PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kızlar sizce form adı altında gecen bisküvi müsli krakerler kilo yaparmı?



Angelife
30-04-2010, 07:46
Kızlar sizce form adı altında gecen bisküvi müsli krakerler kilo yaparmı? şekerli olanı sekersiz olanı,acıktıgımda bunlardan yesem ?

BlackButterfLy
30-04-2010, 08:14
Müsli bana kilo aldırmadı canım :) Ama bisküvilerden en fazla 3 tane ye bence gün içinde diğelerinden pek bir farkı yok çünkü :)

fatmasu
30-04-2010, 08:33
cnm ben de cok yerdım de almadım kilo ama geçen kalorilerıne baktım arkasında yazıo yha çok baya kalorısı yha

NES84
30-04-2010, 09:21
Bencede sadece Çok acıkınca aÇlıĞımızı bastırmak ıÇın bır tane yemelıyız eĞer bır bı paket yersek aldırabılır bence

kelebekcik
30-04-2010, 09:52
arkasındaki kalorilere bakmak lazım diyet diye 1 paket yersek tabi ki olmaz..ama 2-3 tane yenebilir bence

miskokulum
30-04-2010, 11:51
diyet ürünlerinin hiç bir esprisi yok,yenmese çok daha iyi olur.

eylulvebaris
30-04-2010, 12:08
kızlar bende k-fleks aldım tadı çok güzelcokacimcoook ama ben süte katmadan cips gibi yemeyi çok seviyorum cokacimcoookçikolatalısı ve kırmızı meyvelisi çok güzel hihoyyytyanınada yeşil çay yapıyorum çok güzel oluyorhihoyyyt ama fazla yersem kilo alırım tabikide bunu biliyorum fazla yememmeye gayret ediyorum-tatlicadiarzu-

taçsız prenses
23-06-2010, 17:27
Tabi ki de yapmaz düzenli yer iseniz kilo almayı bırakın kilo verirsiniz =)))

LOCA
23-06-2010, 20:37
çok yersen kilo yapar

taçsız prenses
24-06-2010, 08:24
herşeyin aşırı zararlı değil mi zaten ;)))

adanuz
08-07-2010, 00:11
arkadaşım bu bisküvilerin amacı içerisinde yoğun olarak lif bulundurduğu için seni tok tutmak...eğer öğün atlayacaksan ki bunu asla tavsiye etmeyiz 1 paket yiyebilirsin. 2 tanesi 1 dilim ekmeğe karşı gelir diyebilirim.lakin bir uzman olarak önerim dengeli ve düzenli beslenme alışkanlığını kazanman..ara öğünlerinde ya da kendini çok aç hissettiğinde atıştırabilirsin. ayrıca bazı insanlar tam bir abur cubur bağımlısıdır. böle biriysen ve bisküvisiz duraıyorsan, diğerlerindense form ürünleri kullanmanı tavsiye ederim çünkü 1 paketten fazlasını tokluk hissettiğin için yiyemezsin üstelik şeker oranı daha azdır.

TatLiGaci
08-07-2010, 11:29
paketlerin arkasında kalori cetveli var..fazla tüketilirse normal biskivilerden farkı yok..1-2 adet yenilebilir..

elifezgi
26-07-2010, 10:00
Ekmeği abartıyorum diyenlere tavsiye olunur. Bu suntaya benzeyen form ve altınbaşaklar var ya yaklaşık 4 tanesi 1 dilim ekmek kadar kalori içeriyor. 1 dilim ekmekle doymak zor ama bunlardan 4 tanesi insanı tok tutabiliyor.

suzito
02-08-2010, 18:17
hiç zannetmyrm kilo yapıcağnı

cinkek
02-08-2010, 18:39
dün şu diyet çikolatalarından aldım,bana yediğim çikolatalardan daha tatlı gibi geldi kalori açısından falan daha düşüktür tabi ama tadı fazla tatlıydı sanki -tatlicadiarzu-

Junk
09-08-2010, 11:48
Televizyonda cıkmıstı onlar az kalorili yani az enerjili oldgu v.s akasına bakarsanız yağ oranınında diğerlerinden az oldgunu görürsünüz ben normal bir bisküvüninkni 33.6 kraker 4.5 yani bence fark vardır mutlaka arada
bunlar feci tok tutuyor 1 paketten zarar gelmez .)



ha bu arada cinkek onlarda fazla tatlandırıcı oldugu için aynı etkiyi yapıyormus diye duydum (:

cinkek
09-08-2010, 11:54
ha bu arada cinkek onlarda fazla tatlandırıcı oldugu için aynı etkiyi yapıyormus diye duydum (:


hım anladım,sağ ol (:

chess
09-08-2010, 15:13
müslinin içinde sadece yulaf ezmesi ve kuru yemişler varsa kilo yapmaz

ama buğday gevreği mısır gevreği yok pirinç patlağı varsa hem zararlı hem kilo yapar

aslında dediğim gibi bi müsliyi kendin yapabilirsin, yulaf ezmesini alırsın içine kırık kuruyemişler kuru üzüm falan koyarsın, bundan 2-3 kaşık alıp iki kaşık yoğurtla yersen hem tok tutar hem kilo yapmaz

bisküvilere hiç inanma güvenme derim

buse0909
17-08-2010, 17:28
fazlası kilo yapar ama yine de onlar yerine meyve tercih et sonuçta sıkıştırılmış besinler gereksizler yani...sağlıklı bi yanı yok

PRINCESS-in-LOVE
18-08-2010, 08:04
diyetisyenim ara öğünlerde 3 tane diyet bisküvisi veriyor
3 tane diyet bisküvisi = 1 galeta
veya bunun yerine 2 tane normal petibör bisküviside yiyebilirsin demişti

daktilo
15-09-2010, 17:50
Bence kesinlikle yapar.

daktilo
15-09-2010, 17:50
Tavsiye etmem.

daktilo
15-09-2010, 17:51
meyve daha iyi.

daktilo
15-09-2010, 17:52
iyi bir diyetisyen en iyisi.

guldenasya
16-09-2010, 11:51
Tavisye edebileceğiniz bisküvi kraker tarzında bi'şey ler varmı. Teşekkürler

royall
25-09-2010, 15:28
diyet bisküi yiyeceğinizee 2 dilim ekmek yiyin daha ii böle demişti doktorum benim:)

Deryacık
25-09-2010, 22:43
onların bir paketi bir dilim beyaz ekmek demekmiş canım
Kalori hesabı yap yerken

mayiscadisi
25-09-2010, 23:38
her şeyin fazlası zarar :)

kalorisi az diye fazla yersek tabiki kilo yapar.

peacock
26-09-2010, 15:52
Herkese merhabalar,bisküvi ve keklerin diyet olanlarının kalorileri normallerdeb çok da farklı değil zaten.Zaten referans aldıkları üründen 1 cal bile az olsa üzerine diyet yazma hakları varmış.Yani diyet yazan her şeye kanmamak lazım.Ama şu ilk çıkan incecik olanları var ya,onların kalorisi azdı belki acıkınnca tok tutması için 1-2 tane yenebilir.Yine de çok sağlıklı gelmiyorlar bana.Müsli olayında da şahsen ben çok severim müslileri:))kalorisine hiç bakmadım,yüksek olabilir.Ama şöyle bir şey var hem sağlıklı hem de uzun süre tok tutuyor.Ben eti lifalif'in kuru meyveli olanını yiyorum.Küçük bir kase yemem yetiyor.

merveuzun
14-10-2010, 19:46
gece yenilen herşey sana kilo olarak döner