PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Pembee ayakkabılarımı neyle kombine elebilirmm ?



pembeojem
22-02-2011, 21:15
Selamm kızlar..Uzun zamandır beğendğim pembe ayakkbıları aldım sonunda :)) Modeli bu sene moda olan önü kapalı,bileğe kdar ve bağcıklı veee platform topuk..Sorum bu ayakkabıyı nelerin altına giyebilirm..? Nelerle yakışır..? Tawsiyelerinizzzz..:))

s&r
22-02-2011, 21:18
bi fotoğrafı olsa baksak potinlerine :) güle güle kullan cnm bence hardal sarısı bi pantolonla güzel olur tabi biraz da pembenin tonuna da bağlı..

pembeojem
22-02-2011, 21:24
bi fotoğrafı olsa baksak potinlerine :) güle güle kullan cnm bence hardal sarısı bi pantolonla güzel olur tabi biraz da pembenin tonuna da bağlı..

Tşk.edermmm..Haklısın fotoğraf olmayınca nasıl yorum yapıcaksınn k.bakmaa lütfen..:) ama bi türlü beceremedim buraya fotoğraf kkoymayı..Bildiğin şeker pembesi hani bu sene moda oje renkleri varya mat pembeler o renk..:12:

s&r
22-02-2011, 22:26
Tşk.edermmm..Haklısın fotoğraf olmayınca nasıl yorum yapıcaksınn k.bakmaa lütfen..:) ama bi türlü beceremedim buraya fotoğraf kkoymayı..Bildiğin şeker pembesi hani bu sene moda oje renkleri varya mat pembeler o renk..:12:

hmm anladım sanırsaaaam o zaman su yeşili de güzel olur ya da açık bi maviyle ben renkli giyinmeyi sevdiğim için böyle söylüorum sen nelerden hoşlanırsın bilemem ama beyaz pantolonla da süper olur şöyle baharda üstüne de güzel tiril tiril bi gömlek ooh :)

pembeojem
23-02-2011, 20:11
hmm anladım sanırsaaaam o zaman su yeşili de güzel olur ya da açık bi maviyle ben renkli giyinmeyi sevdiğim için böyle söylüorum sen nelerden hoşlanırsın bilemem ama beyaz pantolonla da süper olur şöyle baharda üstüne de güzel tiril tiril bi gömlek ooh :)

Bende çok sewerim renkli giymeyi o yüzden pembe aldımmm :)) beyaz pantolonla giyildiği zaman hoş olabilir gerçekten..veya jean ile de güzel olur. İçime sindi wala..Tşk.ederimm..:)

Başka fikri olan yokmuuuuuuuu...:)))

Tatlim_10
23-02-2011, 20:18
http://www.polyvore.com/cgi/img-set/BQcDAAAAAwoDanBnAAAABC5vdXQKFmhLakNKM29IM2hHV2dZUX BxSnZvM2cAAAACaWQKAXgAAAAEc2l6ZQ.jpg

yaz icin böyle kombinleyebilirsin canim :61:

pembeojem
23-02-2011, 20:29
http://www.polyvore.com/cgi/img-set/BQcDAAAAAwoDanBnAAAABC5vdXQKFmhLakNKM29IM2hHV2dZUX BxSnZvM2cAAAACaWQKAXgAAAAEc2l6ZQ.jpg

yaz icin böyle kombinleyebilirsin canim :61:

Wuwwwww...!! süper..:)) tam ayakkabımın renginden ve kombinsyon harika olmş..O zmn yeni kot etek almayaaaa gidiyrmm...:)))))
Tşk.edermm.:):69:

Tatlim_10
23-02-2011, 20:50
Wuwwwww...!! süper..:)) tam ayakkabımın renginden ve kombinsyon harika olmş..O zmn yeni kot etek almayaaaa gidiyrmm...:)))))
Tşk.edermm.:):69:

yaz icin güzel bir kombin bence
güle güle giy canim

Caramelim
23-02-2011, 20:52
pembe ayakkabilari acik renk yada lacivert kot la üzerine bebe mavisi piti kareli gömlekle yada mini beyaz ceketle icine badiyle tamamlayabilirsin cicek desenli mini eteklerle ve gri renkde pembeyle hos durur

