PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Çenemde kayma var:(



angel688
23-01-2010, 21:13
Slm kızlar aranıza yeni katıldım.. Benim çenemde sola doğru kayma var ve çenem önde bursada oturuyorum önerebileceğiniz doktor var mi ve ne yapmam gerekiyor şimdiden teşekkür ederim:))

you_know
23-01-2010, 22:02
cnm benim bi arkadasımda kayma vardı ameliyat oldu ama ondan sonra daha cok kayma oldu kız sokaga cıkamıyor artık ve bidaha ameliyat olursa daha kötü olabilecegi söylenmiş sana bunu anlatmamın sebebi doktorunu cok iyi secmen için konusunda cok uzman bir doktor bulmalısın

34moni53
24-01-2010, 00:08
Slm kızlar aranıza yeni katıldım.. Benim çenemde sola doğru kayma var ve çenem önde bursada oturuyorum önerebileceğiniz doktor var mi ve ne yapmam gerekiyor şimdiden teşekkür ederim:))

benim cenem de kayikti
dislerim duzgun kapanmiyordu yuzumde de asimetri yaratiyordu
yaklasik 16 aydir ortodontik tedavi goruyorum 2 ayim kaldi yaklasik
su an duzgun kapaniyor gayet
ama cenen ayni zamanda onde oldugu icin ve yasinin 13 14 ten buyuk oldugunu tahmin ediyorum ortodonti tek basina yardimci olmaz muhtemelen

amon-ra
24-01-2010, 01:04
cnm ameliyattan önce bi ortodontistle görüş o sana ne yapman gerektiğini söyler...

angel688
24-01-2010, 12:44
Kızlar yardımlarınız için çok çok teşekkür ederim yaşım 18 ortodontik tedavi yeterli olur mu

34moni53
24-01-2010, 22:57
Kızlar yardımlarınız için çok çok teşekkür ederim yaşım 18 ortodontik tedavi yeterli olur mu

senin icin gerekli tedavinin ne oldugunu bilemeyiz
ama ben 12 13 yasindayken de takmistim
sonra tekrar kayma olunca 20lik dislerimin itmesi nedeni ile
26,5 yasinda basladim 1,5 sene sonunda braketlerim cikicak
bu arada cenemdeki kayma da duzeldi dislerim de duzeldi
sen bence en kisa zamanda iyi bir ortodondiste gorun
o zaten gerekirse seni cene cerrahina yonlendirecektir

angel688
02-02-2010, 17:15
Kızlar dün bi ortodontastle görüştüm bana ortodontik tedavinin yeterli olmayacağını söyledi plastik cerrahla görüşmemi söyledi daha sonra plastik cerrahla görüştüm çene ucumun törpülenmesiyle olacağını söyledi sizce ne yapmalıyım

karpedyem
19-02-2010, 22:20
alper sonmez ıyı bı ortodontı uzmanı mutlaka goruş canım

1numara
20-02-2010, 01:00
hacettepe üiversitesini şiddetle öneririm canım.benim gittiğim doktorlar ameliyat demişlerdi ve ameliyat sonrasıda kesinlikle tam bir düzelme olacak diyemiyorlardı başka bir doktorun tavsiyesiyle hacettepe üniversitesine gittim bir yıl kadar iki değişk aparat kullandım.yıllar geçti çok şükür şimdi hiçbir sıkıntım kalmadı.

1numara
20-02-2010, 01:09
sakın çene ucunu falan düzeltirme o kalıcı bir yötem değil senin problemin disklerle alakalı bişey.

karpedyem
20-02-2010, 22:06
pekı senın ne sorunun vardı?benım alt çenemde problem var,ılk başta ortodontık tedavı sonrasında amelıyat dedıler

