PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bio-oil ile 3 ayda çatlağa son ??



Sayfa : [1] 2

mymelino
11-01-2011, 23:59
Arkadaşlar yurt dışında çok popüler bi ürünmüş .. 3 ay düzenli kullanımda çatlakları yara izlerini yok ediyomuş.. Yabancı sitelerde blogları incedim . Hep olumlu şeyler yazıyo... Kullanan oldumu bio -oil yağı?? Kullan varsa bilgilendirsin :54:

mymelino
12-01-2011, 09:45
hiç bio-oil kullanan yokmuuuuu ?:43::43:

nilsolt
13-01-2011, 16:54
ayy çok merak ettim bnde şimdi=] birisi çıksa keşkee

mymelino
13-01-2011, 18:36
yabancı sitelerde araştırdım.... memnun herkes ama burda kullanan yok galiba :43::43:

sheytane
15-01-2011, 21:39
bende merak ettım sımdı kımse kullanmadımı bırazda ben arastırayım :D

mymelino
16-01-2011, 17:56
bende merak ettım sımdı kımse kullanmadımı bırazda ben arastırayım :D

araştır sende iyi olur valla :79: bakalım kullanan çıkacak mı ?

sheytane
16-01-2011, 23:41
bu urun genelde lekeler ıcın kullanılmıs cılt lekelerı topıklerınde var orada kullananlar memnum ama catlak ıcın pek kullanan yok

mymelino
17-01-2011, 13:57
bu urun genelde lekeler ıcın kullanılmıs cılt lekelerı topıklerınde var orada kullananlar memnum ama catlak ıcın pek kullanan yok

canım ben bio -oil orjinal satış sitesine baktım .. çatlak - leke - kırışıklık vs.. Için yazıyoo.. Ve kullananların hikayeleri var.. Doğum çatlağı için kullanan çook var ...ama türkiyede orjinali nasıl bulcaz bilmiyomm.....

sheytane
17-01-2011, 17:52
hıkayeler hep olumlu sonucmu pekı kesın kurtulmuslarmı?ya care olsunda gerısı kolay ebaydan alırız olmadı oradada baya satan var dun ben bakmıstımda

sheytane
17-01-2011, 18:06
olusmus catlaga etkısını bılmem ama hamılelere kullandırmıslar gercekten super sonuclar hıcmı catlak olmaz ya valla bravo demekkı neymıs ılerıde hamıle oldugumuzda bıo oıl kullanıyormusuz:42:

mymelino
18-01-2011, 09:41
evet ama orjinalini nasıl bulcaz işte o sorun var ..... yurtdışında satışı var burda yoookkk ..

sheytane
18-01-2011, 17:20
tamam yurtdısından alın paypalla bırsey degısmıyorkı hem bazen daha ucuza gelıyo ama butun satıcılara bakın kargo ucretı ucuk rakamlar olanlar var bazende turkıyeye gonderısı olmayanlar var ıyıce arastırın derım ben ebaydada kredı karıtyla alıyorsunuz ggde de sadece kargo bır ıkı hafta arası gelıyo gemıyle geldıgı ıcın oda bazen gemıyle gelmeyenler oluyo onlar daha kısa suruyo valla ben ılerde param olunca ebaydan alacagım hatta param olunca alayım vucudum ne guzel olur sıvılceye lekeye masallah herseye ıyı gelıyormus bu yahu

Gamzecik
27-01-2011, 13:13
arkadaslar ben kullaniyorum lekeler icin ve cokta duzenli kullanmadigim halde bana yaradi, cok guzel bi urun + cildini yumusacik yapiyor :D devamli kullaniyorum yuzumede sabah kalktigimda bebek gibi oluyor yuzum ama cilten cilde degisirmi bilemicem fakat hollandada ve diger avrupa ulkelerinde cok yaygin cok begeniliyor bu urun heryerde satiliyor

mymelino
27-01-2011, 19:37
arkadaslar ben kullaniyorum lekeler icin ve cokta duzenli kullanmadigim halde bana yaradi, cok guzel bi urun + cildini yumusacik yapiyor :D devamli kullaniyorum yuzumede sabah kalktigimda bebek gibi oluyor yuzum ama cilten cilde degisirmi bilemicem fakat hollandada ve diger avrupa ulkelerinde cok yaygin cok begeniliyor bu urun heryerde satiliyor

ne lekesi için kullANMIŞTIN CANIM ?? BİDE MERAK ETTİĞİM BİŞEY VAR BU YAĞI CİLT HEMEN EMİYOMU .. YOKSA CİLTTE YAĞLI YAĞLI DURUYO MUU ??

sheytane
03-02-2011, 18:03
benımde geldı bıo oılım 2gundur kullanıyorum kokusu harıka yuzumede kullanıyorum ama sadece aksamları gunduz emılmesı zaman alır cunku oda yaglı durur ondan sadece aksam tercıh edıyorum dermarollerla kullanıyoprum sonucları yazarım sıze 3ay duzenlı kullanacagım bakalım

mymelino
04-02-2011, 09:51
benımde geldı bıo oılım 2gundur kullanıyorum kokusu harıka yuzumede kullanıyorum ama sadece aksamları gunduz emılmesı zaman alır cunku oda yaglı durur ondan sadece aksam tercıh edıyorum dermarollerla kullanıyoprum sonucları yazarım sıze 3ay duzenlı kullanacagım bakalım

bende dermarollerle birlikte bio-oil kullanmayı düşünüyodum .. sen erken davrandın.. bio-oil cilt hemen emiyo mu yoksa 10 -15 dk sonra mı emiyoo .. çatlaklara sürüp beklememiz gerekecek herhalde yoksa giysilere bulaşır

dermaturk
04-02-2011, 15:20
kızlar bende bio oil kullanıcam bakalım araştırıyorum :)

mymelino
04-02-2011, 19:14
kızlar bende bio oil kullanıcam bakalım araştırıyorum :)

alınca yaz mutlaka canım .. yorumlarını bekliyoozz :54:

sheytane
05-02-2011, 14:25
yağ ama oyle vıcık vıcık degıl surdugunuz yerde hafıfce kalıyor sonra gıdıyor gıysıye falan bulasmıyo emılıyo ya kalmıyo merak etme :D kokusuda harıka yanı gogus bolgeme kullanıyorum 3damla yetıyor en az 3 ay kullanmak lazımmıs 3damlayla baya bır gıder bu yanı

mymelino
05-02-2011, 16:47
yağ ama oyle vıcık vıcık degıl surdugunuz yerde hafıfce kalıyor sonra gıdıyor gıysıye falan bulasmıyo emılıyo ya kalmıyo merak etme :D kokusuda harıka yanı gogus bolgeme kullanıyorum 3damla yetıyor en az 3 ay kullanmak lazımmıs 3damlayla baya bır gıder bu yanı

teşekkürler bilgi için canım.. İNŞALLAH FAYDA EDERR .. GÜZEL HABERLERİNİ BEKLİYOZZZ...:54:

sheytane
05-02-2011, 18:59
ay inşallah insallah bıraz bıle fayda gorsem dırek buraya yazarı zaten catlak nasıl bır ılet cok ıyı bılırım

extraordinary_
08-02-2011, 14:43
Arkadaşlar yurt dışında çok popüler bi ürünmüş .. 3 ay düzenli kullanımda çatlakları yara izlerini yok ediyomuş.. Yabancı sitelerde blogları incedim . Hep olumlu şeyler yazıyo... Kullanan oldumu bio -oil yağı?? Kullan varsa bilgilendirsin :54:

Hayır hiç kullanmadım ama yurtdışı menşeili satış yapan siteler var. Tam adını markasını verebilir misin? Ben strawberryden bakacağım.

mymelino
08-02-2011, 17:54
Hayır hiç kullanmadım ama yurtdışı menşeili satış yapan siteler var. Tam adını markasını verebilir misin? Ben strawberryden bakacağım.

canım adı bio -oil .. gg de de var bakabilirsin özelliklerine... ebaydada varmış ..:71:

sunademir
08-02-2011, 18:45
canım adı bio -oil .. gg de de var bakabilirsin özelliklerine... ebaydada varmış ..:71:

Aslında ben sormamıştım ama cevap için teşekkür ederim tabi extraordinary iyede soruyu sorduğu için...

sheytane
08-02-2011, 22:14
ehe ortalık mı karıstı? :D :D :1: :1: :1:

mymelino
08-02-2011, 22:22
Aslında ben sormamıştım ama cevap için teşekkür ederim tabi extraordinary iyede soruyu sorduğu için...

sana cevap vermedim extraordinary e cevap verdim çünkü soru sordu....üstüne niyee alındın?????

sevilduru
10-02-2011, 16:37
Verdiğin bilgi benim de işime yaradı. Teşekkür ederim canım.

mymelino
10-02-2011, 18:18
Verdiğin bilgi benim de işime yaradı. Teşekkür ederim canım.

önemli değil canım .... yeterki çatlaklar son bulsun....kullananlar yorumları yazın lütfen ....:54:

puttanesca
10-02-2011, 18:20
biogren de etkili diye duymuştum araştır istersen

mymelino
10-02-2011, 21:00
biogren de etkili diye duymuştum araştır istersen

ben 3 ay bio green kullandım zaten .. yüzümdeki lekeler için ...fakat hiçç bi değişiklik yook.. tek faydası sivrisinek ısırınca üstüne sür hemen geçiyooo o kadarr....:54:

asdfgh789
10-02-2011, 23:17
mrhabalar kullanan arkadaslar gelişmeleri paylassın lütfen :54:

puttanesca
11-02-2011, 09:36
ben 3 ay bio green kullandım zaten .. yüzümdeki lekeler için ...fakat hiçç bi değişiklik yook.. tek faydası sivrisinek ısırınca üstüne sür hemen geçiyooo o kadarr....:54:

ozon yağı diyorlar ben kullanmadım duydum etkili olduğunu..
sivrisinek ısırığı mı :61:

mymelino
11-02-2011, 09:51
ozon yağı diyorlar ben kullanmadım duydum etkili olduğunu..
sivrisinek ısırığı mı :61:

bio green ozonyağı zaten.. ama leke için fayda göremedim ben...her cilt farklı belki fayda görmüş olnda vardır ama 3 ay kullandım fayda etmedi bende ..:54:

puttanesca
11-02-2011, 10:28
bio green ozonyağı zaten.. ama leke için fayda göremedim ben...her cilt farklı belki fayda görmüş olnda vardır ama 3 ay kullandım fayda etmedi bende ..:54:
hımm çiğ patatesi dilimle suyu kurumadan lekelerin üstünde yarım saat beklet.. haftada 3 kez uygula yüz için de oldukça etkili..

simten81
12-02-2011, 21:30
bu yağ son zamanlarda kafama yatan tek şey. o kadar şey kullandım ki çatlaklarım için hiç biri fayda etmedi. ergenlikten gelen çatlaklarımdan kurtulmak için çareler ararken gebelikle yepyeni çatlaklarım oluştu. şu an gebeyim ve ilk günden itibaren o kadar yağ, krem, merhem ne dedilerse kullandım. ama çatır çatır çatladım. ben bu bebeği doğuramayacağım direk karnımı çatlatarak çıkacak diye düşünmeye bile başladım. bu yağı kesin alacağım. araştırırken doktora sorulan bir sitede şöyle bir mesaj gördüm
Sayın doktorum; ben daha once biraz kiloluydum fakat suan zayiflamam nedeniyle belimde catlaklar olustu. bir ara ingilteredeyken bio-oil adli bir yag kullandim iyi gelmisti, catlaklara dolgu yapiyor gibiydi ama bu yagi bir daha bulamadim. bu catlaklara baska hangi tedavi yapilabilir?
diye sorulmuş. ve ingilizce bir sürü mesaj var. bir de işe yararsa müjdem olur bu benim :52:

miyuw
12-02-2011, 21:34
bendede cok catlak vardı selılıt ıcın yaptıgım karısım catlaklrmı 2 gunde yok ettıı bence uygulayın kızlar 5 tane lımon 10 tane aspırın 1 tane kucuk sısede satılıyor badem yagı hepsını bı kavanozda karısırın ve gunde ıkı kez surun strecleyın surerken masjıda unutmayın ayrıca 10 ddkkda bacak hareketı yapın 2 gunde sonucu grcksnız ben dnedım umrım yardımcı olmusmdur

tripoli35
12-02-2011, 21:48
bendede cok catlak vardı selılıt ıcın yaptıgım karısım catlaklrmı 2 gunde yok ettıı bence uygulayın kızlar 5 tane lımon 10 tane aspırın 1 tane kucuk sısede satılıyor badem yagı hepsını bı kavanozda karısırın ve gunde ıkı kez surun strecleyın surerken masjıda unutmayın ayrıca 10 ddkkda bacak hareketı yapın 2 gunde sonucu grcksnız ben dnedım umrım yardımcı olmusmdur

badem yağı çeşit çeşit oluyor sizin dediğiniz hangisi.üstünde tam olarak ne yazıyor.önce limonla aspirini eritip badem yağıylamı karıştıyoruz.

miyuw
12-02-2011, 21:52
önce 10 tane paketınden cıkardgınız aspırınlerı atın bı kavanoza 5 tane lımonu sıkın ustunede badem yagını koyun aktarda bagdem yagı dıyınce tek verılen o sadece badem yagı yazıo uzerınde hepsnı karıstırın kavanozu sallamanız yeterlı ayrıca 1 ay kullanblırsnız herhangı bır bzlma olmuyor buzdolbında saklamnız gerklı sadce

Precious
12-02-2011, 22:42
çatlaklar çok derinde oluyor ben böyle dıştan nasıl geçiririz bilemiyorum açıkcası:26:

mymelino
12-02-2011, 22:50
bu yağ son zamanlarda kafama yatan tek şey. o kadar şey kullandım ki çatlaklarım için hiç biri fayda etmedi. ergenlikten gelen çatlaklarımdan kurtulmak için çareler ararken gebelikle yepyeni çatlaklarım oluştu. şu an gebeyim ve ilk günden itibaren o kadar yağ, krem, merhem ne dedilerse kullandım. ama çatır çatır çatladım. ben bu bebeği doğuramayacağım direk karnımı çatlatarak çıkacak diye düşünmeye bile başladım. bu yağı kesin alacağım. araştırırken doktora sorulan bir sitede şöyle bir mesaj gördüm
Sayın doktorum; ben daha once biraz kiloluydum fakat suan zayiflamam nedeniyle belimde catlaklar olustu. bir ara ingilteredeyken bio-oil adli bir yag kullandim iyi gelmisti, catlaklara dolgu yapiyor gibiydi ama bu yagi bir daha bulamadim. bu catlaklara baska hangi tedavi yapilabilir?
diye sorulmuş. ve ingilizce bir sürü mesaj var. bir de işe yararsa müjdem olur bu benim :52:

bio-oil i bende yabancı siteleri araştırırken buldum .. hemen burda konu açtım kullanan olmuştur belki diyee.. ama herkes yeni kullanmaya başladı anlaşılan .. yavaş yavaş yorumlar gelmeyee başlıcak artık .. yaşasın...:66: sende kullanınca yaz mutlaka :54:

mymelino
12-02-2011, 22:53
bendede cok catlak vardı selılıt ıcın yaptıgım karısım catlaklrmı 2 gunde yok ettıı bence uygulayın kızlar 5 tane lımon 10 tane aspırın 1 tane kucuk sısede satılıyor badem yagı hepsını bı kavanozda karısırın ve gunde ıkı kez surun strecleyın surerken masjıda unutmayın ayrıca 10 ddkkda bacak hareketı yapın 2 gunde sonucu grcksnız ben dnedım umrım yardımcı olmusmdur

bu güzel haberr... çatlakların eskimiydi senin .. nasıl 2 günde geçer yahuu.. mucize bi formül olmuş o zaman seninki ..ama yazdım bi köşeye .. denerim müsait bi zamanda :52:

karbeyaz
13-02-2011, 20:19
bendede cok catlak vardı selılıt ıcın yaptıgım karısım catlaklrmı 2 gunde yok ettıı bence uygulayın kızlar 5 tane lımon 10 tane aspırın 1 tane kucuk sısede satılıyor badem yagı hepsını bı kavanozda karısırın ve gunde ıkı kez surun strecleyın surerken masjıda unutmayın ayrıca 10 ddkkda bacak hareketı yapın 2 gunde sonucu grcksnız ben dnedım umrım yardımcı olmusmdur

en başta konuyu açsaydın ya bizde hemen denerdik :59:

month
13-02-2011, 22:44
bendede cok catlak vardı selılıt ıcın yaptıgım karısım catlaklrmı 2 gunde yok ettıı bence uygulayın kızlar 5 tane lımon 10 tane aspırın 1 tane kucuk sısede satılıyor badem yagı hepsını bı kavanozda karısırın ve gunde ıkı kez surun strecleyın surerken masjıda unutmayın ayrıca 10 ddkkda bacak hareketı yapın 2 gunde sonucu grcksnız ben dnedım umrım yardımcı olmusmdur

2 gündemi geçti mucize yahu bu....çatlakların nerdeydi ve ne kadardı ki geçti yani geçti hafiflemedi vaybe süper denemek lazım masrafsızda ama badem yagını ne kadar koyalım 1 şişenin hepsinimi

month
13-02-2011, 23:09
bu arada bio oili gittigidiyor da görmüştüm fiyatıda 45tl idi

sheytane
14-02-2011, 16:29
MİYUW bize cevap yaz lutfen catlaklar kac senelıktı yenımıydı cokmuydu? ıkı gunde nasıl gectı hemen tamamen mı kayboldular yanı gıttıler oylemı cok guzel ınsallah tamamen gecmıstır ama garıp ıkı gunde gecmesı

karbeyaz
14-02-2011, 18:38
MİYUW bize cevap yaz lutfen catlaklar kac senelıktı yenımıydı cokmuydu? ıkı gunde nasıl gectı hemen tamamen mı kayboldular yanı gıttıler oylemı cok guzel ınsallah tamamen gecmıstır ama garıp ıkı gunde gecmesı

aynı şekilde ona sordum ılk okuldan berı var yanı bı 15 yılı vardı onemlı olan duzenlı kullnman dedi buyüzden qeçmiştir bu akşam denecem size hbr weririm...:32:

karbeyaz
14-02-2011, 18:41
2 gündemi geçti mucize yahu bu....çatlakların nerdeydi ve ne kadardı ki geçti yani geçti hafiflemedi vaybe süper denemek lazım masrafsızda ama badem yagını ne kadar koyalım 1 şişenin hepsinimi

ewt badem yaqın hepsini dökceksin öle dio...

Precious
14-02-2011, 19:20
kızlae deneyin iki günde geçerse yaparım ama inanmıyorum açıkcası. nasıl geçsin iki günde bide :53:

karbeyaz
14-02-2011, 21:13
kızlae deneyin iki günde geçerse yaparım ama inanmıyorum açıkcası. nasıl geçsin iki günde bide :53:

şimdi denedim hafif sızlıo umarım qeçer....

mymelino
14-02-2011, 21:22
şimdi denedim hafif sızlıo umarım qeçer....

bende merak ettim .. sonuçları yazzz mutlaka :54:

karbeyaz
14-02-2011, 21:35
bende merak ettim .. sonuçları yazzz mutlaka :54:

sızlıosa etki etmeye başlamış sanırım biraz hareket yapıcam sonra soquk suyla yıkıcam sıcak olmacak bilqin olsun...:46:

miyuw
14-02-2011, 21:38
slm kızlar pek gırmıodm nete neyse ben kullandım bı hafta ama sonra bırrktım çalısıydm yapamdım gerkcekten ama 3.gun benımm tamm popmn ustunde vardı baya annem masj yaptı sonrada ıste bende surdrdm ettım vs vs neyse sonuc olarak 3.gun ablama bak dedım ınanmadı gerckten yok olmustu masaj yapılan yerler prusz olmustu yaa deneyın ne olcak kı vucudnuz belkı bı sonuc verıcek yanı

mymelino
15-02-2011, 09:36
slm kızlar pek gırmıodm nete neyse ben kullandım bı hafta ama sonra bırrktım çalısıydm yapamdım gerkcekten ama 3.gun benımm tamm popmn ustunde vardı baya annem masj yaptı sonrada ıste bende surdrdm ettım vs vs neyse sonuc olarak 3.gun ablama bak dedım ınanmadı gerckten yok olmustu masaj yapılan yerler prusz olmustu yaa deneyın ne olcak kı vucudnuz belkı bı sonuc verıcek yanı

denemeye değer ... ayrıntılı anlatırsan daha iyi olur .. kaç gün kullanıcazz .. hiç ara vermeden mi kullanacağız.. günde 1 defa mı yapcazz .. kaç gün devam etcezz ?? bunları yazarsan deneyelim.. ardından nemlendirici falan sürülebilir mi ??:54:

kuzo
15-02-2011, 10:38
ben vahım durumdayım deneyen ve olumlu sonuc alan warmııı :(:(:(

karbeyaz
15-02-2011, 11:16
denemeye değer ... ayrıntılı anlatırsan daha iyi olur .. kaç gün kullanıcazz .. hiç ara vermeden mi kullanacağız.. günde 1 defa mı yapcazz .. kaç gün devam etcezz ?? bunları yazarsan deneyelim.. ardından nemlendirici falan sürülebilir mi ??:54:

o pek qiremio bende anlatabilirim cnm qünde sabah akşam yapacaksınız ilk msjında öle qörünüo bende iki kere kullanıom qeçmezse dewamlı kullan yıkadıktan sonra bişe bi kremi kullanmadım

ipeğimu
15-02-2011, 12:32
İşe yarıyorsa bence bu öneri için ayrı bir topik açalım.
Kullananlar sonuçları paylaşır daha çok deneyim paylaşımı sağlamış oluruz.

ipeğimu
15-02-2011, 12:42
önce 10 tane paketınden cıkardgınız aspırınlerı atın bı kavanoza 5 tane lımonu sıkın ustunede badem yagını koyun aktarda bagdem yagı dıyınce tek verılen o sadece badem yagı yazıo uzerınde hepsnı karıstırın kavanozu sallamanız yeterlı ayrıca 1 ay kullanblırsnız herhangı bır bzlma olmuyor buzdolbında saklamnız gerklı sadce

Bir de aspirinler çeşit çeşit. Coraspin falan da var. Sen hangisinden kullandın? Çok eskilerde hani suyu ağzına alıp yutana kadar dağılıp tadı acılaşan aspirinler vardı ondan mı yoksa diğer modernize edilmiş olanlardan mı?

mymelino
15-02-2011, 14:18
Bir de aspirinler çeşit çeşit. Coraspin falan da var. Sen hangisinden kullandın? Çok eskilerde hani suyu ağzına alıp yutana kadar dağılıp tadı acılaşan aspirinler vardı ondan mı yoksa diğer modernize edilmiş olanlardan mı?

ipeğimu sana özelden mesaj atıyorum gelmiyoo..mesaj kutun doluymuş galibaa ... boşaltırsan iyi olur ..öptüm byess :54:

mymelino
15-02-2011, 14:20
o pek qiremio bende anlatabilirim cnm qünde sabah akşam yapacaksınız ilk msjında öle qörünüo bende iki kere kullanıom qeçmezse dewamlı kullan yıkadıktan sonra bişe bi kremi kullanmadım

tamam cevap için sağol canım ... bu konuyu başlık olarak açalım ipeğimunun dediği gibi orda yazalım faydalı olup olmadığını .. konu sahibi açsa daha iyi olurr :71:

mymelino
15-02-2011, 14:21
o pek qiremio bende anlatabilirim cnm qünde sabah akşam yapacaksınız ilk msjında öle qörünüo bende iki kere kullanıom qeçmezse dewamlı kullan yıkadıktan sonra bişe bi kremi kullanmadım

tamam cevap için sağol canım ... bu konuyu başlık olarak açalım ipeğimunun dediği gibi orda yazalım faydalı olup olmadığını .. konu sahibi açsa daha iyi olurr :71:

miyuw
15-02-2011, 20:24
kızlar normal asprın bıldgız

sheytane
15-02-2011, 20:46
evet kesınlıkle konu acalım hem daha raht takıp ederız :D

sheytane
15-02-2011, 20:52
kızlar lutfen vaktı olan denesın ve sonucları bıze yazsın lutfen ınsallah gercekten gecırıyordurda hepımızde kurtuluruz

mymelino
15-02-2011, 21:36
kızlar lutfen vaktı olan denesın ve sonucları bıze yazsın lutfen ınsallah gercekten gecırıyordurda hepımızde kurtuluruz

inşallah....biri deniyodu.. yazar mutlaka.. 1 hafta kadar kullansında yazar mutlaka ...:54:

ipeğimu
16-02-2011, 01:05
Şu çatlak illetinden kurtulmak için yapmayacağım şey yok. Her denileni eve doldurdum. Bio oil, yağ karışımları, derma roller çeşitleri, oriflame çatlak kremi etraftan ne duyduysam. Bunu da listeme ekliyorum. Ben doğurana kadar herhalde yorumlar çoğalır da hangisini yapacağıma karar verebilirim.

ipeğimu
16-02-2011, 01:51
kızlar normal asprın bıldgız

Canım cevap için sağol. Eczaneden aspirin markalı alırız o zaman.
Ne kadar basit birşey için ne kadar çok soru ürettim kusura bakma ama aklıma bişey daha geldi.
Şimdi bu uygulamayı sabah akşam yapacağız ya. Strech'e sarılı ne kadar beklemek gerekiyor?
Bir de soğuk suyla temizleyeceğiz değil mi?

kuzo
16-02-2011, 09:55
kahve ve lımonu duydum uyguladım da bu aspırın karısımınada basladım dün ıyı gelırse ve degısıklık olursa yazıcam arkadaslar..

mymelino
18-02-2011, 19:30
kahve ve lımonu duydum uyguladım da bu aspırın karısımınada basladım dün ıyı gelırse ve degısıklık olursa yazıcam arkadaslar..

tamam yazz mutlaka bekliyozz..... Ama aspirin ve limon cildi tahriş edermi acaba o konuda tedirginim ben açıkcasıı :69:

mymelino
18-02-2011, 19:31
kahve ve lımonu duydum uyguladım da bu aspırın karısımınada basladım dün ıyı gelırse ve degısıklık olursa yazıcam arkadaslar..

tamam yazz mutlaka bekliyozz..... Ama aspirin ve limon cildi tahriş edermi acaba o konuda tedirginim ben açıkcasıı :69:

kuzo
18-02-2011, 21:19
2 gündür kullanıyorum yanma tahris fılan olmadı canım.. ins işe yarar.. ben kremle karıstırıyorum sürmesı cilde yedırmesı kolay olsun dıye:)

mymelino
18-02-2011, 22:51
2 gündür kullanıyorum yanma tahris fılan olmadı canım.. ins işe yarar.. ben kremle karıstırıyorum sürmesı cilde yedırmesı kolay olsun dıye:)

kremle karıştırırsan etkisi düşer belki .. sen uygulamayı yap cilde .. kremi daha sonra sür daha etkili olması açısındann.....:46:

kuzo
20-02-2011, 12:32
ok canım kurtulalım artık sunlardan yaa..........

ipeğimu
21-02-2011, 02:03
Ben uygularsam bağdem yağı yerine kantoron yağı karıştırmayı düşünüyorum.

kuzo
21-02-2011, 10:02
kantaron yağı için iyi diyolar ben hıc denemedım cnm ya

asdfgh789
21-02-2011, 11:11
mrh arkadaslar konu baya sapmıs kimse bio-oil hakkında yorum yapmamıs farklı konulara baska baslıklar acılsa daha güzel olur :34: bu arada badem yagı sürekli kullanımda tüylenmeye neden oluyor (bitkisel yag brosüründe yazıyordu) kantoron yagı ben kullanıyorum su anda yaralar için iz bırakmadan iyilestirir yazıyor burda kullanıpta catlaklarım gecti diyen arkadaslarda vardı ama benimkilerde pek bir degişiklik yok şimdilik 1 haftadır kullanıyorum bol bakımlı günler diliyorum:54: :86:

kuzo
21-02-2011, 13:32
sarısını kırmızısını mı kullanıyosun kantaronun canım???

asdfgh789
21-02-2011, 19:25
sarısını kırmızısını mı kullanıyosun kantaronun canım???


kırmızısını kullanıyorum canım karden marka ilk aldıgım fazla yogun degildi simdiki daha yogun

karbeyaz
23-02-2011, 13:41
kızlar lutfen vaktı olan denesın ve sonucları bıze yazsın lutfen ınsallah gercekten gecırıyordurda hepımızde kurtuluruz

maalesef olmadı yada düzenli kullanmadım öle sabah akşam masaj yapmaya waktim yok yookk
artık TCA kullanıcam tamamen deriyi üst atması daha ii :59:

mymelino
23-02-2011, 14:16
bio- oil kullananlar yorum yazarsa iyi olur...... konu açtım başka ürünlere geçildi hemen .. limonla aspirinle çatlak mı geçer .. yazan arkadaş dalga olsun diyee bişey attı ortaya bidahada yazmadı .. bilgi verecekse doğru dürüst yazsın bu konuda.. yada bu kadar faydalıysa konu açsın herkes faydalansın ...:47:

kuzo
24-02-2011, 17:16
ben 5 gündür yapıyorum aspirin olayını daha bı netıce alamadım :(:84::84:

ipeğimu
24-02-2011, 17:39
Anlaşılan bu da yalan oldu. Bio oil yorumlarına devam o zaman. 3 ayda geçecek iaddaları varmış. Neden kimse denemiyor ki. Ben hamile olmasam yapacağım da zaten karnım davul gibi bişey anlayamayacağım diye yapmıyorum. Bir de tabi bio oillerime kavuşamama sorunu var o daha derin bir iz olmaya başladı di mi meloconcon?

mymelino
24-02-2011, 19:01
Anlaşılan bu da yalan oldu. Bio oil yorumlarına devam o zaman. 3 ayda geçecek iaddaları varmış. Neden kimse denemiyor ki. Ben hamile olmasam yapacağım da zaten karnım davul gibi bişey anlayamayacağım diye yapmıyorum. Bir de tabi bio oillerime kavuşamama sorunu var o daha derin bir iz olmaya başladı di mi meloconcon?

evetttt doğruu diyonn :1: :1: ama hamileykende kullan yağ - krem falan .. daha az çatlarsın.. ablamda hamile benim bebe yağı sürüyoo sürekli nemli tutmaya çalışıyoo.. bu 2. bebişi olacak çok çatlağı yookk ....sürekli yağ krem falan sürdü.. sende sür bişeyler bencee ...nemli olunca az çatlak oluyoo....:71:

dermaturk
25-02-2011, 16:54
meloconcon ay canım Allah analı babalı büyütsün inşallah ipeğumu senin bebişinide inşallahh :)) bi ömür mutlu olsunlar :)) ayy kızlar ben daha doğurmadım dolu çatlağım var revamı bu :( doğursam nolucam

mymelino
25-02-2011, 18:33
meloconcon ay canım allah analı babalı büyütsün inşallah ipeğumu senin bebişinide inşallahh :)) bi ömür mutlu olsunlar :)) ayy kızlar ben daha doğurmadım dolu çatlağım var revamı bu :( doğursam nolucam

amin canım inşallah...... çatlaklara çözüm bulucaz inşallah .. Tam geçmesede enazından yarıya iner.. Mücadeleyee devam..:54:

fresa
26-02-2011, 11:40
Bu bio-oil nerde satılıyo :10:

month
26-02-2011, 16:14
vallah ben lierac kullanadım baya hafifletti çatlakları..birde şu pahalı olan bi krem varmış strevic cd onun yurt dışında daha ucuz olduğu söyleniyo onuda deneyebilirsiniz ama burda çok pahalı bu krem

mymelino
26-02-2011, 20:52
fresa ebayda ve gg de var bio-oil

sheytane
27-02-2011, 20:31
ben bır aya yakındır kullanıyorum belkıde bır ay oldu tam hatırlamıyorum ama ıncelme ve sılıklesme bırazda olsa var cok cok ıyı durumdamıyım tamamenmı gectı hayır ama ınceltı rengını duzgunlestırdı bakalım 3ay sonunda ne olacak duzenlı kullanmaya calısıyorum arada bır atladıgımda oluyor tabı

fresa
28-02-2011, 12:15
fresa ebayda ve gg de var bio-oil

mersi şekerim çok makbule geçti

asdfgh789
01-03-2011, 23:28
ipeğimu;


mrh canıjm msj kutun dolu sanırım msj gönderemiyorum

mymelino
02-03-2011, 12:07
bio-oil siparişim gelecek sonunda 3-4 güne gelir herhalde.....3 ay boyunca kalçadaki çatlaklarıma vede yüzdeki akne lekelerine kullanacağım ... kullandıkça yazarımm... inşallah güzel haberler veririm :66::66:

kuzo
03-03-2011, 17:16
ıns kurtulursun o kadar cok sey denıyorumkı bende napacagımı sasırdım :(

mymelino
04-03-2011, 12:19
ıns kurtulursun o kadar cok sey denıyorumkı bende napacagımı sasırdım :(

inşallah canım .. fayda görürsem hemen konu başlığı açarım zaten... bu çatlak konusunda sıkıntılı çook kişi var çünkü ... bana dua edinde güzel haberler veriyim çatlak konusunda...hepimizin sorunu çünkü :54::54:

ipeğimu
04-03-2011, 13:14
evetttt doğruu diyonn :1: :1: ama hamileykende kullan yağ - krem falan .. daha az çatlarsın.. ablamda hamile benim bebe yağı sürüyoo sürekli nemli tutmaya çalışıyoo.. bu 2. bebişi olacak çok çatlağı yookk ....sürekli yağ krem falan sürdü.. sende sür bişeyler bencee ...nemli olunca az çatlak oluyoo....:71:

Kullandım Lierac, Roc, yağ karışımı ne aklına gelirse. Ama oldu işte. 8. aydan sonra karın birden büyüyor o zaman salyangoz gezmiş gibi oldu karnım birden. Neyse bulucaz bir çaresini.


meloconcon ay canım Allah analı babalı büyütsün inşallah ipeğumu senin bebişinide inşallahh :)) bi ömür mutlu olsunlar :)) ayy kızlar ben daha doğurmadım dolu çatlağım var revamı bu :( doğursam nolucam

Sağol canım. Her kim varsa Allah hayırlısıyla kucağına almayı, isteyenlere de hayırlı evlat
nasip etsin.

fresa
04-03-2011, 14:35
bio-oil yağ nekadar fiyatı şişe kuçuk mü o kadar catlak var ki hemen biter şişe :59:

dermaturk
04-03-2011, 15:00
kızlar ben bunu baya araştrdım alıcam fakat birüsür ucuz sahteleri varmış :S onu nasıl anlıcaz onu araştrıyorum şuan

mymelino
04-03-2011, 20:47
bio-oil yağ nekadar fiyatı şişe kuçuk mü o kadar catlak var ki hemen biter şişe :59:

2oo ml lik şişeyi 68 tl ye aldım ... :66:

fresa
05-03-2011, 10:11
2oo ml lik şişeyi 68 tl ye aldım ... :66:

işe yarasında :95:

mymelino
05-03-2011, 14:40
bugün ilk defa sürdüm çatlaklara bio-oil i .... 3 ay sabah -akşam sürmeye çalışacam .. bakalım etki edecek mi ??:51:

month
05-03-2011, 15:05
bugün ilk defa sürdüm çatlaklara bio-oil i .... 3 ay sabah -akşam sürmeye çalışacam .. bakalım etki edecek mi ??:51:

hadi bakalım cnm insallah işe yarar

sheytane
06-03-2011, 14:01
bio-oil yağ nekadar fiyatı şişe kuçuk mü o kadar catlak var ki hemen biter şişe :59: gittigidiyordan fıyatlarına bakabılırsınız ben 125 mllık aldım 1.5 ay oldu kullanıyorum sadece 2cm falan eksıldı sıseden baya gıdıyor yanı :D ıkı damla butun gogsume yetıyor yanı 125lık soyle kaba bır hesapla bana 8 ay falan yeter gıbı daha fazlada olabılır bu arada kesınlıkle tavsıye ederım bende etkısını gostermeye basladı gıderek ıncelıyo catlakalrım :D

sheytane
06-03-2011, 14:05
bugün ilk defa sürdüm çatlaklara bio-oil i .... 3 ay sabah -akşam sürmeye çalışacam .. bakalım etki edecek mi ??:51:

ınsallah etkı eder bende etkısını gostermeye basladı catlakalrım gıderek azalıyo ıncelıyo yanı ınce olanlarında goruntusu o kadar duzeldıkı neredeyse gozukmuyor ınsallah hepsı tamamen gecerde bende rahatlarım yıllardır cekıyorum cunku bu ılletı artık duzelsede kurtulsam aa baya duzeldıya 1.5 aydır kullanıyırum son haftalarda gozterdı etkısını ınsallah 3-4 aya kadar hepsı gecer belkı hepsı gecmez ama cogu gecer ınsallah:46:

mymelino
06-03-2011, 18:36
ınsallah etkı eder bende etkısını gostermeye basladı catlakalrım gıderek azalıyo ıncelıyo yanı ınce olanlarında goruntusu o kadar duzeldıkı neredeyse gozukmuyor ınsallah hepsı tamamen gecerde bende rahatlarım yıllardır cekıyorum cunku bu ılletı artık duzelsede kurtulsam aa baya duzeldıya 1.5 aydır kullanıyırum son haftalarda gozterdı etkısını ınsallah 3-4 aya kadar hepsı gecer belkı hepsı gecmez ama cogu gecer ınsallah:46:

buu süperrrrrr haberrrrr etki ediyoo demekki .... :66::66: sen nasıl kullandın sabah -akşam mı yoksa günde 1 defa mı kullandın ??

_WhitePearl_
07-03-2011, 10:12
bende yarın baslıyorum arkadaslar haber vereceğim size gelişmeleri

mymelino
07-03-2011, 11:28
bende yarın baslıyorum arkadaslar haber vereceğim size gelişmeleri

tamam senin yorumlarınıda bekliyoz.... ?? benim daha yeni olduğu için yorum yazamıcam ... 1 ay geçtikten sonra yazmaya başlarım bende..... en az 3 ay kullanılması gerekiyormuş şişede öyle yazıyoo .. ben etki görsem 5-6 ay kullanmaya hazırım.... :54:

month
07-03-2011, 13:18
tamam senin yorumlarınıda bekliyoz.... ?? benim daha yeni olduğu için yorum yazamıcam ... 1 ay geçtikten sonra yazmaya başlarım bende..... en az 3 ay kullanılması gerekiyormuş şişede öyle yazıyoo .. ben etki görsem 5-6 ay kullanmaya hazırım.... :54:

cnm bende almak istiyorum nerden aldın fiyatı ne kadar

mymelino
07-03-2011, 13:48
cnm bende almak istiyorum nerden aldın fiyatı ne kadar

bu klüpten bi arkadaŞLA anlaştım ebaydan getirti bana .. 200 ml 68 tl... :51:

mymelino
07-03-2011, 13:51
gittigidiyordan fıyatlarına bakabılırsınız ben 125 mllık aldım 1.5 ay oldu kullanıyorum sadece 2cm falan eksıldı sıseden baya gıdıyor yanı :D ıkı damla butun gogsume yetıyor yanı 125lık soyle kaba bır hesapla bana 8 ay falan yeter gıbı daha fazlada olabılır bu arada kesınlıkle tavsıye ederım bende etkısını gostermeye basladı gıderek ıncelıyo catlakalrım :D

ben bütün bacak ve kalçaya sürüyomm benimki 1 ay anca yetecek galiba :58:

nuray_34
07-03-2011, 16:16
ben bütün bacak ve kalçaya sürüyomm benimki 1 ay anca yetecek galiba :58:

ben bunun gibi 3 yere daha baktım ticari amaçlı şeyler boş yani

month
07-03-2011, 17:29
bu klüpten bi arkadaŞLA anlaştım ebaydan getirti bana .. 200 ml 68 tl... :51:

fiyatı iyiymiş bende bu sıralar çatlaklarıma çok takıyorum kafayı nasıl gecicek diye tamamen gescin eski vücudumu istiyorum bennnnn:( kafamdada şu pahalı oscarlı krem strivectin sd var ama işte çok pahalı 250tl çoğu kişi memnun kalmış ama işe yaramazsa okadar para bosa gidicek neyse önce bunu deniyim en son sıraya koydum onu:50:

sheytane
07-03-2011, 21:36
buu süperrrrrr haberrrrr etki ediyoo demekki .... :66::66: sen nasıl kullandın sabah -akşam mı yoksa günde 1 defa mı kullandın ??sabah aksam kullandım ama 2 3 kere ıhmal ettıgım oldu ama gerı kalanda duzenlı kullandım etkı edıyor valla 2 kere de dermaroller uyguladım cok memnunum ben

sheytane
07-03-2011, 21:39
ben bunun gibi 3 yere daha baktım ticari amaçlı şeyler boş yani

bu sıtedekı admınler tıcarı amaclı davrananları ıp adreslerınden hemen bulup banlıyorlar ben dermarollerlada ılgılı yazdım olmadı bıo oıle gectım benım hıcbır tıcarı cıkar amacım yok olamazda sadece yıllardır ıcınde bulundugum bu sıkıntılı meretten kurtulma yolları arıyorum ve benımle aynı kaderı paylasanlarada yardımcı olmak ıstıyorum keske bılmeden ıtham altında bırakmasaydınız ınsanları benım tıcarı hıc bır amacım yok bunu herkes boyle bılsın

mymelino
07-03-2011, 22:59
bu sıtedekı admınler tıcarı amaclı davrananları ıp adreslerınden hemen bulup banlıyorlar ben dermarollerlada ılgılı yazdım olmadı bıo oıle gectım benım hıcbır tıcarı cıkar amacım yok olamazda sadece yıllardır ıcınde bulundugum bu sıkıntılı meretten kurtulma yolları arıyorum ve benımle aynı kaderı paylasanlarada yardımcı olmak ıstıyorum keske bılmeden ıtham altında bırakmasaydınız ınsanları benım tıcarı hıc bır amacım yok bunu herkes boyle bılsın

canım bio oil hakkında yazmadı o arkadaş .. Ben leke için tedavi yöntemini araştırdın mı diyee özelden mesaj atmıştım cevabını buraya yazmış.... Bio oil le hiçççç alakası yokk o yorumun ....