PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 5 haftalık gebelikte gebelik kesesi kaç mm olmalı



beyyyza
08-03-2011, 13:06
arkadaşlar 5 hafta 5 günlükken kese 5 mm görünmüştü, siz ilk öğrendiğinizde kaçtı kesenin boyutu?

hhappyy
08-03-2011, 13:20
5+0 da ilk ultrasona girdim 9mm idi cnm kesem şuan 6+1 im dün yine gittik 3.86 mm pirinç tanemi gördük çok şükür

gulnevar
10-03-2011, 14:07
Canım ben 6 haftalık gittim gebelik kesem 14 mm di :S ama söleki ben tam olarak kaç haftalık oldugunu hesaplayamıorum cunkü salak gibi takip etmedim son adet tarihimi tam hatırlamıorum :(

empa
12-03-2011, 18:45
arkadaşlar 5 hafta 5 günlükken kese 5 mm görünmüştü, siz ilk öğrendiğinizde kaçtı kesenin boyutu?

ben 5 hafta 4 günlükken gittim. 7mm göründü. ama benim kanamm var düşük tehlikem var dua edin :(((

gulnevar
13-03-2011, 19:31
ben 5 hafta 4 günlükken gittim. 7mm göründü. Ama benim kanamm var düşük tehlikem var dua edin :(((

allah yardımcın olsun canım sürekli inşirah suresini oku ya fettah de içinden allah büyüktür korkma . Korkunca bebeğide strese sokuyosun .

buylaycan
28-03-2011, 17:14
arkadaşlar 5 hafta 5 günlükken kese 5 mm görünmüştü, siz ilk öğrendiğinizde kaçtı kesenin boyutu?

mrb beyyyza, ben bugünn gittim doktora adet tarihime göre benimki de 5 haftalık bugün tmm ama doktor 5mm dedi ve buna göre daha 4 haftalık bile değil, çok küçük dedi.

mariposita
19-04-2011, 12:55
benimki 4+5ken 10.6ydı. normalden büyük mü sanki? ikiz falan olamaz dimi?

mariposita
19-04-2011, 12:56
ha bi de arkadaşlar tam 6 haftalıkken kalp atışları için gitcez duyulur dimi? erken mi acaba

DadsDaughter
11-11-2011, 20:02
5+0 da ilk ultrasona girdim 9mm idi cnm kesem şuan 6+1 im dün yine gittik 3.86 mm pirinç tanemi gördük çok şükür

yani bu kadar olur bu sorunun cevabını arıyorum dünden beri.! dün 5+2'ydim ve 10.8 mm kese. Sonucu ilk gösterdiğim dr küçük müçük deyince napcamı şaşırdım, hastanedeki diğer daha iyi olduğunu önceden duymuş olduğum dr'a da sordum hayır dedi ama benim içime kurt düştü bi kere! Bu cevaba bakılırsa normal keseciğim:) çok şükür, pirincimi haftaya benim de görmem nasip olur inş.

habissh
12-11-2011, 12:10
Şuna 5+5 günlük hamileyim.

1 hafta önce kesemi gördüm.Boyu 6.1 mm..Beta Hcg değerlerinde olduğu gibi kese boyutlarının değerlere göre değişiklik gösterdiğini düşünüyorum.

Rabbim sağlık,sıhhatli hamilelikler geçirmemizi nasip etsin inş..

demedideme
11-12-2011, 14:07
6 haftalık hamileyim, dün kontrole gittiğimde doktor "işlerin yoluda gitmediğini, gebelik kesesinin olması gerekenden küçük" olduğunu söyledi. Dünya başıma yıkıldı, kendimi çok kötü hissediyorum. Doktor "1 hafta sonra kontrole gel" dedi ama ben 1 günü bile geçiremedim. Ultrasonda yazan değere göre GS 8,42mm. Lütfen aranızda benzer bir durumla karşılaşıp sonra herşey normal devam eden birileri varsa paylaşsın benimle. İnanın içimi rahatlatmaya çok ihtiyacım var. Sürekli dua edip sabır istiyorum ama ağlama nöbetlerimi önleyemiyorum.

