PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Tencerelerimi nasıl parlatabilirim??



bıgsıze
23-12-2009, 19:41
arkadaşlar tencerelerimi nasıl parlatabilirim.
bazılarının altı sararmış
var mı bir püf noktası.
yardımcı olursanız sevinirim...

ikoncan85
23-12-2009, 19:58
canım gayet basit akşamdan domestoslu suya koy sabah kalk bak nasıl parlamış en azından benim öyle oluyor

ezine77
23-12-2009, 20:56
bi tanıdığım sararmış çaydanlığa çamaşır deterjanı koyup kaynatmıştı..nasıl parladığına inanamamıştım...denenebilir tencerelere de...

gulllfer
23-12-2009, 21:09
çok iyi olmuş canım bunu sorman bende yararlandım valla domestos bayaa işe yarıyo

candan07
23-12-2009, 21:15
deterjanı içine yapıyorum çaydanlığın süper parlatıyo
birde domatesi deneyim altın sağolun paylaşım için

ezine77
23-12-2009, 21:19
deterjanı içine yapıyorum çaydanlığın süper parlatıyo
birde domatesi deneyim altın sağolun paylaşım için

domates mi?yanlış yazdın heralde,yanlış anlamadın di mi?

sakardeniz
24-12-2009, 00:08
domates değildir sanırım. kaydirigubbakcemile3
bilgiler için teşekkürler

bıgsıze
24-12-2009, 09:52
önerileriniz için teşekkür ederim kızlar.denicem

MeLoDi
24-12-2009, 11:27
ben cifin üstüne domestos damlatıp ovuyorum pırıl pırıl oluyor.

balımnur
24-12-2009, 13:38
ben tencere ve tavalarımın altını domestosla temizlerim hep sonrada bulaşık makinasında yıkarım çok güzel oluyor. hiç sevmem sarı sarı lekeli tencere tavaları en eski tavamda bile bulunmaz

asutaha
02-01-2010, 10:37
suya omo ve çamaşır suyu koyup kaynat bu kaynar suda cezve tava tencere çatal kaşık bıçak bütün çeliklerini koy ilk günki gibi parlatıyo

sadecesitem
03-02-2010, 16:06
Reklam olurmu bilmiyorum ama amway in metal parlatıcı bir ürünü var, mutlaka denemenizi tavsiye ediyorum,anlatılmaz yaşamak lazım.

sweetler
03-02-2010, 17:34
Reklam olurmu bilmiyorum ama amway in metal parlatıcı bir ürünü var, mutlaka denemenizi tavsiye ediyorum,anlatılmaz yaşamak lazım.

aynen katılıyorum yeni gibi oluyorlar

BenOyku
04-02-2010, 14:22
amway fırın temizleyiciyi tavsiye ederim
metal temizleyici çizebilir ama fırın temizleyici jel bir ürün kesinlikle çizmeden yeni gibi yapıyor

pukaa
04-02-2010, 16:30
suya omo ve çamaşır suyu koyup kaynat bu kaynar suda cezve tava tencere çatal kaşık bıçak bütün çeliklerini koy ilk günki gibi parlatıyo

bende böyle parlatırım çaydanlıklardaki çay lekeside gidio böle yapınca :lepi:

sadecesitem
16-02-2010, 13:39
suya omo ve çamaşır suyu koyup kaynat bu kaynar suda cezve tava tencere çatal kaşık bıçak bütün çeliklerini koy ilk günki gibi parlatıyo



Artık çamaşırlarda bile çamaşır suyu, deterjan ve yumuşatıcı kullanmaya çekinirken mutfakta kullanamıyorum bunları.Alerjik bronşit çoçuklarım olduğu için mümkün olduğunca piyasadaki hiç bir deterjanı kullanamıyorum.İşinize karışmak istemem nacizane bir önerim olacak size, çocuklarınız varsa bence sizde yapmayın.

fulyan
06-04-2010, 17:00
domestos ve cifle parlatıyorum

mehtapguzeli
10-04-2010, 18:00
arkdaslar cok yayarlı bilgiler vermişler teşekkürler

LOCA
10-04-2010, 21:23
krem temizleyiciler iyi sonuç veriyor.yerimseniben

feen
10-04-2010, 23:18
ben cifin üstüne domestos damlatıp ovuyorum pırıl pırıl oluyor.

iyide o doktuklerınızın kullanma talimatında ozellıkle cıfle, camasır suyu katkılı bır maddeyı kesınlıkle bırarada kullanılmaması yazıyor :uhm:

mozarella
14-04-2010, 20:04
kizlar kesinlinlikle SIRKE. deneyin gorun. ve cok sicak suyla durulayip hemen kurulayin. parlayacaktir

Nihil
14-04-2010, 20:21
Domestos pırıl pırıl parlatır da ama kansorejen v.s. v.s. ....fisfisfis

mixmay
17-04-2010, 22:56
herhangi marka krem temizleyici (cif) tencerenin altına biraz döküp bulaşık teliyle ovuyorum pırıl pırıl oluyor ayrıca çelik tencerelerin dış yüzeyi içinse anwayın ürünüü çok etkili

purplegirl
14-08-2010, 00:39
Reklam olurmu bilmiyorum ama amway in metal parlatıcı bir ürünü var, mutlaka denemenizi tavsiye ediyorum,anlatılmaz yaşamak lazım.

aynen katılıyorum.hemde daha fazlası..vereliniortakolumunekankayizsmile

de_niz
04-04-2013, 10:32
Evdeki tencere ve çaydanlıklarımda sirkeyi denicem kızlar ;)