PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : En iyi Dış Çekim Mekanları



altinapa
07-04-2010, 13:07
Arkadaşlar Düğün fotoğraflarını dış çekim çok daha doğal ve güzel oluyor

Fikirlerimizi paylaşalım.

Ben Dolmabahçe Sarayını çok beğenmiştim fakat farklı fikirleri olan varmı ? Nerede daha iyi sonuçlar çıkıyor.?

Mesela gülhane gibi doğa içerisinde mi olmalı yoksa Dolmabahçe sarayı gibi tarihi bir mekan mı olmalı.

Siz karar verdinizmi ?

m_ucizem
07-04-2010, 16:39
canım mrh çok güzel bir konu açmışsın benim de aklımda olan sorular bunlar

ben tarihi bir mekan düşünmüyorum sahilde olmasını tercih ederim ama kimle anlaşıcam bu konuda bilmiyorum inşallah bulabilirim :Saruboceq:

altinapa
07-04-2010, 21:30
Merhaba canım ben de merak ediyordum gelinlik işini falan ne yaptın diye.

Benim de kafamdaki sorunlardan biri fotoğraf işi ama kimsenin fikri yok galiba. Ben çok araştırdım ama yine zümrütte karar kılıcam galiba. Diğerleri profesyonel fotoğrafçıda olsa teknik mi daha kötü oluyo bilmiyorum gelin ve damadı hoş göstermiyorlar.yada farklı resimler çıkarmak adına gelin ve damadı es geçiyolarlar.Zümrüt sonuçta tescilli.Sonuçta ileride elimizde kalan tek şey fotoğraflar olucak

altinapa
07-04-2010, 21:33
Bu arada bende izmir sahilinde çekilmiş resimler görmüş ve çok beğenmiştim ama istanbul biraz kalabalık nerede çekilebilir acaba ? Karşı bu açıdan daha iyi

Ben birde iki mekan olabilir mi diye düşündüm ardarda hem sahil hem tarihi bir mekan fotoğrafçıyla konuşmak lazım

you_know
07-04-2010, 21:37
böyle bir konu vardı zaten kızlar ama burayada yazayım benim fotograflarım mersinde nikah olan yerde çekilmişti yeni yapılan kültür merkezinin bahcesinde hem yeşillik hem deniz hem havuz vardı buradada pendik sahilde cektirdik 2 3 yabancı vardı bizden baska sakindi kimse yoktu zaten fotografcıyla konusup bu sorunu halledebilirsiniz onlarda cok iyi fikirler var vaktiniz oldugu kadar yer gezebiliosunuz yani benim çalıstıgım fotografcılar öyleydi en azından dierlerini bilmiyorum acıkcası ama size bir tavsiyede bulunayım mekana cok takılmayın cunku bu sefer siz deil mekan ön planda oluo tarihi yerlerde fln

altinapa
09-04-2010, 14:27
Bununla ilgili konu açıldığını bilmiyordum. evet you know ben senin resimlerini de çok beğenmiştim. Fotoğrafçıyla konuşmadım henüz ama burada belki değişik fikirler çıkar diye düşünmüştüm.

Gelin adayları dış çekim düşünmüyormu ?.

SEYDAFERHAT
09-04-2010, 15:06
Bende dış çekim istiorum hatta bitane fotoğrafçıyla konuştum..
Onun önerisi hidiv kasrında çekim yapalım istersen çok güzel dedi.
Sende düşünebilrsin orayı.
Bahçesinde çekim yapmaya izin veriyolarmış.
Tarihi bi mekan yerine yeşilliklerin oldğu bi yer daha çok ilgimi çekio benim bu ara :lepi:

altinapa
09-04-2010, 15:27
Bana da şöyle arka planda doğanın olduğu resimler hoş olur gibi geliyor.Hidiv kasrına bir bakayım. ama anadolu yakasındamıydı orası ?

SEYDAFERHAT
09-04-2010, 15:50
Bana da şöyle arka planda doğanın olduğu resimler hoş olur gibi geliyor.Hidiv kasrına bir bakayım. ama anadolu yakasındamıydı orası ?


Yanlış bilmiosam anadolu yakasında ama emindeğilim.
Fotoğrafçım kendi resimlerinide orda çektirmiş onun resimlerinde gördüm ordan biliorum güzel oldğunu.
Sen avrupa yakasındamısn?

essmeralda
09-04-2010, 16:38
Haydarpaşa Tren Garını öneririm size. ınanılmaz güzel fotoğraflar çıkıyor.
Orada yapılmış 2-3 çekime baktım gerçekten çok orjinal karelerdi.

