Şu anda arşiv sayfalarında bulunmaktasınız. Konunun orjinali için tıklayınız:

femara kullananlar ve hamile kalanlar


lalmina
19-01-10, 22:01
arkadaşlar femara ilaç kullananlar var mı?

jarnana_21
19-01-10, 22:01
femara nedir hamile kalmaya yardımcı bir ürünmü?

lalmina
20-01-10, 08:01
evet.anladıgım kadarıyla yumurtlamayı çogaltıyormuş ve kalitesini yükseltiyormuş.doktorum bana verdi.10 tablet günde 2 tane kullanılıyor.bugün bitiyor hap.şubatta belli olur artık.hayırlısı.

angies
2-02-10, 12:02
lalmina
evet.anladıgım kadarıyla yumurtlamayı çogaltıyormuş ve kalitesini yükseltiyormuş.doktorum bana verdi.10 tablet günde 2 tane kullanılıyor.bugün bitiyor hap.şubatta belli olur artık.hayırlısı.
canım bende femara kullandım dün bitti bugün gittim kontrole yumurtalar olgunlaşmamış daha 2 gün sonra tekrar bakacak doktor bazen ilaca geç tepki verebilirmiş yumurtalar bakalım perşembe belli olacak. senin sonuç nedir yumurtalar olgunlaşmışmı

gukem
2-02-10, 22:02
angies
canım bende femara kullandım dün bitti bugün gittim kontrole yumurtalar olgunlaşmamış daha 2 gün sonra tekrar bakacak doktor bazen ilaca geç tepki verebilirmiş yumurtalar bakalım perşembe belli olacak. senin sonuç nedir yumurtalar olgunlaşmışmı
ben nedense bu ilacı kullanmaya korkuyorum. dr bana da bu ay femara ya başlayacak ama nebilim çok kararsızım?

lalmina
3-02-10, 10:02
gukem
ben nedense bu ilacı kullanmaya korkuyorum. dr bana da bu ay femara ya başlayacak ama nebilim çok kararsızım?
neden kararsızsın ki.Doktor tavsiye etmiş sonuçta doktorun tavsiyesini uy bence.O kadar çok kadın kullanıyor ki.Bende kullandım.daha sonra da çatlama iğnesi oldum.

yusufburcu
3-02-10, 11:02
arkadaşlar bu ilaç doktor önerisi ile mi veriliyor

lalmina
3-02-10, 16:02
angies
canım bende femara kullandım dün bitti bugün gittim kontrole yumurtalar olgunlaşmamış daha 2 gün sonra tekrar bakacak doktor bazen ilaca geç tepki verebilirmiş yumurtalar bakalım perşembe belli olacak. senin sonuç nedir yumurtalar olgunlaşmışmı
evet canım yumurtlarım olgunlaşmış doktorum ovitrelle diye çatlama iğnesi yaptı.Bakalım ne olacak şubatın 7sinde falan belli olur hamilemiyim degilmiyim.Galiba bu ay boşa gecicek öyle düşünüyorum.

anjelic
4-02-10, 08:02
Ben bu ay kullandım ilk defa, asıl endikasyonu meme kanseri ama aynı zamanda yumurtalıklar üzerindeki etkisi de keşfedilince infertilite tedavilerinde kullanılmaya başlanmış, günde 2 adet 5 gün kullandım, 11. gün 4-5 adet yumurta oluşmuştu 15 mm, doktor çatlatma iğnesi vermedi kendi haline bıraktı kendiliğinden çatladığı için hayırlısı bakalım sonuç ne olur :)

lalmina
4-02-10, 22:02
anjelic
Ben bu ay kullandım ilk defa, asıl endikasyonu meme kanseri ama aynı zamanda yumurtalıklar üzerindeki etkisi de keşfedilince infertilite tedavilerinde kullanılmaya başlanmış, günde 2 adet 5 gün kullandım, 11. gün 4-5 adet yumurta oluşmuştu 15 mm, doktor çatlatma iğnesi vermedi kendi haline bıraktı kendiliğinden çatladığı için hayırlısı bakalım sonuç ne olur :)
inşallah hamilesindir canım:Saruboceq:

xaylax
5-02-10, 17:02
Insallah hepimizin umutlari bosa cikmaz bende 4ay clomid kullandim bu ay femeraya basladim insallah faydasi olur her ay korkunc bir gibi oluyor:KK43:

lalmina
5-02-10, 22:02
xaylax
Insallah hepimizin umutlari bosa cikmaz bende 4ay clomid kullandim bu ay femeraya basladim insallah faydasi olur her ay korkunc bir gibi oluyor:KK43:
inşallah canım hepimizin bebişleri olur.hakkımızda hayırlısı

angies
16-02-10, 11:02
lalmina
evet canım yumurtlarım olgunlaşmış doktorum ovitrelle diye çatlama iğnesi yaptı.Bakalım ne olacak şubatın 7sinde falan belli olur hamilemiyim degilmiyim.Galiba bu ay boşa gecicek öyle düşünüyorum.
canım sonuç belli oldumu tutmuşmu merak ettim seni

lalmina
16-02-10, 22:02
angies
canım sonuç belli oldumu tutmuşmu merak ettim seni
canım malesef tutmadı.doktorum bu sefer gene femara verdi umudum bu aya kaldı hayırlısı bakalım.

Destan35
21-02-10, 16:02
lalmina
canım malesef tutmadı.doktorum bu sefer gene femara verdi umudum bu aya kaldı hayırlısı bakalım.
Canim sadece femara mi kullaniyorsun yoksa ekstra ignede vuruyormusun gecen sefer kac tane yumurtan oldu bende bu ay kullanacamda merak ettim

lalmina
21-02-10, 23:02
Haskena
Canim sadece femara mi kullaniyorsun yoksa ekstra ignede vuruyormusun gecen sefer kac tane yumurtan oldu bende bu ay kullanacamda merak ettim
canım evet iğne oldum ovitrelle adı.geçen ay 1 tane büyük yumurtam vardı 3 tanede küçük vardı.büyüğün boyu 19mm sanırım.sanada doktor iğne yapar sanırım.benim ilki tutmadı.bu ay tekrar femara verdi perşembe günü de gidecem doktora o zamanda sanırım çatlama iğnesi yapacak.hayırlısı bakalım.inşallah sen ilkinde hamiş kalırsın.bende bu ay kalıcam gibi geliyor yada diger ay.gelişmeleri yazarsın arkadaşım.benim bir topigim daha var çatlma iğnesi diye başlıyor ordanda yazabilirsin.

atmosfer
1-03-10, 12:03
slm arkadaşlar, lalmina femarayı kullanırken başka iğne vermedi mi doktor? çünkü ovitrelle çatlatma iğnnesi. yani yumurtaları büyütme etkisi yok. bende femara kullanmak istiyorum ama dokto biraz karasız gibi... sen tedavin süresince günlük olarak sadece femarayı mı kullandın? bide yaşını çok merak ediyorum, benim doktorum femara 40 yaşın üğzerindeki hastalar için uygundur diyorda...

lalmina
1-03-10, 17:03
atmosfer
slm arkadaşlar, lalmina femarayı kullanırken başka iğne vermedi mi doktor? çünkü ovitrelle çatlatma iğnnesi. yani yumurtaları büyütme etkisi yok. bende femara kullanmak istiyorum ama dokto biraz karasız gibi... sen tedavin süresince günlük olarak sadece femarayı mı kullandın? bide yaşını çok merak ediyorum, benim doktorum femara 40 yaşın üğzerindeki hastalar için uygundur diyorda...
25 yaşındayım.canım femara anladıgım kadarıyla yumurtayı daha da kaliteleştiriyor ve büyütüyor.ovitrelle ise eger yumurtan belli bir büyüklüğe geldi ise yumurtayı çatlatmak için vuruluyor.ben femarayı adetin 3günü başladım 5 gün günde 2 tane içtim.neden doktorun kararsız?eger yaşın küçükse biraz akışına bırak derim.doktorum da bana femarayı diger markalara göre en iyisi dedi.

cilginkiz
4-03-10, 09:03
lalminacım ben de bu ay femara kullanıyorum. bakalım canım. biraz moralim bozuk ama umarım geç olmadan bebişler gelir..

lalmina
4-03-10, 15:03
cilginkiz
lalminacım ben de bu ay femara kullanıyorum. bakalım canım. biraz moralim bozuk ama umarım geç olmadan bebişler gelir..
inşallah canım hamiş kalırsın.benim sanırım uzayacak.tedavi verir sanırım doktorum o hormonumu düşürmek için.salı günü sonuçlar bir çıksın da doktorum arar beni randevu alıp giderim artık.

cilginkiz
5-03-10, 21:03
hangi hormon yüksek cıkmıstı güzelimm??
insallah yarar valla ne biliim görücezz.

lalmina
5-03-10, 23:03
cilginkiz
hangi hormon yüksek cıkmıstı güzelimm??
insallah yarar valla ne biliim görücezz.
inşallah canım.dhea-so4 hormonum yüksek.benneyaptımki

cilginkiz
7-03-10, 14:03
kızlar femara sizde mide bulantısı yaptı mı??

lalmina
7-03-10, 19:03
cilginkiz
kızlar femara sizde mide bulantısı yaptı mı??
canım hatırlamıyorum:uhm:

sml81
23-04-10, 09:04
ya doktorunu merak ettım kım dıye anlasılan bıraz bılgılı dıgerlerı gıbı dayamıyo hemen femarayı

sml81
23-04-10, 09:04
arkadaslar bana yardımcı olun. uc aydır doktoro gıdıyorum klomen kullandım ıkı ay yumurtalıklar 18-19 cm oldu ama kalıtelı degıl dıye hemen femara ya baslayalım dedı doktorum ben bısey anlamadım erken degılmı hem catlama ıgnesınden falanda bahsetmedı

sedenim
23-04-10, 13:04
arkadaslar ben de 2 klomen kullandım ilk ay tek doz,2.ay çift doz ama yumurtalarım cevap vermedi,buyumediler.gecen ay femara kullandım yumurtam catladı ama tutmadı bebiş yok.bu ay yine femarayı kullanıyorum. salı gunu kontrolum var.bakalım yumurtam buyudu mu catladı mı gorucem.herkes bebeşini kucagına alır işşallah

sedenim
27-04-10, 19:04
bugun kontrole gittim arkadaslar.yumurtam 21.5 olmus yarın catlatma ignesi olucam calsmalara devam:)

lalmina
28-04-10, 16:04
sedenim
bugun kontrole gittim arkadaslar.yumurtam 21.5 olmus yarın catlatma ignesi olucam calsmalara devam:)
canım inşallah bu ay bebiş olur.yumurtanın boyu çok güzel.rastgele:CüvCüv:

sedenim
1-05-10, 11:05
canım işallah hepimize nasip olsun

sml81
2-05-10, 10:05
valla bılmıyorum ıyı mı yapıyoruz kotumu. hastanede calısıyorum ve docent olan kadın dogum uzmanı femara yı onermıyo....

lalmina
14-05-10, 22:05
sml81
valla bılmıyorum ıyı mı yapıyoruz kotumu. hastanede calısıyorum ve docent olan kadın dogum uzmanı femara yı onermıyo....
benim doktorumda en iyisi bu demişti

sedenim
15-05-10, 09:05
dun hastalandım arkadaşlar:KK43:dr.um yine femara kullan dedi.bu ay da devam..

lalmina
15-05-10, 16:05
sedenim
dun hastalandım arkadaşlar:KK43:dr.um yine femara kullan dedi.bu ay da devam..
hayırlısı olsun canım.en kısa zamanda inşallah hamiş kalırsın.

sedenim
30-08-10, 12:08
lalmina
hayırlısı olsun canım.en kısa zamanda inşallah hamiş kalırsın.
hamileyim arkadaşlar.hem de ikiz.bu femara yumurtalıklarımı uyardı ve güzel bi yan etki olarak ikiz bebeğimiz olcak allahım nasip ederse.isteyen herkese verir bebiş işşallah

Camenta
31-07-11, 18:07
sedenim
hamileyim arkadaşlar.hem de ikiz.bu femara yumurtalıklarımı uyardı ve güzel bi yan etki olarak ikiz bebeğimiz olcak allahım nasip ederse.isteyen herkese verir bebiş işşallah
Allah sağlıklı,uzun ömürler versin inş.:KK16: