PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bim'deki ürünler hakkında..



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58

manuela333
06-05-2012, 23:58
Takınca bekletmemek gerekiyor. Kanser riski falan varmıdır acaba bilmiyoruz kii :50:

ayyyyyyy bak bunu hıc dusunmemıstım ınsallah yoktur ole bısey aman ne tasımıyo kı o rıskı?herseyde var o rızk

merve02
07-05-2012, 00:02
Canım acaba şöyle yapsak normalde takılı kalsada yıkama esnasında çıkarsak makinadan belki faydası olur
Şu zamanda neyde kanser riski yokki:50:

seviyom86
07-05-2012, 17:32
kızlar misafirim gelecek bimden alışveriş yaparken eşim şekerpare gördü al kolay olur senin için dedi bende aldım ama daha önce hiç denemedim misafire ikram edecek lezzettemi lütfen bana bilgi verin..:26::30:

hüzün_yılı
07-05-2012, 17:52
kızlar misafirim gelecek bimden alışveriş yaparken eşim şekerpare gördü al kolay olur senin için dedi bende aldım ama daha önce hiç denemedim misafire ikram edecek lezzettemi lütfen bana bilgi verin..:26::30:

çok özel bir misafir değilse olabilir kötü olmuyor tadı şerbetini iyi ayarlamak gerek.

seviyom86
07-05-2012, 18:08
çok özel bir misafir değilse olabilir kötü olmuyor tadı şerbetini iyi ayarlamak gerek.

aslında içime sinmedi...neyse ben taze taze yapayım en iyisin,hazırıda ani misafire kullanırım artık..teşekkür ederim cevap verdigin için.:46:
birde sarma yapragı nasıl bimin.:10:

adesem
07-05-2012, 18:21
o çok tuzluydu dikkat et sarmadan önce bir bak

mersa_liz
07-05-2012, 18:28
aslında banada ole gelıyor durulanmamıs hıssı verıyo o kokular bardaklarımı kullanırken hep suyla calkalıyorum oyuzden ama koku kullanmayıncada agır bır koku yumurta kokusu gıbı bır koku olusuyo

bulaşık makinenizin içini ve giderini güzelce temizleyin.. o zaman koku gidiyor...

seviyom86
07-05-2012, 18:32
o çok tuzluydu dikkat et sarmadan önce bir bak

sağol canım tahmin ettim zaten...aldıgım yapragı gözden geçirmek için mutfaga gittim yaprak yerine yaprak sarması almışım zaten alırkende bu neden yuvarlak yuvarlak sarılmış demiştim meger sarma almışım:27::52: fişinide bulamıyorum fişsiz degiştirirlermi acaba akşam aldım daha:27::1:

adesem
07-05-2012, 18:36
sağol canım tahmin ettim zaten...aldıgım yapragı gözden geçirmek için mutfaga gittim yaprak yerine yaprak sarması almışım zaten alırkende bu neden yuvarlak yuvarlak sarılmış demiştim meger sarma almışım:27::52: fişinide bulamıyorum fişsiz degiştirirlermi acaba akşam aldım daha:27::1:

valla kimisi değiştiriyor bizden aldığınız belli diyor bilmiyorum bim malı başka marketlerdede bazen aynı marka görüyorum ben sarmasından
yarın şansıızı deneyin
sarmasıda eh fena değil kimisi çok beğeeniyor ekşi biraz

slsn
07-05-2012, 19:26
Kızlar el kremi nasıll Nea Soft ????????

SheZofren
07-05-2012, 20:32
Kızlar el kremi nasıll Nea Soft ????????

ben aldım çok güzel özellikle turuncusu süper kokuyor

gln26
08-05-2012, 08:51
Bim'in hemen hemen herşeyinden memnunum diyebilirim.
Önceden Bim'i hiç sevmezdim.Market havasından çok depo gibi geliyordu.Şimdi ki oturduğum semtte Carrefour açılına kadar Bim harici doğru dürüst market yoktu.Mecbur alışveriş yapmak zorunda kalıyordum.Hemen hemen herşeyini denedim.Bim'in Aknaz kaşarını tavsiye ederim.İlk annemde yemiştim çok beğendim hemen aldım şimdi bende yiyenler almaya başladı.1 kiloluk paketlerde satılıyor.Sanırım daha azı yok.Şimdi aknaz'dan başka kaşar almıyoruz.Eşim herşeyi beğenmez o bile bu kaşarın üstüne kaşar tanımam diyor.Hatta satış elemanına sormuş sek süte yaptırdıklarını söylemişler.Onun haricinde dost yoğurdunu seviyoruz.Tereyağı güzel ve fiyatı uygun.Kahvaltıda kullanılmasa bile yemeklerde kullanılabilir.Milföyü de güzel ve fiyatı uygun.Dondurulmuş patatesleri,hamburger ekmeği,hamburger köftesi,ayrıca hazır chesscake,İnegöl köftesini henüz denemedim ama onun da güzel olduğunu duydum.Pirinci çok güzel iri ve lezzetli,Zeytinyağı...Ayrıca bill marka beyazlılar için çamaşır deterjanı varmış onunda güzel olduğunu duydum hatta çok da merak ediyorum.Çünkü çok met ettiler.Şuan deterjanım çok alamıyorum.Çiğ köftesi var onu da beğendim ama tabi çiğ köfte işi biraz damak zevkine göre değişir ama ben ben beğendim.Alırken kararsız kaldım.Fişini atmayın beğenmezseniz geri alırız deyince denedim.Onun haricin de meyve sularına ve lacola die kolası var onlara pek güvenemedim ve almadım.Onun haricinde saydıklarımı test ettim onayladım yani güzel:)))Bu kadar reklam yeter sanırım.

gln26
08-05-2012, 09:03
Bim'in hemen hemen herşeyinden memnunum diyebilirim.
Önceden Bim'i hiç sevmezdim.Market havasından çok depo gibi geliyordu.Şimdi ki oturduğum semtte Carrefour açılına kadar Bim harici doğru dürüst market yoktu.Mecbur alışveriş yapmak zorunda kalıyordum.Hemen hemen herşeyini denedim.Bim'in Aknaz kaşarını tavsiye ederim.İlk annemde yemiştim çok beğendim hemen aldım şimdi bende yiyenler almaya başladı.1 kiloluk paketlerde satılıyor.Sanırım daha azı yok.Şimdi aknaz'dan başka kaşar almıyoruz.Eşim herşeyi beğenmez o bile bu kaşarın üstüne kaşar tanımam diyor.Hatta satış elemanına sormuş sek süte yaptırdıklarını söylemişler.Onun haricinde dost yoğurdunu seviyoruz.Tereyağı güzel ve fiyatı uygun.Kahvaltıda kullanılmasa bile yemeklerde kullanılabilir.Milföyü de güzel ve fiyatı uygun.Dondurulmuş patatesleri,hamburger ekmeği,hamburger köftesi,ayrıca hazır chesscake,İnegöl köftesini henüz denemedim ama onun da güzel olduğunu duydum.Pirinci çok güzel iri ve lezzetli,Zeytinyağı...Ayrıca bill marka beyazlılar için çamaşır deterjanı varmış onunda güzel olduğunu duydum hatta çok da merak ediyorum.Çünkü çok met ettiler.Şuan deterjanım çok alamıyorum.Çiğ köftesi var onu da beğendim ama tabi çiğ köfte işi biraz damak zevkine göre değişir ama ben ben beğendim.Alırken kararsız kaldım.Fişini atmayın beğenmezseniz geri alırız deyince denedim.Onun haricin de meyve sularına ve lacola die kolası var onlara pek güvenemedim ve almadım.Onun haricinde saydıklarımı test ettim onayladım yani güzel:)))Bu kadar reklam yeter sanırım.

slsn
08-05-2012, 13:32
ben aldım çok güzel özellikle turuncusu süper kokuyor

Teşekkür ederim :)

latifez
08-05-2012, 14:20
iyi günler
herkes bim ürünlerinin kalitesinden konuşmuş ama benim şansımamı acaba kötü ürün çıkıyor

ÖRN: antep fıstığı ezmesinden sürekli kabuk çıkıyor.
ÖRN: sosis tadı çok kötü zaten beşler firmasının ne kadar kaliteli ürün yaptığı ortaya çıktı.
ÖRN: Yumurta her zaman kırık, hususi ambalajı kapalı yapıyorlar ki kırıklar görülmesin diye direk müşteriyi aldatmaca.
ÖRN: artmatik iğrenç temizlik denen birşey söz konusu değil. lekeler olduğu gibi kalıyor.
ÖRN: sütü kesilmiş halde yani içerisinde topak topak süt kitleleri oluşuyor.
ÖRN: yoğurdu bir kere aldığımda üzeri küflüydü ve ekşiydi. sonrasında almadım bir daha.

gibi gibi gibi daha ne şikayetimde bulunayım ki :(

biranne54
08-05-2012, 15:19
benım bahsettıgım bulasık makına kokusu su 1mılyonluk lımonlu kokular varya ondan degıl onları sevmıyorum ben dıgerlerı portakallı falan varya ıste onlardan 2renklı onlardan denemedıysenız deneyın mutlaka kızlar calgonıtın kokuları 8lıra falan benım dedıgım 2 kusur cokta hos

kızlar boşverin o kimyasal pahalı kokuları,ben bulaşık makineme ve buzdolabına kullanılmış limonu içini açıp koyuyorum,çok güzel kokuyor.
hele bulaşık makinesini açınca mis gibi limon kokuyor,hem de bedava.:46::46:

BaSiYaZMaLiKiZ
08-05-2012, 16:17
iyi günler
herkes bim ürünlerinin kalitesinden konuşmuş ama benim şansımamı acaba kötü ürün çıkıyor

ÖRN: antep fıstığı ezmesinden sürekli kabuk çıkıyor.
ÖRN: sosis tadı çok kötü zaten beşler firmasının ne kadar kaliteli ürün yaptığı ortaya çıktı.
ÖRN: Yumurta her zaman kırık, hususi ambalajı kapalı yapıyorlar ki kırıklar görülmesin diye direk müşteriyi aldatmaca.
ÖRN: artmatik iğrenç temizlik denen birşey söz konusu değil. lekeler olduğu gibi kalıyor.
ÖRN: sütü kesilmiş halde yani içerisinde topak topak süt kitleleri oluşuyor.
ÖRN: yoğurdu bir kere aldığımda üzeri küflüydü ve ekşiydi. sonrasında almadım bir daha.

gibi gibi gibi daha ne şikayetimde bulunayım ki :(

yaklaşık üç yıldır sürekli alışveriş yapıyorum
yumurta bir defa bile kırık çıkmadı kutusunu açıp bakıyorum almadan
sütte de yoğurdunda da asla bir sorun yaşamadım
şansına mı hepsi böyle geldi acaba :26:

masumm
08-05-2012, 17:01
iyi günler
herkes bim ürünlerinin kalitesinden konuşmuş ama benim şansımamı acaba kötü ürün çıkıyor

ÖRN: antep fıstığı ezmesinden sürekli kabuk çıkıyor.
ÖRN: sosis tadı çok kötü zaten beşler firmasının ne kadar kaliteli ürün yaptığı ortaya çıktı.
ÖRN: Yumurta her zaman kırık, hususi ambalajı kapalı yapıyorlar ki kırıklar görülmesin diye direk müşteriyi aldatmaca.
ÖRN: artmatik iğrenç temizlik denen birşey söz konusu değil. lekeler olduğu gibi kalıyor.
ÖRN: sütü kesilmiş halde yani içerisinde topak topak süt kitleleri oluşuyor.
ÖRN: yoğurdu bir kere aldığımda üzeri küflüydü ve ekşiydi. sonrasında almadım bir daha.

gibi gibi gibi daha ne şikayetimde bulunayım ki :(

yogurt,süt ve yumurtayı yıllardır alırım hiç böyle birşeye şahit olmadım:26::26::26::26:
bir çok ürününden de memmunum

SheZofren
08-05-2012, 17:17
iyi günler
herkes bim ürünlerinin kalitesinden konuşmuş ama benim şansımamı acaba kötü ürün çıkıyor

ÖRN: antep fıstığı ezmesinden sürekli kabuk çıkıyor.
ÖRN: sosis tadı çok kötü zaten beşler firmasının ne kadar kaliteli ürün yaptığı ortaya çıktı.
ÖRN: Yumurta her zaman kırık, hususi ambalajı kapalı yapıyorlar ki kırıklar görülmesin diye direk müşteriyi aldatmaca.
ÖRN: artmatik iğrenç temizlik denen birşey söz konusu değil. lekeler olduğu gibi kalıyor.
ÖRN: sütü kesilmiş halde yani içerisinde topak topak süt kitleleri oluşuyor.
ÖRN: yoğurdu bir kere aldığımda üzeri küflüydü ve ekşiydi. sonrasında almadım bir daha.

gibi gibi gibi daha ne şikayetimde bulunayım ki :(

ürünü beğenmezseniz değiştirme şansınız var

harran0571
08-05-2012, 17:45
iyi günler
herkes bim ürünlerinin kalitesinden konuşmuş ama benim şansımamı acaba kötü ürün çıkıyor

ÖRN: antep fıstığı ezmesinden sürekli kabuk çıkıyor.
ÖRN: sosis tadı çok kötü zaten beşler firmasının ne kadar kaliteli ürün yaptığı ortaya çıktı.
ÖRN: Yumurta her zaman kırık, hususi ambalajı kapalı yapıyorlar ki kırıklar görülmesin diye direk müşteriyi aldatmaca.
ÖRN: artmatik iğrenç temizlik denen birşey söz konusu değil. lekeler olduğu gibi kalıyor.
ÖRN: sütü kesilmiş halde yani içerisinde topak topak süt kitleleri oluşuyor.
ÖRN: yoğurdu bir kere aldığımda üzeri küflüydü ve ekşiydi. sonrasında almadım bir daha.

gibi gibi gibi daha ne şikayetimde bulunayım ki :(

bende yıllardır bimden alışveriş yopıyorum. yumurta, süt, yoğurt, peynir, zeytin özellikle temizlik malzemeleri çok iyi.

TersAlfabe
09-05-2012, 21:25
Ben de BİM'i çok seviyorum. Antep fıstığı ezmesini defalarca yedim hiç kabuk çıkmadı. Dost süt vazgeçilmezim, şimdiye kadar belki 200-300 tane tüketmişizdir, bir tane bile kesilmiş topaklanmış çıkmadı. Dost yoğurt da her zaman mis gibi tatlı ve taze. Sadece bir kez köy peyniri ekşi çıkmıştı, onu da geri aldılar. Bu aralar pek gidemiyorum, hasret kaldım valla :(

atractive
09-05-2012, 21:31
kızlar boşverin o kimyasal pahalı kokuları,ben bulaşık makineme ve buzdolabına kullanılmış limonu içini açıp koyuyorum,çok güzel kokuyor.
hele bulaşık makinesini açınca mis gibi limon kokuyor,hem de bedava.:46::46:

en doğrusunu ve sağlıklısını yapıyorsun canım hatta normalde sirkeyle makinada yıkamamızı öneriyorlaar parlatıcı yerine çünki düşününsene tam yıkama işlemi bitiyor durulama falan basıyor makina en son parlatıcıyı bardaklara al sana kimyasallı yemek ye su iç çok zararlı bencede bunun bir çözümünü bulmalılar artık ya yeter yani kimyasal basıyorlar hayatımızın her şeyine:33::36:

MeLoDi
10-05-2012, 07:08
iyi günler
herkes bim ürünlerinin kalitesinden konuşmuş ama benim şansımamı acaba kötü ürün çıkıyor

örn: Antep fıstığı ezmesinden sürekli kabuk çıkıyor.
örn: Sosis tadı çok kötü zaten beşler firmasının ne kadar kaliteli ürün yaptığı ortaya çıktı.
örn: Yumurta her zaman kırık, hususi ambalajı kapalı yapıyorlar ki kırıklar görülmesin diye direk müşteriyi aldatmaca.
örn: Artmatik iğrenç temizlik denen birşey söz konusu değil. Lekeler olduğu gibi kalıyor.
örn: Sütü kesilmiş halde yani içerisinde topak topak süt kitleleri oluşuyor.
örn: Yoğurdu bir kere aldığımda üzeri küflüydü ve ekşiydi. Sonrasında almadım bir daha.

Gibi gibi gibi daha ne şikayetimde bulunayım ki :(

bende yıllardır alıyorum hiç böyle şikayetim olmadı.
Yumurtasını ben kartonunu açar mutlaka bakar öyle alırım.
Sütü hep alıyorum hiç kesilmiş denk gelmedim.
Yoğutrdu da aynı şekilde.
Mutlaka tarihlerine bakıp al.
Sosis zaten yemiyorum ve almıyorum.
Deterjanı leke çıkarmıyor leke çıkartmak için başka bir ürün kullanıyorm.
Belki sana denk geldi. Böyle birşey olduğunda gidip hemen fişiyle göster.
Değişim yapıyorlar.

melish83
11-05-2012, 08:22
Ben de çok uygun buluyorum, ürünleri de gayet taze...

lalasko
11-05-2012, 08:30
iyi günler
herkes bim ürünlerinin kalitesinden konuşmuş ama benim şansımamı acaba kötü ürün çıkıyor

ÖRN: antep fıstığı ezmesinden sürekli kabuk çıkıyor.
ÖRN: sosis tadı çok kötü zaten beşler firmasının ne kadar kaliteli ürün yaptığı ortaya çıktı.
ÖRN: Yumurta her zaman kırık, hususi ambalajı kapalı yapıyorlar ki kırıklar görülmesin diye direk müşteriyi aldatmaca.
ÖRN: artmatik iğrenç temizlik denen birşey söz konusu değil. lekeler olduğu gibi kalıyor.
ÖRN: sütü kesilmiş halde yani içerisinde topak topak süt kitleleri oluşuyor.
ÖRN: yoğurdu bir kere aldığımda üzeri küflüydü ve ekşiydi. sonrasında almadım bir daha.

gibi gibi gibi daha ne şikayetimde bulunayım ki :(

öncelıkle ben hiç bir ürününde bu tarz şeylere rastlamadım ki kullandıgımız urunler sürekli.boyle cıktıysa gidip gösterdınız mı? Bu konuda bile hiç tartısmasız ürün iade alıolar baska marketle gbi 40 kere soru sormuolar.Ki bir arkadasım calısıyordu yaslıca bir kadın sucuk alıp yiyip azcıgı kalınca getrip begenmedım bozuk deyıp yenısını alıyormus bır kac kere olmus bu baska urunlerde:52:
ve bilsekte birsey yapamıyorduk yenısını verıyorduk dıyordu.Bizzat kendım yasadıgım bir olay ise reçel almıstık çılek fark etmemısız ama agzı acıktı muhtemelen birilerı actı denedi marketlerde bunları yapan cok bizde eve gelınce farkettık geri donduk verdik isim numara aldılar sonra o reçeli üreten üst firmanın müdürü aradı bizi bizzat kendisi ünlü ve pahalı br marka baska marketlerde satılırken neyse bu hatamızı telafi etmek isterız dediler bzde hata sizde deıldır musterıler yapmıstr ddk yok dedi adam adres aldı ve bize recel pekmez tahın 500grlık kargoyla gondermıs şok olduk :53:

adesem
11-05-2012, 15:10
bugün bimden bişey alan varmı

merve02
11-05-2012, 15:12
öncelıkle ben hiç bir ürününde bu tarz şeylere rastlamadım ki kullandıgımız urunler sürekli.boyle cıktıysa gidip gösterdınız mı? Bu konuda bile hiç tartısmasız ürün iade alıolar baska marketle gbi 40 kere soru sormuolar.Ki bir arkadasım calısıyordu yaslıca bir kadın sucuk alıp yiyip azcıgı kalınca getrip begenmedım bozuk deyıp yenısını alıyormus bır kac kere olmus bu baska urunlerde:52:
ve bilsekte birsey yapamıyorduk yenısını verıyorduk dıyordu.Bizzat kendım yasadıgım bir olay ise reçel almıstık çılek fark etmemısız ama agzı acıktı muhtemelen birilerı actı denedi marketlerde bunları yapan cok bizde eve gelınce farkettık geri donduk verdik isim numara aldılar sonra o reçeli üreten üst firmanın müdürü aradı bizi bizzat kendisi ünlü ve pahalı br marka baska marketlerde satılırken neyse bu hatamızı telafi etmek isterız dediler bzde hata sizde deıldır musterıler yapmıstr ddk yok dedi adam adres aldı ve bize recel pekmez tahın 500grlık kargoyla gondermıs şok olduk :53:

Aaaa:53::53:Bravo valla o firmayı tebrik ederim

mrs.mystery
11-05-2012, 16:00
az önce holland caramel waffles ı keşfettim. starbucks ta yemiştim daha önce ama tabi bim deki çok daha uygun fiyatlı.
tost makinasında çok az ısıtıp hoooop mideye :) içinde 8 tane var ben şimdiden 3 tanesini yedim. zor tutuyorum kendimi valla. yaza az kalmışken bunu keşfetmem hiç iyi olmadı hiç hem de :)

vedi
11-05-2012, 20:22
bugün bimden bişey alan varmı




5 li mikrofiber temizlik bezi
12 li kağıt havlu 3 katlı
aknaz beyaz peynir
tavuk baget
yumurta
kesme dondurma maraş usulu
uludağ limonata süt
jenny welly ıslak mendil bunlar akıma gelenler bugün aldıklarım

masumm
11-05-2012, 20:30
bugün bimden bişey alan varmı

pastaban
kakolu puding
balık,çubuk kraker
keten tohumu
aktiva yogurt
jelyy şekerleme(istemeyerek)
etimek

masumm
11-05-2012, 20:30
kızlar 18 mayısta yani haftaya cuma bime twist
spor aleti geliyor 8.90 fiyatı

adesem
11-05-2012, 20:41
aynalar ve mikrofiberler nasıldı

hilka
12-05-2012, 19:54
bende bugün bulut extra yumuşatıcı aldım 750 ml lik yoğun olanlardan yeşil ve morunu bakalım nasıl çıkacak

viole
13-05-2012, 13:37
mantısı var 1.90 mı ne dondurulmuş.. onları 1 adet tabletle kaynamış suya atıyosun üstüne yoğurt ve yağ yakıyosun muhteşem oluyo tavsiye ederim kızlar üstüne soya sosu da dökebilirsiniz :56:

bilge85
14-05-2012, 05:42
kızlar 18 mayısta yani haftaya cuma bime twist
spor aleti geliyor 8.90 fiyatı


twisti kullanıp,memnun kalan var mı???
ben de almayı düşünüyorum...

masumm
14-05-2012, 06:10
twisti kullanıp,memnun kalan var mı???
ben de almayı düşünüyorum...

bel ve karın için iyi bir alet bir çok insnaın yorumlarını okudum
çok memmun kalan insan var, ama kalırmı bilmiyorum az sayıda geliyor çünkü
internetten sipariş vericem ben eger kalmazsa
ayırırmısınız dedim? ayıramıyorlarmış..:(

meltem44
15-05-2012, 06:35
Arkadaşlar renkliler için artmatik nasıl? İyi temizliyor mu?

rtornaci
15-05-2012, 13:25
Kağıt havlusu ve disk pamuğu bir de süt devamlı bunları alırım

BULUTT
15-05-2012, 17:11
Kağıt havlusu ve disk pamuğu bir de süt devamlı bunları alırım

disk pamuğunu bende sevdim

KaRaKiZ3834
15-05-2012, 17:20
eşim demin diyor bim vaktin geldi snei yarın bime park ederim :52:

sütü yoğurtu peyniri vazgeçilmezim herşeyi alırım bulaşık makinası deterhanı parlatıcısı harika

hele şu gofretler yokmu 25 krşa 10 15 dolduruyorum sepete :9::9::9::56::56:

minderbob
15-05-2012, 18:11
disk pamuğunu bende sevdim

disk pamugu ne ise yariyor canim:26:

mrs.mystery
15-05-2012, 18:24
kızlar 18 mayısta yani haftaya cuma bime twist
spor aleti geliyor 8.90 fiyatı

ben de almak istiyorum. inşallah ben gidene kadar tükenmez:)

kend
15-05-2012, 18:25
ben de almak istiyorum. inşallah ben gidene kadar tükenmez:)

ne ki o bende istiyorum

BULUTT
15-05-2012, 18:53
disk pamugu ne ise yariyor canim:26:

ben yüzümü yıkadıktan sonra tonik sürmek için kullanıyorum.makyaj temizlemeyede kullanılır.oje çıkarmayada...v.s

merve02
15-05-2012, 18:59
Bende geçen gittiğimde aynalardan aldım gayette güzeller
Daha yapıştırmadım ama:1:

minderbob
15-05-2012, 20:23
ben yüzümü yıkadıktan sonra tonik sürmek için kullanıyorum.makyaj temizlemeyede kullanılır.oje çıkarmayada...v.s

:60::60::60:of yaa ben de aliyom bimden ama bigun de ustunde ne yaziyo diye bakmadim..makyaj pamugumu hii diyip aliyomm:9::9::9:

cici123456
15-05-2012, 20:28
bime gidince kendimi kaybediom ne alsam diye bi bakıom sepet hemencik dolmuş bimin unu çok güzel efsane un

minderbob
15-05-2012, 20:31
öncelıkle ben hiç bir ürününde bu tarz şeylere rastlamadım ki kullandıgımız urunler sürekli.boyle cıktıysa gidip gösterdınız mı? Bu konuda bile hiç tartısmasız ürün iade alıolar baska marketle gbi 40 kere soru sormuolar.Ki bir arkadasım calısıyordu yaslıca bir kadın sucuk alıp yiyip azcıgı kalınca getrip begenmedım bozuk deyıp yenısını alıyormus bır kac kere olmus bu baska urunlerde:52:
ve bilsekte birsey yapamıyorduk yenısını verıyorduk dıyordu.Bizzat kendım yasadıgım bir olay ise reçel almıstık çılek fark etmemısız ama agzı acıktı muhtemelen birilerı actı denedi marketlerde bunları yapan cok bizde eve gelınce farkettık geri donduk verdik isim numara aldılar sonra o reçeli üreten üst firmanın müdürü aradı bizi bizzat kendisi ünlü ve pahalı br marka baska marketlerde satılırken neyse bu hatamızı telafi etmek isterız dediler bzde hata sizde deıldır musterıler yapmıstr ddk yok dedi adam adres aldı ve bize recel pekmez tahın 500grlık kargoyla gondermıs şok olduk :53:
bim musteri sikayetlerine cok onem verir..eger bir urunden sorunu bime direk bildirirseniz,sorun yasadiginiz urunun firma yetkilileri size hemen donus yapar..o konuda bimin hassasiyetini alkisliyorumm:46::46:

pastaban
kakolu puding
balık,çubuk kraker
keten tohumu
aktiva yogurt
jelyy şekerleme(istemeyerek)
etimek

keten tohumu mu:53:hic farketmedim bimin nersinde satiliyo bacimm:9:

BULUTT
15-05-2012, 20:41
:60::60::60:of yaa ben de aliyom bimden ama bigun de ustunde ne yaziyo diye bakmadim..makyaj pamugumu hii diyip aliyomm:9::9::9:

küçük yuvarlak ollanlar

niluferarda
15-05-2012, 22:58
twist -twistttt:46::46::46::46::46::46::46::46::46:
ben gidene kadar bitmez umarım
nette en ucuzu 25 tl idi e bide kargo ücreti nerdeyse 30 ageliyo ama bunun fiyatı çok uygun
kalitesi nasıldır acaba

akillibidikk
16-05-2012, 04:27
bu hafta bluelight vücut analizi geliyor herhangi bir fikri bilgisi olan var mı

vedi
16-05-2012, 10:33
aynalar ve mikrofiberler nasıldı



aynalardan istediklerim kalmamıştı almadım ama mikrofiberler güzel

guvercinkumru
16-05-2012, 10:36
hürrem çorbaların knorr dan farkı tat açısından yok. fiyat açısından yarısı gibi

DepresifPolyanna
16-05-2012, 10:57
Soğuk reyondaki hazır tatlılar kaldırılmış :( artık gelmeyecekmiş, sebebini öğrenebilen var mı?

kittycatt
16-05-2012, 11:00
Soğuk reyondaki hazır tatlılar kaldırılmış :( artık gelmeyecekmiş, sebebini öğrenebilen var mı?

bizim burdaki bimlerde hala var cnm (İstanbul/silivri)

pepeti
16-05-2012, 11:09
twist -twistttt:46::46::46::46::46::46::46::46::46:
ben gidene kadar bitmez umarım
nette en ucuzu 25 tl idi e bide kargo ücreti nerdeyse 30 ageliyo ama bunun fiyatı çok uygun
kalitesi nasıldır acaba

yok canım yeaaa hepsiburada com da 9 tl falan kargosuda bedava hatta alıyodum bimde görünce bime bakım olmazsa netten alimm dedim arkadasım hepsi buradadan aldı idi

Twonokta
16-05-2012, 12:22
Soğuk reyondaki hazır tatlılar kaldırılmış :( artık gelmeyecekmiş, sebebini öğrenebilen var mı?

Evet bende dün görevliye sordum cevabını veremedi sadece ramazandan sonra tekrar geleceğini söyledi..

BULUTT
17-05-2012, 17:18
yok canım yeaaa hepsiburada com da 9 tl falan kargosuda bedava hatta alıyodum bimde görünce bime bakım olmazsa netten alimm dedim arkadasım hepsi buradadan aldı idi

twist nedir kızlar,cahil kaldım ben

MeLoDi
18-05-2012, 06:39
soğuk reyondaki hazır tatlılar kaldırılmış :( artık gelmeyecekmiş, sebebini öğrenebilen var mı?

evet bende sordum tatlıları yaz dönemi kaldırılmış,kışa gelecekmiş.
çok severek yiyorduk.

niluferarda
18-05-2012, 20:07
yok canım yeaaa hepsiburada com da 9 tl falan kargosuda bedava hatta alıyodum bimde görünce bime bakım olmazsa netten alimm dedim arkadasım hepsi buradadan aldı idi

canım aldım ben bugün markasıda dynamic
hatta hiç satılmamış gibi hepsi duruyodu
kasiyerede dedim kimse almadımı diye
oda çok getirdik satılır diye ama talep olmadı dedi
akşam 6 da gittim
kalmamıştır diye üzülüyodum ama şans buldum
bakalım işe yarıcakmı

niluferarda
18-05-2012, 20:08
twist nedir kızlar,cahil kaldım ben

spor aleti sağa sola çeviriyosun kendini canım

adaer
20-05-2012, 15:54
bende bugün bulut extra yumuşatıcı aldım 750 ml lik yoğun olanlardan yeşil ve morunu bakalım nasıl çıkacak

ben de artık extra yumuşatıcısını alıyorum bulut markanın...çok memnunum,özellikle açık yeşil olanından...

SheZofren
20-05-2012, 16:57
kızlar bimin saç boyasını a plus yani kullanan varmı çok merak ediyorum nasıl bişey acaba:26:

erguwan
20-05-2012, 17:17
holland caramel waffles diye hollanda waffli var çok seviyorum 8 li pakette 3.75 lira starbucksda aynısı 2 li pakette 4 lira bimde cok uygun biraz ağır kalorisi fazla ama ben cok severek yiyorum:16:

BULUTT
20-05-2012, 17:19
spor aleti sağa sola çeviriyosun kendini canım

saol canım.ne işe yaradığını merak ettim


ben de artık extra yumuşatıcısını alıyorum bulut markanın...çok memnunum,özellikle açık yeşil olanından...

bende bende


kızlar bimin saç boyasını a plus yani kullanan varmı çok merak ediyorum nasıl bişey acaba:26:

kime sorsam çok iyi diyo ama cesaret edemedim bi türlü

pln397
20-05-2012, 17:33
geçen hafta aynalardan almıştım.yuvarlak olanından.diğerleri arasında kararsız kalmıştım.bugün koridoruma yapıştırdım güzel oldu.inşallah yapışkanları salmaz kendini.kullanan var mı hiç?

101
20-05-2012, 18:36
Aynaların yapışkanları iyi... 1 SENEDİR DURUYOR hatta asılıyorum gelmiyo o derece :))))))

pln397
20-05-2012, 18:40
Aynaların yapışkanları iyi... 1 SENEDİR DURUYOR hatta asılıyorum gelmiyo o derece :))))))

iyiymiş ya.eşim yapıştırırken bişeye benzetememişti çıkar bunlar diye.söyleyeyim kendisine:1:

SheZofren
20-05-2012, 19:37
kızlar bugün bimden aldığım a plus boyayla annemin saçını boyadım çikolata kahve rengi beklediğim gibi koyu olmadı baya açıktı ve altında önceden daha koyu renk olmasına rağmen hepsini aynı renk yaptı hatta koyu karamel gibi bi renk oldu annem de çok beğendi ben de rengine karar verirsem bimden alıp boyamayı düşünüyorum :1:

Ayrıca saçlarını yumuşacık yaptı ve annemin tüm beyazları da kapandı.

BULUTT
20-05-2012, 20:27
kızlar bugün bimden aldığım a plus boyayla annemin saçını boyadım çikolata kahve rengi beklediğim gibi koyu olmadı baya açıktı ve altında önceden daha koyu renk olmasına rağmen hepsini aynı renk yaptı hatta koyu karamel gibi bi renk oldu annem de çok beğendi ben de rengine karar verirsem bimden alıp boyamayı düşünüyorum :1:

Ayrıca saçlarını yumuşacık yaptı ve annemin tüm beyazları da kapandı.

süper ya loreal kullanıyorum beyaz kapatmıyo

Anie
20-05-2012, 20:27
canım aldım ben bugün markasıda dynamic
hatta hiç satılmamış gibi hepsi duruyodu
kasiyerede dedim kimse almadımı diye
oda çok getirdik satılır diye ama talep olmadı dedi
akşam 6 da gittim
kalmamıştır diye üzülüyodum ama şans buldum
bakalım işe yarıcakmı

Sabah 10da gittim ben kalmamıştı :50: Neyse vardır bir hayır napalım, nette de var hemen hemen aynı fiyata.

SheZofren
20-05-2012, 20:28
süper ya loreal kullanıyorum beyaz kapatmıyo

şimdilik sonuç çok iyi görünüyo bakalım inşallah zamanla akma olmaz :31:

changing
20-05-2012, 20:29
o aynalardan ben de aldım. bi yuvarlak bi de çokgen olanlarından. çok güzeller,bi daha gelirse epey bi yuvarlak alıp full duvarı kapatmak istiyorum valla :52:

changing
20-05-2012, 20:31
bir de twist aldım. umarım düzenli kullanabilirim :32:

smyc
20-05-2012, 20:32
bende sırt korsesi almak istedim ama kalmammıoş

giz09
21-05-2012, 11:36
bende geçen cuma 9 da gittim millet sıradaydı kapış kapış alındı

twist aldım bende baya da güzel

illet
22-05-2012, 12:12
Bizde bir çok ürününü kullanıyoruz,yoğurt,süt,çocuk sütü geçenlerde bu haftakiid eğil önceki hafta sıvı deterjanlar geldi ..leke çıkarıcılar falan alıp deneye n oldumu acaba ?

eylulvebaris
22-05-2012, 19:28
ben a plas saç boyasını kullanıyorum ve çok beğeniyorum hem çok ekonomik hemde beyazları çok güzel kapatıyo:28: benim saçımın ön tarıfında beyazlarım var sürekli boyuyorum çikolata kahvesinde biraz kızıllık var :53:ben saçımı açtırtımak için kuaföre gittim saçında kızılmı var dedi yok dedim çikolata kahve var dedim açtı ama açınca turuncu oldu:37: bende eve gelip koyu başak rengi var onla boyadım çok hoşuma gitti:21: bikaç kez üst üste boyadım çok beğendim derken bime geçenlerde palette 10 dak. gelene kadar küllü kumrala boyadım 10 dak. saçımı simsiyah gibi iğrenç bi renk yaptı fazlada tutmadım saçımda üstelik nereye bulaştıysa çıkmıyo nasıl iğrenç bişeyse saçımdan akıtamıyorum :47:a plas ondan kat kat daha iyi tavsiye ederim:23:

Amonra
22-05-2012, 20:06
kızlar bugün bimden aldığım a plus boyayla annemin saçını boyadım çikolata kahve rengi beklediğim gibi koyu olmadı baya açıktı ve altında önceden daha koyu renk olmasına rağmen hepsini aynı renk yaptı hatta koyu karamel gibi bi renk oldu annem de çok beğendi ben de rengine karar verirsem bimden alıp boyamayı düşünüyorum :1:

Ayrıca saçlarını yumuşacık yaptı ve annemin tüm beyazları da kapandı.

ne renkti annenin alt zemin saçı
boya mıydı canım
benimde koyu kahve ama aktı biraz
acaba tutar mı rengini biraz kırsam fena olmaz:12:

latifez
23-05-2012, 12:21
disk pamugu ne ise yariyor canim:26:

ben disk pamuğunu beğenmedim çok sert cildi tahriş ediyor

SheZofren
23-05-2012, 19:27
ne renkti annenin alt zemin saçı
boya mıydı canım
benimde koyu kahve ama aktı biraz
acaba tutar mı rengini biraz kırsam fena olmaz:12:

annemin kendi saç rengi koyu kestane onun üzerine yaptım boya tuttu ama zemin rengi önemli sanırım yine de koyu kahveyi açacak gibi sanki:26:

Twonokta
24-05-2012, 07:05
Yarın bime 750 ml çelik termos geliyor fiyatıda 9.90 TL daha önce alıp kullanan varmı..

simgeozergen
24-05-2012, 15:08
Yarın bime 750 ml çelik termos geliyor fiyatıda 9.90 TL daha önce alıp kullanan varmı..

canım biz geçen sene aldık çok memnunuz kaynar koyduğun suyu 24 saat sonra bile ılık bir şekilde saklıyor kesinlikle al derim

Twonokta
24-05-2012, 21:29
Yarın bakarım madem saol cevabın için canım.. (:

Amonra
25-05-2012, 07:08
annemin kendi saç rengi koyu kestane onun üzerine yaptım boya tuttu ama zemin rengi önemli sanırım yine de koyu kahveyi açacak gibi sanki:26:

boyasız kendi doğal rengiyse tutması mümkün
ama boyalı koyu renk saçı açar mı acaba
alıp saçımın bi kısmında denerim artık:12:

evlimutlu
25-05-2012, 13:29
kızlar 8 haziranda gelicek olan sandıklı çatal kaşık takımı hakkında ne düşünüyorsunuz markası safir kaedeşim çeyizine alıcak acil cevap fiyatı 179 sizce fiyatı uygunmu önerilerinizi bekliyoruz

simgeozergen
25-05-2012, 23:34
kızlar 8 haziranda gelicek olan sandıklı çatal kaşık takımı hakkında ne düşünüyorsunuz markası safir kaedeşim çeyizine alıcak acil cevap fiyatı 179 sizce fiyatı uygunmu önerilerinizi bekliyoruz

canım acaba nehir markasının safir modeli mi ben görmedim bilgilendirirmisin fiyatı uygunmuşş bende anneme almayı düşünürüm açıkcası

vedi
26-05-2012, 09:47
kızlar 8 haziranda gelicek olan sandıklı çatal kaşık takımı hakkında ne düşünüyorsunuz markası safir kaedeşim çeyizine alıcak acil cevap fiyatı 179 sizce fiyatı uygunmu önerilerinizi bekliyoruz




8 haziran broşürüne nereden ulaştınız

MUTLUYUM1111
26-05-2012, 09:52
bim kendi mağazalarına asmık broşürlerini ordan bakın

sedakrsln
26-05-2012, 18:51
nette aradım ama 8 haziran broşürünü bulamadım :( ulaşabilen yada bim marketlerinin camında görüp de resmini çeken paylaşırsa çok sevinirim:emir_bebek:

adesem
27-05-2012, 18:29
http://img.donanimhaber.com/upfiles/66463/31F9D4885CDE4C9F843581BA164600A6.jpg

sedakrsln
27-05-2012, 19:05
kimse eklemedi ben bari ekleyeyim 8 haziranda gelen ürünleri. yalnız arkadaşlar sitede resim koplayamadım sitenin linkini alta kopyala yapıştır yapıyorum umarım işinize yarar.
Bim 8 Haziran 2012 Aktüel İndirimli Ürünler (08.06.2012) | Bim - A101 - DiaSa (http://www.aktuelurunler.com/2012/05/bim-8-haziran-2012-aktuel-indirimli.html)

buhurumeryem2000
28-05-2012, 08:42
Bu forumda tecrübelerini paylaşan herkese çok teşekkür ederim. Bilmediğim pek çok ürünü buradan öğrendim. Fikirleriniz çok faydalı oldu. Bazı ürünleri almaya cesaret edemiyordum. Buradan görünce alıp memnun kaldım. Bir kaç hafta önce pijama takımı aldım. Yıkayınca epey sıkılaştı. Solma olmadı. Memnun kaldım.El kremi aldım.(Turuncu olan) Zaten Evyap üretiyomuş. Evyapın kendi ürünü Arko. İkisi arasında fark yok. Bim'de daha hesaplı tabiki.Temizlik ürünlerini çok beğeniyorum. Yağ Çözücüsü süper. Benim yakınım Sultan Sucuklarında çalışıyor. Dağhanı BİMe o firma üretiyor. Yakınım diyor ki BİM o kadar özen gösteriyor ki kalitesiz malı kesinlikle almıyor diyor. Bana da Bim çok güvenilir oradan alışveriş yap diyor.Ucuz sucuklarda tavuk eti kullanıyorlar. Fiyatı düşürmek için. Sucukta tavuk eti olması kalitesiz olduğu anlamına gelmez. Hele günümüzde sucuklarda at, eşek, domuz eti kullandıklarını düşünürsek. Tavuk eti çok masum sayılır. Benim için önemli olan güvenli olması. Çoğu marka hep İsrail'in. Müslümanların baş düşmanı. Ürünlerine, soyumuzu kurutmak için birşeyler yapmadıklarını nereden biliyoruz. Özellilke kadın pedlerinde kısırlaştırmak için birşeyler yapıyorlarmış gibi geliyor.Yabancılara giden paralara içim acıyor. Bim'den Allah(C.C.) razı olsun. Böyle titiz davrandıkları için. Böyle bir zamanda kime güveneceğimizi şaşırdık. Ben Çoğu ihtiyacımı Bim'den karşılıyorum.

mathelda
28-05-2012, 09:58
Bende bimden kullandığım bazı şeyleri yazayım, güldal çamaşır suyu ve yağ çözücüsünü beğeniyorum, nohut ve barbunyasına baya alıştım memnunum, geçen dost meyveli yoğurt aldım tadı güzeldi onuda beğendimm, ton balıklarından her gidişimde alıyorum kutulu barbunya pilakiside güzel, mr. green bulaşık süngeri vs hep bimden alırım memnunum. Peynirleri ve sucukları gayet güzel çıkıyor, eşim şeftali ve vişneli meyve suyunu seviyor, Birde yumurtasını hala denemedim o konuda bir fikrim yok :26:

mathelda
28-05-2012, 10:34
bide kelly di sanırım karamelli mısır gevreğini ben sevmedim bi tabak anca yemişimdir hiç hoşuma gitmedi..
ama bitter gofretine ve konserve mısıra bayılıyorummm çok lezzetli.

cicibisi
28-05-2012, 16:00
Bende bimden kullandığım bazı şeyleri yazayım, güldal çamaşır suyu ve yağ çözücüsünü beğeniyorum, nohut ve barbunyasına baya alıştım memnunum, geçen dost meyveli yoğurt aldım tadı güzeldi onuda beğendimm, ton balıklarından her gidişimde alıyorum kutulu barbunya pilakiside güzel, mr. green bulaşık süngeri vs hep bimden alırım memnunum. Peynirleri ve sucukları gayet güzel çıkıyor, eşim şeftali ve vişneli meyve suyunu seviyor, Birde yumurtasını hala denemedim o konuda bir fikrim yok :26:

Senelerdir baska bi yerden yumurta aLmadim mecbur kalmadikca,iri ve gayet taze emin olabilirsin.

guvercinkumru
28-05-2012, 16:01
dondurmaları güzel bademlisi var ya o çok güzel

badezuzum
28-05-2012, 16:35
epi bant ağdayı aldım güzelmiş vallahi ben bu kadar beklemiyodum.kollarım için almıştım.veetinki çok pahalıydı bu hem uygun hemde iyi..başka koltuk altı için filanda var ama ben kollarıma kullandım gayet hoş...

atractive
28-05-2012, 16:48
meyveli maden suyu
bulut yumuşatıcısı da çok güzel çarşaflarda buram buram kokusu kalmış 4 lt almıştım pembe renk olanından suparrrrrrrrrrr bişi:1:
bu arada asklı atletlerinden aşırı memnunum yumuşacık ve tshirt gibi kullan o derece disk pamuğuda güzel dağılmıyo bu arada a101 başlığı neden yok ya bu s,tede oranında ürünleri güzel geçen hafta banyo havlusu takımı aldım 10 liraya suuuparrrrrr:9:

Twonokta
29-05-2012, 07:43
meyveli maden suyu
bulut yumuşatıcısı da çok güzel çarşaflarda buram buram kokusu kalmış 4 lt almıştım pembe renk olanından suparrrrrrrrrrr bişi:1:
bu arada asklı atletlerinden aşırı memnunum yumuşacık ve tshirt gibi kullan o derece disk pamuğuda güzel dağılmıyo bu arada a101 başlığı neden yok ya bu s,tede oranında ürünleri güzel geçen hafta banyo havlusu takımı aldım 10 liraya suuuparrrrrr:9:


Burada var konu.. (:

http://www.kadinlarkulubu.com/tavsiyeleriniz/524480-a101-deki-urunler-hakkinda.html

buhurumeryem2000
31-05-2012, 06:28
Scarlett Pedi Hayat Kimya üretiyor. Hayat Kimya'nın sitesinde şu bilgiler var.
HAYAT GRUBU

Kiğılı Ailesi'nin hisselerine sahip olduğu Hayat Grubu, ağırlıklı olarak kimya ve ağaç sanayi sektörlerinde faaliyet göstermektedir.

1937 yılında tamamı yerli sermaye ile kurulan Hayat Kimya A.Ş., Hayat Temizlik ve Sağlık Ürünleri AŞ, Limaş Liman İşletmeleri A.Ş., Kastamonu Entegre A.Ş. ve Yongapan Orman Ürünleri A.Ş. şirketleri faaliyetlerini Hayat Holding'e bağlı olarak gerçekleştirmektedir.

Hayat Kimya, Temizlik ve Sağlık Ürünleri, BİNGO, TEST, HAS, MOLPED, JOLY, MOLFIX ve BEBEM, PAPİA, FAMİLİA ve TENO markalarıyla ev temizlik ürünleri, bebek bakım ürünleri, kadın hijyen ürünleri, kişisel bakım ürünleri ve temizlik kağıdı ürünlerini dünya standartlarındaki üretim teknolojisiyle İzmit Yeniköy Entegre Üretim Tesisleri'nde üretmektedir.

Teknolojik altyapı desteği, kojenerasyon tesisi, sürekli proses kontrol, yüksek üretim kapasitesi ve çevreci yaklaşımıyla üretimlerini gerçekleştirdiği Hayat Kimya'nın bu yeni yatırımı, kalite-fiyat performansını artırarak, tüketici taleplerine daha iyi cevap verebilen ve uluslararası rekabet şansını artıran avantajlar sağlamaktadır.

Gelişmeye ve yeniliğe önem veren, çağdaş, tüketici haklarına saygılı ve çalışanlarının mutluluğuna odaklı bir şirket olarak bulunduğu sektörlerde lider olmayı hedef edinen Hayat Grubu, yaygın satış ağı, yoğun reklam kampanyaları, geniş ürün yelpazesiyle, Türkiye ve birçok ülkede en çok satan ve güvenilen markalara sahiptir.

mathelda
31-05-2012, 07:47
Ben Hayat Kimya ile kısa bir süreliğine çalışmıştım bazı ürünlerine güveniyorum.

Semblante
31-05-2012, 08:46
Aknaz'ın krem peyniride güzel arkadaşlar.
Benim hoşuma gitti, tavsiye edebilirim.

Semblante
31-05-2012, 09:29
Aknaz'ın krem peyniride güzel arkadaşlar.
Benim hoşuma gitti, tavsiye edebilirim.

Kumrual
04-06-2012, 09:06
genel temizlik paspası var cuma günü mr. green kullanan varmıdır nasıl acaba

MUTLUYUM1111
04-06-2012, 09:33
kızlar arko nun güneş kremi nasıl kullanan varmı aranızda

kurtluelma
04-06-2012, 15:25
kızlar arko nun güneş kremi nasıl kullanan varmı aranızda

Ben kullandım hem kendıme hemde cocuklarıma memnun kaldım

rukrukruki
04-06-2012, 15:30
Bimde satılan "Biobis Şampuan" kullanan var mı? Varsa görüşlerinin ne yönde? Yardımcı olursanız sevinirim..:54:

FURKER
04-06-2012, 15:35
BİM in sütünün sadece yüzde yirmisinin gerçek süt olduğunu duydum. Çok üzüldüm umarım öyle değildir. Ben yavrularıma içirdim çok tatlılara falan da çok kullanıyordum:(

masumm
04-06-2012, 15:46
BİM in sütünün sadece yüzde yirmisinin gerçek süt olduğunu duydum. Çok üzüldüm umarım öyle değildir. Ben yavrularıma içirdim çok tatlılara falan da çok kullanıyordum:(

bende alıyorum ama talı için birde kendim içiyorum
çocuklara içirmiyorum
umarım öyle degildir

Mettgul
04-06-2012, 17:57
Şehir Merkezine oldukça uzak bir yerde oturuyoruz. Yakınımızda sadece Bim var. Bu yüzden çoğu ihtiyacımı Bim'den alıyorum... Yumuşatıcısı Bulut özellikle beyaz renk olan, Süt, yoğurt, tavuk, bulaşık deterjanı, sıvı sabun ve erkek parfümü gayet iyi.

Fakat Bebeği için bimden bebek bezi alan komşularım var kenarlarında esnek bantları olmadığı için memnun değiller.

Gunlukguneslik
04-06-2012, 18:05
Bimde satılan "Biobis Şampuan" kullanan var mı? Varsa görüşlerinin ne yönde? Yardımcı olursanız sevinirim..:54:
ben aldım güzel memnun kaldım

DepresifPolyanna
04-06-2012, 22:31
Geçen hafta cuma günü aktüel ürünlerinde yer alan genç marka duvar ve tavan boyası ürünlerini tavsiye ediyorum, geçen yılda gelmişti almıştık bu yıl kullandık memnun kaldık, evimde küf sorunu olmasına rağmen duvarları da tavanı da iki kat gayet güzel kapattı. Bu sene hangi renk geldi bilimiyorum, ama geçen sene duvar boyası kum beji gelmişti, güzel bir renk...