34moni53
09-04-2010, 17:54
Dolmabahce sarayinda fotograf cekimine izin vermiyorlar artik diye biliyorum.
Avrupa yakasinda Ihlamur kasri esmeralda arkadasin dedigi gibi anadolu yakasinda da Haydarpasi gari cok hos mekanlar.
Zumrut ise eger bana dijital olarak da fotograflarim mutlaka hatira kalmali diyorsan calismaman gereken bir firma cunku fotograflarinin dijital versiyonlarini vermiyorlar , daha dogrusu veriyorlar ama soyle esine dostuna rahat gonder diye internet boyutu veriyoruz diyorlar o da dusuk kalite oldugu icin bastiramiyorsun.
Baska bir konuda bir cok fotografcidan aldigim farkli teklifleri yazmistim inceleyebilirsiniz ordan

you_know
09-04-2010, 19:17
ha kızlar gelin adayları demişsiniz ama bende unuttum yazcaktım yazim avrupa yakasında florya da belediye tesisleri var kuzenimde orda cektirdi hem deniz hem orman manzarası var ve üzerinizden ucaklar iniyo cok gzel ftolar cıkabilir

altinapa
09-04-2010, 19:30
Yanlış bilmiosam anadolu yakasında ama emindeğilim.
Fotoğrafçım kendi resimlerinide orda çektirmiş onun resimlerinde gördüm ordan biliorum güzel oldğunu.
Sen avrupa yakasındamısn?

Evet ben avrupa yakasındayım.Aslında karşıda çok güzel yerler var gerçekten ama düğün kuaför bu tarafta olacağı için Avrupa yakasında olması daha uygun olur.

Sen hangi hangi fotoğrafçıyla anlaştın ?

altinapa
09-04-2010, 19:36
Dolmabahce sarayinda fotograf cekimine izin vermiyorlar artik diye biliyorum.
Avrupa yakasinda Ihlamur kasri esmeralda arkadasin dedigi gibi anadolu yakasinda da Haydarpasi gari cok hos mekanlar.
Zumrut ise eger bana dijital olarak da fotograflarim mutlaka hatira kalmali diyorsan calismaman gereken bir firma cunku fotograflarinin dijital versiyonlarini vermiyorlar , daha dogrusu veriyorlar ama soyle esine dostuna rahat gonder diye internet boyutu veriyoruz diyorlar o da dusuk kalite oldugu icin bastiramiyorsun.
Baska bir konuda bir cok fotografcidan aldigim farkli teklifleri yazmistim inceleyebilirsiniz ordan

Ayy zümrüttü hep kafamda olan ama sen deyince şimdi şaşırdım.Tabiki dijitallerinin elimizde kalması lazım vermemeleri çok saçma. Ya ben profosyenel fotoğrafçıların çektiği fotoğraflarda tekniktenmidir yoksa doğal olsun diye yapıyolar bilmem gelin ve damatları beğenmiyorum sadece pozları hoşuma gidiyor.Kafam çok karıştı şimdi

altinapa
09-04-2010, 19:37
Royal Fotoğrafçılığı duymuştum bir de bilen duyan varmı ?

SEYDAFERHAT
10-04-2010, 13:04
Evet ben avrupa yakasındayım.Aslında karşıda çok güzel yerler var gerçekten ama düğün kuaför bu tarafta olacağı için Avrupa yakasında olması daha uygun olur.

Sen hangi hangi fotoğrafçıyla anlaştın ?


Hem msnden hem telefondan görüşüyorum ben istersen ona sorup msnini veriyim sna özelden sende bi görüş..

smyraaa
11-04-2010, 23:54
benimde bu dış çekim konusunda nedense aklıma gelen ilk yer hep pembe köşklü sarı köşklü ve çok güzel yeşillikler içinde emirgan korusu olmuştur. Yüksek yerlerinden köprünün ve denizin gözüktüğü ama deniz gözükmese bile kendisi çok güzel bi yer bence. Benim ki düğün değil nişan ama bende dış çekim istiyorum arkadaşlar ya sizce garipmi nişanda dışarıda fotoğraf çektirmek??? Oldum olası fotoğraf stüdyoları çok yapay ve soğuk gelmiştir bana. Yalandan arkanda bir fon, gerçeği varken sanki ordaymış gibi duruş.. Blmiorum bakalım belki düğüne kalır bu dış çekim isteğim

m_ucizem
12-04-2010, 12:44
zümrüt çok iyi fotoğrafçı ama müşteri memnuniyeti diye bişeyleri yok ilgisizler geçen yaz orada foto çektirmiştik cd ortamında istedik veremeyiz dediler yani düzgün bir şekilde de söylemiyolar terslenme oluyo resmen o yüzden paramı asla onlara vermeyi düşünmüyorum araştırıpp başka bir yer bulucam inşallah

m_ucizem
12-04-2010, 12:45
benimde bu dış çekim konusunda nedense aklıma gelen ilk yer hep pembe köşklü sarı köşklü ve çok güzel yeşillikler içinde emirgan korusu olmuştur. Yüksek yerlerinden köprünün ve denizin gözüktüğü ama deniz gözükmese bile kendisi çok güzel bi yer bence. Benim ki düğün değil nişan ama bende dış çekim istiyorum arkadaşlar ya sizce garipmi nişanda dışarıda fotoğraf çektirmek??? Oldum olası fotoğraf stüdyoları çok yapay ve soğuk gelmiştir bana. Yalandan arkanda bir fon, gerçeği varken sanki ordaymış gibi duruş.. Blmiorum bakalım belki düğüne kalır bu dış çekim isteğim

imkanın varsa nişanda da yaptır derim canım ben de katılıyorum sana stüdyo çekimleri yapay geliyo bana da nikahıma inşallah dış çekim ayarlıcam :Saruboceq:

you_know
12-04-2010, 12:47
ben çalıştıgım fotografcının sitesinde görmüştüm nişandada dış mekan cektiren oluyor sonucta nişandada foto cektirilmiyormu bence değişik olur imkanın varsa yaptır

altinapa
12-04-2010, 15:32
zümrüt çok iyi fotoğrafçı ama müşteri memnuniyeti diye bişeyleri yok ilgisizler geçen yaz orada foto çektirmiştik cd ortamında istedik veremeyiz dediler yani düzgün bir şekilde de söylemiyolar terslenme oluyo resmen o yüzden paramı asla onlara vermeyi düşünmüyorum araştırıpp başka bir yer bulucam inşallah

m_ucizem ben zümrütte kararlıydım fotoğrafları süper ama kafam karıştı sen de öyle deyince. Düğünden sonra elimizde tek kalan şey resimler.iyi olmasını istiyorum. Başka neresi olabilir ?

Ben evlilik fuarında bir çok broşür kart almıştım fotoğrafçı konusunda ama zümrütte karar kılınca hepsini attım.

smyraaa
12-04-2010, 23:35
you_know, m_ucizem fikirleriniz için sağolun kızlar bakalım fotoğrafçımla bir görüşeyim dış çekimle stüdyo arasındaki fiyat farkına ve çekilecek mekana göre kararmızı veririz inş

epsilon komşuluğu
03-05-2010, 23:41
Biz nişan fotoğraflarımızı Emirgan korusunda çektirdik, korunun içindeki köşklerde fotoğraf çektirmek istiyorsanız izin almanız gerekecek.Emirgan korusu Avrupa yakasındaki dış çekim için oldukça ideal bir mekan,denizi görmüyor ama doğası yeter zaten :1rolleyes:
Fotoğraf konusuna gelince de zümrüte o kadar para vermek yerine düğün fotoğrafçılığı yapan serbest çalışan bir sürü fotoğrafçı var,referansları gördükten sonra onlara çektirmeniz bence çok daha mantıklı.Onlardan fotoğrafların ham halini alıp,istediğiniz fotoğrafları bastırmanız fiyat olarak daha uygun olacaktır.

