PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : dostınex kullanıp hamile kalanlar buraya...



Sayfa : [1] 2 3 4

gulay1977
02-03-2010, 17:12
Arkadaşlar Prolaktin değeri yüksek çıkıp bu ilaçla hamiş kalanlar ve doğum yapanlar
buradan bilgilerini paylaşabilirlermi?

benim değerim 88 çıktı.

bloom29
04-03-2010, 22:04
a.sben de kullandım. yanlış hatırlamıyosam benim değerim 30 du ve kullandığın ay hamile kaldım. şu an 18 haftalık hamileyim.sen kullanıyo musun ??

BEBEGIMIZ
05-03-2010, 00:24
bende kullandım bir kaç ay sonra düştü ve şu an 32 haftalık hamileyim

dilemma_
05-03-2010, 00:27
Selam kızlar.Tam aradığım topik:smiley-cool:
Ben de ikinci şişedeyim 8 lik.Düştü benim ama yumurta takibi yaptırıyorum.Doktor hamike kalana kadar kullanacağımı söyledi

BEBEGIMIZ
05-03-2010, 00:41
Selam kızlar.Tam aradığım topik:smiley-cool:
Ben de ikinci şişedeyim 8 lik.Düştü benim ama yumurta takibi yaptırıyorum.Doktor hamike kalana kadar kullanacağımı söyledi

inşallah sonuncu olur bu bende 2 kere kullanmıştım

dilemma_
05-03-2010, 23:29
inşallah sonuncu olur bu bende 2 kere kullanmıştım

Sen 2 ay kullandıktan sonra mi hamile kaldın canım?
Ne güzel az kalmış doğum yapmana.Sağlıkla bebeğini kucağına alırsın inşallah canım.
Hayırlısıyla ben de kalsaydım.............

gulay1977
06-03-2010, 17:00
nihayet topiği fark eden arkadaşlar olmuş :)) valla çok sevindim,bende bu ilacı kullanmaya başladım 2.haftam pazartesi ve perşembe günleri kullanıyorum 0,5 mg benim ilaç,diğer topiklerde bu ilacı kullanıp hamile kalan fakat düşük yapan bi arkadaş vardı bu benim gözümü korkuttu :(( ve bi çok arkadaş bu ilacı kullanırken korunun demiş,kafam allak bullak oldu,hamile kalan arkadaşlar bi sorun yaşadınızmı?
ilacı ne zaman bıraktınız?

gulay1977
06-03-2010, 17:03
Selam kızlar.Tam aradığım topik:smiley-cool:
Ben de ikinci şişedeyim 8 lik.Düştü benim ama yumurta takibi yaptırıyorum.Doktor hamike kalana kadar kullanacağımı söyledi

benim yazdığım gibi 0,5 lik iki ayrı dr.gittim biri korun diğeri korunmana gerek yok dedi
nasıl iş anlamadım,ikinci gittiğim dr.gebeliği bulduğun an ilacı kesiceksin dedi.bu ilacı kullanırken hamile kalındığında bebekte problem çıkma riski çoğalıyomuş ALLAH korusun
benim gözüm korktu.

dilemma_
06-03-2010, 18:12
benim yazdığım gibi 0,5 lik iki ayrı dr.gittim biri korun diğeri korunmana gerek yok dedi
nasıl iş anlamadım,ikinci gittiğim dr.gebeliği bulduğun an ilacı kesiceksin dedi.bu ilacı kullanırken hamile kalındığında bebekte problem çıkma riski çoğalıyomuş ALLAH korusun
benim gözüm korktu.

Prospektüsünde kullanılmamalı diyor.Ben doktoruma sordum.Sakıncası yok dedi.Hamile kalınca bırakacaksın zaten dedi.Aynı zamanda yumurta takibi yaptırıyorum zaten.,Doktor bana özellikle söyledi; Prolaktin yüksekken gebe kalınırsa düşük oluyormuş.

dilemma_
02-04-2010, 20:03
Ben ikinci ayımda hamile kaldım dostinexle

mse121822
03-04-2010, 01:24
bende dostinex 0.5 mg kullanıyorum..hafta da iki kez.bende doktoruma sordum ilacın içinde hamilellikte kullanılmaz yazıyo..o da dediki asprinin içinde de öyle yazıyo ama hamile olup asprin içiliyo...artık doktora güvenip korunmuyorum..bende şuana kadar 2 tane içtim..8 lık şişe 6 tane kaldı..doktor 2 ay kullan dedi.bakalım hayırlısı artık..

mse121822
04-04-2010, 00:33
ben bu gün 3. ilacımıda içtim.bakalım bu aya faydası dokunacakmı..ben aslında 2 ay ilaç kullandıktan sonra olsun istiyorum.ne olur ne olmaz diye..hayırlısı

svmy
29-05-2010, 12:12
mrb arkadaşlar.. ben yeni üyeyim.benim sorunum prolaktinim yüksekti.doktorum dostinex verdi.şişe içinde 8 tablet olanlardan..ilk defa kullanıyordum.dostinex kullanırken korunmadık.doktorum korunmanıza gerek yok öğrenir öğrenmez ilaçı kesin dedi. Hiçbir yan etkisini görmedim.Doktorum haftada 1 tablet içmemi önerdi.4 hafta kullana bildim..5. hafta içmeden test yaptım ve pozitif çıktı. şimdi hamileyim Allah ıma çok şükür.Allahım isteyen herkese hayırlı ve sağlıklı bebekler versin.inş.

ezgim_ez
29-05-2010, 23:47
slm kıslar ya bende bu topıgı yenı gordum burdkı yasılanları okuyunca umutlandım dogrusu bende dostınex kullnıyordum yenı bıttı bu ay adet oldum sımdı adetım hatta ınsallah bende de ıse yarar yaa Rabbım bana da ısteyen hekese deannelık duygusunu yasattsın ınsallah..

bayancool
30-07-2010, 15:14
arkadaşlar doktorum bana korun ve bu ilaç hastalığa yararlı olduğu kadar gebeliğe çok zaralı olduğunu söyledi ve bende çok korkuyorum.2 yıllık evliyim

cesu
02-08-2010, 16:44
mrb kızlar bende buğün öğrendim prolaktin yüzünden hamile kalamadığımı benim değerim25 inş hemen düşer

r3k13
27-10-2010, 17:19
Arkadaşlar bende 18 aydır bebek arayanlardanım:( prolaktin 40 çıktı bende...bugün dostinex e başlıyacağım...0.5 mg...haftada 2 gün yarım içiçem...doktor korunun demedi...hamile kaldığın an bırakıcaz dedi...bende inşallah buraya HAMİLEYİM...yazabilrim:((

bananickkalmamis
28-10-2010, 14:22
benimde prolaktin 49 çıktı doktor dostinex verdi bende salı başladım içmeye.doktor bu ay korunun dedi.ama biz korunmayı düşünmüyoruz.Allah büyük inş. bizde hamile kalırız diğerleri gibi...:teytey:

ason
05-11-2010, 13:27
slm kızlar benimde ilk ölçtürdüğümde prolaktinim 65.77 çıktı doktordn zorla ilaç istedim ama doktorum hiç önemli değil ğrolaktin deyip durdu neyse zorla yazdırıp aldım ilacımı dopergin kullandım yaklaşık 1 aydır sonra doktorum test bile istemeden ilacı bırak düşmüştür dedi tabi ona güvenmeyip yine test yaptırdım bu kezde 44 gibi bişi çıktı bugün doktora gidip test sonucumu burnuna sokmayı düşünüyorum çok sinirlerimi bozuyo artık adama çocuğum olmuyo diye gittim adam hormonlarımı önemsemiyo ki bunun öncesinde septum ameliyatıda oldum

km0734
05-11-2010, 16:45
slm kızlar benimde ilk ölçtürdüğümde prolaktinim 65.77 çıktı doktordn zorla ilaç istedim ama doktorum hiç önemli değil ğrolaktin deyip durdu neyse zorla yazdırıp aldım ilacımı dopergin kullandım yaklaşık 1 aydır sonra doktorum test bile istemeden ilacı bırak düşmüştür dedi tabi ona güvenmeyip yine test yaptırdım bu kezde 44 gibi bişi çıktı bugün doktora gidip test sonucumu burnuna sokmayı düşünüyorum çok sinirlerimi bozuyo artık adama çocuğum olmuyo diye gittim adam hormonlarımı önemsemiyo ki bunun öncesinde septum ameliyatıda oldum