Metruk Sahil
12-12-2011, 23:39
Canını sıkma arkadaşım doktor bana da aynını söyledi. 6+4 ken 7 mm göründü. 1 hafta sonra 1buçuk santime çıktık. İki katı büyümüş 1 haftada. Sen pozitif düşün, yalnız değilsin. Herşey yolunda, üzme kendini.

demedideme
13-12-2011, 18:05
Çok teşekkür ederim desteğiniz için. Allah sağ salim sağlıkla dünyaya getirmeyi nasip etsin hepimize. Ben de artık moralimi bozmamaya çalışıyorum. İnşallah bir sonraki kontrolde ben de sizin gibi iyi haberler alırım.

neslierdi
23-02-2012, 16:52
kızlar bende 6.haftanın içindeyim kese boyutum 9.60 normal demi sizcee kızlarr:nazar::nazar:

simsi
10-05-2012, 17:56
benmde 5 haftalık suan ve 11 mm,2 hafta sonra kalp atışlarını duyucaz inşalahh....

cnstnr
23-11-2012, 13:05
5 haftalık hamileyim ultrason değerlerim

3.5 mhz
FA:m
EE:L
CN64
16cm
DR66
G38

ve en altta +13.8 mm yazıyo normal mi ? yardımcı olun bayanlar

Ayse1985
27-11-2013, 16:11
Şuna 5+5 günlük hamileyim.

1 hafta önce kesemi gördüm.Boyu 6.1 mm..Beta Hcg değerlerinde olduğu gibi kese boyutlarının değerlere göre değişiklik gösterdiğini düşünüyorum.

Rabbim sağlık,sıhhatli hamilelikler geçirmemizi nasip etsin inş..

Ikız hamıle olduğumuz öğrendim cok doktora gıttım hepsı farklı haftada olduğumuz söylendi biri 5 dedı bırı 6. Dedıbırı 7 derdi bos gebelıkse olmasından cok korkuorum su annda birinin kesesı1.15 cm otekının1.11 cm ama kese görülür sadece bebeklerı onumuzdekı haftagorucez benti cok korkutuyorlar boş gebelıkse olabılır dıe

yeterkiiste
27-11-2013, 18:18
Ikız hamıle olduğumuz öğrendim cok doktora gıttım hepsı farklı haftada olduğumuz söylendi biri 5 dedı bırı 6. Dedıbırı 7 derdi bos gebelıkse olmasından cok korkuorum su annda birinin kesesı1.15 cm otekının1.11 cm ama kese görülür sadece bebeklerı onumuzdekı haftagorucez benti cok korkutuyorlar boş gebelıkse olabılır dıe

Beta Hcg değerin ne

alminalmin
27-11-2013, 19:54
Benim 5+2de 7,61mm çıktı

82ada85ata
09-12-2013, 14:14
Benim 5+2de 7,61mm çıktı

bende 5+1 10.8mm çıktı sorun yoktur umarım 2 hafta sonra gel kalp atışlarını duyalım dedi

hayrus
10-12-2013, 12:27
bende 5+1 10.8mm çıktı sorun yoktur umarım 2 hafta sonra gel kalp atışlarını duyalım dedi

Ben ilk 4+5 olcturdum 8 mm çıktı suan 5+6 günlük hamileyim haftaya pazartesi tekrar gidicem kızlar kalp atışı için

kardelensem
11-12-2013, 12:19
Ben de 5 hafta 3 günlük hamileyim .bütün değerlerim gayet iyi ama doktor keseyi göremedi ...bir anormallik mi var kızlar lütfen akıl verin

scholarppty
11-12-2013, 12:42
Kardelen tahmini doğum tarihimiz aynı ben pazartesi günü doktorumdaydım valla kese boyutumu öğrenmedim foto da evde ama herşey gayet güzel normal dedi banada iki hafta sonra gel kalp atışlarını duyarız dedi bu durumda seninde normaldir diye düşünüyorum. Oğluşumda ise 5 haftalık hamileyken vajinal ultrasonda bile kesem görünmemişti ama sonraki hafta göründü belki tüplerdedir demişti doktorum bence içini ferah tut bir gariplik olsaydı söylerdi değilmi

