Şu anda arşiv sayfalarında bulunmaktasınız. Konunun orjinali için tıklayınız:

2010 Eylül Anneleri


lapaci
5-03-10, 08:03
ne güzel yaa.. herkes 2li testlerini yaptırdı.. benim ptesi kontrolüm var.... önümüzdeki haftada 2li test olur sanırım... hala net tarihimi bilemedikleri için sürekli değişiyor bebeğin kaç haftalık olduğu.. o yüzden 2 li test zamanı önemli..yanlış haftada ölçüm yapılırsa yanlış çıkar dedi dr...

Mopsy
5-03-10, 08:03
suraycım test sonucunda ne diyor..yazsana bi ben biraz çözdüm o değerleri...
kombine trisomy yazan yere bakacaksın canım

aysm
5-03-10, 09:03
lapaci
ne güzel yaa.. herkes 2li testlerini yaptırdı.. benim ptesi kontrolüm var.... önümüzdeki haftada 2li test olur sanırım... hala net tarihimi bilemedikleri için sürekli değişiyor bebeğin kaç haftalık olduğu.. o yüzden 2 li test zamanı önemli..yanlış haftada ölçüm yapılırsa yanlış çıkar dedi dr...
sen yine 10. haftandasın ben 13. gircem doktor bana yarına gün verdi yarın gidicem doktora daha 2 li test için :sm_confused:

Mopsy
5-03-10, 09:03
hım bide sadece trisomy yazan oran ve yaş riskide varsa onlarıda yaz canım..

suray
5-03-10, 09:03
sağolun kızlar valla nasıl yazacağım anlamadım tablo bir garip farklı farklı değerler var.
1:1800
1:100000
1:400
1:24000 bu şekilde dört grafik var


test sonucu :
hcgb 40.475 ng/mL 0.80 MoM
PAPP-A 2087.9 mU/L 0.93 MoM
NT 1,5 mm 1.11 MoM
NB Var

suray
5-03-10, 09:03
Mopsy
suraycım test sonucunda ne diyor..yazsana bi ben biraz çözdüm o değerleri...
kombine trisomy yazan yere bakacaksın canım
canım öyle bişey yazmıyor ki

eklebilirsem tabloyu göndereyim

Mopsy
5-03-10, 09:03
suraycım iyi gibi o 400/1 yaş riskimi????
riskili sayılabilmesi için 280/1 sınır olarak kabul ediliyor senin öyle düşük bir değerin yok ki canım
o 24binde 1 kombine trisomi sanırım onları yazmamışsın...24binde 1 çok iyi yani benimkisi 18binde çıktı süper dedi doktor

Mopsy
5-03-10, 09:03
n.t 1.5 mm.ya o da süper canım..

heroine
5-03-10, 09:03
Yaa bende geç kalmadım inşallah...aslında bugün gitmelıydım ama işim çoktu.
p.tesi gideceğim...
bi sorun olmaz inş.

yaren38
5-03-10, 09:03
Suray 1/400 yaş riskimi?

lapaci
5-03-10, 09:03
Mopsy
n.t 1.5 mm.ya o da süper canım..
:nazar:
gayet güzel çıkmış.. darısı başımıza inş =)
mopsy sen bu işte artık usta olmuşsun..
"her türlü 2li test itina ile yorumlanır" kaydirigubbakcemile3

bozo85
5-03-10, 09:03
selam kızlar nasılsınız
biz maşallah bomba gibiyiiz şehir dışına çıkmak çok iyi geldi
çok hafif bulantım oluyor

melos97
5-03-10, 09:03
ben geldim kuzucuklar

suray
5-03-10, 09:03
Mopsy
suraycım iyi gibi o 400/1 yaş riskimi????
riskili sayılabilmesi için 280/1 sınır olarak kabul ediliyor senin öyle düşük bir değerin yok ki canım
o 24binde 1 kombine trisomi sanırım onları yazmamışsın...24binde 1 çok iyi yani benimkisi 18binde çıktı süper dedi doktor
canım biraz da olsa içimi rahatlattın sanırım yaş riskinden dolayı düşük değerler.

1/400 hesaplanan risk yazıyor yanında

yaş riski bir tanesinde 1:90 diğerinde :KK1:800 yazıyor bir garip tablo kafa karıştırmaktan başka bişey değil.

bu arada eklemeyi de başaramadım :KK43:(((

melos97
5-03-10, 09:03
ya arkadaşlar bende şu cetvelden yaomak istiyom ama yapmıyom yardımmmmmmmm

bozo85
5-03-10, 09:03
suray
sağolun kızlar valla nasıl yazacağım anlamadım tablo bir garip farklı farklı değerler var.
1:1800
1:100000
1:400
1:24000 bu şekilde dört grafik var


test sonucu :
hcgb 40.475 ng/mL 0.80 MoM
PAPP-A 2087.9 mU/L 0.93 MoM
NT 1,5 mm 1.11 MoM
NB Var
aa senin hcgb 50 nin altında cinsiyt için bişey dedi mi?
50 nin üstü kız oluyormuş
benim 55 di kıza benziyor demişti

suray
5-03-10, 09:03
bozo85
aa senin hcgb 50 nin altında cinsiyt için bişey dedi mi?
50 nin üstü kız oluyormuş
benim 55 di kıza benziyor demişti
canım dr'a göstermedim daha evet benim 50 nin altında görünüyor. eğer bu tez doğru çıkarsa sanırım bebiş erkek olacak. biz kız istiyorduk açıkçası ya :) kısmet ne diyelim sağlıklı olsunda hiç farketmez aslında. evladın hepsi aynı.

suray
5-03-10, 09:03
lapaci
:nazar:
gayet güzel çıkmış.. darısı başımıza inş =)
mopsy sen bu işte artık usta olmuşsun..
"her türlü 2li test itina ile yorumlanır" kaydirigubbakcemile3
inşallah canım bakalım hayırlısı

butterfly
5-03-10, 09:03
kızlar ben cok yorgun hissediyorum kendimi. dün kardesim biraz alısveris yapalım dedi 2 magaza gezdik ben yoruldum dedim. eskiden olsa altını üstüne getirirdim magazaların

aysm
5-03-10, 09:03
suray
inşallah canım bakalım hayırlısı
suraycım doktor cinsiyet hakkında yaklaşık bişi demedimi ya

CAYCAY76
5-03-10, 09:03
butterfly
kızlar ben cok yorgun hissediyorum kendimi. dün kardesim biraz alısveris yapalım dedi 2 magaza gezdik ben yoruldum dedim. eskiden olsa altını üstüne getirirdim magazaların
ben de çok çabuk yoruluyorum canım hemen nefes nefese kalıyorum.yorgun kalktım zaten sabah yataktan şimdi iş yerindeyim akşama da kadınlar günü için eğlence var ama çok yorgunum gidemiycem

pinar5
5-03-10, 10:03
suraycım değerlerin gayet iyi görünüyor,,sınır değerler 250 ve 100 ün altı...Senin gayet yüksek değerlerin sakın moralini bozma...Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah...

hndcyln
5-03-10, 10:03
slm kızlar hayırlı cumalar hepinize ... yarın 2li testim var 12+6 olucam inş cinsiyet hakkında biişicik der :)) bi isim var nasıl sizce ESİLA?? KuR'an da geçiyor peltek Se ile yazıldığı zaman :cömert kadın anlamına geliyormuş diğer anlmı da akşam ile ikindş arasında geçen zaman anlamında yanında NuR gibi tamamlayıcı bir isimle birleştirince anlam kazanıyor sanırım nasıl ??

suray
5-03-10, 10:03
pinar5
suraycım değerlerin gayet iyi görünüyor,,sınır değerler 250 ve 100 ün altı...Senin gayet yüksek değerlerin sakın moralini bozma...Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah...

sağol canım amin hepimize inşallah.

suray
5-03-10, 10:03
yaren38 canım senin hCGb değerin kaçtı ?

suray
5-03-10, 10:03
yeni gelenler hoşgeldiler. bu arada yogunluk hepimizde var kızlar bende eskisi gibi değilim çabuk yoruluyorum nefes nefese kalıyorum hemen. geçecek bu günlerde sabredeceğiz:KK66:

bozo85
5-03-10, 10:03
kızlar kasıklarınız ağrıyor mu?
benim noramlde regli zamanım geldi dünden beri kendimi adet olucak gibi hissediyorum

prenses_
5-03-10, 10:03
bozo85
kızlar kasıklarınız ağrıyor mu?
benim noramlde regli zamanım geldi dünden beri kendimi adet olucak gibi hissediyorum
canım bende de kasık ağrısı oluyor.bol bol dinlen bugünlerde ve üşütmemeye dikkat et.

chocotripi
5-03-10, 10:03
pembe50
caycayım asagıdakı kızlardan sadece sen calısıyrsun

bu gun mıllı egıtımden aradılar ucretlı ogretmenlık yapmak ıster mısım dıye

pazartesı ıs basıymıs... 15km koye gıtcm eger baslarsam?

ya sızce ne yapsam?hamıle olmasam kesın gıderdım de..

bır de kppss calısmam lazım ..6 yıl olacak bu yıl kpss gırelı..

gecıcı ıste yorulmak mı yoksa evde kpss calısmak mı?

ama bu arada kpss hıc baslamadm hevsem kırıldı gıre gıre

ne yapsam kı? esım sana kalmıs dıyo aslında kpss calısmamı cok ıstyo aama ben hevssızlıkten:KK43:
ücretli öğretmenlik yapmış biri olarak diyorum ki
inan normal öğretmen kadar çok çalışıyorsun
sadece 3'te 1 maaşını alıyorsun
eğer kpss düşünürsen hiç çalışamassın hele ki hamile olunca
insan sürekli yorgun oluyor
yine de sen bilirsin :)

bozo85
kızlar kasıklarınız ağrıyor mu?
benim noramlde regli zamanım geldi dünden beri kendimi adet olucak gibi hissediyorum
benim de ağrı giriyor ben de korkuyorum acaba bebeğe mi bir şey oluyor diye


bu arada herkese günaydın hayırlı cumalar

yaren38
5-03-10, 10:03
suray
yaren38 canım senin hCGb değerin kaçtı ?
13,539 canım.

bozo85
5-03-10, 10:03
ben de korktum teyzem de her adet döneminde ağrıycak kan plasentaya akıyor dedi 9 ay hissetceksin dedi

Mopsy
5-03-10, 10:03
lapaci
:nazar:
gayet güzel çıkmış.. darısı başımıza inş =)
mopsy sen bu işte artık usta olmuşsun..
"her türlü 2li test itina ile yorumlanır" kaydirigubbakcemile3
kaydirigubbakcemile3kaydirigubbakcemile3kaydirigubbakcemile3
ay yok okadar değil ama bende sonuçları alınca meraktan internetteki örnek sonuçlara baktım hep ondankaydirigubbakcemile3
suray
canım biraz da olsa içimi rahatlattın sanırım yaş riskinden dolayı düşük değerler.

1/400 hesaplanan risk yazıyor yanında

yaş riski bir tanesinde 1:90 diğerinde :KK1:800 yazıyor bir garip tablo kafa karıştırmaktan başka bişey değil.

bu arada eklemeyi de başaramadım :KK43:(((
800\1 dir o ozaman..oda iyi canım yaş riskinede bakıyorlar çünkü..nette birininki 750\1 yazıyordu doktor çok ii demişti o yorumu hatırlıyorum...
şimdi tabloyu tam göremediğim için bunları yazıyorum ama o değerler hiç düşük değil..yani 24 binde 1 ise çok iyi....
bozo85
aa senin hcgb 50 nin altında cinsiyt için bişey dedi mi?
50 nin üstü kız oluyormuş
benim 55 di kıza benziyor demişti
benimki 75 lerde:lepi:bakalım kızımmı olacak kızlar merak ettim doğrumu değilmi bunuda takip edelim olurmu...
hndcyln
slm kızlar hayırlı cumalar hepinize ... yarın 2li testim var 12+6 olucam inş cinsiyet hakkında biişicik der :)) bi isim var nasıl sizce ESİLA?? KuR'an da geçiyor peltek Se ile yazıldığı zaman :cömert kadın anlamına geliyormuş diğer anlmı da akşam ile ikindş arasında geçen zaman anlamında yanında NuR gibi tamamlayıcı bir isimle birleştirince anlam kazanıyor sanırım nasıl ??
esila yı bende görmüştüm<..anlamıda çok hoş..benim beğendiğim bir isim canım.söylemeside hoşş...

Mopsy
5-03-10, 10:03
ay bozo teyzenşn dediği şey çk komik birşey..kaydirigubbakcemile3

chocotripi
5-03-10, 10:03
kızlar ikili test için aç mı gidiyorsunuz hastaneye
nasıl dayanırım bilmiyorum eğer aç gidilecekse

bozo85
5-03-10, 10:03
Mopsy
ay bozo teyzenşn dediği şey çk komik birşey..kaydirigubbakcemile3
9 ay olmadığın regli birikiyor içinde
neden komik ki

bozo85
5-03-10, 10:03
chocotripi
kızlar ikili test için aç mı gidiyorsunuz hastaneye
nasıl dayanırım bilmiyorum eğer aç gidilecekse
fark etmiyor