PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : saç açtırma - kızıl saç



Sayfa : [1] 2

Lacivert.
15-04-2011, 23:51
kızlar merhaba,
benim saçlarım normalde açık kumral, küllü kumral gibi bir şey. şu an boya var saçımda, koyu kahve. siyaha yakın duruyor. ben kızıl saç istiyorum, ama tutmuyor bu saça. açtırmak istiyorum ama korkuyorum yanar falan diye. ne yapmam lazım? :44: bildiğiniz güvendiğiniz bir kuaför var mı, fiyat önemli değil

istediğim saç rengi şöyle bir şey, yani bordo, koyu kızıl gibi:

178288

floyd
16-04-2011, 14:09
Ben de tam olarak böyle bir renk istiyorum. Fakat siyah boya yüzünden bir türlü cesaret edemiyorum akmamıştır korkusuyla.

Lacivert.
16-04-2011, 15:24
Ben de tam olarak böyle bir renk istiyorum. Fakat siyah boya yüzünden bir türlü cesaret edemiyorum akmamıştır korkusuyla.

işte aynen.. peki kolestonun vs açıcı kullansam nasıl olur ki, ya da kuaföre yaptırsam. o açıcılar turuncu mu yapıyor saçı, bekletme süresiyle mi alakalı? hiç bilmiyorum..

siyah saçı kumral yapacak açıcı yok mu :)

floyd
16-04-2011, 15:47
Ben de onların turuncu gibi yaptığını duydum. Oysa dediğin gibi kumral yapması yetecek bize. Ne zor işmiş yahu. Bi de şu boya akıtıcılar var. İşe yaradığını söylüyorlar. En az yıpranma onunla mümkün sanırım.

Lacivert.
16-04-2011, 18:57
turuncu olsa sonra üstüne kumral boya tutar yani değil mi?
aslında o boya akıtan iyiymiş ya boya aksa süper olur, araştırmak lazım, korkuyorum bi şey olacak diye...

chery1
16-04-2011, 19:58
benim saçlarım kahverengiydi 2 sene önce koleston naturals serisinin mürdüm kızılı rengini boyadım evde annemle. saçım aynen bu fotoğraftaki gibi olmuştu. aynı renk olmuştu. ama saçlarım 3-4 ay aktıktan sonra tekrar boyadım aynı tona çok daha canlı bir kızıl farklı olmuştu. yani mürdüm kızılına boyarsan ilk boyamada şansın olabilir tam uzman değilim bu konuda ama yine de aklında bulunsun :71:

Lacivert.
16-04-2011, 20:59
benim saçlarım kahverengiydi 2 sene önce koleston naturals serisinin mürdüm kızılı rengini boyadım evde annemle. saçım aynen bu fotoğraftaki gibi olmuştu. aynı renk olmuştu. ama saçlarım 3-4 ay aktıktan sonra tekrar boyadım aynı tona çok daha canlı bir kızıl farklı olmuştu. yani mürdüm kızılına boyarsan ilk boyamada şansın olabilir tam uzman değilim bu konuda ama yine de aklında bulunsun :71:

teşekkür ederim fikir verdiğin için :71:
benim saçlarım şu an siyah gibi koyu kahve, ama siyaha boyamadım yani. tutar mı acaba.. senin saçlar kahverengiymiş.. off kızıl olmak istiyorum! :95:

floyd
16-04-2011, 21:17
Saçında boya yoksa palette'in radiance serisinden deneyebilirsin bence. Koyu renk saçlar için zaten. Gizemli kızıl oldukça hoş gözüküyordu.

Lacivert.
16-04-2011, 21:27
Saçında boya yoksa palette'in radiance serisinden deneyebilirsin bence. Koyu renk saçlar için zaten. Gizemli kızıl oldukça hoş gözüküyordu.

boya var canım saçımda.. normalde kumral saçlarım, ama koyu kahve boya var saçımda. üstüne tutmuyor genelde, ama o renkleri denemedim
açıcı mı denesem napsam artık

floyd
16-04-2011, 21:39
Hmm, biraz sıkıntılı tabii bu durumda.
http://www.kadinlarkulubu.com/sac-rengi-sac-boyama/399602-loreal-efassor-siyahtan-kurtuldum.html
Şu linke bak bi istersen. Bana çok cazip geldi. Belki sana da yardımı dokunur.

LaLa21
16-04-2011, 21:40
kızlar merhaba,
benim saçlarım normalde açık kumral, küllü kumral gibi bir şey. şu an boya var saçımda, koyu kahve. siyaha yakın duruyor. ben kızıl saç istiyorum, ama tutmuyor bu saça. açtırmak istiyorum ama korkuyorum yanar falan diye. ne yapmam lazım? :44: bildiğiniz güvendiğiniz bir kuaför var mı, fiyat önemli değil

istediğim saç rengi şöyle bir şey, yani bordo, koyu kızıl gibi:

178288


bende bu rengi istiyorum ve saçlarım siyah nasıl bu rengi elde edebilirim

Lacivert.
16-04-2011, 21:44
bende bu rengi istiyorum ve saçlarım siyah nasıl bu rengi elde edebilirim

aynen ya, benim boya var koleston koyu kahve, siyaha yakın duruyor saç rengi olarak. nasıl elde ederiz bilmiyorum valla, açıcı kullanıp saçları açmak gerekecek sanırım, mürdüm kızılı varmış bi de o tutar mı acaba...