nazan.e
27-12-2013, 20:48
Kizlar ben de 5+4 gunluk hamileyim.bugun kontrolde kesem 5.5mm,bhcg ise 1926 cikti.sanirim geriden geliyor:(( 4gun sonr tekrar gidecegim hastaneye,bakalim buyumus olacak mi bebegim..
Sizin boyutlar ne durumda?

udg06
28-03-2014, 14:53
Kızlar ben de 6 haftalık hamileyim ama bu gün ultrasonda kese 6,2 mm çıktı. Zaten bhcg değerim de geriden gidiyordu. Sanırım bebiş minik. Bir sorun yok dedi doktor ama aten bu doktorlar 10-12 haftayı görmeden tamam sen hamilesin demiyorlar. Özellikle ilk 8 hafta hamilelik teşhisini bile doğru düzgün koymuyorlar. Hani sağlıklı değilse atılır falan muhabbetinden herhalde. Ama ben de pek hevesliyim bozuluyorum bu tavırlara:)):19:

fatmaz
29-03-2014, 11:57
:49: bebişi olanlar varmı buyurun sohbete

fatmaz
29-03-2014, 12:00
arkadaşlar 5 hafta 5 günlükken kese 5 mm görünmüştü, siz ilk öğrendiğinizde kaçtı kesenin boyutu?

slm cnm bende 5 hafta 2 günlük hamileyim kesemin boyu 9.8 di seninkide normal bence sıkıntı yapma

minikPrensim
29-03-2014, 14:33
merhaba bugun 7+2 haftalık olduk ama kese boyutumuz ufak gec döllenme sanırım kese boyumuz 8.18 mm normalmi acaba 1 hafta evvel 5.23 ile 7.23 mm ölçülmüştü bugun kalp atışlarınıda duyduk aynı olan varmı normalmi hersey acaba

djpelin
07-05-2014, 17:19
bugün normalde 8 haftalık ama dün girdiğim ultrasonda gebelik kesesi 15mm ve haftasınada 5 haftalık dedi. kese hafif düzensiz yazılmış bide. ben bebeğin kalp atışını ikş hafta önce vajinal muayenede gördüm. fakat hala karından görünmüyor :( bebek gelişimi yavaş dedi doktor canım çok sıkkın :(

basak___
07-05-2014, 18:12
Ben 6 haftalığım geçen hafta 5+ 3 de 15 mm idi yorumlara bakıyorum ikiz falan diyosunuz çok mu benim değerim ağrım var bana düşük tehlikesi için progestan verdi acaba tutunamıyormu ağır olduğu için :-(

basak___
07-05-2014, 18:17
slm cnm bende 5 hafta 2 günlük hamileyim kesemin boyu 9.8 di seninkide normal bence sıkıntı yapmaBen 6 haftalığım geçen hafta 5+ 3 de 15 mm idi yorumlara bakıyorum ikiz falan diyosunuz çok mu benim değerim ağrım var bana düşük tehlikesi için progestan verdi acaba tutunamıyormu ağır olduğu için :-(

akasya06
07-05-2014, 18:38
bugün normalde 8 haftalık ama dün girdiğim ultrasonda gebelik kesesi 15mm ve haftasınada 5 haftalık dedi. kese hafif düzensiz yazılmış bide. ben bebeğin kalp atışını ikş hafta önce vajinal muayenede gördüm. fakat hala karından görünmüyor :( bebek gelişimi yavaş dedi doktor canım çok sıkkın :(

Canım geç döllenme olmuştur büyük ihtimal canını sıkma 9.haftada gorenlerde oluyor sen moralini bozma acaba kaçıncı haftada karindan ultrasonda kese görünürKi

akasya06
07-05-2014, 18:41
Ben ilk 4+5 olcturdum 8 mm çıktı suan 5+6 günlük hamileyim haftaya pazartesi tekrar gidicem kızlar kalp atışı için
4+5 olcturdugunde nereden olcturdun karindan mi yoksa vajinal ultrasonlami baktırdın

djpelin
08-05-2014, 21:09
Canım geç döllenme olmuştur büyük ihtimal canını sıkma 9.haftada gorenlerde oluyor sen moralini bozma acaba kaçıncı haftada karindan ultrasonda kese görünürKi

canım zaten normali 10hafta ama doktor iki hafta geç döllenme olmuş dedi. iki haftam ordan kayıp zaten. o yüzden telaşlıyım :(

akasya06
08-05-2014, 22:12
canım zaten normali 10hafta ama doktor iki hafta geç döllenme olmuş dedi. iki haftam ordan kayıp zaten. o yüzden telaşlıyım :(

Allahım isteyen Tüm annelere bebeklerini kavusturur insallah insallah hersey gonlunce olur sen dua et ve bekle ne zaman doktora gideceksin tekrar

ciko07
09-05-2014, 03:24
5 haftalikken benim 6.2 mm di
Smdi 8+3 um.bebisi grdum kalp atisini duydum cnm geç dollenmeydi benm.snnde öyledir tkma kafana

merve_uk
10-05-2014, 10:45
mrb beyyyza, ben bugünn gittim doktora adet tarihime göre benimki de 5 haftalık bugün tmm ama doktor 5mm dedi ve buna göre daha 4 haftalık bile değil, çok küçük dedi.

banada aynı şeyi söyledi doktor, bakalım 12 gün sonra kontolüm var, hayırlı olur inşallah korkuyorum Allaha emanet,bi duysam kalp sesinii.
Ulrasonla baktı göremedi, sonra alttan ultrasonla baktı keseyi gördük 4mm dedi daha çok küçük kaç haftalık gebeyim onuda bilmiyorum, sanırım 4 haftalık

fatoscaa
10-05-2014, 11:46
Arkadaslar.5 nisan son regl tarihim.30 gün de bir adet oluyordum.5 mayista kan testim 200 cikti.7 mayista 305.9 mayis dun 726 cikti.ama keseyi goremedik. Pazartesi Tekrar bakilacak.degerlerim nasil.kese pazartesi gözükür mü?allah isteyen herkese nasip etsin...

angelsturkey
12-05-2014, 14:38
yani bu kadar olur bu sorunun cevabını arıyorum dünden beri.! dün 5+2'ydim ve 10.8 mm kese. Sonucu ilk gösterdiğim dr küçük müçük deyince napcamı şaşırdım, hastanedeki diğer daha iyi olduğunu önceden duymuş olduğum dr'a da sordum hayır dedi ama benim içime kurt düştü bi kere! Bu cevaba bakılırsa normal keseciğim:) çok şükür, pirincimi haftaya benim de görmem nasip olur inş.

kızlar benim gecen hafta 5+3'te 13 mm'di ama dr yolk kesesinden falan bahsetmedi hiç şimdi beni bi korku sardı cuma günü dr ya gitcem ins kalp atışını duyarız bana dua edin

arseali
13-05-2014, 20:08
Mrb kizlar bn adet tarihine gore 8 haftaligim. 2 hafta once keseyi gorduk ve 9mm gozuktu dun kalp atisi da duyduk ama bebek yok goremedi.. bugun de doktor 5+5 sin dedi. renkli ultrason cektir ve tahlil yaptir dedi. Yarin gitcem ins sorun yoktur. 2 haftadir da alt karinda cok fena aci var hareket ederken cok aciyo normal mi bu aci

LadyLeyla
01-06-2014, 20:26
kızlar benim gecen hafta 5+3'te 13 mm'di ama dr yolk kesesinden falan bahsetmedi hiç şimdi beni bi korku sardı cuma günü dr ya gitcem ins kalp atışını duyarız bana dua edin

Ne yaptın canım? Duydun mu kalbini?