epsilon komşuluğu
07-05-2010, 11:59
smyraaacım özel mesaj gönderemiyorum ama buradan yazayım köşklere yakın fotoğraf çektirmedik genelde, sadece beyaz köşkün oraya çıktığımızda bahçe içinde fotoğraf çektirirken, bahçesi biraz farklı olduğu için güvenliğe sorduk çimlere basabilir miyiz diye :) güvenlikte basabilirsiniz ama köşkü çekmek isterseniz izin almanız gerekiyor dedi, biz de köşk fotoğraflarına çok gerek duymadığımızdan izin almadık.ızin almadığımız için nerden alınıyor, ne şekilde alınıyor öğrenmedik,ibb nin sitesinden sosyal tesislerin numarasını bulup telefonla öğrenilebilir sanırım.
Güvenliğin konuşmasından çıkardığım kadarıyla bahçenin içinde çekilip fon olarak köşkü kullanmak istesen bile izin alman gerekli olabilir.

smyraaa
17-05-2010, 15:54
aa fon olarak köşkleri kullanmıcaksak napim emirgana gidip. Sağol cnm bn bi arayayım ibb i netten numarasnı alıp

smyraaa
17-05-2010, 15:55
peki siz fon olarak ne kullandınız? yalnızca koru içinde yani ağaçlar çiçekler vs mi? ortadaki ördekli kazlı vs küçük havuzda çekinmek için de izin gerekmiyordur herhalde?

smyraaa
17-05-2010, 15:58
peki siz fon olarak ne kullandınız? yalnızca koru içinde yani ağaçlar çiçekler vs mi? ortadaki ördekli kazlı vs küçük havuzda çekinmek için de izin gerekmiyordur herhalde?

ebrubu
24-05-2010, 15:56
merhaba herkese, öncelikle bir ömür boyu mutluluklar dilerim müstakbel eşlerinizle birlikte...benim de kardeşim nişanlandı geçtiğimiz hafta...düğün hazırlıklarına bakarken bu başlığı gördüm yazayım dedim...ablam profosyonel fotoğrafçı ve bir ulusal gazetede fotoğraf editörü...en son kardeşimin nişan fotoğraflarını kendisi çekti ve ilgilenirseniz size bilgilerini verebilirim...özelden msj atarsanız kendisine iletebilirim...sevgiler...

bu arada şiddetle doğum kontrol hapını kullanmadan önce dr a gitmenizi ve muayene olmanızı tavsiye ederim...günümüzde infertilite hızla çoğalmakta ve kimsenin gözü yaşlı olarak eşiyle mücadele etmesini istemem...sevgiler

sedaemra
24-05-2010, 19:55
haftasonu EMıRGAN KORSUNDA kuzenımın düğünü yaptık..kızlar mükemmlell..tavsiye edewrim..sadece fotograf için önceden izin almanız gerek..

epsilon komşuluğu
24-06-2010, 21:34
peki siz fon olarak ne kullandınız? yalnızca koru içinde yani ağaçlar çiçekler vs mi? ortadaki ördekli kazlı vs küçük havuzda çekinmek için de izin gerekmiyordur herhalde?

uzun zamandır siteye girmiyordum,o yüzden cevaplayamadım. Bizim gittiğimizde lale zamanıydı o yüzden fon olarak bol bol laleleri kullandık, Havuzu alan fotoğraflarda vardı ama yoğunluklu olarak laleler bize eşlik etti :)

yesim77
09-08-2010, 23:43
kizlar kesinlikle ve de kesinlikle dugunun gerceklesecegi mekana yakin bi yerler secin, zaten cok telasli bir gun oluyop, ve zaman hic de planlandigi gibi gecmiyo, illa tarihi olmasina gerek yok, park bahce, otellerin duzenlenmis bahceleri vs olabilir

biz esimle fenerbahce parkini kullanmistik

yasmene
12-08-2010, 09:42
Ihlamur kasrı artık fotota izin vermiyor. Ben orada istiyordum. Tairihi ve otantik mekanları seviyorum.. Rumeli Hisarına bakıcam birde

guvastanema
01-09-2010, 13:29
Pendik Tuzla ve çevresinde çekim için önerebileceğiniz güzel bir mekan var mıdır arkadaşlar?
Tuzla sahil dışında..
Çekim için vakit darlığı gözükmüyor, biraz daha geniş çerçevede mekan önerileriniz de değerlendirilebilir

you_know
03-09-2010, 13:07
pendik sahilde cektirmiştik biz

yesim77
08-09-2010, 21:43
haydarpasa gari icin izin gerekiyor olabilir, biz fenerbahce parki ve sahilinde cektirmistik

size bir tuyo verim fotografciniza soyleyin eger cingeneler vs para isteyenler olursa, katalog cekimi yaptiginizi gelin - damat olmadiginizi soyleyin

bu arada avrupa yakasinda da bi suru guzel kasr var

baska bi alternatifte swiss otel gibi buyuk otellerin duzenlenmis cooook guzel bahceleri var aklinizda olsun

merve_o
10-09-2010, 01:44
kızlar hidiv kasrında lale mevsimi geçti :S benim evim hidive 5 dk :) yönetimi çok güler yüzlü insanlar içindede foto çekimine izin verirler diye düşünüyorum. Yeşillik manzara harika :)

ebrukilicalp
18-09-2010, 19:46
arkadaşlar benim önericeğim firma gerçekten müthiş ürünlerine bir bakın isterseniz bizim fotoğraflarımız ıhlamur kasrında çekildi fakat artık orda müsade etmiyorlarmış..size tavsivem fotoğrafları çeken ajansta müthiş yeni ve farklı ürünler var bence gidip görün konuşun en azından fikir olur
bende bir tek telefonu kalmış 572 72 14 bakırköydeydi yerleri...

ebrukilicalp
18-09-2010, 19:48
--------------------------------------------------------------------------------

(Pendik Tuzla ve çevresinde çekim için önerebileceğiniz güzel bir mekan var mıdır arkadaşlar?
Tuzla sahil dışında..
Çekim için vakit darlığı gözükmüyor, biraz daha geniş çerçevede mekan önerileriniz de değerlendirilebilir)
guvastanema
Papatya

Medeni Durumunuz: Bekar
Meslek: Fotoğrafçı
Yaşadığınız Yer: İstanbul yazdıklarını okudum ve sana tek tavsiyem maltepe sahil şeridi çok güzel kafeler ve mekanlar var

Duygu.C
29-09-2010, 13:41
Sıradışı olmasını istiyorsanız
Miniatürk ilgi çekicii olabilir

denizzkizi
05-10-2010, 10:01
merhaba herkese, öncelikle bir ömür boyu mutluluklar dilerim müstakbel eşlerinizle birlikte...benim de kardeşim nişanlandı geçtiğimiz hafta...düğün hazırlıklarına bakarken bu başlığı gördüm yazayım dedim...ablam profosyonel fotoğrafçı ve bir ulusal gazetede fotoğraf editörü...en son kardeşimin nişan fotoğraflarını kendisi çekti ve ilgilenirseniz size bilgilerini verebilirim...özelden msj atarsanız kendisine iletebilirim...sevgiler...

bu arada şiddetle doğum kontrol hapını kullanmadan önce dr a gitmenizi ve muayene olmanızı tavsiye ederim...günümüzde infertilite hızla çoğalmakta ve kimsenin gözü yaşlı olarak eşiyle mücadele etmesini istemem...sevgiler

canim benim ablandan cekim ve fiyat bilgisini ögrenebilirmiyim?

BurcumO
10-10-2010, 22:03
böyle bir konu vardı zaten kızlar ama burayada yazayım benim fotograflarım mersinde nikah olan yerde çekilmişti yeni yapılan kültür merkezinin bahcesinde hem yeşillik hem deniz hem havuz vardı buradada pendik sahilde cektirdik 2 3 yabancı vardı bizden baska sakindi kimse yoktu zaten fotografcıyla konusup bu sorunu halledebilirsiniz onlarda cok iyi fikirler var vaktiniz oldugu kadar yer gezebiliosunuz yani benim çalıstıgım fotografcılar öyleydi en azından dierlerini bilmiyorum acıkcası ama size bir tavsiyede bulunayım mekana cok takılmayın cunku bu sefer siz deil mekan ön planda oluo tarihi yerlerde fln

you_know bende fotograflarini merak ettim...nereden bakiyorum? resimler ve albümler bölüm var ama sanirim baya olmus paylasali daha kolay nasil bakicam?benim dügünümde mersinde olucak.. ama bu konularda hic ama hic bilgim yok bende buradan okuduklarimla bilgileniyorum simdiden..

BurcumO
10-10-2010, 23:16
ben kumsalda ve yesillik alanlarda cekilmek isterimmmmm özellikle kumsal ve denizzzz

esvedezgi
05-09-2011, 11:50
Merhaba arkadaşlar; konu dikkatimi çekti ve üye oldum: ) bende bir fotoğrafçıyla anlaştım ve şuan çekim mekanı arıyorum.Kuzguncukta güzel çekim yapıldığını ssöyleyen bir arkadaş vardı. Rica etsem hangi fotoğrafçı olduğunu ya da linkini bana ulaştırabilir mi acaba?

hacerylmz
05-09-2011, 14:43
selam ben düğün fotoğrafı çekilen mekanları biliyorum, YILDIZ PARKI, ULUS PARKI, EMİRGAN KORUSU, RUMELİ HİSARI, IHLAMUR KASRI ( izin gerekiyor) EN ÇOK KULLANILAN YERLER. dolma bahçe sarayı bahçesinde izin veriliyormuş. anadolu yakasında en çok fenerbahçe parkı kullanılıyor. sonuçlarda gayet başarılı... caddebostan migrosun arkası deniz manzarası isteyenler için uygun olur. hidiv kasrı bahçesi, otağtepe ilk aklıma gelenler . haydarpaşa istasyonu civarı farklılık isteyenler için uygun. vakti olanlar için hafta içi adalar iyi sonuç verir. ben birde beylerbeyi iskele ve sahili düşündüm,ilave olarak beylerbeyi sarayı izin alınırsa yine guzel..
bunlar düğün fotoğrafçısı önerileri .. sorular olursa cevaplarım
kolay gelsin..

hacerylmz
05-09-2011, 14:47
kumsal ve sahil kilyos kıyıları, şile civarı çok iyi.. ama uzak.. yakın olarak caddebostan sahil, bebek sahil, üsküdar kız kulesi önü olur ama çok kalabalık oluyor , ....

mutakri
03-10-2011, 04:38
aranızda Denizlide olan yada Denizlili olan var mı nerde dıs cekım yaptırabılırım ?

zozo
25-10-2011, 12:49
aranızda Denizlide olan yada Denizlili olan var mı nerde dıs cekım yaptırabılırım ?

ben denizliliyim canım. henüz karar veremedik ama düğünü denizlide yaparsak dış çekim için pamukkale-karahayıt çok güzel olabilir. pamukkalenin beyaz fonu, karayahıtın turuncu su fonu ya da hierapolis taraflarında antik fonda güzel fotolar çekilebilir. Yeşillik ya da park için de çamlık ya da incilipınar parkı bence çok güzel olur. ben seneye evleneceğim, düğünü istanbul değil de denizlide yaparsak bu yerlerden birini fotoğraf çekimi için düşünüyorum.
sen de güzel bir yer bulursan yaz lütfen, bana da fikir olsun.

mutakri
26-10-2011, 12:45
ben denizliliyim canım. henüz karar veremedik ama düğünü denizlide yaparsak dış çekim için pamukkale-karahayıt çok güzel olabilir. pamukkalenin beyaz fonu, karayahıtın turuncu su fonu ya da hierapolis taraflarında antik fonda güzel fotolar çekilebilir. Yeşillik ya da park için de çamlık ya da incilipınar parkı bence çok güzel olur. ben seneye evleneceğim, düğünü istanbul değil de denizlide yaparsak bu yerlerden birini fotoğraf çekimi için düşünüyorum.
sen de güzel bir yer bulursan yaz lütfen, bana da fikir olsun.


bende seneye evlenicem 2 dugunum olucak 1.denizli 2.dubai denizli icin hemen hemen aynı yerleri tavsiye ettiler farklı olarak adalet parkınıda soyluyorlar cnm birde oraya bak ıstersen bende boyle giderse fotograf cekımlerını dubaide yaptırıcam

zozo
01-11-2011, 17:44
bende seneye evlenicem 2 dugunum olucak 1.denizli 2.dubai denizli icin hemen hemen aynı yerleri tavsiye ettiler farklı olarak adalet parkınıda soyluyorlar cnm birde oraya bak ıstersen bende boyle giderse fotograf cekımlerını dubaide yaptırıcam

canım ben haftasonu denizlideydim. adalet parkını uzaktan şöyle bir gördüm. park çok büyük ama benim gördüğüm kısım daha tam park haline dönüşmemişti. ağaçla fidan, parkın etrafı çıplak. benim hayalimdeki yeşillikler içinde dış mekan çekimine pek uygun değil, daha çok bitmemiş inşaat gibi geldi bana. ama tabi park daha çok yeni. yaza kadar biraz oturup yeşillenirse güzel olabilir.