LaLa21
16-04-2011, 21:45
mürdüm kızılımı off o çok güsel olur. ben açmadan direk saçıma uygulamayı düşünüom :D

LaLa21
16-04-2011, 21:46
aslında ben arzum onanın saç rengini istiyorum.. yada ona yakın renkler

Lacivert.
16-04-2011, 21:47
mürdüm kızılımı off o çok güsel olur. ben açmadan direk saçıma uygulamayı düşünüom :D

:) tutar mı ki ya, ben daha önce koyu kızıları denedim tutmadı bu saça, mürdüm tutsa ne güzel olur, alıp deneyeceğim valla yarın bi tutamına saçımın, olursa süper olur aah ahh...:65: :)

LaLa21
16-04-2011, 21:48
:) tutar mı ki ya, ben daha önce koyu kızıları denedim tutmadı bu saça, mürdüm tutsa ne güzel olur, alıp deneyeceğim valla yarın bi tutamına saçımın, olursa süper olur aah ahh...:65: :)



ölemi yapsak dediğin gbi bir tutamına denesekmi ne :D

Lacivert.
16-04-2011, 21:49
Hmm, biraz sıkıntılı tabii bu durumda.
http://www.kadinlarkulubu.com/sac-rengi-sac-boyama/399602-loreal-efassor-siyahtan-kurtuldum.html
Şu linke bak bi istersen. Bana çok cazip geldi. Belki sana da yardımı dokunur.

teşekkür ederim o linke baktım evet ama internet dışında satılıyor mu o tam bilmiyorum... bir de açma olayını kendim yapamam sanırım, şu mürdümü bi deneyeceğim o da olmazsa artık bu loreali alırım galiba, kuaför yapsa daha iyi olur tabi..

Lacivert.
16-04-2011, 21:51
ölemi yapsak dediğin gbi bir tutamına denesekmi ne :D

ya açma olayını yapmadan önce ben son olarak saçımın bi tutamına deneyeceğim mürdümü, tutarsa hepsini boyarım, tutmazsa artık boyadan vazgeçip açıcaya yöneleceğim sanırım. umarım tutar... :)

LaLa21
16-04-2011, 21:52
ya açma olayını yapmadan önce ben son olarak saçımın bi tutamına deneyeceğim mürdümü, tutarsa hepsini boyarım, tutmazsa artık boyadan vazgeçip açıcaya yöneleceğim sanırım. umarım tutar... :)

bende yapıcam tamam. şimdi karar verelim bebem ben bugday tenliyim bana yakışırmı

floyd
16-04-2011, 21:53
ya açma olayını yapmadan önce ben son olarak saçımın bi tutamına deneyeceğim mürdümü, tutarsa hepsini boyarım, tutmazsa artık boyadan vazgeçip açıcaya yöneleceğim sanırım. umarım tutar... :)

Uçlara denemek en mantıklısı gibi duruyor. Ben de dipleri boyanır, uçlar simsiyah kalır; alacakaranlık kuşağı gibi dolanırım korkusundan boyayamıyorum. =)

Lacivert.
16-04-2011, 21:55
bende yapıcam tamam. şimdi karar verelim bebem ben bugday tenliyim bana yakışırmı

ben de yapıcam kızıl olmak istiyorum uzun zamandır ..

buğday tenlisin olur bence yakışır, saçların siyah kendi rengin mi boya var mı? ben beyaz tenliyim saçlarım da siyah gibi duruyor koyu oldukça. yap bence güzel olur, arzum onan demişsin, nasıl bi ton ki onunki

Lacivert.
16-04-2011, 21:57
Uçlara denemek en mantıklısı gibi duruyor. Ben de dipleri boyanır, uçlar simsiyah kalır; alacakaranlık kuşağı gibi dolanırım korkusundan boyayamıyorum. =)

evet ya hep öyle oluyor :) tutmaz mı diyorsun yani? o zaman açıcıya geçeceğim galiba, of.. uçlara deneyeyim bari önce...

LaLa21
16-04-2011, 21:57
ben de yapıcam kızıl olmak istiyorum uzun zamandır ..

buğday tenlisin olur bence yakışır, saçların siyah kendi rengin mi boya var mı? ben beyaz tenliyim saçlarım da siyah gibi duruyor koyu oldukça. yap bence güzel olur, arzum onan demişsin, nasıl bi ton ki onunki


saçlarım boya canm ama uzun zamn oldu aktı rengi açıldı birazda kahvelik var :d karman çorman bi renk işte.

garnierin boya kataloklarına bak orda arzum onanın rengi var süper bişyyyy

LaLa21
16-04-2011, 21:58
açıcı mahfedio saçı yaaa :(:(:(

LaLa21
16-04-2011, 21:59
arzum onanın rengi kızlar nasıl sizceeee





178703

floyd
16-04-2011, 21:59
evet ya hep öyle oluyor :) tutmaz mı diyorsun yani? o zaman açıcıya geçeceğim galiba, of.. uçlara deneyeyim bari önce...

Boya üzerine tutmadığını söylüyorlar hep. O yüzden sen de denemiş birilerinin fikrini al bence. Biz burada tartışıyoruz da, üçümüzün de konuyla ilgili bir fikri yok. =) Bilen birileri el atsa çok güzel olacak aslında.

floyd
16-04-2011, 22:00
arzum onanın rengi kızlar nasıl sizceeee





178703

Kızıl kahve gibi bir şey oluyor sanırım. Gerçi sallamış da olmayayım; ama öyle gibi geldi bana. =) Gayet tatlı bi tonu var bence.

Lacivert.
16-04-2011, 22:01
açıcı mahfedio saçı yaaa :(:(:(

ben de ondan korkuyorum işte yanar kopar saçım diye, hiç de denemdim daha önce, fazla bekletirim vs vs.. mürdüm falan da tutmazsa o zaman koyu renk saçlarla takılacağız hep? :50:

LaLa21
16-04-2011, 22:01
çikolata kahveymiş :D

gum
16-04-2011, 22:03
denemiş biri olarak ben geldim:) birkaç sene önce saçlarımı kırmızıya (kızıl değil:61:) boyatmıştım. sonra pembe sonrada bakır rengine boyattım. sadece ilkinde kırmızıya boyarken açıcı sürdüler, saçlarım baya sarı- beyaz arası bi renk olmuştu sonra üzerine kırmızı boyayı sürdüler ve mükemmel tuttu, bayrak kırmızısı gibi bişeydi. ama çok kısa sürede aktı ve ölü bi renk kaldı

LaLa21
16-04-2011, 22:04
biz açıcı kullanmak istemiyoruz yaaa

floyd
16-04-2011, 22:04
denemiş biri olarak ben geldim:) birkaç sene önce saçlarımı kırmızıya (kızıl değil:61:) boyatmıştım. sonra pembe sonrada bakır rengine boyattım. sadece ilkinde kırmızıya boyarken açıcı sürdüler, saçlarım baya sarı- beyaz arası bi renk olmuştu sonra üzerine kırmızı boyayı sürdüler ve mükemmel tuttu, bayrak kırmızısı gibi bişeydi. ama çok kısa sürede aktı ve ölü bi renk kaldı

Oley deneyimli insan! =) Peki çok yıprandı mı saçların?

gum
16-04-2011, 22:07
saç saçlıktan çıktı diyebilirim, saç tellerimden birini alıp çektiğimde naylon gibi esniyordu:27: ama tam istediğim gibi olmuştu. sonra saçını başka şekilde kullanmak istersen uzatıp uzatıp uçlarından aldırarak tazeleyebilirsin, ben öyle yaptım. sonuçta kökü sende aklında kalacağına kafanda dursun:66:

Lacivert.
16-04-2011, 22:11
saç saçlıktan çıktı diyebilirim, saç tellerimden birini alıp çektiğimde naylon gibi esniyordu:27: ama tam istediğim gibi olmuştu. sonra saçını başka şekilde kullanmak istersen uzatıp uzatıp uçlarından aldırarak tazeleyebilirsin, ben öyle yaptım. sonuçta kökü sende aklında kalacağına kafanda dursun:66:

ama senin kırmızı olması için çok açtırman gerekmiş galiba, yani illa turuncu ya da açık sarı beyaz mı oluyor saç açınca? kumral olmaz mı mesela? üstüne koyu kızıl - bordo gibi bir renk tutması için çok da açmak gerekir mi ki?

gum
16-04-2011, 22:15
oryali daha az kullanıp daha koyu bir renk elde edebilir sanırım, ama sonucun çok değişeceğini sanmam çünkü saç açılırken ton ton açılmıyor ki, açıcıyı sürdüğü gibi yarım saate kendi pigmentini kimyasal yoldan kaybedince esnekliği ve yumuşaklığı azalıyor. dediğim gibi sürekli boyalı kullanacaksan bir sorun olmaz. doğal rengini sevmiyorsan ve hayatım boyunca boyarım ben bunu diyorsan hiç düşünme boyat, zamanla uçlardan azar azar aldıra aldıra açıcının etkisini azaltabilirsin

gum
16-04-2011, 22:17
ha bide kuaförün iyi değilse, kalitesiz açıcı kullanırsa ya da çok açarsa boya çok çabuk akar onuda söyleyeyim. bu açtırma işini güvenli bir yere yaptırmak lazım

LaLa21
16-04-2011, 22:20
lacivert bitanem özel msj 10 dk bir dio burdan yazım sana dediğimi dene sen tamam mı bende yarın onu alıp denicem ama bir tutamına dene eger rengi hoşuna giderse yeniden al dene o denediğinin saati geçmiş oluo. tamam mu unutma

Lacivert.
16-04-2011, 22:21
ha bide kuaförün iyi değilse, kalitesiz açıcı kullanırsa ya da çok açarsa boya çok çabuk akar onuda söyleyeyim. bu açtırma işini güvenli bir yere yaptırmak lazım

evet aynen ya, açtırmak zorunda kalırsam iyi bir yer lazım da pek fikrim yok bu konuda, bildiğiniz iyi bir yer varsa kızlar size sesleniyorum, paylaşın benimle :)

LaLa21
16-04-2011, 22:21
evet aynen ya, açtırmak zorunda kalırsam iyi bir yer lazım da pek fikrim yok bu konuda, bildiğiniz iyi bir yer varsa kızlar size sesleniyorum, paylaşın benimle :)

sen nerde oturuyorsun ki onu bilim ben bildiğim yeri sölerim sana kelebemm:46:

gum
16-04-2011, 22:22
nerede yaşadığına ve bu işe ayırabileceğin bütçeye göre tavsiye verebilirim. bütçeni düşük, orta, maliyeti farketmez olarak sınıflayabilirsin:61:

Lacivert.
16-04-2011, 22:25
istanbuldayım ben, avrupa yakası. ama çok da farketmez her yere giderim istanbulda, bütçe de farketmez saç bu çünkü kötü bi sonuç olmasın..

LaLa21
16-04-2011, 22:25
istanbuldayım ben, avrupa yakası. ama çok da farketmez her yere giderim istanbulda, bütçe de farketmez saç bu çünkü kötü bi sonuç olmasın..


bebem pendiği biliomusun

gum
16-04-2011, 22:28
beşiktaşta ortaköy yolu üzerinde (ağır cezanın karşısına denk düşüyor) makas var, biraz pahalı ama güzel ve cilde zararlı olmayan ürünlerle işlem yapıyorlar. Ben artık sadece doğal saç kullanıyorum ama giden arkadaşlarım memnun ayrıldı şimdiye kadar

Lacivert.
16-04-2011, 22:28
bebem pendiği biliomusun

hiç gitmedim canım bilmiyorum
yani sırf para almak için saçımı boyamaya açmaya kalkmayacak bir yer olsun..

floyd
16-04-2011, 22:29
istanbuldayım ben, avrupa yakası. ama çok da farketmez her yere giderim istanbulda, bütçe de farketmez saç bu çünkü kötü bi sonuç olmasın..

Benim arkadaşım ne renk istese çat diye tutturuyorlardı. Kırmızısından, yeşiline hiç fark etmeden. Olivium'a gidiyordu o, Ali Gür'ün kuaförüydü sanırım. Eğer maliyet konusunda sıkıntı yoksa Avrupa yakası için uygun bi yer olabilir Zeytinburnu.

LaLa21
16-04-2011, 22:29
hiç gitmedim canım bilmiyorum
yani sırf para almak için saçımı boyamaya açmaya kalkmayacak bir yer olsun..



bnm sürekli gittiğim kuaförüm ve çok uzmanlar işlerinde gayette memnun herkes .

Lacivert.
16-04-2011, 22:30
beşiktaşta ortaköy yolu üzerinde (ağır cezanın karşısına denk düşüyor) makas var, biraz pahalı ama güzel ve cilde zararlı olmayan ürünlerle işlem yapıyorlar. Ben artık sadece doğal saç kullanıyorum ama giden arkadaşlarım memnun ayrıldı şimdiye kadar

sağol canım memnunlarsa iyidir yani, açma işlemi mi yaptı arkadaşların? bi de fiyatlar ne kadar mesela bu işlemde, fiyatı sorun etmeyeceğim bu konuda ama pek bilgim yok,

Lacivert.
16-04-2011, 22:32
bnm sürekli gittiğim kuaförüm ve çok uzmanlar işlerinde gayette memnun herkes .

senin gittiğin yerse güvenilir yani , peki adı ne kuaförün cnm

LaLa21
16-04-2011, 22:32
senin gittiğin yerse güvenilir yani , peki adı ne kuaförün cnm



star kuaför canım

Lacivert.
16-04-2011, 22:41
star kuaför canım

sağol cnm yarınki denemeden sonra olmazsa, kuaförlere yöneleceğim :) not ettim önerilen kuaförleri

LaLa21
16-04-2011, 22:46
sağol cnm yarınki denemeden sonra olmazsa, kuaförlere yöneleceğim :) not ettim önerilen kuaförleri



umarım yarınki deneme çok etkili olurda kuaföre gerek kalmaz inşallah

LaLa21
16-04-2011, 23:06
kızlar nerdesiniz daaa

floyd
16-04-2011, 23:09
Ehe, hala saç rengini açtırmadan kızıl yapabilir miyiz diye bakınıyorum internette. : /

LaLa21
16-04-2011, 23:10
saç rengin normal derecede açıksa hint kınasının kızılını tavsiye ederim

floyd
16-04-2011, 23:14
Ya işte işin kötüsü benim kendi saç rengim de siyah.
Zamanında öyle bi araları kızıla boyama gafletinde bulundum işte. Olmadı tabii. =) Kahverengi gibi bir şey oldu. Sonra mavi siyaha boyadım kapansınlar diye. 6 ay falan oldu sanırım. Boyanın akıp akmadığını da anlamıyorum; dipten gelen renk de siyah çünkü. Boyamaya cesaret edemiyorum o yüzden.
Hint kınasıyla nasıl bir ton olur acaba?

LaLa21
16-04-2011, 23:17
Ya işte işin kötüsü benim kendi saç rengim de siyah.
Zamanında öyle bi araları kızıla boyama gafletinde bulundum işte. Olmadı tabii. =) Kahverengi gibi bir şey oldu. Sonra mavi siyaha boyadım kapansınlar diye. 6 ay falan oldu sanırım. Boyanın akıp akmadığını da anlamıyorum; dipten gelen renk de siyah çünkü. Boyamaya cesaret edemiyorum o yüzden.
Hint kınasıyla nasıl bir ton olur acaba?



ben denedim ve çok güsel mürdümsü bi renk çıkıor ortaya ve bende mavisiyahın üstüne denedim. zarar fln olmadı aksine besledi ve çok güsel uzama oldu saçımda

floyd
16-04-2011, 23:20
ben denedim ve çok güsel mürdümsü bi renk çıkıor ortaya ve bende mavisiyahın üstüne denedim. zarar fln olmadı aksine besledi ve çok güsel uzama oldu saçımda

Valla mürdümsü bi ton çıkıyorsa mis gibi olur. Bir şey daha soracağım? Kusura bakma, uzattım. Kınanın kokusu nasıl? Yani sadece boyarken mi var koku, yoksa sürekli oluyor mu?

LaLa21
16-04-2011, 23:22
Valla mürdümsü bi ton çıkıyorsa mis gibi olur. Bir şey daha soracağım? Kusura bakma, uzattım. Kınanın kokusu nasıl? Yani sadece boyarken mi var koku, yoksa sürekli oluyor mu?

canım boyarken var ama 2 yıkamadan sonra kokusu gidio birde kına özlü şampuanlar kullanırsan saçın çok parlak duruo ve yağlanmada olmuo. ama elseve kırmızı kaptaki şampuanıda kullanabilirsin yani ben denedim ikiside çok güsel.

floyd
16-04-2011, 23:23
canım boyarken var ama 2 yıkamadan sonra kokusu gidio birde kına özlü şampuanlar kullanırsan saçın çok parlak duruo ve yağlanmada olmuo. ama elseve kırmızı kaptaki şampuanıda kullanabilirsin yani ben denedim ikiside çok güsel.

Of, çok sağol valla. Ben en kısa zamanda gidip kınalanayım. =) Başka türlü değişiklik yapamayacağım yoksa saçımda.

LaLa21
16-04-2011, 23:25
Of, çok sağol valla. Ben en kısa zamanda gidip kınalanayım. =) Başka türlü değişiklik yapamayacağım yoksa saçımda.



rica ederim bebem ama aktardan al kınayı sağdan soldan alma ve saçın ne kadar uzun kına yapmayı bilionmu kıvamı çok sıvı çokda katı olmicak. saçın ne kadar uzun bi söle kaç kına gerekio sölim sana

floyd
16-04-2011, 23:30
rica ederim bebem ama aktardan al kınayı sağdan soldan alma ve saçın ne kadar uzun kına yapmayı bilionmu kıvamı çok sıvı çokda katı olmicak. saçın ne kadar uzun bi söle kaç kına gerekio sölim sana

Saçlarım omzumda hemen hemen. Biraz gürdür ama. Kına yapmak hakkında hiçbir fikrim yok açıkçası. Onları da dersen nasıl sevinirim anlatamam.

LaLa21
16-04-2011, 23:33
cnm özelne baktınmı

nur_bozkurt
17-04-2011, 00:02
bende bu renkten ıstıyorum:69:

LaLa21
17-04-2011, 13:31
bu renk nasıl kızlar çok hoş duruo
179140

Lacivert.
17-04-2011, 15:15
bu renk nasıl kızlar çok hoş duruo
179140

kızıl kahve diyorlar ya, o galiba bu canım. turuncu parlamalar var ben bordo-kızıl parlamalar istiyorum ama bu da güzel cidden. ben daha almadım kına boya falan, çıkıp alacağım bugün. kızıl olalım ya!:71:

LaLa21
17-04-2011, 15:44
kızıl kahve diyorlar ya, o galiba bu canım. turuncu parlamalar var ben bordo-kızıl parlamalar istiyorum ama bu da güzel cidden. ben daha almadım kına boya falan, çıkıp alacağım bugün. kızıl olalım ya!:71:

ben pek göz alıcı kızıl olmak istemiyorum sevgilim kızılla arası iyi değil..... ben böle koyu mürdümsü bişey olmak istiyorum :D

Lacivert.
17-04-2011, 15:53
ben pek göz alıcı kızıl olmak istemiyorum sevgilim kızılla arası iyi değil..... ben böle koyu mürdümsü bişey olmak istiyorum :D

tabi bir de sevgilinin beğenileri de önemli oluyor :) ben de koyu - mürdüm gibi istiyorum, bi yapabilsem.. çıkıp bakacağım birazdan, kuaför var burda ona da açıcı olayına bir soracağım bakalım ne diyecek. ama oraya yaptırmam. tabi açtırmak zorunda kalmam umarım, boyalarla hallolur, kına falan.. aah ah:71:

floyd
17-04-2011, 16:24
Hanımlar, Loreal'in İstanbul Viyole rengini gördüm de az önce nette. Bi fikriniz var mı bu tonla ilgili? Tam istediğime yakın sanki, morla bordo arası.
http://www.kozmetikvemoda.com/images/products/00/27/23/2723_buyuk.jpg

Lacivert.
17-04-2011, 16:33
Hanımlar, Loreal'in İstanbul Viyole rengini gördüm de az önce nette. Bi fikriniz var mı bu tonla ilgili? Tam istediğime yakın sanki, morla bordo arası.
http://www.kozmetikvemoda.com/images/products/00/27/23/2723_buyuk.jpg

kutudaki resimde patlıcan moru duruyor, yandaki resimde ise kızıl siyah. yani kızıl siyah diye bir boya var, o da lorealindi galiba. istanbul viyole diye duymadım hiç..

kızıl siyahı yaptım saçımın bir tutamına 3 hafta önce, pek tutmadı, turuncumsu bi parlama oldu bende

LaLa21
17-04-2011, 16:39
Hanımlar, Loreal'in İstanbul Viyole rengini gördüm de az önce nette. Bi fikriniz var mı bu tonla ilgili? Tam istediğime yakın sanki, morla bordo arası.
http://www.kozmetikvemoda.com/images/products/00/27/23/2723_buyuk.jpg



yok cnm ya bu renk biraz cıvık kaçıo

floyd
17-04-2011, 16:40
kutudaki resimde patlıcan moru duruyor, yandaki resimde ise kızıl siyah. yani kızıl siyah diye bir boya var, o da lorealindi galiba. istanbul viyole diye duymadım hiç..

kızıl siyahı yaptım saçımın bir tutamına 3 hafta önce, pek tutmadı, turuncumsu bi parlama oldu bende

Öf ya, ne zor işmiş. Ne istediğimiz ton oluyor; ne de bu siyahlardan kurtulabiliyoruz.

floyd
17-04-2011, 16:41
yok cnm ya bu renk biraz cıvık kaçıo

Sağol canım. Neyse artık araştırmaya devam edeyim. = )

Lacivert.
17-04-2011, 16:58
ya şimdi diyelim ki ben bi kızıl boya aldım kına aldım vs

saçımı boyadım tuttu koyu yerler.

ama diplerim var yani kendi saçlarım kumral, küllü kumral gibi. dipler gelince, diplerin üstünü aynı kızıl boya ile boyayınca daha açık renk olacak dipler. aşağı kısımlar ise koyu.

dipleri önce boyarken, önce koyuya boyayıp, onun üstüne de direkt kızılı sürsem olur mu? uçlarla fark olmaması için?

chery1
17-04-2011, 17:19
hangi şehirdesin tatlım sen, iyi güzel bi kuaföre boyat istersen saçını. riske girme ben bi keresinde nar kızılı diye boya aldım da saçım siyah oldu kömür siyahı ne ağlamıştım... :60: ilk renk tutmasını o şekilde yaptırırsın, sonrasında yavaş yavaş kendin boyamaya devam edersin

Lacivert.
17-04-2011, 19:12
kızlar yeni geldim eve, sordum soruşturdum azıcık

kına bulamadım :( aktar kapalı, pazar diye galiba..

sonra kaş - saç kesimi için gittiğim kuaföre gittim, sordum. saçımı kızıl istiyorum ama koyu şu an işte, açıcı ile olur mu nasıl olur dedim. o da istediğim tonu sordu, gösterdim. bunu açarız, üstüne boyarız tutar dedi. şu an üstüne kızıl boyasan tutmaz dedi. yani kızlar tutmuyor koyu saçın üstüne kızıl kaç kez denedim :43:

ama oryal ile açarız falan deyince, ben de o saça zarar veriyor diyor herkes, bir şey olur mu korkuyorum yani dedim. bir kaç saat önce gelseydin görürdün, mavi-siyah saçı açtım, bakır rengi yaptım dedi. valla kızlar çok üsteledim ben zaten yani sürekli sordum, bakın bir şey olur mu kopar mı yanar mı dedim :)) o da 30 yıldır yapıyorum bu işi öyle olsa inan yapmaya kalkışmam dedi

fiyat olarak 80 lira dedi

bilmiyorum ya, güvendim sanki. ve kızıl olmamın başka yolu da yok, tutmaz tutmuyor bu saça işte.:50:

napayım sizce?

floyd
17-04-2011, 20:04
kızlar yeni geldim eve, sordum soruşturdum azıcık

kına bulamadım :( aktar kapalı, pazar diye galiba..

sonra kaş - saç kesimi için gittiğim kuaföre gittim, sordum. saçımı kızıl istiyorum ama koyu şu an işte, açıcı ile olur mu nasıl olur dedim. o da istediğim tonu sordu, gösterdim. bunu açarız, üstüne boyarız tutar dedi. şu an üstüne kızıl boyasan tutmaz dedi. yani kızlar tutmuyor koyu saçın üstüne kızıl kaç kez denedim :43:

ama oryal ile açarız falan deyince, ben de o saça zarar veriyor diyor herkes, bir şey olur mu korkuyorum yani dedim. bir kaç saat önce gelseydin görürdün, mavi-siyah saçı açtım, bakır rengi yaptım dedi. valla kızlar çok üsteledim ben zaten yani sürekli sordum, bakın bir şey olur mu kopar mı yanar mı dedim :)) o da 30 yıldır yapıyorum bu işi öyle olsa inan yapmaya kalkışmam dedi

fiyat olarak 80 lira dedi

bilmiyorum ya, güvendim sanki. ve kızıl olmamın başka yolu da yok, tutmaz tutmuyor bu saça işte.:50:

napayım sizce?

Sürekli gittiğin bir yerse yaptır derim. En azından istediğin gibi olur. Evde yapınca tamamen şansa olacak. Bi de istediğin gibi olmaması durumunda gene kuaföre gidip uğraşacaksın. O yüzden en iyisi mi kuaföre git. Ben de baya araştırdım, başka türlü kurtuluş yok bu koyu saçtan. En azından istediğimiz gibi olması açısından. Yarın ben de kuaföre uğrayacağım. Bi fiyat öğreneyim, yapabilecek mi sorayım; ona göre para atacağım köşeye. =) Oradan öğrendiklerimi de yazarım buraya farklı bir durum olursa.

Lacivert.
17-04-2011, 20:15
Sürekli gittiğin bir yerse yaptır derim. En azından istediğin gibi olur. Evde yapınca tamamen şansa olacak. Bi de istediğin gibi olmaması durumunda gene kuaföre gidip uğraşacaksın. O yüzden en iyisi mi kuaföre git. Ben de baya araştırdım, başka türlü kurtuluş yok bu koyu saçtan. En azından istediğimiz gibi olması açısından. Yarın ben de kuaföre uğrayacağım. Bi fiyat öğreneyim, yapabilecek mi sorayım; ona göre para atacağım köşeye. =) Oradan öğrendiklerimi de yazarım buraya farklı bir durum olursa.

aynen canım başka yolu yok açıcı dışında. evde yapsam olmaz yani her yanı farklı ton olur falan, kuaför kaç kez yapmıştır o yapsın, ben hiç yapmadım daha önce, ilk denememi kendi saçımda yapıp da saçma bir risk almaya değmez :)

ton olarak da aklıma bakır renk düştü az önce :) daha önce akan saçım öyle olmuştu.. bordo ton güzel ama di'mi? istediğim renk için pcden çıktı alıp öyle gideceğim valla kuaföre :)

floyd
17-04-2011, 20:19
aynen canım başka yolu yok açıcı dışında. evde yapsam olmaz yani her yanı farklı ton olur falan, kuaför kaç kez yapmıştır o yapsın, ben hiç yapmadım daha önce, ilk denememi kendi saçımda yapıp da saçma bir risk almaya değmez :)

ton olarak da aklıma bakır renk düştü az önce :) daha önce akan saçım öyle olmuştu.. bordo ton güzel ama di'mi? istediğim renk için pcden çıktı alıp öyle gideceğim valla kuaföre :)

Aynen, uğraştığına değsin en azından. Bordo ton mis gibi bana göre de. Fotoğrafı da al yanına da, kesin olsun sonuç. O koyu saçtan kurtulduktan sonra evde de boyanabilir rahat rahat.

Lacivert.
17-04-2011, 20:37
evet kuaför de öyle dedi, sonra o ton boyalar alıp boyanır artık dedi. bir de, bir tek işlem yapılacak dedi onu anlamadım. 2 kez açma işlemi falan mı oluyor ki.

bordo ton yaşlı göstermez di'mi ya, ama deniz çakırın saçı da öyleydi dizide. en başta eklediğim fotoğrafı götüreyim kuaföre bari. bu hafta içi yapacağım. of korkuyorum da biraz. hayırlısı...

floyd
17-04-2011, 21:08
evet kuaför de öyle dedi, sonra o ton boyalar alıp boyanır artık dedi. bir de, bir tek işlem yapılacak dedi onu anlamadım. 2 kez açma işlemi falan mı oluyor ki.

bordo ton yaşlı göstermez di'mi ya, ama deniz çakırın saçı da öyleydi dizide. en başta eklediğim fotoğrafı götüreyim kuaföre bari. bu hafta içi yapacağım. of korkuyorum da biraz. hayırlısı...

Belki daha açık renkler için iki kez açma falan yapılıyordur. Pek bir fikrim yok benim de. Bence bordo tonlar yaşlı göstermez ya. Hatta bana göre sarı falan yaşlı gösteren renkler. Rahat ol kesinlikle. En azından işini bilen biri yapacak.

chery1
18-04-2011, 14:10
ben de bugün akşam üstü gidip saçlarımı kızıl yapmayı düşünüyorum tona falan kuaförde karar vericem 30 a anlaştım kuaförümle, size bildiririm sonucu kızlarr :64:

Lacivert.
18-04-2011, 21:21
evet sonucu bildir güzel olur:71:

of ben korkuyorum hala açtırma olayına, ama başka türlü boya tutmazmış işte...

kızlar nerdesinizz :36:

floyd
18-04-2011, 21:41
Yağmurdan gidemedim kuaförle konuşmaya. =) İçim gidiyor kızıl saçlar gördükçe. Fakat bu açtırma korkusu ne olacak bilmiyorum.

Lacivert.
18-04-2011, 21:53
Yağmurdan gidemedim kuaförle konuşmaya. =) İçim gidiyor kızıl saçlar gördükçe. Fakat bu açtırma korkusu ne olacak bilmiyorum.

aynen, saçlar elimde kalıyormuş falan.. aman allah korusun. geçen yıl saçlarımı omuz hizasında kestiler, uçlarından alın demiştim, kısalttılar. depresyona girdim, şimdi düzene girdi uzadı diye seviniyorum, öyle kötü bi şey olursa çok kötü olurum..

ama başka yol yok yani, açmadan tutmuyor...

floyd
18-04-2011, 22:03
aynen, saçlar elimde kalıyormuş falan.. aman allah korusun. geçen yıl saçlarımı omuz hizasında kestiler, uçlarından alın demiştim, kısalttılar. depresyona girdim, şimdi düzene girdi uzadı diye seviniyorum, öyle kötü bi şey olursa çok kötü olurum..

ama başka yol yok yani, açmadan tutmuyor...

En sonunda kafamı beyaz sabunlara sürtüp alev çıkartacağım. Siyah miyah kalmasın arkadaşım. =)

LaLa21
18-04-2011, 22:15
kızlar delimisiniz da sıkıntılarınızı saçınıza yansıtmayın bakın kel olursunuz ha :19::19::19::19::19::19::19:

Lacivert.
18-04-2011, 22:16
En sonunda kafamı beyaz sabunlara sürtüp alev çıkartacağım. Siyah miyah kalmasın arkadaşım. =)

ay yok o kadarını yapma :))

kurtulacağız bir gün elbet! :37:

of of..

floyd
18-04-2011, 22:20
kızlar delimisiniz da sıkıntılarınızı saçınıza yansıtmayın bakın kel olursunuz ha :19::19::19::19::19::19::19:

Ehehe. Kafamı saç mevzusuna takıp sınav streslerimi unutuyorum. Oysa ki vize haftasındayım. Ama aklım kızıl saçta. =)

LaLa21
18-04-2011, 22:21
nerdesinizzzzzzzz :52::52::52::52::52::52::52::52::52::52::52::52::5 2::52::52:

LaLa21
18-04-2011, 22:23
ben buldum rengimi :D kolesten 6.74 sevgilimin asıl istediği buymuşda bnm gözümün önündeymişte ben göremiom

Lacivert.
18-04-2011, 22:27
kızıl büyüyü seviyordum ben bir ara, ama tutmuyor bu kafaya tutmuyor :84:
:60:

floyd
18-04-2011, 22:32
Loreal Recital Preference'in 3.66'sı hakkında bir fikriniz var mı? Hani çok mu kırmızı? Öyleyse hemen vazgeçeyim.

Lacivert.
18-04-2011, 22:46
Loreal Recital Preference'in 3.66'sı hakkında bir fikriniz var mı? Hani çok mu kırmızı? Öyleyse hemen vazgeçeyim.

yok canım bu kızıl siyah vardı lorealin mi ne, ona benziyor, güzel bence, ama işte tutar mı orası mechul

floyd
18-04-2011, 22:57
yok canım bu kızıl siyah vardı lorealin mi ne, ona benziyor, güzel bence, ama işte tutar mı orası mechul

Of tutmasını da geçtim artık. Tutsa bile hangi renkle boyamam gerektiğini bilmiyorum, ehi.

chery1
19-04-2011, 07:05
eveeeett, dün boyattım =) tenim beyaz, herkes çoook yakıştırdı. yeniden kızıl oldum =)) ama tonun tam ismini unuttum sira gidince sorup öğrenicem size de söylerim :71:

Lacivert.
19-04-2011, 15:28
eveeeett, dün boyattım =) tenim beyaz, herkes çoook yakıştırdı. yeniden kızıl oldum =)) ama tonun tam ismini unuttum sira gidince sorup öğrenicem size de söylerim :71:

ben de beyaz tenliyim bak yine gaza geldim :) nasıl bi kızıl netten fotoğraf bulup yükleyemez misin canım, merakla bekliyorum :71:

chery1
19-04-2011, 22:47
ben de beyaz tenliyim bak yine gaza geldim :) nasıl bi kızıl netten fotoğraf bulup yükleyemez misin canım, merakla bekliyorum :71:

fotoğrafta flash bilmemne tam renk çıkmıyor ama internetten benzer bir renk buldummmm koyuyorumm :52:
http://www.teknolojivekadin.com/wp-content/uploads/2011/02/kizil-sac-rengi-1.jpg
fotoğraftaki ben değilim bana da hiç benzemiyo benim saçlarım daha uzun tatlım ama işte renk bunun gibi aynıı biraz canlı oldu sankiii :78:

Lacivert.
19-04-2011, 22:52
beyaz tenlisin ya yakışmıştır canım güzel renk aşk alevi mi diyorlar buna acaba.. ben biraz bordomsu bir renk istiyorum ama tutmuyor o bile.... :84: senin kendi saç renginin üstüne mi boyandı bu boya?

Lacivert.
19-04-2011, 22:53
canlılığı da güzel bence, çok güzel renk aslında aaah ah :84:

çıldırdım artık :60:

chery1
20-04-2011, 10:25
beyaz tenlisin ya yakışmıştır canım güzel renk aşk alevi mi diyorlar buna acaba.. ben biraz bordomsu bir renk istiyorum ama tutmuyor o bile.... :84: senin kendi saç renginin üstüne mi boyandı bu boya?

bunun biraz daha bordosu aslında. tam bu renk değil de canlılık olarak bunun gibi ama daha bordolu benim saçım. düşün bak tatlım, babam "patlıcanım" diye seviyoo :66:
tam rengini unuttum ama kuaföre yarın sir için gideceğim sorayım tam tonunu :71: kendi saçımın üzerine boyadılar ama altlarda 6-7 ay öncesinden kalma boya vardı üstler daha güzel tuttu zaten önce altları sonra üstleri boyadılar boyasız kısım daha canlı oldu tatlımm

Lacivert.
20-04-2011, 20:29
ben de bordoyla bakır arasında kaldım canım :37: şimdi de bakır mı yapsam diyorum, bordoyu istediğim gibi tutturamazlar diye korkuyorum, şu renk nasıl? benim tenim beyaz gözlerim yeşil, ama ne bileyim bu renk mi yoksa bordo mu daha hoş?

181486

LaLa21
20-04-2011, 21:57
fotoğrafta flash bilmemne tam renk çıkmıyor ama internetten benzer bir renk buldummmm koyuyorumm :52:
http://www.teknolojivekadin.com/wp-content/uploads/2011/02/kizil-sac-rengi-1.jpg
fotoğraftaki ben değilim bana da hiç benzemiyo benim saçlarım daha uzun tatlım ama işte renk bunun gibi aynıı biraz canlı oldu sankiii :78:



bu renge melesef çilek ahududu renkleri diolar :d

chery1
21-04-2011, 20:50
ben de bordoyla bakır arasında kaldım canım :37: şimdi de bakır mı yapsam diyorum, bordoyu istediğim gibi tutturamazlar diye korkuyorum, şu renk nasıl? benim tenim beyaz gözlerim yeşil, ama ne bileyim bu renk mi yoksa bordo mu daha hoş?

181486

valla tatlım bu renk de çoook güzel beyaz tenli yeşil gözlüysen müthiş durur ama içinden ne geliyosa onu yaptır nerede oturuyorsun yok mu güveneceğin bi kuaför

floyd
25-04-2011, 20:50
Hanımlar saçınızı boyamaya cesaret edebildiniz mi? Yoksa hala aynı mı durum? =)

Slania
26-05-2011, 22:57
aslında ben arzum onanın saç rengini istiyorum.. yada ona yakın renkler


arzum onanın rengi kızlar nasıl sizceeee





178703

Bu rengin aynisini Garnier cikolata kahveyle elde edebilirsin. Arzum Onanin rengi de o zaten.

Ben de bordo, visne cürügü tonlarinda bir kizil istiyorum. bu renk güzelmis, koleston mürdüm kiziliyla elde ediliyor sanirim, baska deneyen var mi?

http://www.kadinlarkulubu.com/attachment.php?attachmentid=178288&d=1302900361&thumb=1

http://www.kozmetikvemoda.com/images/products/03/06/77/30677_buyuk.jpg

Bir de koyu nar kizili var o nasil sizce?

http://www.kozmetikvemoda.com/images/products/03/06/80/30680_buyuk.jpg

Nil
26-05-2011, 23:06
kızlar merhaba,
benim saçlarım normalde açık kumral, küllü kumral gibi bir şey. şu an boya var saçımda, koyu kahve. siyaha yakın duruyor. ben kızıl saç istiyorum, ama tutmuyor bu saça. açtırmak istiyorum ama korkuyorum yanar falan diye. ne yapmam lazım? :44: bildiğiniz güvendiğiniz bir kuaför var mı, fiyat önemli değil

istediğim saç rengi şöyle bir şey, yani bordo, koyu kızıl gibi:

178288http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT5SU7Vd6C68xr7ZG9e7v9YvqB8aLPk5 BxWwJaeNijvX7SXLnKQDA

orkide moru olarak geçiyor,neva color markada var...

LaLa21
26-05-2011, 23:07
[QUOTE=Lacivert.;18717861]kızlar merhaba,
benim saçlarım normalde açık kumral, küllü kumral gibi bir şey. şu an boya var saçımda, koyu kahve. siyaha yakın duruyor. ben kızıl saç istiyorum, ama tutmuyor bu saça. açtırmak istiyorum ama korkuyorum yanar falan diye. ne yapmam lazım? :44: bildiğiniz güvendiğiniz bir kuaför var mı, fiyat önemli değil

istediğim saç rengi şöyle bir şey, yani bordo, koyu kızıl gibi:

178288[/http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT5SU7Vd6C68xr7ZG9e7v9YvqB8aLPk5 BxWwJaeNijvX7SXLnKQDAQUOTE]

orkide moru olarak geçiyor,neva color markada var...


canım saç rengini görmek lazım

filanca
27-05-2011, 05:05
Mora dönük kızıllar saçı çok cansız gösterir, bir defa böyle bir saç rengi mevcut olmadığından basit duracak, hevesinizi alınca pişman olursanız viyole bir renk olduğu için açıcı kullanarak da saçı mahvedeceksiniz. Bakır rengi hem beyaz tene hem de yeşil göze uyumlu olduğundan canlılık katar ve enerjik bir renk olduğundan kolay sıkılmazsınız. Ama bakırın da basit durmaması gerekiyor, o yüzden o rengi de doğal tonuyla yumuşatarak boyamanızı öneririm.

TheBlackKeys
05-03-2012, 20:22
istediğim saç rengi şöyle bir şey, yani bordo, koyu kızıl gibi:

178288

renk şahaneymiş, saç kesimi de öyle

Lacivert.
05-03-2012, 20:47
ben hala boyayamadım :43: saçımda koyu kahve var, diplerde kendi saçım açık kumral... nolacak bilmiyorum :43:

TheBlackKeys
05-03-2012, 22:03
ani kararla saçıma kıymak istemem ama bu renk için açtırmam lazım, çok hoşuma gitti ya en iyisi kuaföre bir danışayım

TheBlackKeys
05-03-2012, 22:07
ben hala boyayamadım :43: saçımda koyu kahve var, diplerde kendi saçım açık kumral... nolacak bilmiyorum :43:

doğal saçında tutması lazım rengin bir anlık cesaretle yaparsam yaparım bende yoksa cık :19: koyu kahve de akmaz ki:41:

Lacivert.
05-03-2012, 22:07
evet açtırmak lazım ama ben çok korkuyorum saçlarım yanar filan diye, çok iyi bir kuaför lazım