PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : bıyık bölgesine lazer



silver5
04-02-2011, 17:01
bıyık bölgesinde sonuç nasıl oluyo arkadaşlar?
daha önce koltukaltı ve genital e 4 seans gitti.koltukaltı sonucu genitalr göre daha iyi.aceba bıyık bölgesi nasıl sonuç veriyor...........

rrg
05-02-2011, 09:44
10 gün oldu yaptırlalı halaa bi dökülme olmadı,almamak için zor tutuyorum kendimi ,çünkü çok kötü görünüyolar..bilgisi olan arkadaşlar bilgilendirrise sevinirm..

tuysorunu
05-02-2011, 13:15
10 gün oldu yaptırlalı halaa bi dökülme olmadı,almamak için zor tutuyorum kendimi ,çünkü çok kötü görünüyolar..bilgisi olan arkadaşlar bilgilendirrise sevinirm..

guzelim ben koltuk altima yaptirmistim ve o kotu goruntuye dayanamadim agdayla aldim. hic de bi sey olmadi, kontrol atisinda hala canim aciodu demek ki atisi tuye yapmiyolar

rrg
06-02-2011, 11:31
guzelim ben koltuk altima yaptirmistim ve o kotu goruntuye dayanamadim agdayla aldim. hic de bi sey olmadi, kontrol atisinda hala canim aciodu demek ki atisi tuye yapmiyolar

aradım canım yapan yeri çok kötü duruyolar iple alsam olurmu dedim,yok sakın alam ozaman hiç bi işe yaramaz yedi haftay salı kontrol baklaım inşallah iyi olur ozamana kadar kalanlara yapılır lazerde sonra tamamen dökülür...

pls
06-02-2011, 11:38
Ben de dün lazere başladım koltuk altı ve bıyık bölgeme.İşe yarayacak gibi geliyor ama bir ay sonrasına verdi ikinci randevuyu.bu üre zarfında hiç almamak gerekiyormuş.Bıyık bölgesini almadan nasıl dururum bilmiyorum.Bana da kesinlikle hiçbir şekilde dokunma dediler...

rrg
08-02-2011, 09:27
resmen bıyıklı gexiyorum elime gelen 1 -2 tüy dküldü sadece 15 günü geçti benim haftaya salı kontrol...baklaım kontrolden sonra ne olacak...

niltt
08-02-2011, 09:35
Ben 5 seansı geçtim bıyık için lazer de
o kadar memnunum ki anlatamam...
ben gerçekten bıyıklıydım yaa dudaklarımın yan taraflarında özellikle sert kalın kıllar çıkardı
artık yok
büyük bir gelişme oldu benim için
bu hafta 6.seansıma gidicem yok denecek kadar azlar...

rrg
18-02-2011, 11:44
ikinci seansımıda yaptırdım 3 gün oldu dökülen bi şey yok,resmen yaptırıken gözlerimden yaşlar geldi,ne tuhaf bi acı öyle...kaç seansta biter sizce?

berrammm
24-02-2011, 01:42
bende bıyık bölgeme yaptırdım ve anında döküldü 15 gün oldu ve henüz çıkmadı daha 1. seansım 1-1.5 ay sonra ne zaman çıkarsa gel dediler. hastanede yaptırdım,seansı 20 tl.evet biraz acıdı ama hemen buz koydular bide bi krem verdiler 1 saate geçti.ilk seferde bu kadar güzel sonuç alınca baya umutlandım...

chicko
24-02-2011, 07:59
merhaba,

ben de koltukaltima, kasık bolgeme ve alt bacaklarima yaptiriyorum. cihaz fotona, yazin da gidebiliyorum. seanslarim 2 ayda 1. bacak ve kasiklardan cok memnunum cok cok az kaldi ama koltuk alti inatla bitmiyor :( cok azaldilar, inceldiler ama tamamen tukenmedi iste:)

biyiga ben de baslamak istiyorum ama burda okuduklariim kafami karistirdi. biyik icin giderken jiletle mi alip gidiyorsunuz? bir de uygulamadan sonra cikanlari da hic almamak mi gerekiyor? nasil gezilir ki oyle :( yine iple alinsa iki seans arasinda olmaz mi acaba? boyle yapan var mi aranizda???

maJun
24-02-2011, 16:02
kızlar ben de bıyık ve koltukaltı için gidiyorum. 3 seans oldu. koltuk altı daha cabuk etkisini gösteriyo ama bıyıklarımda da baya azalma oldu. ilk gittigim de ben de almamak için zor duruyordum. 2. seanstan sonra normal geliyo artık. ben memnunum. güvenilir bi yerse gidin derim

poison_grl
24-02-2011, 18:44
bıyık en iyi cihaz alex de bile en son cevap veren yer.. tüyler ince oldugu için cihazın etki etmesi zaman alıyor.. bnm 6 kere fln olmustr heralde ama hala cıkıyor.. ya jilet yapda gel diyen yerlere aldanıp jilet yapmayın .. erkek miyiz biz.. yüzüme milyar verseler jilet sürmem..:20::20:
iki aya bi lazere giderm daha ii..

nisanur26
24-02-2011, 22:18
Ben 5 seansı geçtim bıyık için lazer de
o kadar memnunum ki anlatamam...
ben gerçekten bıyıklıydım yaa dudaklarımın yan taraflarında özellikle sert kalın kıllar çıkardı
artık yok
büyük bir gelişme oldu benim için
bu hafta 6.seansıma gidicem yok denecek kadar azlar...

canım nerde yaptırdın semt ve isim olarak özelime yollarsan sevinirim

magdelena
24-02-2011, 22:22
canım nerde yaptırdın semt ve isim olarak özelime yollarsan sevinirim

BAKIRKÖYde yaptırmş cnm belki arkadaş geç görür diye cevapliyim dedim.bende yaptrdığım yere 1 seans yaptrdım sonraki kontrolde kadın dedi bıyık ince olmaz yapmayalım. ama bıyıklarımıda alamıyorum bıktım artık sivilce çıkıyo alınca hep

posetcay
24-02-2011, 22:31
11. seansım olcak inceldi ama 3 ay gitmessem belli oluyor..sanırım en az 5-6 seasn daha gitmem lasım..bıyık için 20 seansı gözden çıkartın kıslar..

niltt
24-02-2011, 22:34
canım nerde yaptırdın semt ve isim olarak özelime yollarsan sevinirim

xxxxxxxxxxxxx Güzellik Merkezi canım
valla sağolsunlar
hatta geçen söylediler bana keşke önce ve sonra diye foto çekseydik diye
çok memnunum...

mehlika24
04-03-2011, 22:54
11. seansım olcak inceldi ama 3 ay gitmessem belli oluyor..sanırım en az 5-6 seasn daha gitmem lasım..bıyık için 20 seansı gözden çıkartın kıslar..

bıyık için 20 seans mı :53::53::53::53::53: yani lazerde mi etkili değil of anam offffff :58::58::58:

mlkymn
04-03-2011, 23:44
bende bıyık bölgeme yaptırdım ve anında döküldü 15 gün oldu ve henüz çıkmadı daha 1. seansım 1-1.5 ay sonra ne zaman çıkarsa gel dediler. hastanede yaptırdım,seansı 20 tl.evet biraz acıdı ama hemen buz koydular bide bi krem verdiler 1 saate geçti.ilk seferde bu kadar güzel sonuç alınca baya umutlandım...

canım hangi hastanede yaptıdın bana mesaj olarak atarmısın

berrammm
24-04-2011, 01:47
msj sayım yeterli değil özel msj atamıyorum...ben konyadayım .sen hangi şehirdesin...

feyzaer
14-05-2011, 15:35
kızlar bende bıyığıma yaptırmak istiyorum. ama benimki çok fazla belirgin değil. ince yani herkes aldırma çok değil diyo ama ben aldırmak istiyorum. jilet vurdururlar mı ince olduğu için?? ve ince olsa da işe yarar mı boşa gidip gelmem değil mi??

carpediem01
14-05-2011, 15:44
kızlar daha şimdi lazerden geldim.
ben bıyık ve koltukaltı için gidiyorum
bıyıkta 5.seanstayım. benmkinde yapıldığı an hiç tüy kalmıyor. şaşırdım sizde kalmasına. acaba kullandıkları cihaz mı eski?
lazere gidecekseniz gitiğiniz yerde mutlaka doktor olsun. alexandrite ve nd-yag cihazları olan yerleri tercih edin. güzellik merkezlerine güvenmeyin.
bıyık bölgesi en uzun süren yer zaten.
bi tavsiye daha, bıyıklarınızı aldırırken burun içinde yakın kısımdaki tüylerden rahatsızsanız onlara da atış yaptırmanızda fayda var
:16:

nilepka
17-05-2011, 12:04
lazer epilasyonun aldatmaca olduğuna inanıyorum. bir işe yaramıyor ve gelecekte ne gibi sonuçlar yaratacağını kimse bilmiyor.

azul
17-05-2011, 12:22
lazer epilasyonun aldatmaca olduğuna inanıyorum. bir işe yaramıyor ve gelecekte ne gibi sonuçlar yaratacağını kimse bilmiyor.

Açıkcası ben de bazen böyle düşünüyorum ama şimdi lazerle bel fıtığı ameliyatı bile yapıyorlar,

Tabi yöntemleri farklıdır ama zararlı olsa yaparlar mı bilemiyorum,

Ben de bıyık bölgesi için düşünüyorum,ama hala tereddütlerim var,

Bir de çok uzun sürüyomuş,niye uzun sürüyo ki ufacık yer yani...:44:

lemanc
20-05-2011, 20:12
bıyık bölgesi ufacık tefecik görünüyor ama lazerin de bir mantığı var. kıl kökleri ne kadar koyu renkliyse o kadar etkili oluor. o yüzden yüzdeki ince tüyler kolay bitmez. hatta ben çok yer biliyorum lazerle başlayıp iğneliyle bitiriyorlar. ikincisi hala daha etkili yüz için ama hem daha sancılı, hem de yazın iz kalma ihtimali daha yüksek. tabi korunmazsan lazerle de leke kalır.

angelnr*
01-06-2011, 20:23
Ben 5 seansı geçtim bıyık için lazer de
o kadar memnunum ki anlatamam...
ben gerçekten bıyıklıydım yaa dudaklarımın yan taraflarında özellikle sert kalın kıllar çıkardı
artık yok
büyük bir gelişme oldu benim için
bu hafta 6.seansıma gidicem yok denecek kadar azlar...

hangi cihazı kullanıyorlar nerede yaptırıyorsunuz acaba? şimdiden teşekkürler :)

angelnr*
01-06-2011, 20:25
Arkadaşlar çok moralim bozuldu ya bir şey soracağım size. Alex kullanan bir yere bıyık bölgesine gidiyorum. Ama benim dudak üstü tüylerim öyle yanaklardaki filan gibi ince değil, çok kalın da değil ama sertçene çıkıyor. Uygulamadan sonra görünürde tüyler gidiyor ancak elimi dikkatlice üzerinde gezdirdiğimde hafif bir pütür pütürlük var yani sanki kökleri duruyor gibi. Tam anlayamadım ne olduğunu, yardımcı olursanız çok sevinirim :(

Aysegul06
01-06-2011, 20:28
Lazerden önce jiletle alınıyormuş doğru mu?

angelnr*
01-06-2011, 20:56
Lazerden önce jiletle alınıyormuş doğru mu?

cihaza göre değişiyor bu uygulama. ipl ve diode gibi cihazlarda evet mesela ama alex'de filan yapılmıyor jilet.

intense
12-03-2012, 00:13
Ben 5 seansı geçtim bıyık için lazer de
o kadar memnunum ki anlatamam...
ben gerçekten bıyıklıydım yaa dudaklarımın yan taraflarında özellikle sert kalın kıllar çıkardı
artık yok
büyük bir gelişme oldu benim için
bu hafta 6.seansıma gidicem yok denecek kadar azlar...

Ben mesaj atıcaktım ama atamıyorum mesaj sınırından dolayı.Bana neresi olduğunu yazabilir misiniz özel mesajdan.Bakırköyde ama isim neresi :)

chingene
28-09-2012, 11:34
o kadar çok var ki bende görseniz hepiniz halinize şükredersiniz:)

bubble12
08-04-2013, 13:25
Ben 5 seansı geçtim bıyık için lazer de
o kadar memnunum ki anlatamam...
ben gerçekten bıyıklıydım yaa dudaklarımın yan taraflarında özellikle sert kalın kıllar çıkardı
artık yok
büyük bir gelişme oldu benim için
bu hafta 6.seansıma gidicem yok denecek kadar azlar...

Sen nereye gitmiştin ve hangi tür lazer kullanıldı? Diode lazer ise, hangi türü kullanıldı? Ten rengin açık mıydı ve tüyler çok mu siyahtı. Düzgün bir yer arıyorum da, bilgi verebilirsen sevinirim.

07rukiye35
09-04-2013, 13:20
ben de 5 seans gittim ilk 3 seansta erkenden çıktılar, uzadılar. :D şimdi 1 ay oldu yeni çıkmaya başladılar. azıcık sabredin ve dokunmayın.