PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Ankara'daki Falcılar



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127

VivaLaJuicy
13-10-2011, 22:49
Dilça'da daha önce Serap'a baktıran oldu mu aranızda? Baktırdıysanız dedikleri gerçekleşti mi?
Esmer bir kadın Serap. Simsiyah saçları var, zayıf ve kısa boylu.

ziraat
13-10-2011, 23:04
bende telefonları vardı gönderdim özel mesajla size fakat şuan kullanılır durumda olup olmadığını bilmiyorum uzun zamandır aramadım

nisan hanımı bende merak ettim banada telefonunu verebilirmisiniz?

RANA32
13-10-2011, 23:10
nisan hanımı bende merak ettim banada telefonunu verebilirmisiniz?

tabiki,gönderdim

ziraat
13-10-2011, 23:48
tabiki,gönderdim


teşekkürler gerçi daha yaşar hanıma da gitmedim. Yaşar hanım evde baktığı için emin olamıyorum açıkcası ama çokta merak ediyorum.

babyster
14-10-2011, 00:12
tabiki,gönderdim

nisan hanımı bende çok merak ettm.kaça bakıodu bide cnm??

RANA32
14-10-2011, 00:31
nisan hanımı bende çok merak ettm.kaça bakıodu bide cnm??

ben nisana değil ablası esene baktırdım hep,toplamda 3 defa bir kaç yıl arayla.geçen yıl enson 60 idi .nisanın da ücreti aynıdır muhtemelen

RANA32
14-10-2011, 00:32
nisan hanımı bende çok merak ettm.kaça bakıodu bide cnm??

ben nisana değil ablası esene baktırdım hep,toplamda 3 defa bir kaç yıl arayla.geçen yıl enson 60 idi .nisanın da ücreti aynıdır muhtemelen

bal1o
14-10-2011, 10:04
ben nisana değil ablası esene baktırdım hep,toplamda 3 defa bir kaç yıl arayla.geçen yıl enson 60 idi .nisanın da ücreti aynıdır muhtemelen

nisan hn telefon numarasını bana da atarmısınızı?

babystar
14-10-2011, 12:16
reklamlarrrrrrrrrr

ahu8
14-10-2011, 13:51
Nisanın gelecek için dedikleri çıkmıyor diye duymuştum hatta daha fiyat olarak böyle abartılı değilken baktırmıştı bi arkadaşım ama o anı süper biliyormuş hatta şu anda halasıyla bi yere gidiyor diyormuş erkek arkadaşı için arkadaşım telefon açınca halamı havaalanına bırakıyorum demiş bi keresinde.

bal1o
14-10-2011, 14:48
tşk ederim Rana32

RANA32
14-10-2011, 16:16
tşk ederim rana32

rica ederim ne demek ama nisana baktırmadım

eylem86
15-10-2011, 14:32
ahucum bana tel numaranı yazar mısın özelden:)))

fndkfndk
15-10-2011, 20:20
kızlar ben bugun cidaan kafeye gittim figene fal baktırmak için nese hiç sormadım burdamı falan diye direk oturup kahveryi söledim daha sonra aklıma geldi nese figen hanım burdamı diye sorunca yok dedi adam izinliymiş sansıma ondan sonra başka birine baktırdım kadın herşeyi bildi ya şok oldum benim iççin çok önemli olan dşündügüm bişeyi söledi falan çok şaşırdım.ama az baktı tarota bakıım dedi batrmak istemedim baştan figene nyet gittigim için birde bişi sorucam anlayamadımda onlar neden 1 lira alıyolar ??

1 lira derken ? 10 yazcaktın da yanlış mı oldu acaba ? Çünkü bide her şeyi biliyo falan demişsin etkilendim açıkçası. :1:

ahu8
16-10-2011, 03:23
1 lira derken ? 10 yazcaktın da yanlış mı oldu acaba ? Çünkü bide her şeyi biliyo falan demişsin etkilendim açıkçası. :1:

Yok o fincanın üstüne demir 1 lira koyduruyor da onu diyor yoksa 15 e bakıyor. O kötü enerjiyi alıyor diyor da bence tek o nedenle değil çünki 50 kuruşu filan kabul etmiyor . Yani sen falı 16 lira olarak düşün.

hitler
16-10-2011, 20:05
kızlar kızılayda konur sokakta turuncu cafe var orda 'EREM BEY'e gidin harika bi insan. 10TL ye bakıyor kahve falını. yaklaşık 20-25 dk sürüyo fal .merek ettiğiniz, istedginiz soruyu sorabiliyorsunuz. ben çok memnunum giden olursa yorumunu merakla bekliyorum

bal1o
17-10-2011, 13:47
Olsun, senda varsa telefon numarasını verirmisin?

numara için teşekkürler uyan20

FiniSh
17-10-2011, 16:12
kızlar kızılayda konur sokakta turuncu cafe var orda 'EREM BEY'e gidin harika bi insan. 10TL ye bakıyor kahve falını. yaklaşık 20-25 dk sürüyo fal .merek ettiğiniz, istedginiz soruyu sorabiliyorsunuz. ben çok memnunum giden olursa yorumunu merakla bekliyorum

Merhaba, ben bikaç gün gittim fakat hiç memnun kalmadım :19: Sorularımın bazılarını bildi bazılarını bilemedi ve keşke 20 25 dk baksaydı 10 dakika baktı en fazla, sanki başından salmak istiyormuş gibi hissettim ve memnun kalmadım açıkcası..

Melan2010
18-10-2011, 13:12
Yok o fincanın üstüne demir 1 lira koyduruyor da onu diyor yoksa 15 e bakıyor. O kötü enerjiyi alıyor diyor da bence tek o nedenle değil çünki 50 kuruşu filan kabul etmiyor . Yani sen falı 16 lira olarak düşün.


tabi canım ne kötü enerjisi,ben o kadar falcılara gittim kimse figen dışında 1 lira koy demiyor,günde 20-30 kişi gelse 20 lira cebe indiriyor günlük haksız yere para kazanıyor...bu para figenin cebine iniyor....çok sinir oldum bu yüzden figene...haram olsun derim milleti soymaktan başka bir şey değil bu....bence ona kimse gitmesin.....kazınsın biraz...

morganna
18-10-2011, 15:14
1 lira derken ? 10 yazcaktın da yanlış mı oldu acaba ? Çünkü bide her şeyi biliyo falan demişsin etkilendim açıkçası. :1:


Yok o fincanın üstüne demir 1 lira koyduruyor da onu diyor yoksa 15 e bakıyor. O kötü enerjiyi alıyor diyor da bence tek o nedenle değil çünki 50 kuruşu filan kabul etmiyor . Yani sen falı 16 lira olarak düşün.

adı çigdem 10 tl ye baktı 1 lirayıda dediginiz gibi aldı ne alaka anlamadım açıkcası :1: tek başıma gitmiştim seviglimin göz tipinden tutunda yaptıgı yapacagı şeylere kadar söledi çok şasırdım bide fala başlarken tarotta daha iyi oldugunu söledi bende baktırmak istemedim bi ara gtmeyi düşünüyorum açıkcası buarada ben cidan kafeye figen e baktırmak için gitmiştim ama yoktu.

morganna
18-10-2011, 15:23
bu arada kızlar sakarya caddesinde metro çıkısının oldugu yerde simit sarayı yanındada erzincan mandıra var onun üst katlarında bi cafe var adını hatırlamıyorum.gecenlerde oraya gittik arkadasımla falda iddalıyız fal bizim işimiz falan filan nese saflıgımıza :1: denk geldi baktırdık 10 tl ye bakıyolar ve 5 dk bile sürmedi şok oldum sarı saçlı bi kadına baktırdım hiç bişide sölemedi :1: paramızda boşa gitti aklınızda bulunsun diye yazdım

babyster
18-10-2011, 15:58
adı çigdem 10 tl ye baktı 1 lirayıda dediginiz gibi aldı ne alaka anlamadım açıkcası :1: tek başıma gitmiştim seviglimin göz tipinden tutunda yaptıgı yapacagı şeylere kadar söledi çok şasırdım bide fala başlarken tarotta daha iyi oldugunu söledi bende baktırmak istemedim bi ara gtmeyi düşünüyorum açıkcası buarada ben cidan kafeye figen e baktırmak için gitmiştim ama yoktu.