Ebrar21
22-02-2010, 14:40
hacettepe üiversitesini şiddetle öneririm canım.benim gittiğim doktorlar ameliyat demişlerdi ve ameliyat sonrasıda kesinlikle tam bir düzelme olacak diyemiyorlardı başka bir doktorun tavsiyesiyle hacettepe üniversitesine gittim bir yıl kadar iki değişk aparat kullandım.yıllar geçti çok şükür şimdi hiçbir sıkıntım kalmadı.
benim de çene problemim var, ortodontik tedaviye başladım ve ameliyata karar verdim. o behsettiğin apareylerin isimlerini öğrenebilir miyim, iki adet demişsin.çenende nasıl bir kapanış bozukluğu vardı?
benim de ilk başta reverse headgear ile düzeltiriz demişlerdi. alt ve üst çene problemim var. o apareyleri kaç yaşında kullandın bilmiyorum ama onların çene eklemlerine katkısı gelişim çağını doldurmamış kişilerde oluyor. yetişkinlerde ise o apereylerle iskeletsel olarak değil de dişler ile düzgün bir kapanış sağlanmaya çalışılıyor. bu yüzden kabul etmedim, çok zorlama bir tedavi olacaktı benim için. o yüzden ameliyata karar verdim. mümkünse dişlerinin fotosunu gönderebilir misin...

Ebrar21
22-02-2010, 14:44
karpedyem;
ortodontik tedaviye başdın mı? alt çenen, üste göre daha mı önde? doğru anlamış mıyım? ben bu ameliyatı olacağım da, senin durumunu merak ettim. :)

karpedyem
22-02-2010, 20:55
alt çenem onde cnm.bu ay tel takılacak.senın nasıl bı amelıyat nerde olacaksın.sana nasıl anlattılar sureçlerı.

Ebrar21
22-02-2010, 21:57
alt çenem onde cnm.bu ay tel takılacak.senın nasıl bı amelıyat nerde olacaksın.sana nasıl anlattılar sureçlerı.
benim çift çene ameliyatı olacak. üst çene öne, alt çene geriye. alt çenem önde demişsin, üst çenende problem yokmu peki? plastik cerrah sadece alt çenenden mi ameliyat olacaksın dedi?
Ben İstanbul'da olucam ameliyatı, doktor olarak ta prof. dr. Zeki Güzel'i düşünüyorum.

karpedyem
22-02-2010, 22:29
tam bellı değil canım ust çenenın de olucağına tetkıkler yapılyordu.gıdınce öğrenıcem.sen ne zaman amelıyat olucaksın?kaç ay tel kullandın?

Ebrar21
22-02-2010, 23:48
1 yıl oluyor tel takılalı. ameliyata da 1 yıl var ortodontistimin dediğine göre.

karpedyem
23-02-2010, 20:59
ebrar21
pekı amelıyat 1 yıldan sonra hemen olucak demiştiler bana senı neden 1 yıl daha bekletıyorlar canım

smurfin
23-02-2010, 22:25
ilk problem dislerde bu once orthodontiyle duzeltmen gerekiyor gerekirse logopedistede gitmen gerek
plastik cerrahla olmuyor bu ameliyatlar sakin plastik cerahin yaptigi dis problemi olmayanlar icin,dis problemin vars plastik cerrahi uygulanmasina ragmen cenen yine kayabilir, cene dis cerrahileri var ozel. bu problemle onlar ilgileniyor bende gidiyorum ama hollandada

Ebrar21
12-03-2010, 20:19
ilk problem dislerde bu once orthodontiyle duzeltmen gerekiyor gerekirse logopedistede gitmen gerek
plastik cerrahla olmuyor bu ameliyatlar sakin plastik cerahin yaptigi dis problemi olmayanlar icin,dis problemin vars plastik cerrahi uygulanmasina ragmen cenen yine kayabilir, cene dis cerrahileri var ozel. bu problemle onlar ilgileniyor bende gidiyorum ama hollandada

mesela çenesinde kapanış bozukluğu olan birinin ameliyatını, hangi bölümün uzmanı olan doktor yapması gerekiyor? benim bildiğim Plastik ve Rekonstrüktif Cerrahi. Hollanda'da bu ameliyatları yapan doktorların uzmanlık alanı nedir?

Ebrar21
13-03-2010, 11:45
ebrar21
pekı amelıyat 1 yıldan sonra hemen olucak demiştiler bana senı neden 1 yıl daha bekletıyorlar canımbenim dişlerimde bayağı problem var.o yüzden tel tedavim daha uzun olacak. doktor 2011 dedi ameliyat için, daha kesin tarih belli değil.. tel takıldı mı sana?

karpedyem
13-03-2010, 21:45
salı gunu canım tel takılıyor.çift çene amelıyatı olucak.sure en uzun tel tedavısı 1.5 yıl 3 ay tel tedavısı olup da amelıyat olan da oldu bu diş yapına bağlı dedi.amelıyatı tam olarak ızledım zor hayırlısı cnm

Ebrar21
23-03-2010, 19:40
karpedyem
ameliyatı nerede olacaksın devlet/özel hastahane? maliyeti hakkında bir bilgin var mı?

karpedyem
25-03-2010, 14:10
karpedyem
ameliyatı nerede olacaksın devlet/özel hastahane? maliyeti hakkında bir bilgin var mı?

özel hastane cnm.tel tedavisi ile bırlıkte 14000 tl.

Ebrar21
25-03-2010, 15:10
özel hastane cnm.tel tedavisi ile bırlıkte 14000 tl.
Miktar bana çok fazla geldi ya. benim ameliyatın maliyeti daha belli değil de.. senden biraz daha ayrıntı istesem :) 14000'in kaçı ortodonti kaçı ameliyat için? Hangi hastahane? plastik cerrahın ismini biliyor musun?

karpedyem
26-03-2010, 15:52
Miktar bana çok fazla geldi ya. benim ameliyatın maliyeti daha belli değil de.. senden biraz daha ayrıntı istesem :) 14000'in kaçı ortodonti kaçı ameliyat için? Hangi hastahane? plastik cerrahın ismini biliyor musun?

8000 amelıyat ucretı.adnan erdem.15 hastasınla tel goruştum kımse şikayetçi değil.ortodontı doktoru çok garantı verıyor bu doktor dışında asla kımseyle çalışmam diyor çok guzel anlattı ikna oldum aklıma geldıkçe tel açıp soruyorum.inş hayırlı olur cnm.

ecesu19
23-04-2010, 15:15
bana doktor önerırmısınız çene estetıgıı içi n

Malen
03-05-2010, 20:57
çene estetıgıı olucam ama param yok


Ya sen süpriz yumurtadanmi ciktin?
Her konuya yazipta param yok vs diye sacmaliyorsun.
Ne yapalim paran yoksa alla alla ya..
Ya kafa buluyorsun yada gercekten problemlisin..
Bu kacinci konudur yaziyorsun,yok param yok yardim edin bilmem ne..
Sanki nüfusa kayitli kardesimizsin...Paran yoksa otur oturdugun yerde..

rosee34
29-12-2010, 15:27
Mrb arkadaşlar bende 18 yaşımda bir çene ameliyati geçirdim alt çenem öndeydi. Şuan 23 yaşındayım ve yüz hatlarım kötü duruyo biraz bu zmnla oldu yandan simetrik sorunu var sanırım. Tabi çok şükür eskisinden iyi ama yüzüm birz basık duruyo yani yandan da düz bir şekilde geliyo dolguyla falan halledilir mi sizce bir plastik cerahiyi önerdi gittiğim ortodondist çapada bakalım görüşmeye gitcem umarım olumlu sonuçlar alırım :59::31:

yukiik
29-12-2010, 17:55
kızlar benimde çenemden açıp kaparken kütleme sesi geliyor bu çene kaymasının belirtisi olabilirmi

bergdorf
29-12-2010, 23:50
Mrb arkadaşlar bende 18 yaşımda bir çene ameliyati geçirdim alt çenem öndeydi. Şuan 23 yaşındayım ve yüz hatlarım kötü duruyo biraz bu zmnla oldu yandan simetrik sorunu var sanırım. Tabi çok şükür eskisinden iyi ama yüzüm birz basık duruyo yani yandan da düz bir şekilde geliyo dolguyla falan halledilir mi sizce bir plastik cerahiyi önerdi gittiğim ortodondist çapada bakalım görüşmeye gitcem umarım olumlu sonuçlar alırım :59::31:
Benimde alt çenem önde 18 yaşındayım ve ameliyattan tırsıyorum:27: Gerçi doktor çapaya git dedi orada da 5 yıllık bir sıra varmış. Siz ameliyatınızı yapan doktorla görüşebilirsiniz sonuçta ne yaptığını o biliyor. Tabi başka plastik cerraha da gidebilirsiniz ama bence en uygunu ameliyatı yapan doktor olacaktır..


