PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : AVON Satış Temsilcileri ve Temsilci Olmayı Düşünenlerin Bilgi Paylaşım Konusu



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211

ozlem71
14-01-2011, 21:35
faturayı da bugün yatırdım iki gün anca geçermiş avon hesabına:32:

CLeOpaTRa
15-01-2011, 07:21
Günaydın arkadaşlarr :10:

cagin
15-01-2011, 08:13
gunaydın kızlar

sekercik
15-01-2011, 08:27
Kızlar ıyıce ınceledım katalogu

taraklarlardan alıcam kendıme katlanandan cantam ıcın ve buyuk olandan
ama katalog gosterdıgım herkez alır sankı taraklar cok ucuz

60 -63 sayfa arası 20 lıralık urun alana set varya nasıldır acaba osayfadan ne alına bılırkı acaba pahalılar sankı
cnm ben katlanan aynalı fırçadan almıştım çok memnunum bi ara aynası gevşedi gibi oldu ben de hemen japonla yapıştırıdm acayip işe yarıyo fırçası da çok hoşuma gitti.

kızlar canım çok sıkkın yaa :( iş bankasında otomatik ödeme talimatım vardı 26 TL kesmiş banka.6ayda bir kesinti oluyormuş sizdede ölemi bugun ödem:84:emin vadesi doluodu parayı bi yatırdım eksildi tekrardan 30 TL daha yatırmak zorunda kaldım.
cnm benim iş bankasında hesabım var orda belli miktarda para duruyo faturam gelince de atm de3n gidip ödemeler den fatura ödemeleri ne tıklıyoruz avon faturası geliyo hemen ekrana ordan da ödüyoruz ne para alıyorlar ne işlem masrafı filan ben en kolay bu yöntemi buldum valla

kızlar ben pırıltılı top allık almak istiyorum kullanan var mı acaba renk vermesi nasıl pırıltıları çok mu acaba günlük makyaja uyar mı ? Pembe tonlarında bi allık istiyorum bu allığı almalımıyım ??? :18:
cnm ben aldım ondan buğday tenliyim ne pembesi belli ne pırıltısı kendimi hiç allık sürmüş gibi hisetmiyorum memnun kalmadım ama belki daha fazla sürmem gerekiordur bilemiyorum cnm



kızlar merhaba nasılsınız?
k2 katologunda bordo bi çanta var sizce nasıl ben almayı düşünüyorum bikaç müşterimde istiyo ama emin olamıyoruz:42:



ben çok beğendim cnm o çantayı ama sanki pahalı gibi bu ay benim sanırım siparişim olmıcak alma şansım çok az bi de geçtiğimiz ay iki adet çanta birden aldım eşime nası açıklarım bilemiyorum:)

selam kızlar nasılsınız ben bi internet sitesinden avon elektiriklenmeyi önleyici ürün kazanmıştım göndermemişlerdi geçen gün oturdum gelmedi die yazdım dün birden kargo geldi bi açtım şamp krem ve bakım kremi şaşırdım kaldım
ayrıca avona limitle ilgili sıkıntımızı ifade de ettim ama artık böyle demişler bi de katalogtaki rnekle gelen ürününü rengi tutmuyor dedim numune alın demişler böyle yani

Ebrutanis
15-01-2011, 09:32
arkadaşlar iş bankasına gidip avona havale yapınca hesap olmadan yani havale ücreti ne kadar alıyorlar bilen varmı?

karenim
15-01-2011, 10:10
arkadaşlar iş bankasına gidip avona havale yapınca hesap olmadan yani havale ücreti ne kadar alıyorlar bilen varmı?

is bankasında su an hatırlamıyorum, benim otomatik ödeme talimatım var ama hesabı olmayan temsilcilerim yapı kredi atm'den masrafsız avon hesabına yatırıyorlar...

CLeOpaTRa
15-01-2011, 10:21
avon buqün çalışıo mu kızlar? biliomusunuz?
dün sipariş verdim hala karqolanmamış
buqün karqolanır mı acaba?:26:

cagin
15-01-2011, 10:27
[QUOTE=sekercik;17150354]cnm ben katlanan aynalı fırçadan almıştım çok memnunum bi ara aynası gevşedi gibi oldu ben de hemen japonla yapıştırıdm acayip işe yarıyo fırçası da çok hoşuma gitti.



