PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hormon testi yaptıranlar yardım eder misiniz?:(



sizofrenaskamektup
01-01-2011, 18:31
Ben bu sonuçlardan bir şey anlamadım doktor pko olabilirsin dedi,6 ay diane kullan dedi tekrar gel falan yok ...adet düzensizliği ve tüylenma öne için gitmiştim ..sonuçları yazıyorum fsh: 4 ,64 @1 ,5 - 12.4 normali ,lh: 11 ,93 @ 1 ,7- 8.6 normal, estradiol: 80 bu ne bilmiyorum. total testesteron 0,981 @ 0,06-0,082 normali ,dehidroepiandrosteron sulfat: 511 ,9 @ 160- 449 nrmal.cokmu vahim

km0734
01-01-2011, 20:58
Ben bu sonuçlardan bir şey anlamadım doktor pko olabilirsin dedi,6 ay diane kullan dedi tekrar gel falan yok ...adet düzensizliği ve tüylenma öne için gitmiştim ..sonuçları yazıyorum fsh: 4 ,64 @1 ,5 - 12.4 normali ,lh: 11 ,93 @ 1 ,7- 8.6 normal, estradiol: 80 bu ne bilmiyorum. total testesteron 0,981 @ 0,06-0,082 normali ,dehidroepiandrosteron sulfat: 511 ,9 @ 160- 449 nrmal.cokmu vahim

öncelikle geçmiş olsun arkadaşım..evet kan testlerin pko yu gösteriyor..LF FSH dan belli bi oranda büyük olunca pko teşhisi koyuluyor..senin de LH: 11 FSH: 4..zaten adet düzensizliği ve tüylenme de pko dan oluyo..belirtilerini de taşıyosun demek..herhalde bekarsın dr doğum kontrol hapı verdiğine göre..bekarlara veriyor dr lar çünkü..bekarken bu tedavide yapılcak fazla bişey yok zaten..
sormak istediğin bişey olursa sor,yardımcı olurum..ben 15 senedir pko yum..

hatira
01-01-2011, 21:28
merhaba benim bir kizim var 13 yasinda 9 hafta boyunca adet kanamasi geldi dr gittik 10 ostrejen verdi 10 gun sari cisim hormonu verdi ilaclar bitmeden tekrar adeti geldi dr yeni gelecek adetinin 5 gununde dogumkontrol hapina baslasidedi cok korkuyorum ne olabilir bir fikriniz varmi dr kan aldi test sonuclarini bekliyoruz lutfen cevap yazin acaba pco mudur :59::59:

km0734
02-01-2011, 00:04
merhaba benim bir kizim var 13 yasinda 9 hafta boyunca adet kanamasi geldi dr gittik 10 ostrejen verdi 10 gun sari cisim hormonu verdi ilaclar bitmeden tekrar adeti geldi dr yeni gelecek adetinin 5 gununde dogumkontrol hapina baslasidedi cok korkuyorum ne olabilir bir fikriniz varmi dr kan aldi test sonuclarini bekliyoruz lutfen cevap yazin acaba pco mudur :59::59:

9 hafta boyunca adet kanaması geldi demişsiniz de ben o kısmı anlayamadım..yani sürekli mi adet oldu?kan testleri sonucu önemli..LF,FSH,E2 vb..talil sonuçları çıkınca yazarsanız belki yardımcı olabiliriz..dr doğum kontrol hapını adetlerini düzenlesin,düzensiz kanamayı düzene soksun diye vermiş ama nedenini bu şekilde anlayamayız tabii :50: sonuçlar lazım pko ise durumu anlamak için..
geçmiş olsun..

sizofrenaskamektup
02-01-2011, 02:08
Çok sağol canım kesin kurtuluş yokmuş zaten bundan sana da geçmiş olsun günlerdir çok üzgünüm evlenmekten korkuyorum :(

tweety25
02-01-2011, 13:01
pko nun tedavisi varki evlenince daha kolay tedavi oluyorsunuz evlenmekten korkmayın bunun için.

km0734
02-01-2011, 13:07
arkadaşın cümlesine katılıyorum..evlenmekten korkma..daha beter hastalıklar var..ben 24 yaşında menepoz teşhisi koyulan kadınlar biliyorum..yani düşün bekarken daha 20 li yaşlardayken çocuğun olmaz duruma geliyosun..sonra rahim ağzı kanseri olan rahmi alınan binlerce genç kadın var..korkma pko nun tedavisi var en azından..evet çocuk konusunda sıkıntılı süreçlerden geçiyosun çocuk hemen olmayabiliyo ama sonuçta oluyo..artık aşılama var tüp bebek var vb..tıp ilerledikçe şans artıyo..merak etme..

hatira
02-01-2011, 16:32
9 hafta boyunca adet kanaması geldi demişsiniz de ben o kısmı anlayamadım..yani sürekli mi adet oldu?kan testleri sonucu önemli..LF,FSH,E2 vb..talil sonuçları çıkınca yazarsanız belki yardımcı olabiliriz..dr doğum kontrol hapını adetlerini düzenlesin,düzensiz kanamayı düzene soksun diye vermiş ama nedenini bu şekilde anlayamayız tabii :50: sonuçlar lazım pko ise durumu anlamak için..
geçmiş olsun..

evet cnm 9 hafta surekli kanamasi oldu kan degerleri cok dustu kan ilaci hormon ilaci derken simdik dogum kontrol ilaci kullaniyor . bu hafta randevu alacagiz tekrar kadin dr gidecegiz bakalim kan sonuclarini yazarim buraya hormon ilaclarini icince bir 10 gun gelmedi zaten hormon ilaclari 10 gunluktu ilac bitti tekrar adet kanamasi geldi yeni gelen adetinin 7 gunu dogum kontrolune baslayali 2 gun oluyor bakalim insallah kotu birsey yoktur ama cok ama cok korkuyorum allah yardim etsin dr randovusunu merakla bekliyorum

sizofrenaskamektup
02-01-2011, 16:57
Teşekkürler arkadaşlar kilo fazlam var ilk iş onları vermek olacak içim rahatladı:)

km0734
02-01-2011, 20:42
evet cnm 9 hafta surekli kanamasi oldu kan degerleri cok dustu kan ilaci hormon ilaci derken simdik dogum kontrol ilaci kullaniyor . bu hafta randevu alacagiz tekrar kadin dr gidecegiz bakalim kan sonuclarini yazarim buraya hormon ilaclarini icince bir 10 gun gelmedi zaten hormon ilaclari 10 gunluktu ilac bitti tekrar adet kanamasi geldi yeni gelen adetinin 7 gunu dogum kontrolune baslayali 2 gun oluyor bakalim insallah kotu birsey yoktur ama cok ama cok korkuyorum allah yardim etsin dr randovusunu merakla bekliyorum

sizi endişelendirmek istemem ama kızınızın 9 hafta boyunca sürekli adet kanaması geçirmesi anormal bi durum..çıkıcak hormon sonuçlarını bende merak ettim doğrusu..kan tahlili yaparken FSH,LH,Estradiol,prolaktin,TSH,T3,T4,testesteron vb bütün tahlilleri istemesi lazım dr un..bazı dr lar bazı değerleri istemiyolar..unutuyolar..mesela LH ı unutuyolar,yada prolaktini istemiyolar vb..umarım dr nuz iyi bi dr dur..dikkatli davranır..kızınız daha çok genç çünkü..yaşadığı da normal bi süreç değil gibi görünüyor..mutlaka iyi bi dr a görünün..baştan savcak dr olmasın aman..benim başım çok ağrıdı dr hatasından..hormonlar çıkınca yazarsanız buraya bende çok merak ettim..

Jdaa
03-01-2011, 19:50
öncelikle geçmiş olsun arkadaşım..evet kan testlerin pko yu gösteriyor..LF FSH dan belli bi oranda büyük olunca pko teşhisi koyuluyor..senin de LH: 11 FSH: 4..zaten adet düzensizliği ve tüylenme de pko dan oluyo..belirtilerini de taşıyosun demek..herhalde bekarsın dr doğum kontrol hapı verdiğine göre..bekarlara veriyor dr lar çünkü..bekarken bu tedavide yapılcak fazla bişey yok zaten..
sormak istediğin bişey olursa sor,yardımcı olurum..ben 15 senedir pko yum..

siteyi uzun zamandır takip ediyorum ama ilk defa soru-cevap şeklinde önemli bir konuda yrd talep ediyorum.. moralim çok bozuk çünkü..

stresli bir dönem geçiriyorum ve adet düzenim dengesiz seyrediyordu.3aylık bir gecikme yaşadım. doktora gittiğimde adet düzensizliğim icin bana Progestan diye bir hap verdi.. bir hafta kullan adetinin 3.günü de gel hormon testi ve ultrasonla bakalım denildi. ilacı kullandım kullanmasına ama ilaç beni mahvetti.. ilacı araştırdıgımda kullanılan durumlar daha o zamandan canımı sıkmıştı.. 5gün kullandım ilacı 3gün sonrasında(cuma) regl oldum.. pazartesi doktora gittiğimde hormon testi yapıldı ve sonuçları:

ESTRADIOL= 78
FSH =6,58
LUTEINLESTIREN HORMON =15,09
PROLAKTIN =18,63
SERBEST T4 = 1,09
TSH = 1,49

bu sonuçlar dahilinde bana çocuğunun olamayacagını söyledi,(iki senelik evliyim ve çocuk istiyoruz :( ) cenelle diye bir ilaç verip 6ay kullan 6ay sonunda tekrar gel diyerek geri yolladı... hem içime sinmedi hem de inanılmaz moralim bozuldu..
başka bir doktora daha gideceğim fakat öncesinde konu hakkında bilgisi olan sizden, bilgi alabilir miyim...
teşekkürler..

Ronya
03-01-2011, 20:13
siteyi uzun zamandır takip ediyorum ama ilk defa soru-cevap şeklinde önemli bir konuda yrd talep ediyorum.. moralim çok bozuk çünkü..

stresli bir dönem geçiriyorum ve adet düzenim dengesiz seyrediyordu.3aylık bir gecikme yaşadım. doktora gittiğimde adet düzensizliğim icin bana Progestan diye bir hap verdi.. bir hafta kullan adetinin 3.günü de gel hormon testi ve ultrasonla bakalım denildi. ilacı kullandım kullanmasına ama ilaç beni mahvetti.. ilacı araştırdıgımda kullanılan durumlar daha o zamandan canımı sıkmıştı.. 5gün kullandım ilacı 3gün sonrasında(cuma) regl oldum.. pazartesi doktora gittiğimde hormon testi yapıldı ve sonuçları:

ESTRADIOL= 78
FSH =6,58
LUTEINLESTIREN HORMON =15,09
PROLAKTIN =18,63
SERBEST T4 = 1,09
TSH = 1,49

bu sonuçlar dahilinde bana çocuğunun olamayacagını söyledi,(iki senelik evliyim ve çocuk istiyoruz :( ) cenelle diye bir ilaç verip 6ay kullan 6ay sonunda tekrar gel diyerek geri yolladı... hem içime sinmedi hem de inanılmaz moralim bozuldu..
başka bir doktora daha gideceğim fakat öncesinde konu hakkında bilgisi olan sizden, bilgi alabilir miyim...
teşekkürler..


canım hiç üzülme değerlerin bozuk malesef ama çocuğun olmayacak diye bir şey kimse diyemez
hormon değerlerin polikistik overi işaret ediyor.canım eğer şuan kullandığın bir hormon ilacı yoksa sana tasviyem hayıt otunun kapsülünü alman.canım bendede pko var hayıt hormonları düzeltiyor.
birde gnc arginmax women diye bir vitamin var kadınlara özel bir vitamin hormonları düzenliyor ve yumurtlamaya yardımcı oluyor

Jdaa
03-01-2011, 20:33
teşekkür ederim verdiğin bilgi icin, polikistik over sendromu peki benim gebe kalmama engel mi ? netten çok araştırdım ama kafam çok karıştı artık.. :5:

sancılı bır süreç mi bu polikistik denilen meret? ne kadardır siz tedavi görüyorsunuz bunun içni ? ilaç daha kullanmıyorum başka bir doktora gidip tasdik ettirmek istiyorum..

km0734
04-01-2011, 15:07
siteyi uzun zamandır takip ediyorum ama ilk defa soru-cevap şeklinde önemli bir konuda yrd talep ediyorum.. moralim çok bozuk çünkü..

stresli bir dönem geçiriyorum ve adet düzenim dengesiz seyrediyordu.3aylık bir gecikme yaşadım. doktora gittiğimde adet düzensizliğim icin bana Progestan diye bir hap verdi.. bir hafta kullan adetinin 3.günü de gel hormon testi ve ultrasonla bakalım denildi. ilacı kullandım kullanmasına ama ilaç beni mahvetti.. ilacı araştırdıgımda kullanılan durumlar daha o zamandan canımı sıkmıştı.. 5gün kullandım ilacı 3gün sonrasında(cuma) regl oldum.. pazartesi doktora gittiğimde hormon testi yapıldı ve sonuçları:

ESTRADIOL= 78
FSH =6,58
LUTEINLESTIREN HORMON =15,09
PROLAKTIN =18,63
SERBEST T4 = 1,09
TSH = 1,49

bu sonuçlar dahilinde bana çocuğunun olamayacagını söyledi,(iki senelik evliyim ve çocuk istiyoruz :( ) cenelle diye bir ilaç verip 6ay kullan 6ay sonunda tekrar gel diyerek geri yolladı... hem içime sinmedi hem de inanılmaz moralim bozuldu..
başka bir doktora daha gideceğim fakat öncesinde konu hakkında bilgisi olan sizden, bilgi alabilir miyim...
teşekkürler..

öncelikle geçmiş olsun arkadaşım..kan tablon pko yu gösteriyor evet..LH ın FSH tan çok yüksek..diğer hormonların normal çıkmış..prolaktin normal,tiroit sorunun yok vb..tek sorunun LH pko tablosu..çocuğun olmaz diye bişey yok..onu diyen dr halt etmiş (daha kaba bi cümle söylicektimde internet ortamındayız neyse bende kalsın)..hepimiz pko yuz..bende hormon sorunu 15 senedir var..çocuk işine gelince de evet biraz zor oluyo çocuk ama sonuçta biçok kişinin oluyo..aşılama var tüp bebek var vb..tıp ilerledi dert etme..

sizofrenaskamektup
04-01-2011, 16:17
Arkadaşlar kafama takıldı özel bir doktora gittim hormon değerlerimi kiloya bağladı kist tespit edilmedi ultrason muayenesinde temiz cikti .hapi kullan dedi,kilo vermem lazimmis pko demedi hangi dr hakli sadece test ile pko tanisi koyan mi yoksa bu mu

sizofrenaskamektup
04-01-2011, 16:21
Jda sana da geçmiş olsun arkadaşım inşallah en kısa zamanda amacına ulaşırsın bence başka bir doktora git

Jdaa
05-01-2011, 17:19
sizofrenaskamektup tşk ederim
dün başka bir doktora gittim, test sonucuna göre o da polikist den süphelendiğini söyledi ve alttan ultrasona girdim :17: iğrenç bir duyguydu. kist mist hiçbir şey çıkmadı, tertemiz çıktı sonuçlarım. strese bağlı hormon dengesizliği olabilir bu sonuçlar dedi. folikasit verdi takma kafana dedi..
anlatamam nasıl rahatladım.. hemen size de haber vereyim dedim :34:

leylanu
05-01-2011, 17:38
sizofrenaskamektup tşk ederim
dün başka bir doktora gittim, test sonucuna göre o da polikist den süphelendiğini söyledi ve alttan ultrasona girdim :17: iğrenç bir duyguydu. kist mist hiçbir şey çıkmadı, tertemiz çıktı sonuçlarım. strese bağlı hormon dengesizliği olabilir bu sonuçlar dedi. folikasit verdi takma kafana dedi..
anlatamam nasıl rahatladım.. hemen size de haber vereyim dedim :34:

merhaba cnm bana yardım edermisin
ben adetimim 21 günü hormam testi yaptırdım sonuclarım TSH.2.43 FSH.8.49 LH. 21.99 PROGESTERON 3.1 PROLAKTİN 13.24 cnm devlet hastanesine gittigim için bana sonuç dogru düzgün demedi doktor ne olur cnm bilgi ver bana söyledigine göre yumurtlamam olmuyomuş sonucları gegerlendir şimdiden teşekkürler

Jdaa
05-01-2011, 17:55
merhaba cnm bana yardım edermisin
ben adetimim 21 günü hormam testi yaptırdım sonuclarım TSH.2.43 FSH.8.49 LH. 21.99 PROGESTERON 3.1 PROLAKTİN 13.24 cnm devlet hastanesine gittigim için bana sonuç dogru düzgün demedi doktor ne olur cnm bilgi ver bana söyledigine göre yumurtlamam olmuyomuş sonucları gegerlendir şimdiden teşekkürler

geçmiş olsun leylanu, benimkiyle karşılaştırınca senin fsh ve lh daha da fazla bu tür durumlarda önce kistlerden şüpheleniyorlar eğer ultrason yaptırmadıysa sana mutlaka başka bir doktora git ve sana açıklama yapmadıkları için tatmin olmadığını belirt. ultrasondan sonra zaten seni yönlendiriyorlar. eğer kist çıkarsa kistleri yok etmek için 6ay ile 1sene arası tedavi başlatıyorlar eğer kist ya da rahim de bir sorun çıkmazsa bir sonrka ki regl nin 3.günü yeni bir hormon testiyle değerleri karşılaştırıyorlar.. polikistik sendromu zaten sağlıklı yumurtlamanın gerçekleşmemesine sebep oluyor.

birçok doktor maalesef insanları yanlış yönlendiriyor ve moralbozukluğuna mahkum bırakiyorlar insanları. sen hemen yarına fazla geç kalmadan başka bir doktora git.. sonuçta biz burda ancak kendi sonuçlarımızla karşılaştırma yapabiliyoruz.

km0734
05-01-2011, 17:58
leylanu hormonu sonucunu diğer topikte değerlendirmemi rica etmişsin yorumladım..o topiği görmezsin belki diye burdan da yazıyorum..
mrb..tabi seve seve yardımcı olmaya çalışayım..prolaktin hormonunun sınırı 25..sizin 13 çıkmış yani gayet normal..hatta alt sınıra yakın..progesteron 3,1 çıkmış..progesteron hormonu kadında o ay yumurtlama olup olmadığını gösterir ve sizin düşük çıkmış..tahlili yaptırdığınız ay yumurtlamamışsınız yani yumurtlama olmamış..yumurta çatlarsa progesteron hormonu salgılıyo..kanda 21. gün progesteron hormonuna bu yüzden bakılıyor..düşükse yumurta çatlamamış oluyor..ne kadar yüksekse o kadar iyi yumurtlama deniyor..LH hormonunuz yüksek çıkmış..sizde malesef bizler gibi pko sunuz..
geçmiş olsun..

Jdaa
05-01-2011, 17:59
Progesteron değerleri nelerdir?

Progesteron değerleri tahlilin adet dönemi içinde yapılan adet gününe göre değişkenlik göstermektedir. Adetin siklusunun ilk yarısında progesteron testi yapılırsa progesteron değerleri farklı,progesteron testi adet siklusunun ikinci yarısı yapılırsa daha farklı çıkmaktadır.



Normal Değerler:

Erkek: 0.1-1 ng/ml

Kadın:

Faliküler Faz: 0.2-1.4 ng/ml

Luteal Faz: 4-25 ng/ml

Menopoz: 0.1-1 ng/ml



Progesteron azlığı sebepleri



- Gebelikte

- Adregenital sendrom

- Cushing sendromu



Progesteron yüksekliği sebepleri



- Turner sendromu

- Yumurtlamanın gerçekleşmediği düzensiz adetler

- Hipofiz besinleri

(alıntı)

leylanu
05-01-2011, 18:01
geçmiş olsun leylanu, benimkiyle karşılaştırınca senin fsh ve lh daha da fazla bu tür durumlarda önce kistlerden şüpheleniyorlar eğer ultrason yaptırmadıysa sana mutlaka başka bir doktora git ve sana açıklama yapmadıkları için tatmin olmadığını belirt. ultrasondan sonra zaten seni yönlendiriyorlar. eğer kist çıkarsa kistleri yok etmek için 6ay ile 1sene arası tedavi başlatıyorlar eğer kist ya da rahim de bir sorun çıkmazsa bir sonrka ki regl nin 3.günü yeni bir hormon testiyle değerleri karşılaştırıyorlar.. polikistik sendromu zaten sağlıklı yumurtlamanın gerçekleşmemesine sebep oluyor.

birçok doktor maalesef insanları yanlış yönlendiriyor ve moralbozukluğuna mahkum bırakiyorlar insanları. sen hemen yarına fazla geç kalmadan başka bir doktora git.. sonuçta biz burda ancak kendi sonuçlarımızla karşılaştırma yapabiliyoruz.

cnm ben defalarca ultrasona girdim kist cıkmadı yani yok ben bir cocugum olsun istiyorum cnm ya malum maddi durum olmadıgından özelelede gidemiyorum cnm ne yapacagımı şasırdım

Jdaa
05-01-2011, 18:03
bu arada her lh si yükseklere pkosunuz demek ne kadar doğru acaba :97: ben de öyle sanıyordum ve hatta ilk gittiğim doktorda tahlil sonucuna göre öyle sandı ve bana boşu boşuna 1senelik tedavi başlatacaktı ultrasona sokup teyit etmeden, oysa ki ultasonum temiz çıktı.

Jdaa
05-01-2011, 18:06
cnm ben defalarca ultrasona girdim kist cıkmadı yani yok ben bir cocugum olsun istiyorum cnm ya malum maddi durum olmadıgından özelelede gidemiyorum cnm ne yapacagımı şasırdım

hiç bir korunma yöntemi kullanmadan ilişki yaşamana rağmen eğer gebe kalamıyorsan hormonlarını düzenleyici tedaviye başlamalısın ama yok eğer daha gebe kalıp kalmadıgnı hiç denemeden sadece doktorunun yumurtlaman yok demesiyle bunu yaşıyorsan stres yapma, nerde ikamet ediyorsun sen =?

leylanu
05-01-2011, 18:13
bu arada her lh si yükseklere pkosunuz demek ne kadar doğru acaba :97: ben de öyle sanıyordum ve hatta ilk gittiğim doktorda tahlil sonucuna göre öyle sandı ve bana boşu boşuna 1senelik tedavi başlatacaktı ultrasona sokup teyit etmeden, oysa ki ultasonum temiz çıktı.

cnm bide adetimim 3 günü yaptırdıgım dahlil sonucum bunada bak ne olur yardım edin kızlar cok morelim bozuk TSH.1,62 FSH 6,18 LH,4.13 E2, 67.38 PROLAKTİN,9,84 CNM bide buna bakın

leylanu
05-01-2011, 18:16
cnm bide adetimim 3 günü yaptırdıgım dahlil sonucum bunada bak ne olur yardım edin kızlar cok morelim bozuk TSH.1,62 FSH 6,18 LH,4.13 E2, 67.38 PROLAKTİN,9,84 CNM bide buna bakın

mugla mamariste cnm yaşıyoruz burda doktora gidemiyosun 1,40 başlıyo üçretleri özel hastaneler anlaşmalı degil cnm o yüzden devlet hastanesine gidiyorum

km0734
05-01-2011, 18:30
bu arada her lh si yükseklere pkosunuz demek ne kadar doğru acaba :97: ben de öyle sanıyordum ve hatta ilk gittiğim doktorda tahlil sonucuna göre öyle sandı ve bana boşu boşuna 1senelik tedavi başlatacaktı ultrasona sokup teyit etmeden, oysa ki ultasonum temiz çıktı.

normal bi adet döngüsü için FSH ın LH tan yüksek olması gerekiyor adetin 3.günü yapılan hormon testinde..eğer ki tam tersi ise kistin olmasa da kan değerlerindeki sorundan dolayı kaliteli yumurtlayamıyosun..anlatabilmişimdir inş?..kist olup olmaması önemli değil pko da..daha doğrusu şöyle söyliyim hormonların düzensiz olduğu için bugün olmasada yarın kistleşme başlıyor bi sürü kistin oluyor..çünkü FSH ın yüksek olmadığı için tam tersi tablo olduğu için yumurta çatlayamıyor..
adetin 3.günü hormon değerlerin iyi çıkmış..diğer tahlili yorumlamıştım ben demin..benimde kafam karıştı senin tahlillerden :44: bu tahlilin normal..kist olmaması normal yani bu tahlile göre pko değilsin ki..diğer tahlilin nerden çıktı anlamadım?kafanı karıştırma hormon değişken bişey..geçen ay bozuk çıkar,bu ay düzelir..bu ay düzgün çıkar,bidahaki ay bozulur..o yüzden kurcalama stres yapma boşa bence..

Jdaa
05-01-2011, 18:32
fsh ve ths normal değerlerde görünüyor lh çok düşük çıkmış
sperm kontrolu de yaptırdınız mı

leylanu
05-01-2011, 18:41
normal bi adet döngüsü için FSH ın LH tan yüksek olması gerekiyor adetin 3.günü yapılan hormon testinde..eğer ki tam tersi ise kistin olmasa da kan değerlerindeki sorundan dolayı kaliteli yumurtlayamıyosun..anlatabilmişimdir inş?..kist olup olmaması önemli değil pko da..daha doğrusu şöyle söyliyim hormonların düzensiz olduğu için bugün olmasada yarın kistleşme başlıyor bi sürü kistin oluyor..çünkü FSH ın yüksek olmadığı için tam tersi tablo olduğu için yumurta çatlayamıyor..
adetin 3.günü hormon değerlerin iyi çıkmış..diğer tahlili yorumlamıştım ben demin..benimde kafam karıştı senin tahlillerden :44: bu tahlilin normal..kist olmaması normal yani bu tahlile göre pko değilsin ki..diğer tahlilin nerden çıktı anlamadım?kafanı karıştırma hormon değişken bişey..geçen ay bozuk çıkar,bu ay düzelir..bu ay düzgün çıkar,bidahaki ay bozulur..o yüzden kurcalama stres yapma boşa bence..

cnm ben 3 aydır dahlil oluyorum genc kızken diyane 35 kullandım hormam bozuklugum vardı evlendim 8 ay sonra hamile kaldım düşükle sonucladı tamamem normal 2 kez hamile kaldım bir kızım oldu şimdi 2 senedir korunmadıgım halde cocugum olmuyo neden oldugunu anlayamadım daha tüylenme var şimdide cenemde bunlar beni cok üzüyo tabi bu ayda yurtlamam olmadı progesteron sonucum 2,3 cıktı yumurtlamam olmamış ayın 3 de adet günümdü lekenme şeklinde 2 gün geldi bügün kesildi bu ne acaba cnm sen bilgilin yardın et cnm ben ne yapım şimdi

km0734
05-01-2011, 18:52
cnm ben 3 aydır dahlil oluyorum genc kızken diyane 35 kullandım hormam bozuklugum vardı evlendim 8 ay sonra hamile kaldım düşükle sonucladı tamamem normal 2 kez hamile kaldım bir kızım oldu şimdi 2 senedir korunmadıgım halde cocugum olmuyo neden oldugunu anlayamadım daha tüylenme var şimdide cenemde bunlar beni cok üzüyo tabi bu ayda yurtlamam olmadı progesteron sonucum 2,3 cıktı yumurtlamam olmamış ayın 3 de adet günümdü lekenme şeklinde 2 gün geldi bügün kesildi bu ne acaba cnm sen bilgilin yardın et cnm ben ne yapım şimdi

3 aydır tahlil oluyorum yazmışsın..bak ne yap biliyo musun bu tahlilleri bul buraya yaz..1. ay LH FSH ;2.ay ki tahlilde LH FSH vb diye..3 ayı da yaz..sonuçta eğer kanda sorun varsa hormon sorunu 3 ayki tahlillerinde mutlaka belli etmiştir kendini..yaz karşılaştırma yapalım tamam mı..lekelenme konusuna gelince hamile falan olmayasın eminsin demi hamile olmadığına?hamilelerde üstüne görme vb olurmuş lekelenme tarzında..eğer hamile değilsende adetin tamamen neden sökülmedi dr a görünmen lazım eğer tam kırmızı olmadıysa..sen bul tahlillerini buraya yaz ben yorumlarım..

leylanu
05-01-2011, 18:56
cnm ben 3 aydır dahlil oluyorum genc kızken diyane 35 kullandım hormam bozuklugum vardı evlendim 8 ay sonra hamile kaldım düşükle sonucladı tamamem normal 2 kez hamile kaldım bir kızım oldu şimdi 2 senedir korunmadıgım halde cocugum olmuyo neden oldugunu anlayamadım daha tüylenme var şimdide cenemde bunlar beni cok üzüyo tabi bu ayda yurtlamam olmadı progesteron sonucum 2,3 cıktı yumurtlamam olmamış ayın 3 de adet günümdü lekenme şeklinde 2 gün geldi bügün kesildi bu ne acaba cnm sen bilgilin yardın et cnm ben ne yapım şimdi

cnm cok bilgilisiniz teşekkür ederim sizlere yanı bir tek ben degilim bunlarla ugraşan teşekkür ederim arkadaşlar birazda olsa teselli oldum

km0734
05-01-2011, 19:33
rica ederim..bilgim olan konularda yardımcı olmaya çalışıyorum sadece..

leylanu
05-01-2011, 21:46
3 aydır tahlil oluyorum yazmışsın..bak ne yap biliyo musun bu tahlilleri bul buraya yaz..1. ay LH FSH ;2.ay ki tahlilde LH FSH vb diye..3 ayı da yaz..sonuçta eğer kanda sorun varsa hormon sorunu 3 ayki tahlillerinde mutlaka belli etmiştir kendini..yaz karşılaştırma yapalım tamam mı..lekelenme konusuna gelince hamile falan olmayasın eminsin demi hamile olmadığına?hamilelerde üstüne görme vb olurmuş lekelenme tarzında..eğer hamile değilsende adetin tamamen neden sökülmedi dr a görünmen lazım eğer tam kırmızı olmadıysa..sen bul tahlillerini buraya yaz ben yorumlarım..

tamam teşekkür ederim cnm zaten iki tahlilimi yazmıştım TSH 1,62 FSH 6,8 LH 4,13 E2 67,38 PROLAKTİN 9,84 1 AYIN DAHLİLİ ADETİN 3 GÜNÜ OLAN 2 AYDA ADETİN 21 günü olan dahlil sonucu TSH 2,43 FSH 8,49 LH 21,99 PROGESTERON 3,01 PROLAKTIN 13,21 3 AYINDA 21 GÜN PROGESTERON DAHLİLİM 6,33 4 AYINDA OLAN adetim 21 günü gene PROGESTERON DAHLİLİM 2,3 BUNLARI YAPTIRDIM CNM doktor bana bişey demiyo başka doktora gidiyorum yani bunun caresi yokmu ne yapmam lazım benim tam olarak neyim var cnm ben anlamdım kafam iyice karıştı

km0734
05-01-2011, 23:29
tamam teşekkür ederim cnm zaten iki tahlilimi yazmıştım TSH 1,62 FSH 6,8 LH 4,13 E2 67,38 PROLAKTİN 9,84 1 AYIN DAHLİLİ ADETİN 3 GÜNÜ OLAN 2 AYDA ADETİN 21 günü olan dahlil sonucu TSH 2,43 FSH 8,49 LH 21,99 PROGESTERON 3,01 PROLAKTIN 13,21 3 AYINDA 21 GÜN PROGESTERON DAHLİLİM 6,33 4 AYINDA OLAN adetim 21 günü gene PROGESTERON DAHLİLİM 2,3 BUNLARI YAPTIRDIM CNM doktor bana bişey demiyo başka doktora gidiyorum yani bunun caresi yokmu ne yapmam lazım benim tam olarak neyim var cnm ben anlamdım kafam iyice karıştı

bence de başka dr a görünün..progesteronun sürekli düşük çıkmış yani progesteron tahlili yaptırdığın her ay yumurtlamamışsın ama çok garip ki hormon tahlillerinde aşırı bi tuhaflık yok çok garip yani durumun..hormonlarında aşırı bi sorun olmadığı halde neden yumurtlamıyosun bunu sor dr una..bazı dr lar yumurtan tembel vb diyolar..iyi bi dr a gidip yaptırdığım bütün progesteron tahlillerinde yumurtlamadığım anlaşıldı..hormonlarımı değerlendirir misiniz,neden yumurtlamıyorum vb de..net bi cvp versin dr lar ki için rahat etsin..

almor
19-01-2011, 15:06
Kızlar hormon testini mutlaka adetin 3. günü mü yaptırmak gerekiyor ben bugün adet oldum ve cuma 3. gün olcak fakat sınavlarımdan dolayı doktora gidemicem cumartesi 4. gün oluyor o zaman yaptırsam bir sorun olur mu acaba?

bukabaran22
10-05-2011, 13:29
pco da bitkisel tedavi etkili olurmu

selinim25
20-12-2012, 20:30
arkadaşlar merhaba..
ben 4 aylık evliyim ama çok bebeğim olsun istiyorum.
doktor yumurtalıklarıma baktı gayet iyi dedi.
hormon testi yaptık adetin 21.günü progesteron çok düşük çıktı 0.27
doktor problem burdaymış dedi ve dupheston diye bir ilaç verdi ayın 20 sinde başlamam için.olur mu bebeğim?yada bu hormonu yükseltmek için neler yapabilirim haftalardır burayı takip ediyorum bugün üye oldum.doktor stres yapma diyor ve çok isteme bundan da etkilenir dedi korkuyorum sadece.yardım edin ve en çokta dualarınızı istiyorum..