PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Emir'in Yolu Show Tv



Sayfa : 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38

Meg
15-01-2011, 06:56
BİR KIRIK BEBEK

Yönetmen : Nisan Akman
Senaryo : Ayşe Kulin
Görüntü Yönetmeni : Colin Mounier
Müzik : Doğan Canku
Oyuncular : Hülya Avşar, Erdal Özyağcılar, Orhan Çağman, Derya Yücel, Doğan Şen, Güzin Özyağcılar, Burçin Yazıcı
Yapımevi (şirket) : Mine Film (Kadri Yurdatap)
Konu : Balkanlardan göçedip, İstanbul'a yerleştikten sonra bir reklam şirketinde ışıkcılık yapan Remzi, karısı ve üç çocuğunu geçindirmek için büyük savaş vermektedir. Büyük kızı mutsuz bir evlilik macerası geçirmesi nedeniyle tüm yükü babasının üzerinde kalmıştır. Küçük kızları Gülizar (Hülya Avşar) ise reklam filmlerinde oynayarak aileye katkıda bulunur. Ne var ki bir süre sonra Gülizar, reklam dünyasının iyice içine girdikten sonra sınıf atlayıp, kendi çevresiyle yabancılaşacaktır.
Ödüller : "Bir Kırık Bebek", Kültür, Sanat ve Turizm Bakanlığı'nın 8 milyonluk para ödülünü (1987) kazandı. Ankara 1.Film Şenliği'nde (1988) "Bir Kırık Bebek" deki rolleriyle Derya Yücel, "en iyi yardımcı kadın oyuncu", Orhan Çağman da "en iyi yardımcı erkek oyuncu" ödüllerini kazandılar.

ben benzetir gibi oldum konusunu ama....:26:

kadriye16
15-01-2011, 07:23
Bende 2. tekrarını izlediğimde gördüm kazandığı yer Bilşehir üniversitesi Eğitim fakültesi burslu

julia__
15-01-2011, 07:32
dün izledim ve çok beğendim :62:

AzRASILAM
15-01-2011, 07:35
Gülten Dayıoğlu'nun Yeşil Kiraz kitabına çok benziyor.

dün çok düşündüm bu kitabı ve yazarını çünkü lise yıllarımda bir solukta birgünde okuyup bitirmiştim
dilerim o kıza çok da bnzemez sonu hayalkırıklığıydı

saol cnm iyiki yazdın

AzRASILAM
15-01-2011, 07:51
yeşik kiraz şahıs kadrosu

Kiraz: romanın baş kahramanı fakir bir ailenin tek kızıdır.yüksektahsilli iyi eğitim görmüş aynı zaman da akıllıdır.
yaşadıkları onu olgunlanlaştırmıştır. zamanla hayatı daha iyi anlamış ve yorumlamıştır.
habibe kadın : kirazın annesidir köyden kente göçettiklerinde halaa köy yaşantısını unutamamıştır.Giyinişi konuşması ve yaşam tarzını değiştirememiş gelenekselci bir kadındır

kitabın özeti
kiraz, ailesinin sürdüğü yaşam biçimini beğenmeyen gözü yükseklerde birgenç kızdır.sürdüğü sefil hayat onu yalanlara sürükler.
kiraz ve ailesi köyden kente diğer akrabaları gibi çalışıp bir gecekondu sahibi olmak için gelirler ve kirazın babası bir apartmanda kapıcı olarak çalışmaya başlar.apartmanın giriş katında oturmaya başlarlar.kiraz yaşadığı yaşam şeklini beğenmemektedir.annesinin ve babasının giydiği eski püskü şeylerden utanmaktadır.okula başladığında ise öğretmenine ve arkadaşlarına babasının bir kapıcı olduğunu ve bir apartmanda yaşadıklarını söylemez.türlü yalanlar uydurur.küçük yaşında yaz tatillerinde kuaförde çalışmaya başlar.kazandığı parayı annesi alarak alacakları ev için kenara koyar.kiraz bir zaman sonra büyür.onun büyüdüğünü fark eden anne ve babası ona baskı yapmaya başlarlar.kiraz bu durumdan hiç hoşnut olmaz.bu arada okulda müge adında yeni bir kızla tanışmış ve kısa zamanda yakın arkadaş olmuşlardır.mügenin ailesi zengindir ancak müge ile pek ilgilenemezler.bu yüzden müge serbest bir kızdır.kirazın daha hiç erkek arkadaşı olmamışken onun bir sürü erkek arkadaşı olmuştur.
birgün müge ile birlikte bir otelin havuzuna giderler orda mustafa ve özgür adında iki kişiyle tanışırlar kiraz onlara karşı gayet mesafelidir ancak bir süre sonra özgüre aşık olmaya başlar onunla çok güzel bir beraberlikleri olur ancak sonra özgür onun ailesi ve kendi hakkında söylediği yalanları anlar ve kendisi bir başkasıyla aldattığını düşünür her zaman yeşil kirazım dediği kiraza çürük kiraz sen bir çürük kirazsın! der.bu sözler kirazın çok ağırına gider ve ayrılırlar.
kiraz bir sene özgürle hiç karşılaşmamıştır ancak bir gün karşılaşır ve özgür onu arabasına binmeye ikna eder daha sonra ona bir "birliktelik" teklif eder ve kirazda onunla ancak böyle ödeşebileceğini düşünüp kabul eder.
daha sonra kiraz hamile kalır ama hiç bir zaman özgürün bundan haberi olmaz çünkü kiraz bebeği aldırır.(ikinci kitabı da var yani devam ediyo)

birebir olmasa da çok bnzerlik var

AskInihan
15-01-2011, 08:07
Aaa ben de Yeşil Kiraz'a benzetmiştim. Konusu direk onu getirdi aklıma.
Dizinin hikayesi bilindik ama çok da fena değildi...

Meg
15-01-2011, 09:08
http://www.yukleresim.com/images/43557386670426324817.jpg (http://www.yukleresim.com/)

Gülsüm Ana

Yönetmen : Memduh Ün
Senaryo : Tanju Gürsu, Safa Önal
Görüntü Yönetmeni : Çetin Tunca
Müzik : Cahit Berkay
Oyuncular : Fatma Girik, Özlem Onursal, Alev Sayın, Günay Girik, Hayati Hamzaoğlu, Reha Yurdakul, Bülent Bilgiç, Kadir Savun, Tanju Gürsu, Asuman Arsan, Hüseyin Kutman, Figen Han
Yapımevi (şirket) : Kuzey Film (Tanju Gürsu, Seyfettin Özkasap)
Konu : köyünden bir toprak anlaşmazlığı nedeniyle kocası öldürülen Gülsüm ana (Fatma Girik), üç çocuğuyla birlikte İstanbul'a göç eder. Bir apartmanda kapıcılık yapan. Çocukları büyür, serpilir. Gülsüm ana mutludur, ama büyük kentin yozluğu bu köylü aileyi kötü yazgısıyla başbaşa bırakacaktır. Bir terzihanede çalışan büyük kızı Zeliha (Özlem Onursal), zengin ve evli bir adamın metresi olur. Üstelik gebedir... Güzel Sanatlar Akademisi öğrencisi küçük kız Elif (Alev Sayın) heykeltraş olmayı düşlerken girdiği zengin çocuklarının çevresinde kendini yitirir. Seks partilerine kadar düşer. Ailenin en küçüğü Hasan (Günay Girik) ise, babasının intikamını almak için kararlıdır. Onbeş yıla hükümlü Hıdır (Hayati Hamzaoğlu), hapisten çıktığı gün, Hasan tarafından öldürülür.



