PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Çok sinirliyim



ays_s
06-12-2009, 10:31
Arkadaşlar sinirlendiği zaman kendine hakim olamayıp ağzına gelen lafı sayıp,tonlarca kişiyi üzüp kıran insanlardanım,ne yapmam gerekiyor,yada siz öyle durumlarda neler yapıyorsunuz:(((

goncaekim
06-12-2009, 12:35
inan hiç bişey yapılmıyor tatlım öyle zamanlarda.ağzına geleni söylüyorsun vurup kırıyorsun ancak ondan sonra rahatlıyorsun.rahatlayamıyorsun aslında çünkü pişman oluyorsun üzülüyorsun bu defada.psikolog bana sinirlendiğimde başka bir odaya geçmemi yada içimden yavaş yavaş sayı saymamı söyledi ama ben hiç yapamadım.o sinirle nasıl oturup sayayım.yada eşime kızıyorum mesela, onunla kavga etmek isterken deli gibi nasıl kalkıp başka odaya gideyim.yani ben hiç yapamadım ama istersen sen bi dene.
şu an antidepresan kullanıyorum beş aydır.ve artık eskisi gibi şiddetli sinirlenmiyorum. çok daha az oluyor ve çok çabuk geçiyor.neredeyse kimseyi kırmıyorum artık.ama ilacında yan etkileri biraz ağır oluyor canım maalesef.

dejavu_one
06-12-2009, 19:08
Bende aynen çok sinirliyim. Arada azalıyor hatta yok oluyor ama bazen çılgın gibi oluyorum. Küçücük birşeyde alev alıyorum inanılmaz bir şekilde eşimi hırpalıyorum, elime o an ne varsa yada yakınımda fırlatıyorum, kapıları çarpıyorum. Ve ortada ele avuca sığacak birşeyde yok. Bir bahane bulunuyor işte o an yada zaten tetikte bekleyip onu büyütebiliyorum. Eşime ağza alınmayacak kelimeler edebiliyorum. Başkası olsa belki on kere kapı önüne koyardı ama eşin çok anlayışlı. Ben herşeyi yaptıktan sonra odama kapanıyorum beni yalnız bırakıyor. Sonra sakinleşip ve fazlaca da pişman olup geliyorum özür diliyorum. Bir ara ağlama nöbetlerim vardı ne vefes almam güçleşiyordu. Şimdilerde daha iyiyim. Doktora gitmedim çünkü ilaç yazacak biliyorum ve kullanmak istemiyorum. Herşey insanın kendisinde bitiyor. Ayrıca ilaçların yan etkisi de baya fazla. Birşeyi yapmadan çnce düşünme zamanı bırakmak gerekiyor, belkide birşeylerle oyalanmak yada size doktorun dediği gibi sayı saymak ve zam geçirip o anlık öfkeyi sindirmek ama olmuyor işte.. Umarım bir daha olmaz çünkü yine biz pişman oluyor ve utanıyoruz..

cin_burcin
06-12-2009, 22:17
ben sinirlenince konuşmuyorum ama sinirlendiğim an karşımdakine şiddet uyguluyorum o an gözüm hiç bişeyi görmüyo sonra o andan sonra gayet sakinleşiyorum bazen hiç bişey olmamış gibi bile hissedebiliyorum

renan20
07-12-2009, 21:41
bnde çook sinirliyim...küçücük şeylerde sinirlenip bağırıyorum...:( çevremdeki kşileri kırıyorum üzüyorum bulunduğum ortamı değiştiriyorum genellikle...

darebear99
07-12-2009, 22:51
Cnm son aylarda oyle zorluklar, uzuntuler yasadim ki artik sinirlerim alinmis gibi oldum..sana sinirlerine hakim olamayacagin zaman tek basina kalarak ,derin derin nefes almani oneririm..opuyorumnanaktan

aycank
09-12-2009, 11:35
ya kızlar banada yardım edin okuduklarıomda kendimi gördüm hatta ben daha fazlasını yapıyorum eşim delirdiğimi düşünmeye başlıyo o durumda.bukadar basit bi şeye ne kadar büyük tepkiler veriyosun dedikçe dahada sinirleniyorum komşular duyacak sus dedikçe dahada bağırıyorum öfkeme hakim olamıyorum bi gün geçince pişman oluyorum haklıyken haksıız duruma düşüyorum ne yapacağımı bilm,yorum daha önce doktora gittim insidon verdi ama dediğiniz gibi yan etkileri çok.bi dua olsa onu okuduğumda sakinleşsem.hep dua ediyorum düzelmem için ama olmuyo bi türlü eşim kadar olgun sakin anlayışlı sabırlı olamıyorum heran patlama hazır bomba gibiyim eşimi çok kırıyorum bi yolu yokmu bundan kurtulmanın

pijema
09-12-2009, 15:11
Herkes gibi bende bu dertten yakınıorum yalnız değilmişim demek bende sinirlendiğim zaman ağır konusuorum halbuki normalde biri ile konusurken gayet güzel anlaşıoruz çok fazla arkadasım vardır aile çevremdede herkes tarafından oldukça sevilen biriyim ama bazen öyle oluyorki nasıl bana bunu derler die deliriorum resmen eskiden susardım sinirlenince ama baş ağrısı yaptı emar çektirdim depresan falan kullandım sonra bıraktım resmen uyusuorum ilaç içince Allah yardımcımız olsun :sinifsinif:

menna
12-12-2009, 01:37
bende çok sinirli bir insanımsaman alevi gibi ortalığı ayağa kaldırırım eşim sakin ve mantıklıdır onun gibi olabilsem oğlumada bazen sabırsız davranabiliyorum

On41
12-12-2009, 01:38
Arkadaşlar sinirlendiği zaman kendine hakim olamayıp ağzına gelen lafı sayıp,tonlarca kişiyi üzüp kıran insanlardanım,ne yapmam gerekiyor,yada siz öyle durumlarda neler yapıyorsunuz:(((

aynı ben ..:a015:

johnnybravo
12-12-2009, 09:02
nefesim kesilene kadar son ses çığlık atıyorum gözlerim dönüyo resmen bişeleri dağıtmadanda geçmiyo kimse umrumda olmuyo karşımdaki kırılıyomu kırılmıyomu o esnada umrumda olmuyo en son hemşireye acıtcakmı diye sormuştum hiç olmadım bilemicem demişti ve 24 saat uyutmuşlardı ne yapmam gerektiğini bende bilmiyorum ama son ses nefes kesilene kadar çığlık atınca geçiyo benim sinirim

ays_s
12-12-2009, 10:57
Arkadaşlar ne kadar çokmuşuz aynı dertten muzdarip,ben buraya yazdıktan sonra bunu baya bir araştırdım,bir kaç yöntem denedim işe yaradı gerçekten.Örneğin bir tartışma anında tartışmayı bırakıp başka yere gitmek.daha dün kardeşimle kötü bir kavga yaptık sudan bir sebeple ama o an kendime hakim olmam gerektiğini hatırlattım sürekli,sonra diğer odaya geçtim ve onun da siniri geçene kadar bekledim.Sonra ikimizde yatışınca ne kadar saçma sapan bir şey için kavga ettiğimizi anladık(:Tartışıyorsanız o an bunu bırakmak çok önemliymiş,şu an erkek arkadasım askerde olduğu içinde çok gerginim hala en küçük şeye kızabiliyorum ama sürekli kendimi telkin etmeye çalışıyorum cidden işe yarıyor.[

ays_s
12-12-2009, 10:58
aycank bir dua olsada sakinleşsem demişsin ya ben onuda araştırdım,Sekine duası çok işe yarıyormuş,bir sürü yazı okudum bu duayla ilgili gerçekten okuduktan sonra rahatladığını hissediyorsun tabi inanmak lazım önce,google yazdığın zaman sekine duası diye çıkıyor zaten hemen.Allah yardımcınız olsun...

aycank
12-12-2009, 12:53
valla kızlar inş söledikleriniz işe yarar sürekli dua ediyorum değişmem için yarın bigün çocuğum olursa bu sinirle onada zarar verecem diye korkuyorum belki de çocuğumuz olmadığı için bukadar zor günler geçiriyorum çünki son 2 senedir daha çok sinirli oldum duayı okuyacam canım çok sağol

hey__kel
27-01-2010, 17:44
ayy bide siz beni görün çıldırıyorum resmen gözlerimi ayırıyorum bas bas bağırıyorum ağır laflar söylüyorum ama sinirim uzun müddeten sonra geçtğinde pişman oluyorum dediklerime bunu için sevgilimle 2 defa yrılıp geri barışmıştık...........

melekkk__
27-01-2010, 18:23
ya ben de tam tersi var :s


ben de sinirlensem de susuyorum içime atıyorum tek bir cümleyle kızdıgım kişiye laf sokuyorum sonra susup içimden söluyorrum ağzıma geleni...ama karşmdaki duymuo tabi içimden sölüyorum o sözlerin hepsini....

keşke ben de sizin gibi olsam da içime atmadan kırsam ya cunku böyle de ben kırılıyorum içimde birikiyor herşey...

violetto
28-01-2010, 10:26
ben de benzer durumlar yasıyorum.
ofke kontrolu ıcın psıkologum ofke kaza gıbı degıldır, gelıyorum der, ofkelenecegını hıssedersın der.
ofkenın geldıgını hıssettıgın an (ama kesınlıkle tam tartısmanın doruk noktasında degıl, ılk basında ofkelenmeye basladıgına yakın) bır bahaneyle ortamdan uzaklas ve derın derın nefes al demıstı(bu arada ıcınızden sayı da sayabılırsınız).
bır de bana usb' de gevseme egzersızlerı verdı.duzenlı yapmadım ben, tekrar baslasam ıyı olacak aslında..
ben yapabılıyor muyum? tam olarak degıl.
ama cok ıse yarar bır yontem, denedıgım zaman hep basarıya ulasıyorum..

Nimett07
28-01-2010, 11:43
Benim bazen sinirlenmemin sebebi oluyor ama bazen otururken çok sinirleniyorum.eşim yanımda otururken onu ısırıyorum sonra üzülüyorum canını yaktığım içn ama kendime hakim olamiyorum,yazık o da bişey demiyor :(.Bazen de kendi kafama çok hızlı şekilde vurup saçlarımı yoluyorum.Akşamlar yatağa girdiğimde eşim uyuyor ben saatlerce ağlıyorum.Ben deliriyorum galiba:((

vaveyla_esk
28-01-2010, 12:34
arkadaşlar sağ burun deliğinizi baş parmağınızla kapayıp diğer parmaklar yukarı gelecek şekilde nefes alın sol burundan..

KarKralicesi
05-02-2010, 12:07
son 2 aydır sinirlerim üst safhada :çok üzgünüm::çok üzgünüm:

çevremden cok kendimi yiyip bitiriyorum...
kafam kazan gibi... bir nebze bir şeye yer yok :mymeka:


allahım yardım et bana mafoldumbenmafoldumben

ewp
05-02-2010, 12:30
bendeeeeeeeemirmirmirmir varımm nışanlımı yiyip bitiriyyoeum hep üzüyorum kendimden nefret ediyorum

cordelio
09-02-2010, 19:41
keşke mesajları okuyup geçenlerden olsaydım ama malesef aynı durumdayım.çevremde çok az kişi var,kardeşim de yok.benim sinir bozukluğu sanırım biraz baba tarafından genetik, biraz da yalnızlıktan dolayı.saçma konulara kızıp başımı ağrıtıyorum.yakınımdakileri azarlıyorum.kendimi kaybedip annemi çok hırpaladım.nişanlıyım ona da agresif davrandığım oldu.nikaha az kaldı, inanın diğer kızlar gibi sevinçle bekleyemiyorum.babam 10 gün sonra eve dönersin dedi.bu yüzden evlenmekten korkuyorum.

seryus
10-02-2010, 20:55
haklısın canım insan kendine hakim olamıyor bende çok sinirliyim ama benim bunu dışarıya vurma gibi bir şansım yok bende bunu içime atıp kendime zarar veriyorm yani içimde fırtınalar estiriyorum

Sinoplu57
12-02-2010, 19:37
bende eften püften şeylere sinirlenenn biriyim.. kendımı kaybediyorum agzıma ne gelirse soyluyorum kufur etmiyorum tbi.. hakaret vs.. insanların kalplerını kırıyorum.. kahrımıda nişanlı cekiyor..ama sinirlencek o kdr cok sey var ki, zaten sinirli biriydim daha beter oldum.. lakin son zamanlarda Allaha dua ediyorum benden bu asabiyetımı alsın diye.. cok sukur sakınım şu zamanlar.. öfke baldıgında gidip abdest almak gerek.. oturuyorsak kalkmamız acık bi yerde nefes almak lazım.. kırılacak kalbı dusunup engel olmak lazım kendımıze.. ben cozumu böyle buldum.. bu dunya gecici ne kendımı yıpratmaya degiyor ne de kalp kırmaya.

Sinoplu57
12-02-2010, 19:38
ya herkes nişanlısını hırpalıyor bende öyle yapıyorum ya.. haketmıyor cocuk ya.. aglamak istiyorumm

altey
20-12-2010, 16:54
arkadaşlar sağ burun deliğinizi baş parmağınızla kapayıp diğer parmaklar yukarı gelecek şekilde nefes alın sol burundan..deneyip işe yaradığını gören varmı bende çok zor durumdayım...

altey
20-12-2010, 17:05
keşke mesajları okuyup geçenlerden olsaydım ama malesef aynı durumdayım.çevremde çok az kişi var,kardeşim de yok.benim sinir bozukluğu sanırım biraz baba tarafından genetik, biraz da yalnızlıktan dolayı.saçma konulara kızıp başımı ağrıtıyorum.yakınımdakileri azarlıyorum.kendimi kaybedip annemi çok hırpaladım.nişanlıyım ona da agresif davrandığım oldu.nikaha az kaldı, inanın diğer kızlar gibi sevinçle bekleyemiyorum.babam 10 gün sonra eve dönersin dedi.bu yüzden evlenmekten korkuyorum.
evet sana katılıorum benimkide babadan genetik babamda çok sinirliydi anne anneme çok çektirid yukarda allah var ama çokta ii baktığı günler oldu yürüyemio die ona tekerlekli sandalye yaptırdı.bende kayınvalidem ve onun annesi ile beraber oturuorum bir tanede bebeğim var eşimin işleri bozuldu birazda akraba kazığı yedik hakkımız olamyan çok para ödedik ondanda sinirliyim heralde doğum yaptım daha sinirli oldum şimdide evdeki kayınvalidem ve annesine sert davranıorum hemen sinirleniorum söleniorum hatta kinci bir kişilik yapısı aldım çok fena ya allah yardımcım olsun....

cetger
20-12-2010, 19:28
valla ben de oyleyım hatta az once sınırlendım yıne ve kufur ettım bu da cok kotu cunku bır bayanda cok basıt duruyor bunu bılmeme ragmen tutamıyorum kendımı ısın kotusu pısmanlık duymak bır yana ılgınc bır rahatlama ve uyusukluk halı oluyor nolcak boyle bılmıyorum sanırım yukleyıp kendımı baskalarından cıkaramadıgımı yakınlarımdan cıkarıyorum..off..

ohcanimadeysin
20-12-2010, 21:07
kızlar sizin yerinizde kendimi düşündümde.çok zor bir durum olmaı..ben bile bazen çocuğuma bağırdığımda çok kötü hissediyorum,ama delirtiyor,tutuyorum tutuyorum kendimi.kızım yapma demedimmi sana diye bağırınca bile mahvoluyorum..
böyle aşırı sinirli olsam nolurum acaba..:50:
Allah ayrdımcınzı olsun

GuL1990
07-01-2011, 15:25
bende cok sinirliyim. Kendime hakim olamiyorum. erkek arkadasimla konusurken telefnda küfür ettim sinirden ve benimle 3 gün kkonusmadi! ilk baslarda el bile kaldirdim ona hepsini yuttu ama cok üzülüyodu. sonra oda sinirli olmaya basladi. ben cok abarttim ama oda geri vurdu susuyum diye.:((((
ben onu cok seviyorum evlenmek bile istiyorum ama o diyo hep aynisin hic degismedin sinirlerine hakim olmayi ögrenemedin diyo. oda inat edio :( ama ben cok pisman oluyorum daha sonra elimi kaldirdigim icin. ama el kaldirmayi yapmiyorum artik. küfür basladi simdide:(( off ölmek istiyorum bazen bu sinirim yüzünden! cok agliyorum sonra cook pisman oluyorum.:( pskologa mi gitsem??

tr_lelli
08-01-2011, 16:42
Antidepresanlar biraz yatıştırıyo tavsiye ederim..
En azından dinginleştiriyo.. sakinleştiriyo..
Rahat uyku sağlıyoo Gün boyu sabah alındığında rahat gün geçirmenizi sağlıyo vurdumduymaz bi hal alıyorsunuz..
Önce kontol ve bünyenize göre ilaç almanız lazım tabiki..
Ben 20mglık kullanıyorum.

fairytalies
09-01-2011, 01:53
Arkadaşlar sinirlendiği zaman kendine hakim olamayıp ağzına gelen lafı sayıp,tonlarca kişiyi üzüp kıran insanlardanım,ne yapmam gerekiyor,yada siz öyle durumlarda neler yapıyorsunuz:(((


içinden sinirin geçene kadar say :))))))

tomb_raider
12-01-2011, 22:35
Yaa bendede var bu tür sorunlar.Ben de denedim ortamdan uzaklaşmayı veya sakin olmayı.Ama bu seferde tepkisiz leşmekten korkmaya başladım ve ben sakin oldukça insanların daha dikkatsiz olduklarını hissetmeye başladım.Siz böyle tezata düşmüyomusunuz,düştüğünüzde napıyosunuz?

cherry_jam
19-01-2011, 16:51
Arkadaşlar sinirlendiği zaman kendine hakim olamayıp ağzına gelen lafı sayıp,tonlarca kişiyi üzüp kıran insanlardanım,ne yapmam gerekiyor,yada siz öyle durumlarda neler yapıyorsunuz:(((

ben de aynı durumdayımmmm:25:
öfkemi kontrol edemiyorummmmmm Allahımmm yardım ettt :26:
ve sürekli, insanlara (özellikle aileme) bağırıp çağırdıktan sonra gün boyu pişmanlık çekiyorummm..:14:
çünkü, onlar bunu hiç haketmiyo.. :58:

Hercaii
11-02-2011, 21:33
Herkes sinirlidir aslında.. Kimse ben sinirli değilim diyemez.
Diyenler sadece kendine sinirlendiğinde hakim olmasını bilen bireylerdir.
İtiraf etmek gerekirse bende sinirli biriyim.
Şöyle bi kanıya vardım.
Güne güzel başlayın.. bugün ne olursa olsun sinirlenmiceğiniz için kendinize söz verin.
İnanınki güzel başlayan gününüz güzelde bitecektir .)

kzmrl
14-02-2011, 11:28
bende malum dönemlerde aşırı sinirli oluyorum. eskiden elime geçeni atıp kırma gibi bi huyum vardı. gerçekten elime geçen şeyi duvara fırlatıp paramparaça olduğunu görmek, duvarda patlarken çıkardığı ses beni inanılmaz rahatlatıyordu. sanki içimdeki sinirde patlayıp gidiyordu. ama çokta kötü bir huy olduğu için kendimi farklı şeylere yönlendirmeye çalıştım. sinirliyken dışarı çıkıp uzun uzun yürümenin de beni çok rahatlattığını farkettim. bu arada kaldırımları topuklarımla döverken kendi kendime yüksek sesle söylenme huyumda böylece gelişti :1: bazen 2-4 km kadar yürüyorum farkında olmadan hiç bir yorgunlukta hissetmiyorum.

mara81
08-03-2011, 08:25
öncelikle bayanlarda bu tür sorunlar hormonal kökenlide olabiliyor.ama hormonal bir sorun degilse sinirlendiginizde aci biber yiyerek beyninizin dikkatini dagitmayi deneyin,olumsuz düsüncelere karsida bileginize bir lastik takip yine ayni olumsuz düsüncelerde cekip ufak bir aci yaratirsaniz,beyin bunu hissetmemek icin belki kendini sartlandirabilir.

mara81
08-03-2011, 08:32
malum dönemlerde cok sinirli olan arkadaslar,bende pcos tan dolayi yasadim adet öncesi sendromu,bir hafta en az bas agrisi,gerginlik,sinir ve alinganlik vs.vs
dogal progesteron kremi tavsiye ederim öncelikle psikolojik etki yapiyor 3 ay bitti kullanmaya baslayali hepsi gecti sadece basim agriyor bir gün öncesinde ama bununla yasayabiliyorum.
:nazar:

nunna
08-03-2011, 09:13
sinirinizin doruk noktasına ulaşmadan evvel bilirsiniz illaki. fırtınadan önce gelen yere yakın kara bulutlar gibi...
baktınız öfkeleniyorsunuz yutmayın yukarı kaldırın başınızı derin derin nefes alın cevap vermeyin. kendi kendinize telkinlerde bulunun. sakin ol nunna sakin ol geçecek gibi . eğer eşiniz uzatıyorsa susmuyorsa uyarın hayatım deyin sesinizi kontrol ederek sakinleşmem gerek rahat bırak beni sonra konuşuruz. açık olun eşiniz zaten öfke nöbetleriizi daha önceden yaşadığı için bu şekilde konuşmanızın nedenini çok rahat anlayacaktır.
ve kendinize rahatlatıcı bir bitki çayı hazırlayın yasemin gibi. tani evinizde bulundurun bu tarz bitki çayları...

karşı taraf sakin ol desede yaramaz hatta sizi bu laflar daha da sinirlendirir. sizin kendi kendinize bunu söylemeniz gerekir. eğer o an aklınıza gelmiyorsa da evin görünür noktalarına size bunu hatırlatacak belli işaretler koyun. başkası anlamasın ama siz anlayın. örneğin kırmızı bir kurdele duvara yapıştırın gibi..

Sweettym
11-03-2011, 15:08
İşte bu, ben de böyleyim. Böyle olmama rağmen psikoloğun sorduğu sinirli misiniz sorusuna pek değilim demem ironik olmuş. Ama gerçekten öyle düşünerek vermiştim. Şimdi anlıyorum.
Ben en çok eşime sinirleniyorum, o kadar sinirleniyorum ki...... O malesef sizinkiler gibi anlayışlı da değil. Ben sinirle s.lak falan dediğimde bana ceza vermeye kalkışıyor. Hem de okkalı yani. Evden dışarı çıkamazsın falan. Artık yüzüne karşı kendimi tutup küfür etniyorum ama arka odada Aklıma ne geldiyse söylüyorum. Eskiden daha da sinirliydim, yastıkları falan ısırıyordum hırsımdan. Yüzümü cimcikliyordum. Şimdi dişimi sıkıyorum. Sabahları başağrısı oluyor böyle yapınca. Dilimde diş izleri çıktı. Öfkem kendime zarar veriyor ama nasıl baş edeceğimi bilmiyorum. En azından tanısını koymuş oldum. Bu arada oğluma da bağırıp çağırıyorum sonra o kadar pişman oluyorum ki. Ama eşimi kırıyorsam da hiç pişman değilim, keşke fırsat verse de daha fazlasını söylesem, içime atmasam. Ama vermiyor, ona yanıt vermeme bile sinirleniyor.

hom
11-03-2011, 15:11
kızlar bir sitede bulmuştum sizlerle paylaşmak istedim :61:


Öfkelenme Anında Okunacak Dua

Öfkelenmek zamanında "Euzu" ve "Besmele" den sonra,yani önce istiaze sonra Besmele okunarak:
Öfkelenme Anında Okunacak Dua
"Allahumm-ağfir li zenbi ve ezhib ğayza kalbi ve ecirni min-eş-şeytan"

Yani: "Allah'ım! Günahlarımı mağfiret etKalbimin sertliğini giderVe beni şeytandan koru" mealindeki dua okunur
Öfkelenmemek imkansızdır,zira öfke tabi birşeydir; bertaraf edilmesi VACİB dir Şayet geçmezse yer değiştirmek,abdest almak,geçmediyse iki rek'at namaz kılmak sünnettir

hom
11-03-2011, 15:12
ve bu yazıda çok hoş bence:34:


Öfkeyi yenmenin en büyük çaresi, hakiki tevhidi hatıra getirmektir Allah'tan başka failin olmadığını, O'nun dışındaki her failin O'nun bir aleti olduğunu bilmektir
Her ne yaratılmış ise O'nun izni dahilinde cereyan ettiğinin bilinmesinde fayda vardırAllah dileseydi böyle olmazdı diye düşünerek öfkesini dağıtmalı aksi taktirde öfkenin devamı, onun Allah'a öfkelendiğini ifade ederki bu da çok büyük günahtırAllah'u Teala tüm inanmış kullarını öfkesine hakim olanlardan eylesin Amin

zeynep_kurubas
11-03-2011, 16:11
arkadaşlar benim de size bi sorum olcak hepinizden yardım bekliyorum benim eşim taksici tahmin edersiniz 12 saat boyunca direksiyon sallayıp bin bir türlü insanla karşılaşıyor haliyle çok sinirli bi insan oldu yani sürekli beni kırıyor sonra işe çıkmadan önce bazen iyi zamanında adeta benimle dertleşiyor özür diliyor ve bana diyorki yokmu şu bi ilaç gündüz beni uyutmuycak ama tepkisiz vurdum duymaz hatta o kendini bilmez terbiyesiz insanların iğneleyici laflarına gülüp geçircek bir ilaç bunun için dr gitmekte istemiyor ya sabır çeke çeke işe gitti yine bu arada eşim gece uyuyamıyor çünkü gün içinde yaşadıklarını kafasına takıyor yani sizden ricam bilen bi arkadaş varsa bana özelden isim verebilirmi

sevgultuna
19-03-2011, 12:09
bende sinirli bi yapıya sahiptim şimdi evde kendime sinir köşesi hazırladım kırmak için ucuz çay bardaklarından aldım sinirlendim mi atıyorum rahatlıyorum.sevgiler

parola
22-03-2011, 21:56
cok sakin insanlar bile seytan ruhlu insanlarla karsilasip basa cikamayinca sinirlenebiliyor. bazi arkadaslar güzel dualar yazmislar. özellikle besmele cekmek cok iyi, böylelikle birkac saniye geciyor ve öfke azaliyor. sizi sinirlendiren biri olunca kesinlikle susmayip icinize atmamanizi tavsiye ediyorum, böylece olmadik yerde patlamalar yasamazsiniz. keske sinirinde dozunu ayarlamak mümkün olsa. ben mesela saman altindan su yürütüpte bisey olmamis gibi yapan insanlara ibretle bakiyorum, e tabi bazen bakmaktan öte sinirleniyorum:1:
sinirlenince insan daha az nefes aliyor, bu esnada derin nefes almakta cok önemli. birde mutlu olmak cok önemli etrafinizda sinirinizi bozan kimse olmazsa saniyorumki daha az sinirleneceksiniz,o kisilerden kurtulmaya bakin. kafanizdaki problemleri cözdügünüz anda melege dönüseceginizden emin olun, en azindan Allah#tan sabir dilemek gerekiyor. hepimize az sinir bozucu insanlarla dolu bir hayat ve sakin bir kafa diliyorum..
hah unutmadan ilac almayi istemeyen arkadaslar icin burasi cok önemli mutlaka johanneskraut(almancasi) denen bitki bunun türkcesi galiba sari kantaronmus(yinede bi arastirin) bunu icmenizi muhakkak tavsiye ediyorum. bu bitki tamamen dogal ve yan etkisi olmadigi tüm paketlerde yaziyor. alirken zaten kendinizde bakin.. sakin huzurlu mutlu bir hayat diliyorum hepimize de:1:

ahsanur
24-03-2011, 12:34
arkadaşlar bende aynı dertten muzdaribim sinirlenince etrafımda kimse olmasın yıkar döker bağırırım :((
hap kullandım bir ara uyuşturuyor sadece..sizlere karabaş otunu tavsiye ederim...
Sinir ve strese karşı karabaş otu

Geçmişten günümüze şifa kaynağı bitkilerden biri olarak gelen karabaş otunun ağrı kesici, yatıştırıcı, balgam söktürücü ve idrar yollarında mikrop öldürücü özelliklere sahip olduğu yüzyıllardır biliniyor. Yapılan bilimsel araştırmalar bu bilgileri doğrulamış ve karabaş otunun bilinmeyen bazı özelliklerini ve faydalarını da ortaya çıkarmıştır.
Sinirsel baş ağrısı, uykusuzluk ve yüksek tansiyon gibi şikâyetlerde daha çok etkili olan karabaş otu, damar açıcı ve vücutla bağırsakları da kuvvetlendirici özelliklere de sahiptir. Ayrıca makat hastalıklarına karşı da etkilidir. Karabaş otu suyu tarçın, karanfil, kimyon, kişniş gibi maddelere içilirse el ve ayak titremelerinden kurtarır.

Bu bitkinin yaklaşık 120 türü ülkemizde doğal olarak yetişmektedir. Çok yıllık bir bitkidir. Karabaş otunun boyu 30-100 cm. arasında değişir. Bu bitkiye rutubetli yol kıyılarında, kayın ve ladin ormanlarında rastlanır. Gül kırmızısı renkte ve çok güzel çiçekleri vardır. Çiçeklenme dönemi haziranda başlar ve ekime kadar sürer.

Karabaş otu ülkemizde; Kırklareli, İstanbul, Bolu, Kastamonu, Amasya, Giresun, Rize ve Erzurum illerinde doğal olarak yetişir. Bu bitki, çiçeklenme süresinin uzun olması nedeniyle önemli ballı bitkiler listesinde yer almaktadır. Karabaş otunun balı oldukça açık sarı renkli olup kısmen geç kristalleşir.

Osmanlı döneminde karabaş otu

Karabaş otunun kullanımı çok eski tarihlere dayanır. Osmanlı döneminde, eczanelerde koleraya karşı kullanılması için ferman çıkartılmıştır. Birinci Dünya Savaşında yaralardaki mikropları öldürmek amacıyla bol miktarda kullanılmıştır.

Karabaş otunun iç hastalıklara etkisi

Karabaş otunu hiç bir hastalığa karşı önleyici olarak kullanmayınız. Ancak, rahatsızlığın ortaya çıkmış olması durumunda sadece yardımcı tedavi amaçlı kullanınız. Önleyici olarak kullanılmamasının en önemli nedeni vücudumuzdaki bazı çok önemli enzimler için inhibitör etkisi gösterebilmesinden kaynaklanmaktadır.

Karabaş otunun kansere etkisi



Karabaş otunun özelliklerinden biri; akciğer ve kan kanserlerinin ilerlemesinde ve beyin tümörlerinin de genel olarak ilerlemesinde güçlü bir geciktirici ve durdurucu özelliğinin olmasıdır. Hatta, bazı akciğer, kan ve beyin kanserli hastalarda öylesine etkilidir ki onları kesin olarak tedavi edebilir. Karabaş otunun içerdiği perillyl-alkol hem hücre bölünmesini önlemekte, hem de prostat, pankreas, bağırsak ve meme tümörlerine karşı etkin özellik göstermektedir. İçerdiği geraniol maddesinin, kansere karşı koruyucu ve de tümör yok edici özelliği vardır…

Karabaş otunun kanı sulandırması

Kan dolaşımını düzenleyici özelliği yüksek oranda (yaklaşık 5 000 ppm) içerdiği rosmarinik asitten kaynaklanmaktadır. Rosmarinik asitin önemli diğer iki özelliği antiatherosclerotic (damar sertliğine karşı) ve kanı sulandırıcı özelliğinin olmasıdır.

Karabaş otunun içeriği

Karabaş otunun içerdiği 1,8-cineole; antibakteriyel, antialerjik, sedatif (sakinleştirici), antirhinitis (burun nasal membranında oluşan enfeksiyona karşı), antilaryngitic (ses tellerindeki enfeksiyonlara karşı) ve hypotensive (tansiyon düşürücü) özelliği olan bir maddedir. Genel olarak karabaş otu yirminin üzerinde antibakteriyel özellikli etkin madde içermektedir. Özellikle, içerdiği caryophyllene maddesi staphylococ ve de streptococ bakterilere karşı spesifik (özel) olarak çok güçlüdür…

Sinir ve stres için ne yapmalıyız?

Uzmanlar, faydasından ötürü ‘beyin süpürgesi’ dediği karabaş otunu stres altındaki kişilere tavsiye ediyor. İşyerinde yorucu bir gün sonrasında gerginlik ve zihin yorgunluğu hissediliyorsa karabaş çayı faydalı olabilir. Bir bardak kaynamış suda bir tutam (1-2 çay kaşığı=1,5 gr) karabaş otu 5 dakika demlendirildikten sonra içiliyor.

Karabaş otu, huzursuzluğa, sinirsel kökenli bağırsak bozukluklarına, sinirsel yorgunluğa, uyku düzensizliklerine, grip, astım ve romatizmaya iyi geliyor ve dolaylı yoldan kolesterolü düşürüyor. Günlük doz yaklaşık 3 fincan kadar…

parola
25-03-2011, 00:06
arkadaşlar bende aynı dertten muzdaribim sinirlenince etrafımda kimse olmasın yıkar döker bağırırım :((
hap kullandım bir ara uyuşturuyor sadece..sizlere karabaş otunu tavsiye ederim...
Sinir ve strese karşı karabaş otu



sana katiliyorum ahsanur, karabas otunun cok faydali oldugunu bende duymustum ama denemedim.
Bu arada johanneskraut= sari kantaron mus.

sedefonur
25-03-2011, 01:02
üff tamam sinirli bi yapıya sahibim tamam onu anladım da bunu her zaman o masum sevgilimden çıkarmak zorunda mıyım :14:
çok sinirliyim, bazı ailevi problemlerim var 2 yaşından beri.. küçükken susardım, sessizleşirdim, içime kapanırdım.. bunun için ilaç kullandım, şimdi de iyice çene oldum, bağırdıkça bağırıyorum, susturamıyorum içimdekileri.. hayata öfkem var, birine çok büyük kinim var:14:, o kin günden güne büyüyo ve büyüdükçe daha çok sinirleniyorum. :14: yok mu bunun bi çaresi, öncelikle sorunun ne olduğunu belirlemek gerekiyo herhalde, onu biliyorum ama ya gerisi :26:

parola
25-03-2011, 23:39
üff tamam sinirli bi yapıya sahibim tamam onu anladım da bunu her zaman o masum sevgilimden çıkarmak zorunda mıyım :14:
çok sinirliyim, bazı ailevi problemlerim var 2 yaşından beri.. küçükken susardım, sessizleşirdim, içime kapanırdım.. bunun için ilaç kullandım, şimdi de iyice çene oldum, bağırdıkça bağırıyorum, susturamıyorum içimdekileri.. hayata öfkem var, birine çok büyük kinim var:14:, o kin günden güne büyüyo ve büyüdükçe daha çok sinirleniyorum. :14: yok mu bunun bi çaresi, öncelikle sorunun ne olduğunu belirlemek gerekiyo herhalde, onu biliyorum ama ya gerisi :26:

sorun belliyse cözmek daha kolaydir, arastirip gercekten isinin erbabi bir psikologa gidebiliyorsan tavsiye ederim. hani insan birine anlatabiliyorsa anlatir ama icini dökmekten öteye gidemeyebilir, uzman bir bakis acisiyla konuyu anlatip cevap almak cok faydali olabilir. ben sahsen iyi bir psikolog tanisam, gitmek ve sohbet etmek isterdim, ama iyisi olmali.
Güvendigin bir insanla dertlesmek isinide yabana atmamak gerekir, bu bazen en iyi psikologun yerini tutabilir.

sedefonur
26-03-2011, 00:17
sorun belliyse cözmek daha kolaydir, arastirip gercekten isinin erbabi bir psikologa gidebiliyorsan tavsiye ederim. hani insan birine anlatabiliyorsa anlatir ama icini dökmekten öteye gidemeyebilir, uzman bir bakis acisiyla konuyu anlatip cevap almak cok faydali olabilir. ben sahsen iyi bir psikolog tanisam, gitmek ve sohbet etmek isterdim, ama iyisi olmali.
Güvendigin bir insanla dertlesmek isinide yabana atmamak gerekir, bu bazen en iyi psikologun yerini tutabilir.

haklısın aslında, en iyisi bir psikolağa gitmek, o da çocukluğumdan beri bazı durumları biliyo zaten.. sağol önerin için :16:

geronimo_s
28-07-2013, 10:35
Merhaba biraz önce ben de sinirlendim. Sinir krizi geçirebilecek kadar çok. Etrafımdaki insanları (kocamı ve kardeşimi) gereksiz yere kırmaya başladım. Hemen başka odaya geçtim. Derin nefes alıp verdim. Yeni okuduğum Nil gün'ün Küçük Yeşil Enerji Kitabında bazı teknikler var. Sinirlenince uygulamak için olanı yaptım. Bu sefer etrafıma pek zarar vermeden ve pişman olmadan sakinleştim. Ohh be.

ANGEL0784
07-03-2014, 17:06
ne ilacı kullandınız yan etksii nedir eşime kızıoyurm aileme kızıorum çocuğa kızıp dövüorum delircem çok mutsuzum

tinna
07-03-2014, 17:11
Arkadaşlar sinirlendiği zaman kendine hakim olamayıp ağzına gelen lafı sayıp,tonlarca kişiyi üzüp kıran insanlardanım,ne yapmam gerekiyor,yada siz öyle durumlarda neler yapıyorsunuz:(((
Çözümü cok basit bir psikologa danişin size yardım edebilecek tek kişi onlar ve kendiniz.
Basarılar