PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Sitedeki yeniler ve hamile kalmayı bekleyenler,yeni hayatımıza beraber başlayalım -2-



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 [275] 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388

ebruaks
23-10-2010, 21:58
bende hep kız hissetmiştim canım tabi son anda sürpriz yapmazsa bize..Elifim geliyo teyzesi

ebruaks
23-10-2010, 21:59
melisaaaaa ordamısın tatlım sen tecrübelisin beni rahatlat hadi

yezi
23-10-2010, 21:59
Normalde cok zayıftım. Kanssızlık cıktı bende oldukca dusuk hemde. Kan ilacları cok kullandım..Acayip iştah acıyor. Simdi aldıgım kiloları veremiyorum. ilacları almasamda bebek olmazmıs. Dr kullanman gerekli dedi..

ebruaks
23-10-2010, 22:00
Normalde cok zayıftım. Kanssızlık cıktı bende oldukca dusuk hemde. Kan ilacları cok kullandım..Acayip iştah acıyor. Simdi aldıgım kiloları veremiyorum. ilacları almasamda bebek olmazmıs. Dr kullanman gerekli dedi..

hamilelikte kan değerleri iyice düşüyo canım ..sen tedavine bak ama kan ilaçlarının kilo aldırdığı kesinn

yezi
23-10-2010, 22:02
Bıraktım simdi. Degerler yerine geldi. Ama bende bir ben daha oldum :)))))))))))))))))))

reyyannn
23-10-2010, 22:03
bende hep kız hissetmiştim canım tabi son anda sürpriz yapmazsa bize..Elifim geliyo teyzesi

ooo elif haa isimde belli olmuş şimdiden.hadi bakalım.
ya sorma geçende arkadaşla bebek reyonuna takıldık,o da hamile,bizden 3 hafta büyükler.
oda erkek istiyor yni gönlünden geçen o.
miink minik çoraplar aldık o erkek çorapları ben de kız :)) kaydirigubbakcemile3 cinsiyetleri farklı olursa değiştiririz dedik kaydirigubbakcemile3
3 lü ama çok tatlılar

ebruaks
23-10-2010, 22:04
Bıraktım simdi. Degerler yerine geldi. Ama bende bir ben daha oldum :)))))))))))))))))))

istanbulun neresindesin canım ? bende istanbuldayım

reyyannn
23-10-2010, 22:04
ebrumm senin boy kilon kaç

yezi
23-10-2010, 22:04
Avrupa yakası cnm. Kagıthane

esraersoy
23-10-2010, 22:05
Slm bensiz ne kaynatıyonüz bakim siz haa

reyyannn
23-10-2010, 22:06
gel esram gelll benimd euyku geldi ama hala benim koca gelmedi ...
ona bi oyun yapayım da bi telaşlanssın şimdi gelir az önce aradı da.
kapıyı açmayayım bi süre telaşlansın bakayım korksun biiii,bu saate kalmasaydı o da :))

ebruaks
23-10-2010, 22:07
ooo elif haa isimde belli olmuş şimdiden.hadi bakalım.
ya sorma geçende arkadaşla bebek reyonuna takıldık,o da hamile,bizden 3 hafta büyükler.
oda erkek istiyor yni gönlünden geçen o.
miink minik çoraplar aldık o erkek çorapları ben de kız :)) kaydirigubbakcemile3 cinsiyetleri farklı olursa değiştiririz dedik kaydirigubbakcemile3
3 lü ama çok tatlılar

oooo sen başlamışsın şimdiden çoraplar falan ..çok güzel şeyler var dimi bende 6.ay bitsin başlıcam herşeyini almaya ..sen bi hareketlerini hisset reyyancım bak o zaman daha farklı oluyo herşey karnından bile görünüyo hareketleri ..
bu arada ben 61 kiloyum 70 le kapatabilsem çooook mutlu olacağımmm

ebruaks
23-10-2010, 22:08
ebrumm senin boy kilon kaç

boy 168 kilo 56ydı 61 şimdi

esraersoy
23-10-2010, 22:08
Kız adam akşam akşam işten geliyor senin düşündüğün şeye bak :)

ebruaks
23-10-2010, 22:09
Avrupa yakası cnm. Kagıthane

yakınmışız eyüpteyim bende

yezi
23-10-2010, 22:10
Ebrucum cok iyisin bence bu olculerde...

ebruaks
23-10-2010, 22:10
Slm bensiz ne kaynatıyonüz bakim siz haa

hoşgeldin canım görüşmeyeli nasılsınkaydirigubbakcemile3

reyyannn
23-10-2010, 22:10
oooo sen başlamışsın şimdiden çoraplar falan ..çok güzel şeyler var dimi bende 6.ay bitsin başlıcam herşeyini almaya ..sen bi hareketlerini hisset reyyancım bak o zaman daha farklı oluyo herşey karnından bile görünüyo hareketleri ..
bu arada ben 61 kiloyum 70 le kapatabilsem çooook mutlu olacağımmm

ya insna heveslenmeye başlıyor çok güzel bişey cinsiyetini bilsem daha neler neler alacm ...
ayyy çok istiyom yaa hareketlenmesini.çünkü o zaman kesinlikle benmle olduğunu daha iyi hisseder insan demi.

kız kilon iyiymiş yaaa..boyunda az değildir herhalde

yezi
23-10-2010, 22:10
Amanin evet :) oldukca hemde

yezi
23-10-2010, 22:11
Kızlar uykunuz gelmedi mi :) benim geldi.

reyyannn
23-10-2010, 22:11
Kız adam akşam akşam işten geliyor senin düşündüğün şeye bak :)

yok kız işten gelmiyor benimki imam ya bu saatte namaz mı kalır :1:

kendi aralarında sohbet yapıyorlar dini sohbetler de.
ordaydı.bi yere uğramışlar geliyorum dedi

ebruaks
23-10-2010, 22:12
Ebrucum cok iyisin bence bu olculerde...

yaaaa mutlu ettin beni teşekkür ederim ..9. aya kadar çalışmayı düşünüyorum bi aksilik olmazsa, ne kadar az kilo alırsam o kadar iyidir

esraersoy
23-10-2010, 22:12
hoşgeldin canım görüşmeyeli nasılsınkaydirigubbakcemile3

Evet yaa görüşmeyeli de çok oldu haa son 2saattir sen nasılsın ben iyiyim şükürkaydirigubbakcemile3kaydirigubbakcemileolumun ekankayizsmile

ebruaks
23-10-2010, 22:14
Kızlar uykunuz gelmedi mi :) benim geldi.

uyu sen tatlım bende daha tık yok :1:

esraersoy
23-10-2010, 22:15
yok kız işten gelmiyor benimki imam ya bu saatte namaz mı kalır :1:

kendi aralarında sohbet yapıyorlar dini sohbetler de.
ordaydı.bi yere uğramışlar geliyorum dedi

Gerçekten mi ben yeni duydum imam karısı olduğunu çok iyiymiş

ebruaks
23-10-2010, 22:15
Evet yaa görüşmeyeli de çok oldu haa son 2saattir sen nasılsın ben iyiyim şükürkaydirigubbakcemile3kaydirigubbakcemileolumun ekankayizsmile

bıraktığın gibiyim tatlım pc başındaolumunekankayizsmile

reyyannn
23-10-2010, 22:16
ebru sendeki kilo bend eolsa keşka yaa çok sevinirdim.
ayyy benim de çok uykum vaar,bugün ezberlarimi falan tekrar ettim çok yoruldum

esraersoy
23-10-2010, 22:16
Kızlar ben kaçar kocişle dün küs yattık bugün tadımiz bozulmadan yatım hadi öptüm

melisax
23-10-2010, 22:17
melisaaaaa ordamısın tatlım sen tecrübelisin beni rahatlat hadi

hangi konuda tatlımmm

ebruaks
23-10-2010, 22:18
anlaşılan herkesin uykusu gelmiş hadi bakem hepinize tatlı uykularrr

reyyannn
23-10-2010, 22:18
Gerçekten mi ben yeni duydum imam karısı olduğunu çok iyiymiş

he yaa çok şükür.bugünlerde adamı deli gibi çalıştırıyom yanlız.eşim sözleşmeli ve sınavlı olarak kadrolu alım var bir ay içnde,onunda ezber eksikleri var,evde kuranın başından kalkmıyoz,ezber yaptırıyom ona.o benim kocam bende onun hocası oldum kaydirigubbakcemile3 heh heh heeeyy

ebruaks
23-10-2010, 22:19
hangi konuda tatlımmm

2 ayda 5 kilo aldım .normal mi sence ?? sen kaç kilolarla gittin doğuma

reyyannn
23-10-2010, 22:19
ben kocam yanımda olmadan uyuyamam kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :kedi:

dscopur
23-10-2010, 22:20
kızlarrrrrrrrrrrrrr ben geldim 5 dakikalığına gece gece napıyonuz bakimmmmmmmmmm

yezi
23-10-2010, 22:20
he yaa çok şükür.bugünlerde adamı deli gibi çalıştırıyom yanlız.eşim sözleşmeli ve sınavlı olarak kadrolu alım var bir ay içnde,onunda ezber eksikleri var,evde kuranın başından kalkmıyoz,ezber yaptırıyom ona.o benim kocam bende onun hocası oldum kaydirigubbakcemile3 heh heh heeeyy

sınavı gecip kadrolu olur insallah.

Melisa niye yazmıon kız

ebruaks
23-10-2010, 22:20
ben kocam yanımda olmadan uyuyamam kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :kedi:

:nazar: ben uyurum valla ister olsun yanımda ister olmasın ..çok kötüyüm galiba ben

dscopur
23-10-2010, 22:20
ahanda geri gidiyom arkadaşlar gece kahvesine geldi hepinizi öpüyom iyi geceler tatl kuşlarım

ebruaks
23-10-2010, 22:22
kızlarrrrrrrrrrrrrr ben geldim 5 dakikalığına gece gece napıyonuz bakimmmmmmmmmm

anammm didoş gelmiş ..naptın canım yolladın mı misarfirleri hastalığın nasıl oldu

yezi
23-10-2010, 22:23
Biz uykudan bahsedioz hatun kahvesini iciyo valla. Helal :)

melisax
23-10-2010, 22:23
2 ayda 5 kilo aldım .normal mi sence ?? sen kaç kilolarla gittin doğuma

hımmmm tatlım biraz fazla gibi geldi 2 ayda 5 kilo alman ama sen 5 aylıksın cnm artık bundan sonra özelliklede son haftalarda öyle bir alınıyoki resmen bir davul gibi oluyosun,ben kızımda 18 kg.oğlumdada 20 kg almıştım,artık 3.de olursa 22.de giderim doğuma.

reyyannn
23-10-2010, 22:24
kız didem çok içme kahveyi,yazık oğlana beee :)
ebru kızacam artık kesin bi gelsindeeee bu ne yaa,hayatta yapmadığı şey bu saate kalınırmı heççççç
yelizcim aminnnnn amin inşaalah hayırlısyla

melisax
23-10-2010, 22:24
kızlarrrrrrrrrrrrrr ben geldim 5 dakikalığına gece gece napıyonuz bakimmmmmmmmmm

ayyy didemim nasılsın yaaa.hoşgeldinnn

melisax
23-10-2010, 22:25
sınavı gecip kadrolu olur insallah.

Melisa niye yazmıon kız

ahanda yazdımya kuzummm

reyyannn
23-10-2010, 22:26
bu saatte burayı böyle kalabalık görmek hayır olsun inşaallah :))))))

ebruaks
23-10-2010, 22:26
hımmmm tatlım biraz fazla gibi geldi 2 ayda 5 kilo alman ama sen 5 aylıksın cnm artık bundan sonra özelliklede son haftalarda öyle bir alınıyoki resmen bir davul gibi oluyosun,ben kızımda 18 kg.oğlumdada 20 kg almıştım,artık 3.de olursa 22.de giderim doğuma.

doktorumda kızdı ama elimde değilki yemesemde alıyorum anlayamıyorum ..okulda herkes tenefüslerde bişiler yerken ben hamile olduğum halde çok az yiyorum ama sürekli alıyorum acaba mafoldumben neden ?

yezi
23-10-2010, 22:27
Kız senin 2 cocugun var 3 cuyumu dusunuosun? Ben dun ilk hamileligin olcak sandım :) Masallah genc yasta ne gusel..

yezi
23-10-2010, 22:28
Hareketsizlikten olabilir az yiyip kilo aliyosan cnm.

ebruaks
23-10-2010, 22:28
kız didem çok içme kahveyi,yazık oğlana beee :)
ebru kızacam artık kesin bi gelsindeeee bu ne yaa,hayatta yapmadığı şey bu saate kalınırmı heççççç
yelizcim aminnnnn amin inşaalah hayırlısyla

lafa dalmışlardır be canım bak biz bile burda kopamıyoruz birbirimizden ..ah bide yüzyüze görüşebilsek ne güzel olurdu

melisax
23-10-2010, 22:29
Kız senin 2 cocugun var 3 cuyumu dusunuosun? Ben dun ilk hamileligin olcak sandım :) Masallah genc yasta ne gusel..

:roflol:evvvet tatlımmmm oda rabbim ol derse inş,bir senedir uğraşıyoruz daha tık yok.
utandım ay şimdi.bilmiyorumkismile

ebruaks
23-10-2010, 22:31
Hareketsizlikten olabilir az yiyip kilo aliyosan cnm.

pek hareketsiz sayılmam canım öğretmenim hep ayaktayım ve ayaktayken yürümeye çalışıyorum sonumu yazacağım size inş.balon gibi olmam

yezi
23-10-2010, 22:32
İnsallah canım tez zamanda Allahın izniyle...
Utan be ya:) bu yasta masallah valla.. Cok sanslısın.

reyyannn
23-10-2010, 22:32
lafa dalmışlardır be canım bak biz bile burda kopamıyoruz birbirimizden ..ah bide yüzyüze görüşebilsek ne güzel olurdu

ayyy demi yaa,ben seni çok merak ediyorum meselaaa ;).istanbuldaydın demi sen.kardeşim de istanbulda okuyor şimdi,kuran kursunda.
ümraniyede.gelirsem sanada uğrayayım mııııı opuyorumnanaktan

reyyannn
23-10-2010, 22:33
:roflol:evvvet tatlımmmm oda rabbim ol derse inş,bir senedir uğraşıyoruz daha tık yok.
utandım ay şimdi.bilmiyorumkismile

inşaallah be anammmm ne utanacannn ALLAH VEİRSE olur niye olmasın beyavv

melisax
23-10-2010, 22:33
İnsallah canım tez zamanda Allahın izniyle...
Utan be ya:) bu yasta masallah valla.. Cok sanslısın.

tşk cnm tmm utanırımboshayallersmile

ebruaks
23-10-2010, 22:34
ayyy demi yaa,ben seni çok merak ediyorum meselaaa ;).istanbuldaydın demi sen.kardeşim de istanbulda okuyor şimdi,kuran kursunda.
ümraniyede.gelirsem sanada uğrayayım mııııı opuyorumnanaktan

bende seni merak ediyorum istanbula gelen eyüp sultana uğrar muhakkak ..oraya uğrarsan sen bana haber ver ben hemen gelirim yanına

melisax
23-10-2010, 22:36
kızlar sizlere duyum olmaz ben kaçar makineye çamaşır filan atıcam yarın görüşürz reyyanım tşk cnm ve diğer arkadaşlarım öpüldünüzzz.
yezi utanma dicektin heralde dimi cnm utan yazmışsında dervişin zikri neyse fikride öyleymişya içinden geçeni yazdın galiba olsun kırılmadım.

ebruaks
23-10-2010, 22:36
melisa sen kaç yaşındasın ki ? merak ettim

yezi
23-10-2010, 22:36
Kotu manada solemedim alınmadın dimi kız... Genc yasta ununu elemis terege koymus derler ya o manada dedim. Masallah...

melisax
23-10-2010, 22:37
melisa sen kaç yaşındasın ki ? merak ettim

26 cnm çok gencim dimi...:uhm:

ebruaks
23-10-2010, 22:39
26 cnm çok gencim dimi...:uhm:

neeeeeeeeee maşallah ben 25 yaşındayım senin 10 yaşında çocuğun var ..15 yaşında falan evlenmişsin o zaman
bende kendime seviniyodum saf saf genç anne olacağım diye ..

yezi
23-10-2010, 22:40
Genccecik bir annemiz valla...
Kırılmadın dimi kız. İcim rahat etmez sonra uyuyamam...

melisax
23-10-2010, 22:40
neeeeeeeeee maşallah ben 25 yaşındayım senin 10 yaşında çocuğun var ..15 yaşında falan evlenmişsin o zaman
bende kendime seviniyodum saf saf genç anne olacağım diye ..

evet 16 ma yeni girmiştim cnm çok genç bir anneyim ve çokta gurur duyuyorum kendimle boyumca 2 çocuğum var nerdeyse.çok şükürler olsun.

reyyannn
23-10-2010, 22:41
bende seni merak ediyorum istanbula gelen eyüp sultana uğrar muhakkak ..oraya uğrarsan sen bana haber ver ben hemen gelirim yanına

tamam kız istanbul düşüncem var zeten görüşürüz o zman inşaalah
neyse benmki geldi ben kaçıyom

ebruaks
23-10-2010, 22:42
evet 16 ma yeni girmiştim cnm çok genç bir anneyim ve çokta gurur duyuyorum kendimle boyumca 2 çocuğum var nerdeyse.çok şükürler olsun.

valla süper .Allah sağlık sıhhat versin hepinize :nazar:

melisax
23-10-2010, 22:42
Genccecik bir annemiz valla...
Kırılmadın dimi kız. İcim rahat etmez sonra uyuyamam...

tşk cnm yok kırılmadım cnm olur arada böyle şeyler,rahat uyu sen iyi gecelerrrrr.

melisax
23-10-2010, 22:44
valla süper .Allah sağlık sıhhat versin hepinize :nazar:amin cnm amin cümlemize inş,zaten gören hala bekar zannediyo beni hala zayıf ım ve uzun boylu olduğum için beklide.

yezi
23-10-2010, 22:44
evet 16 ma yeni girmiştim cnm çok genç bir anneyim ve çokta gurur duyuyorum kendimle boyumca 2 çocuğum var nerdeyse.çok şükürler olsun.

Gururda duymalısın bence.. Herkesin harcı degil... Tebrikler.. Allah saglıklı uzun omurler versin...

ebruaks
23-10-2010, 22:44
hadi banada müsade tatlı uykular arkadaşlar .görüşürüz en kısa zamanda

melisax
23-10-2010, 22:45
aminn cnm amin haydi herkeze iyi geceler olsunnnn.yarın görüşürüz inş.

yezi
23-10-2010, 22:46
BEnde yatmaya gidiyorum.. Herkese iyi geceler...

melisax
24-10-2010, 08:36
kızzlar günaydınlar gerçi kimse gelmemiş hala uyuyosunuzdur dimi.
kızlar dün ben sizden ayrıldıktan sonra starda bir film başladı bitirmedende yatamadım sonunu çok merak etmiştim.
sonrasındada film bitti ve ben hala uyuyamadım.
oyalandım makineyi 3 kere çalıştırdım falan.
baktımki sabahın 5 i olmuş yattım hemen sonrasında 7.30 da tekrar uyandım ve halaaa ayaktayım,film beni çoook etkiledi kızlar çoook.
çocuklarımın yanına gelerek onlara bol bol dualar okuyup üfledim..
kalksınlar onlarada anlatıcam filmi ders alsınlar diye...
allahım sen koru yarabbiimmm.
nese kızlar kakınca alırsınız selamımı.öpüldüznnn.
çok acıktım şimdi kalkıyimde kahvaltı hazırlıyim.

feyzanaz
24-10-2010, 10:26
slm kızlar nasılsınız?benim kafam çok karışık yaa... yumurtlama günlerim geçti 14.günümdede çatlatma iğnesi vurulmuştum bugünde 20.günüm...bende normalde yumurtlama günlerimde bile hiç akıntı olmuyodu ama 3 gündür bembeyaz ve krem kvamında akıntım oluyo...geçen günde yazdım ama kimse bana yardımcı olmadı anlayan yokmu aranızda...beyaz akıntı niçin olur...geçmi yumurtladım yoksa hamilelik belirtisimi?

Aslan
24-10-2010, 12:18
günaydın kızlar nasılsınız kimseler yok galiba

yezi
24-10-2010, 16:55
kızzlar günaydınlar gerçi kimse gelmemiş hala uyuyosunuzdur dimi.
kızlar dün ben sizden ayrıldıktan sonra starda bir film başladı bitirmedende yatamadım sonunu çok merak etmiştim.
sonrasındada film bitti ve ben hala uyuyamadım.
oyalandım makineyi 3 kere çalıştırdım falan.
baktımki sabahın 5 i olmuş yattım hemen sonrasında 7.30 da tekrar uyandım ve halaaa ayaktayım,film beni çoook etkiledi kızlar çoook.
çocuklarımın yanına gelerek onlara bol bol dualar okuyup üfledim..
kalksınlar onlarada anlatıcam filmi ders alsınlar diye...
allahım sen koru yarabbiimmm.
nese kızlar kakınca alırsınız selamımı.öpüldüznnn.
çok acıktım şimdi kalkıyimde kahvaltı hazırlıyim.

Canım filmi merak ettim anlatsana adı ne?

miniciik
24-10-2010, 22:18
kızlaar ben hastalandıım beklenmeyen adet tarihim... 18 kasım

ebrar63
25-10-2010, 06:23
günaydın kızlarrr
hayırlı sabahlar hepinize
umarım güzel bir gün olurr

GÜL78
25-10-2010, 06:34
günaydın ebrarım nasılsın bidenem iyimisin bugün

esraersoy
25-10-2010, 06:35
slm herkese kucak dolusu sevgiler
güüüüllllllll tessssttttt yyyaaaaappppp

GÜL78
25-10-2010, 06:45
slm herkese kucak dolusu sevgiler
güüüüllllllll tessssttttt yyyaaaaappppp

cnmmm bikaç gün daha beklicemm eskilerdede böle gecikme olurdu ameliyat sonrası ilk deneme nasıl olur regli bilmiyom düzenini ondan beklim diyorum

ebrar63
25-10-2010, 06:48
GÜLÜMMMMMMMMMM
iyiyim datlum sen nasılsın ne var ne yok
özledim kız sesini duymayı :))

ebrar63
25-10-2010, 06:49
esrammmmm nasılsın yawru kuşum sıcak yatakta sohbette güzel walla

esraersoy
25-10-2010, 06:53
valla çok güzelll birde uykum kaçsa tam iyi olcak

GÜL78
25-10-2010, 06:56
GÜLÜMMMMMMMMMM
iyiyim datlum sen nasılsın ne var ne yok
özledim kız sesini duymayı :))

cnm benim iyim cnmm gelen giden yok halaaaaa ama beklicem yaaa test yapmıycam
bende özledim cnmmm akşama müsayitim randuvu verebilirim kaydirigubbakcemile3 müsayitsen telefonda buluşalım :roflol:

ebrar63
25-10-2010, 06:56
esra kız uyusana hayret bişeysin ha ben evde olsam hiç uyanmam herhalde :))

kepekliekmek
25-10-2010, 06:57
gunaydın hanımlaar..
nasılsınızz..

Güüüül yapmadın mı test ...haydı hayırlısı bakalım..bekliyoruz güzel haberlerini..

tooxic
25-10-2010, 06:58
günaydın kıslar ben dr gidiom ya hiç giremiom özledim sizi öüpüüom hepinizi gelişmeleride okuyamadım var mı haberlerr

GÜL78
25-10-2010, 06:59
gunaydın hanımlaar..
nasılsınızz..

Güüüül yapmadın mı test ...haydı hayırlısı bakalım..bekliyoruz güzel haberlerini..

günaydın cnmm naber iyimisinnn yapmadım daha gelen gidende yok beklim diyorum adet günü yaptım negatif çıktı şevkim kırıldı yok umuduyla bakıyorum artık.

ebrar63
25-10-2010, 07:01
cnm benim iyim cnmm gelen giden yok halaaaaa ama beklicem yaaa test yapmıycam
bende özledim cnmmm akşama müsayitim randuvu verebilirim kaydirigubbakcemile3 müsayitsen telefonda buluşalım :roflol:

buluşuruz datlum ne demek sen iste yeter
aman gelmesinler şekerim yaa bizde gelmemelerini istiyorduk zaten :))

ebrar63
25-10-2010, 07:04
günaydın kepeklim nasılsın ne var n yok
günaydın betülcüm hadi bakalım hayırlı haberlerini bekliyoruz

zkol
25-10-2010, 07:06
Kızlar günaydın nasılsınız ben artık gün içerisinde sürekli sizlerle birlikte olamayacağım işler aksadığı için problem oluyor:( Ama arada bir kaçar kaçar bakarım neler yaptığınıza:)

ebrar63
25-10-2010, 07:08
günaydın zeynepp
aa noldu canım yaa sorun mu çıktı

GÜL78
25-10-2010, 07:08
buluşuruz datlum ne demek sen iste yeter
aman gelmesinler şekerim yaa bizde gelmemelerini istiyorduk zaten :))

tmm bidenem akşam bekliyorum senii
özele bişi yazdım görmedin galiba hıııııııııııı

dscopur
25-10-2010, 07:09
günaydın kızlarrrr nasılsınız?

ebrar63
25-10-2010, 07:11
günaydın didemcim iyiyiz sen nasılsın
ayy yok görmedim gülüm dur bakem

dscopur
25-10-2010, 07:12
günaydın didemcim iyiyiz sen nasılsın
ayy yok görmedim gülüm dur bakem

ben hala hastayım tatlım ama biraz daha iyiyim allaha şükür

GÜL78
25-10-2010, 07:13
kızlar geçen söledimya size meraklandırcam test yapmıcam fln die ogünün şakasıydı yapmamamın sebebi o deil yani sizi meraklandırmak gibi bir düşüncem yok.

dscopur
25-10-2010, 07:14
kızlar geçen söledimya size meraklandırcam test yapmıcam fln die ogünün şakasıydı yapmamamın sebebi o deil yani sizi meraklandırmak gibi bir düşüncem yok.

tatlım gelmedimi hala kırmızılar

esraersoy
25-10-2010, 07:14
slmmmmmmmmmm didemmm iyileştin mi kızzzzzzzz
kepeklim sen nasılsınnn

dscopur
25-10-2010, 07:15
slmmmmmmmmmm didemmm iyileştin mi kızzzzzzzz
kepeklim sen nasılsınnn

slm tatlım iyileşemedim ya ilaçsız olmuyor bu iş
sen nasılsın

esraersoy
25-10-2010, 07:21
slm tatlım iyileşemedim ya ilaçsız olmuyor bu iş
sen nasılsın

bol bol potakal mandalina kivi tüket ben hasta olunca hiç ilaç kullanmam bu sekilde atlatıyorum-tatlicadiarzu-

ebrar63
25-10-2010, 07:22
didemcim allah acil şifa versin canım

gülümmm sen boşver bizi ya ne zaman kendini hazır hissedersen o zaman yap test

esraersoy
25-10-2010, 07:22
ayyyyy kızlar çok acıktımmmmm

dscopur
25-10-2010, 07:25
tamam esracım tüketirim
çok saol ebrarımmm inşallah geçer çabucak

ebrar63
25-10-2010, 07:26
esracım kalk güzel bi kahvaltı hazırla bende geleyim beraber yiyelim :)))

dscopur
25-10-2010, 07:27
esracım kalk güzel bi kahvaltı hazırla bende geleyim beraber yiyelim :)))

bende geliym ya aç kaldımmmm

ebrar63
25-10-2010, 07:28
didem bisküviye talimim bugün walla olsa ne güzel kahvaltı yapardık hep beraber
ayy didem benim kocişte grip olmuş inş. bana geçmez ya
bayağa uzak duruyo adamcağız benden ama dur bakalım

esraersoy
25-10-2010, 07:32
kahvaltı hazır kızlar hadi gelin ama bekliyorum

afr
25-10-2010, 07:33
günaydın kızlar nasılsınız

esraersoy
25-10-2010, 07:36
günaydın kızlar nasılsınız

günaydın canım nasılsına.s.

esraersoy
25-10-2010, 07:37
kızlar hadi ama kapı açık sizi bekliyorum

sumru
25-10-2010, 07:37
günaydin kizlar. kaynanam beni bayaaa bi seviyormus yaaa. hazir kavaltiya nasilda denk geldim :)
nasilsiniz hanimlar?

ebrar63
25-10-2010, 07:38
günaydın afr cim iyiyiz canım sen nasılsın

esraaaaaaaaa sus kız içim gidiyor walla
ya kızlar dün bi kahvaltı hazırladım ağzınıza layıkk
allahım bi yedim anlatamam yaa

GÜL78
25-10-2010, 07:39
ebrarım bidaha bakıver özel mesajına çıkıcam patron gelmek üzere