sevincimizi kursağımızda bırakmasın.. mucukkkk

senemgy
4-04-11, 05:04
aselkuzum
mrb arkdaşlar bende 1 hafta oldu kürtaj olalı benim ki boş gebelikten,embriyo gözükmedi bi türlü:KK43::KK43::KK43::KK43:ben bi daha aynı şeyi yaşarım diye çok korkuyorummmmmmmm:KK50::KK50::KK50:nolur bişeyler söyleyin burda duyduğunuz okuduğunuz yada tanıdığınız birileri vardır mutlaka boş gebelikten kürtaj olan..sonrasında bebişleri oldu mu offfffffff kafayı yiycem Allahımmmm sen yardım et.....
Tatlım olabilir tabi böyle şeyler. İlk dönem gebelik kayıplarının yarısı boş gebelik sebebiyle oluyor. Olmaz mı hiç bebişin? Herkesin başına gelebilir. Benim de 7. haftada kalbi durdu bebişimin, kendiliğinden düşük oldu, hiç umudumu kaybetmedim, olmaz mı demedim. Allah izin verirse bu bebeğim benimle kalır. İnsanlar dış gebelik yaşıyorlar, tek tüple mücadeleye devam ediyorlar da umutlarını kaybetmiyorlar. Hiiiiii duymasınlar valla seni :KK20: Bu çok olağan. Gebeliklerin %20'si düşükle sonuçlanıyor. Bunun yarısı da boş gebelik. Yani her gebelikte kesenin boş olması ihtimali %10. Çok da düşük bir ihtimal değil. Sen içini serin tut. Hem her gebelik aynı olacak diye bişey yok. Erken kayıp daha iyidir. Çabucak toparlanıp yola devam edersin.

hello_kity
4-04-11, 06:04
günaydınnn kızçeler ve nar tanesi :)

ne var ne yok

senemgy
4-04-11, 06:04
hello_kity
günaydınnn kızçeler ve nar tanesi :)


ne var ne yok

Günaydıııınnnnn ! Oyyyy kızçeler deyince annecim geldi aklıma yaaa:KK59: Kity kuzu sen nerelisin bakiim ?
Nar tanesi annesinin canına okumakla meşgul bu aralar. Saat başı bulantı. Doktor diyor ki her miden bulandığında bişey ye. Ben de öğünlerimi 6 ya değil 10'a bölüyorum resmen. Yoksa son aya yuvarlanarak giricem:KK9:

hello_kity
4-04-11, 06:04
senemgy
Günaydıııınnnnn ! Oyyyy kızçeler deyince annecim geldi aklıma yaaa:KK59: Kity kuzu sen nerelisin bakiim ?
Nar tanesi annesinin canına okumakla meşgul bu aralar. Saat başı bulantı. Doktor diyor ki her miden bulandığında bişey ye. Ben de öğünlerimi 6 ya değil 10'a bölüyorum resmen. Yoksa son aya yuvarlanarak giricem:KK9:
:) benim annemde çok söylerdi, istanbulluyum ama çok eski köklerimiz şebinkarahisara dayanıyor.

valla senemim yalan yok çok üzmese seni süper olur ama midem bulanıyor cümlesini duyunca mutlu oluyorum yalan yok :) ben çubuk kraker ve ayran delisiydim :KK70: Çok böyle koftiden kilo alacağını düşünmüyorum

pren
4-04-11, 06:04
hello_kity
günaydınnn kızçeler ve nar tanesi :)

ne var ne yok
Günaydın bi numara yok halen aynı...

pren
4-04-11, 06:04
kuzey_35
arkdslr sslm ceptn grdm nete cok uyuz yazmassi biraz bahsetiim okursnz cuma dyamadim kantesti yaprdm deger 30 cikti ctesi aksm vajinmin icinde kahve akinti oldu bu sabh 3 tl lik bi test almistm onu yptm silk cikti anlayamaadim deger 50 nin uzerine cikmis olup idrarda gozukmesi geregirdii aman karmasik bi durumdyim proge
ton da iciyrm az kaldi ptesibiter bu haftanin gecmesini bklcez
hadi hayırlısı bakalım inşallah 2.güzel haberi verirsin adetin kaç gün geçti

hello_kity
4-04-11, 06:04
pren
Günaydın bi numara yok halen aynı...
pren kaçıncı gün bugün

pren
4-04-11, 06:04
hello_kity
pren kaçıncı gün bugün
33.gün doktorum bana kürtajın oldugu gun olucaksın dedi halen olmadım canım ya olmadı bugun KBB dr kontrolum var aynı hastanede 2 dk ona da ugrayım sorucam

passifloraa
4-04-11, 07:04
selam arkadaşlar herkese mutlu bir hafta diliyorum...
benimde bugün kürtaj sonrası 28. gün hala gelen giden yok..
banada doktor normal adet gününde olursun demişti ben 25 günde adet oluyorum....
demekki gecikmeler oluyor...
ilk defa başımıza geldiği için yaşayıp öğrenmiş olucaz bu süreci...

hello_kity
4-04-11, 07:04
pren
33.gün doktorum bana kürtajın oldugu gun olucaksın dedi halen olmadım canım ya olmadı bugun KBB dr kontrolum var aynı hastanede 2 dk ona da ugrayım sorucam
uğra canım içimiz rahat eder gerçi çok olmammış 33.gün daha erken telaş yapmak için hemde çok erken.haber veririsin. sen başka test yaptınmı gebelik için

pren
4-04-11, 07:04
hello_kity
uğra canım içimiz rahat eder gerçi çok olmammış 33.gün daha erken telaş yapmak için hemde çok erken.haber veririsin. sen başka test yaptınmı gebelik için
haber veririm cnm yok test yapmadım en son 26 sı gibi yapmıştım

hello_kity
4-04-11, 07:04
passifloraa
selam arkadaşlar herkese mutlu bir hafta diliyorum...
benimde bugün kürtaj sonrası 28. gün hala gelen giden yok..
banada doktor normal adet gününde olursun demişti ben 25 günde adet oluyorum....
demekki gecikmeler oluyor...
ilk defa başımıza geldiği için yaşayıp öğrenmiş olucaz bu süreci...
canım valla ben 65.günde oldum :KK70: ilaçla sonra bir daha ilaçla oldum sonra kendi geldi :) tüm bu olumsuz tabloya rağmen ne yapışıklık nede hormon bozukluğu çıktı çok şükür :nazar: öyle içlerimizi hemen karartmayalım allah korusun kötü gelecek olduktan sonra buluyor zaten bizi allah korusun beterinden.

passifloraa
4-04-11, 07:04
aselkuzum
mrb arkdaşlar bende 1 hafta oldu kürtaj olalı benim ki boş gebelikten,embriyo gözükmedi bi türlü:KK43::KK43::KK43::KK43:ben bi daha aynı şeyi yaşarım diye çok korkuyorummmmmmmm:KK50::KK50::KK50:nolur bişeyler söyleyin burda duyduğunuz okuduğunuz yada tanıdığınız birileri vardır mutlaka boş gebelikten kürtaj olan..sonrasında bebişleri oldu mu offfffffff kafayı yiycem Allahımmmm sen yardım et.....
geçmiş olsun canım
bende 28 gün önce boşgebelikten kürtaj oldum
üstelik benim tüp bebek ile elde edilmiş bir gebelikti..
kaderimizde ne varsa onu yaşıyoruz...ama bana doktorum bu durumun tekrarlama olasılığı yok denecek kadar azdır dedi.
sende umutla bak bundan sonraki gebeliğine....

pren
4-04-11, 07:04
passifloraa
selam arkadaşlar herkese mutlu bir hafta diliyorum...
benimde bugün kürtaj sonrası 28. gün hala gelen giden yok..
banada doktor normal adet gününde olursun demişti ben 25 günde adet oluyorum....
demekki gecikmeler oluyor...
ilk defa başımıza geldiği için yaşayıp öğrenmiş olucaz bu süreci...
teşekkürler benden 5 gün sonra olmuşsun bende olmadım henüz bakalım bekliyoruz dr sana ne kadar korunmanı sözyledi

passifloraa
4-04-11, 07:04
pren
teşekkürler benden 5 gün sonra olmuşsun bende olmadım henüz bakalım bekliyoruz dr sana ne kadar korunmanı sözyledi
bana doktorum sadece bu ay korunun dedi...
aslında bizim 6 yıldır gebelik elde edilememişti normal yolla
tüp bebek ile hamile kalmıştım...
o yüzden ben tam anlamıyla korunmadım bu ayda....
nasıl olsa normal yoldan başarı elde edemiyoruz diye...:KK53::KK53::KK53:

senemgy
4-04-11, 07:04
hello_kity
:) benim annemde çok söylerdi, istanbulluyum ama çok eski köklerimiz şebinkarahisara dayanıyor.

valla senemim yalan yok çok üzmese seni süper olur ama midem bulanıyor cümlesini duyunca mutlu oluyorum yalan yok :) ben çubuk kraker ve ayran delisiydim :KK70: Çok böyle koftiden kilo alacağını düşünmüyorum
Benim annem Boşnak. Öyle sever beni. Bugünlerde de senin kızçen olacak deyip duruyor zaten :) Valla Canım bakma şikayet ettiğime, bugün yine bi yerde okudum, ilk gebelik haftalarını bulantıyla geçirenlerin düşük riski az oluyormuş ama bilimsel temeli henüz açıklanamamış diye. Açıklanmasın varsın, ben bebeğimin, ben buradayım, büyüyorum, kalk da bişeyler ye doğru düzgün dediğini hayal ediyorum:KK49: Bir de düşük olan bebeğimde ne uyku, ne halsizlik, ne bulantı vardı. Bu kez hasta gibiyim resmen. Darısı senin de başına ama seni feci kıskanıcam ben, evde geçirdiğin için bu dönemi
34: Yeni iş düşünüyor musun bu arada?

kuzey_35
4-04-11, 08:04
kıssslar gunaydın,

ptesi işte karısık ve yogun bii sekilde basladı su hallerimde ne strees ne sorun ne huzursuzluk hepsinden uzak kalmak istiyorum ama mşllh işyerinde hepsi mevcut kendi kendimi telkin etmeye calısyrm işte...kahverengi akıntı bitti galiba cok su içtim temizlendi dıe dusunyrm ...bu sefer sanki benim de bulantım erken basladı:KK37::KK53:
pren sormus tu galiba cnm daha regl tarihim gelmedi yarın son tarih tuttu tuttu da bakalım onemli olan yasadıgımız kotu tecrube zamanını atlatmamız bende ohh demem için 15 gun sonra kalp atısını gormem 3 ayı senemın de dediigi gibii cıkartmamız lazım
kıttycmm cnmcıımm cok tsk edrm erken sevınmene senemcımede sonra ceza arkadsımızada allah hepimizin gonlune gore versin..

senem kısss 2 regl atlatınca hazır olunuyormus demekki gerci bi regl olupta kalanlarda var da allah tamamını erdirsin inşlahhh

ben yarın sabah saklamak için idrarda yapacam yıne :KK49:yoksa hamile oldugumu cok iyi biliyorum:KK37:

da işte o kurtaj surecine kadar olan zamanı aştıgım zaman ancakk tmm dicem sacmalaya sacmalaya dokturdum bişeyler :KK53::KK53:

_CandaS_
4-04-11, 09:04
hello_kity
seni özledim ben, napıyorsun, nasıl gidiyor hayat.
benim erkek dimi , bana da benim olursa oğlum olur gibi geliyor.
inşallah canım hepimizin kucağı boş kalmaz,
yemek borcunu unutturmamamm sana, şaka bir yana ikizlerin olsun allah izin verirse gelirim yanına :))) ohh mis mis
deminde eşimle görüştüm bu sene tatil dedi bodrum olur galiba yine aklıma senem geldi ben gelene kadar göbiş kocaman olur fotoğraf çektiririmmmm :)
sizlerde benim neşe kaynağımsınız, sürekli açık oluyor benim forum msn kontrol eder gibi kontrol ediyorum, hepimizden iyi haberler gelsin. zaten yeterince zor günler geçiriyoruz.
öptüm seni.
Canım benim bende valla özledim seni:) Tabi diğer kızları da :)
Bu aralar çok boşladım , aslında takip ediyorum ama yazamıyorum :KK43:
İnş canım ya Allah hepimizişn kucağını doldursun da bi görelim göbişli hallerimzi :)
Sen İstanbuldaydın değil mi? Bakarsın bende senin yanına gelriim :) bizim yol ordan geçiyo ne de olsa:)

senemgy
Kız haaaa, çok mu beğendiniz anasını da oğlunuz için gözünüze kestiriyorsunuz kızını :KK9: Valla eşim oğlan istiyor, ben farketmez diyorum. Hiiiiç mi hiç farketmez. Rüyalarımda hep oğlan çıkıyor ama hayırlısı. Gerçekten farketmez. Güzel dileklerin için teşekkür ederim bu arada kuzum. Bugün büyük sınav verdim, bir ben bilirim, bir Allah. Ay pardon bir de sizzzzz :13:
Oğlumuza alcaz tabi :)) annesini beğendik beğenmesek istermiyiz hiç :)) İnş sağlıklı hayırlı olsunda ne olursa olsun :) Baklım 6 hafta sonra kendini belli eder hanımefendi miymiş? beyendi mi ? :))
hello_kity
tünaydınnnn kıslar ve nar tanesi :)

senemim ben dün diyecektim çizelge yap lütfennnnn diye ama sen yapmışsın
şükür olsun ya böyle ben yada kızkardeşim hamileymiş gibiyim, tamamına erdirsin inşallahhh.
senem verdi kırkı çıktı korku :))))
dün yeterince ilgilenemedim bir sürü sıkıntı vardı,
işten kovuldum :KK70: tazminatlarımı aldım artık evdeyim ,evde olmak beni sıkıyor yıllardır çalıştığım için evde nasl oturulur napılır bilemiyorum aslında 1 haftadır böyle sıkıntı vardı ama hepimiz gerginiz diye söylemedim sonuçlansın bekledim neyse dediğim gibi evde napılır bilemiyorum, kendime bir program yaptım hamilelik için daha çok uğraşacağım, ovulasyon testlerinde çift çizgi çıkmadı yumurtlayamıyorum sanırım ama emin değilim.
ssk doktorları yumurtlama takip ediyor mu bilmiyorum, özel doktordan randevu aldım çarşamba günü 17.günüm hem bir baksın bakalım neymiş halim, aslında hormon testlerimde nomal çıkmıştı ama neyse işte önceliğim bebek yapmk için nisan ve mayıs aylarında ğer yumurtlarsam ciddi çalışacağım, şu pressed de almayı kesin düşünüyorum.ben tablo yapmayı denedim ama başaramadım pazartesi günü olmadı bir bat ve sat tablosu yapmaya çalışım. hem kuzeyinde durumu belli olur ben sanmıyorum olumsuz birşey olsun. aramızdaki 2. topikte 3.bebek diyecektim ama senemden özür diliyorum senem bu topiğin 1. hamilesiymiş :KK70:::KK70::KK19: deyann başka topikteki arkadaşmış...

benden bu kadar destan yeter, kendinize iyi bakınnnn. mucukkkk
canım ya :KK43: çok üzüldüm işten çıkarılmana :KK43: offf ya sinir oluyorum bundan dolayı özel sektöre :KK43: Ama inş en kısa zamanda hayırlısıyla bi iş bulursun, çalışmaya alışkınsın ya dediğin gibi zor geçer bu dönem sana ama olsun hayırlısı diyelim.
Hem belki bebek gelmek ister, annesine teselli vermek ister.Bence çok iyi bi fırsat bu an hamile kalmak için.
Belki farkında olmadan iş hayatıda gebeliğimizi etkiliyodur, biraz polyana oldu ama iyi taraftan bakalım biz yinede değil mi ?
Senin için çok dua edeceğim ektradan, iş tesellini bebeğin versin diye :) canım arkadaşım.Allah gönlüne göre versin.
İnş bu ay sendn de bi güzel haver alırız ya :KK69: :KK69:
kuzey_35
kıssslar gunaydın,

ptesi işte karısık ve yogun bii sekilde basladı su hallerimde ne strees ne sorun ne huzursuzluk hepsinden uzak kalmak istiyorum ama mşllh işyerinde hepsi mevcut kendi kendimi telkin etmeye calısyrm işte...kahverengi akıntı bitti galiba cok su içtim temizlendi dıe dusunyrm ...bu sefer sanki benim de bulantım erken basladı:KK37::KK53:
pren sormus tu galiba cnm daha regl tarihim gelmedi yarın son tarih tuttu tuttu da bakalım onemli olan yasadıgımız kotu tecrube zamanını atlatmamız bende ohh demem için 15 gun sonra kalp atısını gormem 3 ayı senemın de dediigi gibii cıkartmamız lazım
kıttycmm cnmcıımm cok tsk edrm erken sevınmene senemcımede sonra ceza arkadsımızada allah hepimizin gonlune gore versin..

senem kısss 2 regl atlatınca hazır olunuyormus demekki gerci bi regl olupta kalanlarda var da allah tamamını erdirsin inşlahhh

ben yarın sabah saklamak için idrarda yapacam yıne :KK49:yoksa hamile oldugumu cok iyi biliyorum:KK37:

da işte o kurtaj surecine kadar olan zamanı aştıgım zaman ancakk tmm dicem sacmalaya sacmalaya dokturdum bişeyler :KK53::KK53:
oleyyyyy :KK16: :KK16: :KK9: :KK9: :KK9: bi hamiş daha :KK69: :KK69: :KK69: valla bu ay beektli oldu topiğimiz ) İnş bu berket arka arkayada devam ederde en azından ortak bi hamilelik dönemi geçiriz az da olsa : ))

_CandaS_
4-04-11, 09:04
Bu arada benim kuzeniminde oğlu oluyomuş :)) 12. haftasında öğrenmiş, yani bu hafta :))


bu hamiş kuzenim aşırı zayıftır herkes çok laf ederdi ona.Hastalanırsın çocuk taşıyamazsın doğuramazsın vs vs.Sanki kız isteyerek zayıf kalıyo da !
Bende o lafa edenlere şöyle dedim.
Ben kuzenime göre daha iyiyim ve diğer bebeğini kaybeden kuzenimde maşşallah baya iyidr, yiğit cinsinden.
İkimizde bebeğimizi kaybettik, dedim ki demek zayıflıkla ilgisi yokmuş, ona laf ediyodunuz ama maşşallah o bizden güçlü çıktı...
Böyle lüzumsuz insanlara kızıyorum ya...

senemgy
4-04-11, 09:04
kuzey_35
kıssslar gunaydın,

ptesi işte karısık ve yogun bii sekilde basladı su hallerimde ne strees ne sorun ne huzursuzluk hepsinden uzak kalmak istiyorum ama mşllh işyerinde hepsi mevcut kendi kendimi telkin etmeye calısyrm işte...kahverengi akıntı bitti galiba cok su içtim temizlendi dıe dusunyrm ...bu sefer sanki benim de bulantım erken basladı:KK37::KK53:
pren sormus tu galiba cnm daha regl tarihim gelmedi yarın son tarih tuttu tuttu da bakalım onemli olan yasadıgımız kotu tecrube zamanını atlatmamız bende ohh demem için 15 gun sonra kalp atısını gormem 3 ayı senemın de dediigi gibii cıkartmamız lazım
kıttycmm cnmcıımm cok tsk edrm erken sevınmene senemcımede sonra ceza arkadsımızada allah hepimizin gonlune gore versin..

senem kısss 2 regl atlatınca hazır olunuyormus demekki gerci bi regl olupta kalanlarda var da allah tamamını erdirsin inşlahhh

ben yarın sabah saklamak için idrarda yapacam yıne :KK49:yoksa hamile oldugumu cok iyi biliyorum:KK37:

da işte o kurtaj surecine kadar olan zamanı aştıgım zaman ancakk tmm dicem sacmalaya sacmalaya dokturdum bişeyler :KK53::KK53:
Wuuuuhuuuuuuuu tebrikleeeeerrrrr Kuzeyimmmmm:KK49::KK49::KK49: Ben de senin gibi dayanamayıp erken yaptım ama bunun en fena tarafı acabalar. kendine çok dikkat et, uzanma, ağır kaldırma falan, ne bileyim işte yorulma öyle. Yupppiiiiii çok sevindim çooooookkkk :KK66:

Evet Canım 2 regl ancak kurtardı bizi. E yaşlandık artık galiba :KK37: Valla ben sırf yaş mevzuundan azim yaptım. Yoksa saldım çayıra Mevlam kayıra moduna en başından girerdim.

E hadi bakalım yavaş yavaş geliyor bebişler, çorap söküğü gibi gelecek inşallah. Dikkat et kendine olur mu? Tuttuk bebişi artık, bak, kaç kişiyiz burda, bırakmayız bi yere artık :KK34:

Haaaa bir de neydi topiğimizin adı? "Kürtajdan Sonra Hamile Kalma Şansı Ne Kadardır" Cevap veriyorum :Bu kadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrr:79: Allah hepimizin yüzünü güldürsün. Birer ikişer gelicek sıpalar. Kaybı daha geç olanların biraz daha uzun sürebilir, umutsuzluk yok. En fazla birkaç ay daha. Sonra mutlu son :KK66:Biz hamile kalma şansını yakalamış kadınlarız. Allah bu mutluluğu hiç yaşayamayanlara da bizimle beraber versin.

senemgy
4-04-11, 09:04
_CandaS_
Bu arada benim kuzeniminde oğlu oluyomuş :)) 12. haftasında öğrenmiş, yani bu hafta :))


bu hamiş kuzenim aşırı zayıftır herkes çok laf ederdi ona.Hastalanırsın çocuk taşıyamazsın doğuramazsın vs vs.Sanki kız isteyerek zayıf kalıyo da !
Bende o lafa edenlere şöyle dedim.
Ben kuzenime göre daha iyiyim ve diğer bebeğini kaybeden kuzenimde maşşallah baya iyidr, yiğit cinsinden.
İkimizde bebeğimizi kaybettik, dedim ki demek zayıflıkla ilgisi yokmuş, ona laf ediyodunuz ama maşşallah o bizden güçlü çıktı...
Böyle lüzumsuz insanlara kızıyorum ya...
Kuzum ben de illet oluyorum yaa. Beni de kayınvalidem geriyor bu aralar. Doktordan geldik, kalp atışlarını gördük diye, "6 haftalık şeyin kalbi mi olurmuş hiç" diye inat ediyor. Doktordan iyi bilecek:KK19:
Ye diye ısrar ediyor, "midem bulanıyor anne" diyorum, "daha başlamaz bulantılar" diyor.Fazla ekmek yemiyorum doktor yeme dedi diye, "yok yok Senem kilo almamak için bişey yemiyor" diyor. Nooldu bu kadına anlamadım, normalde böyle değildi hiç. Cahil bir insan da değil. Baklava yedirmeye çalışıyor iyidir diye diye. Vallahi kusucam, hem şekeri sadece meyveden almam gerekiyormuş. Gitmek istemiyor canım onlara. Normalde iyiyiz, sorunumuz yok. Endişeleniyor da mı yapıyor bilmiyorum ama çok zorluyor beni çok:KK19:

taf
4-04-11, 11:04
kuzey canım sana da çok sevindim Allah bu sefer yavrunu bağışlar sana inşallah tabiki Seneme de:KK16:
benim de adet günüme son 3 günüm kaldı :nazar:dün acıkınca biraz fena oldum hamileliğimde yaşadığım birşeydi bu birden sevindim insan kötü olunca sevinir mi ben sevindim eşim de sevindi test yap diye tutturdu ama daha erken dedimyumurtlamadan sonra 11. günümdeyim bugün yarın sabah ateşim güzel çıkarsa idrar testi yaparım belki:KK16: inşallahhakkımda hayırlısı olsun diye dua ediyorum. Kürtaj olduğumda 10 haftalıktı bebeğim. kürtajdan sonra 3 adet oldum. bakalım bu ay kısmetimde ne var adte olursam da üzülmeyeceğim çünkü bu ay hormonlarım yavaş yavaş düzene girdiğini hissetmeye başladım belki de bunun etkilerini yaşıyorum şuan o yüzden hamile olabilirim diye umutlanıyorum:KK9:

hemsire63
4-04-11, 12:04
senemgy
Kuzum ben de illet oluyorum yaa. Beni de kayınvalidem geriyor bu aralar. Doktordan geldik, kalp atışlarını gördük diye, "6 haftalık şeyin kalbi mi olurmuş hiç" diye inat ediyor. Doktordan iyi bilecek:KK19:
Ye diye ısrar ediyor, "midem bulanıyor anne" diyorum, "daha başlamaz bulantılar" diyor.Fazla ekmek yemiyorum doktor yeme dedi diye, "yok yok Senem kilo almamak için bişey yemiyor" diyor. Nooldu bu kadına anlamadım, normalde böyle değildi hiç. Cahil bir insan da değil. Baklava yedirmeye çalışıyor iyidir diye diye. Vallahi kusucam, hem şekeri sadece meyveden almam gerekiyormuş. Gitmek istemiyor canım onlara. Normalde iyiyiz, sorunumuz yok. Endişeleniyor da mı yapıyor bilmiyorum ama çok zorluyor beni çok:KK19:
ya senemcim bende 7 ocakta kürtaj oldum bebegim 7 haftalıktı sonrasında antibiyotige baglı kist oluştu bende ilk adetimden sonra ginera diye bi ilaç kullandım bir ay o bitti adet oldum bu ay çalışma yaptık olmadı gerçi daha adet olmadım ama degilim muhtemelen.seninle aynı kaderi paylaştık nasıl hamile kaldıgının sırlarını yazsana bana istadigin ay tutturdun ya bide sen ovulasyan testini felan nasıl kullanıyorsun pek bilgim yok bu konuda presed felan??şimdiden teşekkür ederim canım yaa darısı benim başıma bebegin için dua ediyorum Allah bi daha hiç kimseye yaşatmasın

pren
4-04-11, 12:04
hello_kity
tünaydınnnn kıslar ve nar tanesi :)

senemim ben dün diyecektim çizelge yap lütfennnnn diye ama sen yapmışsın
şükür olsun ya böyle ben yada kızkardeşim hamileymiş gibiyim, tamamına erdirsin inşallahhh.
senem verdi kırkı çıktı korku :))))
dün yeterince ilgilenemedim bir sürü sıkıntı vardı,
işten kovuldum :KK70: tazminatlarımı aldım artık evdeyim ,evde olmak beni sıkıyor yıllardır çalıştığım için evde nasl oturulur napılır bilemiyorum aslında 1 haftadır böyle sıkıntı vardı ama hepimiz gerginiz diye söylemedim sonuçlansın bekledim neyse dediğim gibi evde napılır bilemiyorum, kendime bir program yaptım hamilelik için daha çok uğraşacağım, ovulasyon testlerinde çift çizgi çıkmadı yumurtlayamıyorum sanırım ama emin değilim.
ssk doktorları yumurtlama takip ediyor mu bilmiyorum, özel doktordan randevu aldım çarşamba günü 17.günüm hem bir baksın bakalım neymiş halim, aslında hormon testlerimde nomal çıkmıştı ama neyse işte önceliğim bebek yapmk için nisan ve mayıs aylarında ğer yumurtlarsam ciddi çalışacağım, şu pressed de almayı kesin düşünüyorum.ben tablo yapmayı denedim ama başaramadım pazartesi günü olmadı bir bat ve sat tablosu yapmaya çalışım. hem kuzeyinde durumu belli olur ben sanmıyorum olumsuz birşey olsun. aramızdaki 2. topikte 3.bebek diyecektim ama senemden özür diliyorum senem bu topiğin 1. hamilesiymiş :KK70:::KK70::KK19: deyann başka topikteki arkadaşmış...

benden bu kadar destan yeter, kendinize iyi bakınnnn. mucukkkk

Canım işten çıkmışsın şimdi okudum hayırlısı olsun evde stressiz vakit geçirmen bence daha güzel işyeri tamamen stres kendimden örnek veriyim devamlı oda degiştiriyorum ve kıbarca yapıyorlar bunuda çok zoruma gidiyor o anda terk edip gidesim geliyor resmen dalgaya alıyorlar ınsanı ya sanki karşısındakiler 3 yaşındaki çocuk...

zelalca
4-04-11, 12:04
slm arkadaşlar nasılsınız:KK16::KK16::KK16:
kızlar bi şey sormak istiyodum ben şubatın 10 nda 6 haftalık düşük yaptım ilk adetimi 40 gün sonra lekelenme gibi gördüm dr a gittim ve açılcağını söledi öylede oldu bugün 10 gündür normal kanama görüyorum ama hala bitmedi sizce düşük sonrası böle olması normalmi :26::26:

EDAN
4-04-11, 12:04
selam arkadaşlar bende burda yeniyim 9 ay olmak üzere evliyim 21 yaşına yeni girdim sayılır 14 gün önce bende 9 haftalık bebeğimin karnımda ölmesi nedeniyle kürtaj oldum :KK50::KK50::KK50:
geçenlerde kontrole gittim doktorum muane etti ve temiz bi sorun yok dedi 1 ay sonra tekrar düşüne bilirsiniz dedi ve benim dahada kanamam az az var size sorum olacak ne zaman kanım biter ve ben tekrar :KK49: olmayı düşünüyorum sizlerin fikrini almak istiyorum sizce bir sorun olurmu korkuyorum ya yine aynı şeyler olursa diye lütfen bana bilgi verin çok merak ediyorum Tşk ederim
:KK71::KK71::KK71::KK71::KK71:

EDAN
4-04-11, 12:04
zelalca
slm arkadaşlar nasılsınız:KK16::KK16::KK16:
kızlar bi şey sormak istiyodum ben şubatın 10 nda 6 haftalık düşük yaptım ilk adetimi 40 gün sonra lekelenme gibi gördüm dr a gittim ve açılcağını söledi öylede oldu bugün 10 gündür normal kanama görüyorum ama hala bitmedi sizce düşük sonrası böle olması normalmi :26::26:
canım çok geçmiş olsun desene ikimizinde acısı taze
:KK43::KK43::KK43::KK43::KK43:
allah kimseye bi daha bu duyguları yaşatmasın gerçekten çok zor birşey :KK50::KK50:

_CandaS_
4-04-11, 12:04
senemgy
Kuzum ben de illet oluyorum yaa. Beni de kayınvalidem geriyor bu aralar. Doktordan geldik, kalp atışlarını gördük diye, "6 haftalık şeyin kalbi mi olurmuş hiç" diye inat ediyor. Doktordan iyi bilecek:KK19:
Ye diye ısrar ediyor, "midem bulanıyor anne" diyorum, "daha başlamaz bulantılar" diyor.Fazla ekmek yemiyorum doktor yeme dedi diye, "yok yok Senem kilo almamak için bişey yemiyor" diyor. Nooldu bu kadına anlamadım, normalde böyle değildi hiç. Cahil bir insan da değil. Baklava yedirmeye çalışıyor iyidir diye diye. Vallahi kusucam, hem şekeri sadece meyveden almam gerekiyormuş. Gitmek istemiyor canım onlara. Normalde iyiyiz, sorunumuz yok. Endişeleniyor da mı yapıyor bilmiyorum ama çok zorluyor beni çok:KK19:
Anlamak ve yorumlamak zor :) Ama ilk tecrübe kötü oldu ya belki ondan dikkat ediyodur üzerine düşüyodur.
ama tabi abrtmasalar iyi olacakta tuhaf davranıyolar :)
Allah kolaylık versin hamileiiğin boyunca canım artık tatlı telaşından yapıyodur diyelim biraz dişini sıkcan mecbur :)
Ben k.valideme dahil 3 ay söylemeyi düşünüyorum tabi allah kısmet ederde hamile kalırsam.
Tabi birde dayanabi,lirsem :) Bizim ilkinde hiç sevinmediler hatta üzüldüler desem yeridir.
Çok zoruma gitmişiti çünkü komşuya bile sevinenler bize sevinmeyince bizde eşimle böyle bi karar aldık...
pren
Canım işten çıkmışsın şimdi okudum hayırlısı olsun evde stressiz vakit geçirmen bence daha güzel işyeri tamamen stres kendimden örnek veriyim devamlı oda degiştiriyorum ve kıbarca yapıyorlar bunuda çok zoruma gidiyor o anda terk edip gidesim geliyor resmen dalgaya alıyorlar ınsanı ya sanki karşısındakiler 3 yaşındaki çocuk...
Canım sen adet olamadın mı daha ?

Kıty bugün hiç girmedi ya :KK43: Galiba evde net yyok demişti ...

zelalca
4-04-11, 12:04
EDAN
selam arkadaşlar bende burda yeniyim 9 ay olmak üzere evliyim 21 yaşına yeni girdim sayılır 14 gün önce bende 9 haftalık bebeğimin karnımda ölmesi nedeniyle kürtaj oldum :KK50::KK50::KK50:
geçenlerde kontrole gittim doktorum muane etti ve temiz bi sorun yok dedi 1 ay sonra tekrar düşüne bilirsiniz dedi ve benim dahada kanamam az az var size sorum olacak ne zaman kanım biter ve ben tekrar :KK49: olmayı düşünüyorum sizlerin fikrini almak istiyorum sizce bir sorun olurmu korkuyorum ya yine aynı şeyler olursa diye lütfen bana bilgi verin çok merak ediyorum Tşk ederim
:KK71::KK71::KK71::KK71::KK71:
edan tatliş gene buluştuk :KK9::KK9::KK9::KK9::KK9:

zelalca
4-04-11, 12:04
EDAN
canım çok geçmiş olsun desene ikimizinde acısı taze
:KK43::KK43::KK43::KK43::KK43:
allah kimseye bi daha bu duyguları yaşatmasın gerçekten çok zor birşey :KK50::KK50:
canım ağlamak yok:KK20::KK20::KK20:inş. yine olcak Allahın izniyle Rabbim isteyen herkese içinde bizede nasip etsin :KK70::KK70:tatlım desene ikimizinde kanama sorunu var sen dedinmi dr a bende gitmeyi düşünüyom yarında beklicem kesilmesse gidicem :KK69::KK69::KK69:

pren
4-04-11, 12:04
_CandaS_
Anlamak ve yorumlamak zor :) Ama ilk tecrübe kötü oldu ya belki ondan dikkat ediyodur üzerine düşüyodur.
ama tabi abrtmasalar iyi olacakta tuhaf davranıyolar :)
Allah kolaylık versin hamileiiğin boyunca canım artık tatlı telaşından yapıyodur diyelim biraz dişini sıkcan mecbur :)
Ben k.valideme dahil 3 ay söylemeyi düşünüyorum tabi allah kısmet ederde hamile kalırsam.
Tabi birde dayanabi,lirsem :) Bizim ilkinde hiç sevinmediler hatta üzüldüler desem yeridir.
Çok zoruma gitmişiti çünkü komşuya bile sevinenler bize sevinmeyince bizde eşimle böyle bi karar aldık...


Canım sen adet olamadın mı daha ?

Kıty bugün hiç girmedi ya :KK43: Galiba evde net yyok demişti ...
yokcandaş olmadım daha 33 gun oldu canım hayırlısı ya bakalım ne olcak

EDAN
4-04-11, 13:04
zelalca
canım ağlamak yok:KK20::KK20::KK20:inş. yine olcak Allahın izniyle Rabbim isteyen herkese içinde bizede nasip etsin :KK70::KK70:tatlım desene ikimizinde kanama sorunu var sen dedinmi dr a bende gitmeyi düşünüyom yarında beklicem kesilmesse gidicem :KK69::KK69::KK69:
allah herşeyi gönlüne göre versin canım bana destek olduğun için tşk ederim geçen hafta gittim kontrol için doktor gitmemi söylemişti gittim kontrol etti biraz kanama var içinde dedi gider yavaş yavaş dedi 2 gün önce baya bi kanama ve ufak parçalar düştü dahada kurumadım oluyo kürtajdan sonrabugün 14 gün oldu ne zaman kanamam durur bi bilgim yok benim