Şu anda arşiv sayfalarında bulunmaktasınız. Konunun orjinali için tıklayınız:

Sifirdan ev düzmek?


Aaylin
13-02-11, 00:02
Herkese selamlar,

Yeni evlenecek olanlar ya da yeni evlenmis olanlar...evinizi sifirden düzmek ne kadar tuttu ortalama? yani orta halli esyalar. Buna kap kasik dahil etmiyorum. Buzdolabi, camasir makinasi, koltuk takimi vs.
Cünkü düsünüyorumda erkek arkadasimin biraz birikmis parasi var fakat onunla hem ev düzmek hem dügün yapmak, yani o parayla ikisini haletmek ne kadar gercekci olur onu kestiremiyorum.
:26:

dyyser
13-02-11, 00:02
cnm 5 ay oldu evleneli bnm eşyalarım küçük ev aletleri hariç 15000den fazla tuttuu

NEVRESEMA
13-02-11, 00:02
aaylin
herkese selamlar,

yeni evlenecek olanlar ya da yeni evlenmis olanlar...evinizi sifirden düzmek ne kadar tuttu ortalama? Yani orta halli esyalar. Buna kap kasik dahil etmiyorum. Buzdolabi, camasir makinasi, koltuk takimi vs.
Cünkü düsünüyorumda erkek arkadasimin biraz birikmis parasi var fakat onunla hem ev düzmek hem dügün yapmak, yani o parayla ikisini haletmek ne kadar gercekci olur onu kestiremiyorum.
:26:
beyaz eşyaa 5((düğün fırsatıydıı fakat hepsininn modellrini yükseltik ama olduğundan daha pahalıya geldi)) mobilyamızda 4 civarıydı (düğün paketi idi) diğerrlerinidee eklicekk olursakk yaklaşıkk 15 civarıı olduu düğünn hariçç ama

dyyser
13-02-11, 00:02
evet cnm düğün hariç hep bunlar yani görünen şeyler+görünmeyen şeylerde çok masraf oluyor

NEVRESEMA
13-02-11, 00:02
Benimde evlendiğim 6 aya girecekk vee eksiğimm hiçç bitmiyorrr :KK61:

suuuuu
13-02-11, 00:02
NEVRESEMA
Benimde evlendiğim 6 aya girecekk vee eksiğimm hiçç bitmiyorrr :KK61:
kızlar söylenmeyin bakimm.herşey tam olursa nazar değdirirler mazallah:KK70:DDhem güzel olanda eksikleri gidermek için çalışıp didinmek değilmi.herşeyi tam osa kıymeti kalmazki:)))

şaka bi yana bende evlenicem temmuzda:SSS herşeyi içine aldığımızda bi 30.000 lirayı gözden çıkardık fazlası olmasın die dua eder olduk:SSS

Aaylin
13-02-11, 20:02
ayy kizlar baya tutuyormus ya ben hic okadar düsünmemistim...ama galiba en hesaplisi nevresemanin dedigi, yani firsat paketlerini arastirmak....Evlenmek gercekten cok zor...allah kolaylik versin..
Bende artik yavas yavas ceyiz düzmeye baslayim diye düsünüyorum..daha ögrenciyim sabit gelir yok ama ek is arayip bisiler alip kenara koymak istiyorum kücük ev aletleri gibi cünkü birden alinacak olunca cok masraf olur.

mozzarella
13-02-11, 21:02
benimde düğünüm var yaza, ve tahmini bi rakam oluşturmaya çalışıyoruz araştırarak.
beğendiklerimiz gönlümüzden geçenler 20bin tutar gibi, tabi buzdolabı çamaşır makinesi aldık biz.
salon(tv ünitesi -yemek masası-konsol dahil) + yatak odası + oturma odası + perde sanırım 20bin tutar.

HaYaTSIN
13-02-11, 21:02
canım yaklaşık 8 ay önce evlendim eşyalarımı modalifedan aldım salon takımım yemek odam yatak odam 3500 tuttu bulaşık makinam 850 çamaşır makinam 1000 buzdolabım 1500 perdelerm 150 halılarım 300 ama benim ek halı ve perdem vardı genel hatlarıyla yazmak istedim makul bişiyler arıyorsan mobilyanı modalifen bakabilrsin

_seastar_
13-02-11, 21:02
haziran'da evleneceğiz.

beyaz eşyalarımızı ekimde aldık peşin 6.000tl(yarısını biz ödedik)tv almadık henüz

mobilyalara gelince; köşe takımı yataştan 1575tl,yatak odası 2.800(yataksız),yatak 550,salon için koltuk takımı 2.800,yemek odası doğtaştan(büfe almadım)3.000tl

toplamda yaklaşık 17.000tl ye geliyor.yatak odasını biz aldık bu arada.ödemelerin hepsi peşin yapıldı

sbaran
13-02-11, 21:02
_seastar_
haziran'da evleneceğiz.

beyaz eşyalarımızı ekimde aldık peşin 6.000tl(yarısını biz ödedik)tv almadık henüz

mobilyalara gelince; köşe takımı yataştan 1575tl,yatak odası 2.800(yataksız),yatak 550,salon için koltuk takımı 2.800,yemek odası doğtaştan(büfe almadım)3.000tl

toplamda yaklaşık 17.000tl ye geliyor.yatak odasını biz aldık bu arada
7.5 sadece yemek masası kose koltuk yatak odası ve tv unıtesı..

beyaz esyalarımı boschtan aldım heralde 5 veya 6. bınde oraya vermısımdır..

bu arada esyalarımı ebımın olcusune gore ozel yaptırdım.. bence cok uygun yardımcı olurum ıstanbulda yasıorsan eger..

sımdıden mtululuklar.. :KK71:

mozzarella
13-02-11, 21:02
aslında benim yardıma ihtiyacım var ama malesef Antalya'da :KK43:(

mobilyacıya istediğin mobilyaları tarif edip yaptırmak hazır almaya göre dahamı uygun oluyor? mesela sizin normal alsanız nekadar tutuyordu, yaptırınca nekadar tuttu? paylaşırsanız sevinirim:KK69:

netten beğendim ben hepsini ve bulabileceğimden şüpheliyim:KK50:

link burda bi bakarmısın acaba? http://www.kadinlarkulubu.com/evim-guzel-evim/420438-antalyada-mobilya.html

sbaran
13-02-11, 21:02
mozzarella
aslında benim yardıma ihtiyacım var ama malesef Antalya'da :KK43:(

mobilyacıya istediğin mobilyaları tarif edip yaptırmak hazır almaya göre dahamı uygun oluyor? mesela sizin normal alsanız nekadar tutuyordu, yaptırınca nekadar tuttu? paylaşırsanız sevinirim:KK69:

netten beğendim ben hepsini ve bulabileceğimden şüpheliyim:KK50:

link burda bi bakarmısın acaba? http://www.kadinlarkulubu.com/evim-guzel-evim/420438-antalyada-mobilya.html
söle sölim.. yatak odası sadece 7.5 mılyardı.. köse koltuk 4.5 mılyar, tv unıtesı koltukla aynı fıyat.. yemek masası felan 2.00 lıra sandalyelerın her bırı 750 mılyon.. gbı gıbı dusun artık.. bı de dusun benım mobılyalarım sıyah beyaz lake o yuzden bu kdr pahalı... normal mobılyaa olsa yanı parlak olmayanlardan adı ne bılmıorum da o 4 mılyara feelan olur heralde ole dusunuyorum...

sbaran
13-02-11, 21:02
bu arada zevklerımız aynı :KK70: sende beyaz lake begenmıssın :KK70: resımlere baktım :)

mozzarella
13-02-11, 21:02
sbaran
söle sölim.. yatak odası sadece 7.5 mılyardı.. köse koltuk 4.5 mılyar, tv unıtesı koltukla aynı fıyat.. yemek masası felan 2.00 lıra sandalyelerın her bırı 750 mılyon.. gbı gıbı dusun artık.. bı de dusun benım mobılyalarım sıyah beyaz lake o yuzden bu kdr pahalı... normal mobılyaa olsa yanı parlak olmayanlardan adı ne bılmıorum da o 4 mılyara feelan olur heralde ole dusunuyorum...
aaa süper :KK24:

benim beğendiğim yatak odası= 5.5, köşe=3.5 , yemek masası - konsol -sandalyeler -tv ünitesi= 5 oturma odası koltukları = 2 berjerler (3adet) = 1.5

sanırım yaptırmaya kalksam daha uyguna gelicek :KK66:

mozzarella
13-02-11, 21:02
sbaran
bu arada zevklerımız aynı :KK70: sende beyaz lake begenmıssın :KK70: resımlere baktım :)
beğenmene sevindim, tşk ederim... :KK69:
vazgeçemiyorum beyaz lakeden , çok şık ve asil duruyor gerçekten:KK69:

sbaran
13-02-11, 21:02
mozzarella
aaa süper :KK24:

benim beğendiğim yatak odası= 5.5, köşe=3.5 , yemek masası - konsol -sandalyeler -tv ünitesi= 5 oturma odası koltukları = 2 berjerler (3adet) = 1.5

sanırım yaptırmaya kalksam daha uyguna gelicek :KK66:
evet :) hem evının olcusune gore oluo kendı evınızmı olucak oturacagınız ev ?

sbaran
13-02-11, 21:02
mozzarella
beğenmene sevindim, tşk ederim... :KK69:
vazgeçemiyorum beyaz lakeden , çok şık ve asil duruyor gerçekten:KK69:
lakeyı aradan 5 6 sene gectıkten sona tekrar cılaya verıorsun yenı gıbı oluo :)) hem kullanıslı tabı bız ne kdr kullanırız allah bılırde :))

mozzarella
13-02-11, 21:02
sbaran
evet :) hem evının olcusune gore oluo kendı evınızmı olucak oturacagınız ev ?

evett , bugün aldık evimizi , daha heyecanım bile geçmedi :KK1:

salonum dikdörtgen benim, oyüzden çok işime yarıycak ölçülere göre yaptırmak, boydan sorun yok ama en olarak çok kalın mobilya olmazsa daha geniş alan kalır, daha ferah olur diye düşünüyorum :KK69:

ilgin için çok tşk ederim cnm, içim rahatladı inan. tam istediğin gibi oldu dimi ?

sbaran
13-02-11, 21:02
evet cok memnunum cuk dıe oturdu hersey...bızımde kendı evımız allah razı olsun kayınpederımden aldı evımızı... kıra derdın de yok ıstedıgın esyayı kendı ıstedıgın gıbı yaptırmanı tavsıye ederım... ıstersen gosterebılırım sana ama bu aksam olmaz cunku wırelessım de bı sorun var kablolu yazıyorum buraya... ama ıstersen yarın aksam web cam da gosterebılırım.. umarım begenırsın...

mozzarella
13-02-11, 21:02
sbaran
evet cok memnunum cuk dıe oturdu hersey...bızımde kendı evımız allah razı olsun kayınpederımden aldı evımızı... kıra derdın de yok ıstedıgın esyayı kendı ıstedıgın gıbı yaptırmanı tavsıye ederım... ıstersen gosterebılırım sana ama bu aksam olmaz cunku wırelessım de bı sorun var kablolu yazıyorum buraya... ama ıstersen yarın aksam web cam da gosterebılırım.. umarım begenırsın...

çok sevinirim :KK69:
ayrıca beğeneceğimden eminim, tercihlerimiz aynı gibi duruyor:82:

Aaylin
13-02-11, 21:02
ben biraz fransiz kaldim :) simdi özel yaptirmak almaktan daha mi ucuza geliyor??
mozzarella bende antalyali olacam:) allah nasip ederse ama daha biraz zamanim var....
eger sen de özel yaptirirsan nerde ve nekadara yaptigini paylasirmisin:)

Aaylin
13-02-11, 21:02
simdi modalife a baktim gercekten akilda tutulmasi gerekilen bir isim bence.
Ev alan arkadasima hayirli ugurlu olsun diyorum. Darisi olmayanlarin basina. :21:

mozzarella
13-02-11, 21:02
Aaylin
ben biraz fransiz kaldim :) simdi özel yaptirmak almaktan daha mi ucuza geliyor??
mozzarella bende antalyali olacam:) allah nasip ederse ama daha biraz zamanim var....
eger sen de özel yaptirirsan nerde ve nekadara yaptigini paylasirmisin:)
evet cnm öyleymiş, bi arkadaşım yaptırmıştı daha ucuza gelmişti Ankara sitelerde, demekki sadece oraya mahsus bişey değilmiş, mobilyayı yaptırmak daha uyguna geliyormuş.

tabiki paylaşırım, seve seve...
sen neresine geliceksin cnm Antalya'nın?

buarada ev konusunda tşk ederim, Allah herkese nasip etsin inş:KK71:

Aaylin
13-02-11, 22:02
Kendi zevkine yaptirmak ve bunun daha ucuza gelmesi cok süper bisey...o zaman bunuda akilda tutmak ve arastirmak lazim. ben insallah manavgata gelcem :) sen merkezdemisin?

mozzarella
13-02-11, 22:02
merkezdeyim ben cnm daha yeniyim zaten 6 ay oldu geleli :)

Derin__Su
13-02-11, 22:02
Beyaz esya ve ceyizler haric en az 15 tl tutuyor oda enaz..
yani rahat 20 milyar... ama bu tutulan eve göre degisiyor kimisi
daha cok mobilya alirken kimi daireler kücük oluyor..
Birde tabiki lükse kacip kacmamaya bakiyor..
Firsat paketleri 4-5milyara bulunur ama herkesi tatmin edermi orasi tartisilir..
Kisacasi evlilik icin yillar öncesinden birikim yapmak gerekiyomus..:KK31:

Aaylin
13-02-11, 23:02
Cok haklisin Dygulu...bende 25 yillik hayatimin 19 yilini okumakla gecirdigim icin bendeki birikim maalesef 0 tl:) aglasammi gülsem mi bilemedim. Okul biter bitmezde evlenmeyi düsünüyoruz bu yüzden yine birikim 0 olacak.
dedigin gibi kimileri cok esya aliyor kimileri az. Ben mesela salonu hem misafir hem günlük oturmak icin kullanmayi düsünüyorum.

Aaylin
13-02-11, 23:02
mozzarella
merkezdeyim ben cnm daha yeniyim zaten 6 ay oldu geleli :)
ne güzel!umarim alismisindir:) bende istiyorum antalya da olmak ...insallah zaman cabucak gecer bende sevdicegime kavusurum. Ben antalya yi manavgati cok seviyorum ya. o asiri sicaklara hic denk gelmedim ama orada bir ömür gecirmeyi düsünebiliyorum.

suuuuu
13-02-11, 23:02
canım oturacağın ev kendinizemi ait yoksa kiramı??? mobilyalara gelince bak bende aynı sen gibi düşünüyorum.ayrıyetten bi salon gurubuna gerek yok.2 oda bi salon var oturacağım evden.en büyük odayı yatak odası yaptırıcam:)))) diğer büyük odayı oturma grubu,tv ünitesi.küçük odayıda yemek masası,aynası ve küçük 2 dolap komidin gibi daha uzun.sandalye rengini beyaz düşünüyorum.tamamlaması içinde giyah,gri beyaz tonlarında bi koltuk alıp geçicem.hem boş oda kalmıycak.hemde salonda kocaman bir masa bulunmuycak çok geniş ferah olucak.ilerdede çocuk olunca masayı oturma odasına bi köşeye taşıycam olup biticek.ayrı ayrı koltuk grubu almaya gerek yok bence.

mobilyaların fiyatları çok değişken canım.mesela yemek odası,oturma odası,yatak odası kampayayla 3.500 binede bulursun.eğer maddi açıdan zordaysanız.aynı zamnda da araştır derim sana beğendiğin modellerin çıktısıyla mobilyacılarla görüş daha uyguna geliyorsa onları yaptırırsın.aslına bakarsan sevgi,sağlık,huzur olduktan sonra teferreuta gerek yok.biz 30 bin ayırdık ama gör ne eksiklikler çıkıcaktır herşey gönlümüze göre olmayadabilir.şans meseleside biraz.çokta dert etme yani.eskidenmiş o bi al 20 yıl kullan devri bitti.millet normal bişiy alıyor.maddiyatı düzeltince bir daha alıyor.heleki memurlar için en aptalca şey pahalı mobilyaların alınması.taşına taşına mahfoluyor o mobilyalar.

yellowkitty
13-02-11, 23:02
Aaylin
Cok haklisin Dygulu...bende 25 yillik hayatimin 19 yilini okumakla gecirdigim icin bendeki birikim maalesef 0 tl:) aglasammi gülsem mi bilemedim. Okul biter bitmezde evlenmeyi düsünüyoruz bu yüzden yine birikim 0 olacak.
dedigin gibi kimileri cok esya aliyor kimileri az. Ben mesela salonu hem misafir hem günlük oturmak icin kullanmayi düsünüyorum.
canım 5 milyarada evin tüm eşyaları alınır buna kap kacakta dahil 50 milyarada hatta dahada artar gider herkesin bütçesine göre değişir evlenince kirada oturacaksan şuan için senin ve evleneceğin kişinin fazla birikimi yoksa yemek odası misafir odası için koltuk takımı vs. almazsın oturma grubu yatak odası ve beyaz eşyanı alırsın en gerekli eşyaları alırsan masrafın az olur kına gecene ucuza küçük bir yer tutar herkezi çağırır müzikli eğlenceli yaparsın ertesi günde giyersin gelinliğini oda damatlığını nikah salonunda nikahınız kıyılır orayada yine herkez davetli olur artık sadece nikahtan evlenen kişi sayısı çok fazla nikah kıyılınca takı takılmak için ayrı bir salona alıyorlar gelinle damadı sonrasındada takı merasimi bitince herkez evine sizde yemeğe:KK56:mesela bizde nikahtan evlendik eşimle kına gecesi zaten o kadar yorucu olduki iyiki düğün yapmamışız dedik

yani anlayacağın biz okul biter bitmez evlenlim ve kesinlikle bu insanla olmalı birbirimizi çok seviyoruz diyorsan fedakarlık yapman gerekli eşya mutluluk getirmiyor çünkü önemli olan içinde huzurlu mutlu olmak evlenip evinize yerleştikten sonra zamnla çalışıp yaparsınız birlikte bazı şeyleri ilk aşamada en gereklileri almalısınız eğer kısa sürede az bütçeyle evlenelim derseniz:KK76:

simeron
14-02-11, 08:02
beyaz eşyalar ( çamaşır mak.buzdolabı bulaşık mak. mikrodalga fırın,setüstü ocak ve lcd plazma tv) sanırım yaklaştık 3 bin tl ye yakın tutmuştur. Mobilyalarda ( yatak,yemek ve oturma odası ve tv ünitesi) 5.500 tl tuttu. bu yazdıklarımı erkek kısmı aldı şuan için. bizim aldıklarımızda yani çeyizim gerçi hala alınıyor ama tahmini bi rakam söylersem eğer o da 3 bine yaklaşık bi rakam.. fakat daha görünmeyen şeyler var onlarla birlikte biner tl lik artışlar olabilir en fazla 2 diyim.. tabi peşin alındı yukardakiler biz kayınvaldemlere ödeyeceğiz her ay.. halı ve perdeler var bi de.. onlarda bin tl tutar :KK37:

SweetSeptember
14-02-11, 08:02
topiği görünce bi hesaplıyım dedim, içime fenalık geldi resmen:KK1:
kap kacak kız tarafınınn çeyizlikleri mutfak gereçleri falan hariç 22.000 i bulmuşuz.

Aaylin
14-02-11, 17:02
yellowkitty
canım 5 milyarada evin tüm eşyaları alınır buna kap kacakta dahil 50 milyarada hatta dahada artar gider herkesin bütçesine göre değişir evlenince kirada oturacaksan şuan için senin ve evleneceğin kişinin fazla birikimi yoksa yemek odası misafir odası için koltuk takımı vs. almazsın oturma grubu yatak odası ve beyaz eşyanı alırsın en gerekli eşyaları alırsan masrafın az olur kına gecene ucuza küçük bir yer tutar herkezi çağırır müzikli eğlenceli yaparsın ertesi günde giyersin gelinliğini oda damatlığını nikah salonunda nikahınız kıyılır orayada yine herkez davetli olur artık sadece nikahtan evlenen kişi sayısı çok fazla nikah kıyılınca takı takılmak için ayrı bir salona alıyorlar gelinle damadı sonrasındada takı merasimi bitince herkez evine sizde yemeğe:KK56:mesela bizde nikahtan evlendik eşimle kına gecesi zaten o kadar yorucu olduki iyiki düğün yapmamışız dedik

yani anlayacağın biz okul biter bitmez evlenlim ve kesinlikle bu insanla olmalı birbirimizi çok seviyoruz diyorsan fedakarlık yapman gerekli eşya mutluluk getirmiyor çünkü önemli olan içinde huzurlu mutlu olmak evlenip evinize yerleştikten sonra zamnla çalışıp yaparsınız birlikte bazı şeyleri ilk aşamada en gereklileri almalısınız eğer kısa sürede az bütçeyle evlenelim derseniz:KK76:

Evet cok haklisin...esya mutluluk getirmiyor. Ama insan yinede eksiksiz olmasi imkansiz oldugunu bilsede ona yakin biseyler istiyor.Temel seyler olsun ama en iyisi olmasada olur diye düsünüyorum.Hem zaten ben kesinlikle öyle 300 kisilik dügün düsünmüyorum. Nedense beni hic cekmiyor hatta düsününcesi bile ürkütüyor beni. Bu yüzden dedigin gibi kina eglenceli olur ama nikahdan direk yemek sonra ev oda en yakin tanidiklarla.
Allahim herkese gönlüne göre versin insallah.

SweetSeptember
14-02-11, 17:02
kesinlikle katılıyorum. düğün olayını abartmamak lazım. aileler istiyor ama bi ev düzecek kadar paranın yarısını düğüne veriyorsun malesef. 250 kişilikti bizim düğünümüz, olabildiğince elemiştik gelecek olanları.10 milyar verdik salona çok güzeldi.yemekliydi. ama mesela müzik grubundan çok memnun kalmadık. önemli olan düğünden sonrası, ömür boyu mutlu olabilmek yani:KK69:

Elysiums
14-02-11, 17:02
Aaylin
Herkese selamlar,

Yeni evlenecek olanlar ya da yeni evlenmis olanlar...evinizi sifirden düzmek ne kadar tuttu ortalama? yani orta halli esyalar. Buna kap kasik dahil etmiyorum. Buzdolabi, camasir makinasi, koltuk takimi vs.
Cünkü düsünüyorumda erkek arkadasimin biraz birikmis parasi var fakat onunla hem ev düzmek hem dügün yapmak, yani o parayla ikisini haletmek ne kadar gercekci olur onu kestiremiyorum.
:26:
a dan z ye herşey şuan 20000-25000 bulmustur sanırım dahada eksık var ya