evet canım ya karddesımde gecen ay aldı almamıstım pısman oldum ama subatta cok ucuz mus
gercekten

gelen urunlerı gule gule kullan canım

cagin
15-01-2011, 10:28
avon buqün çalışıo mu kızlar? biliomusunuz?
dün sipariş verdim hala karqolanmamış
buqün karqolanır mı acaba?:26:

bugun calısmıyorlar sanırım canım

cagin
15-01-2011, 11:37
bende bordo çantayı alıcam:52:

bende alıcam o cantayııı :))))

cagin
15-01-2011, 11:39
su anda aday tk. oncüsüsün canım. 5 yeni üye kaydı yapıp, tüm üyelerin aktif olarak, ekip olarak aylık 625 net satısa ulastığınızda takım oncülügün aktif olacaktır. maalesef su anda prim alamıyorsun...

bısey sorucam takım oncusu olmadan nasıl uye yapabılıyoruz kı oneren kısmında adımız yazınca o sekıde bes kısı olursa ıstersek onların takım oncusumu olabılıyoruz anlamadım

ben once 5 kısı bulup onları takımoncusu olduktan sonra kaydetmemızlazm dıye dusunmustum

cagin
15-01-2011, 13:19
bugunde kımse yok

Ebrutanis
15-01-2011, 13:25
is bankasında su an hatırlamıyorum, benim otomatik ödeme talimatım var ama hesabı olmayan temsilcilerim yapı kredi atm'den masrafsız avon hesabına yatırıyorlar...

teşekkürler cnm.

_bilge_
15-01-2011, 17:23
slm kızlarrr avonda en ii fondoten hangisi acaba bilgisi olan varmı bide bu transparan fondoten nasıl hiç mi belli olmuyo sürüldüğü?

karenim
15-01-2011, 17:32
bısey sorucam takım oncusu olmadan nasıl uye yapabılıyoruz kı oneren kısmında adımız yazınca o sekıde bes kısı olursa ıstersek onların takım oncusumu olabılıyoruz anlamadım

ben once 5 kısı bulup onları takımoncusu olduktan sonra kaydetmemızlazm dıye dusunmustum


oneren kısmı farklı birsey canım. o sekilde üye tavsiye ediyorsun ve panoramada o kısımda bulunan hediyelerden alıyorsun.

takım oncüsü olmak için form var onu dolduruyorsunuz ve belli bir süre içinde 5 üye kaydı yapıp, ekip olarak 625 tl tamamlamanız gerekiyor. o süre zarfında 5 kisi ve limit tamamlanmadığı müddetçe aday takım oncüsü oluyorsunuz.

elidada
15-01-2011, 18:21
ben alıcam kesinlikle harika ve sıradışı



canım benden önce alırsan yorumlarını bekliyor olacağım:3:

elidada
15-01-2011, 18:25
bende alıcam o cantayııı :))))


cantanın talipsi çok sanırım:23:
valla sanki biraz pahalı gibi ama yeri güzelse ben şeklini begendim:86:

cagin
15-01-2011, 18:38
cantanın talipsi çok sanırım:23:
valla sanki biraz pahalı gibi ama yeri güzelse ben şeklini begendim:86:

evet pahalı gıbı ama buyuk canta ya dayanamıyorummm cezbettı benı

_Dersena_
15-01-2011, 18:40
bence o kadrda şık değil kızlar çanta..

cagin
15-01-2011, 18:42
bence o kadrda şık değil kızlar çanta..
ya buyuk canta ya rengıde bende olmayan bır renk oyuzden almak ıstıyorum

_Dersena_
15-01-2011, 18:47
ya buyuk canta ya rengıde bende olmayan bır renk oyuzden almak ıstıyorum

egerki gelişi daha uygun değil ise bence alma 30 liraya degmez .. daha güzellerini dışarıda bulabilirsin o fiyata ..

elidada
15-01-2011, 18:54
egerki gelişi daha uygun değil ise bence alma 30 liraya degmez .. daha güzellerini dışarıda bulabilirsin o fiyata ..


yanlış değilsem geliş fiyatı olmuyor o kampanyada katologdaki fiyat ne ise o panoromada aldıklarımız gibi

Ebrutanis
15-01-2011, 19:37
slm kızlarrr avonda en ii fondoten hangisi acaba bilgisi olan varmı bide bu transparan fondoten nasıl hiç mi belli olmuyo sürüldüğü?

benin denediğim fondötenler:

ısıltı ve canlılık veren,anew,perfect wear ve color trend cnm bunların içinde en güzeli süper yani perfect wear kapatılıgı çok güzel saat dayanıklı olması da bir artı.

Ela82
15-01-2011, 21:07
canım bende biraz bekle 28 ine kadar süresi var zaten bana kalırsa 75 e tamamlarsın ..evt kataloga ödediğin ücrette dahil ediliyor 75 lik ulaşman gereken limite.. ama eger ki indirim bröşüründen ürün girer ve o üründe stoklarda tükenir ise bu durumda 75 altına düşersin ödemek zorunda kalırsın kargo ücretini dikkat et o konuda ..

sağol cnm ama pazartesi vermem lazım katolog siparişide vericem ya onlar gerekli işe yarasınlar dağıtırım sağa sola fazla fazla.o zaman benim 23 tl lik falan ürün girmem lazım kargo vermemek için seren takı setini istiiyorum aslında.sordum arkadaşlara ama cevap gelmedi.kolyesi küpesi ile ilgili detaylı bilgi istiyorum.yoksa celebremi girsem diyorum ama satabilirmiyim işte o var.herkes aldı parfüm. cnm sen deneyimlisin bana akıl versene..ne yapıyım

Olala
15-01-2011, 21:33
kızlar slm

avonun pirinç&sakeli soyulan yüz maskesini denedim

çok ince mi sürdüğümden nedir soyarken çok zorlandım zor çıkardım yüzümden.. ama cildi temizlemesinden memnun kaldım.. yalnız biraz sert gibi geldi.. mesela niveanın soyulan maskesi çok daha rahat soyuluyor ve daha hafif.. bi dahaki sefere daha bol sürücem belki daha rahat çıkarabilirim..

greeneyes3543
15-01-2011, 21:38
merhaba kızlar birsey sormak istiyorum 285liralık gecikmiş borcum var ama parayı tam toplayamadım kendi cebimden 80lira koydum ancak simdilik 275lira var ben bunu iş bankasındaki hesabıma atm den yatırayım dedim güvenlik 3 tl kesilir dedi salı iceriden yatırıcam erteledim yani yatırdıgımda avon bunu hemen cekermi takım öncüme de ulasamıyorum nasıl yapıcam kafam karısıtı 3gündür falan gecikti haftasonuda dahil ediliyrsa eger toplam bi hafta falan gecikmiş olucak..kac para faiz alırki avon gecenlerde yine gecikmis borcum vardı 400tl ben bi gün geciktirdim carsamba vadeydi ben persembe yatrıdım takım öncüm halledicem hallettm dedi avon salı günü düstü parayı 3,5tl kesmis anlamadım nasıl is 100 tl de günlük 0,4kurus diye biliyorum yani olsun olsun 1 tl olsun 3,5 tl zaten karım yok bırakıyorum avonu bu ay borclarımı ödeyeyim de...

bgmbgmbgm
15-01-2011, 23:17
kızlar bu 270 tl ve üzerine hediyeler var ya oradaki açıklamada 270tl ve üzeri siparişlerine toplam 10 katalog ekleyen temsilcilerimize diyor ya yani 270tl'nin icinde katalog fiyatları dahil olmayacak değil mi yani diyelim 270tl sipariş verdim üzerine 10 katalog istedim toplam 279tl lik siparişim mi olması gerekiyor daha yeniyim de anlayamadım :26:

greeneyes3543
16-01-2011, 00:19
kızlar bu 270 tl ve üzerine hediyeler var ya oradaki açıklamada 270tl ve üzeri siparişlerine toplam 10 katalog ekleyen temsilcilerimize diyor ya yani 270tl'nin icinde katalog fiyatları dahil olmayacak değil mi yani diyelim 270tl sipariş verdim üzerine 10 katalog istedim toplam 279tl lik siparişim mi olması gerekiyor daha yeniyim de anlayamadım :26:

hayır canım katalog +siprsinin toplamda 270 olması yeterli.. fatura tutarı 270olmalı yani

CLeOpaTRa
16-01-2011, 08:25
günaydınnn arkadaşlarr :21:

eeesss
16-01-2011, 09:44
kızlar slm

avonun pirinç&sakeli soyulan yüz maskesini denedim

çok ince mi sürdüğümden nedir soyarken çok zorlandım zor çıkardım yüzümden.. ama cildi temizlemesinden memnun kaldım.. yalnız biraz sert gibi geldi.. mesela niveanın soyulan maskesi çok daha rahat soyuluyor ve daha hafif.. bi dahaki sefere daha bol sürücem belki daha rahat çıkarabilirim..



aynısı banada oldu cnm bende aldım cıkarana kadar canım cıktı.....cok gerdi benim yüzümü kuruttu sanki sevmedim ben kardeşim sevdi :61:

eeesss
16-01-2011, 09:45
KIZLARRR ACİLLLLL


planet spanın zeytinyağı özlü vucut kremini kullanan varmı....nasıl??

Avon - Zeytinyağı Özlü Vücut Kremi GittiGidiyor.com'da #26744793 (http://urun.gittigidiyor.com/Avon-Zeytinyagi-Ozlu-Vucut-Kremi_W0QQidZZ26744793#aciklama)

Surre
16-01-2011, 09:47
slm kızlarrr avonda en ii fondoten hangisi acaba bilgisi olan varmı bide bu transparan fondoten nasıl hiç mi belli olmuyo sürüldüğü?

ben aldım o transparan fondötenden,hiç güzel değil..kapatıcı özelliği sıfır...:19:
fondöten sürdüğün belli bile olmuyor..çöpe gitti param anlayacağın...:19:

cagin
16-01-2011, 10:01
kızlar rose takı setı sıparısı aldım hala varmıdır sızce tukenmısmıdır

cagin
16-01-2011, 10:07
KIZLARRR ACİLLLLL


planet spanın zeytinyağı özlü vucut kremini kullanan varmı....nasıl??

Avon - Zeytinyağı Özlü Vücut Kremi GittiGidiyor.com'da #26744793 (http://urun.gittigidiyor.com/Avon-Zeytinyagi-Ozlu-Vucut-Kremi_W0QQidZZ26744793#aciklama)

canım hıc kullanmadımkı kızlar yardımcı olucaktır

helenim
16-01-2011, 10:10
indirim kataloğundaysa tükenebilir canım çünkü hiçnişey bırakmamışlar indirim kataloğundan herşey bitmiş benimde rosie yüzük ve küpeden vardı siparişim mor,turuncu yeşil olan yüzükle küpesi 3 tane yüzük 1 tanede küpe siparişim vardı ,ilk sayfadaki göz farından vardı 2 tane ama tükendiği için alamadım elinde olan varmı arkadaşlar ben bana lazım olanları bi yazayımda bi bakın yardımcı olabilirseniz çok sevinirim

bunlar lazım acil:2 tane göz farı paleti
1 tane diamondesgue solitaire küpe
3tane rosie yüzük
1 tane rosie küpe

cagin
16-01-2011, 10:10
ben calmıng effects kullanıyorum memnunum canım fondoten olarak almond rengını kullanıyorum

cagin
16-01-2011, 10:12
indirim kataloğundaysa tükenebilir canım çünkü hiçnişey bırakmamışlar indirim kataloğundan herşey bitmiş benimde rosie yüzük ve küpeden vardı siparişim mor,turuncu yeşil olan yüzükle küpesi 3 tane yüzük 1 tanede küpe siparişim vardı ,ilk sayfadaki göz farından vardı 2 tane ama tükendiği için alamadım elinde olan varmı arkadaşlar ben bana lazım olanları bi yazayımda bi bakın yardımcı olabilirseniz çok sevinirim

bunlar lazım acil:2 tane göz farı paleti
1 tane diamondesgue solitaire küpe
3tane rosie yüzük
1 tane rosie küpe
yok canım ya normal katalogdakı 73 sayfadakı

Olala
16-01-2011, 10:44
aynısı banada oldu cnm bende aldım cıkarana kadar canım cıktı.....cok gerdi benim yüzümü kuruttu sanki sevmedim ben kardeşim sevdi :61:
beni de çok gerdi.. belki kalın sürünce daha kolay çıkar.. ama kurutmadı cildimi sanırım.. sanki içinde kil vardı.. kil maskeleri böyle sert oluyo çünkü..

bgmbgmbgm
16-01-2011, 10:58
hayır canım katalog +siprsinin toplamda 270 olması yeterli.. fatura tutarı 270olmalı yani

canım cok cok cok teşekkür edermm ya

kuncuk
16-01-2011, 11:46
günaydın arkadaşlaarrrr :71::71::71:

eeesss
16-01-2011, 12:19
KIZLARRR ACİLLLLL


planet spanın zeytinyağı özlü vucut kremini kullanan varmı....nasıl??

Avon - Zeytinyağı Özlü Vücut Kremi GittiGidiyor.com'da #26744793

naneliseker
16-01-2011, 12:32
KIZLARRR ACİLLLLL


planet spanın zeytinyağı özlü vucut kremini kullanan varmı....nasıl??

Avon - Zeytinyağı Özlü Vücut Kremi GittiGidiyor.com'da #26744793

meraba canım nasılsın
benim bi arkadaşım kullanıyor, aynı birimde çalışıyoruz
çok memnun, birde aynı serinin saç maskesini de kullanıyor, her iki ürünü de çok övüyor
ben denemedim ama

greeneyes3543
16-01-2011, 15:44
[QUOTE=greeneyes3543;17158873][B]merhaba kızlar birsey sormak istiyorum 285liralık gecikmiş borcum var ama parayı tam toplayamadım kendi cebimden 80lira koydum ancak simdilik 275lira var ben bunu iş bankasındaki hesabıma atm den yatırayım dedim güvenlik 3 tl kesilir dedi salı iceriden yatırıcam erteledim yani yatırdıgımda avon bunu hemen cekermi takım öncüme de ulasamıyorum nasıl yapıcam kafam karısıtı 3gündür falan gecikti haftasonuda dahil ediliyrsa eger toplam bi hafta falan gecikmiş olucak..kac para faiz alırki avon gecenlerde yine gecikmis borcum vardı 400tl ben bi gün geciktirdim carsamba vadeydi ben persembe yatrıdım takım öncüm halledicem hallettm dedi avon salı günü düstü parayı 3,5tl kesmis anlamadım nasıl is 100 tl de günlük 0,4kurus diye biliyorum yani olsun olsun 1 tl olsun 3,5 tl zaten karım yok bırakıyorum avonu bu ay borclarımı ödeyeyim de... kızlar kimse cvp vermeyecek mi