iPad 'den Kadınlar Kulübü aracılığı ile gönderildi

angelsturkey
02-06-2014, 09:56
Ne yaptın canım? Duydun mu kalbini?


iPad 'den Kadınlar Kulübü aracılığı ile gönderildi
evet canım duydum cok sükür gec dollenmeymiş 7+5 te duydum ama ultrasona gore 6+5 imiş:) on üçünde kontrolüm var bekliyorum işte ama o sesi duydum ya nasıl rahatladım anlatamam:)

LadyLeyla
02-06-2014, 14:31
evet canım duydum cok sükür gec dollenmeymiş 7+5 te duydum ama ultrasona gore 6+5 imiş:) on üçünde kontrolüm var bekliyorum işte ama o sesi duydum ya nasıl rahatladım anlatamam:)

Sevindim canım. Darısı başıma. Kontrolüm haftaya benim de.


iPad 'den Kadınlar Kulübü aracılığı ile gönderildi

djpelin
02-06-2014, 17:29
Allahım isteyen Tüm annelere bebeklerini kavusturur insallah insallah hersey gonlunce olur sen dua et ve bekle ne zaman doktora gideceksin tekrar

canım malesef bebeğin kabi durdu kürtaj olmak zorunda kaldım. kan testleri filan yapıldı. bi pıhtılaşma sorunu varmış. çok ciddi değil ama yinede önlem almalıyız dedi doktor. şimdi hergün bebek aspirini hamile kalıncada iğne dedi doktor :(

angelsturkey
03-06-2014, 09:56
Sevindim canım. Darısı başıma. Kontrolüm haftaya benim de.


iPad 'den Kadınlar Kulübü aracılığı ile gönderildi

hayırlı haberlerini bekliyoruzz

akasya06
04-06-2014, 18:59
canım malesef bebeğin kabi durdu kürtaj olmak zorunda kaldım. kan testleri filan yapıldı. bi pıhtılaşma sorunu varmış. çok ciddi değil ama yinede önlem almalıyız dedi doktor. şimdi hergün bebek aspirini hamile kalıncada iğne dedi doktor :(
Canım mevlam neylerse güzel eyler sen moralini yüksek tut rabbim için hakkinda hayırlısı buymuş demekki çok üzüldüm:(

InzaR
11-06-2014, 00:50
benimde sat 30 nisandı buna göre 5+6 şuanda ama doktora gittiğimde 5+2idi ultrasyona aldı doktor keseyi gördü 13.5mm yazıyordu ve ultrasyona göre benim haftamın bir hafta ilerde 6+2 çıktığını söledi bu ne anlama gelir ki sizce kötü bişi yoktur dimi doktor 2 hafta sonra gel kalp atışlarına bakalım dedi kötü bişi demedi yani.

bana bu haftaya göre kesem büyükmüdür acaba fln die geldi ikiz olabilirmi fln die düşündüm eşimin ablaları var ikizler de beta değerimde biraz yüksek diyorlardı. Ama bu sizlerin msjları okuyunca kesenin normal olduğunu düşünüyorum artık.

home_
10-07-2014, 10:00
benimde sat 29 mayısdı buna göre 6+3 şuanda. Doktora gittiğimde 5+4 idi karından ultrasyonla bakdığında doktor keseyi gördü 18mm dedi içinde yolk kesesi varmı yok mu bişey demedi doktor mm göre 7 hatalık kese görünüyor dedi ama bu keseye göre gebelik haftasının belli olmadığını içinde keseye göre bilgi vereceğini söyledi. Bana da 2 hafta sonra gel bebek ve kalp atışlarına bakalım dedi. ancak ben dayanamıcam 7+1 iken yani salı günü gitmeyi düşünüyorum. Bana verdiği ultrasyon görüntüsünde kesenin içinde hafif beyaz renkde yuvarlak ucu aşağı ok işaretli olan bir çizgi görüyorum ama doktor bişi dememişti.
Haftasına göre mm sizce büyük mü? endişeleniyorum inş kötü bir şey çıkmaz.