Şu anda arşiv sayfalarında bulunmaktasınız. Konunun orjinali için tıklayınız:

çam terebentin yağı gerçekten saçı uzatır mı?


haziran22
15-12-10, 09:12
:78:arkadaşlar çam terebentin yağını düzenli kullanıpta faydasını gören saçı normalden hızlı uzayan var mı ne olur bana bir akıl verin ben normalde saça dışarıdan sürülen şeylerin saçı uzattığına ya da gürleştirdiğine inanmam ama gerçekten çok faydasını görenleriniz varsa alıp denemeyi düşünüyorum bir de kullanıpta faydasını görenler ayda ne kadar uzattığını yazarlarsa sevinirim

nur_tfk
16-12-10, 12:12
Vala canım ben terebentini kullanmıştım kısa bir süre saçlarımı kurutup şampuanımı aşırı sulandırmıştı ama şimdi anlıyorum ben biraz fazla katmışım şimdi yeniden uygulamaya koyuldum dün uyguladım ilk ama geçen sene falan kuzenim bi kız görmüş saçları süper gür ve uzunmuş sormuş napıyosun saçına diye kızda terebentin demiş saçım yağlı gezerim ama terebentinsiz şampuanla saç yıkamam yanıtını vermiş :):):) bilmiyorum başka faydasını gören oldumu merakla bekliyorum :KK76::KK76::KK76::KK76:

KilicBaligi
28-01-11, 16:01
Senelerdir rutin olarak aldığım her şampuanın içerisine çam terebentin katarım dökülme ve kepek gibi sorunları engelleyen bir yağ ama uzamaya bir faydası olmaz...

filerun
6-01-12, 14:01
Çam terebentin buhar distilasyon yöntemiyle elde edilen bir esanstır. Düzenli kullanımda saçları uzatıcı özelliği ile bilinir.
Çam terebentin badem, ceviz ve fındık yağı gibi saç bakımı amacıyla kullanılan bir esanstır. Saçı besleyen çam terebentin tüm aktarlarda bulunur. Saç köklerini besleyen bu madde dökülmeyi de gözle görülür oranda azaltır.
Sağlık amaçlı da kullanılabilmektedir. Iık bir bardak su içerisine 1-2 damla koymak kaydıyla kullanılabilir.
Çam terebentinin kullanımı oldukça basittir. 200 ml. şampuan şişesine 20-25 damla kadar konulup çalkalanır. Bu sayede her banyo sırasında ekstra emek istemez. Ufak şişelerde satılsa da şampuana katılarak kullanıldığı için uzun süre dayanıklıdır.
Çam terebentin kullanırken dikkat edilmesi gereken nokta gözle temas edilmemesidir. Bu nedenle göze şampuan kaçmamasına dikkat edilmelidir.

ALINTIDIR.

tatyana35
9-01-12, 22:01
ben az kullansam da saçlarımı kazık gibi yapıyo yani bıraktım oyüzden kullanmayı. belki kişiden kişiye farklı olabilir

filerun
10-01-12, 05:01
onada martta başlarım artık.
umarım uzatır.
sanırım ayarını bulmak gerek eklerken ..

:KK55::KK55::KK9:

t24
14-01-12, 11:01
ya ben çam terebentin esansını almıştım yanlışlıkla saç kreminin içine döktüm 3 kez kullandım ama şampuandaki etkiyi onda da gösterir mi acaba arkadaşlar?

queen_girl
29-01-12, 11:01
bende çam terebentin kullanmaya başlayalı 3 hafta oldu süper etkisini ikinci kullanımda gördüm dökülmelerim azaldı.... yağlanmayı bile aza indirdi çok mutluyum ve uzattı fakat ne kadarlık bi uzama yaptı ölçmedim...... ilk kullanım da ölü saçları zayıf köklü saçları döküyor çünkü ilkinde çok korkmuştum gitti 750 ml şampuanım die fark ettim ki ölü saçlar gidio kalan sağları güçlendiriyo herkese tavsiye ederim ben 750 ml şampuanıma 1,5 kapak döktüm

zehrazehra1990
6-04-12, 16:04
queen_girl
bende çam terebentin kullanmaya başlayalı 3 hafta oldu süper etkisini ikinci kullanımda gördüm dökülmelerim azaldı.... yağlanmayı bile aza indirdi çok mutluyum ve uzattı fakat ne kadarlık bi uzama yaptı ölçmedim...... ilk kullanım da ölü saçları zayıf köklü saçları döküyor çünkü ilkinde çok korkmuştum gitti 750 ml şampuanım die fark ettim ki ölü saçlar gidio kalan sağları güçlendiriyo herkese tavsiye ederim ben 750 ml şampuanıma 1,5 kapak döktüm


süpermıs bende yarın alıcam denıcem ıns fydasını gorurum:)

filerun
7-04-12, 11:04
yok yalancıktan uzatır :KK1:

enigma_86
7-04-12, 11:04
Hayır canım hatta saç köklerini kurutur
Tecrübeyle sabittir.Şampuanıma katmıştım 1 ay sonra kuaföre gittim farkında değilim tabii kuaförüm resmen azarladı beni ne yaptın saçına düşman mısın diye :KK14::KK14:

Saç uzatmak için sinamekili kür var onu uygula bence baya sonuç alanlar var.

enigma_86
7-04-12, 11:04
http://www.kadinlarkulubu.com/evde-...9242-haftada-1cm-uzayan-saclara-dersiniz.html

burdan bak canım

filerun
9-04-12, 12:04
Bence ölçülü koyduğunuzda hiiçte kurutma yapmaz.
?

kediciq
12-04-12, 19:04
bende çok koydum sanırım sulandı şampuanım ama içinde bir sürüde yağ var sizce kullanayımmı yoksa atayımmı :s

bourgoin
16-02-14, 16:02
çam esanslı 3.şişem bitmek üzere.........

zarifinci
16-02-14, 16:02
Ben cam terebentin uzun süre kullandim fakat sacima ne faydasi nede zarari dokundu.. kisiden kiseye degisiyor demek ki

selenator
17-03-14, 13:03
Ben dün kullandım gayet iyi ama sampuanim sulandi

eiriss
24-08-15, 14:08
Yaklaşık 1 aydır kullanıyorum ve saçlarım uzuyor ve çevrem tarafından farkediliyor insan mutlu oluyor. İlk aldığımda kullandım ve benimde saçımı kuruttu ve sertleştirdi ama kullanmaya devam ettikçe iyleşti ve uzamaya başladı saçım. Çam terebentini şampuanlımla kullanıyorum artı olarak içine badem yağı katıyorum ve saçlarım parlıyor hatta kırkılarımı döküyorlar kuaforden yeni çıkmış gibi oluyor. Son kullanışımdada içine ekstra argan yağı kattım oda umarım faydasını gösterir. Ve not olarakta çam terebentin her saçta aynı etkiyi göstermez, teşekkürler :))

Nil-nehri
24-08-15, 14:08
Ben bir dönem kullanmıstım faydasınıda görmüstüm.

Morbalon
3-09-15, 23:09
Bende bu aralar baslayacagim çam terebentin yagini ve badem yagini restorex sampuanima karistirip kullanacagim badem yagini saclarim kurumasin diye kullanacagim faydasini veya zararini gorursem yazarim saclarim şu an omuzlarimin biraz altinda önler daha kisa bakalim sonuc ne olcak

awsomebitch
16-11-15, 20:11
benim küçüklüğümden beri saçlarım omzumu geçmezdi ayrıca hemen yağlanan saçlarım vardı. yağlanması geçsin diye şampuan a kattım çam terebentini tabi baya kurutuyor benim saçımı ama bir yaz tatilinde omzumdan baya göğsümün altına kadar uzadı. o yüzden kullanışlı bence. ama tabi çok temizlediği için saçı kurutuyor.

awsomebitch
16-11-15, 20:11
ayrıca çam terebenti esansı değil, çam terebenti YAĞI kullanmak gerekiyor!!!!

bestecaglar30
1-03-16, 16:03
queen_girl
bende çam terebentin kullanmaya başlayalı 3 hafta oldu süper etkisini ikinci kullanımda gördüm dökülmelerim azaldı.... yağlanmayı bile aza indirdi çok mutluyum ve uzattı fakat ne kadarlık bi uzama yaptı ölçmedim...... ilk kullanım da ölü saçları zayıf köklü saçları döküyor çünkü ilkinde çok korkmuştum gitti 750 ml şampuanım die fark ettim ki ölü saçlar gidio kalan sağları güçlendiriyo herkese tavsiye ederim ben 750 ml şampuanıma 1,5 kapak döktüm
benim şampuanım 600 ml ne kadar dökmeliyim ve saç rengini açar mı?

queen_girl
21-03-16, 14:03
bestecaglar30
benim şampuanım 600 ml ne kadar dökmeliyim ve saç rengini açar mı?
1 kapak dokebilirsiniz sorun olmaz :) saç rengini biraz açıyo ben Sevmiştim acilmasini

bestecaglar30
27-03-16, 07:03
queen_girl
1 kapak dokebilirsiniz sorun olmaz :) saç rengini biraz açıyo ben Sevmiştim acilmasini
Her yıkamada bi tık acılcak mı yani

queen_girl
29-03-16, 07:03
bestecaglar30
Her yıkamada bi tık acılcak mı yani
Hayır tabi ki çok az olur bu daimi devam etmiyor saçın yapısıyla da alakalı olabilir belki sizin saclarinizi açmaz benim saclarim incecik telli

Nutella123
18-07-16, 12:07
merhaba kızlar benim de saç uzama ile ilgili problemlerim vardı ve acayip bir şekilde saçlarım dökülüyordu instagramda gezinirken vusla kara sarımsak seti al diye bir sayfayı buldum kara sarımsak özlü ve şampuandan oluşan bir setmiş ilk defa duydum kara sarımsağı,sarımsağın faydalarını herkesin bildiği üzre bende biliyordum fakat bu kara sarımsak bildiğimiz sarımsaktan çok çok daha faydalıymış,bende sarımsağın faydalı olduğundan yola çıkarak bu ürünü denemeye karar verdim ve almaya karar verdim ve aldım ürünü saçlarımdaki dökülme son buldu ve gerçekten saçlarım gözle görülür bir uzunluk sağladı kesinlikle bu ürünü denemelisiniz kızlar inanın pişman olmuyacağınız bir ürün 1 aylık kullanım için 3 adet şampuan +3 adet serum ve maske gönderdiler önerilen paket 1 aylık set bu da 179 tl şuanda uygun fiyatları eğer sizlerde bu ürüne ulaşmak istiyorsanız @kadinlarkulubu.com instagram sayfasından ulaşabilirsiniz mutlaka girin bi bakın