nurdi
16-01-2011, 16:55
Hafta sonuda geçti Gene Gün hediyesi yok :47: Siparişlerim beklemede... Ah avon ah:41:

CLeOpaTRa
16-01-2011, 17:30
bende bekledim ama qaliba qün hediyesi vermicek avon :26:

nurdi
16-01-2011, 18:27
bende bekledim ama qaliba qün hediyesi vermicek avon :26:

öle gözüküyor canım. ama bukdr bekledm Eğer ben siprş verdktn snra verirse üzülürm gerçektn.:50:

cagin
16-01-2011, 18:51
bende gecen hafta sıparıs verdım beklemedım sımdı sadece 30 lıralık sıparıs geldı hıc beklemıyordum ay sonudakadar baska toplabılıcegımıdesanmıyorum bakalım napcam

Olala
16-01-2011, 20:12
kızlar az sabredin hep ayın 2. yarısında geliyor gün hediyeleri.. yine gelir bence..

cagin
17-01-2011, 06:57
gunaydın bayanlar

CLeOpaTRa
17-01-2011, 07:41
gunaydın bayanlar

günaydınnnn :emir_bebek:

cagin
17-01-2011, 08:02
e kızlar hıc sesınız cıkmıyor sıparıs veren urunlerı gelen hıc yokmu

karenim
17-01-2011, 08:03
Sağlıklı, huzurlu, mutlu, bolluk, bereket dolu bir haftaya günaydın :)
hepinize bol satıslar diliyorum...

cagin
17-01-2011, 08:15
Sağlıklı, huzurlu, mutlu, bolluk, bereket dolu bir haftaya günaydın :)
hepinize bol satıslar diliyorum...

tesekkurler cn m:64:

CLeOpaTRa
17-01-2011, 08:22
e kızlar hıc sesınız cıkmıyor sıparıs veren urunlerı gelen hıc yokmu

a dur iyiki söledin
cuma qünü sipariş vermiştim bakim karqolamışlarmı

cagin
17-01-2011, 08:28
a dur iyiki söledin
cuma qünü sipariş vermiştim bakim karqolamışlarmı
kargolanmıstır ya sanırım sende benımgıbı gun hedıyesını beklemeyenlerden mısın :)

CLeOpaTRa
17-01-2011, 08:29
kargolanmıstır ya sanırım sende benımgıbı gun hedıyesını beklemeyenlerden mısın :)

aynen canım ama karqolanmamış
kredi kontrol qeciken borc dio
ama cuma qünü bankaya para yatırmıştım
demekki çekmemişler hala :26:

cagin
17-01-2011, 08:40
aynen canım ama karqolanmamış
kredi kontrol qeciken borc dio
ama cuma qünü bankaya para yatırmıştım
demekki çekmemişler hala :26:
hıc sevmıyorum su para yatırma cekme olaylarını zaten

CLeOpaTRa
17-01-2011, 08:58
hıc sevmıyorum su para yatırma cekme olaylarını zaten

bende... sinir bozucu bişey

CLeOpaTRa
17-01-2011, 08:59
bu ay kek kalıbı ve tavayı alabilen var mı arkadaşlar?
nasıl qüzel mii??

cagin
17-01-2011, 09:04
bu ay kek kalıbı ve tavayı alabilen var mı arkadaşlar?
nasıl qüzel mii??

ben alamıyorum sanırım ama alan kızlar vardı guzel demıslerdı kek kalıbının ustunde pırıltılar felan varmıs

nurdi
17-01-2011, 09:09
hıc sevmıyorum su para yatırma cekme olaylarını zaten

Cnm avonun sitesine gir ödeme sayfasına tıkla orda seçenekler var otomatik ödeme yada kredi kartı die. ordan hangisiyle ödeme yapıyorsan çektir. Avona kalırsa gecikiyor:41:

nurdi
17-01-2011, 09:10
ben alamıyorum sanırım ama alan kızlar vardı guzel demıslerdı kek kalıbının ustunde pırıltılar felan varmıs

Bende limiti tamamladım alırım Eğer stoklarda varsa kek kalıbıyla tavayı. Ama inatla güm hediyesi bekliyorum vermiyorum:1::1::1:

cagin
17-01-2011, 09:13
Cnm avonun sitesine gir ödeme sayfasına tıkla orda seçenekler var otomatik ödeme yada kredi kartı die. ordan hangisiyle ödeme yapıyorsan çektir. Avona kalırsa gecikiyor:41:

evet bende oyle yapıyorum osekılde kolay oluyor

cagin
17-01-2011, 09:17
Bende limiti tamamladım alırım Eğer stoklarda varsa kek kalıbıyla tavayı. Ama inatla güm hediyesi bekliyorum vermiyorum:1::1::1:

son haftaya dogru gunheıdyesı olurda senın sıparıslerın tukenmesın sonra

ya bende napsam bılmıyorum ya 30 lıralık sıparıs aldım keskı bekleseymısım bakalım ay sonuna kadar beklıycem bırsey cıkmazsa belkı temsılcıme soylerım o kendı sıparısıne ekler

CLeOpaTRa
17-01-2011, 09:34
Cnm avonun sitesine gir ödeme sayfasına tıkla orda seçenekler var otomatik ödeme yada kredi kartı die. ordan hangisiyle ödeme yapıyorsan çektir. Avona kalırsa gecikiyor:41:

aaa ben çektireyim hemen yaa :26:

CLeOpaTRa
17-01-2011, 09:39
Son Kullanma Tarihi Güvenlik Kodu Banka Adı
yazıo oraya ne yazcam yaf
qüvenlik koduna banka şifremi mi qircem?

cagin
17-01-2011, 09:45
Son Kullanma Tarihi Güvenlik Kodu Banka Adı
yazıo oraya ne yazcam yaf
qüvenlik koduna banka şifremi mi qircem?


kartının ustunde yazar canım son kullanma tarıhı onde yazar
guvenlık koduda arkada serıtte

_Dersena_
17-01-2011, 09:45
bu ay kek kalıbı ve tavayı alabilen var mı arkadaşlar?
nasıl qüzel mii??

Kek kalıbı simli gibi pırıltılı dış yüzeyi ..görünüşü güzel kullanmadım .. mehtapın ürünler güzel kaliteli0 olur diyor görenler ama bilemicem artık ..

ilksah
17-01-2011, 09:52
Allah kahretsnz şu avonu 13 ocakta sipariş verdm faturalandı daha kargoya bile verilmedi müşterilere iptal edecek bugn mahvoldm ben

CLeOpaTRa
17-01-2011, 10:05
kartının ustunde yazar canım son kullanma tarıhı onde yazar
guvenlık koduda arkada serıtte
saol cnm

Kek kalıbı simli gibi pırıltılı dış yüzeyi ..görünüşü güzel kullanmadım .. mehtapın ürünler güzel kaliteli0 olur diyor görenler ama bilemicem artık ..

anladım cnm
inşallah bu ay alabilirim kek kalıbını :32:

masumprenses
17-01-2011, 11:09
bende alıcam ama önce 75 tl lik gecikmiş borcum var onu ödemem lazım:13:
Sürekli sipariş geliyo.k2 den bile şimdiden baya siparişim oldu :52:

cagin
17-01-2011, 13:01
[QUOTE=CLeOpaTRa;17175060]saol cnm

rıca ederım canım :)
:42:

cagin
17-01-2011, 13:01
bende alıcam ama önce 75 tl lik gecikmiş borcum var onu ödemem lazım:13:
Sürekli sipariş geliyo.k2 den bile şimdiden baya siparişim oldu :52:

ohhh ne guzellll dahada artar ınsallahhhh

ezels
17-01-2011, 13:02
gün hediyeleri yok dimi hala uf.. :84:

_Dersena_
17-01-2011, 13:11
gün hediyeleri yok dimi hala uf.. :84:

Yok canım olacagınıda hiç sanmıyorum ..gönderdim 350 lik sipariş ben

ezels
17-01-2011, 13:18
Yok canım olacagınıda hiç sanmıyorum ..gönderdim 350 lik sipariş ben

yaa bende çok bekledim göndereyim bari..

nurdi
17-01-2011, 13:28
gün hediyeleri yok dimi hala uf.. :84:

Yok canım ama bende inatla bekliyorum :60: Vermicem :) sonuna kadar

enigmas
17-01-2011, 13:29
kızlar şu kargo ücreti ödememek için 75 tl sınırı 85 e mi çıkmış?

kuncuk
17-01-2011, 13:37
kızlar şu kargo ücreti ödememek için 75 tl sınırı 85 e mi çıkmış?

evet canım,maalesef öyle olmuş.ben mail attım düşürmeleri için,sizde atın. birde arkadaşlar bişey sorucam k2 katalogu hangi tarihler arasında gecerli bi yazarmısınız bana

enigmas
17-01-2011, 13:41
ya bu ne saçmalık ya 75 i zor dolduruyordum zatn resmen satış yapmayalım diye yapıyorlar yaa

cagin
17-01-2011, 13:45
bencede 85 hıc ıyı degıl kampanya 2 canım 28 ocak 25 subat arası

Ebrutanis
17-01-2011, 14:02
offf ya bende 14 ocakta verdim sipariş hala duruyo ürün stogu bekleniyormuş şimdide allam ya bu ne bu kadar bekletilirmi şipariş.

68ozthen
17-01-2011, 14:14
bendede ürün stoğu bekleniyo diyo o nedek yaaaa:67:

kuncuk
17-01-2011, 14:16
ya bu ne saçmalık ya 75 i zor dolduruyordum zatn resmen satış yapmayalım diye yapıyorlar yaa


bencede 85 hıc ıyı degıl kampanya 2 canım 28 ocak 25 subat arası

aynen bende 75 i bile zor dolduruyodum,ki her ay sipariş bile veremiyodum,artık 85 oldu ,dogru düzgün hiç veremicem sanırım :(
çağin;çok teşekkür ederim canım.

_Dersena_
17-01-2011, 14:24
offf ya bende 14 ocakta verdim sipariş hala duruyo ürün stogu bekleniyormuş şimdide allam ya bu ne bu kadar bekletilirmi şipariş.


bendede ürün stoğu bekleniyo diyo o nedek yaaaa:67:

Benimde aynı kızlar

Ebrutanis
17-01-2011, 14:50
niye böyle olduki acaba ya off
secret larım da yasanmasında sorun na da razıyım kızlar sizde secret mı girmiştiniz

cagin
17-01-2011, 15:03
niye böyle olduki acaba ya off
secret larım da yasanmasında sorun na da razıyım kızlar sizde secret mı girmiştiniz

canım nasıl o secretın kokusu

CLeOpaTRa
17-01-2011, 15:21
sevkiyata hazırlanıyor dio
ya ne salak bunlar yaa çok sinirlendim ha! :47:
ayın 11inde siparişi verdim hala yollucaklar :47:
ürünlerin elime qelip perşembeye kadar eskişehire ulaştırmam lazım
of ya offffffffffff
yoksa müşterilerim iptal etmek zorunda kalcaklar siparişleri:47:

gul_eser
17-01-2011, 15:25
sip.i cu ma günü akşam girdim sabahtan beri bendede ürün stoğu bekleniyor diyor..Allah Allah herkese mi öyle diyor acaba?sistemde sorun olabilirmi ki?
stok yeterli değilse neden kataloğa koyuyorlar hafta sonu temin etselerdi olmazdı sanki :47:

karenim
17-01-2011, 16:37
2 temsilcimin siparislerini girdim sabah. birinin hediyeleri ile birlikte faturalanmıs, diğerinin stoga takılmıs. ürünlerle alakalı sanırım...

lobasyon
17-01-2011, 16:47
Benimde aynı kızlar

benimki de stoğa takılmış arkadaşlar:43: sizce perşembeye kadar gelir mii bu? :43:

lobasyon
17-01-2011, 16:48
benimki de stoğa takılmış arkadaşlar:43: sizce perşembeye kadar gelir mii bu? :43:

ben cumartesi vermiştim siparişi bu arada

Ebrutanis
17-01-2011, 16:51
canım nasıl o secretın kokusu

süper cnm ya harika koku bence ama ben satmak için alıyorum ürünleri bunlarında sahibi var ek gelir olsun diye yapıyorum bu işi.

nihayet faturalanmış siparişim :)

cagin
17-01-2011, 17:11
süper cnm ya harika koku bence ama ben satmak için alıyorum ürünleri bunlarında sahibi var ek gelir olsun diye yapıyorum bu işi.

nihayet faturalanmış siparişim :)

gozun aydın canımm

ben hıc bılmıyorum kokusunu ondan sordum belkı bu ay tekrar sıparıs vermem gerekırse bende alırım

secret_1903
17-01-2011, 17:13
arkadaşlar beşiktaş veya çevresinden katalog temin edip sipariş verebileceğim biri var mı acaba aramızda?

cagin
17-01-2011, 17:14
arkadaşlar beşiktaş veya çevresinden katalog temin edip sipariş verebileceğim biri var mı acaba aramızda?
eskıden dıkılıtasta oturuyordum ama sımdı tuzladayım

_Dersena_
17-01-2011, 17:26
eskıden dıkılıtasta oturuyordum ama sımdı tuzladayım

canım uzaklaştırma alırsın satış amaçlı mesaj yazma..

cagin
17-01-2011, 17:29
canım uzaklaştırma alırsın satış amaçlı mesaj yazma..
yok kız satmam da zaten ben besıktası cok severım ben oyuzden yazdım yaa yanlıs anlasılmasın zaten tuzla cok uzak bır semt yanı sadece cevap vermek ıcın verdım besıktaslıydım eskıden dıye

_Dersena_
17-01-2011, 17:30
yok kız satmam da zaten ben besıktası cok severım ben oyuzden yazdım yaa yanlıs anlasılmasın zaten tuzla cok uzak bır semt yanı sadece cevap vermek ıcın verdım besıktaslıydım eskıden dıye

ben anlarımda modlar ne der bilmem :76:

ilksah
17-01-2011, 17:34
arkadaşlar beşiktaş veya çevresinden katalog temin edip sipariş verebileceğim biri var mı acaba aramızda?

site içi satış yapmak yapmaya çalışmak vb. durumlar yasak canım

cagin
17-01-2011, 17:38
ben anlarımda modlar ne der bilmem :76:

:44::44::44::44: ınsallah onlarda anlar:61:

mavis81
17-01-2011, 17:39
slm kızlar umarım herkes iyidir:7:avon care in temizleyicisini bugün silerek denedim ama yinede iyi bir temizleyici değil kesinlikle:19:sonra yıkadım yine tam temizlemedi sanki:50:neyseki pahalı bişey değildi ben kimseye tavsiye etmem bu ürünü:19:yüzeysel bir temizlik yapıyor en fazla.öyle jeller gibi falan değil gözenekleri tıkayabilir arkadaşlar.

ilksah
17-01-2011, 17:44
:44::44::44::44: ınsallah onlarda anlar:61:

tamam canım sorun yok okey

bu arada yeri değil ama bizden kimler orflameye kayıt oldu

Olala
17-01-2011, 17:49
gozun aydın canımm

ben hıc bılmıyorum kokusunu ondan sordum belkı bu ay tekrar sıparıs vermem gerekırse bende alırım
secret'ın karamelimsi yanık şekerli bi kokusu var
edt olmasına ve ucuz olmasına rağmen çok kalıcı
şişesi minik ama ben beğeniyorum, ufak olduğundan çantaya rahatlıkla atılıyor, iyi oluyor..

turuncu elidor şampuanın kokusuna benziyor kokusu..

nazzz84
17-01-2011, 18:01
avonun eskiden Wink diye bir parfümü vardı çok severek kullanırdım ama maalesef kaldırıldı şimdi winke benzeyen bir parfüm var mı bildiğiniz?

secret_1903
17-01-2011, 20:16
site içi satış yapmak yapmaya çalışmak vb. durumlar yasak canım

site içi değil,sadece tanışmak istiyorum.tanışıp görüşmek yasak değil değil mi:61:

SiremimS
17-01-2011, 22:43
k1den 2. siparişimi verdm 160lık daha
eğer yrn gün hediyesi koyarlarsa üzülürümmm

SiremimS
17-01-2011, 22:49
bu ay kek kalıbı ve tavayı alabilen var mı arkadaşlar?
nasıl qüzel mii??

ben aldım çok şıklar istersen resim koyum bi ara paketni açtım ama henüzz kullanmadım kek kalıbını
tavayıda diğer tavalarımdan biri askiyene kadar stoğa kaldırdım
bu arada kek kalıbının dışı çok gzl simli falan şıkır şıkır:)

helenim
17-01-2011, 22:55
evet banada geldi kek kalıbı ve tava çok beğendim bende biraz küçük ama idare eder işte eğer iade filan yapmazsam inş. benimolucak...
ha bu arada kızlar 2 üye yapmıştım takım öncüm aradı hesapnumarası istedi para yatıcakmış galiba bide dediki tavsiye hediyelerinide başka temsilciden girdim gelince sana veririm dedibunu anlamadım,nasıl oluyorkiiibu benimkaybettiğim bişey filan varmıbiraz bilgi verin de benikandırmasın?

cagin
18-01-2011, 07:59
secret'ın karamelimsi yanık şekerli bi kokusu var
edt olmasına ve ucuz olmasına rağmen çok kalıcı
şişesi minik ama ben beğeniyorum, ufak olduğundan çantaya rahatlıkla atılıyor, iyi oluyor..

turuncu elidor şampuanın kokusuna benziyor kokusu..

sagol canım epey ucuz denıyım ozaman bende uygun olursam

cagin
18-01-2011, 08:07
gunaydın bayanlar

ozlem71
18-01-2011, 08:21
cuma yatırdım hala geçmemiş ya offf :26:

SewimLi
18-01-2011, 11:06
tamam canım sorun yok okey

bu arada yeri değil ama bizden kimler orflameye kayıt oldu


Ben oldum .......