bu filmi de andırıyo sanki:44:

AzRASILAM
15-01-2011, 09:12
bizlerin bildiği hikaye diye boşuna demiyoruz
neden bilindik diyoruz işte bu sebep
yıllarca işlendi bu konu,:3:
ama tabiisii şimdi ki bu döneme ait oyuncular ii kurgu güzel:31:

ama en çok yeşil kiraza bnziyor:23:

Meg
15-01-2011, 09:18
evek en bi çok yeşil kiraza benziyo:18:

NaF
15-01-2011, 10:53
Akşam izledim konu bilindik ama sıkılmadım :97:
Hatta bazı sahnelerde söylenen yalanlar yüzünden ben gerildim :44: bana noluyosa :1: :1:
Birde son sahnede bende böyle kalakaldım :53:
Bakalım haftaya neler olacak :82:

Azeri kizi
15-01-2011, 23:48
Eğitim fakültesi yazıyordu.

Egitim fakültesi.Hmmm o nasil bir üniversite sormasi ayip.Ne okunuyor orada?:78:

Meg
15-01-2011, 23:57
Egitim fakültesi.Hmmm o nasil bir üniversite sormasi ayip.Ne okunuyor orada?:78:

öğretmenlik:31:

Azeri kizi
16-01-2011, 12:07
öğretmenlik:31:

Heee dogru yaaa:77:

aşşkım
16-01-2011, 16:22
ben çok begendim.çok zor durum o olayları fakültede öyle yaşamak.maddi zorluk zordur para olmayınca tatlıdır.bir yandan üzüldüm izlerken ,bir yandandan bende iyiki okmuşum çalışıyorum diyorum.çalışmak okumak okuduktan sonra iş bulmak zor bu zamanda

julia__
16-01-2011, 16:28
yeşil kirazı çok severek okumuştum zaten çok sevdim ben diziyide :16:

ladygeorgia
16-01-2011, 16:35
güzel bir dizi ben beğendim doğrusu:16:

azul
17-01-2011, 07:47
Klasik bi senaryo ama güzel işlemişler hakkaten,

Yalnız kız sınavı kazanır kazanmaz uçtu resmen,hem yalanlarıyla hem de kıyafetleriyle,oha dedik yani,

Ama sıkıcı değil o kadar,en azından izleniliyo fatmagülün mıy mıylarından daha sıkıcı olamaz heralde...:27:

Gerçi izlemiyorum da fatmagülü,fragmanları denk gelince bile katlanamıyo insan...:19:

RABARBA
17-01-2011, 08:24
Çok az bi bölümünü izleyebildim okadarına bile dayanamadım açıkcası. Böyle yaşanmışlıklar tabiki var ama izlemek istemedim ben.

Asmera
17-01-2011, 10:29
şu bilgi üni. bi zmanlar hayalimde ki okuldu :) içi de güzelmiş hep dışını görüoduk :)

ben ferihanın yalan söylemesini anlamıorum yaa ne var ne güzel burslu kazanmışsın işte neden gururlanıcagın yerde utanıosun ne manyak kız ya..bakalım bu kızın mumu ne zmana kadar yanıcak..
bir de bu cansu denen arkadaşı ferihaya komple dolabını mı vermiş acaba ..

AzRASILAM
17-01-2011, 12:26
http://www.youtube.com/watch?v=H48-wTKaBT8

AzRASILAM
17-01-2011, 12:26
http://www.youtube.com/watch?v=G3utooyOG_4
uzun fragman

azul
17-01-2011, 12:29
Kızım hiç mi akıln yoktu,yalan söylersin de o kadar da uçulmaz yani de mi?al işte ağlarsın sonra da böyle,:27:

Bu dizi de tam bi dram olacak gibi...yaprak dökümü-3 olabilir...:27:

HeartLess
17-01-2011, 13:05
Kadro çok güzel,senaryo çok güzel,
dizi çok hoşuma gitti,birçok gence örnek olabilecek
bir dizi gibi geliyor bana.
Bölüm finali çok heyecanlıydı,merakla bekliyorum,
abisi görecek mi,görmeyecek mi !!!

Azeri kizi
17-01-2011, 16:35
Ben fragmanlardan hicbisey anlamadim.Baktim baktim bisey cikartamadim offfff

ladygeorgia
17-01-2011, 16:39
Ben fragmanlardan hicbisey anlamadim.Baktim baktim bisey cikartamadim offfff


aynen bende valla:26:

Meg
17-01-2011, 16:51
http://www.yukleresim.com/images/48690491404096090141.jpg (http://www.yukleresim.com/)

dishy_kartal
17-01-2011, 18:43
yeşik kiraz şahıs kadrosu

Kiraz: romanın baş kahramanı fakir bir ailenin tek kızıdır.yüksektahsilli iyi eğitim görmüş aynı zaman da akıllıdır.
yaşadıkları onu olgunlanlaştırmıştır. zamanla hayatı daha iyi anlamış ve yorumlamıştır.
habibe kadın : kirazın annesidir köyden kente göçettiklerinde halaa köy yaşantısını unutamamıştır.Giyinişi konuşması ve yaşam tarzını değiştirememiş gelenekselci bir kadındır

kitabın özeti
kiraz, ailesinin sürdüğü yaşam biçimini beğenmeyen gözü yükseklerde birgenç kızdır.sürdüğü sefil hayat onu yalanlara sürükler.
kiraz ve ailesi köyden kente diğer akrabaları gibi çalışıp bir gecekondu sahibi olmak için gelirler ve kirazın babası bir apartmanda kapıcı olarak çalışmaya başlar.apartmanın giriş katında oturmaya başlarlar.kiraz yaşadığı yaşam şeklini beğenmemektedir.annesinin ve babasının giydiği eski püskü şeylerden utanmaktadır.okula başladığında ise öğretmenine ve arkadaşlarına babasının bir kapıcı olduğunu ve bir apartmanda yaşadıklarını söylemez.türlü yalanlar uydurur.küçük yaşında yaz tatillerinde kuaförde çalışmaya başlar.kazandığı parayı annesi alarak alacakları ev için kenara koyar.kiraz bir zaman sonra büyür.onun büyüdüğünü fark eden anne ve babası ona baskı yapmaya başlarlar.kiraz bu durumdan hiç hoşnut olmaz.bu arada okulda müge adında yeni bir kızla tanışmış ve kısa zamanda yakın arkadaş olmuşlardır.mügenin ailesi zengindir ancak müge ile pek ilgilenemezler.bu yüzden müge serbest bir kızdır.kirazın daha hiç erkek arkadaşı olmamışken onun bir sürü erkek arkadaşı olmuştur.
birgün müge ile birlikte bir otelin havuzuna giderler orda mustafa ve özgür adında iki kişiyle tanışırlar kiraz onlara karşı gayet mesafelidir ancak bir süre sonra özgüre aşık olmaya başlar onunla çok güzel bir beraberlikleri olur ancak sonra özgür onun ailesi ve kendi hakkında söylediği yalanları anlar ve kendisi bir başkasıyla aldattığını düşünür her zaman yeşil kirazım dediği kiraza çürük kiraz sen bir çürük kirazsın! der.bu sözler kirazın çok ağırına gider ve ayrılırlar.
kiraz bir sene özgürle hiç karşılaşmamıştır ancak bir gün karşılaşır ve özgür onu arabasına binmeye ikna eder daha sonra ona bir "birliktelik" teklif eder ve kirazda onunla ancak böyle ödeşebileceğini düşünüp kabul eder.
daha sonra kiraz hamile kalır ama hiç bir zaman özgürün bundan haberi olmaz çünkü kiraz bebeği aldırır.(ikinci kitabı da var yani devam ediyo)

birebir olmasa da çok bnzerlik var

hikayeyi begendim, bu roman kime ait
ayrica dizi harika olmus bence...

Bögürtlennn
17-01-2011, 19:45
Türk filmi tadinda.cok sevdim ben.SIKILMADAN izledim.

AzRASILAM
17-01-2011, 20:14
hikayeyi begendim, bu roman kime ait
ayrica dizi harika olmus bence...

yazar:gülten dayıoğlu
kitabın adı : yeşil kiraz,yeşil kiraz 2

_masal_
17-01-2011, 22:48
Feriha babasını nasıl ikna edip de döncek acaba okula

julia__
18-01-2011, 07:21
başlasa da heman izlesek :52::52:

alici_bjk
18-01-2011, 07:56
yazar:gülten dayıoğlu
kitabın adı : yeşil kiraz,yeşil kiraz 2

Gülten Dayıoğlu dava açmış bugünkü gazatede gördüm.sanırım onun adı geçmiyo diyedir:36:

AzRASILAM
18-01-2011, 08:05
Gülten Dayıoğlu dava açmış bugünkü gazatede gördüm.sanırım onun adı geçmiyo diyedir:36:

birebir değil ki?
bnzer sonuçta
ama bayaa bnziyor o ayrı

Azeri kizi
18-01-2011, 10:57
Bakin sabah gazetesinde ne yaziyor.

ADINI ÖNCE BEN KOYDUM DAVASI

'Adını Feriha Koydum' isimli dizinin, 1970'li yıllarda kaleme aldığı 'Yeşil Kiraz' isimli romanıyla birebir örtüştüğünü ileri süren Gülten Dayıoğlu, Fatih Aksoy'un sahibi olduğu Med Yapım'a dava açtı

Adını Feriha Koydum" adlı dizi, yayınlanmaya başlamadan kriz yarattı... Çocuk ve gençlik edebiyatı yazarı Gülten Dayıoğlu, dizinin konusunun 1970'li yıllarda yazdığı "Yeşil Kiraz" adlı romanla aynı olduğunu öne sürerek, İstanbul Fikri ve Sinai Haklar Mahkemesi'nde dava açtı. Fatih Aksoy'un sahibi olduğu Med Yapım Televizyon Filmcilik A.Ş.'nin mali ve manevi haklarına tecavüz ettiğini ileri süren Dayıoğlu, ihtiyati tedbir kararı alınmasını istedi. Başrollerini Vahide Gördüm ile Hazal Kaya'nın paylaştığı dizi, yayınlanmadan durdurulma riskiyle karşı karşıya.

'FRAGMANLARI KALKSIN'
Yapı Kredi Yayınları'ndan çıkan, bugüne kadar yaklaşık 600 bin baskı yapan ve ders kitaplarına giren romanın alenileştiğinin belirtildiği dava dilekçesinde, "Dizinin kahramanları, yardımcı karakterler, konusu, olayın geçtiği yerler Yeşil Kiraz ile aynıdır. Yazar, senariste veya televizyon şirketine bu eserin işleme hakkını vermemiştir. Dizinin bölümleri ve fragmanlarının televizyon kanallarında ve internet sitelerinde yayınının önlenmesi için ihtiyati tedbire ve tecavüzün men'ine karar verilmesini arz ederiz" denildi.

'DERDİMİZ PARA DEĞİL'
Yazarın avukat oğlu Murat Dayıoğlu, annesinin maddi bir beklenti içinde olmadığını belirterek, "Derdimiz para değil. Bu yüzden tazminat davası açmadık. Annem fragmanları görünce çok şaşırdı ve üzüldü. Tek isteği, isminin ve kitabın namının korunması. Dava açmadan önce şirket yetkililerine ulaşmaya çalıştık ancak bize dönen olmadı" diye konuştu. Tedbir alınmadığı takdirde telafisi imkansız zararlar doğacağını savunan Dayıoğlu, "Gülten Dayıoğlu'nun da tabiriyle 'romanın ciğerini söküp' kendilerine göre yorumlayıp senaryolaştırmışlar. Kiraz kızı kötü yola düşürmüşler. Oysa annem, kitaplarında hep çocuk ve gençlere yarınlara yönelik umut aşılar ve onları ahlaklı, erdemli bir yaşama özendirir." diye konuştu. Dizinin ilk bölümünün 13 Ocak'ta yayınlanması bekleniyor.

cayvekahve
19-01-2011, 00:04
cok kolpa bir diizi bence
hala böyle insanlar varmı ?
bende özelde okuyorum haa varmı bi iki tane sadece kıyafetnden şusundan busundan bahseden var ama onlardada beyin yok bahstcekleri birşey kalmıyor geriye(dalga gecmıyorum gercekten):47:
bide verilen msj cok yanlış geldi kızın üniye giderse bak böyle olur gibi :20:
oyunculukta cok kötuydu diyaloglar felaketti cok yapmacık degilmydi szcede kızlar?zengin cocuk şaşırıyor aaa bay bay demedi diyor arkadaşlarına bu ne yaw:60:

Meg
19-01-2011, 00:41
bende apartman görevlisi olarak çalışan insanların rencide edildiğini düşünür oldum ilk izlediğim andan itibaren ne yalan söyleyeyim..
keşke daha az güncel olan bir meslek seçilseymiş dizide..

Gloxinia
19-01-2011, 00:49
bende apartman görevlisi olarak çalışan insanların rencide edildiğini düşünür oldum ilk izlediğim andan itibaren ne yalan söyleyeyim..
keşke daha az güncel olan bir meslek seçilseymiş dizide..


evet biraz benim de dikkatimi çekti...ayrıca kadın sürekli temizliğe gidiyo,oğulları da çalışıyo,durumları o kadar da kötü olmamalıydı bence...
diziyi beğendim mi derseniz,hoşuma gitti valla,hiç sıkılmadım :97:

gulshenidil
19-01-2011, 10:14
eski türk filmi havasında
bir tutam yalan,biraz özeniş
hikaye çok yabancı değil
ayrıca bir arkadaşa katılıyorum
durumları o kadar kötü olmamalı
yemekteyiz programına bir apartman görevlisi katılmıştı
evi gayet güzeldi
kaldı ki etilerde evlere temizliğe gittiği düşünülürse bu ablanın
hepimiz biliyoruz 80-100 arası olduğunu gündeliğin
haftada 3 gün gitse
300 den 1200 eder ki
2 kişinin asgari ücretine denk geliyor
erkek çocuğuda çalışıyor
biraz daha iyi olabilirdi evin durumu

masumum
19-01-2011, 12:05
Ben Yeşil Kiraz 2 yi okumuştum çok istememe rağmen ilkini okuyamamıştım yıllar önce yanlış hatırlamıyorsam Kiraz yurtdışında özel öğrencilerin girebildiği bir okula gidip orada okuduğunu yani iyi bir geleceği olduğunu hatırlıyorum ama bir kürtaj olayları falan oluyordu galiba dizide nasıl olur bilemiyorum.

rehnuma14
19-01-2011, 12:34
Gülten Dayıoğlu'nun Yeşil Kiraz kitabına çok benziyor.

bana da öyle geldi.Allah vere de sonu ona benzemese :))

_eftelya_
19-01-2011, 12:41
bende apartman görevlisi olarak çalışan insanların rencide edildiğini düşünür oldum ilk izlediğim andan itibaren ne yalan söyleyeyim..
keşke daha az güncel olan bir meslek seçilseymiş dizide..


Bende kapıcıları olan bir apartmanda oturup,bu diziyi izleyenlerin tepkilerini merak ediyorum.Acaba düşünüyorlar mı,evlerinin durumu nedir,şekli şemali nedir diye hiç bilmedikleri,merak etmedikleri insanlar hakkında bu diziyle birlikte bir değişim olabilir mi...

Kapıcılık sıfatıyla yaşamayan bilemez durumlarını tabii...

ell82
19-01-2011, 19:30
artık o işin adı kapıcılık değil blok görevlisiymiş,yemekteyizdeki yarışmacının tanıtımında yazıyordu....

Metaphora
19-01-2011, 20:40
evet yeşil kiraza benziyo bencede.yeşil kiraz ağlatıcak bi kitaptı,ona benzer olursa güzel olur ama türk filmi senaryosu gibiyse olmaz..

__fstk
19-01-2011, 21:18
ben begendim diziyi :31:
valla fatmagül cidden baydi artik:47: ama bihterin hatrina midir nedir hala izlemekteydim :27:
madem ferihada ayni günde bende ferihayi izlerim :63: zaten heyecanli yerinde bitti :41:

samanyolu
19-01-2011, 21:20
Fatmagül perşembe günü,Adını Feriha koydum ise Cuma günü zaten saatler ve günler farklı...:34:

_eftelya_
19-01-2011, 21:40
artık o işin adı kapıcılık değil blok görevlisiymiş,yemekteyizdeki yarışmacının tanıtımında yazıyordu....


Evet ama anlamayanlar da var.
Öğretmenler tanışma maksatlı soruyor ya "Annenizin mesleği","Babanızın mesleği" diye.O zaman "Apartman görevlisi" demiştim,anlamamıştı."Yönetici mi?" diye sormuştu.Hey Allahım,zaten zor söylemiştim onuda :))

UfuruktenPrenses
19-01-2011, 21:53
Evet ama anlamayanlar da var.
Öğretmenler tanışma maksatlı soruyor ya "Annenizin mesleği","Babanızın mesleği" diye.O zaman "Apartman görevlisi" demiştim,anlamamıştı."Yönetici mi?" diye sormuştu.Hey Allahım,zaten zor söylemiştim onuda :))

Ne garip önceden apartman görevlisi olmak hmm can sıkıcı birşeydi.
bence baya ilerledik toplum olarak şu anda bu kadar sıkılarak söylemiyor bence çocuklar.
halbuki meslek.. diğer meslekler gibi..ne bileyim satış temsilcisinden bir aşçıdan polisten ne farkı var.
apartman görevlisi işte apartman işlerine bakıyorlar.

_eftelya_
19-01-2011, 22:05
Ne garip önceden apartman görevlisi olmak hmm can sıkıcı birşeydi.
bence baya ilerledik toplum olarak şu anda bu kadar sıkılarak söylemiyor bence çocuklar.
halbuki meslek.. diğer meslekler gibi..ne bileyim satış temsilcisinden bir aşçıdan polisten ne farkı var.
apartman görevlisi işte apartman işlerine bakıyorlar.

Ben kendi çocukluğumu bilirim,çok sıkıntılı dönemlerdi okulun ilk günleri,ilk tanışılan öğretmenler,arkadaşlar.O zamanlardan kalan birçok bastırılmış duygular var hala içimde...

Ama evet,şu an artık çocuklar rahat...

UfuruktenPrenses
19-01-2011, 22:33
Ben kendi çocukluğumu bilirim,çok sıkıntılı dönemlerdi okulun ilk günleri,ilk tanışılan öğretmenler,arkadaşlar.O zamanlardan kalan birçok bastırılmış duygular var hala içimde...

Ama evet,şu an artık çocuklar rahat...


Çok ufaktım o zaman dışarda oynama imkanı vardı büyük şehirlerde bile.
büyük bir apartmanda oturuyorduk alt katında da market vardı.
apartman görevlisinin çocuğu da vardı hep birlikte dışarda oynuyorduk.
sonra biri onu itip kakmaya başladı git bana marketten şunu al bunu al dedi çocuğa.. babası alıyorlar ya apartmanın ihtiyaçlarını
diğerleri de gülmeye başladılar şok oldum kaldım öyle market sahibi o çocuğa hakaret eden çocuğu dövdü.
sınıf farklılıklarını biz yaratıyoruz çocuklarımıza öğretiyoruz ve sonuç da böyle oluyor.
sizi anlayamam ama eminim kalıcı sıkıntılarınız vardır bu konuyla ilgili.

şimdi bir cafeye gidiyoruz bize hizmet eden adamı yolda gördüğümüzde git bana kahve yap diyebilir miyiz..?
aynı şey işte herkesin bir işi var,ama insanlar etiketlemeye bayılırlar insanları.

_eftelya_
19-01-2011, 22:43
Çok ufaktım o zaman dışarda oynama imkanı vardı büyük şehirlerde bile.
büyük bir apartmanda oturuyorduk alt katında da market vardı.
apartman görevlisinin çocuğu da vardı hep birlikte dışarda oynuyorduk.
sonra biri onu itip kakmaya başladı git bana marketten şunu al bunu al dedi çocuğa.. babası alıyorlar ya apartmanın ihtiyaçlarını
diğerleri de gülmeye başladılar şok oldum kaldım öyle market sahibi o çocuğa hakaret eden çocuğu dövdü.
sınıf farklılıklarını biz yaratıyoruz çocuklarımıza öğretiyoruz ve sonuç da böyle oluyor.
sizi anlayamam ama eminim kalıcı sıkıntılarınız vardır bu konuyla ilgili.

şimdi bir cafeye gidiyoruz bize hizmet eden adamı yolda gördüğümüzde git bana kahve yap diyebilir miyiz..?
aynı şey işte herkesin bir işi var,ama insanlar etiketlemeye bayılırlar insanları.

Evet,maalesef ki o sınıf farklılığının farkına daha o yaşta varılmaya başlanıyor.Yapacak birşey yok,aynı yaş grubunda ki çocuklar illa ki beraber oynayacak.Ancak onlar küçükte olsa,bizlerden 1 adım önde,birkaç sınıf yukarda olduğu sürekli hissettirilirdi...

Bende bir roman yazıp,bunu senaristlere mi sunsam acaba :))
Ama Feriha önce davrandı,daha tutmaz :)))

Dranas
20-01-2011, 09:50
Dizinin ilk bölümünü internetten izledim. Klasik Türk filmi olmuş ama benim hoşuma gitti
özellikle anne ile babanın rollerini çok beğendim

Dranas
21-01-2011, 07:32
Emir'in arabasını kullanan Feriha'nın abisi kaza yapıyor fargmandan anladığım kadarıyla...
arabada porshe marka :52:

dishy_kartal
21-01-2011, 09:26
2. Bölüm
Mehmet'in varlığı ile zor duruma düşen Feriha, evde ise ortaya çıkan yalanı yüzünden babasının daha önce hiç görmediği bir yüzünü görür. Bir yanda Mehmet ve Emir diğer yanda aile baskısıyla iyice bunalan Feriha, Cansu ve Sanem'e de rezil olmanın utancını yaşarken annesine patlar. Bu patlamaya şahit olan Rıza'nın verdiği karar, anne kız için sarsıcı olacaktır.


Kapıcı dairesindeki huzursuzluk tırmanırken Mehmet, Emir'in arabasına odaklanmıştır. Arabayı Mehmet'e bırakıp bir anda ortadan kaybolan Emir'in okuldaki yokluğu ise Hande'yi huzursuz etmektedir. Emir'in nerede olduğunu bilen tek kişi ise Koray'dır.


Zehra, kızını içine düştüğü zor durumdan kurtarmanın yollarını ararken Feriha ise büyük bir umutsuzluk içinde annesine sığınmıştır. Ancak değerlerini kaybetmekten korkan Rıza'yı, aldığı büyük karardan döndürmek hiç de kolay değildir. Üst katta ise Sanem'in verdiği bir karar, annesizliğin acısını yaşayan Cansu için büyük bir yol ayrımı olur. Cansu'nun sürüklendiği dönülmez yol, tüm dengeleri alt üst edecektir.


Öte yandan Feriha ve Emir, en beklenmedik yerde biraraya gelirken, ikisi de farkında olmadan birbirlerinin dünyalarına yakınlaşır. Ne var ki, ilk kalp çarpıntılarına gebe olacak bu karşılaşmanın iki gizli tanığı vardır.


Feriha'nın varlığı Emir, Hande ve Koray'ın sağlam dostlukları için adım adım bir sınav haline gelir. Zehra'nın dikkatli gözleri ise kızının sırlarının üzerinde gezinirken, Zehra bir yandan da Rıza'yı kararından döndürmek için küçük adımlar atmaya başlar. Ne var ki, bir an için kendi heveslerine yenilen Mehmet'in yaptığı büyük hata, tüm ailesini geri dönüşü olmayan bir karanlığın içine çekecektir. Zehra ve ailesini kara günler beklemektedir.

alici_bjk
21-01-2011, 13:51
2. Bölüm
Mehmet'in varlığı ile zor duruma düşen Feriha, evde ise ortaya çıkan yalanı yüzünden babasının daha önce hiç görmediği bir yüzünü görür. Bir yanda Mehmet ve Emir diğer yanda aile baskısıyla iyice bunalan Feriha, Cansu ve Sanem'e de rezil olmanın utancını yaşarken annesine patlar. Bu patlamaya şahit olan Rıza'nın verdiği karar, anne kız için sarsıcı olacaktır.


Kapıcı dairesindeki huzursuzluk tırmanırken Mehmet, Emir'in arabasına odaklanmıştır. Arabayı Mehmet'e bırakıp bir anda ortadan kaybolan Emir'in okuldaki yokluğu ise Hande'yi huzursuz etmektedir. Emir'in nerede olduğunu bilen tek kişi ise Koray'dır.


Zehra, kızını içine düştüğü zor durumdan kurtarmanın yollarını ararken Feriha ise büyük bir umutsuzluk içinde annesine sığınmıştır. Ancak değerlerini kaybetmekten korkan Rıza'yı, aldığı büyük karardan döndürmek hiç de kolay değildir. Üst katta ise Sanem'in verdiği bir karar, annesizliğin acısını yaşayan Cansu için büyük bir yol ayrımı olur. Cansu'nun sürüklendiği dönülmez yol, tüm dengeleri alt üst edecektir.


Öte yandan Feriha ve Emir, en beklenmedik yerde biraraya gelirken, ikisi de farkında olmadan birbirlerinin dünyalarına yakınlaşır. Ne var ki, ilk kalp çarpıntılarına gebe olacak bu karşılaşmanın iki gizli tanığı vardır.


Feriha'nın varlığı Emir, Hande ve Koray'ın sağlam dostlukları için adım adım bir sınav haline gelir. Zehra'nın dikkatli gözleri ise kızının sırlarının üzerinde gezinirken, Zehra bir yandan da Rıza'yı kararından döndürmek için küçük adımlar atmaya başlar. Ne var ki, bir an için kendi heveslerine yenilen Mehmet'in yaptığı büyük hata, tüm ailesini geri dönüşü olmayan bir karanlığın içine çekecektir. Zehra ve ailesini kara günler beklemektedir.

teşekkürler dishy kartalım enbüyük beşiktaşş:1:
pek bi heyecanlıymış ama bu akşam izleyemicem ben meraktanda çatlıyom ne olccak diye:36:
güzel bi bölüm bekliyo bizleri:21: ama nedense diziniin uzun soluklu olcanı düşünmüyorum.karşısına biraz daha iyi bi yapım çıkarsa bitebilir diye düşünüyorum:45:

uyygaar
21-01-2011, 16:07
ben diziyi klasik buldum ama bir kaç bölümde hersey degisebilir akşam bakıcam neler olacak

Meg
21-01-2011, 17:04
hee bende merakla bekliyorum başlamasını :61:

dishy_kartal
21-01-2011, 17:10
teşekkürler dishy kartalım enbüyük beşiktaşş:1:
pek bi heyecanlıymış ama bu akşam izleyemicem ben meraktanda çatlıyom ne olccak diye:36:
güzel bi bölüm bekliyo bizleri:21: ama nedense diziniin uzun soluklu olcanı düşünmüyorum.karşısına biraz daha iyi bi yapım çıkarsa bitebilir diye düşünüyorum:45:

canim benim aynen ;)
bende senin gibi düsünüyorum show tv hangi diziye hakkettigi degeri verdi simdiye kadar ki bu diziyede versin... doktorlar dizisini bile nasil harcamisti zamaninda, simdi tekrar parça parça topladiklari oyunculariyla bile eski güzel dönemine dönemediler, kurtlar vadisi gibi ezel gibi büyük ses getiren diziler simdi baska kanallarda, ya bu dizide bir kaç ay sonra transfer olur yada apar topar biter... umalimda öyle olmasin :81:

Azeri kizi
21-01-2011, 19:26
Saclarin gül kokuyor-Zehra $u sirtima merhem sürsene:60::60:

Cok güldüm yaaa.Kadin $okladi

ilksah
21-01-2011, 19:35
ne kadrda çok klasik bir konu yaa herrrr dizide aynı konu işleniyor artık her dizide bir fakir ve zenginliğe özenen kız vardır
bu kapıcılık ne ki
istanbulda bu tür zengin apartmanlarındaki görevliler
apartman sakinlerinin karşısına çıkamıyorlar
çok iyi biliyorum
arkadşların yani pek arkadş olarak sarmayan tipler var hayatımzda
mecbur kalmadıkça görüşmüorum
gelin gelin bize die tutturdular
hiç te sevmiorum istanbul sosyetesni
gittik siteye bulundukları apartmanın arka girişi var
en ucra köşesindede
aynı apartman kapısından bile girip çıkamıyorlar
görünmemek içn 40 takla atıyorlar
sadece temizlik zamanlarnda gidip temizliolar
çok üzülmüştüm o zaman
birdaha da gitmedim
çok kıymetli altından evlerine

adiyeff
21-01-2011, 21:52
dizi güzel aslında da sıkan tarafları var.veliaht lafından gına geldi.bi de emirin arkadaşı olan kızın davranışları konuşmaları falan da çok abartılı ve itici.bazı durumlar abartılı işleniyor bence

MLKMLK
21-01-2011, 21:54
Her dizide olduğu gibi ilerleyen bölümlerde mekanda fotoğrafları çekilir gazeteye çıkarlar emirleeeee ferihaa babasıda görürr:64::D

MLKMLK
21-01-2011, 21:56
Saclarin gül kokuyor-Zehra $u sirtima merhem sürsene:60::60:

Cok güldüm yaaa.Kadin $okladi

İki iltifat etti masaj istediiiiiii:66::66::66::66::66::66::66::66::66::6 6::66::66::66::66:

nilim
21-01-2011, 21:56
istanbulu ben buyuk bilirdim meger kucukmus heryerde karsilasiyor bunlar ya

dishy_kartal
21-01-2011, 23:18
istanbulu ben buyuk bilirdim meger kucukmus heryerde karsilasiyor bunlar ya

e cnm bu bir dizi biri anyada digeri konyada olmayacak ya ?? :D
ayrica ayni üni'de okuyorlar ve kiz zengin bi semtte oturuyor, çocukta zaten zengin olduguna göre zenginlerin oturduklari semtlerde belli, takildiklari yerlerde... onlar karsilasmayacaklarda bizler mi karsilacagiz :D :D :D

ukalady
21-01-2011, 23:26
dün çok düşündüm bu kitabı ve yazarını çünkü lise yıllarımda bir solukta birgünde okuyup bitirmiştim
dilerim o kıza çok da bnzemez sonu hayalkırıklığıydı

saol cnm iyiki yazdın

ben de aynı şeyi düşünüyorum.

ilksah
21-01-2011, 23:49
dün çok düşündüm bu kitabı ve yazarını çünkü lise yıllarımda bir solukta birgünde okuyup bitirmiştim
dilerim o kıza çok da bnzemez sonu hayalkırıklığıydı

.

ayyyyhhh yoksa nihalde mi bihter gibi tecavüze uğrayacak :( :( :( :(

Meg
21-01-2011, 23:56
Emir'len karşılaşıp durmaları Allahın bir emri sanırsam galbam :27:
ne çookk tesadüf bu ama yaa :82:

qDERYA
22-01-2011, 00:02
adını feriha koydum afişini benjamin buttondan çaldım

uyygaar
22-01-2011, 15:48
dünki bölüm çok sıkıcıydı

ladygeorgia
22-01-2011, 16:04
dün ki bölüm gerçektende çok sıkıcıydı başını azıcık izledim daha snrasını izlemek içimden gelmedi:37:

Meg
22-01-2011, 16:12
http://www.yukleresim.com/images/05497686227747362519.jpg (http://www.yukleresim.com/)

deniz ve mehtap
22-01-2011, 18:21
ilk defa dün biraz baktım bu diziye. evet konusu klasik küçük emrahın filmleri vardı böyle ..nlar geldi aklıma.ama rda eroinle tanışmalar falan da vardı.
bu dizide anne ve baba çk iyi rol yapıyor .
anlatılmak istenen de çok güzel. kız aslında özendiklerinin sahip olamadığı şeye sahip..gerçek bi aileye. çünkü emirin babası , cansunun üvey annesi ve kızı intihar ettiği halde gelemeyen babası örneklerinden yola çıkarsak acaba aile açısından şanslı olduğunun farkına ne zaman varacak.
bir de anne rolündeki kadın daha öncede annem dizisinde böyle bi karakterde değilmiydi. ordaki kızına da telf almıştı da kız beğenmemişti. okula götürmeye utanmıştı.

_masal_
22-01-2011, 22:41
Dün akşam evde değildim izleyemedim.

Neler oldu??

Meg
22-01-2011, 22:56
Dün akşam evde değildim izleyemedim.

Neler oldu??

masalımm:16:

şimdiii,

ferihanın arkadaşı hapı yuttu,intihara kalkıştı fekat ölmedi.. onunla birlikte hastanede refakatçi olarak kalan feriha,ne tesadüftür ki,aynı hastanede kaza geçiren kardeşinin yanında refakat eden emirle karşılaşır..
bu arada,

o pahalı cep telini apt komşusu (hane intihar eden) kızın vermediğini anlayan baba,şırrakkkks diye 2 tokat atar ferihagile..:27:ve okula gitmeyeceksin artık der..
soraaa,

emir porşesini tamirciye bırakır gider arayıp sormaz(hane kardeşinin yanında hastanede ya o bakımdan),tamirci de arabayla tur atarken,kaza yapar ve araba hurdaya döner..(ki o tamirci ferihagilin abisi)
babasıynan feriha karakola giderler, aaaaa bi bakarlar emir de babasıynan biraber orda..

vs vs

sanırım dıend burda..

_masal_
22-01-2011, 23:12
masalımm:16:

şimdiii,

ferihanın arkadaşı hapı yuttu,intihara kalkıştı fekat ölmedi.. onunla birlikte hastanede refakatçi olarak kalan feriha,ne tesadüftür ki,aynı hastanede kaza geçiren kardeşinin yanında refakat eden emirle karşılaşır..
bu arada,

o pahalı cep telini apt komşusu (hane intihar eden) kızın vermediğini anlayan baba,şırrakkkks diye 2 tokat atar ferihagile..:27:ve okula gitmeyeceksin artık der..
soraaa,

emir porşesini tamirciye bırakır gider arayıp sormaz(hane kardeşinin yanında hastanede ya o bakımdan),tamirci de arabayla tur atarken,kaza yapar ve araba hurdaya döner..(ki o tamirci ferihagilin abisi)
babasıynan feriha karakola giderler, aaaaa bi bakarlar emir de babasıynan biraber orda..

vs vs

sanırım dıend burda..


Annesi yine bi yol bulur gönderir okula da. O karakoldan nasıl çıkcaklar bakalım

E peki abisiyle karşılaşınca ne oldu?

Gördü mü abisi bunu?

Meg
22-01-2011, 23:14
Annesi yine bi yol bulur gönderir okula da. O karakoldan nasıl çıkcaklar bakalım

E peki abisiyle karşılaşınca ne oldu?

Gördü mü abisi bunu?

görmedi..
abisi kaportayı açmaya yöneldi ilk olarak,ferihada 'ben yürüyerekten gitcem eve' dedi emire..
fıydı hemencik..

_masal_
22-01-2011, 23:25
görmedi..
abisi kaportayı açmaya yöneldi ilk olarak,ferihada 'ben yürüyerekten gitcem eve' dedi emire..
fıydı hemencik..

Hadi ya. Daha ortaya çıkmaz herhalde zaten.

Feriha hemencik bulur bir yalan :52::52:

Meg
22-01-2011, 23:44
Hadi ya. Daha ortaya çıkmaz herhalde zaten.

Feriha hemencik bulur bir yalan :52::52:

o kızın sonu hayır deil bence..

_masal_
23-01-2011, 00:28
o kızın sonu hayır deil bence..

Öyle deme megim usta yalancı o :27::52::52:

misspinky
24-01-2011, 18:43
Gülten Dayıoğlu'nun Yeşil Kiraz kitabına çok benziyor.

aynen ben de izleyince aynı şeyi söyledim, hangi bölümü kazanmış çk merak ediyorum tam izlemedim ... istanbulda bütün bölümlerin puanı yüksek ki

tuz_karabiber
25-01-2011, 14:58
ben beğendim diziyi hoşuma gitti:81:

strawberrylips
25-01-2011, 22:12
fena değil ama çokta heyecanlı diyemem klasik bi seneryo umarım uzun ömürlü olur

julia__
26-01-2011, 07:39
bende beğendim klasik konuları severim zaten ilerki bölümlerde daha da heyecanlanır bence :52::52:

Kumralimm
26-01-2011, 09:38
aynen ben de izleyince aynı şeyi söyledim, hangi bölümü kazanmış çk merak ediyorum tam izlemedim ... istanbulda bütün bölümlerin puanı yüksek kilı

iktisatlı birşey yazıyordu bilgisayardan sonuca bakarken

meltem44
27-01-2011, 15:49
Bence kadın kocasına (isimlerini hatırlayamadım)fazla sert davranıyor, adamı eziyor gibi geldi. Geçen bölümde adam yağmurda ıslanmış gelmiş. 'hadi hadi git üstünü değiştir' demesi,fragmanda da gördüğüm kadarıyla gereksiz yere çok kızıyor,abartıyor. Toprakları satmasını istemiyorsa bunu güzel bir dille söyleyebilir. Kocasına 'sen kim oluyorsunda bana sormadan toprakları satıyorsun' diyeceğine neden bana sormadın diyebilir. Çocuklarının kanı karışabilir ama adamda sonuçta öbür çocuğunun borcu için satmak istiyor, onun da başka çaresi yok:63:

_masal_
27-01-2011, 23:18
Bence kadın kocasına (isimlerini hatırlayamadım)fazla sert davranıyor, adamı eziyor gibi geldi. Geçen bölümde adam yağmurda ıslanmış gelmiş. 'hadi hadi git üstünü değiştir' demesi,fragmanda da gördüğüm kadarıyla gereksiz yere çok kızıyor,abartıyor. Toprakları satmasını istemiyorsa bunu güzel bir dille söyleyebilir. Kocasına 'sen kim oluyorsunda bana sormadan toprakları satıyorsun' diyeceğine neden bana sormadın diyebilir. Çocuklarının kanı karışabilir ama adamda sonuçta öbür çocuğunun borcu için satmak istiyor, onun da başka çaresi yok:63:

Dizi daha çok yeni, onu bilemeyiz ama .

Belki de kocası yüzünden öldü o çocukları.

Belki başka birşey var.

_Zebos_
28-01-2011, 09:46
vahide gördüm hep aynı rollerde:37:

nilmısra
28-01-2011, 18:04
dizi şimdilik fena değil.. klasik eski Türk filmleri gibi
çok entrikalı filmlerden de usandım bu diziyi izlemeye karar verdim.

bahar27
28-01-2011, 18:07
Bende begendim diziyi güzel bence.dizinin bazı sahnelerinde çalan müzikte hoşuma gitti...

Meg
28-01-2011, 18:54
yalancı Ferihagil başladıııı :78:

starlicya35
28-01-2011, 19:02
uzun bir süredir cuma akşamlarını çizgi sinema gecesiolarak geçiriyorduk. 4,5 yaşındaki oğlum için.
ama cuma gününe karar verdiğimiz zamanlar cuma akşmaları takip ettiğimiz bir dizi yoktu.

şimdi feriha var ve ben izleyemiyorum :2:
oğluş çizgi film izliyo. film kısa sürse bari :84:

_masal_
28-01-2011, 22:09
Bi inci muhabbeti de aldı yürüdü.

Bence ilerleyen bölümlerde o inci set çalıncak.

Feriha'nın kardeşi de o kıza aşık belli.

Ya bi de sonunda telefona bakmam gerekti izleyemedim.

O Emir'in arkadaşının yatağındaki Feriha'nın arkadaşı olan kız mıydı?

Bi de sonu nasıl bitti?

Yanlız senaryo o kadar bilindik ki ilerleyen sahneleri tahmin edebiliyorum.

julia__
29-01-2011, 07:22
güzl güzel çok güzel severek izliorum süper bence :16:

Metaphora
29-01-2011, 12:51
Bi inci muhabbeti de aldı yürüdü.

Bence ilerleyen bölümlerde o inci set çalıncak.

Feriha'nın kardeşi de o kıza aşık belli.

Ya bi de sonunda telefona bakmam gerekti izleyemedim.

O Emir'in arkadaşının yatağındaki Feriha'nın arkadaşı olan kız mıydı?

Bi de sonu nasıl bitti?

Yanlız senaryo o kadar bilindik ki ilerleyen sahneleri tahmin edebiliyorum.

evet o kızdı canım.

bencede çok klasik senaryo.dahası bu dönemde artık pek sallanmıyo zenginlik fakirlik konusu.

aynı okulda benimde arkadaşım var.hani kapıcı dairesini falan bırak kız bildiğin köyde yaşıyo ailesi fakir,yurtta kalıyo,ama çok samimiyiz her kesimden arkadaşı var,artık kültüre bakıyolar maddi durum o kadar da önemli diil biz gençler için.en azından aklı başında olanlar için.

diyaloglar da zayıf.emiri seven kız koraya kızıyo neden beni hastaneye göndermediğin belli oldu sana güvenmiştim falan...çok çocuksu..

_masal_
29-01-2011, 22:30
evet o kızdı canım.

bencede çok klasik senaryo.dahası bu dönemde artık pek sallanmıyo zenginlik fakirlik konusu.

aynı okulda benimde arkadaşım var.hani kapıcı dairesini falan bırak kız bildiğin köyde yaşıyo ailesi fakir,yurtta kalıyo,ama çok samimiyiz her kesimden arkadaşı var,artık kültüre bakıyolar maddi durum o kadar da önemli diil biz gençler için.en azından aklı başında olanlar için.

diyaloglar da zayıf.emiri seven kız koraya kızıyo neden beni hastaneye göndermediğin belli oldu sana güvenmiştim falan...çok çocuksu..


Yani zaten başından beri biliyorduk senaryo bilindik ama bu bölüm ben ciddi ciddi repliklere varana kadar tahmin ettim. Biraz da senaryoya, sinemaya ilgili olduğumdan kaynaklanıyor ama yine de replikler basit geliyor bana.

Oyunculuklar çok güzel ama zaten o yüzden izliyorum. He sıkılırsam bırakırım o ayrı da şimdilik gidiyor yani.

Ama mesela Feriha'nın evden çıkıp üstünü değiştirdiğini öğrendik artık tekrar tekrar göstererek sıkmaya başladılar. Sürekli aynı yere vurgu oldu mu sıkıntı başlıyor.

isteben
30-01-2011, 19:19
dizi guzel, Hazal Kaya'ninda guzelligini uzerine basa basa gostermek istiyorlar belli. ama bazi seyler cok sacma, mesela o emirin yaninda gezdirdigi sarisin kiz, bir insan bukadarmi gicik konusur, sanirim o kavak yellerindede oynuyordu..arkadaslarida okadar cok karismasina nasil izin veriyorlar, emirde nasil bir karakter hala dogru durust oturtamadilar. ha birde ferihanin ikiz kardeside o zengin kiza asik olursa bilemiyorum yani :s dizi iyice sacmalar

Dyqu07
30-01-2011, 19:20
dizi guzel, Hazal Kaya'ninda guzelligini uzerine basa basa gostermek istiyorlar belli. ama bazi seyler cok sacma, mesela o emirin yaninda gezdirdigi sarisin kiz, bir insan bukadarmi gicik konusur? sanirim o kavak yellerindede oynuyordu..
ha birde ferihanin ikiz kardeside o zengin kiza asik olursa bilemiyorum yani :s dizi iyice sacmalar

Ferihanın ikiz kardeşimi?:S

isteben
30-01-2011, 19:22
Ferihanın ikiz kardeşimi?:S

evet, o buyuk erkek kardesi onun ikiziymis dizide oyle soyledi annesi sanirim

Dyqu07
30-01-2011, 19:33
evet, o buyuk erkek kardesi onun ikiziymis dizide oyle soyledi annesi sanirim

Hmm anladmm.. Güzl bi dizi ama çok yalan var içnde :)

_Zebos_
31-01-2011, 22:16
bu bölüm çok sıkıcıydı:6:

ema1
02-02-2011, 19:09
Geçen bölüm ve bu bölüm için senaristler tembelik etmiş çok yavaş ilerliyor

_Zebos_
03-02-2011, 17:18
özet çıktı :3:

Feriha ve Emir’in kilitli kalmaları aralarındaki tansiyonu yükseltir. Feriha, köşeye sıkışmıştır. Rıza, tarlayı satmak için Mehmet’le birlikte memlekete gitmeye karar verir. Bu karar, Zehra için hayata karşı aldığı büyük bir yenilgidir. Derinlerinde büyük bir acı yaşayan Zehra, kocası ve oğlu arasındaki dengeleri sağlamaya uğraşırken bir yandan da çevreye karşı kuyruğu dik tutmaya çalışır.

Feriha, kilitli kalmalarında Hande’nin parmağı olduğunu öğrenir. Feriha’nın Hande’ye gösterdiği tepki Emir’i ve tüm okulu çok şaşırtırken, Feriha için büyük bir tehdit haline gelecektir. Feriha’nın öfkesinden Emir de payına düşeni alır ve aralarındaki gerilim büyür. Gerçekler ve yalanlar arasında savrulup duran Feriha’nın davranışları Emir’le arasında gel gitlere sebep olur.

Evde ise, Rıza ve Mehmet’in ardından, anne kız birbirlerine kenetlenir. Yaşananlardan etkilenen küçük Ömer’in yüzü beklenmedik yerden gelen sıcak bir ilgiyle gülümserken, kapıcı dairesinde ağırlanan sürpriz misafir ise evdeki hüzün bulutlarını dağıtır.

Cansu, nihayet Emir’i görebilme umuduyla Sanem’le birlikte Emir’in kulübüne gider. Ancak gece, Cansu’nun beklediği gibi geçmez. Öte yandan Cansu ve Feriha sonunda Emir’le ilgili karşı karşıya gelir. Bu yüzleşme Feriha’ya beklenmedik bir adım attırır.

Selenais
03-02-2011, 18:07
Lara ne gicik bisey öyle ya, ferihayi Cafe'de daha sonrada çöp toplarken gördü laf sokuyo aptal fakir diye okuldan arkadaşlarıyla biryerde oturamaz sanki, ammada saçmalamislar orda.

_Zebos_
03-02-2011, 21:47
benm ünv.de arkadaşım vardı annesi merdiven yıkıyodu ve kız annesiyle gurur duyuyodu
feriha neden böyle,salak şey:57:annen o senn :57:bücürük:57:

Metaphora
05-02-2011, 10:55
bu bölüm fena değildi bence.ama yavaş ilerliyor hakkaten.

ema1
05-02-2011, 11:00
Senaristler tembel kış uykusundan uyansalar iyi olur ! oyuncular iyi seçilmiş

julia__
05-02-2011, 21:59
bu bölümü severek izledim senaristler sesimizi duymuş sanırım :60::60:

cemre25
06-02-2011, 12:52
bence en sonda şans gülcek ferihalara :) ama içimden bi ses rıza o günleri göremicek diyo..

_masal_
06-02-2011, 21:56
O mor elbiseli hali hiç de seksi falan değildi.

Göğüsler patlamış resmen.

Büyük işte göğüslerin anla artık Hazal büyük !

azul
07-02-2011, 08:47
Yani tamam Cansu denen zengin kız sevmediği kıyafetleri veriyo da,onlara uygun ayakkabı çizme vb.

de mi veriyo anlamadım,ayrıca kaç milyarlık elbiseyi vermesi de çok saçmaydı,madem beğenmedin git

değiştir yani demi alalı bir gün bile olmamış,çok abartmışlar orayı,:19:

Bi de Ferihanın yalanları ortaya çıkınca nolcak bilmiyorum,tipik bi Cindirella hikayesi yapmışlar,çok

klasik...bazı sahneler bayıyo...:97:

ema1
07-02-2011, 10:16
Yani tamam Cansu denen zengin kız sevmediği kıyafetleri veriyo da,onlara uygun ayakkabı çizme vb.

de mi veriyo anlamadım,ayrıca kaç milyarlık elbiseyi vermesi de çok saçmaydı,madem beğenmedin git

değiştir yani demi alalı bir gün bile olmamış,çok abartmışlar orayı,:19:

Bi de Ferihanın yalanları ortaya çıkınca nolcak bilmiyorum,tipik bi Cindirella hikayesi yapmışlar,çok

klasik...bazı sahneler bayıyo...:97:

benim gerçek hayatta gördüğüm zenginler pinti olur çoğu işçinin ssk"sını dahi ödemiyorlar bu senaristler çok toy gerçek hayat ile alakaları yok dışarı dahi çıkmıyorlar herhalde hayal dünyasında yaşıyorlar

tatlikis
07-02-2011, 10:20
ahh emir ahhhh
ferihaaa nın kimi davranşlarını sevmiyorum ya heleki o emiri seven kızı gırtlaklıyasım geliyoooo yaaa

yılışık,şımarık bişeyy he bide cansunun nüvey annesi var tabiii...

ferihanın anneside hep bu tarz dizilerde rol alıyorr..
güzel yapıyor ama yani..

mor elbiseli halini hiç beğenmedim o göğüsler neydi öle eee yuhh dedim yanii

ladygeorgia
07-02-2011, 11:24
Yani tamam Cansu denen zengin kız sevmediği kıyafetleri veriyo da,onlara uygun ayakkabı çizme vb.

de mi veriyo anlamadım,ayrıca kaç milyarlık elbiseyi vermesi de çok saçmaydı,madem beğenmedin git

değiştir yani demi alalı bir gün bile olmamış,çok abartmışlar orayı,:19:

Bi de Ferihanın yalanları ortaya çıkınca nolcak bilmiyorum,tipik bi Cindirella hikayesi yapmışlar,çok

klasik...bazı sahneler bayıyo...:97:


sonuna kadar katılıyorum,çok ama çok fazlasıyla abartmışlar diziyi:37: