PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yumurtlama Hapları Ve Çatlatma İğnesi Fiyatları...



dejavu_one
06-05-2010, 13:04
Merhaba Arkadaşlar.. Geçen hafta yumurtlama günümde doktora gittim yumurtam büyümüyormuş. Reglimin 3. günü hormon testi yapılacak ve ona göre yumurta büyütücü ilaç ve sonrasında çatlatma iğnesi yapılacak. Bir yerde hapın tanesinin 60 lira olduğunu öğrendim. Günde iki tane içiliyormuş ve 5 günlük 600 tl yapıyor bu doğru mu.. İğne de sanrım 82 tl imiş.. Fiyatlar böyle mi..Eğer böyleyse rapor nasıl alabiliriz daha az ödemek için..

desert_rose85
07-05-2010, 12:23
tatlım, ilk olarak hapla başlar doktor (klomen) dozu doktorun uygun gördüğü şekilde söyler sana. günde 2-3-4 tane olabilir durumuna göre. fiyatına gelince bu haplar pahalı değil, 10 lira bişey reçeteyle aldığın zaman zaten de 2-3 lira veriyorsun. çatlama iğnesi 82 lira ama reçetele ne kadar ödüyorsun bilmiyorum, bunu da zaten yumurtan yeterince büyerse ve ihtiyaç duyulursa vurulacak. eğer klomen haplarla sonuç alamazsan, iğne tedaviye geçer buda pahalı bunun için rapor çıkartırman gerekir. 1 kutusu 60 lira 10 taneye ihtiyaç duyulursa 600 lira eder. eğer rapor çıkartırsan %20sini kendin ödersin toplam ücretin. ama inşallah ihtiyaç duymazsın ve klomenle başarılı olursun. umarım yardımcı olmuşumdur sana

dejavu_one
07-05-2010, 18:00
tatlım, ilk olarak hapla başlar doktor (klomen) dozu doktorun uygun gördüğü şekilde söyler sana. günde 2-3-4 tane olabilir durumuna göre. fiyatına gelince bu haplar pahalı değil, 10 lira bişey reçeteyle aldığın zaman zaten de 2-3 lira veriyorsun. çatlama iğnesi 82 lira ama reçetele ne kadar ödüyorsun bilmiyorum, bunu da zaten yumurtan yeterince büyerse ve ihtiyaç duyulursa vurulacak. eğer klomen haplarla sonuç alamazsan, iğne tedaviye geçer buda pahalı bunun için rapor çıkartırman gerekir. 1 kutusu 60 lira 10 taneye ihtiyaç duyulursa 600 lira eder. eğer rapor çıkartırsan %20sini kendin ödersin toplam ücretin. ama inşallah ihtiyaç duymazsın ve klomenle başarılı olursun. umarım yardımcı olmuşumdur sana


canım bende işte bir başlıkta aynen dediğin gibi okudum 10 taneden 600 tl diye ama senin dediğin aşılama sanırım dimi. Çatlatma iğnesi 82 demişsin çünkü.. Eczaneye de sordum ben en pahalısı hapın 100 tl dedi çatlatma da 82 imiş.. Benim yumurtam var fakat büyümemiş de büyütücez ve çatlatcaz dedi heralde iğne de verecek kesin olsun diye bilmiyorum. o pahalı ilaçtada rağor için 3 sene evli olmak koşulu varmış bizim daha 3 senemiz dolmadı birkaç koşul dah var onları sağlıyoruz. Ama eğer aşılama olmam gerekirse eylülü beklicez sanırım 3 yılın dolması için..

desert_rose85
08-05-2010, 12:26
canım bende işte bir başlıkta aynen dediğin gibi okudum 10 taneden 600 tl diye ama senin dediğin aşılama sanırım dimi. Çatlatma iğnesi 82 demişsin çünkü.. Eczaneye de sordum ben en pahalısı hapın 100 tl dedi çatlatma da 82 imiş.. Benim yumurtam var fakat büyümemiş de büyütücez ve çatlatcaz dedi heralde iğne de verecek kesin olsun diye bilmiyorum. o pahalı ilaçtada rağor için 3 sene evli olmak koşulu varmış bizim daha 3 senemiz dolmadı birkaç koşul dah var onları sağlıyoruz. Ama eğer aşılama olmam gerekirse eylülü beklicez sanırım 3 yılın dolması için..

canım ben hap olarak yumurtayı büyütmek için klomen içmiştim, buda 10-20 lira bişeydi ama reçete ile 2 lira falan vermiştim. o iğne tedavisi sadece aşılama için değil. aşılamadan önce doğal yoluyla gebe kalmaya çalışılıyor, iğneler hapların konsatresi diye düşün. o iğneler vurup yumurtayı ideal boya ulaştığında çatlatılıyor. eğer 3 denemede yine olmazsa aşılamaya geçiliyor ve yine iğnelerle yumurta büyütülüyor. rapoun 3 yıl evli olma şartı yok canım, o şart tüp bebek raporu için geçerli, ama bu ilaçlar için öyle bi şart aranmayıyo, benim hatırladığım şartları kadının 23 yaşı doldurmuş olması gerekiyor ve infertilite bulgusu olması lazım. anladın canım, ama bunları sana doktorun zaten açıklar ve rapor için uygun şartlar taşıyıp taşımadığınızı söyler

dejavu_one
08-05-2010, 12:44
canım ben hap olarak yumurtayı büyütmek için klomen içmiştim, buda 10-20 lira bişeydi ama reçete ile 2 lira falan vermiştim. o iğne tedavisi sadece aşılama için değil. aşılamadan önce doğal yoluyla gebe kalmaya çalışılıyor, iğneler hapların konsatresi diye düşün. o iğneler vurup yumurtayı ideal boya ulaştığında çatlatılıyor. eğer 3 denemede yine olmazsa aşılamaya geçiliyor ve yine iğnelerle yumurta büyütülüyor. rapoun 3 yıl evli olma şartı yok canım, o şart tüp bebek raporu için geçerli, ama bu ilaçlar için öyle bi şart aranmayıyo, benim hatırladığım şartları kadının 23 yaşı doldurmuş olması gerekiyor ve infertilite bulgusu olması lazım. anladın canım, ama bunları sana doktorun zaten açıklar ve rapor için uygun şartlar taşıyıp taşımadığınızı söyler


Benimde eşim araştırmışta işte o 600 tl lik iğnede öyle bir şart varmış öle dedi. Ama yumurta çaltalatıcı iğne mesela otrivelle felan varmış o da 85 tel imiş.. Bana sadece hap mı verecek yoksa çatlatma iğneside verecekmi bilmiyorum... Belki de kesin olsun diye verebilir bilemiyorum henüz. Hormon testinden sonra göreceğiz.. Teşekkürler..

hera154
28-06-2010, 09:01
Merhaba Arkadaşlar.. Geçen hafta yumurtlama günümde doktora gittim yumurtam büyümüyormuş. Reglimin 3. günü hormon testi yapılacak ve ona göre yumurta büyütücü ilaç ve sonrasında çatlatma iğnesi yapılacak. Bir yerde hapın tanesinin 60 lira olduğunu öğrendim. Günde iki tane içiliyormuş ve 5 günlük 600 tl yapıyor bu doğru mu.. İğne de sanrım 82 tl imiş.. Fiyatlar böyle mi..Eğer böyleyse rapor nasıl alabiliriz daha az ödemek için..

Ben hap hiç kullunmuadım.Doktorum iğne istedi.iğneyi 6 gün kullandım 7. gün çatlatma iğnesi 1080 tuttu.ben sigortam olduğu için 445 ödedim.aşılama yaptıracaksan aşılamayada 600 verdim.

pelin1234
14-08-2010, 11:27
selam arkdaslar
bende klomen kullandım gecen ay sonra catlatma ıgnesı oldum ıgne 82 tl ben 23 yasında olmadıgımdan rapor alamadım 23 yasını dolduranlara rapor werıyolar oylelıkle fıyatı bırazdaha duser asılamadadamı yas sınırı 23 ufff ufff ıns klomenle olur

handeyksl
19-08-2010, 19:24
merabalar..bu haplar erken menapoz teşhisi konmuş kişilerde de işe yarıyor mu? benim fsh'ım yüksek (70 civarı) ve 18 yaşındayım.gelecekte hamile kalmak istediğimde bu haplarla tedavi edilebilirim değil mi??