kızlar benimde çenemden açıp kaparken kütleme sesi geliyor bu çene kaymasının belirtisi olabilirmi

Bende de kütleme sesleri geliyor.Bunun nedeni eklem rahatsızlıkları gece diş sıkma falan olabiliyormuş eğer öyleyse plak veriyorlar.Ama kapanış bozukluğu çene kaymasıda olabiliyormuş. Yani bir doktora görünürseniz nedenini belirtir. İnşallah plakla düzelecek birşeydir:34:

amon-ra
30-12-2010, 01:26
ben buraya gittim bana 10.000 tl dediler tedavi ve ameliyat, tabi bana pahalı geldi ama durumu olan yaptırsın işlerinde bayaa uzman görünüyolardı bana hastaların resimlerini göstermişlerdi bi de ilk muayene ücretsizdi en azından fikir alırsınız google da aratın özel çapa ortodonti merkezi diye çıkar...

bergdorf
30-12-2010, 19:45
ben buraya gittim bana 10.000 tl dediler tedavi ve ameliyat, tabi bana pahalı geldi ama durumu olan yaptırsın işlerinde bayaa uzman görünüyolardı bana hastaların resimlerini göstermişlerdi bi de ilk muayene ücretsizdi en azından fikir alırsınız google da aratın özel çapa ortodonti merkezi diye çıkar...

Şimdilik bende bu ücretle yaptırabileceğimi sanmıyorum ama bilgi için teşekkürler.Madem muayenede ücretsiz bi gidip görüşmekte yarar var. En azından ne yapılacağı hakkında kesin bi bilgim olur:59:

yukiik
31-12-2010, 14:33
bergdorf bunun için hangi polikliniğe gitmem gerekiyor

bergdorf
31-12-2010, 15:04
bergdorf bunun için hangi polikliniğe gitmem gerekiyor

Ben Çapa Dişe gitmiştim orada ilk önce diş hekimi görüyor sonra çene sorunum var deyince 'Çene eklem rahatsızlıkları' bölümüne yolluyor aynı binanın içinde zaten..Bana bu bölüm eklem sorunun yok dedi ve ortodontiye yolladı.. Özel kliniklerde de muayene olabilirsin ama bence çapaya git..

dimusevmer
02-01-2011, 03:06
arkadaşlar benimde çene kütlemesi ve kilitlenmesi oluyordu doktoa gittim diş plağı verdi
ben gece gündüz akıyorum sadece yemeklerde çıkarıyorum
fakat benim geceuyurken ki kütlemelerim devam ediyo gece dişimi sıkıyorum farkında oluyorum bazen
ama engelleyemiyorum sabah bi uynaıyorum küt
bana faydası oldumu bilmiyorum ama sadecekilitlenmelerim geçti sabah uyandığımda küt sesi geliyo
doktora gitmelimiyim bilmiyorum acaba yanlış ölçü almış olabilirmi
plakta zedelnme başladı ekim 1 de başladım takmaya neyapayım bilmiyorum doktor bana ağzını düzgün aç ve kapat demişti onuda herazaman yapmıyorum unutuyorum
yakın zamanda gidicem inş.herkese geçmiş olsun

rosee34
03-01-2011, 14:24
[QUOTE=bergdorf;16880859]Benimde alt çenem önde 18 yaşındayım ve ameliyattan tırsıyorum:27: Gerçi doktor çapaya git dedi orada da 5 yıllık bir sıra varmış. Siz ameliyatınızı yapan doktorla görüşebilirsiniz sonuçta ne yaptığını o biliyor. Tabi başka plastik cerraha da gidebilirsiniz ama bence en uygunu ameliyatı yapan doktor olacaktır..



Evet cnm çapa çene konusunda uzmna hekimlere sahip ama ben hasekide sadullah bey tarafından ameliyat edildim. İstersen git bir görüş fakat yasın küçükken bu ameliyatı atlatmanı tavsiye ederim. Zor bir ameliyat ama sonra rahat edersin. Allah yardımcın olsun:34:

kartalius
09-04-2011, 17:43
bende de aynı sorun var.. sağ tarafla yemek yiyemiyorum bu yüzden.. kayma oluyor.. :S İzmir de önerebilceğiniz doktor var mı?

rosee34
11-04-2011, 12:34
Sadullah karuna görünün isterseniz İstanbul hasekide çalışmakta kendisi fındıkzade de muayenesi var.

bburcuy
21-01-2013, 13:48
Ben de daha once ortodontik tedavi oldum ama yeni gittigim bir doktor cenemin ters kapandigini, ust cenemin dar oldugunu soyledi

bburcuy
21-01-2013, 13:49
Bu ileride sorunlara yol acabilir tekrar tel takman gerekiyo dedi :(

bburcuy
21-01-2013, 13:50
Ust cenem kaymis anladigim kadariyla, ve dar. Hic boyle bir sorun yasayan veya onerisi olan var mi. Tekrar tel takmak istemiyorum :(

impossibles
09-02-2013, 02:58
hacettepe üiversitesini şiddetle öneririm canım.benim gittiğim doktorlar ameliyat demişlerdi ve ameliyat sonrasıda kesinlikle tam bir düzelme olacak diyemiyorlardı başka bir doktorun tavsiyesiyle hacettepe üniversitesine gittim bir yıl kadar iki değişk aparat kullandım.yıllar geçti çok şükür şimdi hiçbir sıkıntım kalmadı.

ben dişlerimden dolayı ortodontik tedavi gördüm. ama çenem düzelmedi. ameliyat olmam gerekiyormuş. tel tedavim bitti tbi. şmdi ameliyat olmak istesem tekrar tel takmam şart mı?

impossibles
04-03-2013, 18:07
hacettepe üiversitesini şiddetle öneririm canım.benim gittiğim doktorlar ameliyat demişlerdi ve ameliyat sonrasıda kesinlikle tam bir düzelme olacak diyemiyorlardı başka bir doktorun tavsiyesiyle hacettepe üniversitesine gittim bir yıl kadar iki değişk aparat kullandım.yıllar geçti çok şükür şimdi hiçbir sıkıntım kalmadı.

cnım ben 2.5 yıl tel tedavisi gördüm doktorum çenende kayma var dedi ameliyat sart dedi babam kabul etmedi olmadım. görünüde bişe yok ama fatografta belli oluyor işte.:( şmdi olmak istesem tekrar tel takmak zorunda mıyım? ve hacettepede ne kadara oldun anlatır mısın?

impossibles
04-03-2013, 19:19
Bu ileride sorunlara yol acabilir tekrar tel takman gerekiyo dedi :(

of bende bundan korkuyorum durum bu şuan bak :647544647545647544647545 2şer tane olmuş pardon hehe

camgoz27
17-03-2013, 21:30
Benim de çenemde seninkine benzer kayma var sağa doğru bende tel tedavisi görüyorum Ağustos'ta ameliyat olacağım inşallah.çoğu doktor bana hiç belli olmadığını ameliyatın zor olduğunu söyledi. Ancak ileri yaşlarda sorun olabiliyormuş ve ben görüntüden çok rahatsız oluyodum çevremdekiler ben demesem farketmez ama işte:) dicem o ki cidden rahatsızlık veriyosa sana hemen tedaviye başla derim

ociliptus
19-03-2013, 14:31
cnm çene ameliyatında çene yapının nasıl oldugu önemlidir.ben hemşire olduğum için çene ameliyatlarında çok bulundum.çene ameliyatlarından önce yapman gereken iyi bir ortodontisle anlaşman.ortadontislerin zaten birlikte çalışmış oldukları iyi plastik cerrahlar vardır.ilk önce dişlerine tel takılması gerekiyor.belli bir zaman sonra tel çıkartılıp alt çene öndeyse öne çekilir yada üst çene öne çekilir.bazen iki çene durumununda sıkıntılı olduğu durumlarda çift çene ameliyatları yapılır.ve şuana kadar iyi bir plastik cerrahla çalıştıgımız için ameliyat sonrası belli bir süre şişlik olur wkonuşma sorunu yaşarsın ama şişliklerin indikten sonra estetik açıdan bir sorun oluşturmuyor.anlatmak istediğim uzun bir tedavi dönemi yaklaşık çene bozukluguna göre 1 seneyi bulabiliyor.iyi düşün tam kararını verirsen iyi bir plastik tanıdığım var seni ona yönlendirebilirim.sağlıklı güneler.

smurfin
21-03-2013, 15:53
bendede cenede problem vardi cocuklugumda tel taktim 4 seneye yakin disler duzeldi fakat cenede sorun vardi, onuda korkuyordum yaptirmak istemiyordum ameliyati var demisti doktor, en sonunda korkumu yendim yaptirdim cok guzel oldu ve burun estetiginden daha kolay gecti, sorulariniz varsi cevapliyabilirim, profilimde albumum herkese acik

camgoz27
23-03-2013, 17:35
bendede cenede problem vardi cocuklugumda tel taktim 4 seneye yakin disler duzeldi fakat cenede sorun vardi, onuda korkuyordum yaptirmak istemiyordum ameliyati var demisti doktor, en sonunda korkumu yendim yaptirdim cok guzel oldu ve burun estetiginden daha kolay gecti, sorulariniz varsi cevapliyabilirim, profilimde albumum herkese acik(alıntı) canımm ben yeni üye olduğum için göremiyorum resimlerini Ağustos'ta çift çene ameliyatı olacağım bende çok fazla merak ettiğim şey var aslında birazda korkum tabi çene ameliyatından sonra burun ameliyatı da olacağım arkadaşlık isteği gönderdim sana kabul edersen sevinirim.

camgoz27
23-03-2013, 17:52
ay canım ya benimde alt çenemde azkenarda bir eğrlik var ve dişler yukarı doğru büyümüş çene üçe bölünecek dediler,şu an tel tedavisi görüyorum,ameliyat olmak hiç istemiyorum ama tel takan doktor olmam gerektiğini söylüyor,çene ameliyatı olacağınız yerle görüştüştünüzmü ,ne kadar fiyat çıkardı size ve kime ameliyat olacaksınız,mahsuru yoksa cevaplarmısınız? canım ben çift çene ameliyatı olacağım öncelikle onu söylim Ankara da Mehmet Emin Mavili hocayla görüştüm onda karar kıldım. bana ameliyatı 5 bin- 6 bin euro arası söyledi. burun ameliyatı da olacağım o bu fiyata dahil mi değil mi bilmiyorum fiyat konusunu çok konuşmadık açıkcası.ama her vaka farklıdır fiyat değişebilir yani.ortodontistim bana ist. da Mesut saraç ı önermişti gerçekten onunda mesleğinde çok iyi olduğunu duydum ana ben ank da oturuyorum ameliyat sonrası herhangi bir komplikasyon oluşursa ulaşım kolay olsun diye Ankara tercihim oldu.

xwair
15-01-2014, 12:47
arkadaşlar benim de alt çenem kısa ve ameliyat olmak istiyorum yalnız korkuyorum da yüzümün eski şeklini özlersem yeni halini beğenmezsem diye.tamam doktor çok önemli ama biraz da şans işi ve bünyeye bağlı herşey yolunda gitmeyebilir.arkadaşlarım ihtiyacım olmadıgını söylüyor ama bazen gülerken özellkle boynumla bitişik bir çene görüyorum :((( bu arada ameliyat olan kişilere sormak istşyorum his kaybı oluyor mu?özellikle ağız içi değil de çene altı istiyorum tat alamamaktan korkarım yemeyi çok seviyorum çünkü :D

Beyza1971
25-01-2014, 03:37
slm size bisey sorabilirmiyim benim cenem cok ses cikartiyor yemek yerken cenem catur cutur ediyor neden acaba ne yapmaliyim cok ses cikartiyor bende rahatsiz oluyorum bu durumda bilgi verebilirmisiniz teskler

ecebakirci
26-04-2014, 03:03
Benim de çenemde sola doğru hafif kayma var normalde hiç belli olmuyor fakat fotograflarda farkettim istanbul şişlide oturuyorum önerebileceğiniz doktor var mı??:5:

ecebakirci
26-04-2014, 03:03
slm size bisey sorabilirmiyim benim cenem cok ses cikartiyor yemek yerken cenem catur cutur ediyor neden acaba ne yapmaliyim cok ses cikartiyor bende rahatsiz oluyorum bu durumda bilgi verebilirmisiniz teskler


çeneniz kıtlıyor mu peki?