mutakri
02-11-2011, 01:29
canım ben haftasonu denizlideydim. adalet parkını uzaktan şöyle bir gördüm. park çok büyük ama benim gördüğüm kısım daha tam park haline dönüşmemişti. ağaçla fidan, parkın etrafı çıplak. benim hayalimdeki yeşillikler içinde dış mekan çekimine pek uygun değil, daha çok bitmemiş inşaat gibi geldi bana. ama tabi park daha çok yeni. yaza kadar biraz oturup yeşillenirse güzel olabilir.

canım benım sen bahcelıevler tarafını gormussun sanırım stadın alt tarafını ben o bolgede yasıyorum parkın adlıyeden tarafı cok hos senın ıstedıgın gıbı yesıl ve assagıda yesıllıkler arasında bırkac tanede golet var.beyenıcegını dusunuyorum birkac foto bulursam yada cekmek icin fırsat bulabılırsem eklıcem senın icin

zozo
10-11-2011, 16:30
canım benım sen bahcelıevler tarafını gormussun sanırım stadın alt tarafını ben o bolgede yasıyorum parkın adlıyeden tarafı cok hos senın ıstedıgın gıbı yesıl ve assagıda yesıllıkler arasında bırkac tanede golet var.beyenıcegını dusunuyorum birkac foto bulursam yada cekmek icin fırsat bulabılırsem eklıcem senın icin

çok teşekkür ederim mutakri. dediğin gibi ben bahçelievler tarafından arabayla geçerken gördüm o nedenle tam emin olamadım. senin söylediğin gibiyse çok daha güzeldir eminim. bu bayram tatilini denizlide geçirdim ve denizlinin hızla değişmiş olmasını hayretle gördüm çok sevindim. bu tip parklar, çevre düzenlemesi büyük şehir havası vermiş, çok güzel olmuş.
bu forumda keşke daha çok denizli düğün bilgisi olsa. internette sağlıklı bilgi olmadığından uzaktan denizlide düğün organize etmek öyle zor ki. ben bütün bütün bayram tatilini denizlide düğün salonu bakmakla geçirdim ama hala karar verebilmiş değilim. çok zor çok...

bu sebeple sen de dış çekim mekanı için foto koyabilirsen mekan arayan herkes için harika olur. hem düğün yapacaklara katkı hem de denizlide de diğer şehirler gibi güzel işler çıkması için teşvik olsun.

didem35
16-11-2011, 01:06
bence en iyi dış çekim mekanı lunapark :)

sedabayrak
16-11-2011, 10:41
bence en iyi dış çekim mekanı lunapark :)

her zaman olmasa da bazen işe yarayabiliyor bence de :) tabii lunaparkına göre değişir ...

htctrn
14-01-2012, 17:05
eşim fotografçı arkadaşlar ortakoyde fotograf studyomuz var dolmabahce sarayı ve ıhlamur kasrında dıs cekımler yasak ulus parkı haydarpaşa garında guzel cekımler oluo dıs cekım olması daha ıyıdır herzaman ama fotografcının cektıgı makınede cok onemlıı bunlarıda dıkkate alın sonucta fotograf bır omur boyunca kalıcak bır sey

OozgeE
19-04-2012, 14:50
Rahmi Koç Müzesinde de fotoğraf çektirenler gördüm. Hoş fotoğraflar çıkıyor. Farklı bir yer olsun diyenlere önerebilirim. Ben nişan fotoğraflarımı orada çektirmeyi düşünüyorum. Tabii benimkinin aklına evlenmek gelirse :1:

akdongel
19-04-2012, 16:39
rahmi koç müzesi geçen seneye kadar 120TL (gelin+damat toplam 5 kişi) idi.bu sene sordum 300TL istiyor. resmen ticarete dökmüşler

benim favori mekanlarım

yıldız parkı
ulus parkı
emirgan korusu
ıhlamur kasrı avrupa yakası için

anadolu yakası için

nezahet göktepe botanik bahçesi ataşehir
çamlıca tepesi
beykoz parkı
fenerbahçe parkı

_Elifceee_
16-07-2012, 19:12
Beykozz otağtepe tema vaktı muhteşem fotograflanan bi yer kesinlile oraya bakmalısınızz

speedy-gonzales
17-07-2012, 09:26
Gülhane Parkı
ataşehir myworld konutları (tanıdık var ise )
koç müzesi
fb parkı
pietloti.
köprü ( eyüpteki kapalı olan )