dejavu_one
25-08-2010, 21:18
merabalar..bu haplar erken menapoz teşhisi konmuş kişilerde de işe yarıyor mu? benim fsh'ım yüksek (70 civarı) ve 18 yaşındayım.gelecekte hamile kalmak istediğimde bu haplarla tedavi edilebilirim değil mi??


doktor kontrolünde bu ilaçları kullabilirsin elbette.. İşe yarayacaktır sanırım ama en detaylısını doktorun sana söyleyecektir şimdi bunları kafana takma daha yaşın çok genç her fsh yüksek kişiler erken menopoza girecek diye birşey yok düşebilir de..

dejavu_one
25-08-2010, 21:22
yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar ben durumumdan bahsedeyim bunu yazdıktan sonra haziran ve temmuzda sadece klomen kullandım ve sadece hapla yumurtam çatladı ama gebelik oluşmadı. Sonrasında da hormon testi mi yeniledim ve sorun kalmadığını öğrendim bıraktım ama Ağustos'ta çalışma olmadı misafirim vardı şehir dışına akrabalara gitmek durumunda kaldık felan. Ben açıköğretim oluyorum ve bu aralar hamiş kalırsam final sınavına denk gelecek ve son sınıfım senelerdir süren emeğimi boşa harcamak istemiyorum minyon tipliyim ve hamileliğim ağır olabilir ayrıca.. O yüzden kasıma kadar erteliyim dedim sonra Ocak yada Şubat dedik hem ben çok stres yaptım bu süreçte sakinleşirim oluruna bırakırım dedim doktorum aşılama da öneriyor zamanı gelince birkaç ay kendimiz deneyip yine klomen yardımı alıp olmazsa aşılamaya geçeceğiz. Allah herkesin gönlüne göre versin...

sunay88
05-09-2010, 18:54
slm ben sunay ilacın tam ismini biliyo musun?bende o ilaçtan kullanıyorum.ama dediğin kadar pahalı değil.

sunay88
05-09-2010, 18:57
doktor bana da klomen verdi bugün kullanmaya başladım.işe yararmı diye merak ediyorum bilen varsa lütfen yardımcı olsun

sunay88
05-09-2010, 19:00
teşekkür ederim yardımcı oldun.merak ediyorum bu hapla hiç hamile kalan yok mu?korktum şimdi

masal_naz
15-09-2010, 14:26
canım ben bu ay klomen kullandım adetin 12.günü gittim dra daha erken gitmem lazımmış doktor 14.günü gel demişti halbuki 25 mm olmuş bu ay çöpe gitti

jonquil07
27-12-2010, 15:47
öncelikle herkeze merhaba 2 senedir bende beek sahibi olmaya çalışıyorum ama tedaviye yeni başladık bu ay ikinci kutu klomeni kullandım doktrum 3. ay yine çağırdı şuan beklemedeyim ama öyle korkuyorum dğer tedavilerden ve giderek umutsuzlaşıyorum sanırım allah hepinize nasip etsin

noree
27-12-2010, 16:16
Bu ay klomenle başladım,şuan yumurtlama takibindeyim ama açıkçası pek umudum yok,çünkü yumurtalarım büyümedi şimdiye dek..yarın tekrar gidicem kontrole...bugün de kasıklarımda iğne batması gibi sancı oldu.bunun nedenini bilen var mı acaba??

Diğer haplar ve iğneler pahalı imiş,doktorum da öyle söyledi..allah yardımcımız olsun..

elfida1789
27-12-2010, 16:29
aradaşlar bende bugün dr gittim ve direk kolen verdi. şimdi ben bunu kullanıcam iyatı da ucuzmuş zaten ama şunumerak ediyorum yumurtam büyürse şayet bu çatlatma iğnesi olmadan kendi çatlamıyomu illa iğnemi yapmka gerekiyo. ben sgklı olrak özel dr gittim eczaneden çatlatma iğnesi alırken ne kadar vereceğim bilen varmı acaba? 82 tl demiş birileri reçetesiz reçete ile gidince ne kadar vereceğim bilen varsa lütfen cevaplasın

noree
27-12-2010, 16:58
aradaşlar bende bugün dr gittim ve direk kolen verdi. şimdi ben bunu kullanıcam iyatı da ucuzmuş zaten ama şunumerak ediyorum yumurtam büyürse şayet bu çatlatma iğnesi olmadan kendi çatlamıyomu illa iğnemi yapmka gerekiyo. Ben sgklı olrak özel dr gittim eczaneden çatlatma iğnesi alırken ne kadar vereceğim bilen varmı acaba? 82 tl demiş birileri reçetesiz reçete ile gidince ne kadar vereceğim bilen varsa lütfen cevaplasın

bildiğim kadarıyla herkeste ihtiyaç duymuyorlar,ama kişiden kişiye değişiyor sanırım

noree
28-12-2010, 11:35
aradaşlar bende bugün dr gittim ve direk kolen verdi. şimdi ben bunu kullanıcam iyatı da ucuzmuş zaten ama şunumerak ediyorum yumurtam büyürse şayet bu çatlatma iğnesi olmadan kendi çatlamıyomu illa iğnemi yapmka gerekiyo. ben sgklı olrak özel dr gittim eczaneden çatlatma iğnesi alırken ne kadar vereceğim bilen varmı acaba? 82 tl demiş birileri reçetesiz reçete ile gidince ne kadar vereceğim bilen varsa lütfen cevaplasın

canım ben bugün aldım bu ovitrelle çatlatma iğnesi...80 tl aldı eczacım benden ve sgk karşılamıyo :27:
sonu iyi olsun da önemli değil :62:

noree
28-12-2010, 11:37
aradaşlar bende bugün dr gittim ve direk kolen verdi. şimdi ben bunu kullanıcam iyatı da ucuzmuş zaten ama şunumerak ediyorum yumurtam büyürse şayet bu çatlatma iğnesi olmadan kendi çatlamıyomu illa iğnemi yapmka gerekiyo. ben sgklı olrak özel dr gittim eczaneden çatlatma iğnesi alırken ne kadar vereceğim bilen varmı acaba? 82 tl demiş birileri reçetesiz reçete ile gidince ne kadar vereceğim bilen varsa lütfen cevaplasın

canım ben bugün gittim doktorum ovitrelle çatlatma iğnesi verdi 80 tl aldı eczacım ve sgk karşılamıo

sonu iyi olsun da feda olsun bebemeee :62:

jonquil07
28-12-2010, 15:19
canım ben bugün aldım bu ovitrelle çatlatma iğnesi...80 tl aldı eczacım benden ve sgk karşılamıyo :27:
sonu iyi olsun da önemli değil :62:

merhaba kaç gün kullanman gerekiyormuş

noree
29-12-2010, 07:11
merhaba kaç gün kullanman gerekiyormuş

bu iğne tek doz...

sevgikelebe
03-10-2011, 14:11
:58:merhaba arkdslar yaa ben bısey sorucammmm yumurtlama catlatma ignesinın faydası var mı? yanı kesın hamile kalmaya yardımcımı? cvp beklıyorummm

gaziantep27
14-06-2012, 09:12
canım bende işte bir başlıkta aynen dediğin gibi okudum 10 taneden 600 tl diye ama senin dediğin aşılama sanırım dimi. Çatlatma iğnesi 82 demişsin çünkü.. Eczaneye de sordum ben en pahalısı hapın 100 tl dedi çatlatma da 82 imiş.. Benim yumurtam var fakat büyümemiş de büyütücez ve çatlatcaz dedi heralde iğne de verecek kesin olsun diye bilmiyorum. o pahalı ilaçtada rağor için 3 sene evli olmak koşulu varmış bizim daha 3 senemiz dolmadı birkaç koşul dah var onları sağlıyoruz. Ama eğer aşılama olmam gerekirse eylülü beklicez sanırım 3 yılın dolması için..

canım banada yardımcı olurmusunuz 1 buçuk yıllık evliyim hormonlar düzenli iltihap kist yok polistik over başlangıcımı ne varmış yada yatkınmışım buna herneyse serephone verdi ymurtlama ilacı daha yeni geldim doktordan yumurtalarım gelişmemiş 10 mm miş alttan muayene etti aet ilacı verdi önümüzdeki ay gel iğneye başlıycaz dedi bu ne iğnesi naıl olcak faydası olurmu rabbim sen herkese ver aratmaaaaaaaaaa:(((((((((((((((((((

gaziantep27
14-06-2012, 09:13
canım banada yardımcı olurmusunuz 1 buçuk yıllık evliyim hormonlar düzenli iltihap kist yok polistik over başlangıcımı ne varmış yada yatkınmışım buna herneyse serephone verdi ymurtlama ilacı daha yeni geldim doktordan yumurtalarım gelişmemiş 10 mm miş alttan muayene etti aet ilacı verdi önümüzdeki ay gel iğneye başlıycaz dedi bu ne iğnesi naıl olcak faydası olurmu rabbim sen herkese ver aratmaaaaaaaaaa:(((((((((((((((((((
canım bende işte bir başlıkta aynen dediğin gibi okudum 10 taneden 600 tl diye ama senin dediğin aşılama sanırım dimi. Çatlatma iğnesi 82 demişsin çünkü.. Eczaneye de sordum ben en pahalısı hapın 100 tl dedi çatlatma da 82 imiş.. Benim yumurtam var fakat büyümemiş de büyütücez ve çatlatcaz dedi heralde iğne de verecek kesin olsun diye bilmiyorum. o pahalı ilaçtada rağor için 3 sene evli olmak koşulu varmış bizim daha 3 senemiz dolmadı birkaç koşul dah var onları sağlıyoruz. Ama eğer aşılama olmam gerekirse eylülü beklicez sanırım 3 yılın dolması için..

ceylinberre
06-09-2012, 16:49
selam arkdaslar
bende klomen kullandım gecen ay sonra catlatma ıgnesı oldum ıgne 82 tl ben 23 yasında olmadıgımdan rapor alamadım 23 yasını dolduranlara rapor werıyolar oylelıkle fıyatı bırazdaha duser asılamadadamı yas sınırı 23 ufff ufff ıns klomenle olur

cnm vuruldugun ıgnenın adı ne kı

eyanmaz
04-02-2013, 03:14
tatlım, ilk olarak hapla başlar doktor (klomen) dozu doktorun uygun gördüğü şekilde söyler sana. günde 2-3-4 tane olabilir durumuna göre. fiyatına gelince bu haplar pahalı değil, 10 lira bişey reçeteyle aldığın zaman zaten de 2-3 lira veriyorsun. çatlama iğnesi 82 lira ama reçetele ne kadar ödüyorsun bilmiyorum, bunu da zaten yumurtan yeterince büyerse ve ihtiyaç duyulursa vurulacak. eğer klomen haplarla sonuç alamazsan, iğne tedaviye geçer buda pahalı bunun için rapor çıkartırman gerekir. 1 kutusu 60 lira 10 taneye ihtiyaç duyulursa 600 lira eder. eğer rapor çıkartırsan %20sini kendin ödersin toplam ücretin. ama inşallah ihtiyaç duymazsın ve klomenle başarılı olursun. umarım yardımcı olmuşumdur sana

mrb bişey sorabilirmiyim ben 1 ay klomen 3 ayda klomen işlevini gören bi hap kullandımm işee yaramadıı bende .doktorum iğne tedavisinine başlıcaz dedi ve bana pregon ve gonal f verdi tedavi için gonal f:350 değişken bii fiyat ve pregon:250 civarında fakar pregon piyasadan kalkmış üretilmiomuş bana bu tedavi uygulanırken sizin tedaviniz nasıl oluyor 82 lire dediniz iğneyi acaba buu yine aynıı tedaviyemmi girio ki..

bebekaykut
19-06-2013, 06:44
merhabalar benım doktorum bana hıc hap baslamadan dırek dun otrıvelle ıgne yaptı oncesınde hıc ılaç falan kullanmadım muayene ettı ve dırek ığne ay basında hastalanırsam hormon testlerı yapılacak ne yapacagımı bılmıyorum oncekı doktorum asılama demıstı acaba bu iğne ile hamıle kalan var mı benı bılgılendırırsenız sevınırım

eses63
19-06-2013, 09:57
merhabalar benım doktorum bana hıc hap baslamadan dırek dun otrıvelle ıgne yaptı oncesınde hıc ılaç falan kullanmadım muayene ettı ve dırek ığne ay basında hastalanırsam hormon testlerı yapılacak ne yapacagımı bılmıyorum oncekı doktorum asılama demıstı acaba bu iğne ile hamıle kalan var mı benı bılgılendırırsenız sevınırım

doktor iğne yatptığına göre yumurtan olmuş ve istenilen çapa ulaşmış demekki adetin yeni bitmişkenmi gitmiştin bide iğneden 36 saat sonra ilişki dedimi doktor

bebekaykut
20-06-2013, 06:32
doktor iğne yatptığına göre yumurtan olmuş ve istenilen çapa ulaşmış demekki adetin yeni bitmişkenmi gitmiştin bide iğneden 36 saat sonra ilişki dedimi doktor

evet 36 saat sonra ilişki dedı bırlikte oluk sımdı bıraz bel agrım kasık agrım falan var ayrıca kalamayacagım dıyede cok korkuyorum

eses63
20-06-2013, 12:26
evet 36 saat sonra ilişki dedı bırlikte oluk sımdı bıraz bel agrım kasık agrım falan var ayrıca kalamayacagım dıyede cok korkuyorum

cnm aynı korku bendede var ama bekle gör yapacak başka bişey yok. dediğim gibi demekki kendiliğinden yumurtan olmuş güzel bişey bu benim yumurtayıda ilaçla oluşturuyor sonra çatlasın diye iğne yapıyor.geçen ay olmadı bu ay tekrar denedik bende senin gibi beklemedeyim korkumdan hiç bir iş yapmıyom ağır bişey kaldırmıyom hatta ilişkiden sonra hemen ayağa bile kalkmıyom inşlh biribirimize dua edelim hepimize nasip olsun

bebekaykut
21-06-2013, 07:25
17 hazıranda otrıvelle iğne yaptı doktorum 1.5 yıldır evlıyız ilk bır ay korunduk sonra bıraktık korunmayı bebek istıyoruz ama olmuyor bu ay doktor degıstırdım doktorum çatlatma iğnesı yatı 36 saat sonra bırlıkte olun dedı sonra gun asırı ılişkı demedı ama bız yaptık tutup tutmadıgını nasıl oğrenecegım ne zaman test yapmalıyım beklemek cok zor gelıyor dualarla adım atıyorum ayın 17 sınden berı aklımı bır turlu boşaltamıyorum aklımda bebekten baska hıcbırsey yok evımle bıle ılgılenemıyorum ne yapmalıyım sızce

bebekaykut
21-06-2013, 07:29
Allah yardımcımız olsun haberdar edelım bırbırımızı rabbım isteyen herkeze nasıp etsın kucaklarımızı boş bırakmasın

eses63
21-06-2013, 08:25
17 hazıranda otrıvelle iğne yaptı doktorum 1.5 yıldır evlıyız ilk bır ay korunduk sonra bıraktık korunmayı bebek istıyoruz ama olmuyor bu ay doktor degıstırdım doktorum çatlatma iğnesı yatı 36 saat sonra bırlıkte olun dedı sonra gun asırı ılişkı demedı ama bız yaptık tutup tutmadıgını nasıl oğrenecegım ne zaman test yapmalıyım beklemek cok zor gelıyor dualarla adım atıyorum ayın 17 sınden berı aklımı bır turlu boşaltamıyorum aklımda bebekten baska hıcbırsey yok evımle bıle ılgılenemıyorum ne yapmalıyım sızce

cnm bende 17haziranda yapıldım iğneyi bekliyorum zaman geçmiyor sanki 2 temmuzda kan testi yaptırmayı düşünüyorum adet günüm zaten 4 temmuz geçen ay sürekli evde test ypıp durdum üzülüp durdum inşlh bu ay mevlam seninde benimde yüzümü güldürsün

gozdem1991
01-07-2013, 08:35
slm arkadaslar ben gecen ay cocuk ıcın doktora gıttım yumurtamın olmadıgı ıcın klomen verdı bıttıktn sonra gıttım 16 bı yumurtam oldugunu ertesı gun ılıskıye grmemı ıns olacagnı dedı o ay olmadı adet oldugumda tekrar gttm catlamanın olmadıgını 18 mm yukseldıgını eger tedavıye devm ederse kırs olacgnı soyledı tedavı ye devam etmedı ama acıklamada yapmadı bnm cocugum olmayacagı anlamına mı gelıyo bu ay olur nmu