PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : royal hali kullanan ve memnun olan var mi?



benkibele
22-10-2010, 19:51
Arkadaslar Royal'in Asos'unu aldim. hem boydan boya cizgi cikti ilmek kacmis gibi hem de zemin kesecelesti.

Fabrikaya gitti. uretim hatasiymis ama bu kecelesme problemini sikayetvar.com da bolca okudum.

baska haliyla ya da aynisiyla degistirecekler. aynisini istemiyorum.

siz hic royal'in halilarindan kullandiniz mi? eger memnunsaniz modelini yazar misiniz?

not: oturma odasinda kullaniyorum. yani hep basilacak kirlenecek bir yerde.

miskokulum
23-10-2010, 07:14
ben de 2 sene önce oturma odasına royal almıştım,şimdilik bir problem yaşamadım.

benkibele
23-10-2010, 07:39
canim modeli ne? asos flora shaggy?

birsenn
23-10-2010, 07:47
canım ben halı mağazaında çalışıyorum royalin bayisiyiz şimdiye kadar hiçbir şikayet almadık o bindebir denk gelen bi durum için rahat olsun çok iyi ve kalitelidir royalın halıları...

benkibele
23-10-2010, 08:43
Birsencim oyle mi? sevindim saticidan boyle bir sey duyduguma. sikayetvar.com'da kecelesme ile ilgili cok sey okudum. 60 sikayet varsa 50si kecelesme problemi. valla tekrar royal almam gerek ama ne bileyim icimden gelmiyor.
mecbur alacam. salsa da guzel modeller var ama shaggy oldugu icin oturma odasinda olur mu bilmiyorum.

bak problemlar bunlardi. ilk resimlerde cizgi var. sonrakilerde ise kecelesme. gorunmeyebilir.

http://img8.imageshack.us/img8/1651/img3226p.jpg
http://img685.imageshack.us/img685/1913/img3227m.jpg
http://img175.imageshack.us/img175/6419/img3228t.jpg
http://img638.imageshack.us/img638/9523/img3229l.jpg
http://img841.imageshack.us/img841/3682/img3230f.jpg
http://img707.imageshack.us/img707/3495/img3234z.jpg
http://img257.imageshack.us/img257/6886/img3235vc.jpg
http://img213.imageshack.us/img213/1193/img3236z.jpg
http://img204.imageshack.us/img204/8559/img3237kg.jpg

benkibele
23-10-2010, 08:44
alttaki resimler hep tozlu gibi ama malesef bu onun temiz hali. yani supursen de tozlu gibi duruyor disariya cikmis havlar yuzunden.

birsenn
23-10-2010, 13:54
evet canım öyle tozlu gözükmesi havından kaynaklı o çizgide üretim hatası belli zaten ama içinde hiç şüphe olmasın shaggy leri gerçekten güsell ben yeniden bi incele modelleri derim..

casper87
04-11-2010, 09:31
bende royal halının flamenko modelini aldım şimdilik bi sorun yok......

kuzum
04-11-2010, 09:42
Royal Asos aldım salona.İlk aldığım halıda aynı sizin dediğiniz gibi kenarında yakın yerde bir çizgi vardı, iplik kaçmış gibi. ve ilmekleri açıldı. hemen satıcı mağazayla görüştük, gelip baktılar ertesi gün değiştirdiler. Şimdiki aldığımdan memnun gibiyim. Hiç tüy filan çıkarmaz dediler ama öylede bir çıkıyorki. Bakteri temiz diyorlar ama bana pek inandırıcı gelmedi. Fiyatıda az buz değil ha. 6 m2 613 TL ye aldım 6 ay önce.:51:

alisim365
04-11-2010, 09:45
bende salona salsa grubundan almıştım. pierre cardinde bile sorun yaşadım. royalde yaşamdım valla çok memnunum. 1 yıl oldu. hatta yıkamaya vercem eğer değişirse yazarım.

kuzum
04-11-2010, 09:45
İlk aldığım
http://www.halilargidiyor.com/modules/catalog/products/pr_01_4590_min.jpg

gerçi serilince çok güzel duruyor, problemleri olmasaydı değiştirmeyi asla düşünmezdim.


Bu da şimdiki kullandığım.
http://www.halilargidiyor.com/modules/catalog/products/pr_01_4610_min.jpg

alisim365
04-11-2010, 09:47
valla kuzum ben 6metre kare salon halısı ile 4 metra kare oturma odası halısını( pierre acrdindi ama oturma odasınınki) 575'e aldım acity'den.

alisim365
04-11-2010, 09:48
bencede ilkinin deseni daha güzelmiş. benim 2. gözümü yoruyor. hele o 3 boyutlumuymuş neyse onlaraın içine dalıyom sanki. hipnoz oluyom sanki.

kuzum
04-11-2010, 09:50
Alişim biliyorsundur zaten, burdaki görüntüyle evdeki çok farklı. Burdan bir halta benzemiyor halılar ne yalan söyliyim. İlkini bende çok beğenmiştimde yine aynı sorunları yaşarım diye almadım bir daha. Diğeride fena durmuyor be.

Pahalı ama dimi.:44:, şimdi olsa vermem o kadar para.

alisim365
04-11-2010, 10:09
ya ben önce sarayın anemon serisinden alacaktım. kafaya takmıştım. ama acity'de kampanyayı görünce orda beğendik. dediğim gibi 2'sini 575'e aldım. yani 2.si bedavaya geldi. ama acity'de outlet ürünlerde defo oranı çok yüksekmiş bizde sonradan öğrendik. Allahtan be sorun yaşamadım. bu arada 2. halıda güzel. güle güle kullan kuzum.

durugulus
04-11-2010, 16:33
benimde bütün halılarım royal,v e hiç bir sorun yaşamadım.

divinity
04-11-2010, 20:36
3 senedir günlük oturma odasında royal bolero rölyef halı kullanıyorum
şimdiye kadar aldığım halıların içinde en kalitelisi bu halı çıktı
ben çok memnunum royalden ...

plnhsyn
04-11-2010, 22:29
canım ben de halılarımı royal halı aldım bir problem yaşamadım henüz 3 ay oldu daha tabi kullanmaya başlayalı inşallah sorun çıkarmaz mutfağım,holüm,yatak odam salsa serisinden salon halım flamenko serisi bir tek oturma odamın halısı lale halı evimin resimleri var evim evim köşesinde

dygydn
04-11-2010, 22:31
bende yenı evlıyımm butun evımınn halılarıı royalınn bı sıkıntı olmadıı yıkamayaa verdımm guzel yanıı...

chess
05-11-2010, 10:48
ben flemenko aldım ama memnun değilim, önceler çok parlak simli güzeldi, bir ayda ne sim kaldı ne parlaklık, 2 farklı iplikten bi şagi, ama sonra o 2 iplik keşeleşti, diğer iplikler normal duuryor ama onlarda uçlarından ökülecek sanırım, bide süürgenin gücü yetmiyor, çok yüksek vakumlu süpürge olcak ki içine sinsin süpürdüğünde
ay bide stıcıya iki defa sordum hee, keçeleşirmi bak doğru söyle diye, ama sonrada üşendim değiştirmek için uğraşmaya
almasam iyiymiş

shrylz
05-11-2010, 14:28
ben de 6 ay önce bolero rölyef modelini aldım. bebeğim emekliyordu o zaman bakteri temiz halı diye aldım bin pişmanım 2 kez yıkanmasına karşın tozundan çok şikayetçiyim. gırgırla üstünü alsam yumak yumak pamukları çıkıyor. ne kadar toz yuttuk belli değil.

gecikmeliyim
25-11-2010, 19:59
kızlar ben bugun royaldan flora serisinden yatak odası halısı aldım flora serisiini kullanan varmı.bide şu iki renkli halılar varya bitaraftan bakınca koyu renkli başka bi taraftan bakınca açık renkli görünen halılardan kullanan var mı hem salonumu hemde yatak odamı öyle aldım ama sonradan aklım karıştı kullanan varsa lütfen fikir versin kızlar...

dagci
29-11-2010, 12:37
ben de bu martda 4 yıl olacak royal kullanıyorum,hem salon hem oturma odasına.
hep yıkamaya veriyorum.
arkadaşın dediği gibi ışık yönüne göre parlıyor.
halılarım krem renkte.
çok memnunum ve çok beğeniyorum.
örgü sıklığı da iyi.
şimdi moda olan çok seyrek dokunmuş halılara pek güvenemiyorum.

royal de benim kullandığım ışığa göre parlayan halı da dahil elyaf kullanılmış.
akrilik,polyester ya da elyaf kullanımından keçeleşme olabilir ki akrilik oranı fazla olanlar da daha çok olur sanırım.

foca
27-12-2010, 16:48
bende royal halı aldım tüm odalarıma çok memnunum beyaz halım hiç kir tutmuyo hepsi öyle

DoLL_
14-01-2011, 03:45
bende de royalin bakteri temiz halılarından var.salonumda kullanıyorum ben çok memnunum hiç bir problem yaşamadım.zaten halımıda daha ortada mobilya yokken netten görüp takmıştım kafaya sonrada gittim aldım :1: pişmanda olmadım.buda halımın modeli.burada gerçekçi değil tabi tüyleri falan belli olmuyor ama çok şık duruyor salonda.
126550

pln397
14-01-2011, 15:26
Arkadaşlar merhaba.royal 3 boyutlu halılarını bilen varmı?Kullanan varsa nasıl,memnunmu yazarsa sevinirim. Almayı düşünüyorum da.

Frezya35
30-01-2011, 19:50
royal asos serisini kullanıyorum leopar desenli olanından çok memnunun ışığın yönüne göre renk değiştiriyor temizliği kolay pırıl pırıl parlıyor:49:

pikolata
06-03-2011, 20:20
ben de salonuma ve mutfağıma royal aldım. emnun kalırım, 19 Mart'tan itibaen kullanmaya başlayacağım:17:

geztapo
06-03-2011, 20:34
Ben çok memnunum valla leke meke tutmuyo çokta hoş duruyor.

pln397
12-05-2011, 16:06
royal asos serisini kullanıyorum leopar desenli olanından çok memnunun ışığın yönüne göre renk değiştiriyor temizliği kolay pırıl pırıl parlıyor:49:

merhaba, ben de bu modelden almayı düşünüyorum uzun zamandır.bu modelden kullanan birini buldum sonunda.kodu 0656c.açıktan koyu kahveye gidiyor.sizinki de ondan sanırım.siz memnun olduğunuzu yazmışsınız.ama ben tekrar sorayım dedim oturma odası için kullanışlımı?koyu yerleri toz gösteriyormu? çok tarz duruyor.biraz sıradışı sıkılırmıyım modelinden diye düşünüyorum. kusura bakmayın çok soru sordum....

basaktanesi
17-05-2011, 19:48
royalin outlet mağazasından halı almayı düşünüyorum. fiyatları çok uygun 130-250 arasında fiyatlar ve görünürde problem yok gibi. fikri olan var mı?

adalina
25-05-2011, 07:22
bende evime royal halı aldım henüz kullanmak nasip olmadı halılarım beyaz ama bana leke tutmadıgını ıslak mendılle lekelerın hemen gectıgını soyledıler garantısınıde verdıler aldımız yerde tanıdık bır arkd.inşallah sorun yasamam yenı evımde

adalina
25-05-2011, 08:29
bende evimi royal halı aldım fiyatla ucuz deildi ancak modele göre fiyat elbette değişiyor mesela ben salon halımı 375 tl ye aldım antre ve yatak odası ve oturma odası ıcın senn dedıgın fıyatlar dan aldım uygun fikrimce

dignity_83
28-05-2011, 12:10
benimde bolero rölyef . kırmızı desenli. şık bir halı. yalnız tüyleri çıkıyor. bakteri temiz diyorlar ama:)

vuslat_umay
01-06-2011, 12:03
cnm royal halıları biz 5 yıldır kullanıyor kir tutmuyor en beyazı bile olsa leke kalmıyor silince hemen geçiyor ama üzerinde o iplerin pisliği hiç bitmiyor her silmede her makina ile çektirmede içindeki yünleri çıkıyor o y üzden ben hiç kullanışlı olduğunu düşnmüyorum eğer alabiliyorsan saray halının halıları çok güzelll ve asla ne leke kalıyor nede yün ip çıkıyor bir ömür boyu rahat edersin

adalina
02-06-2011, 06:06
cnm royal halıları biz 5 yıldır kullanıyor kir tutmuyor en beyazı bile olsa leke kalmıyor silince hemen geçiyor ama üzerinde o iplerin pisliği hiç bitmiyor her silmede her makina ile çektirmede içindeki yünleri çıkıyor o y üzden ben hiç kullanışlı olduğunu düşnmüyorum eğer alabiliyorsan saray halının halıları çok güzelll ve asla ne leke kalıyor nede yün ip çıkıyor bir ömür boyu rahat edersin

ben evimin nerdeyse bütün halıları royaldan aldım ama hiç kullmadım düğünümede henüz var bugün ilk işim halıları aldıgım yerle grsmk olacak salonumu saraydan aldım inşallah memnun kalırım benm halılarımın tek avantajı küçük olması büyük alm almadım her zaman süpürmesi zor gelir diye:1:tavsiyen iiçn çok teşkkr ederm

adalina
02-06-2011, 06:09
benimde bolero rölyef . kırmızı desenli. şık bir halı. yalnız tüyleri çıkıyor. bakteri temiz diyorlar ama:)

halılar yeni kullanımda 1 sene boyunca tüylenme yapar merak etme:40:

ZYNPalp
02-06-2011, 07:04
iki yıldır kullanıyorum krem rengi halım üstüne çay damlaları dökülmüştü. öyle kolay çıkmadı kosla ile sildim iz kaldı. ama yıkamaya verince tertemiz olmuştu.

adalina
02-06-2011, 12:17
iki yıldır kullanıyorum krem rengi halım üstüne çay damlaları dökülmüştü. öyle kolay çıkmadı kosla ile sildim iz kaldı. ama yıkamaya verince tertemiz olmuştu.

koslaı annemlerde kullanıyor ama hıc memenun kalmadk hıcte leke cıkartmıyor halı ıcın en ıyısı sabun arkd.biz yaz günü halıları catıya cıkartır sabunlar yıkarız tertemız oluyor vla tavsiye ederiz