PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kızlar sinirlerim cidden tepemde of!....



Sayfa : [1] 2

dj_sinem_0106
12-12-2009, 20:48
ya az once esım aradı babası annesını evden kovmus annesı bır gece ıste yatmıs esıme oglum sızde kalayımmı demıs oda kabul etmıs yarın gelıyomus ayy bu ne sımdı ve ben yenı ogrenıyorum keısnlıkle ıstemıyorum ben 1 yıl bunlarla aynı evde oturdum tam kurtuldum derken kabus gerı donuyo ben bu gecede hıc uyuyamam allahım bu reva mı bana kızı var aılesı var gıtsın onlarda kalsın yaa esımdede var suc annesı demıskı sıneme sor oglum ona gore demıs aranızda tatsızlık cıkmasın demıs ama benım akıllı esım bana danısmadan anne sınem ne desın bır sey demez demıs ya allahım kac gunlugune gelıcek bu sımdı ben o eve gelın gıttgımde sankı eve gelın gelmedı uzerıe kuma gıtmıstım hangı yuzle gelebılıyo kı onların yzuunden bosanmaya karar verdım tam ayrı eve cıktım kurtuldum derken ... allah'ım aklıma mukayese ol yarabbım kızlar ne olur bır seyler dıyın hemde cok acele cıldırıyorum cunku ya ben annemlerde kalayım en ıyısı kendısı otursun anasıylaaaaaakötükedihüsokötükedihüso

office
12-12-2009, 20:52
her ne yaşamış olursanız olun (bakın ne yaşadığınızı bilmiyorum) ama o şuan resmen sokakta kalmış bir kadın. ne demek nereye giderse gitsin.

üstelik oğlumun evi diye habersiz gelip kurulmamış da. "oğlum karına sor" demiş
bilmiyorum tavrınız tuhaf geldi...

dj_sinem_0106
12-12-2009, 20:56
her ne yaşamış olursanız olun (bakın ne yaşadığınızı bilmiyorum) ama o şuan resmen sokakta kalmış bir kadın. ne demek nereye giderse gitsin.

üstelik oğlumun evi diye habersiz gelip kurulmamış da. "oğlum karına sor" demiş
bilmiyorum tavrınız tuhaf geldi...

annnesı babası var kızı var gıtsın onlarda kalsın

ama tabı bunu ben ıstedım elıme dussun dıye cok dua etmıstım

ya ıstemıyorum 1 yıl cektım aynı seylerı yasamak ıstemıyorum

gıtsın kadın sıgınma evınde kalsın onların yuzunden bosanıcaktık

herseyde onların sucu vardı hıc bırseyı unutamıyorummm

ya ben yenı kurulu duzen kurdum otel parasını vereyım gıtsın otelde kalsın bananeeeeeeeeeeee

shiftcan
12-12-2009, 21:03
bence böyle yapmayın aranızda ne geçmiş olursa olsun. gün gelir aynı durumda kalırsınız allah göstermesin. hayat bu kime ne olacağı belli olmaz.

şimdi sizin sıranız. öyle bir davranın ki size yaptıkları için utandırın.

aşk_meleği
12-12-2009, 21:04
bencede ne yaşamış olursanız olun tavrınız çok yanlış bu tavrı annesi sizde uzun bir süre kaldıktan sonra vermeniz daha yerinde olurdu ne yaşamış olursanız olun ortada bi gerçek var sizin kocam dediğiniz adamın annesi o eşinizi 9 ay boyunca karnında taşımış biri bu laflarınızı haketmemesi için yeterli sanırım

Bammbik
12-12-2009, 21:04
Bana göre aranızda ne yaşanmış olursa olsun eşinizin "ANNE"si hakkında konuşmalarınız hoş değil..

Muhtaç olmuş sizin evinize gelmek istemiş sizin şimdi onu ezmek için surat asmak değil, en iyi şekilde ağırlamanız gerekir diye düşünüyorum..

office
12-12-2009, 21:05
herhalde çocuğunuz yok, olsaydı bu kadar geniş konuşamazdınız... :olmaz:

ikoncan85
12-12-2009, 21:08
sana biraz hak vermiyor değilim çünkü zamanında belliki eşinle aranızda bayağı bir sorunun olmuş ama ne olursa olsun canım şu anda size ihtiyacı var sen elinden geleni yap baktın aynı huyları devam ediyor o zaman eşinle konuş belki 1-2 gün kalır daha sonra kızına falan gider mutlaka ama böyle yapma şimdiden kendi kendinide yeme boşyere neticede eşinin annesi

nnilüfern
12-12-2009, 21:08
geçmişe yönelikk ne yaşadınız bilemiyorum ama kendi kızına gitsinn annesi babasına gitsin demeniz çok yanlış erkek evladı varken tabiki size gelicek şuan sinirlisiniz o yüzden bukadar tepki gösteriyosunuz die düşünüyorum.biraz sakin olun bi gelsin bakalım kadın neler yaşadı noldu kocası neden evden kovdu arar kayınpederinizle konuşur barıştırırsınız. yazık ya

kronick
12-12-2009, 21:09
yaptığınız çok ayıp,ayrıca tavırlarınızda çok çirkin.
ne demek kadın sığınma evinde kalsın, ne demek parasını vereyim otelde kalsın.
nasıl bir insansınız siz.eşiniz annesini bu durumda eve alırken sizemi soracaktı birde?sokakta kalan sizin anneniz olsaydı siz sorarmıydınız?ben sormazdım...
düşmanınız olsa (ki ne yaşamış olursanız olun sonuçta eşinizin annesi) sokakta kalmasına gönlü razı olmaz insan olanın.
üstelik bu durumu kayınvalidenizin hatasını anlayıp,aranızın düzelebileceği bir fırsat olarak düşünmektense, durumu daha da facia haline getiriyorsunuz.
sokakta kalan annesini evinize kabul etmedikten sonra,hangi yüzle eşinizin koynuna gireceksiniz...
ayıp çok ayıp.
ve gerçekten yazık..
Allah size vicdan versin diyorum...

dj_sinem_0106
12-12-2009, 21:15
ya ben neden rahat olamıyorum ki neden yakamdan dusmuyolarkı allahım aglıyorum kımse benı anlamıyo bu kadar nefret durduk yeremı sızce benım rahatımız bozmasınlar ya gıtsın kendı kızıda var onda kalsın annesı babası var ya uzun kalırsa ben ne bıcım bır aıleye gelın gıtmısım ya evımı ayırdım gene huzurum yok yazıklar olsun bıktım bıktım bu arada annesı calısıyo sabah 7de cıkar aksam 7de gelır gelemz olasıca sey bende laptop kucagımda her zaman oldugu gıbı kk ye takılcam ayy off annemlerdemı kalsam kızlar lutfen ya ıcım cok acıyo unutamıyorum ben ne yaptıysam yaranamadım sımdı ne ısı var bende hıc benım yanımda olamayn ınsan ayy aglıyorum cıldırıyorum ankara dısına gıtmek ıstıyorum

nnilüfern
12-12-2009, 21:17
ya ben neden rahat olamıyorum ki neden yakamdan dusmuyolarkı allahım aglıyorum kımse benı anlamıyo bu kadar nefret durduk yeremı sızce benım rahatımız bozmasınlar ya gıtsın kendı kızıda var onda kalsın annesı babası var ya uzun kalırsa ben ne bıcım bır aıleye gelın gıtmısım ya evımı ayırdım gene huzurum yok yazıklar olsun bıktım bıktım bu arada annesı calısıyo sabah 7de cıkar aksam 7de gelır gelemz olasıca sey bende laptop kucagımda her zaman oldugu gıbı kk ye takılcam ayy off annemlerdemı kalsam kızlar lutfen ya ıcım cok acıyo unutamıyorum ben ne yaptıysam yaranamadım sımdı ne ısı var bende hıc benım yanımda olamayn ınsan ayy aglıyorum cıldırıyorum ankara dısına gıtmek ıstıyorum

şakamısın sen yaaaa:mymeka:

dj_sinem_0106
12-12-2009, 21:17
herhalde çocuğunuz yok, olsaydı bu kadar geniş konuşamazdınız... :olmaz:

cocugumda olsa farketmezdi yasadıklarımı unutamıyorum

dj_sinem_0106
12-12-2009, 21:19
şakamısın sen yaaaa:mymeka:

ne sakası be keske saka olsa kabus gerı donuyo

office
12-12-2009, 21:19
ya ben neden rahat olamıyorum ki neden yakamdan dusmuyolarkı allahım aglıyorum kımse benı anlamıyo bu kadar nefret durduk yeremı sızce benım rahatımız bozmasınlar ya gıtsın kendı kızıda var onda kalsın annesı babası var ya uzun kalırsa ben ne bıcım bır aıleye gelın gıtmısım ya evımı ayırdım gene huzurum yok yazıklar olsun bıktım bıktım bu arada annesı calısıyo sabah 7de cıkar aksam 7de gelır gelemz olasıca sey bende laptop kucagımda her zaman oldugu gıbı kk ye takılcam ayy off annemlerdemı kalsam kızlar lutfen ya ıcım cok acıyo unutamıyorum ben ne yaptıysam yaranamadım sımdı ne ısı var bende hıc benım yanımda olamayn ınsan ayy aglıyorum cıldırıyorum ankara dısına gıtmek ıstıyorum

valla kusura bakmayın da sizde pek "ne yaptıysam yaranamadım" havası yok. yani karşıdan böyle anlaşılıyor. daha ziyade "onlar beni sevmedi, bende onları sevmiyorum" gibi bir durum var sanırım. ama bir insanın oğlunun evine gelmesi-kalması için gelinine tapmasına gerk yok ki.

şöyle düşünün eşiniz sizin annenize kıl olsa ve kadın sokakta kalsa ne yapardınız???
sizde onunla sokakta yaşardınız herhalde...

