PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : estrofem



ADAM
18-12-2009, 19:48
kızlar bu ilacı kullanıp yan etki yaşayan var mı aranızda?:uhm:

ARTVINLI9876
18-12-2009, 20:02
adamcım dondurulmuş embriyo tedavisindemi kullanıyorsun.bende kullanmıştım.günde 3 öğün 1 kez.bende tek sıkıntı,yüzüm çok kızarıyordu,ateş basması gibi,birde içime sıkıntı veriyordu.

ADAM
18-12-2009, 20:14
yok hayatım kuzenim o hapı kullanıyo ama kullandı beri hep sıkıntılı
bi de başı ağrıyo acaba dedim başkalarına da yapıyo mu
nasılsın bu arada?

ARTVINLI9876
18-12-2009, 21:35
yok hayatım kuzenim o hapı kullanıyo ama kullandı beri hep sıkıntılı
bi de başı ağrıyo acaba dedim başkalarına da yapıyo mu
nasılsın bu arada?

canım bendede olmuştu,içime çok sıkıntı veriyordu,ilaç rahmi kalınlaştırıyormuş,hormonlarla alakalı heralde.Çok şükür iyiyim,sen nasılsın?

ADAM
18-12-2009, 22:25
ben de iyiyim tatlım şükür yok bi yaramazlık...var mı bebiş?

hilall85
18-12-2009, 22:29
adam bende kullandım o ilacıı ama bendee öle bişeyy olmadııı...ama hatırladığım kadarıylaa baş ağrıssı vardıı yan etkilerinde.....

meltemcim
18-12-2009, 22:29
bende şu anda günde 3 tane kullanıyorum.en sonuncu da gece 12 de alıyorum.ondan mı gece ter basıyo ,sıkıntıdan uyuyamıyorum acaba.. baş ağrısı da oluyo arada..

ADAM
19-12-2009, 08:57
ewet olabilir hayatım....
bir sıkıntı .....
baş ağrısı....
görmede bulanıklık....
tedirgin bir ruh hali....
ve baş dönmesi....
arada mide bulantısı....
ve iştahsızlık yaptı...

bebetom
19-12-2009, 11:48
Bende de çarpıntı yapıyordu kızlar bırde halsızlık:uhm::enbuyukkk:

kedilalesi
19-12-2009, 12:11
bende epeydir kullanıyorum ( bir ara 1 ay ara vermiştik )ama ilacının yan etkisi diyebileceğim birşey yaşamadım...haftaya dondurulmuşlarla transferim var.

zuhale
19-12-2009, 12:49
adam bende toplama zamanından sonra mide bulantısı yapmıştı transfer zamanı söyledik ilacı çoğaltacaktı aynı kaldı bantları çoğalttı mide bulantısı yüzünden diğerlerini pek yaşamdım ama şimdi alıştı galiba mide bulantımda kalmadı

ADAM
19-12-2009, 15:50
anladım canım....mide bulantısı da çok kötü yaaaa.............

cemre18
19-12-2009, 18:06
benim de mide bulantısı oluyordu

ADAM
20-12-2009, 08:58
kızlar bi de bu ilacın alınma saati önemli mi?günde 3 kere 8 saat arayla mı?yoksa sabah öğle akşam mı?

ARTVINLI9876
20-12-2009, 12:20
kızlar bi de bu ilacın alınma saati önemli mi?günde 3 kere 3 saat arayla mı?yoksa sabah öğle akşam mı?

canım bu ilaç rahmin kalışlaşmasını sağladığı için,her gün aynı saatlerde alınması gerekiyor.sabah,öğle,akşam.kullanmıştım ben.

ADAM
20-12-2009, 14:02
canım bu ilaç rahmin kalışlaşmasını sağladığı için,her gün aynı saatlerde alınması gerekiyor.sabah,öğle,akşam.kullanmıştım ben.

artvinli özel mesaj için posta kutun dolu...
sana yollayamıyorum o yüzden
lütfen ilacı aldığın saatleri yazar mısın?

zuhale
20-12-2009, 14:08
kızlar bi de bu ilacın alınma saati önemli mi?günde 3 kere 8 saat arayla mı?yoksa sabah öğle akşam mı?

ben günde 3 kere 8 saat arayla alıyorum ama benim gece 2 de oluyor bi tanesi kalkamayıp sabah içtiğim oldu 4-5 saat arayla olmuş oldu saatleri değiştirmedim unuttum diye

ADAM
20-12-2009, 14:13
sağol canım...

deryahmet
14-01-2010, 10:12
ben günde 3 kere alıyorum fakat hepsini aynı anda alıyorum .Hemşire kullanbilrisin demişti hepsini yanı anda