figeni severim bende.ama bu sefer dedigi tarih geçti tabi tutar mı bakalım yinede tarihlere takılmamak lazım:)) çigdemin dedikleri çıktı mı peki sana cnm

morganna
18-10-2011, 17:52
figeni severim bende.ama bu sefer dedigi tarih geçti tabi tutar mı bakalım yinede tarihlere takılmamak lazım:)) çigdemin dedikleri çıktı mı peki sana cnm

evet canım ya şok oldum aslında şölede bişi var nerde fal baktrsam çogu biliyo enerjiden sanırım :1: ama çigdem sevgilimi tarif etti yapacagım şeyi söledi ve kimsenin bilmedigi düşündügüm bişeyi söledi çok şaşırdım açıkcası iş durumları bildi ve olacakları söledi oldu birde bi tarih verdi bişi olacak dedi bakalım olcakmı onun olacagını pek sanmıyprum ama bekliyorum olursa yazarım canım :16:

bayonetta
18-10-2011, 20:55
şimdi konuyla pek alakası yok ama söylemeden yapamıycam... daha önce bi link vermiştim... forum kurallarına göre üyelik isteyen bağlantıları paylaşmak yasakmış.. link silinmiş.. acemiliğime denk geldi affola :17: az öncede konuyu karıştırırken %100 ücrersiz tarot diye bi reklam vardı tıkladım.. benim verdiğim linkdeki site.. güldüm akşam akşam, demek reklam olunca başka oluyor.. ilginç doğrusu!!

VivaLaJuicy
18-10-2011, 21:10
adı çigdem 10 tl ye baktı 1 lirayıda dediginiz gibi aldı ne alaka anlamadım açıkcası :1: tek başıma gitmiştim seviglimin göz tipinden tutunda yaptıgı yapacagı şeylere kadar söledi çok şasırdım bide fala başlarken tarotta daha iyi oldugunu söledi bende baktırmak istemedim bi ara gtmeyi düşünüyorum açıkcası buarada ben cidan kafeye figen e baktırmak için gitmiştim ama yoktu.

Çiğdem nasıl bir kadın? Tipini tarif eder misin? eğer ona gitmediysem ben de bir ara uğramak istiyorum. Cidan'da 3 - 4 kişiye fal baktırmışlığım var ama Figen dışındakilerin isimlerini hatırlamıyorum. :44:

VivaLaJuicy
18-10-2011, 21:15
Bu arada Dilça'daki Serap'a da gitmek istiyorum ama sıra o kadar çok ki ona baktıramadım henüz. Çok giden var bu yüzden iyi bir falcı olabilir diye düşünüyorum. Kahve+Tarot 15e bakıyor.

Ayrıca Bahar diye biri var daha önce de bahsedilmişti sanırım topikte. Konur 2deki bir kafede bakıyor, kıvırcık saçları var sarımtrak. Onun dedikleri çıktı bana. 7,5 liraya baktırmıştım yaza doğru.

dermannn
18-10-2011, 21:30
Bu arada Dilça'daki Serap'a da gitmek istiyorum ama sıra o kadar çok ki ona baktıramadım henüz. Çok giden var bu yüzden iyi bir falcı olabilir diye düşünüyorum. Kahve+Tarot 15e bakıyor.

Ayrıca Bahar diye biri var daha önce de bahsedilmişti sanırım topikte. Konur 2deki bir kafede bakıyor, kıvırcık saçları var sarımtrak. Onun dedikleri çıktı bana. 7,5 liraya baktırmıştım yaza doğru.

bende gittim serapa çok dikkatini vererek bakmıyo ayrıca ve detaylıda söylemiyo yada bana öyle denk geldi sadece tarota 15şe baktı bana..arkadaşımda memnun kaldı bende kaldım sayılırım söyledikleri mantıklı şeylerdi bakalım çıkacak mı gerçi çok uzun vadede söyledi

VivaLaJuicy
18-10-2011, 21:35
bende gittim serapa çok dikkatini vererek bakmıyo ayrıca ve detaylıda söylemiyo yada bana öyle denk geldi sadece tarota 15şe baktı bana..arkadaşımda memnun kaldı bende kaldım sayılırım söyledikleri mantıklı şeylerdi bakalım çıkacak mı gerçi çok uzun vadede söyledi

Arkadaşım baktırmış ona. Daha yeni gitti. Eski sevgilin gelebilir sana ama sen istemeyeceksin. Yurt dışına gideceksin 3 aylığına eğitim için, şubatta biriyle tanışacaksın ve ölümüne o erkekle beraber olacaksın, kaç yaş büyük olacağını, nasıl bir işte çalıştığını, isminde olacak harfleri de söylemiş. Ama başka biri daha var, onunla bu erkek arasında seçim yapmak durumunda kalabilirsin, ailenden uzakta, denizi olan bi yerde yaşayacaksın falan demiş.Detaylı yorumlar gibi geldi bana. Bilmiyorum.

elizabeth_bath
19-10-2011, 21:45
Evim Cafe'de Gülcan Hanım var, kahve artı tarot kartlarından 2-3 soruya 10 liraya bakıyor. Her şeyimi bildi. Hayatıma yeni giren çocuğu, bana olan tavrını, adını,yaşını falan hepsini bildi :)
Tavsiye ediyorum kesinliklee

babyster
20-10-2011, 00:07
Bu arada Dilça'daki Serap'a da gitmek istiyorum ama sıra o kadar çok ki ona baktıramadım henüz. Çok giden var bu yüzden iyi bir falcı olabilir diye düşünüyorum. Kahve+Tarot 15e bakıyor.

Ayrıca Bahar diye biri var daha önce de bahsedilmişti sanırım topikte. Konur 2deki bir kafede bakıyor, kıvırcık saçları var sarımtrak. Onun dedikleri çıktı bana. 7,5 liraya baktırmıştım yaza doğru.

canım bahar hanımın kafesinin yerini tarif edebilir misiiin?

VivaLaJuicy
20-10-2011, 00:09
canım bahar hanımın kafesinin yerini tarif edebilir misiiin?

Konur2deki kafelerden birinde. :s Adını hiç hatırlamıyorum canım. Zaten birkaç tane var orda kafe. Sorsan söylerler hemen Bahar Hanım diye. 7,5 tl fal diye yazıyor girişinde de.

babystar
20-10-2011, 15:49
merhaba arkadaslar bugun bahar hanıma fal baktırdım.ayrıca konur 2de degıl karanfılde.konurda dolas dolas ayaklarım sıstı. karanfıldeymıs meger tabı aynı bahardan bahsedıyorsak.kapıda kocaman fal 7.5 tl yazıyor.kıvırcık saclı bı bayan angel lı bısey cafenın adı tam hatırlamıyorum.kadın cok tatlı temız bı yuzu var. neyse gelelım fala tarotla kahve 25 tl mıs.tarot ayrıntılı cıkar sorular sorabılırsın dedı.kabul etmedım kahveye baktırdım..cok kısa baktı bana % 60 bıldı dıyebılırım.ama elle tutulur hıc bısey soylemedı.sende cok buyuk nazar var dedı.hıc bı isın rast gıtmıyor sureklı basın agrıyor kolunu kaldırcak halde degılsın dedı.gercektende aynen dogru.ıste muhabbet bunun uzerıne dondu nazar soyle etkı yapar boyle etkı yapar falan fılan.. ıı de ne yapabılırım dedım.kursun dokturmen lazım dedı.ıı de nerde dedım ben dokuyorum dedı :))) bende daha once hıc dokturmemıstım ıstıyordum. o benı cok ınandırdı ıı gelecegıne.tamam doktureyım dedım.fıyatını sordugumda 50 tl dedı.ındırım ıstedım yapamayız sabıt fıyatlar dedı.neyse kabul ettım. doktu kursunu :))rahatladım.sızınle de paylasmak ıstedım. bılgınıze