Bammbik
12-12-2009, 21:19
Allah Allaaah akannehir ne yapayım fikir verin diyorsun da yazılanları okumadın sanırım

Kardelen
12-12-2009, 21:22
Ben kayınvalidenize çok acıdım şimdi ya:gitme:

office
12-12-2009, 21:23
cocugumda olsa farketmezdi yasadıklarımı unutamıyorum

valla dilinizi ısırın, tahtalara vurun büyük konuşmayın. gün olur devran döner. sizi de gelininiz koyar kapının önüne....

er_ca
12-12-2009, 21:24
canım sen o eve gelin gidince o sana ne kötülük yaptıysa sen şimdi o senin evine geldiğinde iyi niyetinle çıkar acısını.

iyiliik en güzel intikamdır.

o kadın şimdi yorgun mutsuz üzgün.... ona destek ol. iyi davran. ve eski günlerde keşke böyle davranmasaydınız annecim diye de üzüldüğünü anlat.

emin ol onu güzel ağırlayınca geçmiş günlerden intikamını almış olacaksın.
içinde ki o ateş soğuyacak. iyi olacak.

dj_sinem_0106
12-12-2009, 21:24
yaptığınız çok ayıp,ayrıca tavırlarınızda çok çirkin.
ne demek kadın sığınma evinde kalsın, ne demek parasını vereyim otelde kalsın.
nasıl bir insansınız siz.eşiniz annesini bu durumda eve alırken sizemi soracaktı birde?sokakta kalan sizin anneniz olsaydı siz sorarmıydınız?ben sormazdım...
düşmanınız olsa (ki ne yaşamış olursanız olun sonuçta eşinizin annesi) sokakta kalmasına gönlü razı olmaz insan olanın.
üstelik bu durumu kayınvalidenizin hatasını anlayıp,aranızın düzelebileceği bir fırsat olarak düşünmektense, durumu daha da facia haline getiriyorsunuz.
sokakta kalan annesini evinize kabul etmedikten sonra,hangi yüzle eşinizin koynuna gireceksiniz...
ayıp çok ayıp.
ve gerçekten yazık..
Allah size vicdan versin diyorum...

allah benım yasadıklarımızda sızın basınıza versın ınsallah kızınız vardırda onunda basına gelır bu yazdıklarınıza ancak bole dıyebılıyorum o kadar cıgerım yanıyokı asıl sıze yazık ben yasadıklarımı konu halınde gene yazmıstım bıraz arastır ıstrsen ıns. aynılarını yasarsın

office
12-12-2009, 21:24
Allah Allaaah akannehir ne yapayım fikir verin diyorsun da yazılanları okumadın sanırım

yok okudu da bizi takmıyo kanımca kafamçokkarıştı
birazdan "haklısın valla koy kapının önüne" diyen biri çıkar diye bekliyo sanırım :1closedeyes:

kronick
12-12-2009, 21:25
ya ben neden rahat olamıyorum ki neden yakamdan dusmuyolarkı allahım aglıyorum kımse benı anlamıyo bu kadar nefret durduk yeremı sızce benım rahatımız bozmasınlar ya gıtsın kendı kızıda var onda kalsın annesı babası var ya uzun kalırsa ben ne bıcım bır aıleye gelın gıtmısım ya evımı ayırdım gene huzurum yok yazıklar olsun bıktım bıktım bu arada annesı calısıyo sabah 7de cıkar aksam 7de gelır gelemz olasıca sey bende laptop kucagımda her zaman oldugu gıbı kk ye takılcam ayy off annemlerdemı kalsam kızlar lutfen ya ıcım cok acıyo unutamıyorum ben ne yaptıysam yaranamadım sımdı ne ısı var bende hıc benım yanımda olamayn ınsan ayy aglıyorum cıldırıyorum ankara dısına gıtmek ıstıyorum

ya zaten kadın sabah 7 akşam 7 evde yok.bide gelemez olasıca diyorsunuz yaa:1shok:
bu düşünceler,bu niyetlerle demekki başınıza gelen her şeyi hak etmişsiniz.
bu arada yuvamı bozuyorlardı diye kaynananıza kızmayın boşuna.
eşinizden şiddet görmüşsünüz defalarca.
eşiniz adam değilmişki zaten.kayınvalideniz melek olsa sonuç değişmeyecekti.

ikoncan85
12-12-2009, 21:25
canım sana özelden msj attım

nnilüfern
12-12-2009, 21:26
allah benım yasadıklarımızda sızın basınıza versın ınsallah kızınız vardırda onunda basına gelır bu yazdıklarınıza ancak bole dıyebılıyorum o kadar cıgerım yanıyokı asıl sıze yazık ben yasadıklarımı konu halınde gene yazmıstım bıraz arastır ıstrsen ıns. aynılarını yasarsın

:mymeka::mymeka:

office
12-12-2009, 21:26
allah benım yasadıklarımızda sızın basınıza versın ınsallah kızınız vardırda onunda basına gelır bu yazdıklarınıza ancak bole dıyebılıyorum o kadar cıgerım yanıyokı asıl sıze yazık ben yasadıklarımı konu halınde gene yazmıstım bıraz arastır ıstrsen ıns. aynılarını yasarsın

arkadaşım biz senin her konunu incelemek zorundamıyız ya aaaa
işine gelmeyince yapıştır bedduayı, şöyle bir konuya sen ne yorum yapardın.

he tamam koy kadını kapıya olduuuuu???

dj_sinem_0106
12-12-2009, 21:26
canım sen o eve gelin gidince o sana ne kötülük yaptıysa sen şimdi o senin evine geldiğinde iyi niyetinle çıkar acısını.

iyiliik en güzel intikamdır.

o kadın şimdi yorgun mutsuz üzgün.... ona destek ol. iyi davran. ve eski günlerde keşke böyle davranmasaydınız annecim diye de üzüldüğünü anlat.

emin ol onu güzel ağırlayınca geçmiş günlerden intikamını almış olacaksın.
içinde ki o ateş soğuyacak. iyi olacak.


yarın gelıyo konusuruz esıme soledım babanıda cagır dıye nıyetım barıstırıp yollamak

kronick
12-12-2009, 21:31
allah benım yasadıklarımızda sızın basınıza versın ınsallah kızınız vardırda onunda basına gelır bu yazdıklarınıza ancak bole dıyebılıyorum o kadar cıgerım yanıyokı asıl sıze yazık ben yasadıklarımı konu halınde gene yazmıstım bıraz arastır ıstrsen ıns. aynılarını yasarsın

boşuna beddua etmeyin bence.
döner gelir yine sizi bulur.
kızım yok,oğlum var.
yazdıklarınızıda okudum merak etmeyin.
eşinizden şiddet gördüğünüzüde okudum, arayan müşterisini geri arayıp ağzınıza geleni saydığınızıda.
siz bu tavırlarınızı değiştirin önce.
bu şekilde kavgacı ve negatif olduğunuz sürece hayat size aynısını geri verir.
kusura bakmayın hanımefendi.
benim kitabımda ne olursa olsun düşene bir tekme vurmak yazmaz.
hele bu kişi eşimin annesiyse.
(tabi bu noktada değer verdiğim bir eşimin olması lazım.sizinki gibi şiddetle bezeli bir evliliğim olsa sanırım eşime değer vermezdim.ayrılırdım.yok ayrılamıyor öyle veya böyle hala beraber oluyorsam tüm yaşadıklarım için yinede kızmam gereken kişi eşimdir,annesi değil.)

dj_sinem_0106
12-12-2009, 21:33
ya ben bılyıorum kı bunların dertlerı bıtmez bıze etkı yapıyolar o benı ısıne gelmeyınce evıme ıkılık saldınız dıye msj lar cekıyodu ogluna ıkıdebır kovuyodu ya ınanın mayıstan berı ılac kullanıyorum kızlar anlamıyosunuz bana vıcdanın yokmu dıyen oluyo ya benı defalarca magdur eden ınsanlar sımdı magdur olmus benım amacım benım evımde huzursuzluk cıkmasın artık onların yzunden ben derdımı anlatamadımki kımıne gore vıcdansız kotu gelın oldum allah bılıyo ne dıyım bır sey dmeıyom artık ya

nerbay
12-12-2009, 21:35
arkadaşlar,bence şuan dj-sinem,yazdığınız mesajlara çok mantıklı bakamıyor.morali bozuk ve bayağı bi stresli.o yüzden sizin yazdığınız iyi niyetli mesajlara ters tepki veriyor ve sizlerede patlıyor.hiçbirimiz onun ne yaşadığını elbette bilemiyoruz.ama onun istediği gibi mesajlar yazmadık diyede hiçbirimize beddua etmeye hakkı yok.evlenebilecek kadar,olgunluğa erişmiş bir bayana yakışmıyor.lütfen biraz daha sakin olmaya çalış.rabbimden herşeyin hayırlısını dile.zaten eninde sonunda kayınvaliden eşiyle barışıp gidecek.

simanur
12-12-2009, 21:36
arakadaşlar burda sizde zaman ayırıp bişiler paylaşmak istiyorlar..ama siz sinir harbi içerisinde millete saldrıyorsunuz,ne kadar doğru bu davranışınz böle yaparak hiç bişi geçmez elinize beddua etmekte yakışmıyor bence..lütfen biraz üslübünüze dikkat edın

kronick
12-12-2009, 21:37
ya ben bılyıorum kı bunların dertlerı bıtmez bıze etkı yapıyolar o benı ısıne gelmeyınce evıme ıkılık saldınız dıye msj lar cekıyodu ogluna ıkıdebır kovuyodu ya ınanın mayıstan berı ılac kullanıyorum kızlar anlamıyosunuz bana vıcdanın yokmu dıyen oluyo ya benı defalarca magdur eden ınsanlar sımdı magdur olmus benım amacım benım evımde huzursuzluk cıkmasın artık onların yzunden ben derdımı anlatamadımki kımıne gore vıcdansız kotu gelın oldum allah bılıyo ne dıyım bır sey dmeıyom artık ya

eşin seni kayınvaliden yüzündenmi dövdü?
onun yüzündenmi ayrılamacaktınız?
velev ki kayınvalidenin gaza gelmesiyle dayak yedin.
bir kere iki kere etkiler annesi eşini.
ama sen evlendiğinden beri şiddet görmüşsün.
senin eşin adam değilmiş,annesinin ne suçu var.
babasına çekmiş eşin demekki.
sen sorunun kendisini yani eşini görmezden geliyorsun.
bir yara var.(eşin)
sen bu yarayı tedavi edeceğine kaşıyanlara kızıyorsun.
sen bu adamla ömrünü geçirerek zaten kendine acımadığını gösteriyorsun.başkası sana acırmı hiç?
ettiğin bedduaları sinirinden ettiğini düşünüyor,sana kızmıyorum bile.
otur düşün ve imkanın varsa bu saçma evliliğide sürdürme.

_masal_
12-12-2009, 21:39
yaa ne kadar komik istediği yorumları alamayan yaa sizi de görelim diyor ya da beddua ediyor.... mesajlarının başlarına şunu ekleseler ne güzel olcak: olumsuz yorum yapcaksanız hiç yapmayın(!)

TOTALE
12-12-2009, 21:41
:olmaz:Arkadaşım yazdıklarını okuyunca çok üzüldüm.inanamadım.belkide inanmak istemedm.
bak kadını eşi sokağa atmış diyorsun.1 gece iş yerinde yatmış.yazık günah değilmi?geçmişte ne yaşanmış olursa olsun tavrın kabul edilir değil.eşine karşı dişini sıkman lazımdı.eşinin gözünde değerin ne olur bilemem.bak genede eşine sor demiş kadın.
senin zaten hemen neden gelmediğine dair kaynana kızman lazımdı.anne olacaksısn sende kaynana olacan.bu durumda senin annende olabilirdi?eşin sana karşı çıkmış olsa?
vicdanın sesini dinlemeni tavsiye ederim

Bir_kadin
12-12-2009, 21:42
canım sen o eve gelin gidince o sana ne kötülük yaptıysa sen şimdi o senin evine geldiğinde iyi niyetinle çıkar acısını.

iyiliik en güzel intikamdır.

o kadın şimdi yorgun mutsuz üzgün.... ona destek ol. iyi davran. ve eski günlerde keşke böyle davranmasaydınız annecim diye de üzüldüğünü anlat.

emin ol onu güzel ağırlayınca geçmiş günlerden intikamını almış olacaksın.
içinde ki o ateş soğuyacak. iyi olacak.



kesinlikle katiliyorum! iyilik en guzel intikamdir..
sizi acitmis, uzmus belliki gurursuzluk yapacak kadarda aci durumda kendisi. Buyukluk sizde kalsin. Bir firsatini bulun guzelce eski gunlerde onun sizi ne kadar acittigini dile getirin o anlar anlamamazliktan gelse bile ve bence cok az kalir geri doner. opuyorumnanaktan

askitom_85
12-12-2009, 21:54
Cnm ne yasadın bılemem ama
buykluk sende kalsın al onu evıne
al kı yaptıgın ıyılıkten utanıp
vıcdanıyla basbasa kaldıgında hatasını anlasın
su an cok sınırlısın ama lutfen kımseye beddua etme
bu sana ıyılık getırmez
hepımız sana yardımcı olmaya calısıyoruz
bende gorumcemı pek sevmem
bana yapmadıgı kalmadı
ama evıme gelse
basımın ustunde yerı var
neden?
Cunku esımın ablası
tek sebep yeterlı

egzantirig
12-12-2009, 22:09
bence kocanız size sormamalı annesini eve getirmeli.
kaç sene bak büyüt gelinler böle yapıo tuhaf

duyguud
12-12-2009, 22:14
Nekadar tepki aldnız farkındamıısnız.yaptığınız çok yanlış bizden sizi desteklememizi istemeyin bide sokakta kalmış bi insana yardım ettiğinizi düşünün ki o sizin anneniz, sevdiğiniz adamın annesi kendi annenizi düşünün o durumda lütfen çok alçalmayın bence kocanızın gözünde...

EU3
12-12-2009, 22:19
:umursamaz:

Efsane
12-12-2009, 22:35
yaptığınız çok ayıp,ayrıca tavırlarınızda çok çirkin.
ne demek kadın sığınma evinde kalsın, ne demek parasını vereyim otelde kalsın.
nasıl bir insansınız siz.eşiniz annesini bu durumda eve alırken sizemi soracaktı birde?sokakta kalan sizin anneniz olsaydı siz sorarmıydınız?ben sormazdım...
düşmanınız olsa (ki ne yaşamış olursanız olun sonuçta eşinizin annesi) sokakta kalmasına gönlü razı olmaz insan olanın.
üstelik bu durumu kayınvalidenizin hatasını anlayıp,aranızın düzelebileceği bir fırsat olarak düşünmektense, durumu daha da facia haline getiriyorsunuz.
sokakta kalan annesini evinize kabul etmedikten sonra,hangi yüzle eşinizin koynuna gireceksiniz...
ayıp çok ayıp.
ve gerçekten yazık..
Allah size vicdan versin diyorum...

alkisalkisalkis alkisalkisalkis alkisalkisalkis

akasya26
12-12-2009, 22:44
yaşadığınız olaylar neticesinde öfke, nefret biriktirmişsiniz
olumsuz hisler besliyorsunuz.. fakat olumlu hissetmiyorsunuz anlamına gelmez bu, ayırtedemiyorsunuz galiba.. çok da normal bence..
belki sizin zaten var olan bazı yaralarınıza dokunuldu, ve normalden daha tepkili duygular hissettiniz, hissediyorsunuz..
ne yaşadığınızı bilmeden annedir babadır kardeştir yapmak lazımdır gibi kalıplara inanmam.. davranışlar sıfat tanımaz çünkü.. hatta bazen en yakınımızdan en can alıcı üzüntüler yaşayabiliriz..
ama siz insaniyetliğinizden sokakta kalmış birisine en azından kalıcı çözüm bulununcaya kadar duygularınızdan arınmış bir şekilde, eskileri bir müddet karıştırmadan kucak açabilirsiniz ..
artık hep bende kalıcak, n'olcam ben düşüncesi yıpratıyor sizi
kalıcı çözüm oluncaya kadar idare edebilirsiniz belki.
ben olsam imkânlarımı esirgemezdim.. sınırlı bir zaman çünkü.. hep olacağını düşünsem sizin gibi telaşlanabilirdim..
sabit düşünmeyin.. sorunlar çözülmek içindir.. sizin de onayınızın olduğu bir çözüm yolu vardır muhakkak..
problemin varlığından ziyade çözüm odaklı konuşun eşinizle..

iLayda
12-12-2009, 22:47
ya kadın zor durumdaymış, eşin ne yapsaydı yani anne gelme karım seni istemiyor mu deseydi, ne kadar kötü olursa olsun o kadın onun annesi ve sahip çıkmak zorunda. kızına gitsin diyorsunuz belki oradada damadından çekiniyor ya da damat istemiyor.
ya Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin, geçmişte sorunlarınız olmuş tamam da şuanda bence bunların hesabını yapmayın, zaten çalışıyormuş sabah gidip akşam geliyormuş. siz yine kucağınızda laptopla kk ya takılırsınız. 24 saat kesintisiz takılmıyorsunuz herhalde, sizin için ne hazırlıyorsan kayınvaliden de ondan yer. yani özel bişey de hazırlamazsınız. hayat bu kimin başına ne geleceği belli değil, yarın öbürgün sizin ailenizden birinin başına benzer durum gelse ve eşiniz kabul etmese, sığınma evine gitsin dese tavrınız ne olurdu acaba merak ediyorum :olmaz:

carefully
12-12-2009, 22:53
aman allahım böyle gelini düşmanımın başına bile vermesin aman aman evlerden ırakkk....bu ne ya unutma düşmez kalkmaz bi allah sen kim oluyorsunda kadına beddua ediyorsun kocanın annesi sana mı soracak böyle zor durumda utan utan.... işte evlat büyütoruz o kadar emek veriyoruz biri geliyo kendini paşa sanıp ahkam kesiyor kocana acıdım bir de o zavallı kadıncağıza ...maaşını verse kabul eder misin hani çalışıyor ya o bakımdan ....

KIRMIZIdonluKIZ
12-12-2009, 22:55
canim sinirlerine hakim ol azcik sakin ol, kendine zarar verirsin , cok bagiran hakli olmuyor aksine derdini anlatamaz
o degilde kayinbaban neden kaynanani kovuyor, erkek adam kendi gider karisini atmaz sokaga:umursamaz::mymeka:

küçük dünya
12-12-2009, 23:01
Senin annen aynı durumda olsa için el vericekmi ????
Annesi o ya ötesi varmı.

nisan annesi
12-12-2009, 23:03
ilerde kendi annenizin aynı durumda oldugunu düşünüp eşinin senin gibi düşündüğünü düşünsene bencede tavrın biraz tuhaff..ha tabikide bakmakla hükümlü değilsin o senin vicdanına kalmış bişiy artıkk

TatLiGaci
12-12-2009, 23:06
Geçmişinizde kötü günler yaşamış olabilirsiniz..
Eşine.. karına sor demiş..
Eşin ne demeliydi..Ay dur karıma bi sorayım iizin verirse ,sokakta kalacağına ,bize gel bari mi demeliydi?CADIARZU
Kadın demekki damadının,anne babasının kulağına gitmesini istemediğinden ,oğlunu tercih etmiş..
Sen de madem o kadar beddua ettiysen..bak kabul olmuş.kadın senin eline düşmüş..:kızgın:
Sesini çıkarmadan evine kabul edecektin..
Bundan iyi koz mu olur sana..:kızgın:
O zaman kayınvaliden sana yaptığı hataları anlardı..
Ama sende ayrı eve çıktım diye burnu büyüklük ediyorsun..

Gülsüm Sultan
12-12-2009, 23:09
Yaradan ne veriyorsa hayirlisini versin....evladinda, isinde, gücünde...ama en önemlisi ellere karistigmiz vakit vicdan sahibi insanlarla karsilastirsin.

Burda milletin evladlarina beddua edecegine, otur bir sakin kafa ile düsün, sokakta kalan senin Annen olsaydi, dur Anne hele kocama sorayim, hayir derse kadin siginma evine götürürüm seni diyebilecek kadar vicdansiz olabilirmiydin?

Ana bu arkadasim, en kötü Annede olsa, insan hic sokakta birakabilirmi?

Kaynanam 30 yil kaynana ile kayinpederle yasadi, neler cekmediki?
Hakaret, Siddet, dogru düzgün bir evlilik hayati bile sürdüremedi.....ikisinede ölene kadar bakti, yatalak oldular, altlarini aldi, yemeklerini yedirdi....
Kaynanasi ölmeden evvel apartmanla dükkani kendi cocuklarina degil ona birakti, ben seni istememistim kizim ama sen bana kendi kizlarimdan daha öte oldun, hakkini helal et diye yalvardi.
Maddiyat önemli degil tabiki, dünya mali ne olacak? Lakin yinede kayinvalidesi ona verdigi degeri böyle göstermek istemis, kactane cocugu varken gelinin üstüne yapmis tüm malini mülkünü.....:delphin:

Hicbirseyde birakmasaydi yine bakardim kizim dedi bana.....Ben Allah rizasi icin yaptim!

Affetmek iyilerin intikamdir.......Umarim birgün sende bunu anlarsin

Sensible
12-12-2009, 23:11
Bence sizin yaptiginiz daha cirkin birsey.
Evet, belki cok sey yasadiniz, cok cektiniz o kadindan.
Ama suanda sokakta kalmis. Ve ayrica esine sineme sor aranizda tatsizlik cikmasin demis.
Aranizda tatsizlik cikmasin diyen bir kaynana, gecmiste ne gibi seyleri sorun ederek sizi ayirmaya calisir düsünmekten alamadim kendimi.
Kabul edin, gelsin kalsin.
Ayni duruma sizde düsebilirsiniz. Hayat öyle birseyki, ben o durumda asla olmam desenizde, Allah öyle bi getiriyor ki o duruma.
Kabul edin, iyilik sizde kalsin.

dj_sinem_0106
12-12-2009, 23:13
kesinlikle katiliyorum! iyilik en guzel intikamdir..
sizi acitmis, uzmus belliki gurursuzluk yapacak kadarda aci durumda kendisi. Buyukluk sizde kalsin. Bir firsatini bulun guzelce eski gunlerde onun sizi ne kadar acittigini dile getirin o anlar anlamamazliktan gelse bile ve bence cok az kalir geri doner. opuyorumnanaktan

haklısın canım yarın bunu yapıcam sımdı bıraz ıyım bır an cıldırdım kusuruma bakmayın yemın ederım cok ama cok agır seyler yasadım ondan bır an gozum dondu kırdıgım uzdıugum arkadaslar hepınızden ozur dılerım yarın aksam olanı bıtenı yazıcam sızlere canlar tekrar ozur

TatLiGaci
12-12-2009, 23:15
ıyi bari biraz vicdana gelmişsin..

mors
12-12-2009, 23:18
nefretini anliyorum,ama merhametsizligine anlam veremiyorum..bende birtakim seyler yasadimm..cok uzuldum..ama karsimdakine ne hali varsa gorsun diyemedim..sende yasadiklarina simdilik sunger cek boyle sadece kendini uzersin..bak ilerde seninde evladin olur caresiz kalirsin cocunun yanina gelin var diye gidemezsin..sakin niyetini bozma arkadasim..nefret etmek,sokakta birakmak sana birsey kazandirmaz..evine alirsin gerekeni yaparsin esinde babasiyla konusur cozum bulunur..sizde kaliyor diye samimi olmak zorunda degilsin zaten.
herkes gunahlarinin cezasini ceker..sende boyle yaparak kayinvalidenin sana yaptigi yanlislari,sende ona yapma..
kizinin evine bir anne gidemez gitsede o evde rahat edemeyecegini dusunur..yoksa amaci senin huzurunu bozmak degil..otur,sakinles ve dusun.o yanlis yapti diye sende yapma.simde boyle dusunuyorsun ama ileride vicdan azabi cekersin...
umarim hersey duzelir en kisa zamandaa..:teselli:

KelebekAfyon
12-12-2009, 23:22
düsene bir tekmede sen vurma.tut elınden kaldır bence hayat cok garıp bır gun aynı seyler herkesın basına gelebılır.yanı senınde.:delphin:

_masal_
12-12-2009, 23:25
haklısın canım yarın bunu yapıcam sımdı bıraz ıyım bır an cıldırdım kusuruma bakmayın yemın ederım cok ama cok agır seyler yasadım ondan bır an gozum dondu kırdıgım uzdıugum arkadaslar hepınızden ozur dılerım yarın aksam olanı bıtenı yazıcam sızlere canlar tekrar ozur


ee bi zahmet özür dileyin yani,özellikle de beddua ettiğiniz arkadaştan.....

mutsuz82
12-12-2009, 23:34
Ben sana hak veriyorum canım eşin tek çocukta değilmiş bi kızı daha var neden oğlunda kalmak istiyor ki biraz da kızında kalsın oda evlat değil mi yani bende bu anne baba mevzu yüzünden nişanlımdan ayrıldım oda 6 kardeş olmasına rağmen bi bekar nişanlım olunca onun üstüne binmişlerdi ikisine de o bakıyordu senelerdir bizde bu yüzden senelerdir evlenemedik ve bu sene benimde canıma tak dedi ayrıldım bende gıcık oluyorum bencil ebevyenlere yaw :oklava:

adiyef
12-12-2009, 23:36
arkadaşa baya bi tepki gösterilmiş.üzülmekte haklı bence kendine kötü şeyler yaşatmış bir insanın evine gelmesine üzülebilir.haklısın canım çok eğer sana kötü şeyler yaşattılarsa gelmesine üzülebilirsin.ama malesef yapacak birşeyin de yok.mecburen kalacak.çünkü sizde kalması uygun.eşinede kızmışsın,ama kızma bence çünkü annesi bu durumdayken onu ortada bırakamazki.annesi eşinede sor demiş ama dur anne onada bir sorayım diyemezdiki,mecburen oda ister gel dedi.bence senin yapacağın eşinle aranın bir daha bozulmasına izin verme.eşinede tepki gösterme.annesi bir sorun çıkarırsa da eşin bunu görecektir sorun çıkaran sen olma sakın.inşallah bu durum uzamadan çözülür.

dj_sinem_0106
12-12-2009, 23:41
İyi bari biraz vicdana gelmişsin..

ya kızlar allah askına ben vıcdansız kotu bırı degılım kotu gelınde hıc olmadım bu gune kadar ne annesıne ne babasına nede yedı sulalesıne en ufak bır saygısızlık yapmadım yapmamda ama bana yapılan ne ıyılıgı nede kotulugu unutamıyorum bız 1 yıl aynı evde oturduk zaten sureklı kavgalılardır hep oleler kadın kocasına bılmem ne cocugu kocası karısına bılmemnene bılmemne yaptıgımın karısı dıye hıtap ederlerdı evde gelınmı var kımın umrunda ınanın mayısta ayrılmıstım evden esımde ıyıce koputmustu yasadıklarım yetmezmıs gıbı bıde bosanma kararı almısım evden ayrılmısım 1 tel yok nıye gıttın oglumuzu dınledık bıde kızım senı dıneleyelım demedıler ben onlara her sekılde baktım hızmetımde hurmetımde dort dortluktu ama degerım koca bır sıfır oldu bıde karı koca kavga yaparlar kocası gelınde zaten sneı sevmıyo dıye ortaya bır laf et sınem krız gecırsın durduk yere esımın telıne annesınden msjlar evıme ıkılık saldınız gelmeyın bılmem ne kı halen msjları duruturum telımde sılmedım yanı karı koca sureklı kavga ve durduk yere bzıde nasbımızı alıyoz ee sımdıde bole olursa beım bunu kaldırcak gucum yok bu arada herkez annemden bahsetmıs benım annem le babam severek evlılık yapmıslar bırbırlerıne sslerı bıle yukselmez ve benım annem 2005te felc gecırdıkyuzde 70 agır ozurlu bır tek sag kolu calıyo canım babam annemın altından alır yemegınıyedırı banyosunu yaptırır ve tek duasıda allahım benden 1 dk once ölsun(annem yanı)sonra ben öleyim der cunku annem gerıde kalmasın dıye oel dua eder babam ben aılemde yuksek ses bıle duymadım ama orda hersey var evı ayırdım dıye ustlendıgım solenılmıshayır alakası yok sadece hep benım huzurum kactı evı ayırmısım gene mı bunların kavgalkarı normal oturmaya gelsınler kı gecen pazar zaten gelmıslerdı 9 cesıt hazırlık yaptım ıkramlıklarım harıc ınanın hıc otumadım ama kavga huzumunyenıden bozulması bır daha o gunlerı yasamak allah kımseye yasatmasın halen derın ızlerını yasıyorum esımde benı sureklı dovmedı ne olduysa evlıgımın ılk yılı olmustukı bunu yazmıstım bosanma davamı acmıs evı terk etmıstım her musıbette bın hayır varmısesımle barısıp ayrı evımızı actık bosanmamın yanı sıra ceza davalarıda acılmsıtı cunku zaten sıkayette bulunmustum bunlaroda yazmıstım cezasını da aldızaten kaynanama yarın akıl vermeyı dusunuyorum senı evden naısl kovar sen onu at 4320 sayılı kanun la 100 mt yanına bıle yalasamaz ıs yerınede gelemez sıddete veya korkuya yonelık soz veya davranıslarda bulunamaz dıye (esıme verılmıstı) kanun kadından yana zaten esımde aynı saatlerde babaısnı cagırsın evde konusalım dertelrı neymıs hata te taraflı olamz bunlar hep bole kavga kufur yanı esımın konsuması falan ıse yaramaz bunudabılıyorumda ınsallah huzurum kacmaz

Gülsüm Sultan
12-12-2009, 23:44
Ben sana hak veriyorum canım eşin tek çocukta değilmiş bi kızı daha var neden oğlunda kalmak istiyor ki biraz da kızında kalsın oda evlat değil mi yani bende bu anne baba mevzu yüzünden nişanlımdan ayrıldım oda 6 kardeş olmasına rağmen bi bekar nişanlım olunca onun üstüne binmişlerdi ikisine de o bakıyordu senelerdir bizde bu yüzden senelerdir evlenemedik ve bu sene benimde canıma tak dedi ayrıldım bende gıcık oluyorum bencil ebevyenlere yaw :oklava:

Bunun bencilikle ne alakasi var anlamadim?
Kadin sokakta kalmis, keyfinden gitmiyorki!:delphin:

BuzlarUlkesi
13-12-2009, 00:51
kadin sokakta mi yatsin?
yarin birgün boyunca cocugunuz olsa Allah korusun basiniza böyle birsey gelse anneniz babanizin evi mi kendi evladinizin yaninda mi kalirsiniz..
yada ayni sekilde senin annen olsa sinirlerin yine ayni sekil tepene cikar mi?
valla seni bilmemde benim cinler tepeme cikti su yazi sekiline..
bu insanlar neden bu kadar acimasiz oluyor kadin bide izin istemis valla ne olursa olsun tabiki OGLUNUN evi gelecekte kalacakta 9 ay karninda sen degil annesi tasidi..
bana cok vicdansiz geldi yazim sekliniz..Allah kalbinize merhamet versin

kronick
13-12-2009, 01:56
ya kızlar allah askına ben vıcdansız kotu bırı degılım kotu gelınde hıc olmadım bu gune kadar ne annesıne ne babasına nede yedı sulalesıne en ufak bır saygısızlık yapmadım yapmamda ama bana yapılan ne ıyılıgı nede kotulugu unutamıyorum bız 1 yıl aynı evde oturduk zaten sureklı kavgalılardır hep oleler kadın kocasına bılmem ne cocugu kocası karısına bılmemnene bılmemne yaptıgımın karısı dıye hıtap ederlerdı evde gelınmı var kımın umrunda ınanın mayısta ayrılmıstım evden esımde ıyıce koputmustu yasadıklarım yetmezmıs gıbı bıde bosanma kararı almısım evden ayrılmısım 1 tel yok nıye gıttın oglumuzu dınledık bıde kızım senı dıneleyelım demedıler ben onlara her sekılde baktım hızmetımde hurmetımde dort dortluktu ama degerım koca bır sıfır oldu bıde karı koca kavga yaparlar kocası gelınde zaten sneı sevmıyo dıye ortaya bır laf et sınem krız gecırsın durduk yere esımın telıne annesınden msjlar evıme ıkılık saldınız gelmeyın bılmem ne kı halen msjları duruturum telımde sılmedım yanı karı koca sureklı kavga ve durduk yere bzıde nasbımızı alıyoz ee sımdıde bole olursa beım bunu kaldırcak gucum yok bu arada herkez annemden bahsetmıs benım annem le babam severek evlılık yapmıslar bırbırlerıne sslerı bıle yukselmez ve benım annem 2005te felc gecırdıkyuzde 70 agır ozurlu bır tek sag kolu calıyo canım babam annemın altından alır yemegınıyedırı banyosunu yaptırır ve tek duasıda allahım benden 1 dk once ölsun(annem yanı)sonra ben öleyim der cunku annem gerıde kalmasın dıye oel dua eder babam ben aılemde yuksek ses bıle duymadım ama orda hersey var evı ayırdım dıye ustlendıgım solenılmıshayır alakası yok sadece hep benım huzurum kactı evı ayırmısım gene mı bunların kavgalkarı normal oturmaya gelsınler kı gecen pazar zaten gelmıslerdı 9 cesıt hazırlık yaptım ıkramlıklarım harıc ınanın hıc otumadım ama kavga huzumunyenıden bozulması bır daha o gunlerı yasamak allah kımseye yasatmasın halen derın ızlerını yasıyorum esımde benı sureklı dovmedı ne olduysa evlıgımın ılk yılı olmustukı bunu yazmıstım bosanma davamı acmıs evı terk etmıstım her musıbette bın hayır varmısesımle barısıp ayrı evımızı actık bosanmamın yanı sıra ceza davalarıda acılmsıtı cunku zaten sıkayette bulunmustum bunlaroda yazmıstım cezasını da aldızaten kaynanama yarın akıl vermeyı dusunuyorum senı evden naısl kovar sen onu at 4320 sayılı kanun la 100 mt yanına bıle yalasamaz ıs yerınede gelemez sıddete veya korkuya yonelık soz veya davranıslarda bulunamaz dıye (esıme verılmıstı) kanun kadından yana zaten esımde aynı saatlerde babaısnı cagırsın evde konusalım dertelrı neymıs hata te taraflı olamz bunlar hep bole kavga kufur yanı esımın konsuması falan ıse yaramaz bunudabılıyorumda ınsallah huzurum kacmaz

bak canım yaşadıkların hiç kolay şeyler değil tahmin edebiliyorum.
insanın ufacık bir huzursuzlukta nasıl canı sıkılıyor,kaldıki dayak falan.bunlar çok ağır şeyler.
kimse sana yaşadıklarını unut,herkesi herşeyi koşulsuz affet demiyor.
ama sonuçta ne yaşamış olursanız olun ortada sokakta kalmış bir kadın var ve bu kadın eşinin annesi.
bu noktada bazı şeyleri (bi arkadaşında yazdığı gibi) bir süreliğine rafa kaldırabilirsin.
benim ve zannediyorum çoğunluğun demek istediği buydu.
yarın çocuğun olunca göreceksin.
evlat ne kadar kötü olursa olsun yinede evlattır.anne babasını dövüyorda evlat yinede atılmıyor.okuyoruz,görüyoruz.
anne babada böyledir.ne kadar kötü olurlarsa olsunlar neticede eşinin annesi.bu taraftan bakmaya çalış birde.
sakinleşirsen daha mantıklı hareket edeceksin.
kolay gelsin.

aSkiTo
13-12-2009, 02:21
yazanlara bile beddua etmenizden sizin nasil bir karaktere sahip oldugunuz belli oluyor.

her ne olursa olsun.. o sokakta kalmis bir anne !

insanlik duygularinizi heptenmi yitirdiniz?
bence bir piskologa gözükün.

seda06
13-12-2009, 11:29
inanmıyorum ya şakamı bu...şuan sokakta kalmış bi kadın doğurup büyüttüğü oğlundan yardım istiyor ve siz gitsin başka yerde kalsın diyosunuz,öz oğlu bakmazsa sahip çıkmazsa elin oğlu damadı neden sahip çıksın yada şu saatten sonra annesinin yanınamı dönsün?? kendinizi o kadının yerine koyun oğlunuz karısı istemiyo diye sizi istemiyo aman Allahım Allah korusun...şuan 3 buçuk hamileyim böyle bir nankörlükle karşılaşacağımı düşünüyorumda ilerde.... neyse sizi vicdanınıza davet ediyorum...

dove
13-12-2009, 11:37
size eziyet etmiş canınızı yakmış olabılır
ama büyüklük denen şey sizde kalsın ıstıyorsanız, mesafelı ama saygılı bır şekılde ağırlamalısınız bence. en azından 1-2 gün. baktınız aynı tutumu devam edıyor, bu defa gitmesını sağlarsınız.

her yapılan kötülüğe kötülükle karşılık verirsek............

sahrud72
13-12-2009, 12:11
Sanıyorum canının acısıyla bu kadar sert davranıyorsun

Ama bence eşine bunları söyleme çünkü yine aranız bozulur

Sadece keşke bana da danışsaydın diyebilirsin

Bide kaynanan geldiğinde saygılı ama mesafeli ve soğuk davranırsın

O da anlar rahatsız ettiğini kendine başka bi çözüm arar

mecbue
13-12-2009, 12:15
bilmiyorum ne yaşadınız ama aynı şey sizin annenizin başına gelseydide gitsin kadın sığınma evine diyebilecekmiydiniz

bıgsıze
13-12-2009, 12:15
aynı şey sizin annenizin başına gelseydi ne yapardınız.
çok yadırgadım bu tavrınızı.

GriPin
13-12-2009, 12:30
Siz büyüklük yapın ve kabul edin evinize,surat falanda yapmayın.Belki utanır eski yaptıklarından. Pişman olur oda. Davranışlarına bakın ona göre sorun yaratıyora yine eşinizle konuşursunuz diğer kardeşine gönderir.Ama şuan için çok üzülmeyin bence. Siz yapmanız gereken şeyi yapın herne kadar zor da olsa sizin için.İleride kendinizede laf getirtmemiş olursunuz böylece

UcukMavi
13-12-2009, 16:08
tavrınız çok sertt ve hoş değil zor durumda kalmış bir kadın ve eşinizin annesi
ne kadar kötü olursa olsun eşinizin annesi o
kendi anneniz aynı durumda olsa eşin istemese kabul etmese hoşuna gider mi bu durum üzülmez misin
bi evlat annesine, anne eşim seni istemiyor bize gelme nasıl diyebilir...eğer diyebiliyorsa da o annenin hakkı o evlada nasıl helal olur... sanırım siz anne değilsiniz henüz anlayamıyorsunuz...
biraz empati yapın kötü bi kadın bile olsa o anne, eşinizin annesi sokoğa atamaz

ben eşimin kendi aileme son derece saygılı olmasını isterim ve öylede sükürler olsun kendi annesi babası kadar sever ve bende onun annesini ve babasını severim ve son derece saygılı davranım karsımdaki insandan ne bekliyorsam öyle davranırım... cahilliğe cahillikle cevap vermem asla...

esmer güzeli
13-12-2009, 19:47
ne sakası be keske saka olsa kabus gerı donuyo

kafamçokkarıştı sende kabusda uyan CADIARZU
bide size anne nasiyatı anneniz değilimdeyerimseniben
hani dua etmişin elime düşsün bakın o sizin evinize geliyorrr iyi davranki sana yaptıklarına çok çok pişman olurrr anladın demiiivereliniortak iyi davarann allah rızası içinnn

zeyhat
13-12-2009, 19:55
yazık sokakta kalmış bir kadına bu denirmi ne olursa olsun bu kadarmı vicdansız olduk

RoSaS
13-12-2009, 20:00
ne olursa olsun esinizin annesi
ilerde ayni sey hepimizin basina gelebilir
kotude olsa bence siz iyiliikle karsilik verin...

benim_adim_yar
13-12-2009, 20:03
ya ben neden rahat olamıyorum ki neden yakamdan dusmuyolarkı allahım aglıyorum kımse benı anlamıyo bu kadar nefret durduk yeremı sızce benım rahatımız bozmasınlar ya gıtsın kendı kızıda var onda kalsın annesı babası var ya uzun kalırsa ben ne bıcım bır aıleye gelın gıtmısım ya evımı ayırdım gene huzurum yok yazıklar olsun bıktım bıktım bu arada annesı calısıyo sabah 7de cıkar aksam 7de gelır gelemz olasıca sey bende laptop kucagımda her zaman oldugu gıbı kk ye takılcam ayy off annemlerdemı kalsam kızlar lutfen ya ıcım cok acıyo unutamıyorum ben ne yaptıysam yaranamadım sımdı ne ısı var bende hıc benım yanımda olamayn ınsan ayy aglıyorum cıldırıyorum ankara dısına gıtmek ıstıyorum

Allah sizi islah etsin; baska da birsey demeye gerek yok...

hypatia1982
13-12-2009, 20:20
ben seni anlamaya çalışıyorum arkadaşım, bazen insan öyle şeyler yaşar ki yaşadıklarına, hissettiklerine bir tek Allah şahit olur.bir insan bir insandan durup dururken bu kadar nefret etmez.çok canını yakmış belli ki.bu sana yerleşme olayı 1 haftada olabilir 10 sene de.ben oğul anayı bakmalı felsefesini de hiç anlamadım.yaşlandığımızda bizi baksın diye mi çocuk büyütüyor insanlar?karşılık beklenerek mi yedirip içirip, ömürlerini adıyorlar.öyleyse asıl bencillik bu bence.yaşlandığımda elden ayaktan düştüğümde oğlum beni baksın, gelinim beni baksın diye sen bu dünyaya bir birey getir.hatta erkeğini bulana kadar da allah verdiyse 3-5 kız da önden doğsun.yok böyle bişey ya.böyle şeyler aşılmalı bence.sana o demiyor anne baba beni yapın diye.hem sen kendi keyfinden çocuk yap.hem de onun üstüne sorumluluk yükle, ben seni baktım sen de beni bak diye.her neyse senin durumun tam olarak bu değil ama bu olabilir.çalışan kadını nasıl evden kovuyor kayınpederin?ev kendinin mi?kendininse ne zaman almış o evi?her şeyde kayınvalidenin de hakkı olmalı bu yaşa kadar çalışıyorsa.kimin evinden kimi kovuyor bence.hadi kovdu.zamanında boşanmadan dönmüş oğlunun yanına istenmediğini bildiği halde neden gidiyor?sokakta nasıl kalır sağlıklı, çalışan bir kadın?herkes vicdandan bahsetmiş ama bu kadın hastalıklı, yatalak, parasız zavallı bir kadın olsa ve evden atılsa ve hiç bir hakkı hukuku yoksa evet o zaman yaptığın vicdansızlık olur.ama şu anda bir vicdansızlık göremedim ben.ve bence elbette kızarsınız bana kayınvalideleri yanlarına gelip 1 sene kalsa 2.sene evi ayırmak için yollara, çarelere düşer herkes.bana göre ilk etapta biraz yanında kalır sonra başının çaresine bakmasını sağlarsın.aynı durum senin annenin başına gelse senin eşin ne kadar tutar evinde sesini çıkarmadan.bu şekilde bi tartın.

zeyhat
13-12-2009, 20:25
annelerimiz biiz dünyaya getirecek tırnağımıza taş değse içleri sızlayacak ömürlerini bize harcayalacaklar ama sıkıntıya düştüklerinde bizi kötü gün içinmi doğurdun diyeceğiz anne evlat ilişkisi sadece fizyolojik bir ilişki değil kuvvetli güçlü birbağ şahsen ben bu kadar kötü şeyler yaşasam oda çaresiz bir duruma düşse kendi insanlığımı düşünür elimi uzatırım beter ol demem

er_ca
13-12-2009, 22:20
canım yaa kimi insan kendi annesini bile affedemez birşey olunca. kimi insan kayınvalidesinin bile kusdurlarını kapatır sabreder. bu yapı meselesidir.
kimimz çok kırılgan sinirliyiz kimimiz kaygısız sabırlı olgun.

bu yüzden hepimizden sanafarklı fikirler çıkacak.

sabah 7 de gidip akşam 7 de gelecek biri şahsen eskiden de kötülük yapmış biri şimdi sıra bende der bu fırsatı kaçırmazdım. nasıl biri olduğunu göstermen için şans bu.
bak sen beni üzdün ama sen bir annesin kocamı çok sevdiğim için seni üzmiycem msjı verebilirsn.

Lapinu
13-12-2009, 22:38
yaptığınız çok ayıp,ayrıca tavırlarınızda çok çirkin.
ne demek kadın sığınma evinde kalsın, ne demek parasını vereyim otelde kalsın.
nasıl bir insansınız siz.eşiniz annesini bu durumda eve alırken sizemi soracaktı birde?sokakta kalan sizin anneniz olsaydı siz sorarmıydınız?ben sormazdım...
düşmanınız olsa (ki ne yaşamış olursanız olun sonuçta eşinizin annesi) sokakta kalmasına gönlü razı olmaz insan olanın.
üstelik bu durumu kayınvalidenizin hatasını anlayıp,aranızın düzelebileceği bir fırsat olarak düşünmektense, durumu daha da facia haline getiriyorsunuz.
sokakta kalan annesini evinize kabul etmedikten sonra,hangi yüzle eşinizin koynuna gireceksiniz...
ayıp çok ayıp.
ve gerçekten yazık..
Allah size vicdan versin diyorum...bende nasil toparlayip yazim diyodum cook haklisin ya kizinda kalsin diyosun kizinin kocasi kabul etmeye bilir adam annesini eve getirmek icin sizdenmi izin alacak nasil bir vicdan var sizde yakötükedihüso

combine
13-12-2009, 22:39
Eyvah ki ne eyvah bizde erkek evlat yetiştiriyoruz......

Fountain
13-12-2009, 23:00
butun yazdıklarını ıncındıgın ıcın senı uzdukleı ıcın yazdıgınıı sanıyorum kızgınsınsın sınırlısın agzından cıkanlara hakım olamıyorsun elıde degıl anlıyorum evlı olmasamda anlıyorum ama esının hatrı ıcın ıdare et bosanmada evınden de gıtme senın evın orası

beste2006
13-12-2009, 23:01
bazen nefret vicdanı ezip geçebiliyor...

ben konuşmadığım kayınvalidemin hastanelik olduğunu duyunca hemen eşime " gel beni götür"dedim.. ve gttim.. kayınvalidem eve geçerken beraber cıkardık hastaneden.. evinde gelen gidene hizmettede bulundum..

sonra ne mi oldu? ben yine onlara sık sık gitmem, onlarda sık sık bana gelmez.. en son bayramda gördüm düşünün.. değişen tek şey ; eşimin bana olan saygısı daha da arttı..

nefretiniz içinde kalsın..

zor durumda elinizi uzatın.. normal zamanda yine geri çekersiniz..

Lapinu
13-12-2009, 23:03
Evlerden irak boyle gelin valah ay sasirdim resmenya Benim annemde cok cekti ama daha birgun babaanneme karsi bir saygisizlik yapmis degil ki sizin kadar vicdansiz degil yarin birgun gelininizde size yaparsa nolacak etme bulma dunyasi

Susuz
13-12-2009, 23:33
Pes vallahi size diyecek tek kelime bulamıyorum ...Allah hepimizi iyi insanlarla karşılaştırsın arkadaşlar...

leloss
13-12-2009, 23:39
Şok şok şok inanamıyorum içinde kalp taşıyan birinin böyle bi şey düşünmesi imkansız ne olursa olsun o sizin eşinizin annesi ya anne ne demek bilmiyosunuz sanırım cennet anaların ayaklarının dibinde size ne yapmış olursa olsun böyle düşünmemiz çok yanlış eşinize çok üzüldüm yol yakınken sizden kurtulmalı bence böyle kalpsiz biriyle hayat geçmez agır oldu belki ama fikrim bu evime sıgınan degil kayın validem el olsa bunları düşünemezdim ben pess diyorum başka bi şey demiyorum

Allahım böyle düşünen insanlardan evlatlarımızı koru evlat nasıl yetişiyo bilirmisin sen yaa gecesini gündüzüne katar anne bir evladı büyütmek için yazık vallahi çok yazık cinlerimi tepeme getirdin gece gece :olmaz:

GamzeLim
13-12-2009, 23:54
Aranizda neler gecti sizden baskasi bilemez... fakat bence öfkeyle kalkan zararla oturur..

burada kaynananizi iyiliginizle utandirabilirsiniz..unutmayin suan o size muhtac...

yaptiginiz iyilikle hem esinizi hemde kendinizi yükseltmis olursunuz...

baktiniz hala degisen bisey yok, o zaman düsünün derim...

Efla
14-12-2009, 00:05
birkaç gün sabredin. kadın zor durumda kalmış, biraz sizde, biraz kızında kalır. bir süre sonra ne olacağı belli olur zaten. barışırlar ya da ayrılırlar...
kayınpederin yaptığı çok büyük ayıp, burda sizin yerinize kızılması gereken kişi o aslında. bu yaştan sonra adamın kişiliği değişmez maalesef... çocukları bir araya gelir, sonrasını konuşurlar...
kayınvalidenin; oğlunun(!) evi diye devamlı sizin evde kalması gerekmez tabii. kalacaksa, iki çocuğunda da kalmalı, kızına da en az oğlu kadar emek vermiştir ne de olsa...
çocukları da sokakta bırakmayacaklar annelerini tabii, bir çözüm bulursunuz inş.

gülce naz:)
14-12-2009, 00:45
sen ne terbiyesiz bişiysin yaaaa sen böyle yaparak o kötü dediğin kaynanandan ne farkın var sanki allahım sen merhamet ver acı böle kullarının sonuna.....

cokmasum
14-12-2009, 00:55
çok ayıp yaptığınız ya nedemek kadın sığınma evinde kalsın otelde kalsın oğlu dururken herhalde gelecek oğlunda kalıcak aynı şey sizin annenizin başına gelseydi ne yapardınız acaba ilrede sizede çocuğunuz aynısını yapar inşallah

forever8886
14-12-2009, 04:37
seni şiddetle kınıyorum,sana ne yaparsa yapsın ortada sokata kalmış bir kadın var , vcdanımızı insnalaığımızı kaybetmeyelim, lütfen...

DrGunay
14-12-2009, 06:49
Haksızsınız.Aranızda ne yaşanırsa yaşansın bu durumda eşinizin annesi o sokaklarda bırakmıycaktır her halde.Bir de kendinizi onun yerine koyun anneniz sokakta kalmış ama eşiniz eve kabul etmiyor.Ee ne olurdu annenizi sokaktamı bırakıcaktınız ve ya kendinizi eşiniz kovmuş ee ne olucak oğlunu koyub sığınma evinemi gidicektiniz?Hem bu geçici bir durum bir yolunu bulur barıştırırsınız döner evine..Ha bu ara şimdi bu olaylardan sonra aranızda keçen olaylarda senin haklı olduğuna da şübhe ediyorum.

chess
14-12-2009, 07:00
valla kaynanadan istediğin kadar nefret et, kaynanan dünyanın en kötü insanı olsa bile
şu soruyu bi kendin sor hangi evlat sokakta kalmış annesine anne kusura bakma karım izin vermedi kalmana diyebilirakannehirakannehirakannehir

anobis
14-12-2009, 07:09
aslında sinemide anlamak lazım :(

neler çektiğini en iyi o anlar...


sinem yinede metanetli olmalısın cnm

herşeyde bir hayır vardır

nesrin111
14-12-2009, 07:17
güzelim üşenmedim tekkkk tek açtığın konularına ,mesajlarına baktım..sadece 1 mesajında , birlikte 1 yıl yaşadık..neler neler çektirdi bana demişsin..burada da aynı şeyi diyorsun ama kadının ne yaptığını anlatmıyorsun..şimdi ,gerçekten de bu kadın mı sana bişiler yaptı ,oğluna mı yaptırdı yoksa oğlu mu sana kötü davrandı

eşin ,seni darp etmiş ,vücudun çürük içinde kalmış ,rapor almışsın,dava açmışsın ,boşanmak istemişsin ,birde silahla sana 2 kere tecavüz etmiş...en son temmuzda bile boşanmayı düşünüyordun..insanlar ayrıl ondan demiş ama sen hala bu adamla birliktesin ...

şimdi bu kadar şeyi yaptıran senin kayınvaliden mi yoksa pek muhterem öküz kocan mı ? kocan bunları yaparken annesinden mi talimat aldı ? valla kayınvalideni anlatmadığın için onunla ilgili pek bişi diyemeyecem ama bunları sana yapan eşinin gerçekten de annem gelsin mi gelmesin mi diye sana sormasını beklemen de abes olur yani..hayır desen bir dayak daha yersin...yada annesi dayak attırır..bilemem artık...

bir de sizin boşanma aşımasına gelmenizin nedeni eşinin bu davranışları olmuş...kayınvalidenle ilgili bir durum yokki...ha bunları kayınvaliden yaptırdı ise böyle bir adamdan ne köy olur ne kasaba..bu adamdan medet ummanda saçma olur..zaten bunları ben yaşasam boşanırdım ,kim bilir davalarını bile geri almışsındır sen..malum aynı evde yaşıyorsunuz

bence kayınvalidene suç bulana kadar kişiliksiz ,başkasının ağzına bakan ( öyle ise ) kocana suç bul...bişilerin suçunu da o kadına yükleme...

dila06
14-12-2009, 07:19
seni anlıyorum çok sıkıntı yaşamışsın aynı evde başkaları ile yaşamak zor ama şunuda düşün senin annen olsa dışarda buırakırmısın ben eşime sormam bile ya işyerinde bir gece yatacak öylemi benim evim varken annem...
asla izin vermez alır gelirdim...
sende gerilme boşu boşuna allahın sevdiği kuluymuşsun ilahi adalet çabuk döndürmüş kapına...
bak sen iyi davranki anlasınlar hatalarını hem eşinde sevinir yazık..bilmiyomu senin çektiklerini gayette biliyodur ayrı eve çıkabildiğinize göre...sen iyi davranısan her şey ayağına gelir eşinde her zaman senin arkanda olur...
bence eşinle konuş tamam getirmene birşey demiyorum annendir ama benim fikrimi almadan benim evimle ilgili kararlar verme sakın lütfen de....
değermi şimdi böyle bişey için ortalığa düşmeye...
millet kurtulamamış bak senelerce birlikte yaşayanlar var.yazık kendini yıpratırsın şekercim.

kuzum
14-12-2009, 07:44
Allah size vicdan birazda terbiye versin.

Eşinin annesi için kadın sığınma evinde kalsın, vay efendim gitsin otelde kalsın gibi laflar eden birinde, vicdan, Allah korkusu, ınsan sevgisinin zerresi yoktur.

bilmiyorum neler yaşadınız, haklı haksız kim, azılı birer düşman bile olsanız bu lafları edemezsiniz.

Aranız bozuk anladık, neden bu olayı barışmak için bir fırsata dönüştürmeyesiniz.Neden yapıcı olmak yerine yıkıp geçesiniz herşeyi.

Rabbim evlatlarımıza hayırlı insanlar nasip etsin:Saruboceq:

Kimse kusura bakmasın, zamane gelinleri (genç kızları), elim sıcak sudan soğuk suya değmesin, oturduğum yerden kalkmiyim, herşey önüme gelsin (çayım suyum, yemeğim), kimse bana en ufak bir laf etmesin, eşimin ailesi evime hiiiiç uğramasın, bide onlaramı hizmet edicem, Allah belalarını versin, keşke annesi babası, ablası dayısı olmayan biriyle evlenseydim, offf kaynanam bu akşam bize gelecekmiş lanet olsun çalışıyorum akşama bide ona yemek hazırlıycam, zihniyetindeler. Hani nerde insan ilişkileri, nerde saygı, hoşgörü. Anne babalar artık çocuklarının evlerine korkarak gidiyorlar, hatta izin alarak, hangi kitapta yazar bu. Artık bin düşünüp bir söylüyor anne babalar aman gelin yanlış anlamasın.Aman oğlanla araları bozulmasın, onlar mutlu olsunlar da biz önemli değiliz, gitmeyiz görmeyiz nolacak diye evlatlarına hasret yaşıyor çoğu anne baba.

Azıcık gözünüzü açın, napıyoruz diye bi düşünün.( isteyen üstüne alınabilir)

dirim
14-12-2009, 07:54
akannehir
kadın keyfinden mi geliyor sana
azcık merhametli olmaya davet ediyorum seniyasakkelime

krizalit.kristalin
14-12-2009, 07:58
Açtığınız diğer konuları biliyorum. Bence sizin kayınvalidenizle değil oğluyla aynı evde yaşamamanız gerekiyor. Sanırım boşanma davanızı geri çekmişsiniz. Umarım o darp raporlarını bir kez daha almanız gerekmez, ne diyeyim. Evinizi basıp kafanıza silah dayayarak size tecavüz eden bir adama kocam deyip annesi geliyor diye olay çıkarıyorsunuz, vallahi pes.

VAZGECILMEZIM
14-12-2009, 09:36
Sizin psikolojiniz hiç iyi değil belliki
Sizin kesinlikle destek almanız gerekli . .
bazı duygularınızı yitirmişsiniz. .
Bu şekilde hem kendinze hemde çevrenizdekilere çok zarar verirsiniz

denizbaris
14-12-2009, 09:43
Pardon ama sizi dövmüş, sövmüş, silahla tehdit etmiş, üstüne de tecavüz etmiş bir adamı affetmiş ve kocam diye koynuna girmeye devam etmişsiniz de kaynananızı mı affedemediniz....
Kocanın sana yaptıklarından daha kötü ne yapış olabilir ki bu kadın sana....

ay_82
14-12-2009, 10:18
ne olursa olsun sokakta kalmış..eşinizin annesi tamam sevmek zorunda değilsiniz ama bu haldede bırakmamalısınız...ömür billah kalacak değil zaten er geç barışırlar döner evine eşiniz napsın annesi sonuçta sizin anneniz olsa eşiniz bana ne nede ne kadar kırılırdınız düşünün bi?

dila06
14-12-2009, 10:26
Açtığınız diğer konuları biliyorum. Bence sizin kayınvalidenizle değil oğluyla aynı evde yaşamamanız gerekiyor. Sanırım boşanma davanızı geri çekmişsiniz. Umarım o darp raporlarını bir kez daha almanız gerekmez, ne diyeyim. Evinizi basıp kafanıza silah dayayarak size tecavüz eden bir adama kocam deyip annesi geliyor diye olay çıkarıyorsunuz, vallahi pes.

anaaam öylemi olmuş?

purplem
14-12-2009, 13:19
size diyecek söz bulamıyorum.
sizin derdiniz bence eşinizle kayınvalidenızle değil.gunah kadına .bence o da bayılmıyor sizinle yaşamaya.....

beren2008
14-12-2009, 14:15
canım bak eskiden ne yaşanmış bilemem ama mağdur kalmış bir insanı bence ortada bırakmayın olsun insanlık sizde kalsın ne olursa olsun o sizin eşinizin anası
bide şu açıdan bakın aynı şey senin annenin başına gelmiş olsaydı vede eşin istemeseydi sen ne kadar üzülürdün bide bunu düşün tamam haklısın evet kızı vardır ama demekki o senin eşine anlatmayı uygun görmüş vallahi canım bende olsam eşin gibi evime çağırırdım ne olursa olsun annem derdim
bana kızabilirsin sinemciğim ama bu gerçeği değiştiremezsin ileride bizlerde yaşlanacağız aynı şeyler bizlerede olabilir üstelik kim ne yaparsa aynısını bulur sen onu evi de güzelcene ağırlıyacaksın Allah için yapacaksın eşine olan sevgin saygın için yapacaksın kaynanana ne kadar kızarsan kız o sana vaktinde ne yapmış olursa olsun sonucu vede gerçekleri değiştiremezsin hem temelli gelmeyecekya eşiyle bir şekilde barışır vede gider sende eşine (senin eşine)dersin babasınyla annesinin arasını bulmaya çalışsın kavganın nedenini öğrensin barış olsun

okypete
14-12-2009, 18:47
lütfen acil haklarımı bilmiyorum Mesaj Linki

--------------------------------------------------------------------------------

esımle 5 yıllık bırlıktelıgınden ardından evlendım 1 yıllık evlıyım esım bu 1 yıllık zamanda esımden sıddet gordum en son 1 mayıs gunuydu evden ayrıldım ve darp raporu aldım 6 mayıs carsamba gunu darp raporumu da alıp savcılıga suc duyurusunda bulundum cunku esımden tehdıt alıyodum sılahı avrdı daha oncesındende sılahını cok dogrultu bana sınırlı bır yapısı var aynı gunun gecesı bana msj cektı don sevıyorum falan dıye ve ben donmıycegımı kesın olarak bosanma kararımı aldıgımı soledım bırdaha onume cıkma lutfen bırbırımızı rahatsız etmeyelım dıye soledım persembe sabah 8 sularında zıl caldı (bu arada annem felc hastası babam sehır dısında kardesımde ıste ıdı) kapıyı uyku sersemı actım onun oldugunu anlayınca kapatmak ıstedım ama olmadı netıce ıtıbarıyle esım tarafından 2 defa tecavuze ugradım ve kafama sılah dayadı sılahı kuru sıkıdan bozma sılah ve ben 2 saat kadar kotu seylere magruz kaldım esım evden cıktıktan sonra polısı aradım ve adlı tıtanda tacevuz ıcın raporumuda aldım esım karakola cagrıldı ve sılahıda ortaya cıktı o gun nezarette tutuldu sabaha kadar sabahta savcılıga sevk edıldı kontrol takıp kararı verıldı suan celp kagıdının gelmesını beklıyorum lutfen ne kararlar cıkar ne olur yardım edıncezası ne olur


bu diğer konunuz.
bu adamla hala nasıl berabersiniz siz.
adamın bu yaptıklarını nasıl affettiniz siz.:1shok:

sahrud72
14-12-2009, 19:05
bu diğer konunuz.
bu adamla hala nasıl berabersiniz siz.
adamın bu yaptıklarını nasıl affettiniz siz.:1shok:


Sevgili okypete seni yorumlarından bilirim çoğu zaman hem fikirimdir
Ama bi sözüne katılmıyorum arkadaşım
Bu kişi adam değil ki
Sapık ruhlu bi yaratık :oklava:
Bunu affedip birlikte yaşayanında aklına şaşarım :bbo:
Tecavüz bir suçtur ve bunu yapanları taksim meydanında şeyinden sallandırmalı

okypete
14-12-2009, 19:09
adamlara ayıp ettim
.evet, yaratık .
haklısın.
nasıl affedebilir. inanamıyorum. silah dayamış birde kafasına. offf.

Metaphora
14-12-2009, 22:15
allah benım yasadıklarımızda sızın basınıza versın ınsallah kızınız vardırda onunda basına gelır bu yazdıklarınıza ancak bole dıyebılıyorum o kadar cıgerım yanıyokı asıl sıze yazık ben yasadıklarımı konu halınde gene yazmıstım bıraz arastır ıstrsen ıns. aynılarını yasarsın

terbiyesiz...sana müstahak..kadın sormuş eşinin iznini al rahatsız etmiyim demiş.ne olursa olsun sana ne kötülük yaparsa yapsın eşini doğurup bu zamana getiren kadına bi tas çorbandamı yok ne ekersen onu biçersin
(ki eş diyemiyorum ruh hastası..)

Lapinu
14-12-2009, 23:05
silah zoruyla tecavuzmu etti?kaynananizmi soylemis ogluna bunu yapmasini sizin kocam dediginiz insanda iş yok zavali kadin napsin ya busuru konu acmissin bu yaratikmi desem nedesem kisi hakinda halada berabersin laf olsun torba dolsun diyemi konu açiyosun anlamadim bukadar insanin siniri ziplatiyosun?
Eger kaynanan sana kotu davrandiysa evinde onu oyle ağirlaki o yaptiklarindan utansin(tabiki soyledigin gibi sana çektirdiyse)

zeynebada
14-12-2009, 23:21
adam kafana si,lah dayamış 2kere zorla tecavüz etmiş eziyetin bini bin para daha ne işin var bu adamda bea kaynanana gelince eşimin anası benimde anam neyaparsa yapsın alla hgörür mükafatınıda o verir sokakta kalmış kadıncagız senin dedigine bak biz neler çekiyoz sokmayalım evlerimize ozaman sanki eşin mısır tarlasında bitti ona eşte denilirseee tabiiii

sakur
14-12-2009, 23:22
bu tavrınız hiç mi hoş bir tavır değil.zmanı gelicek sizde anne olucaksınız siz zor durumda kalsanız evladınız sizi istemese gcünüze gitmezmi her ne olursa olsun ne yapmışsa yuapsın bence sizin yaptığınız çok ayıp....ne demek sığınma evine gitsin ne kadar ayıp yaa...yalnız siz ne yaparsanız aynısı size geri dönecektir emin olun...annesi babası var kızına gitsin diosunuz peki oğlu onun evladı değilmi çok ayıp çok kınıyorum sizi...

sakur
14-12-2009, 23:25
birde iki kere tecavüz etmiş eşiniz ala ala hala koca diye tutoyormusunuz siz onu kusura bakma bu durumda sende kocanda masum değil ama kaynanaız çok masum geldi bana saçma sapanda konuşmayım bence

kuzum
15-12-2009, 08:04
allah benım yasadıklarımızda sızın basınıza versın ınsallah kızınız vardırda onunda basına gelır bu yazdıklarınıza ancak bole dıyebılıyorum o kadar cıgerım yanıyokı asıl sıze yazık ben yasadıklarımı konu halınde gene yazmıstım bıraz arastır ıstrsen ıns. aynılarını yasarsın

Sen ne biçim bir insansın.Sanırım yaşadıkların dolayı ruh sağlığın yerinde değilki böylesine saçma bir yorum yapmışsın.

Beddua ettiğin kişi haysiyetli, şerefli, dayak yediği, tecavüze uğradığı adamla yoluna devam etmeyecek karakterde bir insan.

Ne kadar basit bir insansın.

nese35
15-12-2009, 08:25
Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin yani insanın evladına bile muhtaç etmesin. Çaresiz bir anne iyi ya da kötü çaresiz bir kadın ortada bırakmak olurmu.

Eşinin annesinden ziyade eşin problemli ztn yani hala o adamın eşin olması bence en büyük problem.

Allah yardımcın olsun.

mors
15-12-2009, 08:36
esini dogurdugundan oturu mu annesini sucluyorsunn:delphin:

alisim365
15-12-2009, 10:18
canım bak bende eşimle ailesi yüzünden çok tartıştık ve her tartışmada gerilmede annesi bizi boşatmak için seferber oldu. Ama ben istediğim kapıyı gösterdiğim halde eşim istemedi. Bak haftaya eşiyle bana kalmaya geliyolar torunlarını özlemişler. ama ben onu utandırıp en güzel bi şekilde evimde ağırlayacağım. en azında sorunun kendilerinde olduğunu belki bu şekilde anlarlar. ha buna rağmen rahatlık batarda yine eskisi gibi olursa işte o zaman tavır alacağım. kaldıki seninki benimki gibide değil.senin kayınvaliden keyfinden gelmiyo yardıma muhtaç ve sende kayınvaliden olarak değilde yardıma ihtiyacı olan birisi olarak gör onu. belki böyle daha kolay kabullenirsin. ha gelsin size sorun çıkartmaya başladığı an o zaman tavırını al. şimdiden böyle önyargılı olma. kaldıki ben kayınvalidemi anlatsam burda kimseye blog açacak yer kalmazdı ama ben bir gün bile onunla muhatab olmadım hep eşimle sorunumu hallettim. sende öyle yap. ama şimdi kayınvalidene destek olda o yaptıklarından utansın

sakur
15-12-2009, 13:09
yazık sana yazık bırde utanmadan ılenıyorsun yazıklar olsun allah senı bıldıĞı gıbı yapsın