PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Evde Kaldım Diyenler



deryaderya
27-05-2010, 18:57
Evde kaldım diyenler nereye yazacak peki:):utangac:
Öncelikle Rabbim herkesimutlu etsin eşiyle ömür boyu.
Evde kaldım diyenlerde buraya yazsın bari....:) Mesela ben evde kaldım. Ağlasammı gülsem mi bilmiyorum. Yaş oldu 35 galiba ağlıyayım :))))))Hayırlısı.....

balperisi
15-06-2010, 03:55
Deryacim senin topigin sessiz kalmis.Kimsecikler ugramamis.
Insallah en kisa zamanda Rabbim sana da iyi bir es, mutlu bir yuva nasip etsin.

Nil
15-06-2010, 04:11
Evde kaldım diyenler nereye yazacak peki:):utangac:
Öncelikle Rabbim herkesimutlu etsin eşiyle ömür boyu.
Evde kaldım diyenlerde buraya yazsın bari....:) Mesela ben evde kaldım. Ağlasammı gülsem mi bilmiyorum. Yaş oldu 35 galiba ağlıyayım :))))))Hayırlısı.....


:smiley-cool:alemsin ...öyle deme kıss....:1:
mutlaka vardır senin de bir umutla ve hasretle bekleyenin ...
birbirinizden habersiz beklediğiniz birbirinizi...

dilerim ;
sen onu görünce böyle ol aklinialirimsmile
o seni görünce böyle,delikafadulden
mercimeği fırına verirken olumunekankayizsmile
ve sonracokacimcoook
ve sonuç bu olsun dilerim :CüvCüv::emir_bebek:

sana ve tüm dileyip isteyen arkadaşlarıma:1hug:
:Saruboceq:

endulus34
15-06-2010, 16:52
Evde kaldım diyenler nereye yazacak peki:):utangac:
Öncelikle Rabbim herkesimutlu etsin eşiyle ömür boyu.
Evde kaldım diyenlerde buraya yazsın bari....:) Mesela ben evde kaldım. Ağlasammı gülsem mi bilmiyorum. Yaş oldu 35 galiba ağlıyayım :))))))Hayırlısı.....

valla şekerim ben çözmüş değilim,pazar günü mutlu bir çif olan arkadaşım,kocası,ve kızın annesi alışverişe gittik,bu arada ben evlenmiş yaş 31 neyse kız birşey beğendi kocası beğenmedi,kızın anneside dedimki en iyisi ikisi baksın ben girmim içeri dedim,annesi bana dediki,en iyisi ne biliyomusun kızım,hiç kocaya gitmemek,şimdiki aklım olsa evlenmezdım diye yemen etti,benı göre evliler,oh ne rahatsı,sakın evlenme diye kıskanıyo,ama ben çocuk istemediğim için evlenemdım ayrı konu,bende yalnız kalınca acaba evleseydımmı diyorum,ben çözemedim bu işi...

tekduzehayat
15-06-2010, 17:28
sanırım bende evde kaldım:)
arkadaslerımın cogu evlı bıraraya gelınce cocuklarıyla ılgılenıyo bı cogu paylasımlarımız ortak nokta kalmadı gıbı
hee benım artılarım yokmu var tabıykı hala egıtımım ıcın planlarım var ısım var
ekonomık ozgurlugum var
evlensem sıkıntı cekmem
hee bu arada sevgılım var 3.yıla gırıcezx ıns. ama askımla evlenmemıze artık bu sartlarda mucıze gozuyle baktıgımdan evde kaldım dıyorum:)
aman duymasın boyle dıyınce cok kızıyo:D:D
bu arada 24 yasındayım

_HaYaTiM_
15-06-2010, 17:41
kimse evde kalmaz merak etmeyin
sadece tercih etmez

hele sen sevgi
töbe töbeeeee

pıtırcık85
15-06-2010, 23:31
hahahah allah razı olsun senden böle bi topic açtığın için.:D
bende kaldım valla:)

platonik_ask
15-06-2010, 23:45
ben bir daha ki ay'a 23'üme girincemkaydirigubbakcemile2.. evde kaldim diyemem ama
kimse olmadi hayatimda halada yok..bilmiyorumkismile
ablamda 28 oda bu topicigi görseydi yazardi...kaydirigubbakcemile3
evde kalmak terimi cok yanlis.. herkes evlenecek diye bir kanun mu var ki insanlarin
psikolojisini böyle bozmaya calisiyorlar..:gitme:

tekduzehayat
16-06-2010, 09:47
pıtırcan hosfgeldın bacımmm
gel sarılalımmm:):) :1hug:

deryaderya
16-06-2010, 16:42
Arkadaşlar topiğe yazdıklarınız için teşekkür ederim.Hayırlısı olsun hepimiziçin inşallah.Balperisi ve Pandora dilekleriniz için çok teşekkürler..Ben çooooookkkk geççç kalmışımmmçooooookkkkk.Bu siteye kayıt olduğumdan beri daha çok anladım..
Kısmetim mi bağlıdır nedir?

pıtırcık85
16-06-2010, 22:00
pıtırcan hosfgeldın bacımmm
gel sarılalımmm:):) :1hug:

ben sana sarılmam kızım:D
senin sevgilin var:D

bahar544
16-06-2010, 22:45
off kızlar saatlerce sohbet edesım anlatasım var, 10 senedır bir küs bir barışık birlikte oldugum biri var ama işte hiç sevgili gibi diiliz, ama bazende sevgili gibiyiz, karışık biraz, yas oldu 30 artık sıkıldım tabı on senedir baskalarınada bakmadım kalbım bı tek onu istedi oyle bırıyle cık ayrıl, cık ayrıl yapamıyorum yapamadım hiç..
ama kalp baska mantık baska seyler soyluyo, her aradıgında bır telefonuna bakıp peşinden gidiyorum aylardır benı aramadı bu adam neden gıdeyım kı demem lazım halbuki
artık ınancım da kalmadı eskıden annem sorardı varmı bır gelısme dıye, oda sormuyo artık.

Bende buraya aidim sanırım

endulus34
17-06-2010, 10:16
off kızlar saatlerce sohbet edesım anlatasım var, 10 senedır bir küs bir barışık birlikte oldugum biri var ama işte hiç sevgili gibi diiliz, ama bazende sevgili gibiyiz, karışık biraz, yas oldu 30 artık sıkıldım tabı on senedir baskalarınada bakmadım kalbım bı tek onu istedi oyle bırıyle cık ayrıl, cık ayrıl yapamıyorum yapamadım hiç..
ama kalp baska mantık baska seyler soyluyo, her aradıgında bır telefonuna bakıp peşinden gidiyorum aylardır benı aramadı bu adam neden gıdeyım kı demem lazım halbuki
artık ınancım da kalmadı eskıden annem sorardı varmı bır gelısme dıye, oda sormuyo artık.

Bende buraya aidim sanırım

acısına katlanabilirsen ayrıl dicem,ama sen en iyisi birini bul öle ayrıl,millet yedek kulubusebı dolu tutuyo,bızım gibi acı çekip sap gibi ortada kalmıyo,ben yapamadım,ama sen yedekle,bul birini öle ayrıl bacım,

deryaderya
17-06-2010, 16:40
Baharcım azıcık aklına kalbine yatan biri oldumu onunla çık . Bu yazdığınkişiden hayır gelmez..Gözkimigörürs gönül onu sever diyorlar. Ben denemedim ama..........

emilia
17-06-2010, 19:08
aşk evliiğimi mantık evliliğim valla hepsini, güzel tarafı var kötü tarafıda var....

bahar544
17-06-2010, 21:37
deryaderya & endulus
bende ısterım zaten gonlumden olmasa bıle ılk once aklımdan cıkması lazım onun. Ama su da var kı benım etkılendıgım kısıler oldu, olmadı da degıl ama ben bı kere bı erkege acıldım yanı benım ılgısız adama o da ıstemıyorum dedı baska bı erkege acılacak gucum yok , herseferınde reddedılmek istemiyorum bunun dısında da kımse bana cıkma teklıf etmedı . valla artık ne kas goz, ne huy ya hıcbısey aramıyorum valla, karsı cıns olsun yeter dıcek durumdayım

bahar544
17-06-2010, 22:41
bazen dusunuyorumda 10 sene dıle kolay ama hıc kısa degıl
tanıstıktan 2 - 3 sene sonra evlenseydık sımdı kac yıllık evlı ve kac cocuklu bır aıle olurduk acaba dıye dusunuyorum cogu zaman.. gozum kuyumcu vıtrınlerındekı alyanslara ne kadar cok gıdıyor, acaba bız hangı yuzuklerı secerdık dıye
sonra bırden aklıma gelıyor, ben onun hıcbıseyı dıılım, arada sırada aklına eserse telefon ettıgı, bı tek gunu bırlıkte gecırıp aylarca aramayan, ona delıler gıbı asıgım dıye kopek gıbı kullandıgı yalnız bir kadınım
hayal kurmamam lazım ..

Tiryandafila
18-06-2010, 03:08
Herşey kısmet ve hayırlısı. Elbet vardır bir zamanı.
Birşeyin illa olmasındansa, olmaması bazen daha iyidir.
Tabi herkes yuva kurmak ister, zamanı gelince olur inş.
Hayırlı zamanda, hayırlı kısmetler nasip etsin Allah isteyen herkese inş.

bahar544
18-06-2010, 16:33
Bitti, resti çektim oda tamam dedi. ıstemedi. Bitirdik.

elf85
21-06-2010, 08:58
bennn :delphin:

kaydirigubbakcemile şöyle saçımdan sürüyen birini bulamadım daha kaydirigubbakcemile3

esen06
23-08-2010, 03:23
bennn :delphin:

kaydirigubbakcemile şöyle saçımdan sürüyen birini bulamadım daha kaydirigubbakcemile3

canım hayırlısını ıste bence.kişi ağzından cıkanı yasarmış allah korusun o an duaların kabul olabilir yaaanniii:roflol:

yellowbomb
23-08-2010, 03:30
kızlar ben 20 yaşındayım ve kendimi evde kalmış hisediyorum uffffffffffffffffffff sizce bunu hissetmek için erkenmiyim

bennermin
31-08-2010, 14:20
kızlar ben 20 yaşındayım ve kendimi evde kalmış hisediyorum uffffffffffffffffffff sizce bunu hissetmek için erkenmiyim

ay cnm neden evde kalasın yasın daha cok genc :)

oske.06
31-08-2010, 15:00
kızlar ben 20 yaşındayım ve kendimi evde kalmış hisediyorum uffffffffffffffffffff sizce bunu hissetmek için erkenmiyim

aaa inanmıyorum 20 yaşına geldin ve hala bekarmısınnn akannehir
şakamı bu yaa

mav
31-08-2010, 18:45
ben cok takıyorum bu durumu neden evlenemıyorum dıye sevgılım ısı yok bulsa duzgun bısey evlencez

bennermin
31-08-2010, 18:50
mav cnm ıns bıran önce evlenırsnız tatlım gecım derdı gercekten onemlı yas kaç pekı cnm

merguana
01-09-2010, 02:52
ben 20 yaşındayım ama her an kalabilirim:D

mav
01-09-2010, 09:49
mav cnm ıns bıran önce evlenırsnız tatlım gecım derdı gercekten onemlı yas kaç pekı cnm

cnm 27 cok gec kaldım bu saatten sonra sankı olmayacak gıbı gelıo

oske.06
01-09-2010, 10:44
cnm 27 cok gec kaldım bu saatten sonra sankı olmayacak gıbı gelıo

27nin neresi çok geç yapmayın etmeyin
ben nişanlandım ama hayatımda nişanlım olmasaydı heralde 30dan önce evlenmezdim

mav
01-09-2010, 12:40
27nin neresi çok geç yapmayın etmeyin
ben nişanlandım ama hayatımda nişanlım olmasaydı heralde 30dan önce evlenmezdim

gec kaldım cnm yaa

yellowbomb
03-09-2010, 12:47
ay cnm neden evde kalasın yasın daha cok genc :)

ya öylede canım ev kızıyım ben ne iş var ne okul o yüzden evde kalmış gibi hissediyorum hani genelde okumaya kızlar evlenmeyi tercih eder benimde en büyük tercihim bu zaten ama olmuyor işte sevgilim var ama askerliğini bekledim falan şimdi yeni geldi iş bulacakmış para çoğaltacakmış ufffffffff

yellowbomb
03-09-2010, 12:50
aaa inanmıyorum 20 yaşına geldin ve hala bekarmısınnn akannehir
şakamı bu yaa

kaydirigubbakcemile3kaydirigubbakcemile3 yaşım normal ama ev kızı olduğum için böle oluyor işde millet diyoki madem okumuyon çalışmıyon evlen bari diyolar e evlenemeyincede evde kaldın diyolar sanki ben bilmiom evlenmeyi ....zaten en byük dileğim sevgilimle evlenmek ama o da iş bulacak daha para çoğaltacak

busrap38
10-09-2010, 12:27
evlilikten korkuyor ne yapayım :D

sevda_yelleri
12-09-2010, 22:20
kalmak üzereyim :p

deryaderya
15-09-2010, 14:52
bizinde beyaz atlı prensimiz gelir herhalde:)

eMu
21-09-2010, 22:01
Bende 1 ay sonra 29 olacağım evde kaldım :))))) ama hiçte takıntım yokzemuszemus

esr_aaa
02-10-2010, 16:04
ben de 26 yım ve daha en az 2 yılım var.geç kalıyorum galiba :)

tuysorunu
08-10-2010, 18:42
kaldım ben de. arkadaşlarımın sevgililerini sözlülerini duymaktan bıktım :sinifsinif:

esmeralisa
05-09-2011, 04:39
bende 3 ay sonra 26 oluyorum bende evde kaldımmmmmm sanırımmm :43::43::43::43::43::43:

deryaderya
24-12-2011, 20:04
Bir yılda daha bitmek üzere. benim kaderimde yok evlilik sanırım.Bazen keşke anne sözü dinleyen uslu kız olmasaydım,üniversite okumasaydım,biraz daha akıllı olsaydım diyorum.
Anne sözü dinledim uslu namuslu kız oldum ne oldu sanki yalnız kaldım.Bazı geceler gözyaşlarımı bir ben görüyorum.
KKeşke ailem lise bitince biriyle evlendirseydi beni demiyor değilim.
İnsan aşkın sevginin boşluğunu dolduramıyor.Artık ne düğünlere nede doğan bebeklere gitmalım ek içimden gelmiyor. Yaşlandım kızlar ben yaaa:(
Bir yıl daha geçti.......Hayatım boş yere geçti gitti.
Raabbim bu yılı evlenmek isteyenlere ben gibi ede kalanlara hayırlı eş verdiği yıl etsin inş.
Ben aptalım grçekten aptalım.Herkes yapıyor ben beceremedim evlenmeyi 37 senede.Çeyizlerim çürüdü yaaa....:43: :43: :43: Ben annem onlarıne hayallerle almıştık....

Liar
18-05-2012, 00:46
bende evde kaldım galiba yaşım 25 bu yaş geç değil falan dmeyin çünkü ne bi işim varda nede sosyal çevrem nerden bulucamki artık evde oturuyorum işte bulamıyorum :S böyle giderse evde kalıcam galiba benden küçükler evlendi sinir oluyorum evlenmeyi bıraktım bari bi işim olsa oysa üni bitirdim ben ama yok :S