ben böyle şeyleri duydukça çokkk sinirleniyorum yaaaaa..insan sağlığı bu kadar mu hiçe sayılır!!!!!!
prolaktin yüksekliği sayesinde hamile kalamıyorsunuz..nasıl önemsemez,nasıl tekrar test yaptırmaz,nasıl ilaç yazmaz yaaaa...
o bahsetttiğin dr un özeli varsa özeline git,seni 45 dk hatta 1 saat muayene eder ama..haa bide prolaktinin tarihinden girer bu seneden çıkar..nasıl iş yaa...çok kızdım şimdi..kızdım diyorum çünkü benim de prolaktinim 60 larda idi,prolaktin yükselmesi yüzünden oluşan adet dengesizliğinden pko hastası oldum..bi sürü kistim var.. + prolaktin yükselmesinin bendeki nedeni de tümörrr...hipofiz bezi tümörü..
seneler önce bekarken de prolaktinim 60 larda idi..kadın doğum dr um hipofiz bezi mr ı istedi bende nörolojiye gittim beyinle bu konularla o ilgili diye..kadın dr bana mr yazdı..mr çektirdim sonucumu kadın doğum dr uma götürdüm..adam bana ne dese beğenirsiniz?bu mr ı senden kim istedi beynin yanlış yerini istemiş,yanlış mr çektirtmiş :)))
var mı böyle b işey yaaaa..sürekli mr a girilmediği için geçenlerde 5-6 ay önce mr çektirdim..bu sefer tutturdular..hipofiz tümörüm varmış 5 mm..
insan sağlığınla bu kadar uygulanmaz yaaa..çok kızıyorummmmmmm..iyi dr bulana kadar dr unuzu değiştirin arkadaşlar..sakın her dr un dediğine de güvenmeyin,inanmayın..

jasmine82
11-02-2011, 08:35
mrb arkadaşlar.. ben yeni üyeyim.benim sorunum prolaktinim yüksekti.doktorum dostinex verdi.şişe içinde 8 tablet olanlardan..ilk defa kullanıyordum.dostinex kullanırken korunmadık.doktorum korunmanıza gerek yok öğrenir öğrenmez ilaçı kesin dedi. Hiçbir yan etkisini görmedim.Doktorum haftada 1 tablet içmemi önerdi.4 hafta kullana bildim..5. hafta içmeden test yaptım ve pozitif çıktı. şimdi hamileyim Allah ıma çok şükür.Allahım isteyen herkese hayırlı ve sağlıklı bebekler versin.inş.


merhaba ben yeni üyeyim umarım bunu okursunuz. bende aynı durumdayım prolaktinim yüksek çıktı ve hemen hamile kalmak istiyorum fakat ilacı kullanırken bebeğe herhangi bir zararı oldu mu?ne durumdasınız çok merak ediyorum.umarım bebeğin çok sağlıklıdır.

ESTALRA
18-04-2011, 10:39
selam hanimlarrr,bu konu hala günceldir umarim.

bende dostinex kullaniyorum 8 lik sise, haftada bir. 4 hafta ictim. insllah bian önce sonuc alirim.
lütfen sonuclarinizzi yazin bizde umutlaniyoruz :)

hathar
29-04-2011, 16:50
merhaba nasılsınız bnm adetimden önce 99 du prolaktin şimdi kaç bilmiyorum dr hemen al başla korunmayacagım adet olmazsam günün geçince bırak dedi bakalım bugun alıp başlayacagım....

zeytinn
17-05-2011, 14:14
Merhaba arkadaşlar. Bende aynı dertten muzdaribim. 6 aydır bebek istiyoruz fakat olmuyor. Doktorum rahmimde yara olduğunu söylemişti. Hemde rahmim tersmiş. Yara için bisürü fitil felan kullandım ama hala devam ediyor. Bebek için çok zarar vermeyeceğini söylemişti doktorum ama olmuyor. Geçen ay yumurta takibi yapıldı. Yumurtadada sorun yok dedi ama olmadı yine. Hormon testi yapıldı ve prolaktinin 29.70 çıktı ve doktorum yüksek olduğunu ve bunun yumurtayı bozduğunu söyledi. Dostinex verdi. Çarşamba ve cuma günleri tam doz kullanmamı ve korunmamamı söyledi 2 veya 3 ay kullanacakmışım. 2. ayın sonunda tekrar bakılacakmış. İlacı kullanırken hamile kalırsan bırakırız dedi ama ilaçta kullanırken gebe kalmamak gerektiği yazıyor. Kafam allak bullak oldu. Rahim tersliği; rahim yarası; hormon yüksekliği hepsi birbirine karıştı.... :( Allah hepimize bebişlerimizi kucağımıza almayı nasip etsin.:58:

xNeharx
18-05-2011, 12:30
Merhaba arkadaşlar. Bende aynı dertten muzdaribim. 6 aydır bebek istiyoruz fakat olmuyor. Doktorum rahmimde yara olduğunu söylemişti. Hemde rahmim tersmiş. Yara için bisürü fitil felan kullandım ama hala devam ediyor. Bebek için çok zarar vermeyeceğini söylemişti doktorum ama olmuyor. Geçen ay yumurta takibi yapıldı. Yumurtadada sorun yok dedi ama olmadı yine. Hormon testi yapıldı ve prolaktinin 29.70 çıktı ve doktorum yüksek olduğunu ve bunun yumurtayı bozduğunu söyledi. Dostinex verdi. Çarşamba ve cuma günleri tam doz kullanmamı ve korunmamamı söyledi 2 veya 3 ay kullanacakmışım. 2. ayın sonunda tekrar bakılacakmış. İlacı kullanırken hamile kalırsan bırakırız dedi ama ilaçta kullanırken gebe kalmamak gerektiği yazıyor. Kafam allak bullak oldu. Rahim tersliği; rahim yarası; hormon yüksekliği hepsi birbirine karıştı.... :( Allah hepimize bebişlerimizi kucağımıza almayı nasip etsin.:58:


canım çok çok geçmiş olsun umudunu yitirme.benim de proolaktin 46 çıktı dostinex verdi haftada 2 tane 1 ay kullan dedi.senin prl çok düşükmüş neden 3 ay kullan dedi anlamadım.bence sen bu ay iç ve test yaptır tekrar başka doktora git.çünkü dostinex çok güçlü bi ilaç.kullananların çoğu hemen hamile kalmış.iki hap içip hamile kalanlar bile var.bide benim doktorum da bana korun demedi.bir kısmı öyle diyor bir kısmı böyle ben de anlamadım.eğer dostinexle hamile kalırsan bebişi tutundurmak için ilaç veriyolarmış.umarım yardımcı olmuşumdur.biz de hamiş olcaz merak etme.:49::49::49:yılmak yok:49::49::49::49:

xNeharx
18-05-2011, 12:33
selam hanimlarrr,bu konu hala günceldir umarim.

bende dostinex kullaniyorum 8 lik sise, haftada bir. 4 hafta ictim. insllah bian önce sonuc alirim.
lütfen sonuclarinizzi yazin bizde umutlaniyoruz :)

sen de sonuç ne merak ettim

kul55
19-05-2011, 00:31
RABBİM herkese nasip etsin inşallah.....kızlar bende kullandım dostinexsi 7 ay önce başlamıştım haftada bi kere içtim 8lik olandan.3 ay oldu biteli ve rabbime şükürler olsun şuan 1 aylık hamileyim....nolur bunu çok kafanıza takmayın ben bu ay bunu hiç düşünmedim kafama takıp sorun etmedim sizde kafanıza takmayın rahat olun inşallah rabbim hepimizin kucaklarını dolduracak ve bol bol dua edin bu insana çok iyi geliyoooooo....işleriniz rast gitsin inşallahhhhhh

xNeharx
19-05-2011, 01:18
RABBİM herkese nasip etsin inşallah.....kızlar bende kullandım dostinexsi 7 ay önce başlamıştım haftada bi kere içtim 8lik olandan.3 ay oldu biteli ve rabbime şükürler olsun şuan 1 aylık hamileyim....nolur bunu çok kafanıza takmayın ben bu ay bunu hiç düşünmedim kafama takıp sorun etmedim sizde kafanıza takmayın rahat olun inşallah rabbim hepimizin kucaklarını dolduracak ve bol bol dua edin bu insana çok iyi geliyoooooo....işleriniz rast gitsin inşallahhhhhh

nasıl güzel moral verdin bana anlatamam..bebişin hayırlı olsun:nazar::nazar: analı babalı sağlıklı sıhatli büyüsün inşallah:nazar::nazar:ben çok takıyom kafama valla:71::71:

zeytinn
19-05-2011, 13:39
canım çok çok geçmiş olsun umudunu yitirme.benim de proolaktin 46 çıktı dostinex verdi haftada 2 tane 1 ay kullan dedi.senin prl çok düşükmüş neden 3 ay kullan dedi anlamadım.bence sen bu ay iç ve test yaptır tekrar başka doktora git.çünkü dostinex çok güçlü bi ilaç.kullananların çoğu hemen hamile kalmış.iki hap içip hamile kalanlar bile var.bide benim doktorum da bana korun demedi.bir kısmı öyle diyor bir kısmı böyle ben de anlamadım.eğer dostinexle hamile kalırsan bebişi tutundurmak için ilaç veriyolarmış.umarım yardımcı olmuşumdur.biz de hamiş olcaz merak etme.:49::49::49:yılmak yok:49::49::49::49:

Canım çok teşekkür ederim. Doktorumu değiştirmeyi düşünmeye başladım bende. Muayene sırasındaki davranışları beni rahatlatıyor ama bişey sordugumda konuşurken felan hiç yüzüme bile bakmıyo.Cevap verirken ya bilgisayara yada başka biyerlere bakıyo buda benim canımı sıkıyo. Şu prolaktinde bi düşsede bi bebişim olsa çok mutlu olucam. :59: seninde sorunun da sadece prolaktin hormonu mu canım. ne kadar zamandır uğraşıyosun bu sorunlarla?

xNeharx
19-05-2011, 17:00
Canım çok teşekkür ederim. Doktorumu değiştirmeyi düşünmeye başladım bende. Muayene sırasındaki davranışları beni rahatlatıyor ama bişey sordugumda konuşurken felan hiç yüzüme bile bakmıyo.Cevap verirken ya bilgisayara yada başka biyerlere bakıyo buda benim canımı sıkıyo. Şu prolaktinde bi düşsede bi bebişim olsa çok mutlu olucam. :59: seninde sorunun da sadece prolaktin hormonu mu canım. ne kadar zamandır uğraşıyosun bu sorunlarla?

tatlım benim doktorumu anlatıyor gibisin aynı şeyleri o da yaptı nerden katılıyorsun aramıza kim senin doktor merak ettim. ben de prl 46 çıktı daha bu ay öğrendim.bi de polikistik over dedi bana ama o doğum kontrol hapı kullandığım için olmuş.dostinex kullanıyom işte 3.hapı aldım inşallah tutar

zeytinn
20-05-2011, 14:08
tatlım benim doktorumu anlatıyor gibisin aynı şeyleri o da yaptı nerden katılıyorsun aramıza kim senin doktor merak ettim. ben de prl 46 çıktı daha bu ay öğrendim.bi de polikistik over dedi bana ama o doğum kontrol hapı kullandığım için olmuş.dostinex kullanıyom işte 3.hapı aldım inşallah tutar

istanbul beylikdüzünde kolan hastanesinde servet hanım var.Doktorum o.sadece akşamları 6 dan sonra hastanede oluyor.Benimde çok sık kontrole gitmem gerekiyor.Çalıştığım için birazda mecburum aynı doktor olsun diye ona gidiyorum.Başka türlü akşam hep aynı doktoru bulmam çok zor olur... benimde rahmim tersmiş.doktor o gebeliği etkileyen bişey değil dedi ama bilmiyorum tabi ne kadar doğru. Bide yaram var rahimde oda bi türlü düzelmedi. Gerçi doktor ikiside gebeliğe sorun yaratmaz dedi ama yara derinleşince sperm hücrelerini bozuyomuş. :59: Bende dostinexin 3. sünü çarşamba içtim. Bugün 4.hap bu günlerdede yumurtlama dönemim bakalım bu sefer olacak mı? İnşallah seninde hayırlı haberlerini alırım. Bi gelişme olursa yaz olur mu :34: Rabbim gönlüne göre versin.

xNeharx
20-05-2011, 15:11
istanbul beylikdüzünde kolan hastanesinde servet hanım var.Doktorum o.sadece akşamları 6 dan sonra hastanede oluyor.Benimde çok sık kontrole gitmem gerekiyor.Çalıştığım için birazda mecburum aynı doktor olsun diye ona gidiyorum.Başka türlü akşam hep aynı doktoru bulmam çok zor olur... benimde rahmim tersmiş.doktor o gebeliği etkileyen bişey değil dedi ama bilmiyorum tabi ne kadar doğru. Bide yaram var rahimde oda bi türlü düzelmedi. Gerçi doktor ikiside gebeliğe sorun yaratmaz dedi ama yara derinleşince sperm hücrelerini bozuyomuş. :59: Bende dostinexin 3. sünü çarşamba içtim. Bugün 4.hap bu günlerdede yumurtlama dönemim bakalım bu sefer olacak mı? İnşallah seninde hayırlı haberlerini alırım. Bi gelişme olursa yaz olur mu :34: Rabbim gönlüne göre versin.

amin kuzum amin çok sıkma kendini çalışmaları da sıkı tut bu aralar:1::1::1: ben de haftaya test yaptırcam bakacaz artık...çok stresliyim tayinimiz hakkariye çıktı oracıklarda bebişim olursa napcam:43::43:

zeytinn
20-05-2011, 15:24
amin kuzum amin çok sıkma kendini çalışmaları da sıkı tut bu aralar:1::1::1: ben de haftaya test yaptırcam bakacaz artık...çok stresliyim tayinimiz hakkariye çıktı oracıklarda bebişim olursa napcam:43::43:

İnşallah pozitif çıkar canım benim. meleğini kucağına almayı nasip etsin allah. Ne iş yapıyosun ki canım tayininiz çıktı.Öğretmen felan mı? Olumsuz düşünme nolur orda bebişin olsa daha iyi işte. Onunla oyalanırsın. ne güzel. Benim babam öğretmen. Evlenince karsa tayinleri çıkmış. abim orda doğmuş. Annem hep der o olmasaydı ben napardım diye. sende öyle bi bebişin olursa zaman nasıl geçer anlamazsın bile :66: hayırlı haberlerini bekliyorum . görüşürüz canım.

xNeharx
20-05-2011, 18:37
İnşallah pozitif çıkar canım benim. meleğini kucağına almayı nasip etsin allah. Ne iş yapıyosun ki canım tayininiz çıktı.Öğretmen felan mı? Olumsuz düşünme nolur orda bebişin olsa daha iyi işte. Onunla oyalanırsın. ne güzel. Benim babam öğretmen. Evlenince karsa tayinleri çıkmış. abim orda doğmuş. Annem hep der o olmasaydı ben napardım diye. sende öyle bi bebişin olursa zaman nasıl geçer anlamazsın bile :66: hayırlı haberlerini bekliyorum . görüşürüz canım.

haklısın eşim asker ben de öğretmenim orda olmasını çok istiyorum aslında oyalanırım onunla valla zaman geçer. ben de senden iyi haberler bekliyorum...

Ijan
20-05-2011, 22:43
Arkadaslar goguslerim sizliyor suanda dostinex kullaniyorum ondan mi acaaba

xNeharx
20-05-2011, 22:51
[QUOTE=Ijan;19290299]Arkadaslar goguslerim sizliyor suanda dostinex kullaniyorum ondan mi acaaba[/QUOT

sanmıyorum yaa kızzzzz hamişmisin yoksaaaaaaaaaaaaaaa:49::49::49:

Ijan
20-05-2011, 23:15
[QUOTE=Ijan;19290299]Arkadaslar goguslerim sizliyor suanda dostinex kullaniyorum ondan mi acaaba[/QUOT

sanmıyorum yaa kızzzzz hamişmisin yoksaaaaaaaaaaaaaaa:49::49::49:

Yok hayatimyadaha dostinex 4 tane daha var ve adetim haziranin 2si 3 gibi

xNeharx
21-05-2011, 08:45
[QUOTE=oz_lem_;19290409]

Yok hayatimyadaha dostinex 4 tane daha var ve adetim haziranin 2si 3 gibi

yaa biz bu dostinexi adetliyken de içececez demi

Ijan
21-05-2011, 11:19
[QUOTE=Ijan;19290726]

yaa biz bu dostinexi adetliyken de içececez demi

Evet canim

daisy44
22-05-2011, 21:10
merhaba arkadaşlar 3 yıllık evliyim malesef bizde çocuk sahibi olamadık:50:bende dostinex kullanıyorum bu 3.ayım.2 aydır eşim görevdeydi 1 haftadır birlikteyiz çok şükür :16:benim prolaktin 32.26 çıkmıştı.acaba bu ay hamile kalır mıyım ne dersiniz kızlaar

beteray
22-05-2011, 21:37
arkadaşlar prolaktinin yükselmesine sebep aşırı stres bencee...benim en stresli dönemimde prolaktin 43 çıkmıştı sonra 25e düştü şmdi ise 8lerde ve hiç ilaç kullanmadan....

xNeharx
22-05-2011, 21:44
merhaba arkadaşlar 3 yıllık evliyim malesef bizde çocuk sahibi olamadık:50:bende dostinex kullanıyorum bu 3.ayım.2 aydır eşim görevdeydi 1 haftadır birlikteyiz çok şükür :16:benim prolaktin 32.26 çıkmıştı.acaba bu ay hamile kalır mıyım ne dersiniz kızlaar

tatlım her ay düzenli test yaptırdın mı baktın mı değerlerine.inşallah alırız bebişkoları kucağımıza :49::49:bu arada doktorun sana 3 ay mı kullan dedi

xNeharx
22-05-2011, 21:49
merhaba arkadaşlar 3 yıllık evliyim malesef bizde çocuk sahibi olamadık:50:bende dostinex kullanıyorum bu 3.ayım.2 aydır eşim görevdeydi 1 haftadır birlikteyiz çok şükür :16:benim prolaktin 32.26 çıkmıştı.acaba bu ay hamile kalır mıyım ne dersiniz kızlaar

daisy bu arada eşin asker mi görevde demişsin

daisy44
22-05-2011, 22:20
daisy bu arada eşin asker mi görevde demişsin

evet canım eşim asker:

daisy44
22-05-2011, 22:23
tatlım her ay düzenli test yaptırdın mı baktın mı değerlerine.inşallah alırız bebişkoları kucağımıza :49::49:bu arada doktorun sana 3 ay mı kullan dedi

hayır test yaptırmadım hiç doktor bana ancak süt 5 ayda kesilir dedi ve 2 ay daha kullanmam lazım

xNeharx
22-05-2011, 23:46
hayır test yaptırmadım hiç doktor bana ancak süt 5 ayda kesilir dedi ve 2 ay daha kullanmam lazım

canım ama sana direk 3 ay demesi çok garip prl çok yüksek değilmiş. dostinex çok etkili bi ilaç.ayrıca her ay değerlerine baktırman lazım.

daisy44
23-05-2011, 08:51
canım ama sana direk 3 ay demesi çok garip prl çok yüksek değilmiş. dostinex çok etkili bi ilaç.ayrıca her ay değerlerine baktırman lazım.

bugün eşim izinli gitmeye çalışıcam doktora bakalım ne dicek.3 ay değil 5 ay dedi.evet bende şaşırdım direk böyle demesine çünkü çok yüksek değil

xNeharx
23-05-2011, 10:56
bugün eşim izinli gitmeye çalışıcam doktora bakalım ne dicek.3 ay değil 5 ay dedi.evet bende şaşırdım direk böyle demesine çünkü çok yüksek değil

daisy çok merak ettim valla haber ver mutlaka

zeytinn
23-05-2011, 13:08
daisy çok merak ettim valla haber ver mutlaka

oz_lem_ cim nasılsın? testine zaman yaptıracaksın. bu hafta yaptıracağını söylemiştin. Heyecanla bekliyorum senin testin sonucunu. inşallah hayırlı haberlerini alıcaz. görüşürü canım :54:

xNeharx
23-05-2011, 15:29
oz_lem_ cim nasılsın? testine zaman yaptıracaksın. bu hafta yaptıracağını söylemiştin. Heyecanla bekliyorum senin testin sonucunu. inşallah hayırlı haberlerini alıcaz. görüşürü canım :54:

canım çok moralim bozuk pek iyi olduğum sayılmaz eşimin tayini hakkariye çıktı belki beni götüremez aile götürelemez yer çıkarsa halimiz yaman:43::43::43:.ben de evi topluyorum şevkim kırıldı hamile olursam napcam bilmiyorum.test yaptırmadım bu ara ev topluyorum bari öğrenmeden işimi halldeyim diyorum ağır felan kaldırıyom yaa:1::1: günüm 25i ama belki yarın giderim baktırmaya sen napıyosun nasılsın

zeytinn
23-05-2011, 15:56
canım çok moralim bozuk pek iyi olduğum sayılmaz eşimin tayini hakkariye çıktı belki beni götüremez aile götürelemez yer çıkarsa halimiz yaman:43::43::43:.ben de evi topluyorum şevkim kırıldı hamile olursam napcam bilmiyorum.test yaptırmadım bu ara ev topluyorum bari öğrenmeden işimi halldeyim diyorum ağır felan kaldırıyom yaa:1::1: günüm 25i ama belki yarın giderim baktırmaya sen napıyosun nasılsın

Ya kuzum ağır kaldırmasana. Ya bebişin varsa? Dikkat et kendine. Moralini bozma lütfen herşeyde vardır bi hayır. Dua edicem sana inşallah eşinle ayrı kalmak zorunda kalmazsın. Eşin bebişin ve sen dünyanın neresi olursa olsun mutlu mesut beraber yaşayın inşallah.
Bende nasıl olayım canım. Düşünmemeye çalışıyorum ama aklımda fikrimde hep acaba bu ay olacakmı var :40: benim yumurtlama günlerim bugünler çalışmalara devam :1: bide belimi incitmişin eğilip doğrulamıyorum. sen üzme kendini. sakın ağır kaldırma. haberlerini bekliyorum.

xNeharx
23-05-2011, 16:19
Ya kuzum ağır kaldırmasana. Ya bebişin varsa? Dikkat et kendine. Moralini bozma lütfen herşeyde vardır bi hayır. Dua edicem sana inşallah eşinle ayrı kalmak zorunda kalmazsın. Eşin bebişin ve sen dünyanın neresi olursa olsun mutlu mesut beraber yaşayın inşallah.
Bende nasıl olayım canım. Düşünmemeye çalışıyorum ama aklımda fikrimde hep acaba bu ay olacakmı var :40: benim yumurtlama günlerim bugünler çalışmalara devam :1: bide belimi incitmişin eğilip doğrulamıyorum. sen üzme kendini. sakın ağır kaldırma. haberlerini bekliyorum.

ayyy kuzum çok sağol güzel dileklerin için allahım hepimizi ailemizle mutlu kılsın.sana da çok geçmiş olsun çok ster yapma unutmaya çalış yoksa prl düşmez bak. çalışmalara tam gaz devammm:1::1:

daisy44
23-05-2011, 17:12
daisy çok merak ettim valla haber ver mutlaka

yeni geldim özlemcim önce özel medicana hastanesine gittim doktorla konuştum dostıneks kullanma kesilmiştir rahim filmi çekelim sonra aşılama yapıcaz bir daha ilaç kullanma yarın gel çekelim dedi.ordan sonra özel incirli hastanesine gittim tetkiklerle beraber benden 3 tüp sıvı aldı biri hormon içinmiş biri mikrop falan var mı diye aldı diğerini de bilmiyorum.offff sıkıldım artık ben bu işten.sonucu geç alıcam. bi yola çıktık bakalım hayırlısı.sence ne yapmalıyım direk rahim filmi ardından aşılama yaptırayım mı kafam allak bullak oldu valla:43:

xNeharx
23-05-2011, 18:07
yeni geldim özlemcim önce özel medicana hastanesine gittim doktorla konuştum dostıneks kullanma kesilmiştir rahim filmi çekelim sonra aşılama yapıcaz bir daha ilaç kullanma yarın gel çekelim dedi.ordan sonra özel incirli hastanesine gittim tetkiklerle beraber benden 3 tüp sıvı aldı biri hormon içinmiş biri mikrop falan var mı diye aldı diğerini de bilmiyorum.offff sıkıldım artık ben bu işten.sonucu geç alıcam. bi yola çıktık bakalım hayırlısı.sence ne yapmalıyım direk rahim filmi ardından aşılama yaptırayım mı kafam allak bullak oldu valla:43:

kuzucum rahim filmini çektir bakalım bu arada adetinin 3.günü bi daha kan tahlili yaptır. dostinexin bi faydası olmuş mu bari çocuk olmama sebebi prl değilse neymiş? aşılama için acele etme.benim bildiğim klomen felan vermesi lazım önce.bu da işe yaramazsa aşılamaya geçilir sen ayrıntılı yaz bana yaşadığın süreci bi arkadaşım var ona danışırım. ben de biraz araştırayım bu arada.çok acele etme dediğim gibi aşılama için sonuçların bi çıksın hele elindeki sonuçlarla bir iki doktora daha gidersin.. bu arada da çok üzülme.

daisy44
23-05-2011, 21:38
kuzucum rahim filmini çektir bakalım bu arada adetinin 3.günü bi daha kan tahlili yaptır. dostinexin bi faydası olmuş mu bari çocuk olmama sebebi prl değilse neymiş? aşılama için acele etme.benim bildiğim klomen felan vermesi lazım önce.bu da işe yaramazsa aşılamaya geçilir sen ayrıntılı yaz bana yaşadığın süreci bi arkadaşım var ona danışırım. ben de biraz araştırayım bu arada.çok acele etme dediğim gibi aşılama için sonuçların bi çıksın hele elindeki sonuçlarla bir iki doktora daha gidersin.. bu arada da çok üzülme.

doktor senin dediğin gibi prl çok yüksek değilmiş düşmüştür kullanma dedi.kolemen tedavisi de gördüm canım onda bi sorun yok her defasında yumurta oluyo ve çatlıyodu.2 sene önce diyarbakırda kolemen tedavisi gördüm 4 ay 3 ayda bakırköy araştırma hastanesinde gördüm canım.tahlil sonucunu alıcam ama tekrar o doktora gitmeyi düşünmüyorum çok itici bir doktor ve bişeyden anlamıyo.eşiminde hoşuna gitmedi.bu ay beklicez önümüzdeki ay tekrar rahim filmi isteyen doktora gidicez.bu arada sıkma canını sende gidersin eşinle kalıcak yer vardır.bizde buraya d.bakır liceden geldik:72:

cavci
23-05-2011, 22:43
canım çok moralim bozuk pek iyi olduğum sayılmaz eşimin tayini hakkariye çıktı belki beni götüremez aile götürelemez yer çıkarsa halimiz yaman:43::43::43:.ben de evi topluyorum şevkim kırıldı hamile olursam napcam bilmiyorum.test yaptırmadım bu ara ev topluyorum bari öğrenmeden işimi halldeyim diyorum ağır felan kaldırıyom yaa:1::1: günüm 25i ama belki yarın giderim baktırmaya sen napıyosun nasılsın

moralini bozma her işte bir hayır vardır inşallah hamilesindir o yüzden ağır kaldırma bence dikkat et ayrıca günün geçti ise hemen test yaptır çok merak ediyorum

cavci
23-05-2011, 22:45
merhaba arkadaşlar 3 yıllık evliyim malesef bizde çocuk sahibi olamadık:50:bende dostinex kullanıyorum bu 3.ayım.2 aydır eşim görevdeydi 1 haftadır birlikteyiz çok şükür :16:benim prolaktin 32.26 çıkmıştı.acaba bu ay hamile kalır mıyım ne dersiniz kızlaar

inşallah kalırsın inanın bunu tüm kalbimle hepiniz için diliyorum kızlar

xNeharx
23-05-2011, 22:50
moralini bozma her işte bir hayır vardır inşallah hamilesindir o yüzden ağır kaldırma bence dikkat et ayrıca günün geçti ise hemen test yaptır çok merak ediyorum

günüm 25i canım inşallah güzel haberler veririm size

panpiniyaa
23-05-2011, 23:16
Mrb kızlar bendede prolaktin yüksek ve dostinex kullanıyorumm ağustos gibi bebek düşünmeye başlıycamm şimdiden değerlerimi takip ediyorumm ..pazartesi-perşembe dostinex kullanıyorum..bugün yine ilaç günü yani:53: paylaşımlarınız moral veriyor..umarım bizde sağlıkla alırız bebeklerimizi kucağımıza...

xNeharx
24-05-2011, 01:32
Mrb kızlar bendede prolaktin yüksek ve dostinex kullanıyorumm ağustos gibi bebek düşünmeye başlıycamm şimdiden değerlerimi takip ediyorumm ..pazartesi-perşembe dostinex kullanıyorum..bugün yine ilaç günü yani:53: paylaşımlarınız moral veriyor..umarım bizde sağlıkla alırız bebeklerimizi kucağımıza...

canım hoşgeldin aramıza hayırlısı olsun umarim sen de hamiş olursun da bizde 2012 anneleri grubuna katılırız:1::1: dostinexe devam:64::64:

eysese
24-05-2011, 09:53
merhaba kızlar ben de aranıza yeni katıldım:) dostinex e dün başladım. prolaktin düzeyim 30.9 çıktı.
dr um bana korunma dedi ama ben araştırdığımda bu ilaç ağır bir ilaç ve gebelikte sorunlara neden olabilecek bir ilaç. başka bir dr a sordum oda korun riske atmaya gerek yok dedi. kendi dr umun bundan haberi yok tabi ki :) ama şimdi aklım karıştı doğal olarak :(( eğer bir şey olursa kahrolurum :(( bana lütfen bir yorumda bulunun birşey diyin aklım bununla meşgul durumda :(((

xNeharx
24-05-2011, 11:18
merhaba kızlar ben de aranıza yeni katıldım:) dostinex e dün başladım. prolaktin düzeyim 30.9 çıktı.
dr um bana korunma dedi ama ben araştırdığımda bu ilaç ağır bir ilaç ve gebelikte sorunlara neden olabilecek bir ilaç. başka bir dr a sordum oda korun riske atmaya gerek yok dedi. kendi dr umun bundan haberi yok tabi ki :) ama şimdi aklım karıştı doğal olarak :(( eğer bir şey olursa kahrolurum :(( bana lütfen bir yorumda bulunun birşey diyin aklım bununla meşgul durumda :(((

hoşgeldin kuzucuk aramıza:71::71::71:. öncelikle geçmiş olsun prl çok yüksek değilmiş. benim doktorum da korun demedi bana ben korunmuyorum.kimi doktorlar öyle diyor kimi böyle. zaten dostinexle hamiş kalırsak bebişi tutundurmak için tekrar bi ilaç veriyolarmış ben öyle duydum. ama yine de sen bilirsin tatlım:49::49::49:

eysese
24-05-2011, 13:47
tatlım ya cevap verdiğin için sağol:) insan vicdan azabı çekmek istemiyor riske atmak. korun deniliyor birde korunma hakikaten ne yapacağımı bilmiyorum :( olursa tutunması için tekrar ilaç veriliyor diye duydun demek bunu bir araştırmak gerek o zaman bakalım nasıl oluyormuş??? dimiii :) Allah hepimizin yardımcısı olsun bu işler zor işlermiş insan çok yoruluyor :(

panpiniyaa
24-05-2011, 13:58
canım hoşgeldin aramıza hayırlısı olsun umarim sen de hamiş olursun da bizde 2012 anneleri grubuna katılırız:1::1: dostinexe devam:64::64:

Hoşbulduukkk :)) bu arada kızlar bu konuya nasıl abone olucamm biri yardım edebilirmiiii

panpiniyaa
24-05-2011, 14:01
merhaba kızlar ben de aranıza yeni katıldım:) dostinex e dün başladım. prolaktin düzeyim 30.9 çıktı.
dr um bana korunma dedi ama ben araştırdığımda bu ilaç ağır bir ilaç ve gebelikte sorunlara neden olabilecek bir ilaç. başka bir dr a sordum oda korun riske atmaya gerek yok dedi. kendi dr umun bundan haberi yok tabi ki :) ama şimdi aklım karıştı doğal olarak :(( eğer bir şey olursa kahrolurum :(( bana lütfen bir yorumda bulunun birşey diyin aklım bununla meşgul durumda :(((

Hoşgeldin cnmmm umarımm hepimiz sağlıkla 2012 anne adayı oluruz :)

mrtf
24-05-2011, 14:38
bende bir ayımı doldurdum dostinexte normalde adetm çok sancılı olurdu ama bunda hiç sancım olmuyoo yeni başlar gibi oldu adetim göğüslerimde de ağrı olurdu o da yok sizce sonuç nedir merak ediyorum

zeytinn
24-05-2011, 14:50
Özlemcim naber canım? Bi değişiklik yok dimi. Günüm 25 i demiştin ya ? 24 ü oldu. Heyecanla senden iyi bir haber bekliyorum. Görüşürüz cnm :3:

eysese
24-05-2011, 15:42
Hoşgeldin cnmmm umarımm hepimiz sağlıkla 2012 anne adayı oluruz :)

hoşbulduk kuzum :) inş. tüm dualar bizlere olsun....

panpiniyaa
24-05-2011, 18:13
hoşbulduk kuzum :) inş. tüm dualar bizlere olsun....

kaç senelik evlisin cnm ?

mrtf
24-05-2011, 20:59
benide aranıza alırmısınız buralarda yeniyim...:17:

daisy44
24-05-2011, 23:20
benide aranıza alırmısınız buralarda yeniyim...:17:

ne demek canım hoşgeldin:3:

daisy44
24-05-2011, 23:23
bende bir ayımı doldurdum dostinexte normalde adetm çok sancılı olurdu ama bunda hiç sancım olmuyoo yeni başlar gibi oldu adetim göğüslerimde de ağrı olurdu o da yok sizce sonuç nedir merak ediyorum

canım bu ilaç adet düzensizliğini düzene sokuyomuş ağrıyı sancıyı kesiyomuş benim doktorum demişti.inşallah hepimiz en kısa zamanda güzel haberler alırız ama ben bu ayda beklicem ve önümüzdeki ay aşılama yaptırıcaz eşimle bu karara vardık

xNeharx
24-05-2011, 23:27
tatlım ya cevap verdiğin için sağol:) insan vicdan azabı çekmek istemiyor riske atmak. korun deniliyor birde korunma hakikaten ne yapacağımı bilmiyorum :( olursa tutunması için tekrar ilaç veriliyor diye duydun demek bunu bir araştırmak gerek o zaman bakalım nasıl oluyormuş??? dimiii :) Allah hepimizin yardımcısı olsun bu işler zor işlermiş insan çok yoruluyor :(

amin tatlım amin hakikaten çok zor işler. ama bunlar tabi kulaktan dolma bilgiler sen yine de iyi araştır bir doktora sor.ilacın prospektüsünde de korunun diyor bunu da gözden kaçırma bize iyi haberler ver.:16::16:

xNeharx
24-05-2011, 23:29
Hoşbulduukkk :)) bu arada kızlar bu konuya nasıl abone olucamm biri yardım edebilirmiiii

tatlım sağ üstte bu konuya abone ol yazıyor...öptüm çok çok

xNeharx
24-05-2011, 23:31
benide aranıza alırmısınız buralarda yeniyim...:17:

nedemek nedemek hoşgeldin tatlım. zaten prl dengeye girince adetlerin de düzenli hale geliyor canım. inşallah sonradaaaaaaaaaa:49::49::49::49: :1::1::1:

xNeharx
24-05-2011, 23:35
Özlemcim naber canım? Bi değişiklik yok dimi. Günüm 25 i demiştin ya ? 24 ü oldu. Heyecanla senden iyi bir haber bekliyorum. Görüşürüz cnm :3:

tatlım evet günüm 25i ben de bugün eczanedeki gebelik testini yaptım sonuç yine tek çizgi eşim de banyonun kapısında bekliyodu çıkınca gözlerimin içine baktı içim parçalandı offfff :43::43: zaten bi hamile kalayım hususi beş on tane alcam şu testlerden sırf çift çizgiyi görmek için.. kan tahliline gitmem lazım aslında ama sonuç negatif olacak ve ben yine hüsrana uğricam zaten tayin olayına çok canım sıkıldı bunu da kaldıramam:43::43:

xNeharx
24-05-2011, 23:38
canım bu ilaç adet düzensizliğini düzene sokuyomuş ağrıyı sancıyı kesiyomuş benim doktorum demişti.inşallah hepimiz en kısa zamanda güzel haberler alırız ama ben bu ayda beklicem ve önümüzdeki ay aşılama yaptırıcaz eşimle bu karara vardık

tatlişkom çok iyi karar vermişsin beklemekle, zaten kocişi yeni buldun bari sıkı tut:1::1:

xNeharx
24-05-2011, 23:40
kızlar bu arada bu gün 5. dostinexi içiyorum şifa niyetine yarın yine kafayı bulcam...zaten bunu içtiğimin sabahına akşamdan kalma gibi oluyorum çok efkarlıyım çoooookkkk:43::43:

melodi2
24-05-2011, 23:44
kızlarrr selamm bende 4 ay dostinex kullandım değerler normale döndü ve yumurta kalitem arrttı..ama gebelik oluşmadı sonra ilacı bıraktım hsg çekildim ve tüplerimdee sorun olduğunu öğrendim ....ama ilacı brakmamam gerekirmiş çünküy yumurta kalitem düştü prolaktin yine hortladı:)bugün itibari ile yine başladım..bir aşılama denicem ilaç kullanmadan ama kendi yumurtamdan olmadı laparoskopi olacağım hayırlısı artık allahtan ümit kesilmez inşallah bizde anne olacağız ...

daisy44
24-05-2011, 23:48
tatlişkom çok iyi karar vermişsin beklemekle, zaten kocişi yeni buldun bari sıkı tut:1::1:

tutuyorum zaten bebeğim:1:ama bugün kaçtı elimden nöbette şuan.kararımız da bilmiyorum canım iyi mi kötü mü hayırlısı bakalım

xNeharx
24-05-2011, 23:48
kızlarrr selamm bende 4 ay dostinex kullandım değerler normale döndü ve yumurta kalitem arrttı..ama gebelik oluşmadı sonra ilacı bıraktım hsg çekildim ve tüplerimdee sorun olduğunu öğrendim ....ama ilacı brakmamam gerekirmiş çünküy yumurta kalitem düştü prolaktin yine hortladı:)bugün itibari ile yine başladım..bir aşılama denicem ilaç kullanmadan ama kendi yumurtamdan olmadı laparoskopi olacağım hayırlısı artık allahtan ümit kesilmez inşallah bizde anne olacağız ...

selam canım hoşgeldin. çok geçmiş olsun öncelikle.dostinexi bıraktıktan sonra prl nin tekrar yükseldiğini duymuştum.bana da doktorum dostinexi 1 ay kullan bebeğin olmazsa progestan ve seraphone kullanmaya başla dedi. bu nasıl iş anlamadım valla

daisy44
24-05-2011, 23:50
tatlım evet günüm 25i ben de bugün eczanedeki gebelik testini yaptım sonuç yine tek çizgi eşim de banyonun kapısında bekliyodu çıkınca gözlerimin içine baktı içim parçalandı offfff :43::43: zaten bi hamile kalayım hususi beş on tane alcam şu testlerden sırf çift çizgiyi görmek için.. kan tahliline gitmem lazım aslında ama sonuç negatif olacak ve ben yine hüsrana uğricam zaten tayin olayına çok canım sıkıldı bunu da kaldıramam:43::43:

kıyamam ben sana yaa yıkılmak yooook moral bozmak yoook isyan etmek de yok olacak en sonunda bütün zorlukları aşıcaz allahın izniyle bebeğim

xNeharx
24-05-2011, 23:54
kıyamam ben sana yaa yıkılmak yooook moral bozmak yoook isyan etmek de yok olacak en sonunda bütün zorlukları aşıcaz allahın izniyle bebeğim

canım dayanamıyorum artık herşey üstüste geliyor:43::43:...hepimiz için her dakika yalvarıyorum rabbime yanındaki meleklerden bizim kucaklarımıza da göndersin diye:43::43:

melodi2
24-05-2011, 23:54
selam canım hoşgeldin. çok geçmiş olsun öncelikle.dostinexi bıraktıktan sonra prl nin tekrar yükseldiğini duymuştum.bana da doktorum dostinexi 1 ay kullan bebeğin olmazsa progestan ve seraphone kullanmaya başla dedi. bu nasıl iş anlamadım valla

çok saol canımmm.ya ben daha önce bir gebelik yaşadım ama sonlandırılmak zorunda kaldık antibiyotik tedavisinden dolayı 8 haftalıktı üstünden epey zman geçti 1,5 yıldır deniyorduk olmadı önce prolaktin sonra tüpler kürtaj beni mahfetti sanırsam ..nerden çıktı anlamdım bu prolaktin olayı :)ama tatlım yumurta kalitesini bozduğuna bizzat şahitim yani..sana 1 ay demiş bence çok az 3 ay kullan gebelik oluşmazsa ek tedavilere geçilir diye biliyorum 1 ay kısa bir süre canım..

xNeharx
25-05-2011, 00:01
çok saol canımmm.ya ben daha önce bir gebelik yaşadım ama sonlandırılmak zorunda kaldık antibiyotik tedavisinden dolayı 8 haftalıktı üstünden epey zman geçti 1,5 yıldır deniyorduk olmadı önce prolaktin sonra tüpler kürtaj beni mahfetti sanırsam ..nerden çıktı anlamdım bu prolaktin olayı :)ama tatlım yumurta kalitesini bozduğuna bizzat şahitim yani..sana 1 ay demiş bence çok az 3 ay kullan gebelik oluşmazsa ek tedavilere geçilir diye biliyorum 1 ay kısa bir süre canım..

offf canım yaa sen biraz dinlendir kendini.ben de bi de polikistik over var ama o doğum kontrol hapını kullanmamdan kaynaklanıyor 2 yıl kullandım lanet hapları mahfettim kendimi. dostinexi de bu ay bitircem bi daha içmicem ek tadavi için de en az 1 yıl beklicem.

melodi2
25-05-2011, 00:01
canım dayanamıyorum artık herşey üstüste geliyor:43::43:...hepimiz için her dakika yalvarıyorum rabbime yanındaki meleklerden bizim kucaklarımıza da göndersin diye:43::43:

bak tatlım bana neler yaşıyorum hiç aklıma gelmezdi bunları yaşayacağım inan.çünkü korunurken süpriz bir şekilde hamile kalmıştm neyse o bebiiş melek oldu.ve ben şıp diye hamile kalırım diye bekliyordum ..sonrası olmadı olmadı.her ay hayalkırıklığı,bir gün geçse hamileyim sanıp saçmalamalar,kırmızı kartı görünce yıkılmalar ,hevesinin kursağında kalması ,kahrolmak her ay yaşıyorum bunları ,,yapmadğım ov.testii,gebellik testi kalmadı diyebilirim :)önce prolaktin.sonra tüplerde sorun ..bugünde adetimin 8,günü sol yumurta 11 sağda ise 10 mm oluşmuş yeterli değil dedi doktorumuz birdaha şokkkkkkkk:)dostinexi kafana göre bırakrsan böyle olur dedi zılgıtıda yedikkk:)ama pes etmek yokkk uğraşıyoruz ve ben biliyorum ki anne olucaz brgün er ydaa geç allahım sesimizi duyar emin ol ..

xNeharx
25-05-2011, 00:05
bak tatlım bana neler yaşıyorum hiç aklıma gelmezdi bunları yaşayacağım inan.çünkü korunurken süpriz bir şekilde hamile kalmıştm neyse o bebiiş melek oldu.ve ben şıp diye hamile kalırım diye bekliyordum ..sonrası olmadı olmadı.her ay hayalkırıklığı,bir gün geçse hamileyim sanıp saçmalamalar,kırmızı kartı görünce yıkılmalar ,hevesinin kursağında kalması ,kahrolmak her ay yaşıyorum bunları ,,yapmadğım ov.testii,gebellik testi kalmadı diyebilirim :)önce prolaktin.sonra tüplerde sorun ..bugünde adetimin 8,günü sol yumurta 11 sağda ise 10 mm oluşmuş yeterli değil dedi doktorumuz birdaha şokkkkkkkk:)dostinexi kafana göre bırakrsan böyle olur dedi zılgıtıda yedikkk:)ama pes etmek yokkk uğraşıyoruz ve ben biliyorum ki anne olucaz brgün er ydaa geç allahım sesimizi duyar emin ol ..

çok çok haklısın güzelim inşallah güzel allahım duyar sesimizi bu aralar çok sıkıntılı günler geçiriyorum.eşim asker ve tayini hakkariye çıktı beni yanında götürüp götürmeyeceği belli değil iyice gerildim yani:43::43::43:

melodi2
25-05-2011, 00:07
çok çok haklısın güzelim inşallah güzel allahım duyar sesimizi bu aralar çok sıkıntılı günler geçiriyorum.eşim asker ve tayini hakkariye çıktı beni yanında götürüp götürmeyeceği belli değil iyice gerildim yani:43::43::43:

ah canım allah yardımcınız olsun inşallah anlııyorummm zor tabbii..bazende ağlamak haykırmak lazım hep güçlü durmakta zor be tatlımm...inşallah güzel günler görüürüüz

zeytinn
25-05-2011, 09:15
tatlım evet günüm 25i ben de bugün eczanedeki gebelik testini yaptım sonuç yine tek çizgi eşim de banyonun kapısında bekliyodu çıkınca gözlerimin içine baktı içim parçalandı offfff :43::43: zaten bi hamile kalayım hususi beş on tane alcam şu testlerden sırf çift çizgiyi görmek için.. kan tahliline gitmem lazım aslında ama sonuç negatif olacak ve ben yine hüsrana uğricam zaten tayin olayına çok canım sıkıldı bunu da kaldıramam:43::43:

Canım benim yaa. Sıkma canını. Biliyorum o tek çizgiyi görmek çok üzüyo insanı :(( Allahtan hayırlısı ne diyelim. İnşallah herşey iyi olacak. Hem belli olmaz belki testte çıkmamıştır. Günün geçerse bi kan tahlili yaptırırsın. Benim de 8 i günüm. Bende yine tek çizgiyi görmekten korkuyorum aslında. Sürekli düşünüyoruz ondan olmuyo bizimkisi. Aklımızda fikrimizde hep olacakmı olacakmı. Günleri bekliyoruz :43: Çok düşünmemeye çalış canım. (oda nasıl olacaksa) hep öyle diyolarya düşünme felan. ufff kısmet canım ya hayırlısını dile.

eysese
25-05-2011, 13:00
amin tatlım amin hakikaten çok zor işler. ama bunlar tabi kulaktan dolma bilgiler sen yine de iyi araştır bir doktora sor.ilacın prospektüsünde de korunun diyor bunu da gözden kaçırma bize iyi haberler ver.:16::16:

hepimizden güzel haberler duyarız inş.. tatlım :) araştır araştır canım çıkıyor zaten :)) hayırlısı bakalım okudum evet zaten insanın aklı karışıyor her yeni bilgiyle.

eysese
25-05-2011, 13:06
canım dayanamıyorum artık herşey üstüste geliyor:43::43:...hepimiz için her dakika yalvarıyorum rabbime yanındaki meleklerden bizim kucaklarımıza da göndersin diye:43::43:

evet canımızı sıkmamamız gerekiyor kızlar. toparlanıp sakin bir şekilde bu işler yürütmeliyiz stresle paralel olumsuzluklar yaşıyoruz:( her doktor kontrolü azap oluyor düşüncemiz bugün hangi kötü şeyi söyleyecek oluyor biraz motivasyonumuzu yükseltmeliyiz inş.. olacak yaaaa olacak yani :)) sağlıklı hayırlı bir şekilde hepimize inş... eşlerimizinde yüzü gülecek :D bizim gibi istekli anne adaylarına can kurban gelecek melekler çok şanslı :))

xNeharx
25-05-2011, 13:43
destekleriniz için çok teşekkür ederim kızlar dillerimizden duaları eksik etmeyelim inşallah bizim de yüzümüz gülecek güzel allahım. dün gece 5.hapı içtim acayip halsizim bu gün yine başım veci ağrıyor hiç iş yapasım yok:44::44:

eysese
25-05-2011, 14:00
destekleriniz için çok teşekkür ederim kızlar dillerimizden duaları eksik etmeyelim inşallah bizim de yüzümüz gülecek güzel allahım. dün gece 5.hapı içtim acayip halsizim bu gün yine başım veci ağrıyor hiç iş yapasım yok:44::44:

benimde baş ağrım oldu çok fena :( ama sabrın sonu selamet derler :) bakalım hayırlısı canım benim

Ijan
25-05-2011, 14:26
zeytinncim merhaba seni online gördüm dertleşmek istedim

zeytinn
25-05-2011, 16:55
zeytinncim merhaba seni online gördüm dertleşmek istedim

tatlım kusura bakma mesajını görmeden çıkmışım. umarım tekrar karşılaşırız da dertleşiriz. sen yaz gördüğünde. ben sana yazarım. çalışıyorum her an bakamıyorum malesef. görüşürüz.

panpiniyaa
25-05-2011, 22:18
tatlım sağ üstte bu konuya abone ol yazıyor...öptüm çok çok

abone oldum :)) yarın ilaç günü :))):3:

cavci
25-05-2011, 23:50
destekleriniz için çok teşekkür ederim kızlar dillerimizden duaları eksik etmeyelim inşallah bizim de yüzümüz gülecek güzel allahım. dün gece 5.hapı içtim acayip halsizim bu gün yine başım veci ağrıyor hiç iş yapasım yok:44::44:

canım morolini bozma dualarım hep sizinle

eysese
27-05-2011, 09:19
başım kazan gibi yaaaa :(( 2. ilaç ama içince sersem ediyor insanı yaa:( :95:

xNeharx
27-05-2011, 11:36
başım kazan gibi yaaaa :(( 2. ilaç ama içince sersem ediyor insanı yaa:( :95:

aynen tatlım akşamdan kalma gibi oluyosun

zeytinn
27-05-2011, 12:08
aynen tatlım akşamdan kalma gibi oluyosun

canım benim iyi misin oz_lem_ cim. görüşemiyoruz. herşey yolun da mı? geldi mi senin kırmızılar bakamadım yazılanlara.

xNeharx
27-05-2011, 12:17
canım benim iyi misin oz_lem_ cim. görüşemiyoruz. herşey yolun da mı? geldi mi senin kırmızılar bakamadım yazılanlara.

iyiyim tatlım sen nasılsın. çok heyecanlıyım sabah kan vermeye gittim kırmızılar daha gelmedi sonucu öğleden sonra alcam çooookkk heyecanlıyım ne olur dua et... çok umutlanmak istemiyorum ama yine de kalbim yerinden çıkcak gibi.

zeytinn
27-05-2011, 13:21
iyiyim tatlım sen nasılsın. çok heyecanlıyım sabah kan vermeye gittim kırmızılar daha gelmedi sonucu öğleden sonra alcam çooookkk heyecanlıyım ne olur dua et... çok umutlanmak istemiyorum ama yine de kalbim yerinden çıkcak gibi.

Bu mübarek günde hayırlı haberini alırız inşallah canım benim. Bende heyecanlandım şimdi. İnşallah pozitiftir.:32::32::21: hemen yaz olur mu sonucu. Sana dua ediyorum rabbim hayırlısını nasip etsin. Olurda pozitif olmazsa sakın üzülme. bir dahaki aya inşallah. ama mutlaka gelecek melekleeerrr... haber bekliyorum canımcım. çok öptüm seni.

xNeharx
27-05-2011, 15:22
Bu mübarek günde hayırlı haberini alırız inşallah canım benim. Bende heyecanlandım şimdi. İnşallah pozitiftir.:32::32::21: hemen yaz olur mu sonucu. Sana dua ediyorum rabbim hayırlısını nasip etsin. Olurda pozitif olmazsa sakın üzülme. bir dahaki aya inşallah. ama mutlaka gelecek melekleeerrr... haber bekliyorum canımcım. çok öptüm seni.

canım malesef bu ay da dırtladı:43::43: sonuç negatif:43::43: ben artık gün saymayı felan bırakıorum çok bekledim gelmedi sürpriz yapsın artık ben küstüm ona bu sefer:43::43:

zeytinn
27-05-2011, 17:12
canım malesef bu ay da dırtladı:43::43: sonuç negatif:43::43: ben artık gün saymayı felan bırakıorum çok bekledim gelmedi sürpriz yapsın artık ben küstüm ona bu sefer:43::43:

hadi yaaa :59: neyse hayırlısı olsun. zaten herkesin ne zaman beklemeyi bıraksa o zaman geliyo bebişi. sürekli bekleyince inatlaşıyo sıpalar :34: sıkma canını

Ijan
27-05-2011, 19:32
Ozlemcim insallah bir dahaki ay aliriz haberlerini bitti mi ilac

daisy44
27-05-2011, 20:50
canım malesef bu ay da dırtladı:43::43: sonuç negatif:43::43: ben artık gün saymayı felan bırakıorum çok bekledim gelmedi sürpriz yapsın artık ben küstüm ona bu sefer:43::43:

bozma moralini bitanem allah büyük.bende o yaptırdığım tahlil sonuçlarını aldım çok şükür temiz çıktı.dostinex'i bırakmamı söyledi doktor ayın 6 sında prolaktin tahlili yapıcak düşmüş mü diye.daha sonra çook tesirli bir ilaç vericem hemen gebe kalmanı sağlıcak bu ilaçla 1 ay içinde sonuç alamazsak hemen rahim filmi ardından aşılama veya tüp bebek dedi.bakalım hayırlısı inş ilaçla kalırım veya bu ay kalırım da diğerlerine gerek kalmaz:61:

xNeharx
27-05-2011, 20:59
Ozlemcim insallah bir dahaki ay aliriz haberlerini bitti mi ilac

bakalım yaa artık düşmicem peşine ilaç 3 tane kaldı yalnız doktor bana dediki bu ilaçla adetlerin düzene girer dedi. ama hala olmadım 2 günüm geçti acaba prl düşmedimiki

xNeharx
27-05-2011, 21:02
bozma moralini bitanem allah büyük.bende o yaptırdığım tahlil sonuçlarını aldım çok şükür temiz çıktı.dostinex'i bırakmamı söyledi doktor ayın 6 sında prolaktin tahlili yapıcak düşmüş mü diye.daha sonra çook tesirli bir ilaç vericem hemen gebe kalmanı sağlıcak bu ilaçla 1 ay içinde sonuç alamazsak hemen rahim filmi ardından aşılama veya tüp bebek dedi.bakalım hayırlısı inş ilaçla kalırım veya bu ay kalırım da diğerlerine gerek kalmaz:61:

çok şükür canım çok sevindim. neymiş o ilaç çok merak ettim ne için veriyormuş onu da sor.hemen tüp bebeğe aşılamaya geçme tatlım bekle azcık inşallah bunlara gerekk bile kalmaz.bol bol dua etcem kuzum iyi haberlerini alırız inşallah

xNeharx
27-05-2011, 21:06
hadi yaaa :59: neyse hayırlısı olsun. zaten herkesin ne zaman beklemeyi bıraksa o zaman geliyo bebişi. sürekli bekleyince inatlaşıyo sıpalar :34: sıkma canını

valla kuzum yaa vardır herşeyde bi hayır belki eşim bensiz gidecekti ben de bebişimi yalınz büyütmek zorunda kalacaktım bırakıyorum artık beklemeyi. hele bi gelsin o sıpalar bize çektirdikleri şu sıkıntıyı popolarına popolarına vurarak çıkartalım

eysese
27-05-2011, 21:29
valla kuzum yaa vardır herşeyde bi hayır belki eşim bensiz gidecekti ben de bebişimi yalınz büyütmek zorunda kalacaktım bırakıyorum artık beklemeyi. hele bi gelsin o sıpalar bize çektirdikleri şu sıkıntıyı popolarına popolarına vurarak çıkartalım

evet popolarına vurmak lazım :))) bu ne yafu heheheh canımız çıkıyor bizim :))) hele bir gelsinler :)))) sıkma canını sende tatlım hayırlısı bence de bekleme. kimi duysam hiç aklımızda yoktu oldu falan diyor yani takdik bu :)))):65:

pelishh
27-05-2011, 22:22
selam kızlarr :21: :21: özlemcimm noldu test yaa negatifmi yine :43:

xNeharx
27-05-2011, 23:04
heee kuzum yaaa hemde nasıl negatifff moral yerlerde:43:

cavci
28-05-2011, 00:33
heee kuzum yaaa hemde nasıl negatifff moral yerlerde:43:

canım yılmak yok ben sana allah kullarını umadıkları anda mutlu ediyor demiştim ben bu hastalıkla uğraşırken kaç kere o tek çizgi ile karşılaşmıştım umutlarım tükenmeye başlamıştıki anne oldum sizde olacaksınız allaha sığının bol dua rabbim açılan elleri boş çevirmez beni gör ve umutlarını kaybetme dualarım sizlerle