CamillaBandini
23-02-2011, 20:54
Ben pembe renkli topuklu ayakkabılarımı açık renk jeanle giymeyi tercih ediyorum, gerçekten nefis duruyorlar. Üzerine mutlaka canlı renkleri tercih etmelisin. Siyah, kahverengi, lacivert gibi koyu renklerden kaçınmalısın. Güzel günlerde giyin canım.

pembeojem
23-02-2011, 21:14
Ben pembe renkli topuklu ayakkabılarımı açık renk jeanle giymeyi tercih ediyorum, gerçekten nefis duruyorlar. Üzerine mutlaka canlı renkleri tercih etmelisin. Siyah, kahverengi, lacivert gibi koyu renklerden kaçınmalısın. Güzel günlerde giyin canım.

Bende jeanlerle giyerim diye düşündüm..Üstüne açık renk badi veya beyaz dar bi gömlekle ve beyaz bi çantaylada hoş olablr değilmi..Tşk.ederm.:)

pembeojem
23-02-2011, 21:17
pembe ayakkabilari acik renk yada lacivert kot la üzerine bebe mavisi piti kareli gömlekle yada mini beyaz ceketle icine badiyle tamamlayabilirsin cicek desenli mini eteklerle ve gri renkde pembeyle hos durur

Mini ceketlede hoş olur aslında çok iyi fikir..;) Mini bi ceket içine açık renk badi(ceketi beyaz hayal ettim) bu senenin modası taşlanmış kot veya yırtık kot tabi içi gözükmeyenlerden..:) İçime sindi bu fikir. Çok tşk.edermm canımm..:):46::46:

pembeojem
23-02-2011, 21:19
yaz icin güzel bir kombin bence
güle güle giy canim

Tşk.edermm canımm..:) daha iyileri sizi olsunnnnnnnn..:)

symrne
13-03-2011, 22:45
simsiyah bir kıyafetle harika olur, yine beyazla da aynı şekilde..
jeanlerle cici durur.
bir de gri, gri ile pembe hoş oluyor, ben çok sık kullandım.

pembeojem
18-03-2011, 17:57
simsiyah bir kıyafetle harika olur, yine beyazla da aynı şekilde..
jeanlerle cici durur.
bir de gri, gri ile pembe hoş oluyor, ben çok sık kullandım.

Msjı şimdi gördüm canım k.bakma..Bende gri ve pembeyi çok severim,ve yakışıyo..Hawa güzeldi geçenlerde giydim,beyaz kazak ve jeanle bide pembe çanta aldım aynı renkten hoş durdu..:62:

arf
18-03-2011, 18:02
Selamm kızlar..Uzun zamandır beğendğim pembe ayakkbıları aldım sonunda :)) Modeli bu sene moda olan önü kapalı,bileğe kdar ve bağcıklı veee platform topuk..Sorum bu ayakkabıyı nelerin altına giyebilirm..? Nelerle yakışır..? Tawsiyelerinizzzz..:))

şimdi şekerim sana sırasıyla nelere uyum sağlayacağını söyliyeyim şimdi lacivert kot etek,lacivert pantolon,beyaz pantolon,beyaz elbise üstlerinede pembe deil asla klasik lacivert yada beyaz kemer pembe olablir yada fular çantayla tokayla yada takılırla da bütünleşince wonderfuuulll tabi resimleri görsek kombin yapardm sana ama yok:1:

pembeojem
21-03-2011, 02:09
şimdi şekerim sana sırasıyla nelere uyum sağlayacağını söyliyeyim şimdi lacivert kot etek,lacivert pantolon,beyaz pantolon,beyaz elbise üstlerinede pembe deil asla klasik lacivert yada beyaz kemer pembe olablir yada fular çantayla tokayla yada takılırla da bütünleşince wonderfuuulll tabi resimleri görsek kombin yapardm sana ama yok:1:

hayatım sağolllll,iyi fikir wala değerlendiricem:12:resim nerden eklenio ah bi bulabilsem neler eklicemde:27::60:

virgin
21-03-2011, 02:26
pembe ayakkabılarımı hep leoparla kombinleyerek giyerim ve herkeste bayılır buna. sonra lacivertle harika oluyorlar. pembe zıt renklerle harika olur diye düşünüyorum ne bileyim bi kırmızıyla falan güzel olmaz. :15:

pembeojem
21-03-2011, 02:29
pembe ayakkabılarımı hep leoparla kombinleyerek giyerim ve herkeste bayılır buna. sonra lacivertle harika oluyorlar. pembe zıt renklerle harika olur diye düşünüyorum ne bileyim bi kırmızıyla falan güzel olmaz. :15:

Ayy leopar demi ya süper oluuuur:12:yani kırmızıyla hoş durmaz yaa:50:senin pembe papuçlar topuklumu?nasıl bişey bakim..:77:

virgin
21-03-2011, 02:33
benimkiler topuklu evet burnu da kapalı.senin bahsettiğin pembeden nerde bi zıt rengi var onunla giyiyorum çok hoş duuryo

missixty
22-03-2011, 17:31
tüm jeanlerle,mini eteklerle,pastel tonlarda elbiselerle kombinleyebilirsin.renk olarak pudrayı,kremi,şeker pembesini,beyazı,siyahı ve griyi kullanablirsin.pembe bunlara uyum sağlicaktır.güle güle giy=)

pembeojem
22-03-2011, 23:04
benimkiler topuklu evet burnu da kapalı.senin bahsettiğin pembeden nerde bi zıt rengi var onunla giyiyorum çok hoş duuryo

Bnmkininde burnu kapalı bu senenin modası varya kapalı burun,bağcıklı,kısa bot şeklinde olanlardan..aynısı olmasın canım:62:

pembeojem
22-03-2011, 23:06
tüm jeanlerle,mini eteklerle,pastel tonlarda elbiselerle kombinleyebilirsin.renk olarak pudrayı,kremi,şeker pembesini,beyazı,siyahı ve griyi kullanablirsin.pembe bunlara uyum sağlicaktır.güle güle giy=)

Öncelikle tşk.ederim canımm sağol:52:krem renkle giydim dediğin çok doğru,süper duruyoo:66:ayy ayakkabıma aşık oldum yaa kirlense oturup ağlarım,para biriktrip de aldım da :69::64:

scilla
23-03-2011, 18:13
siyah opak çorap siyah mini elbise ve pembe ayakkabılar mükemmel oluyo ben kullanıyorum bi de pembe ruj pembe oje mmm yeme de yanında yat:81:

pembeojem
24-03-2011, 13:36
siyah opak çorap siyah mini elbise ve pembe ayakkabılar mükemmel oluyo ben kullanıyorum bi de pembe ruj pembe oje mmm yeme de yanında yat:81:

Evt siyahla süper duruyo...ya bu arada bu senenin modası pembe rujlar varya mat duruyo cırt pembe hatta geçen goldenrose57 numara aldım,hiç güzel durmadı..önerebilcğinz varmı bulamadm bi türlü :/

dopiez
27-03-2011, 23:15
http://www.fotos-hochladen.net/uploads/normal001cunpgt2bkr.jpg
böyle bi kombin

ya da siyah tayt üzerine gri uzun salaş bi tişört ve ayakkabılar,
ya da siyah skinny üzerine siyah kısa ceket beyaz bi tişört ve ayakkabılar :)
aklıma pembe ayakkabı düşürdünüz şimdi :)
iyi günlerde kullanın..:71:

ebyucum
27-03-2011, 23:38
yaaa essegin aklına karpuz kabugu düşürdün resmen bnde mi alsam nee cok severim pembeyi de zaten:)))))

dopiez
27-03-2011, 23:55
Vala aynen benim de düştü ama her pembiş ayakkabı da giyilmez..
şöyle çok frapan olmayan bişey olmalı.
ama yok yok aklımdan çıkarıyorum bu fikri :):47:

pembeojem
29-03-2011, 21:29
http://www.fotos-hochladen.net/uploads/normal001cunpgt2bkr.jpg
böyle bi kombin

ya da siyah tayt üzerine gri uzun salaş bi tişört ve ayakkabılar,
ya da siyah skinny üzerine siyah kısa ceket beyaz bi tişört ve ayakkabılar :)
aklıma pembe ayakkabı düşürdünüz şimdi :)
iyi günlerde kullanın..:71:

Tşk.ederimm canım iyi fkir..Al vala çok hoş duruyo pembe papuçlarrr:9:

pembeojem
29-03-2011, 21:30
Alın gitsin kızlarr yaa vala yolda önüne gelen soruyo nerden aldın diye hoş duruyo benceee:3::3:

pembeojem
21-05-2011, 22:16
Sonunda resim yüklemeyi başardığım ayakkabımm bu..Nasıl sizce..?
197639

civciv89
21-05-2011, 22:18
dar paça pantolon dizlere kadar guzel bir elbise ile kombın edılebılır

arf
21-05-2011, 22:19
süper herşeylede gider bence kotla etekle ben karma giyinmeyi seviyorum komple lacivert giyersin ve ayakkabı beyaz tişörtle etekle off süper güle güle giyin...

pembeojem
21-05-2011, 22:19
dar paça pantolon dizlere kadar guzel bir elbise ile kombın edılebılır

Evet canımm dar paça kotla hoş duruyo..nasıl peki?:26::27:

civciv89
21-05-2011, 22:20
Evet canımm dar paça kotla hoş duruyo..nasıl peki?:26::27:

pudra rengı bır pantolon yada çok açık bır pembe dar paça pantolon olabılır

pembeojem
21-05-2011, 22:20
süper herşeylede gider bence kotla etekle ben karma giyinmeyi seviyorum komple lacivert giyersin ve ayakkabı beyaz tişörtle etekle off süper güle güle giyin...

Canımm teşekkür ederim..lacivertle çok hoş duruyo gerçekten denedim..:3:

lkck
21-05-2011, 22:23
Lacivert dar pantolon ve pembeli mavili beyaz tunikle çok güzel durur bence :)

Bu Oxford stilinin her modeline aşığım ben de ya, ne bakmaya ne giymeye doyabiliyorum. :)

pembeojem
21-05-2011, 22:25
Lacivert dar pantolon ve pembeli mavili beyaz tunikle çok güzel durur bence :)

Bu Oxford stilinin her modeline aşığım ben de ya, ne bakmaya ne giymeye doyabiliyorum. :)

Bende aynı şekilde canımm..düz tabanlısını aldım birde pudra rengi gerçkten rahatlar,hoşda duruyo..

civciv89
21-05-2011, 22:26
yüksek bel bir etekde olabılır mesela yada ispanyol paça yüsek bel pantolon :))

lkck
21-05-2011, 22:29
yüksek bel bir etekde olabılır mesela yada ispanyol paça yüsek bel pantolon :))

Paçası bol pantolonla saklamayın böyle güzel ayakkabıları, ama yüksek bel dar pantolon müthiş olur, 80lere dönüş :)

pembeojem
21-05-2011, 22:31
Paçası bol pantolonla saklama böyle güzel ayakkabıları, ama yüksek bel dar pantolon müthiş olur, 80lere dönüş :)

Paçası bol pantolonla pek hoş durmayabilir zaten canım..beyaz bi yüksek bel pantolon olabilir amaa:52:

lkck
21-05-2011, 22:36
Paçası bol pantolonla pek hoş durmayabilir zaten canım..beyaz bi yüksek bel pantolon olabilir amaa:52:

Evet evet nefis olur !! Pudra rengi ayakkabılar da çok güzel hem de çok moda, iyi yapmışsın almakla, güle güle kullanasın ikisini de :)

pembeojem
21-05-2011, 22:39
Evet evet nefis olur !! Pudra rengi ayakkabılar da çok güzel hem de çok moda, iyi yapmışsın almakla, güle güle kullanasın ikisini de :)

Tşk.ederimm canım daha iyileri senin olsunn:81: