Şu anda arşiv sayfalarında bulunmaktasınız. Konunun orjinali için tıklayınız:

Kan testı yaptırdım ve sonuc POZİTİF


PAPATYAM
19-01-10, 22:01
tebrikler allah tamamına erdirsin inşallah

yasemin33
20-01-10, 06:01
ebi26
bugun keseyı gormeye gıttık kesenın ıcınde 3.3mm boyunda bı bebegımız var.cok sukur bebısımı gordum.doktor gayet ıyı dedı kalp atımını bıle goruyorum dedı.3 hafta sonra tekrar gıtcez.demır ıceren bı vıtamın verdı ve jelı kes dedı.bebısımın ılk fotografını aldık ve ultrasonu cd ye cekıp verdıler.ıste böyle.allahım bozmasın mutlulugumu bebegımı korusun cok mutluyumm
Canım çok sevindim,Allah kucağımızıda almayı nasip eder inşallah:))))))))))))):nazar:

bebis_asuman
20-01-10, 06:01
canim tebrik ederim darisi bizim basimiza

cigdem32
20-01-10, 06:01
ebi-26 gözün aydın kaçıncı hafta gittin doktora benim dün kan değerim 2202 çıktı konulalı 23 gün oldu banada yazarsanız sevinirim

bebis_asuman
20-01-10, 06:01
cigdem32 canim senide tebrik ederim ALALH d´saglikli kucagna almayi nasip eder insallah

cigdem32
20-01-10, 07:01
ilk ultrason tarihimi vermedi daha doktorum bebis-asuman çok teşekkür ederim

cigdem32
20-01-10, 07:01
bütün olmayanlara Rabbim nasip etsin sağ salim

justing76
20-01-10, 07:01
ebi cnm ..sen kaç haftalıkken gittin dr a..ilk gidişin yani...

cigdem32
20-01-10, 08:01
ben biraz önce konuştum pazartesi bekliyo yani 5.inci haftaya girerken son adet tarihim 14 idi.gel görürüz dedi.birde bende idrar yanması vardı onu söyledim bol ılık su iç ilaç vermiyim şimdiden dedi birde kasıklarımda biraz ağrı var sizde de oluyor mu

ebi26
20-01-10, 10:01
canım benım dun ılk gıdısımdı.kalp atımını bıle gordum dedı doktor beklemıomus ama ıyı dedı 3 hafta sonra bı daha gıtcem 9subatta vıtamın falan verdı.bıde kan tahlıllerı yaptırcam.bu konuda bısey bılen varmı?hamılelerın hepsıne yaptırıoruz dedı.ac olmam gerekıomu?badem sen yaptırdınmı?ay kac kısı aynı zamanda dogurcaz cok hos yaaaa kaydirigubbakcemile3

justing76
20-01-10, 11:01
maşallah cnm...senin transfer tarihin neydi??kendi kaldığım tarihi hesap ediyorumda:))))

yasemin33
20-01-10, 11:01
Aralık ayı uğurlu geldi bize,Allah tamamına erdirir inşallah.karnındanmı baktı canım?Kan tahlililni ben bilmiyorum bende salı gidicem tekrardan,ebi çizelgeyi eklesene sende...........

justing76
20-01-10, 11:01
ebi doğum tarihi 17 eylül dedi bana...ama haftaya tam yaşını çıkarırız dedi...

ebi26
20-01-10, 11:01
benım transferım 25 aralıkta oldu.ben bı daha 3hafta sonra gıtcem hamıleler ıcın rutın bu kan testlerı dedı vajınal ultrasondu canım ama bırdahakıne heralde karından bakar.esım cızelgeyı ıstemıor ya

ebi26
20-01-10, 11:01
banada 17 eylul dedı :ecrin_bebek:

ebi26
20-01-10, 11:01
ya bız bıkere yazısıoduk burdan bırısı bende tup bebk ıstıorum ama dururumumuz yok falan yazmıstı bıde bayagı uzgundu.esım dıo kı sımdı onu koycaksın herkes gorcek olan var olmayan var dıo oyuzden koyma dedı

ebi26
20-01-10, 11:01
bana nıye haftaya gel falan demedı yaa herkes ılk ultrasondan 1 veye 2hafta sonra cagırıolar anlamadım

ebi26
20-01-10, 11:01
hesapladınmı justıng?

justing76
20-01-10, 11:01
bendende istedi kan tahlilerini..rutin yapılıyomuş o tahliller..eşin neyi koyma dedi anlamadım...

justing76
20-01-10, 11:01
cnm benim biraz küçük tü..kesenin içinde hala başka bir kese oluyomuş..daha o haldeydi..haftaya boyunu tam ölçeriz dedi..o yüzden bir hafta sonra çağardı beni...bende korktum hatta bugün tekrar aradım küçkmü normalde kaç olması gerekiyo dedi...bu belli olmaz erken hamile kalan var geç kalan var dedi..seninki çok iyi merak etme dedi..kese var bebek var ..kalp atışıda var..ben biraz evhamlıyımda..dr umda artık çözdü beni...

ebi26
20-01-10, 11:01
ya su cızelgeler varya yasenım koymus ben sukadar hamıleyım dıye gosterıoya onlardan koyma dedı

yasemin33
20-01-10, 11:01
Evet herkes peşpeşe doğum yapacak.Hayırlısıyla inşallah tabiki..........

ebi26
20-01-10, 11:01
hmmm ben de meraklıyım ama coook kucuk mercımek kadar yaa 3.3mm mıs boyu cok ılgınc yaa ıcınde bı canlı kalbı atıyo mercımegımız o bızım yenı adı mercımek eskıden portakal kabugunda vıtamındı kaydirigubbakcemile3

humus
20-01-10, 12:01
bende ikinci kan testimi yaptım bugün ( 8 . günüm ) 50,30 çıktı oleyy . asıl kan testi günüm cuma ozamana da yapcam . bugün idrarda da ikinci silik çizgiyi gördüm şükürler olsun ...

badem06_
20-01-10, 23:01
ebicim selam canım,ya şimdi benim kafama takıldı benden kan testi falan istemedi...ama belki şu kanama durumumu takip etmek için şimdilik istememiş olabilir diye düşündüm..çünkü benim durum normalden farklı ilerledi biliyosun..peki kanda neye bakacaklar canım söyledilermi...neyse kafana takma nasıl olsa öğreniriz..hep acemiliğimizden dimi...:))))

badem06_
20-01-10, 23:01
hamile arkadaşlarım hepinizin bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almanızı dilerimmm...

yasemin33
21-01-10, 05:01
badem06_
hamile arkadaşlarım hepinizin bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almanızı dilerimmm...
Amin cümlemizinkini :ecrin_bebek::KK46:

mersinli
21-01-10, 09:01
yasemin33
Amin cümlemizinkini :ecrin_bebek::KK46:
yasemincim bişey soracam canım.bu çizelgeyi nasıl yapabiliyoruz bana bi yardım edermisin canım.

yasemin33
21-01-10, 10:01
mersinli
yasemincim bişey soracam canım.bu çizelgeyi nasıl yapabiliyoruz bana bi yardım edermisin canım.
http://www.kadinlarkulubu.com/sorul...ni-cizelgeler-nasil-eklenir.html#post10016565

buradan ekledim mersinli..
Ortaya Karışık > Teknik Destek > Sorularınız & Sorunlarınız
*Yeni* Çizelgeler Nasıl Eklenir?
diye bir yer var canım,oradanda bakabilirsin açılmazsa....

yasemin33
21-01-10, 10:01
Lilypie bölümü gebelik bölümü oluyor,3.kısımdan yapılıyor,diğerleri,doğum ve evlilikmiş,.....

humus
21-01-10, 11:01
yaptım ama oldumu dersin :)

humus
21-01-10, 11:01
neden yazılarım okunmuyor ki ? :KK43:

yasemin33
21-01-10, 11:01
humus
neden yazılarım okunmuyor ki ? :KK43:
humus 3. bölümden yap diğerleri evlilik,doğum en son kısım,
Lilypie bölümü gebelik takibi canım........

mersinli
21-01-10, 11:01
ay ben beceremiyorum ya
nerden nasıl oluyor ayrıntı verseniz

yasemin33
21-01-10, 12:01
mersinli
ay ben beceremiyorum ya
nerden nasıl oluyor ayrıntı verseniz
Kadınlar Kulübü / KADIN KADINCA KADINLAR KULUBU Sayfa Bulunamadı (*Yeni* Çizelgeler Nasıl Eklenir?)
1-buraya gir
2-Lilypie - Tickers for Pregnancy, baby, kids, breastfeeding and parenting. bölümüne gel....
3-pregnancy kısmına tıklarak devam et canım.........

yasemin33
21-01-10, 12:01
site ismi yukarda şimdi çıkmamış yazınca:)))