PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : kızlık zarı muayenesi



kurtcobain
01-01-2010, 18:28
nasıl oluyor ve kesin sonuç alınıyor mu? bir de hep merak etmişimdir gidenler varsa kaç tl oluyor özel doktorlarda muayenehanelerde?

poskolo
01-01-2010, 18:50
cnm fiyatını bilmem ama sanırım şu hani sandalyeler varya meshurr böle alttan muayene etmek için sanıorumki onda muayene ediolarmış dudakları ayırarak:( offffff ck berbat bişidir eminim

DUYGUSUZduygu
01-01-2010, 22:32
canim bi sandalye var catal gibi bacaklarini iki tarafa aciyorsun o sekilde bakiliyor! acimiyor ama dogrulugu yüksek canim! fakat bildigim kadariyla bu yasal degil. kizlik zarinin kontrolü icin sanirim adliyeden bi rapor cikartilmasi gerekiyor! yani herdoktor kafasina göre kizlik raporu veremez!

poskolo
01-01-2010, 23:45
canim bi sandalye var catal gibi bacaklarini iki tarafa aciyorsun o sekilde bakiliyor! acimiyor ama dogrulugu yüksek canim! fakat bildigim kadariyla bu yasal degil. kizlik zarinin kontrolü icin sanirim adliyeden bi rapor cikartilmasi gerekiyor! yani herdoktor kafasina göre kizlik raporu veremez!

cnm sadece zara bakması yasaldır rapor almasada olur kendisi için baktırıyorsa yasadıgı bi travma olursa rapor alır yani rapor şart deil muayenede

helinim08
02-01-2010, 00:26
bir arkadaşım boyabdesti alırken tam aşağıyı temizlerken dengesini kaybedip kayıyor ve parmağı kazara biraz içeri kaçıyor arkasından çok hafif kan da gelince adetten kalan kanı yanlış anlıyor nişanlısı bu tür konuları takan bir kişi değilmiş ama kızcağız içi içini yiyordu ensonunda bu böyle olmaz kalk doktora gidelim dedim ve korka korka doktora gitti doktor eğer rapor içinse özelde verilen raporların geçersiz olduğunu söyledi. neyse arkadaşım muayene sırasında yanında olmamı istedi hazır olduğunda ben de yanında oldum ilk defa böyle birşeye şahit oluyordum doktor dudaklardan çekiştirdi herşey normal dedi ve odadan çıktı gitti kızcağızın sinirleri o kadar bozulmuştu ki orda ağlama krizine girdi....
can yakan bir işlem değilmiş ama sinirleri yıpratıyor hele böyle bir sebepten gidince... bayan olmak zor zenaat vesselam kafamçokkarıştı

gulllfer
02-01-2010, 01:05
canım rapor almak için savcılıktan vs. istenmesi lazım ama muayene jinekolojik sandalyede yapılıyor benim doğum yaptığım hastanede 200 lira demişlerdi gelen birisine

EU3
02-01-2010, 01:29
umarim basiniza kotu bir durum gelmemistir.
bu konularda hicbir bilgim yok.
diger arkadaslarin yazdiklarina gore cok onur kirici bir prosedur oldugu gorunuyor.

gizzem
02-01-2010, 08:19
kızlık muayenesi savcılıktan veya yetkili hakimden izin alınmadan kesinlikle yapılamaz
kişi kendi isteği ile gitse bile yapılmaz çünkü kötüye kullanımı vardır
adli tıp stajında öğrendiklerimdir bunlar
kötüye kullanım nedir diyeceksiniz?bu ülkede eve sahibi eve erkek girdiğini görünce gidin kızlık raporu alın yoksa evimde oturamazsınız dedi diye gidip ben kızlık zarı raporu istiyorum demek zorunda kalan insanlar var
şaka gibi ama gerçek hocaların tecrübeleri bunlar
ülkemizde herkes namuz bekçisi moduna girmeye çok eğilimli odugundan
gidip ben kendim muayene olmak istiyorum deseniz bile devlette yapılmaz
özelde,muaynehanede belki diyorum ,iş paraya döndüğü için
o da rapor değildir yani bir fikir söyler doktor
rapor ancak devletten olur

poskolo
02-01-2010, 11:01
ya bilmiyordum cidden hiç gitmedigim için özel doktorlara sırf bi travma yasadıgında kendi kendine şüphelenildiginde raporla mı gidilir=?

gul_muge
02-01-2010, 15:35
anlamadığım bişey var... bakın bi kız arkadaşım war kızlığının bişekilde bozulduğunu sanıyor... doktora gitmeyi düşünüyor... şimdi gitse ben emin değilim sadece bi bakarmısın rapor fln istemiyorum dese cevap werilmezmi ??? içi rahatlaması açısından yani...

poskolo
02-01-2010, 18:39
anlamadığım bişey var... bakın bi kız arkadaşım war kızlığının bişekilde bozulduğunu sanıyor... doktora gitmeyi düşünüyor... şimdi gitse ben emin değilim sadece bi bakarmısın rapor fln istemiyorum dese cevap werilmezmi ??? içi rahatlaması açısından yani...

ya bence özelse baktırabilir.bildigim kadarıylaa tecavüz taciz gibi şelerdee rapor gerektigi için savcılıkla alakalıdır öle olsaa hiçbir kız muayeneye gtmezdii cok gizli giden vardr eminim

biricik_06
02-01-2010, 18:48
doktor kızlık zarı duruyor mu durmuyor mu talep edince söyler.rapor kısmı farklı bir şey rapor isterse kişi onun çıkarılması gereken özel izinleri var.kızlık zarı muayenesi isteyen gider yaptırır.ama doktor adli tıptan istek olmadan rapor vermez.onun da poliz tutanaklarına geçen özel durumları olması laızm.

gizzem
02-01-2010, 18:55
eğer devlete giderseniz rapor istemeseniz bile söylenmez
siz kendi isteğinizle gittiğinizi söylersiniz ama zorla muayeneye gönderilen kızlar da korkudan kendim istiyorum derler
yani bu kötüye kullanıma açıktır
ama özel doktorunuza gittiğinizde sorarsanız söyler
bir arkadaşımın kuzeni banyoda düşmüş ve gitmiş devlete mesela doğal olarak bakmamışlar
biz bakamayız böyle bir uygulama yok demişler
doğrusu da olmaması zaten
bir de böyle uygulama pratikte olsa namus cinayetlerinin önüne geçilmezdi herhalde
biz bir bakanı lisedeki kızlara bekaret muayenesi rutin olarak yapılmalı diyen bir ülkede yaşıyoruz
düşünün artık

ZAMBAK 3
02-01-2010, 19:01
nasıl oluyor ve kesin sonuç alınıyor mu? bir de hep merak etmişimdir gidenler varsa kaç tl oluyor özel doktorlarda muayenehanelerde?

özel hastane yada polikliniklere gidersen söylüyorlar
kızlık zarı muaynesine geldim diye
ama özellerin rapor verme gibi yetkisi yok..
fiyatına gelince herhangi bir ek para ödenmiyor
muayne ücreti neyse onu veriyorsun
mesela şuan 5oliraysa 50 lira ödüyorsun
önceden çalıştıgım için gelenler oluyordu ordan biliyorum bende

kurtcobain
02-01-2010, 20:02
yook yahu kötü bir şey olduğundan değil yani bi problem yok ama merak ettim sadece. bir de sonuçta ilerde emin olmak için gidip bi muayene olacağım.o bakımdan ne şekilde oluyor ne nekadar onu merak ettim sadece.teşekkür ederim hepinize.:) bir de ozel bir doktora gitsem rapor için değil sadece muayene için bakarlar yahu neden bakmasınlar.

angelly
03-01-2010, 21:27
eğer yerinde duruyor mu diye merak ediyorsan gidip baktır canım. sonradan farklı bişey çıkarsa şaşırma. ben başıma geldiği için biliyorum. bi kaç sene önce yüksek bi iskeleden denize defalarca bombalama atlayıp durdum, en sonunda kan geldi. regl olduğumu düşündüm ama içim huzursuzdu bir şey olmuş mudur diye merak edip durmuştum kime sorsam bir şey olmaz dedi. ama yıllar sonra bozulmuş olduğunu öğrendim. çok komik bi olay :D ama öğrendiğim anda yıkılmıştım bütün gün ağladım bu psikolojiyle yaşamak çok zordu o sırada benim için. (tabi nedeni o mudur bilmiyorum pek çok şekilde yırtılabilirmiş zar. bacak esnetme hareketi yaparken bile yırtılabilirmiş ben 8 yaşımdan beri spor yapıyorum haliyle her gün esnetmek durumundayım.) ama sonradan bu fikre alıştım şu an beynim rahat ve diktirmek falan gibi olaylara girmeyi düşünmüyorum. ama merak eden gidip baktırsın bence başka şekillerde öğrenince insanın morali bozuluyor biraz, ilk seferin özel olsun istiyorsun ama o heycanı yaşayamıyorsun :(

kurtcobain
04-01-2010, 11:32
yok bende muayene için diye sordum ztn raporla işim yok yani.hani bi gün gidersem nasıl olur kaç tlye patlar falan diye merak ettim :D teşekkür ederim.

Esra
04-01-2010, 13:55
yok bende muayene için diye sordum ztn raporla işim yok yani.hani bi gün gidersem nasıl olur kaç tlye patlar falan diye merak ettim :D teşekkür ederim.

baya kafaya takmışsın anlaşılan,kaç tane konu açmışsın bununla ilgili.başına bişey gelmediyse kurcalayı durma napıcaksın ki

h.melek
04-01-2010, 18:06
bence böle birsey sacma kizlikzari dikilmesi felan,,,bunu herkes bilior,sonra gidip o boku yedikten sonra olsun diktiririm evlenmeden önce olup biter...düsüncesinde cogu genc kizimiz vardir kesin

kurtcobain
05-01-2010, 20:10
baya kafaya takmışsın anlaşılan,kaç tane konu açmışsın bununla ilgili.başına bişey gelmediyse kurcalayı durma napıcaksın ki

evet bu günlerde araştırasım tuttu yau.bilgi sahibi olmak açısından sorgulamak sormak lazım diye düşünüyorum.:)merak ettiğim şeyler vardı.sağolsunlar herkes yazdı birşeyler.teşekkür ettim herkese.:)

unstable
04-04-2010, 17:04
ya bende çok merak ediyorum.bu muayeneleri kim yapıyor?ne kadar ücret istiyorlar çünkü bende şüpheleniyorum kendimden..adetim bittikten 6 7 qün sonra banyoda tekrar kan qeldi orayı temizlerken annemede bişi söyleyemiyorum korkudan bu konuda bana yardım ederseniz çok sevinirm

leyna35
04-04-2010, 17:09
ya bende çok merak ediyorum.bu muayeneleri kim yapıyor?ne kadar ücret istiyorlar çünkü bende şüpheleniyorum kendimden..adetim bittikten 6 7 qün sonra banyoda tekrar kan qeldi orayı temizlerken annemede bişi söyleyemiyorum korkudan bu konuda bana yardım ederseniz çok sevinirm

Orayı temizlerken nasıl kan geldi adet kanı olabilir parmağınızı vajinanın içine sokup mu temizliyosunuz anlamadım? ılginç

unstable
04-04-2010, 17:18
haır öLe değil adetim biteli 6 7 qün qeçdi ve adetten soraki 5. duşum falandı tabikide içine sokup temizlemiyorum ama ağda yapmşdım onun kanama gibi bi etkisi olurmu ? .S

nisanur26
04-04-2010, 17:30
canım kaça patlar die bişe sormuşun alt tarafı bi muayene hem sonra bi sıkıntın yoksa ne diye gidiceksinki ben çok gittim rahatsızlığımdan dolayı parmaklarıyla dudaklardan gerdirerek baktılar tabi biraz acıdı bi sorunun yoksa gitme bence biraz psikolojik olarak takıyosun kafaya

pptya87
04-04-2010, 17:33
kızlık muayenesi savcılıktan veya yetkili hakimden izin alınmadan kesinlikle yapılamaz
kişi kendi isteği ile gitse bile yapılmaz çünkü kötüye kullanımı vardır
adli tıp stajında öğrendiklerimdir bunlar
kötüye kullanım nedir diyeceksiniz?bu ülkede eve sahibi eve erkek girdiğini görünce gidin kızlık raporu alın yoksa evimde oturamazsınız dedi diye gidip ben kızlık zarı raporu istiyorum demek zorunda kalan insanlar var
şaka gibi ama gerçek hocaların tecrübeleri bunlar
ülkemizde herkes namuz bekçisi moduna girmeye çok eğilimli odugundan
gidip ben kendim muayene olmak istiyorum deseniz bile devlette yapılmaz
özelde,muaynehanede belki diyorum ,iş paraya döndüğü için
o da rapor değildir yani bir fikir söyler doktor
rapor ancak devletten olur

valla canım ben elimi kolumu sallayarak devlet hastanesine gidip kızlık zarı muayenesi olmuştum amacım zaten rapor almak değildi yapısı şu su bu su hakkında bilgi akmaktı ama doktora ben kızlık zarı muayenesi için geldim yapısı hakkında bana bilgi verirmisiniz dedim oda çekiştire çekiştire baktı ve söyledi.
ama denildiği gibi rapor için bazı prosedürler şart olabilir bilemicem.

unstable
04-04-2010, 17:51
ya rapor almak diil zaten amacım baya korkuyorum hani bi kaç damla gelse korkmazdım biraz fazla geldi anlayamadım içim hiç rahat değil ankarada bildiğiniz bi yer var mı gitmezsem içim rahat etmicek çünkü..

sunset
04-04-2010, 18:56
haır öLe değil adetim biteli 6 7 qün qeçdi ve adetten soraki 5. duşum falandı tabikide içine sokup temizlemiyorum ama ağda yapmşdım onun kanama gibi bi etkisi olurmu ? .S

canım korkmana gerek yok ki ilişki yaşamadıktan sonra ağda ile kızlık bozulmaz.kızlığın bozulması için cinsel ilişki(penisin içine girmesi)gerekir.

fnurkocak
04-04-2010, 19:02
kızlık zarı insandan insana değişir ama öyle cok önlerde olan birsey değil bu canım, böyle birseyle kızlık bozulmaz kafana ...

fnurkocak
04-04-2010, 19:03
kafana takma diyecektim eksik oldu pardon canım yanlış anlama senağlama

sunset
04-04-2010, 19:11
ayrıca doctor1982 kızlık zarı ile ilgili güzel bilgiler vermiş istersen oku konu hymen

unstable
04-04-2010, 19:16
hemen bozulmayacaını okudum ama kan qeldi bu yüzden korkuyorum ..:/

_turuncu_
02-06-2010, 18:14
kızlık muayenesi savcılıktan veya yetkili hakimden izin alınmadan kesinlikle yapılamaz
kişi kendi isteği ile gitse bile yapılmaz çünkü kötüye kullanımı vardır
adli tıp stajında öğrendiklerimdir bunlar
kötüye kullanım nedir diyeceksiniz?bu ülkede eve sahibi eve erkek girdiğini görünce gidin kızlık raporu alın yoksa evimde oturamazsınız dedi diye gidip ben kızlık zarı raporu istiyorum demek zorunda kalan insanlar var
şaka gibi ama gerçek hocaların tecrübeleri bunlar
ülkemizde herkes namuz bekçisi moduna girmeye çok eğilimli odugundan
gidip ben kendim muayene olmak istiyorum deseniz bile devlette yapılmaz
özelde,muaynehanede belki diyorum ,iş paraya döndüğü için
o da rapor değildir yani bir fikir söyler doktor
rapor ancak devletten olur

ne demek yapılamaz saçmalamışsın. Ben gayette gittim oldum kimseedende izin almadım. 18 yaşında olmak yetelri

_turuncu_
02-06-2010, 18:15
ya bende çok merak ediyorum.bu muayeneleri kim yapıyor?ne kadar ücret istiyorlar çünkü bende şüpheleniyorum kendimden..adetim bittikten 6 7 qün sonra banyoda tekrar kan qeldi orayı temizlerken annemede bişi söyleyemiyorum korkudan bu konuda bana yardım ederseniz çok sevinirm

cnm bn özele gittim 80 tlye muayene oldum kızlık zarı muayenesi+ normal jinekolojik muayene. DÜşünürsen doktorumu önerebilirm.

elektraya
03-06-2010, 01:10
:kedi: nişanlıyken ben de gitmiştim.çünkü nişanlım bu konuya önem verdiğini söylemişti.ben de takıntılı bir tipim,bir şey yapmamama rağmen ya farketmeden bir şekilde bozulduysa diye kafayı yemiştim.bunu erkekler anlayamaz bir şey yapmadıysan şüphen ne derler ama görmediğin bir şeyin orada durduğundan nasıl emin olabilirsin ki.üstelik çok farklı nedenlerle de yırtılabiliyor.sonra 118'i aradım ankarada bir özel jinekolog nosu istedim ilk verdikleri numarayı aradım.gittim doktora tabi tek başıma herkesten gizli olarak.baya bir utandım tabi ama o kadar sıkmıştım ki kendimi kararlıydım.makas şeklindeki o koltuğa yattım.doktor eldiven giyip dudakları iyice bir ayırıp bir ışıkla içeri baktı."hiç bir şey yaşamamışsın ki zedelenme bile yok,dört dörtlük bakiresin.niye geldin ki buraya" dedi.ben havalara uçtum tabi.üstelik beni iyi giyimli aklı başında biri olarak da görünce bu teste ne gerek duyduğumu baya bir sorgulamaya,kendi çapında sosyolojik bir araştırma yapmaya da kalktı ama ben politik cevaplarla hemen ikiledim.o kadar sevinmiştim ki bir kutu çikolata alıp veletlere dağıttım.ha bu arada ücret 50 lira idi.3,5 yıl öncesi ama.

ne kadar cahilmişim ya.şimdi komik geliyor tabi.ama bu benim suçum muydu diyorum.nişanlım bana deseydi ki "ben seni tanıyorum,sana güveniyorum önemli olan o et parçası değil"o zaman bende kendime bunu yaşatmayacaktım.nişanlılık sürecim bunlarla uğraşmakla değil,mutlu mesut geçecekti.ama kader işte.mafoldumben

_turuncu_
03-06-2010, 08:03
:kedi: nişanlıyken ben de gitmiştim.çünkü nişanlım bu konuya önem verdiğini söylemişti.ben de takıntılı bir tipim,bir şey yapmamama rağmen ya farketmeden bir şekilde bozulduysa diye kafayı yemiştim.bunu erkekler anlayamaz bir şey yapmadıysan şüphen ne derler ama görmediğin bir şeyin orada durduğundan nasıl emin olabilirsin ki.üstelik çok farklı nedenlerle de yırtılabiliyor.sonra 118'i aradım ankarada bir özel jinekolog nosu istedim ilk verdikleri numarayı aradım.gittim doktora tabi tek başıma herkesten gizli olarak.baya bir utandım tabi ama o kadar sıkmıştım ki kendimi kararlıydım.makas şeklindeki o koltuğa yattım.doktor eldiven giyip dudakları iyice bir ayırıp bir ışıkla içeri baktı."hiç bir şey yaşamamışsın ki zedelenme bile yok,dört dörtlük bakiresin.niye geldin ki buraya" dedi.ben havalara uçtum tabi.üstelik beni iyi giyimli aklı başında biri olarak da görünce bu teste ne gerek duyduğumu baya bir sorgulamaya,kendi çapında sosyolojik bir araştırma yapmaya da kalktı ama ben politik cevaplarla hemen ikiledim.o kadar sevinmiştim ki bir kutu çikolata alıp veletlere dağıttım.ha bu arada ücret 50 lira idi.3,5 yıl öncesi ama.

ne kadar cahilmişim ya.şimdi komik geliyor tabi.ama bu benim suçum muydu diyorum.nişanlım bana deseydi ki "ben seni tanıyorum,sana güveniyorum önemli olan o et parçası değil"o zaman bende kendime bunu yaşatmayacaktım.nişanlılık sürecim bunlarla uğraşmakla değil,mutlu mesut geçecekti.ama kader işte.mafoldumben

evet ama işte insan bu kadar soğukkanlı düşünemiyor eğer bide içine bir süphe dsürmüssen oooo :) bende aynı sekilde gittim bildigin agladım sinirden o akdar sıkmıstım kendimi doktorda paranoyak muamelesi yaptı bana :D

Saruboceq
02-10-2010, 12:30
http://www.kadinlarkulubu.com/jinekoloji/379967-kizlik-zari-soru-sorun-cevaplari.html

Linkinden devam etmenizi rica ederim.