VivaLaJuicy
20-10-2011, 17:51
merhaba arkadaslar bugun bahar hanıma fal baktırdım.ayrıca konur 2de degıl karanfılde.konurda dolas dolas ayaklarım sıstı. karanfıldeymıs meger tabı aynı bahardan bahsedıyorsak.kapıda kocaman fal 7.5 tl yazıyor.kıvırcık saclı bı bayan angel lı bısey cafenın adı tam hatırlamıyorum.kadın cok tatlı temız bı yuzu var. neyse gelelım fala tarotla kahve 25 tl mıs.tarot ayrıntılı cıkar sorular sorabılırsın dedı.kabul etmedım kahveye baktırdım..cok kısa baktı bana % 60 bıldı dıyebılırım.ama elle tutulur hıc bısey soylemedı.sende cok buyuk nazar var dedı.hıc bı isın rast gıtmıyor sureklı basın agrıyor kolunu kaldırcak halde degılsın dedı.gercektende aynen dogru.ıste muhabbet bunun uzerıne dondu nazar soyle etkı yapar boyle etkı yapar falan fılan.. ıı de ne yapabılırım dedım.kursun dokturmen lazım dedı.ıı de nerde dedım ben dokuyorum dedı :))) bende daha once hıc dokturmemıstım ıstıyordum. o benı cok ınandırdı ıı gelecegıne.tamam doktureyım dedım.fıyatını sordugumda 50 tl dedı.ındırım ıstedım yapamayız sabıt fıyatlar dedı.neyse kabul ettım. doktu kursunu :))rahatladım.sızınle de paylasmak ıstedım. bılgınıze

Yazmayı unutmuşum, gerçi insanlar artık böyle şeylere kanmaz diye düşünüp de belirtme gereği duymadım da diyebilirim. Bu kadının bir hilesi bu. Sende nazar var kurşun dökeyim diyor. Keşke inanmasaymışsın. Herkese söylüyor aynı şeyi ve lafı kendinin de kurşun döktüğüne getirip paraları indiriyor cebe. Sadece psikolojik bir durum zaten kurşun döktük tüm negatifler gitti masalı.

Bana spesifik şeyler dedi ve gerçekleşti bu arada. Eften püften küçük olaylar olsa yazmazdım. :31::31:

babystar
20-10-2011, 18:54
ya ewt bı tuzak olabılır.bana tutturmadı ben ıstedım.tam benı anlattı cok ıhtıyacım vardı. ama cok pahalı tabıkıde.neyse olan oldu. sana da dedı mı nazar var dokelım dıye :)) gıdecek arkadaslara uyarımız olsun madem.

babystar
20-10-2011, 18:59
bır de ben cok ınanırım nazara yaa

VivaLaJuicy
20-10-2011, 20:09
ya ewt bı tuzak olabılır.bana tutturmadı ben ıstedım.tam benı anlattı cok ıhtıyacım vardı. ama cok pahalı tabıkıde.neyse olan oldu. sana da dedı mı nazar var dokelım dıye :)) gıdecek arkadaslara uyarımız olsun madem.

Tabi ki dedi. Başka bir arkadaşım da gitti, ona da sende nazar var kurşun döktür dedi. Artık bunu neredeyse tüm falcılar söylüyor zaten.

morganna
20-10-2011, 20:11
Çiğdem nasıl bir kadın? Tipini tarif eder misin? eğer ona gitmediysem ben de bir ara uğramak istiyorum. Cidan'da 3 - 4 kişiye fal baktırmışlığım var ama Figen dışındakilerin isimlerini hatırlamıyorum. :44:


kısa boylu koyu sarıydı saçı sanırım toplu birazda bana ilk önce size havva hanım baksın dediler sonra oturdum bende adını havva sanıyodum kalkarken ismini sordum tarotta daha iyi oldugunu söyledi

uyan20
20-10-2011, 20:29
bugün bakla falı baktırdım çok ilginçti bana falcı bu baktığım yakın tarihlerde çıkacak olanlardır ve hemen yaşarsın dedi sölediklerinden 2 tanesi akşamına çıktı geriye 2 tane kaldı bakalım çıkacakmı?:18:

VivaLaJuicy
20-10-2011, 20:30
bugün bakla falı baktırdım çok ilginçti bana falcı bu baktığım yakın tarihlerde çıkacak olanlardır ve hemen yaşarsın dedi sölediklerinden 2 tanesi akşamına çıktı geriye 2 tane kaldı bakalım çıkacakmı?:18:

Nerede baktırdığını da yazsaydın ya. Kim bu, ne kadar, nerede? :53::53:

babyster
20-10-2011, 20:40
bugün bakla falı baktırdım çok ilginçti bana falcı bu baktığım yakın tarihlerde çıkacak olanlardır ve hemen yaşarsın dedi sölediklerinden 2 tanesi akşamına çıktı geriye 2 tane kaldı bakalım çıkacakmı?:18:

nerde ne kadara baktırdın canım??

morganna
20-10-2011, 20:54
bugün bakla falı baktırdım çok ilginçti bana falcı bu baktığım yakın tarihlerde çıkacak olanlardır ve hemen yaşarsın dedi sölediklerinden 2 tanesi akşamına çıktı geriye 2 tane kaldı bakalım çıkacakmı?:18:

isim adress alalımmm:1::1::1:

bal1o
21-10-2011, 10:59
merhaba arkadaşlar nihayetinde çok merak ettiğim Pınar'a gittim, fena değildi geçmişe dair bingolar vardı ama çok etkilendim gibi bir durum olmadı açıkcası, geleceğe dair söylediği şeyler bakalım olacak mı, gerçekleşen bir şeyler olursa sizlerle paylaşırım.....

dermannn
22-10-2011, 00:52
Arkadaşım baktırmış ona. Daha yeni gitti. Eski sevgilin gelebilir sana ama sen istemeyeceksin. Yurt dışına gideceksin 3 aylığına eğitim için, şubatta biriyle tanışacaksın ve ölümüne o erkekle beraber olacaksın, kaç yaş büyük olacağını, nasıl bir işte çalıştığını, isminde olacak harfleri de söylemiş. Ama başka biri daha var, onunla bu erkek arasında seçim yapmak durumunda kalabilirsin, ailenden uzakta, denizi olan bi yerde yaşayacaksın falan demiş.Detaylı yorumlar gibi geldi bana. Bilmiyorum.

banada eski sevgilin pişman olacak sen dönmeyecksin dedi,yurt dışına gideceksin bi ayagın hep orada olcak...banada denizli biyerde yaşacaksın dedi..ticaretle ugraşan bi adamla evleneceksin dedi falan..hemen hemen aynı şeyler gibi geldi bana...

VivaLaJuicy
22-10-2011, 12:37
banada eski sevgilin pişman olacak sen dönmeyecksin dedi,yurt dışına gideceksin bi ayagın hep orada olcak...banada denizli biyerde yaşacaksın dedi..ticaretle ugraşan bi adamla evleneceksin dedi falan..hemen hemen aynı şeyler gibi geldi bana...

Aaa aynı şeyler ... o zaman bu da fos. Hiç boşuna gitmiim ben. :19::19::19:

dermannn
22-10-2011, 19:39
Aaa aynı şeyler ... o zaman bu da fos. Hiç boşuna gitmiim ben. :19::19::19:

malasef buda fos verdiğm paraya acıyorum tatmin olmayınca başkasına gidiyorum onlarda tatmin etmiyo

babyster
23-10-2011, 00:27
figen ablanında dedigi tarih geçti kızlar ya acaba tarihini geçipte dedigi şeyler olan var mı saçma oldu ama ne bilim ilk falda tarihi tutturmuştu olayıda.keşke bundada tutsa

hitler
23-10-2011, 16:12
Merhaba, ben bikaç gün gittim fakat hiç memnun kalmadım :19: Sorularımın bazılarını bildi bazılarını bilemedi ve keşke 20 25 dk baksaydı 10 dakika baktı en fazla, sanki başından salmak istiyormuş gibi hissettim ve memnun kalmadım açıkcası..

canım ben erem beye gidiyorum ve çok da memnunum. neden öyle yaptığını bilmiyorum. aslında çok kaynak adamdr. ben arkadaşmla giderm epey kaynatırız eğleniriz. bu arada fala kime gidersen git turuncu cafedeki mustafaya gitme. haytmda duyduğum en alakasız yorumları yaptı. sen erem beye gittiğinden emin misin?

hitler
23-10-2011, 16:17
Evim Cafe'de Gülcan Hanım var, kahve artı tarot kartlarından 2-3 soruya 10 liraya bakıyor. Her şeyimi bildi. Hayatıma yeni giren çocuğu, bana olan tavrını, adını,yaşını falan hepsini bildi :)
Tavsiye ediyorum kesinliklee

bebeğim bu evim cafe nerde tam ????????????????????????

babyster
23-10-2011, 16:23
canım ben erem beye gidiyorum ve çok da memnunum. neden öyle yaptığını bilmiyorum. aslında çok kaynak adamdr. ben arkadaşmla giderm epey kaynatırız eğleniriz. bu arada fala kime gidersen git turuncu cafedeki mustafaya gitme. haytmda duyduğum en alakasız yorumları yaptı. sen erem beye gittiğinden emin misin?

bende mustafayı begenmiştim orda.hoş başkasına baktırmadım turuncu kafede ama mustafa herşeyi bilmişti dedikleride çıktı son falı çıkmadı daha ama

nowayout
23-10-2011, 17:14
Kızlar gecenlerde internetten arastırıp gideyim dedim burdaki falcıları okudum ama bahsettiğiniz falcıların hiçbirini yerinde bulamadım. bende kızılay olgunlara gıderken ehli keyf adında bi cafe buldum....Mehmetcan isimli bir arkadas gayet de uygun fıyata 5 tlye baktırdım ve ıkı gundur hala soklardayım...dedıklerı bır bır cıkıyor.soylenenler klasık seyler olmadıgı ıcınde ,,,yanı nası dıyım sıze,,,hastalık haberınden tutunda,,, eskı sevgılım,yenı sevgılım vs ,olan bıten,ne olmus ne bıtmıs hepsını saydı....basharflerıne kadar.....bakalım soyledıgı baska seylerde var..bakalım cıkcakmı beklıyorum ...tarıh verdi cunku......
ehli keyf cafede mehmetcan,,,,tavsıye ederım..piercingli bi cocuk....

yaprakk89
23-10-2011, 20:12
Evet, annenizden hoşlandığınız kisiye kimden bahsediyorsa eğer tıpkı onun üslubuyla aktarır size. Diğer boş sallayıp dolu tutturmaya calisanlarla uzaktan yakından alakası yoktu kendisinin. Çok sık gittiğim veya çok yoğun olduğu zamanlarda kendini yeterince fala veremediği olduysa da o haliyle dahi burada adı geçenlerin birçoğuna taş çıkartırdı bence ki ben de az falciya gezmemişimdir.
Of, yok mu nisan abladan haberi olan?


bende telefonları vardı gönderdim özel mesajla size fakat şuan kullanılır durumda olup olmadığını bilmiyorum uzun zamandır aramadım

Nisan hn telefonunu banada gönderirmisiniz.

elizabeth_bath
23-10-2011, 23:11
Kızlar gecenlerde internetten arastırıp gideyim dedim burdaki falcıları okudum ama bahsettiğiniz falcıların hiçbirini yerinde bulamadım. bende kızılay olgunlara gıderken ehli keyf adında bi cafe buldum....Mehmetcan isimli bir arkadas gayet de uygun fıyata 5 tlye baktırdım ve ıkı gundur hala soklardayım...dedıklerı bır bır cıkıyor.soylenenler klasık seyler olmadıgı ıcınde ,,,yanı nası dıyım sıze,,,hastalık haberınden tutunda,,, eskı sevgılım,yenı sevgılım vs ,olan bıten,ne olmus ne bıtmıs hepsını saydı....basharflerıne kadar.....bakalım soyledıgı baska seylerde var..bakalım cıkcakmı beklıyorum ...tarıh verdi cunku......
ehli keyf cafede mehmetcan,,,,tavsıye ederım..piercingli bi cocuk....

Gözlerine sürme çekmiş şapkalı çocuk mu bu?

elizabeth_bath
23-10-2011, 23:13
bebeğim bu evim cafe nerde tam ????????????????????????

karanfilden dümdüz yukarı çıkarken, dost kitabevini geçtikten sonra sol tarafta. altında bi' çantacı var, o binada.

babyster
23-10-2011, 23:15
Gözlerine sürme çekmiş şapkalı, topal bi çocuk mu bu?

sen memnun kaldın mı elizabeth peki mehmetcandan? bi falcıya gitmem lazım aciiiil çünkü krizlerdeim yine

Beren
23-10-2011, 23:34
sen memnun kaldın mı elizabeth peki mehmetcandan? bi falcıya gitmem lazım aciiiil çünkü krizlerdeim yine

bende krizlerdeyim mehmetcan iyi bakıyormuymuş

morganna
23-10-2011, 23:39
bende krizlerdeyim mehmetcan iyi bakıyormuymuş

benimde gitmem lazım acilen iyi bakıyosa bende ona gideyim birde gecen arkadaslar bahsediyo gay bi çocuk varmış maltepe de simit cafe demi neymiş oda bi çok şeyi biliyolar dedi ama pek güvenemedim baktıranınız varmı?

edd1
23-10-2011, 23:41
kızlar valla ben coguna gıttım kızılay tunalı umıtkoy hatta bıkactane sosyetık falcıyıda eve cagrdım sunu anladım kı hepsı para tuzagı hem cok gunah hem olcak ısı de engellıyo gıbı gelıo bana bı kere oyle de oldu hem bosuna paranızı hem de zamanınızı harcamayın derım gunahıda unutmayın

tolin
24-10-2011, 00:45
merhaba kızlarr konuyu gorunce bende uye olmak ıstedım bende ankaradakı bırkac falcıyı denedım ve bende hala ıstegım gıbı bır falcı bulamadım ama gıttıklerım hakkında yorum yapmak ısterımsakarya metro cıkısının sagındakı bınanın en ust katında bı bayana baktırmıstım ısmını hatırlamıyorum sarı saclı dıslerı baya sarı bır bayandı bana 4 yada bes cumle soledı hatta bırının ısmıne kadar bıldı ve gercekten o soyledıgı bes cumleyıde yasadım hatta ısmı bıldıgi kısıyle tartısma yasıycaksın basına ıs acıcak demıstı ve dedıgı gıbı oldu gene aynı kafede kapalı bır bayana tarot baktırmıstım oda fena dııldı umıtkoyde sevgı kafe var orda ışık abla var bırkac kere gıtmeme ragmen bana hıcbır soledıgı tutmadı sımdıkı zamanı ıyı bılır ancak ılerısı ıcın soledıklerının hıcbırı tutmadı ama bana onu bı arkadasım tavsıye etmıstı ve gercektende ona ne soylerse cıkıyordu malesef bende tutturamadı demekkı elektırıgımız tutmamıs bahcelıde bı ara sokakta su dıye bı kadına gıttım hatta aynı kafede bırde travestı bırı daha var oda fal bakıyor suya gıttım allahım ya resmen felaket tellalıgı yaptı bana nerdeyse aglıycaktım allahtan hıcbır soledıgı cıkmadı:) asmalı konakta mehtapa gıttım ama yanı oyle cok ahım şahım şeyler bılmedı kus var balık var gıbı seylerdı bırde ykmnın arkasındakı sokagın basında bır kafe var hatta ınternet kafe gıbı bır yer orda nur abla var ona hem tarot hem kahve baktırmıstım ıkı kere gıttım bana ne soledıyse cıktı hatta dedıkı ınanmıosun ama gercekten bole demıstı sadece bıraz zaman ver kendıne dedı ve ne soledıyse oldu bıde nur ablanın elektrıgı cok ıyı yanı cok duzgun bı bayan yanı cıkmıycanı bılsenız bıle yanından cok pozıtıf ayrılıyorsunuz ole baskaları gıbı derdını sıkıntınızı sızın ustunuze atmıyor bayrama kadar daha ıyısını bulamazsam gene ona gıtmeyı dusunuorum ama ben su saıme kadında oturan yasar hanımı cok merak edıorum bıde oncekı sayfalara baktım pınar hanımı tavsıye etmısler ama nedense ben yasar hanımı merak edıyorum yokmu bana tavsıye verebılcek kımseeeeee:))))))

bal1o
24-10-2011, 10:44
Yaşar hn, Pınar hn telefonunu burdan arkadaşlar bana özelden msj attı, benim daha msj hakkım dolmadığı için bi şey yazamıyorum Yaprakk89, mail adresini verirsen yazayım ben daha yaşar hn denemedim, ama pınara gittim daha önce yazdığım gibi fena değildi ama çok etkileyicide değildi, gerçekleşen bir şeyler olursa yazarım

morganna
24-10-2011, 21:36
merhaba kızlarr konuyu gorunce bende uye olmak ıstedım bende ankaradakı bırkac falcıyı denedım ve bende hala ıstegım gıbı bır falcı bulamadım ama gıttıklerım hakkında yorum yapmak ısterımsakarya metro cıkısının sagındakı bınanın en ust katında bı bayana baktırmıstım ısmını hatırlamıyorum sarı saclı dıslerı baya sarı bır bayandı bana 4 yada bes cumle soledı hatta bırının ısmıne kadar bıldı ve gercekten o soyledıgı bes cumleyıde yasadım hatta ısmı bıldıgi kısıyle tartısma yasıycaksın basına ıs acıcak demıstı ve dedıgı gıbı oldu gene aynı kafede kapalı bır bayana tarot baktırmıstım oda fena dııldı umıtkoyde sevgı kafe var orda ışık abla var bırkac kere gıtmeme ragmen bana hıcbır soledıgı tutmadı sımdıkı zamanı ıyı bılır ancak ılerısı ıcın soledıklerının hıcbırı tutmadı ama bana onu bı arkadasım tavsıye etmıstı ve gercektende ona ne soylerse cıkıyordu malesef bende tutturamadı demekkı elektırıgımız tutmamıs bahcelıde bı ara sokakta su dıye bı kadına gıttım hatta aynı kafede bırde travestı bırı daha var oda fal bakıyor suya gıttım allahım ya resmen felaket tellalıgı yaptı bana nerdeyse aglıycaktım allahtan hıcbır soledıgı cıkmadı:) asmalı konakta mehtapa gıttım ama yanı oyle cok ahım şahım şeyler bılmedı kus var balık var gıbı seylerdı bırde ykmnın arkasındakı sokagın basında bır kafe var hatta ınternet kafe gıbı bır yer orda nur abla var ona hem tarot hem kahve baktırmıstım ıkı kere gıttım bana ne soledıyse cıktı hatta dedıkı ınanmıosun ama gercekten bole demıstı sadece bıraz zaman ver kendıne dedı ve ne soledıyse oldu bıde nur ablanın elektrıgı cok ıyı yanı cok duzgun bı bayan yanı cıkmıycanı bılsenız bıle yanından cok pozıtıf ayrılıyorsunuz ole baskaları gıbı derdını sıkıntınızı sızın ustunuze atmıyor bayrama kadar daha ıyısını bulamazsam gene ona gıtmeyı dusunuorum ama ben su saıme kadında oturan yasar hanımı cok merak edıorum bıde oncekı sayfalara baktım pınar hanımı tavsıye etmısler ama nedense ben yasar hanımı merak edıyorum yokmu bana tavsıye verebılcek kımseeeeee:))))))

sakaryada o cafede sanırım aynı bayandan bahsediyoruz çigdemmiş adı bana da dedikleri çıktı bişi daha dedii bakalım benimle ilgili çok önemli bişey bildi.tarih verdi bayrama denk geliyo sonuçlanıyo dedi bakalım olacakmı:1:

VivaLaJuicy
24-10-2011, 23:02
sakaryada o cafede sanırım aynı bayandan bahsediyoruz çigdemmiş adı bana da dedikleri çıktı bişi daha dedii bakalım benimle ilgili çok önemli bişey bildi.tarih verdi bayrama denk geliyo sonuçlanıyo dedi bakalım olacakmı:1:

Ayyy bu Çiğdem'e gidilir o zaman. :52::52:
Ben de bi deniim bari. Kahve baktırmak yetiyor mu sadece?
Tarot baktırınca soru cevap mı gidiyor bi de? Ben hiç sevmiyorum benim sorularıma göre verilen cevaplar olunca. Alsın kartları kafasına göre takılsın. Soracak soru bulamıyorum ki. Hiç de inandırıcı gelmiyor cevapları zaten.

tolin
24-10-2011, 23:11
trymour ben sadece kahve baktırmıstım tarot baktırmadım cıgdeme sen yaşar hanımı denedınmı? gıdenler cok ovuyolar bırde sende numarası falan varsa rıca etsem atarmısn??

VivaLaJuicy
24-10-2011, 23:17
O zaman ben de sadece kahve falı baktırırım. :31:

Yaşar Hanım'ın numarasını bilmiyorum ben.

tolin
24-10-2011, 23:17
yaprak sende merak edıyormussun yasar hanımı gıttınmı veya bısıyler duydunmu nasıl bakıyormus??

tolin
24-10-2011, 23:24
trymour pekı senın bana onerebılecegın bırı varmı??

VivaLaJuicy
24-10-2011, 23:32
Ben Ankara Kafe'de çalışan Eylül'ün ilk falından ve Cidan'daki Figen'nin ilk iki falından memnun kalmıştım sadece. Onun dışında yok. Zaten bu ikisi de artık yoklar o kafelerde. Gerçi sen Figen'e gitmişsin sanırım kapalı bayan diye bahsettiğin kişi o olmalı.

Bir de Karanfil Sokak'taki 7,5 liraya bakılan falların olduğu kafelerin birinde Bahar diye birinden memnun kaldım. Dedikleri gerçekleşti. Ama ona gidersen asla nazar var kurşun dökelim demesine kanma herkese söylüyor. Bi de sadece kahve yeterli bence. Tarota yönlendiriyor çünkü ısrarla ama kabul etmemek gerekir.

tolin
25-10-2011, 00:08
evet ya bende artık tarot baktırmak ıstemıyorum kahve olsun ama guzel baksın ıstıyorumnur abla ıyı aslında ama ıkı kere gıttım ona bu sefer degıstırcem bıde ben sehır dısında okuyorum o yuzden bayramda mutlaka gıtmem lazım

tolin
25-10-2011, 01:13
morganna ıns bekledıgın sey olur pekı senın bıldıgın ıyı bırı varmı bana onerebılecegın yada su saıme kadında oturan yasar hanım hakkında duydugun bısıler varmı?? bıde varsa tel numarasını yazarmısın bana onu cok merak edıyorummmm

yaprakk89
25-10-2011, 11:46
yaprak sende merak edıyormussun yasar hanımı gıttınmı veya bısıyler duydunmu nasıl bakıyormus??

Yok gidemedim ben yeni üyeyim özel mesaj hakkım yok. Ayrıca bir arkadaş Yaşar hn tlf mailme gönderecekti buradan mail mi yazmıştım silmişler ne yapacağım bilemiyorum.Ama mutlaka Yaşar hnma gitmeliyim.Özel mesaj hakkı olan arkadaşlara duyrulur........

morganna
25-10-2011, 12:05
Ayyy bu Çiğdem'e gidilir o zaman. :52::52:
Ben de bi deniim bari. Kahve baktırmak yetiyor mu sadece?
Tarot baktırınca soru cevap mı gidiyor bi de? Ben hiç sevmiyorum benim sorularıma göre verilen cevaplar olunca. Alsın kartları kafasına göre takılsın. Soracak soru bulamıyorum ki. Hiç de inandırıcı gelmiyor cevapları zaten.

valla benide şaşırttı ben figen için gittim yokmus ona denk geldim ilk başta hiçsevmedim sallayack dedimm ama benim düşündügüm daha dogrusu erkek arkadasım hakkında kurdugum şeyleri söyledi ve çok yanılıyosunn dedi bir sürü açıklama yaptı ve en önemli 2 şeyi bildi biri zamana baglı gerçekten en ufak bigelişme olursa hemen yazarım digeride gerçekleşti sayılır ve benim bunlar karşısındaki durumumu söyledi şaşrdm figen cafedenmi ayrılmıs ?bana izinli demişlerdide

morganna
25-10-2011, 12:08
morganna ıns bekledıgın sey olur pekı senın bıldıgın ıyı bırı varmı bana onerebılecegın yada su saıme kadında oturan yasar hanım hakkında duydugun bısıler varmı?? bıde varsa tel numarasını yazarmısın bana onu cok merak edıyorummmm

bende araştırma içerisindeyim hiç kimse yok şuan bestekardaki mantıcıda bi bayan vardı ona çok iyi diyolar dı adını hatırlayamadım ama

yaprakk89
25-10-2011, 13:10
ahu8 yaşar hn tlf banada atarmısın ben yeni üyeyim. daha önce yaşar hn gitmiştim ama kaybettim tlf nunu lütfen çok önemli mesajını bekliyorum...

yaprakk89
25-10-2011, 22:20
bende araştırma içerisindeyim hiç kimse yok şuan bestekardaki mantıcıda bi bayan vardı ona çok iyi diyolar dı adını hatırlayamadım ama

morganna mantıcıdaki hn adı aysu tunalı bestekar sk kebap49 olduğu sokakta kime sorsan göstreiyorlar.ben bu hafta gittim dur bakalım bekliyorum dedikleri çıkarsa burada yazarım. Birde Fal Kafeede Rukiye iyi ama artık iyice kısa bakıyor.Randevu da 11.00 ile 11.15 arası alman gerekiyor. sende saimekadındaki yaşar hn tlf adresi ne varsa özelden bir mesaj at ne olur.onun falını herkes methediyor gitmen lazım.

morganna
25-10-2011, 22:24
morganna mantıcıdaki hn adı aysu tunalı bestekar sk kebap49 olduğu sokakta kime sorsan göstreiyorlar.ben bu hafta gittim dur bakalım bekliyorum dedikleri çıkarsa burada yazarım. Birde Fal Kafeede Rukiye iyi ama artık iyice kısa bakıyor.Randevu da 11.00 ile 11.15 arası alman gerekiyor. sende saimekadındaki yaşar hn tlf adresi ne varsa özelden bir mesaj at ne olur.onun falını herkes methediyor gitmen lazım.

ozaman biri mesaj atıyodu da ben almamştm no sunu gitmem diye.rukiye ne kadara bakıyo ?ama brz geçmişe bakarsak bulabilirz cnm

VivaLaJuicy
25-10-2011, 22:28
valla benide şaşırttı ben figen için gittim yokmus ona denk geldim ilk başta hiçsevmedim sallayack dedimm ama benim düşündügüm daha dogrusu erkek arkadasım hakkında kurdugum şeyleri söyledi ve çok yanılıyosunn dedi bir sürü açıklama yaptı ve en önemli 2 şeyi bildi biri zamana baglı gerçekten en ufak bigelişme olursa hemen yazarım digeride gerçekleşti sayılır ve benim bunlar karşısındaki durumumu söyledi şaşrdm figen cafedenmi ayrılmıs ?bana izinli demişlerdide

Figen kafeden ayrılmamıştır, izne çıkmıştır sana denildiği gibi. Daha önce de böyle bir durum olmuştu. O kadar çok müşterisi var ki dinlendirsin kadıncağız kendini.

Ama kahve falı yetiyor mu bu Çiğdem için? Onu sormuştum. :26:
Tarot baktığında soru cevap mı bakıyor bir de bunu merak ediyorum.

morganna
25-10-2011, 22:31
Figen kafeden ayrılmamıştır, izne çıkmıştır sana denildiği gibi. Daha önce de böyle bir durum olmuştu. O kadar çok müşterisi var ki dinlendirsin kadıncağız kendini.

Ama kahve falı yetiyor mu bu Çiğdem için? Onu sormuştum. :26:
Tarot baktığında soru cevap mı bakıyor bir de bunu merak ediyorum.

valla bana kahve falı yeterli geldi.tarotta iyi oldugunu iddia etti ama güvenemedim.1 kere soru sordum oda olmaayacak bişi var benim sabırla bekledigim onu bildi bnde olacakmı dedim olacak ama zamanı var oluşmaya başlamıs dedi hatta çok belirgindi banada gösterdi.yrn kızılayda olucam 5 tl bakan yerlerden birine gidiyim diyorum :))) kim var acaba bilgin varmı cnm ?

VivaLaJuicy
25-10-2011, 22:37
valla bana kahve falı yeterli geldi.tarotta iyi oldugunu iddia etti ama güvenemedim.1 kere soru sordum oda olmaayacak bişi var benim sabırla bekledigim onu bildi bnde olacakmı dedim olacak ama zamanı var oluşmaya başlamıs dedi hatta çok belirgindi banada gösterdi.yrn kızılayda olucam 5 tl bakan yerlerden birine gidiyim diyorum :))) kim var acaba bilgin varmı cnm ?

Karamel kafeyi deneyebilirsin. Çok giden var oraya da. Dost kitabevinin üst sokağı. Yani Konur'da. Bir apartman katında. Zaten sorsan gösterirler. Bir kere gittim. Bi travesti var, ona çok baktıran olmuştu. Ama gidip herhangi birini seçersin kafana göre. Çünkü zaten 5lira verip çıkacaksın.

morganna
25-10-2011, 22:40
Karamel kafeyi deneyebilirsin. Çok giden var oraya da. Dost kitabevinin üst sokağı. Yani Konur'da. Bir apartman katında. Zaten sorsan gösterirler. Bir kere gittim. Bi travesti var, ona çok baktıran olmuştu. Ama gidip herhangi birini seçersin kafana göre. Çünkü zaten 5lira verip çıkacaksın.

tamam yrn çıkıcam büyük ihtimalle oraya giderim yeride kolaymış hem =)

çigdeeme gidersen eger ne derse burayada yaz bende tarota gitmek istiyorum.

yaprakk89
25-10-2011, 22:41
tşk ederim Rana32

Bal 10 mail adresime atacaktın ya Yaşar hn adresini. Buraya yazmıştım ama hemen silmişler .form kurallarına aykırı herhalde ilglendiğin için teşekkür ederim. özel mesaj hakkı olan arkadaşlardan istedim heyacanla bekliyorum...

VivaLaJuicy
25-10-2011, 22:41
tamam yrn çıkıcam büyük ihtimalle oraya giderim yeride kolaymış hem =)

çigdeeme gidersen eger ne derse burayada yaz bende tarota gitmek istiyorum.


Yazarım. :31::31:

yaprakk89
25-10-2011, 22:45
rica ederim ne demek ama nisana baktırmadım

Rana 32 Nisan hn tlf bende istemiştim ama.. müsait olunca bir mesaj atıverirsen sevinirim.

yaprakk89
25-10-2011, 22:57
ozaman biri mesaj atıyodu da ben almamştm no sunu gitmem diye.rukiye ne kadara bakıyo ?ama brz geçmişe bakarsak bulabilirz cnm

Rukiye 20.tl ye bakıyo.
Yaşar hn tlf no bütün formu taradım yok. daha önce kuzenim götümüştü beni yaşar hnma.cebeci kız mesl lisenin önünden yokuş falan çıkmıştık ama şimdi gitsem bulamam herhale.İnşallah birisi verir tlf nosunu.

yaprakk89
26-10-2011, 00:40
ayyyy yaşar hanımı aradım kızılayda değilmiş, saimekadında evde bakıyormuş ben azıcık tırstım yanlız gidemem

selam ziraat yaşar hn telefonunu bana özelden msj atarmısın

RANA32
26-10-2011, 08:50
Rana 32 Nisan hn tlf bende istemiştim ama.. müsait olunca bir mesaj atıverirsen sevinirim.

pardon canım fark etmemişim ,gönderdim

yaprakk89
26-10-2011, 12:47
pardon canım fark etmemişim ,gönderdim

Rana32 mesajınızı aldım.ilginize çok teşekkür ederim.

VivaLaJuicy
26-10-2011, 19:43
Sitede numara vermek yasak. Ancak özel mesaj olarak gönderilebilir. Bu yüzden zaten topikte bulamazsınız numara falan.

VivaLaJuicy
26-10-2011, 19:44
tamam yrn çıkıcam büyük ihtimalle oraya giderim yeride kolaymış hem =)

çigdeeme gidersen eger ne derse burayada yaz bende tarota gitmek istiyorum.

Gittin mi canım falcıya bugün? Gittiysen hangisine gittin, memnun kaldın mı? :))

tolin
26-10-2011, 21:25
selam ziraat yaşar hn telefonunu bana özelden msj atarmısın

nolurrrr bılen bırı yasar hanımın numarasını banada atsın nolur nolur nolur:(((

morganna
26-10-2011, 21:26
Gittin mi canım falcıya bugün? Gittiysen hangisine gittin, memnun kaldın mı? :))

gidemedim cnm ya kimse yoktu benimle gelecek tekte gitmek istemedim =)=)

inş en kısa zamanda gidicem =)

yaprakk89
26-10-2011, 21:32
Sitede numara vermek yasak. Ancak özel mesaj olarak gönderilebilir. Bu yüzden zaten topikte bulamazsınız numara falan.

Slm Tryamour ben siteye yeni üye oldum. Maorganna geçmişe bakarsan bulursun demiş o nedenle topikte araştırdım. daha önce kuzenim götürmüştü beni ama cebeci kız meslek lisesinin oralarda yokuş falan çıkmıştık gitsem bulamam herhalde. çantam çalındı tlf nosuda orada gitti. tlf no sizdede var sanırım.özelden mesaj atarsan çok mutlu olurum.

VivaLaJuicy
26-10-2011, 22:32
Bende yok telefon numarası.

yaprakk89
27-10-2011, 01:50
teşekkürler gerçi daha yaşar hanıma da gitmedim. Yaşar hanım evde baktığı için emin olamıyorum açıkcası ama çokta merak ediyorum.

Selam Ziraat Yaşar hn tlf nu bana özelden bir mesaj atarmısın.bende vardı kaybettim.bir kez kuzenim götürmüştü şimdi gitsem bulamam herhalde.hemde randevu almak gerek.ne olur canım mesajını bekliyorum.

bal1o
27-10-2011, 11:15
Ahu8 tekrar teşekkür ederim nihayetinde gittim, şaşırtıcı ve değişik diyebilirim.

yaprakk89
27-10-2011, 11:39
Ahu8 tekrar teşekkür ederim nihayetinde gittim, şaşırtıcı ve değişik diyebilirim.

Bal10 Yaşar hanıma gittiniz sanırım.

bal1o
27-10-2011, 15:46
Bal10 Yaşar hanıma gittiniz sanırım.

evet yaprak89, sen konyadan mı geleceksin baktırmaya? galiba daha önce baktırdığında gerçekleşen şeyler oldu bakalım bana söyledikleri gerçekleşecekmi bilemiyorum ama şaşırtıcıydı bakma şekli, sana nasıl yardımcı olmak lazım bilemiyorum.. ahu bu aralar foruma girmiyor galiba ben rastlamadım hiç

burju29
27-10-2011, 16:49
yaşar hanımın tefon numarasını banada gönderebilirmisiniz? çok merak ettim

yaprakk89
27-10-2011, 16:59
evet yaprak89, sen konyadan mı geleceksin baktırmaya? galiba daha önce baktırdığında gerçekleşen şeyler oldu bakalım bana söyledikleri gerçekleşecekmi bilemiyorum ama şaşırtıcıydı bakma şekli, sana nasıl yardımcı olmak lazım bilemiyorum.. ahu bu aralar foruma girmiyor galiba ben rastlamadım hiç

Evet canım kardeşimin evi var çok sık geliyorum Ankaraya.notlarımdan buldum hiç bir falcının bilemediği benim için hayati önem taşıyan bir şeyi bilmiş. İnşallah Ahu ve Ziraat görürler masajımı.ha birde Nisan hn aradım bir aya kadar açacakmış iş yerini burdan ilgilenenlere duyrulur.

yaprakk89
28-10-2011, 16:31
Kızlar İstanbula gideceğim bana önerebileceğiniz falcı varmı. Emine Akkaya ya gittim hem çok pahalı hemde o paraya göre çok az bakıyor. Mercan Sayhan nasıl baktıranınz varmı. Öngörülerinizi bekliyorum.

VivaLaJuicy
28-10-2011, 17:30
Kızlar İstanbula gideceğim bana önerebileceğiniz falcı varmı. Emine Akkaya ya gittim hem çok pahalı hemde o paraya göre çok az bakıyor. Mercan Sayhan nasıl baktıranınz varmı. Öngörülerinizi bekliyorum.

Bu linkten baksana canım. http://www.kadinlarkulubu.com/burclar-tarot-astroloji/335791-istanbulda-fal-falcilar-2697.html#post21497873
Ankara falcıları topiğinde niye soruyorsun ki. :27:

azbuz
28-10-2011, 18:55
Ya arkadaşlar hala inanıyor musunuz böyle şeylere gözünüzü seveyim bırakın şu boş işleri bir doktor kadın baktırıyordu şoking resmen oldum yani ne diyim bilemiyorum incredible !

Milletin tipine bakıyor tahmin ettiklerini söylüyor yarısını da tutturamıyor sürekli de eskiyi söylüyor geçmişe mazi derler ne yapayım değil mi bende biliyorum geçmişi zekiye diyorum :)
Gelecekle ilgili hiç bir şey bilemiyor nedense turna kuşu!boşuna paranızı kaptırmayın ne yapacağınızı kendiniz belirleyin yarım akıllı falcıya göre mi yapacaksınız..Ne demişler el elin eşeğini türkü söyleyerek arar.unblieve ya! hadi belki okumuş biridir sizde merak vardır da keyfine tarota kahveye falan baktırıp gülersiniz hepsi o yani!

yaprakk89
28-10-2011, 19:11
Bu linkten baksana canım. http://www.kadinlarkulubu.com/burclar-tarot-astroloji/335791-istanbulda-fal-falcilar-2697.html#post21497873
Ankara falcıları topiğinde niye soruyorsun ki. :27:

Canım topikten araştıracak vaktim yoktu ben zaten sadece mercan sayhana giden varmı diye sordum. ben konyada yaşıyorum ama ankara istanbul nereye gitsem fal baktırmadan edemiyorum.

yaprakk89
28-10-2011, 19:38
Ya arkadaşlar hala inanıyor musunuz böyle şeylere gözünüzü seveyim bırakın şu boş işleri bir doktor kadın baktırıyordu şoking resmen oldum yani ne diyim bilemiyorum incredible !

Milletin tipine bakıyor tahmin ettiklerini söylüyor yarısını da tutturamıyor sürekli de eskiyi söylüyor geçmişe mazi derler ne yapayım değil mi bende biliyorum geçmişi zekiye diyorum :)
Gelecekle ilgili hiç bir şey bilemiyor nedense turna kuşu!boşuna paranızı kaptırmayın ne yapacağınızı kendiniz belirleyin yarım akıllı falcıya göre mi yapacaksınız..Ne demişler el elin eşeğini türkü söyleyerek arar.unblieve ya! hadi belki okumuş biridir sizde merak vardır da keyfine tarota kahveye falan baktırıp gülersiniz hepsi o yani!

Evet canım inanıyorum ve yıllardır baktırıyorum. sen inanmazsan baktırmazsın.

tugce1290
28-10-2011, 19:43
Canım topikten araştıracak vaktim yoktu ben zaten sadece mercan sayhana giden varmı diye sordum. ben konyada yaşıyorum ama ankara istanbul nereye gitsem fal baktırmadan edemiyorum.

Canım Konya'da bildigin iyi bir falcı var mı?

hnfkbr
28-10-2011, 21:03
merhaba nazlı bebek, ben daha önce ankarada beğendim falcıları yazmıştım ama yeniden yazayım,

bahçelievlerdeki kadriye hn, bestekardaki aysu hn, tunalı çelikler iş merkezindeki necla hn, bahçeli bistroda sema var, ayrancıda leyla var ama son falları hiç çıkmadı, kibele cafede ışıl. bunlar fala olumsuz bakmıyorlar, yıldızın düşük filan gibi, terapi olarak bakmak lazım fala..

merhaba ayrancıdaki leyla hanım nasıl bakıyo? çok mu kalabalık oluyo bi de nasıl ulaşabilirim?

yaprakk89
28-10-2011, 21:24
Canım Konya'da bildigin iyi bir falcı var mı?

Tuğçe1290 Konyada telve cafede birisi bakıyor. defalarca baktırdım genel şeyler söylüyor. Birde nalçacı cad yeşilmeram sit altında pierre lotti cafede bakan biri var onada baktırdım.o da aynı. Ankaradaki falcılar daha iyi bence.

hnfkbr
28-10-2011, 21:34
Ya arkadaşlar hala inanıyor musunuz böyle şeylere gözünüzü seveyim bırakın şu boş işleri bir doktor kadın baktırıyordu şoking resmen oldum yani ne diyim bilemiyorum incredible !

Milletin tipine bakıyor tahmin ettiklerini söylüyor yarısını da tutturamıyor sürekli de eskiyi söylüyor geçmişe mazi derler ne yapayım değil mi bende biliyorum geçmişi zekiye diyorum :)
Gelecekle ilgili hiç bir şey bilemiyor nedense turna kuşu!boşuna paranızı kaptırmayın ne yapacağınızı kendiniz belirleyin yarım akıllı falcıya göre mi yapacaksınız..Ne demişler el elin eşeğini türkü söyleyerek arar.unblieve ya! hadi belki okumuş biridir sizde merak vardır da keyfine tarota kahveye falan baktırıp gülersiniz hepsi o yani!

sen önce güzelce bi türkçe konuş sonra gel burda elin eşeğini ara arkadaşım.keyfine tarota kahveye bakıcaksan bu konuda ne işin var.burda fikir alışverişi yapılıyo,yardımlaşmaya çalışılıyo.kimse kimseyi eleştirmiyo neden gidiyo ya da gitmiyo diye.

hnfkbr
28-10-2011, 21:44
Tuğçe1290 Konyada telve cafede birisi bakıyor. defalarca baktırdım genel şeyler söylüyor. Birde nalçacı cad yeşilmeram sit altında pierre lotti cafede bakan biri var onada baktırdım.o da aynı. Ankaradaki falcılar daha iyi bence.

yaşar hanımın numarasını bulabildin mii??

yaprakk89
28-10-2011, 22:16
yaşar hanımın numarasını bulabildin mii??

Hayır canım Yaşar hn tlf bulamadım. İnşallah arkadaşlardan birisi gönderir heyecanla bekliyorum.

yaprakk89
28-10-2011, 23:15
Canım Yaşar hn tlf nunu sen özelden atabilirmisin ne olur çok rica ediyorum. Daha önce beni kuzenim götürmüştü. Kuzenim şimdi yurtdışında okuyor.
Zaten randevu alırken kuzenimin ismini veririm.

miyasemm
29-10-2011, 00:45
Kızlar Ankara'da benim arkadaşımın kuzeni var. O çok iyi bakıyor. Fincana falan pek bakmıyor.Sadece elini koyuyor.Zaten herkese bakmıyor.Elektriği tutarsa bakıyor.Şekil çıktığına değil sadece hislere inanıyormus.Bende herşeyi bildi ve psikolog görevi de gördü sağolsun kızcağız :)
İsterseniz onun numarasını verebilirim.

tugce1290
29-10-2011, 01:12
Kızlar Ankara'da benim arkadaşımın kuzeni var. O çok iyi bakıyor. Fincana falan pek bakmıyor.Sadece elini koyuyor.Zaten herkese bakmıyor.Elektriği tutarsa bakıyor.Şekil çıktığına değil sadece hislere inanıyormus.Bende herşeyi bildi ve psikolog görevi de gördü sağolsun kızcağız :)
İsterseniz onun numarasını verebilirim.

Süpermis ya ben de öyle bi falcı arıyorum ama hic ankaraya gidip gelmiyorum keske konyada olsaymıs

miyasemm
29-10-2011, 02:10
Süpermis ya ben de öyle bi falcı arıyorum ama hic ankaraya gidip gelmiyorum keske konyada olsaymıs

Ben kuantumla falan ilgileniyorum ve durugörü alanı diye bir şey var.Kızcağız cok problemler cekmiş bu konu yüzünden.Sonunda durugörü alanın açık demişler.Zaten başladığı an anlıyorsun.Keşke Ankara'da olsaymışsın yok o konya da olmasın ben aynı şehirde olduğum için gayet memnun oldum :)

Bu arada kızlar Turuncu kafedeki falcılara inanmayın derim ben.farkındaysanız sürekli geçmişten bahsediyor ve oranın sahibi bir bey var onunla konusmustum benden bu kadar :)

VivaLaJuicy
29-10-2011, 11:16
Kızlar Ankara'da benim arkadaşımın kuzeni var. O çok iyi bakıyor. Fincana falan pek bakmıyor.Sadece elini koyuyor.Zaten herkese bakmıyor.Elektriği tutarsa bakıyor.Şekil çıktığına değil sadece hislere inanıyormus.Bende herşeyi bildi ve psikolog görevi de gördü sağolsun kızcağız :)
İsterseniz onun numarasını verebilirim.

Ne kadara bakıyor bu kişi peki? Aman uçuk rakamlar olmasın da 30 50 falan. :27::27: