Şu anda arşiv sayfalarında bulunmaktasınız. Konunun orjinali için tıklayınız:

Ateş Ölçme Yöntemi


taf
12-07-11, 07:07
karanfilce
maşallah ateşin de çok güzel senle batlarımız çok yakın 1 gün aramız var senle inşallah Allahım yavrunu sana göndermiştir.
3628ff Ovulation charts on FertilityFriend.com
maşallah canım senin ateşin de çok güzel gidiyor şeker-leblebi de sen de güzel haberler verirsiniz bize inşallah :KK16:

sare88
12-07-11, 07:07
dilru
kızlar bu arada herkes yeni anne adayımı? yoksa 2. bebeği için çalışanlarda varmı?
benim ilk olcak canım allahın izniyle

taf
12-07-11, 07:07
dilru
günaydın kızlar..

1. gün 36,1

2. gün 36,1

3, gün 36,2

4. gün 36,2

5. gün 36.3

6. gün 36,3

7. gün 36.3

8, gün 36.3 :KK69:

9, gün 36,2

10. gün 36,3
taf
henüz yumurtan çatlamamış ama bu süreye kadar çalışma olmadıysa çalışma olsun canım sperm kalitesi için :KK34:
dilru
pazar günü çalıştık canım:)
dilru
kızlar bu arada herkes yeni anne adayımı? yoksa 2. bebeği için çalışanlarda varmı?
8. güne gülümseme koydum canım çalışma olduğunu belli etmek için :KK34: sen de bu şekilde veya yazarak belirtirsin çalışma günlerini de :KK19:

ben şahsım adına cevap vereyim soruna yeni anne adayıyım başımdan 7 ay önce bir hamilelik geçmişti ama 10. haftasında bebeğimin kalbi durduğu için kürtajla alınmıştı yani çok kısa sürdü bu güzel annelik heyecanım o yüzden şimdi sabırla bekliyorum tekrardan bu güzelliği yaşayabilmek için :KK31:

dilru
12-07-11, 07:07
benim 2. çocuk için çalışmam. oğlumdada bu yöntemle ilk ay hamile kalmıştım. 4 sene önce ama şimdi unutmuşum nasıl olduğunu. inşallah Allah herkese bebiş verir..

karanfilce
12-07-11, 07:07
sare88
karanfilllcciiimmmmmmm
kız napıyon nasıl gidiyo ateşin bi söyle bakayım... :))

sare88
12-07-11, 07:07
karanfilce
kız napıyon nasıl gidiyo ateşin bi söyle bakayım... :))
kuşum bi yorumlasana 13.gün çatlatma iğnesi oldum 29.Haz
14.gün 36.0 30.Haz
15.gün 36.3 01.Tem
16.gün 36.6 02.Tem
17.gün 36.6 03.Tem
18.gün 36.6 04.Tem
19.gün 36.7 05.Tem
20.gün 36.6 06.Tem
21.gün 36.6 07.Tem
22.gün 36.8 08.Tem
23.gün 36.8 09.Tem
24.gün 36.6 10.Tem
25.gün 36.5 11.Tem
26.gün 36.7 12.Tem

sare88
12-07-11, 07:07
taf
8. güne gülümseme koydum canım çalışma olduğunu belli etmek için :KK34: sen de bu şekilde veya yazarak belirtirsin çalışma günlerini de :KK19:

ben şahsım adına cevap vereyim soruna yeni anne adayıyım başımdan 7 ay önce bir hamilelik geçmişti ama 10. haftasında bebeğimin kalbi durduğu için kürtajla alınmıştı yani çok kısa sürdü bu güzel annelik heyecanım o yüzden şimdi sabırla bekliyorum tekrardan bu güzelliği yaşayabilmek için :KK31:
inşallah allah hepimize yaşatsın canım o güzelliği

taf
12-07-11, 07:07
sare88
kuşum bi yorumlasana 13.gün çatlatma iğnesi oldum 29.Haz
14.gün 36.0 30.Haz
15.gün 36.3 01.Tem
16.gün 36.6 02.Tem
17.gün 36.6 03.Tem
18.gün 36.6 04.Tem
19.gün 36.7 05.Tem
20.gün 36.6 06.Tem
21.gün 36.6 07.Tem
22.gün 36.8 08.Tem
23.gün 36.8 09.Tem
24.gün 36.6 10.Tem
25.gün 36.5 11.Tem
26.gün 36.7 12.Tem
14. günden önce ateşin ölçümlerin olmadığı için 15. gün çatlamış gibi duruyor ama 14. gün de çatlatmış olabilirsin:KK34: vee ateşin çok güzel gidiyor inşallah güzel bir sebepten yüksek gidiyordur :KK49: :nazar:

sare88
12-07-11, 07:07
taf
14. günden önce ateşin ölçümlerin olmadığı için 15. gün çatlamış gibi duruyor ama 14. gün de çatlatmış olabilirsin:KK34: vee ateşin çok güzel gidiyor inşallah güzel bir sebepten yüksek gidiyordur :KK49: :nazar:
inşallah canım çok sağol test yapmak için adet günümü beklicem bat 15 temmuz :18:

sara_28
12-07-11, 07:07
merhaba arkadaşlar benim ateşim bu ayda böyle gidiyo sizce nasıl :26::26::26::26::26:

http://www.fertilityfriend.com/home/35cb4f

karanfilce
12-07-11, 07:07
sare88
kuşum bi yorumlasana 13.gün çatlatma iğnesi oldum 29.Haz
14.gün 36.0 30.Haz
15.gün 36.3 01.Tem
16.gün 36.6 02.Tem
17.gün 36.6 03.Tem
18.gün 36.6 04.Tem
19.gün 36.7 05.Tem
20.gün 36.6 06.Tem
21.gün 36.6 07.Tem
22.gün 36.8 08.Tem
23.gün 36.8 09.Tem
24.gün 36.6 10.Tem
25.gün 36.5 11.Tem
26.gün 36.7 12.Tem
şu an çok güzel görünüyor sanki dün yerleşmiş gibi duruyor test yapmadın dimi

taf
12-07-11, 08:07
sara_28
merhaba arkadaşlar benim ateşim bu ayda böyle gidiyo sizce nasıl :26::26::26::26::26:

35cb4f Ovulation charts on FertilityFriend.com
bu sabah yükselseydi ateşin az daha dün yumurtanı çatlattın diyebilirdik ama ateşin ortalama üstüne çıkmamış :26: belki bugün çatlatıyorsundur çalışmayı ihmal etmeyin :KK6: :KK19:

Ronya
12-07-11, 08:07
kızlar ya sizce ilişki durumu nasıl doktorum bu cumaya kadar gün aşırı çalışma istedi
ama ben yoruldum bu sıcaklarda çalışmada hiç çekilmiyor :KK50:
2e2c5d Ovulation charts on FertilityFriend.com

Ronya
12-07-11, 08:07
tafff hani senin ateşin nerdee :nazar:

Seker-Leblebi
12-07-11, 08:07
Ronya
kızlar ya sizce ilişki durumu nasıl doktorum bu cumaya kadar gün aşırı çalışma istedi
ama ben yoruldum bu sıcaklarda çalışmada hiç çekilmiyor :KK50:
2e2c5d Ovulation charts on FertilityFriend.com
ayyyy ronya çok hoşsun, güldürdün beni
:KK1: :KK1: :KK1:

sare88
12-07-11, 08:07
Ronya
kızlar ya sizce ilişki durumu nasıl doktorum bu cumaya kadar gün aşırı çalışma istedi
ama ben yoruldum bu sıcaklarda çalışmada hiç çekilmiyor :KK50:
2e2c5d Ovulation charts on FertilityFriend.com
:KK1::KK1::KK1::KK1::KK1::KK1::KK1:

Ronya
12-07-11, 08:07
şeker-leblebi
ayyyy ronya çok hoşsun, güldürdün beni
:KK1: :KK1: :KK1:
zaten zoraki görev gibi
bu aralarda havalardan habire uyuyasım var
artık zevki falan kalmadı o işin :KK1::KK1:

karanfilce
12-07-11, 08:07
Ronya
kızlar ya sizce ilişki durumu nasıl doktorum bu cumaya kadar gün aşırı çalışma istedi
ama ben yoruldum bu sıcaklarda çalışmada hiç çekilmiyor :KK50:
2e2c5d Ovulation charts on FertilityFriend.com
adet döngün çok uzun galiba ben senin yerinde olsam günaşırı devam ederdim. bebek için değer bence sık dişini güzel düşün bebek için olmadığını düşün.

xeda
12-07-11, 08:07
Ronya
kızlar ya sizce ilişki durumu nasıl doktorum bu cumaya kadar gün aşırı çalışma istedi
ama ben yoruldum bu sıcaklarda çalışmada hiç çekilmiyor :KK50:
2e2c5d Ovulation charts on FertilityFriend.com
:KK1::KK1::KK1: aynen banada salıya kadarrrrrr verdi ....bu arada normal eteş ölçerlemi ateşlerinize bakıyorsunuzzz bende bunu denerim ama nasııılll:26:

Ronya
12-07-11, 08:07
xeda
:KK1::KK1::KK1: aynen banada salıya kadarrrrrr verdi ....bu arada normal eteş ölçerlemi ateşlerinize bakıyorsunuzzz bende bunu denerim ama nasııılll:26:
canım ben eczaneden aldım dijital ateş ölçer 5 tl.
bir yıldır kullanıyorum
sende ölç dicem ama bu ay anlamasız olabilir
çünkü yumurtlama dönemin geçti
yani muhtemelen yarın yumurtlarsın
istersen yinede ölçebilirsin ateşinin seyrini görmüş oluruz

sara_28
12-07-11, 08:07
taf
bu sabah yükselseydi ateşin az daha dün yumurtanı çatlattın diyebilirdik ama ateşin ortalama üstüne çıkmamış :26: belki bugün çatlatıyorsundur çalışmayı ihmal etmeyin :KK6: :KK19:
yorumun için sağol taf cım dün gece sol kasığım çok ağrıdı bende çatlıyo diye düşündüm ama bu sabah ateşim yükselmedi hayırlsı bakalım havalardanmıdır nedir ateşde dengeyi kaybetti sanki :KK9::KK9::KK9::KK9::KK9::KK9::KK9::KK9:

Seker-Leblebi
12-07-11, 08:07
Ronya
zaten zoraki görev gibi
bu aralarda havalardan habire uyuyasım var
artık zevki falan kalmadı o işin :KK1::KK1:
biz bu ay sadece bir gün birlikte olduk eşimde
o da tablomda var
onun dışında tık yok :KK1:
tembel miyiz neyiz :KK1: :KK1: :KK1:
ama hiiiiiçç canım istemiyor

Ronya
12-07-11, 08:07
karanfilce
adet döngün çok uzun galiba ben senin yerinde olsam günaşırı devam ederdim. bebek için değer bence sık dişini güzel düşün bebek için olmadığını düşün.
canım bu ay çatlatma iğnesi oldum yani takip yaptırdım
13.gün çatladı yumurtam
neyse 1 kere daha çalışırım dahada çalışmam :KK1:

Seker-Leblebi
12-07-11, 08:07
Ronya
canım bu ay çatlatma iğnesi oldum yani takip yaptırdım
13.gün çatladı yumurtam
neyse 1 kere daha çalışırım dahada çalışmam :KK1:
dahada soyunmam diyosun yani :KK1:

taf
12-07-11, 08:07
Ronya
kızlar ya sizce ilişki durumu nasıl doktorum bu cumaya kadar gün aşırı çalışma istedi
ama ben yoruldum bu sıcaklarda çalışmada hiç çekilmiyor :KK50:
2e2c5d Ovulation charts on FertilityFriend.com
ronyacığım ateşine göre yumurtan çatlamış neden hala ilişki olsun dedi doktorun yumurtan çatlamamış mı göründü USG de :26:

xeda
12-07-11, 08:07
Ronya
kızlar ya sizce ilişki durumu nasıl doktorum bu cumaya kadar gün aşırı çalışma istedi
ama ben yoruldum bu sıcaklarda çalışmada hiç çekilmiyor :KK50:
2e2c5d Ovulation charts on FertilityFriend.com
:KK37::KK37::KK37:
Ronya
canım ben eczaneden aldım dijital ateş ölçer 5 tl.
bir yıldır kullanıyorum
sende ölç dicem ama bu ay anlamasız olabilir
çünkü yumurtlama dönemin geçti
yani muhtemelen yarın yumurtlarsın
istersen yinede ölçebilirsin ateşinin seyrini görmüş oluruz
ronyaaa ne zaman yapılıyor pekii ateşin kaç olursa yumurtluyonnn:KK51:

taf
12-07-11, 08:07
Ronya
tafff hani senin ateşin nerdee :nazar:
daha erken diye koymuyordum ateşimi canım :KK24:
30bc44 Ovulation charts on FertilityFriend.com

Ronya
12-07-11, 08:07
taf
ronyacığım ateşine göre yumurtan çatlamış neden hala ilişki olsun dedi doktorun yumurtan çatlamamış mı göründü USG de :26:
canım ben çatlatma iğnesi vurulduktan sonra bir daha gitmedim doktora
doktor istersen gel bakalım dedim gelmesem olurmu dedim olur dedi
yani benim iğne vurulmadanda çatlıyor ama güvenilir diye çatlatma iğneside oldum
birde çatlaması gereken saatte şiddetli kasık ağrısı yaşadım
ateşimde çatladı diyor
ama ben doktor çalış diye onu dinliyordum
artık dinlemicem çalışmıyom bitti :KK1:

Seker-Leblebi
12-07-11, 08:07
taf
daha erken diye koymuyordum ateşimi canım :KK24:
30bc44 Ovulation charts on FertilityFriend.com
tafın yoğun çalışma temposu başlamış
maşallah :KK1:

Ronya
12-07-11, 08:07
taf
daha erken diye koymuyordum ateşimi canım :KK24:
30bc44 Ovulation charts on FertilityFriend.com
son olsun son olsun son olsunnnn bu tablon son olsunnn :KK46::KK46:

taf
12-07-11, 08:07
şeker-leblebi
tafın yoğun çalışma temposu başlamış
maşallah :KK1:
çok çalışıyorum çok çalışıyorum :KK4: :KK67: :KK9:

Ronya
12-07-11, 08:07
xedacım herkesin ateşin genelde farklı oluyor
kiminin çok düşükte sıcaklıkta yumurtası çatlarken bazısının yüksek ateşte çatlıyor
sen bu ay ölç ateşini burda arkadaşlar hepimiz değerlendiririz

Seker-Leblebi
12-07-11, 08:07
taf
çok çalışıyorum çok çalışıyorum :KK4: :KK67: :KK9:
inşallah karşılığını alırsın :KK49:

dilru
12-07-11, 08:07
kızlar ben bugün çalışayımmı yoksa yarınmı ?

hasret25
12-07-11, 08:07
merhaba kizlar benim normalde bugün adet günüm hicbir sancim yok yalniz az önce akintiyla birlikte karisik kahverengi akintim oldu oda tuvalet kagidina geldi atesim bugün 36.8 normalde adetim gelcek olsa atesim düsük olmazmi

karanfilce
12-07-11, 08:07
hasret25
merhaba kizlar benim normalde bugün adet günüm hicbir sancim yok yalniz az önce akintiyla birlikte karisik kahverengi akintim oldu oda tuvalet kagidina geldi atesim bugün 36.8 normalde adetim gelcek olsa atesim düsük olmazmi
evet düşük çıkması gerekir ama önceki ateşlerin nasıldı ki