PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Silikonsuz şampuan syoss



angelmask
06-06-2011, 00:37
bugün migrosta yeni bir şampuan gördüm yada ben yeni gördüm bilemiyorum,adı syoss ...üzerinde %0 silikon yazıyordu dikkatimi çekti hemen aldım şampuan ve saç kremini....içinde silikon olmaması çok güzel ama sadece ince telli ve zayıf saçlar için olanda silikon yok diğerlerinde var ,aranızda kullanan varmı kızlar???

oferma
06-06-2011, 01:04
Sampuanini bilmiyorum ama kremi guzel daha sonra sampuaninida denemek istiyorum tabi almadan once kullananlar varsa yorumlara bakicam :40:

esoesss
06-06-2011, 12:41
Ben dün arkadaşımın tavsiyesi ile bu markanın boyası ile boyadım saçımı muhteşem oldu :)
Eminim şampuanı da güzeldir ;) Schwarzkopf un herşeyi güzel oluyor zaten :)

Şampuanı kullandıktan sonra sonuçlarını da yazarsan sevinirim :)

GuerillaTanya
06-06-2011, 20:02
simdi bisey dicem....silikonsuz sampuanlar aslinad iyidir ama ben bi ara kullandim hatta konu actim. simdi elimde olsa kapatirim o konuyu.
cünkü saclarim upuzundu siyah. ilk 2 ay saclarima silikonsuz sampuana gecis yaptigimda silikon gittigi icin bütün ic yüzüyle gercek yüzüyle karsi karsiya kaldim saclarimin :) yani silikon güzel görünmesini sagliyo silikon gidincede kirik saclar cikiyo ortaya. 3uncu ayda saclarimda iyilesme vardi konu actim hatta. ama 3 gün sürdü. birden yaglanma basladi kasinma basladi. saclarim yine kipkirik oldu bisey yapmadigim halde.
sonra dedim kestireyim omzuma kestirdim :(((
sonrade hala kirikti saclar geri gectim silikonlulara.....bide sacimi actim var misin acan gerisini anlatmama gerek yok zaten

GuerillaTanya
06-06-2011, 20:04
ha bu arada silikonsuz sampuan kullaninca ise yaramiyor. cünkü silikonsuz sampuani önce silikondan arinis saclara kullanmaniz lazim. yani silikonlu sacin üstüne silkonsuz sampuan kullaninca gitmiyo o silikonlar. bunun icin her 3 haftada 1 kere soydum bikarbonat yani bildigimiz karbonatla yikamaniz gerekiyo. o zaman butun kiriklarinizla yüzlesiyosunuz :)) daha sonra kullancaksiniz o sampuanlari

angelmask
06-06-2011, 20:47
canım sen hangi marka kullanmıştın?? bir de saç kreminde mi silikonsuzdu???

angelmask
09-06-2011, 00:41
ilk izlenimlerim olumlu hoşuma gitti sanki saçlarım hacimlendi gibi bakalım biraz daha kullanayım tam fikirlerimi söylerim

İNCİR
10-06-2011, 14:57
Ben de bugün migrosta syoss standını gördüm tesadüfen. İyi bir ürüne benziyor. Kullanınca yorumlarımı paylaşırım :97:

angelmask
13-06-2011, 16:44
inanılmaz memnunum arkadaşlar şampuan da saç kremide çok güzel.benim saçlarım çok ince telli ve zayıftır aynı zamandada çok kuru.. bu yüzden saç uçlarıma panten in besleyici kremlerini sürüyorum fakat saçımı iyice yapıştırıyor ve ağırlaştırıyor haliyle... ama syoss dan sonra ne kadar sürersem süreyim banamısın demiyor .. saçım hiç yapışmıyor hep hacimli :66::66::66::66::66: herkese tavsiye ediyorum

petunya_87
14-06-2011, 00:30
ben de küçük bir kozmetik mağazasında syoss saç boyalarını gördüm çokkkkk güzel renkleri var ama denemeye cesaret edemedim. fiyatı da makuldu. kullanan arkadaşlar varsa paylaşabilir ler mi?:32:

İNCİR
15-06-2011, 14:22
Güzel, şimdilik memnunum. Çok köpürüyor yıkarken o nedenle az kullanmak yeterli .

incites
17-06-2011, 02:13
arkadaşlar yokmu SYOSS'un boyalarını,şampuan ve kreminide kullananlar izlenimleriniz nelerdir ? ben oldukça meraklandım ama cesaret edemedim açıkcası migrosdan başka yerdede görmedim buralarda

angelmask
17-06-2011, 08:52
boyalarını çok övüyorlar ama ben boyamadığım için bilmiyorum canım ama şampuan ve saç kreminden memnunum..bence henüz yeni bir marka olduğu için daha herkes bilmiyordur

petunya_87
17-06-2011, 23:56
çikolata kahvesi çok hoşuma gitti , ama hala alıp boyamaya cesaret edemedim. loreal casting serisi gibiyse ben almayım. kalıcı ve aşırı kızıllık bırakmayan boya istiyorum.

incites
19-06-2011, 02:14
boyalarını çok övüyorlar ama ben boyamadığım için bilmiyorum canım ama şampuan ve saç kreminden memnunum..bence henüz yeni bir marka olduğu için daha herkes bilmiyordur

ilgin için tşkler nergis peki şampu ve saç keremi iyi geldi dediğin için sormak isterim nasıl saçların huysuz ve kabarıkmıdır? benim denemediğim ürün kalmadı açıkcası profosyenel ürünler bile denedim fakat kabarık ve uzun saçlarımla başedemedim eh işde dove mavi biraz biraz iyi geldi peki sen dove kullandınmı aradaki fark nedir diye sormak isterim

İNCİR
20-06-2011, 12:44
5-6 kere yıkadım syosla. İyi gibi hissetmiştim önceleri ama benim saç derimde çok kaşıntı yaptı. Artık kullanmıyorum.

incites
21-06-2011, 02:06
5-6 kere yıkadım syosla. İyi gibi hissetmiştim önceleri ama benim saç derimde çok kaşıntı yaptı. Artık kullanmıyorum.

cevabın için teşekkürler nerdeyse dün Migros'dan alıyordum iyiikine vazgeçmişim gereksiz bir ürün demekki:19::20: buda nedense son zamanlarda denediğim ürünlerde inanılmaz kaşıntı yapıyor ,uzun zamandır saçımıda boyamıyorum beyaz beyaz geziyorum bununda etkisi olanilirmi acaba diyorum şimdilerde bakalım

brunettee
23-06-2011, 21:49
Kızlar bede bugün watsons'tan syoss onarıcı terapi durulanan saç kremini aldım,daha kullanmadım ama kullandıktan sonra yorumumu yazar...750 ml ve fiyatı geyet uygundu...Umarım memnun kalırım.

Ozge19o3
25-06-2011, 15:04
:3:merhaba.. syoss saç boyasını internette bulabileceğim bi site varmı acaba yardımcı olurmusunuz..

orchidea
26-06-2011, 20:47
ben de bugün şampuan standında görünce alıverdim. gerçi benim saçlarıma bütün şampuanlar aynı,hiçbiri olumlu ya da olumsuz etki etmiyo ki.
ben kuru ve yıpranmış saçlar için olanı aldım. saç diplerim çok kuru ve boyalı olduğu için silikonsuz şampuan daha çok zarar veriyor.
izlenimlerimi paylaşırım kullanınca.

brunettee
26-06-2011, 21:47
Kızlar geçen gün syoss saç kremi aldığımı yazmıştım,saçlarım röfleli ve yıpranmış olduğu için onarıcı terapi serisinden aldım ama kesinlikle tavsiye etmiyorum...Sanki hiç krem kullanmamış gibi tararken çok zorlandım...Hiç beğenmedim...

Bherna
27-06-2011, 14:02
Bende Syoss aLdımm.sampuanı we sac kremını bırLıkte KuLLanıyorum..ıkıncı yıkayısım.suanLık ck memnunum.SacLarrm rofleden doLayı ck serttt we kırıLıyordu.Onarm kremını aLdm.sacLarm ck yumusadı we hafıfLedııı..:nazar:

YasminB
27-06-2011, 20:51
bende gördüm ama denemeye cesaret edemedim ..
bildiğimden şaşmayıp gliss aldım . bakalım ..
memnun olabnlar çoğalırsa bende deneyeceğim

orchidea
28-06-2011, 20:23
yorumlarımı yazıyorum kızlar:
öncelikle belirtmeliyim ki onarıcı terapi olanın sadece şampuanını aldım.
sürpriz bir şekilde çok memnun kaldım.
saçlarınız kuru ve kalıntelliyse gönül rahatlığıyla tavsiye ederim...
saç kremim bitince,kremini de almayı düşünüyorum.

mehtapcetin
29-06-2011, 11:50
Ben dün arkadaşımın tavsiyesi ile bu markanın boyası ile boyadım saçımı muhteşem oldu :)
Eminim şampuanı da güzeldir ;) Schwarzkopf un herşeyi güzel oluyor zaten :)

Şampuanı kullandıktan sonra sonuçlarını da yazarsan sevinirim :)

Syoss Schwarzkopf un değil, Henkel'in ;)

prenssevgilisi
29-06-2011, 11:53
bugün migrosta yeni bir şampuan gördüm yada ben yeni gördüm bilemiyorum,adı syoss ...üzerinde %0 silikon yazıyordu dikkatimi çekti hemen aldım şampuan ve saç kremini....içinde silikon olmaması çok güzel ama sadece ince telli ve zayıf saçlar için olanda silikon yok diğerlerinde var ,aranızda kullanan varmı kızlar???

canim ben de ilk zamanlar onaran sampuanini ve kremini kullandim cok iyidi ama bir anda ne olduysa saclarim kepeklenmeye basladi ama öyle böyle degil rezil oluyordum minik minik kepekte degil kocaman kocaman :53:

suan wella nin kirmizi sisedeki sampuanini kullaniyorum memnunum da:82:

angelmask
29-06-2011, 16:03
Syoss Schwarzkopf un değil, Henkel'in ;)

arkasında schwarzkopf & henkel yazıyor canım yani ikinizinde dediği doğru:)

angelmask
29-06-2011, 16:03
bu arada ben tam gaz devam ediyorum ve çok memnunum kızlar

sentimental
13-07-2011, 00:49
Ben de bugün aldım. Umarım işe yarar. Aslında brezilya fönü çektirmiştim 6 ay içinde iki kez yaptırdım dolayısı ile sülfatsız şampuan kullanıyordum. Bu hafta deniz sezonunu açtım fön mön kalmaz artık eylüle kadar da çektirmeyeceğim için eski usül şampuna döndüm yine. Memnun kalırsama bildiririm ben de onarıcı serisinin hem şampuan hem de kremini aldım

theatomicant
13-07-2011, 13:50
merhaba kızlar,
uzun süredir gliss kullanıyordum açık pembe olanından. gayet memnundum fakat markette görünce bu şampuanı da bir deneyeyim dedim.
Şampuan olarak onarıcı terapi,saç kremi olarak ise hacim verici olanından aldım. bu derece bir memnuniyet beklemiyordum fakat çoook memnun kaldım. saçlarım düz olmasına rağmen kırıklar kabarıyordu ve kötü bir şekilde dalgalanmış gibi duruyordu. 2 arkadaşım saçın parlamış diye tepki verdi.
Tabi şampuan sonuçta saç temizliğinde kullanılan bir ürün birdenbire mucizevi şekilde süper saçlara sahip olmuyosunuz. Yine de bu fiyata bu ürün gayet uygun geldi. Hatta müşteri memnuniyetine göre fiyat artar düşüncesiyle 2 adet daha alacağım stokta bulunsun:)
Tek sevmediğim yanı kokusu. Benim aldıklarımın hafif şekerli gibi bir kokusu var bu tarz kokuları sevmiyorum fakat saç kuruyunca o da güzel kokuyor.
Benim yorumlarım bunlar umarım almak isteyen arkadaşlara bir fikir verebildim. Tabi unutmayalım ki herkesin saç ve saç derisi yapısı farklıdır!:76:

sentimental
13-07-2011, 14:04
Hımm sanırım çok aşırı sevmedim bu şampuanı. Çok kötü değil ama şampuanıyla yıkadıktan sonra kremini sürdüm zor taradım kremliyken. Öncesinde kullandığım kremlerde saçlarım akardı su gibi, taramazdım bile ama bunda tarama gereği duydum onu da azcık zor yapıverdim. Şuanlık kurumadı saçlarım hala ama kuruduğunda da aman aman bir değişiklik beklemiyorum. Neyse tatil şampuanım olsun denizden çıktıkça bitiririm napim :) Zaten şampuan değişken bir şey herkese aynı şampuan iyi gelecek diye bir şey yok. Benim saçlarım kalın telli gür,yağlı değil aksine kuru.Bana pek uymadı ya bu özelliklerdeyseniz çok da tavsiye etmem.

eftelyarex
13-07-2011, 20:07
ben kuru saçlar için olanını kremi ile kullandım gayet güzel

CHOCOLATEA
14-07-2011, 12:55
Yoğun hacim şampuanından aldım. Saçlarımın dipleri yağlı uçları kuru. Yıdadıktan sonra baya hacimliydi ama ertesi gün yine yağlandı. 4. kez yıkadım malesef olumlu birşey söyleyemeyeceğim. Bu tür ürünler herkeste farklı etki yaratıyor. Kendi adıma söylüyorum arayışa devam :(:59:

sentimental
15-07-2011, 01:17
Benim de öyle canım malesef.Saçlarımı tarayamıyorum çok sertleştirdi. Banyoda da açılmıyo üstelik kremli haliyleyken.Kuru ve yıpranmış saçlar için olanı aldım ama saçımı tarakla açyım derken daha çok yıpratıcam gibi geldi.Baya da çok yahu şampuan nasıl bitçek :)

aassL1
21-07-2011, 23:17
inanılmaz memnunum arkadaşlar şampuan da saç kremide çok güzel.benim saçlarım çok ince telli ve zayıftır aynı zamandada çok kuru.. bu yüzden saç uçlarıma panten in besleyici kremlerini sürüyorum fakat saçımı iyice yapıştırıyor ve ağırlaştırıyor haliyle... ama syoss dan sonra ne kadar sürersem süreyim banamısın demiyor .. saçım hiç yapışmıyor hep hacimli :66::66::66::66::66: herkese tavsiye ediyorum

canım aynen benım saçlar da senın gıbı syossun hangısını kullanıyosunnn

angelmask
22-07-2011, 13:00
canım aynen benım saçlar da senın gıbı syossun hangısını kullanıyosunnn

cansız ve zayıf saçlar için olanını kullanıyorum canım içinde silikon yok üzerinde yazıyor zaten % 0 silikon diye

asteri
24-07-2011, 20:57
ben anlamadım bu şampuanı nerde bulabilirz

barro
24-07-2011, 21:01
ben anlamadım bu şampuanı nerde bulabilirz

migros, watsons, carrefour, gratis ben buralarda gördüm bu markanın şampuanlarını hatta çekmeköydeki ulus pazarında geçen sene görmüştüm şişesinin siyah olması hoşuma gittiğinden satıcıya sormuştum sonradan migrosta gördüğümde çok şaşırmıştım gerçekten de böyle bir marka olduğuna :1:

Efsunlu
24-07-2011, 21:27
Geçen gün ablamla watsona gittik boya almaya ordaki satıcı bayan syosu tavsiye etti aldık boyadık.Fena değil ama 2.boyama da anlaşılır sanırım.Bana da syoosun saç kremini önerdi ama ben almadım.Ablama sorarım tekrar memnun mu diye çünkü uzun bir süre ablamı göremeyeceğim tatilde.İyi derse söylerim kızlar.

twiligt
31-07-2011, 22:18
cansız ve zayıf saçlar için olanını kullanıyorum canım içinde silikon yok üzerinde yazıyor zaten % 0 silikon diye

cnm bnde bugün aynısından aldım bu şampuanın 1 kez yıkadm saçlarımı yorum yapmak için daha çok erken ama ilk yıkamada memnun kaldım diyeblrm yani.Bnm saçlarmda kalın telli gür kuru ve boydan yıpranmıs durumda .( umarım uzun vadede memnun kalırm.

deepinside86
01-08-2011, 02:30
Benim de öyle canım malesef.Saçlarımı tarayamıyorum çok sertleştirdi. Banyoda da açılmıyo üstelik kremli haliyleyken.Kuru ve yıpranmış saçlar için olanı aldım ama saçımı tarakla açyım derken daha çok yıpratıcam gibi geldi.Baya da çok yahu şampuan nasıl bitçek :)



aynı dertten muzdaribim cnm büyük bir umutla syoss onarıcı terapi şampuan ve saç kremini aldım normalde kremliyken saçlarımı açabilidim banyodayken, syossu sürdüm hiç işe yaramadı, iampuanını da vasat, gitti 15 tl, ayrıca saçlarım bitli gibi söndü yapıştı yağlandı, valla 3 liralık ipek şampuanlar ondan daha kalitelidir :47::47::47:

mavikus
01-08-2011, 13:59
Benim de öyle canım malesef.Saçlarımı tarayamıyorum çok sertleştirdi. Banyoda da açılmıyo üstelik kremli haliyleyken.Kuru ve yıpranmış saçlar için olanı aldım ama saçımı tarakla açyım derken daha çok yıpratıcam gibi geldi.Baya da çok yahu şampuan nasıl bitçek :)

Saçı kaygan ve kolay taranabilir yapan silikonlar değil mi zaten. Birdenbire bu şampuana geçiş yaptıysanız silikonlu ürünlerden, böyle bir sonuçla karşılaşmanız normal bence. Saç boylarınızda silikonlu krem kullanabilirsiniz, tercih etmiyorsanız jojoba veya tatlı badem yağıyla yumuşatabilirsiniz

twiligt
01-08-2011, 15:00
Arkadaslar ben bu sampuan ve sac kremi 2 lisini 14 e aldım.Ama sonra watsonsta 12 tl ye setini gördüm pisman oldum .s yanında tarak veriyodu bide bu arada maskeside vardı o da 11.5 du.Ama almadım.Glissin sıvı saç spreyinden aldım durulanmayan onarıcı olan o da 6.90 indirimde bitmeden koşup alın bence..

aassL1
05-08-2011, 00:08
kızlar 1haftadır boyalı saçlar ıcın olanını kullanıyorum ve saclarım daha parlak cok memnunum daha guzel sekıl alıyor gıbı sac boyam solardı 1 haftada ama hıc solmadı cok sevdım :) bu arada elidorun kıvırcık saclara ozel serısınden yesıl sac kremını kullanıyorm uclara 5 sn tutup yıkıyorum ondanda memnunum:)

mavikus
05-08-2011, 16:42
Saç kremini kullanan var mı kızlar. O da silikonsuz mu? Ya da önerebileceğiniz silikonsuz saç kremi var mı acaba?

angelmask
05-08-2011, 18:40
Saç kremini kullanan var mı kızlar. O da silikonsuz mu? Ya da önerebileceğiniz silikonsuz saç kremi var mı acaba?

tatlım ben kullanıyorum ama yine belirtmem gerekiyor ki syoss marka şampuan ve saç kremlerinin sadece ve sadece ince telli ve zayıf saçlar için olanında silikon yok diğer çeşitlerinde var

mavikus
05-08-2011, 22:14
Anladım canım, o serisine bakayım alacağım zaman. İpek saç kremi çok güzel elimdeki ama silikonsuz alayım diyorum bitince. Teşekkür ederim

nihan980
07-08-2011, 15:48
silikonsuz ürünler kullanmak çok önemli kızlar, saçlarımızın dökülme nedenlerinden birisi de bu slikonlar. yazdığınız şampuanı ilk defa duydum, içeriğinde SLS, SLES, sodium cloride v.b. gibi sülfatlı hammadde varsa onu da kullanmayın, çünkü sülfat ve tuz saçı zmanla mahveden hammaddeler. forumda okudum karbonatla yıkanıyormuş saçlar silikondan kurtulmak için, bana da mantıklı geldi. saç kremlerinden kesinlikle uzak durmak lazım zaten, yüklüyoruz saçımıza silikonu sonra yağlı ve dökülen kepekli saçlarımız oluyor. ne kadar doğal o kadar iyi, ben son 3 senedir sülfatsız silikonsuz, tuzsuz şampuanları kullanıyorum,
saç problemlerim yok denecek kadar azaldı. size de öneririm...

angelmask
07-08-2011, 18:25
silikonsuz ürünler kullanmak çok önemli kızlar, saçlarımızın dökülme nedenlerinden birisi de bu slikonlar. yazdığınız şampuanı ilk defa duydum, içeriğinde SLS, SLES, sodium cloride v.b. gibi sülfatlı hammadde varsa onu da kullanmayın, çünkü sülfat ve tuz saçı zmanla mahveden hammaddeler. forumda okudum karbonatla yıkanıyormuş saçlar silikondan kurtulmak için, bana da mantıklı geldi. saç kremlerinden kesinlikle uzak durmak lazım zaten, yüklüyoruz saçımıza silikonu sonra yağlı ve dökülen kepekli saçlarımız oluyor. ne kadar doğal o kadar iyi, ben son 3 senedir sülfatsız silikonsuz, tuzsuz şampuanları kullanıyorum,
saç problemlerim yok denecek kadar azaldı. size de öneririm...
sen hangi şampuanı kullanıyorsun canım??

nihan980
07-08-2011, 20:00
canım ben organicum, alerna, lagona, sante, nival, sebamed, nude ve en son doa kullandım. son şampuanımı 7,5 liraya aldım ve memnun sayılırım, gerçi daha 3. yıkamadayım ama çok pahalı olan diğer sülfatsızlara kıyasla fena değil, hatta birçoğundan iyi diyebilirim

angelmask
07-08-2011, 21:49
saol canım aklımızda bulunsun:)

angelmask
07-08-2011, 22:02
canım ben organicum, alerna, lagona, sante, nival, sebamed, nude ve en son doa kullandım. son şampuanımı 7,5 liraya aldım ve memnun sayılırım, gerçi daha 3. yıkamadayım ama çok pahalı olan diğer sülfatsızlara kıyasla fena değil, hatta birçoğundan iyi diyebilirim

tatlım bu yazdıkların arasından en çok hangisinden memnun kaldın ???

nihan980
07-08-2011, 22:49
tatlım bu yazdıkların arasından en çok hangisinden memnun kaldın ???

hepside hemen hemen aynı diyebilirim, ancak alterna biraz daha fazla hacim katmıştı, organicum kaşıntı yapmıştı, nivalin kokusu hoşuma gitmedi, sante de güzeldi, en son doa kullanıyorum, ondan da memnunum hem ucuz hemde diğerlerini aratmadı, hatta daha geç kirlendiğinide söyleyebilirim, ayrıca ufak çantama kolay sığıyor uçuş öncesi duşlarımın vazgeçilmezi oldu diyebilirim...

angelmask
07-08-2011, 22:52
tşkkür ederim canım:)

angelmask
07-08-2011, 23:07
hepside hemen hemen aynı diyebilirim, ancak alterna biraz daha fazla hacim katmıştı, organicum kaşıntı yapmıştı, nivalin kokusu hoşuma gitmedi, sante de güzeldi, en son doa kullanıyorum, ondan da memnunum hem ucuz hemde diğerlerini aratmadı, hatta daha geç kirlendiğinide söyleyebilirim, ayrıca ufak çantama kolay sığıyor uçuş öncesi duşlarımın vazgeçilmezi oldu diyebilirim...

nihan biliyorum çok soru sordum ama senin son kullandığın doa şampuanla alakalı hiç bir şey yok nette,nerden aldın acaba??

nihan980
07-08-2011, 23:18
ankarada bir aktardan aldım canım. şimdi şampuanın arkasındaki linki veriyorum

olimbera
07-08-2011, 23:21
mrb katı parfümden bahsetmiştin burdaki parfmler kısmında görünnenlermi katı parfüm dediğin????

angelmask
07-08-2011, 23:33
ankarada bir aktardan aldım canım. şimdi şampuanın arkasındaki linki veriyorum DOA KOZMETK (http://www.................) buradan inceleyebilirsin

çok saol canım ..

cecenn
14-09-2011, 15:47
nihan arkadaş reklam amaçlı üyelik yapıyomış herkese ve herşeye inanmayın kızlar :41:

angelmask
14-09-2011, 15:56
ewet canım öyleymiş gördük,ama şu da varki söylediği doa şampuanı başkalarından da duydum muhakkak deneyeceğim yorumlarımı yazarım:)

cecenn
14-09-2011, 16:03
Tamam yorumlarını bekliyoruz şampuan yararlıysa bile böyle reklam yapılması beni soğuttu..:/

mavikus
14-09-2011, 22:20
Syoss saç kremi % 0 silikon yazanından kullanmaya başladım. Yorumlarda anlatılan kadar kötü değil, zaten silikon olmadığı için çok kaygan yapmasını beklemedim. Yumuşak yaptı. Ben saçımı sadece kremle yıkayanlardanım iyi bir ürün benim için, tekrar alabilirim bitince.

sirine_55
15-09-2011, 11:17
Syoss saç kremi % 0 silikon yazanından kullanmaya başladım. Yorumlarda anlatılan kadar kötü değil, zaten silikon olmadığı için çok kaygan yapmasını beklemedim. Yumuşak yaptı. Ben saçımı sadece kremle yıkayanlardanım iyi bir ürün benim için, tekrar alabilirim bitince.

ya canım saç kremi ile saçı nasıl yıkıyorsun.benim saçlarım çok ama çok kuru.kabarıyor posuruyor nefret ediyorum.uzun belimde.şekillendirmeden dışarı çıkamıyorum.birde kepek çok oluyor.daha doğrusu dipleri kuru olduğu için pul pul oluyor.senin saç tipin nasıl.bu saç kremi ile saç yıkama konusunda beni aydınlatırsan memnun olurum canım.

mavikus
15-09-2011, 15:41
Tabii ki özelden atıyorum canım

cecenn
16-09-2011, 11:30
Saçını kremle nasıl yıkıyosun dökmüyomu saçını:26:

mavikus
16-09-2011, 14:29
Yok canım, dökmüyor. Zaten her kremle yıkanmıyor saç. Yıkanabilir tabi de tıkayabilir gözenekleri. Ben de ona göre bir krem tercih ediyorum hiç dökmüyor:nazar:

anjelique85
18-09-2011, 02:43
bende kullanıyorum ama saçdökülmesi başladı bende acaba syoostanmı yoksa sınemakili kürdenmi anlayamadım cunku ıkısıne aynı anda basladm :S

ursula_
24-09-2011, 00:08
Ben de saçlarımı daha önceden de boyadığım palette sıcak çikolataya boyadıktan sonra ilk şampuanlanmamı syoss renk koruyucu şampuanla yaptım sonra tabi ki saç kremini kullandım. Bu hafta nerdeyse her gün saçımı yıkadım ve şimdilik memnunum. Yalnız hem silikonsuz oluşundan kaynaklı hem de saçlarımı yeni boyadığımdan olacak şekil vermediğim zaman sert oluyor biraz ama her zaman ilk boyadığımda böyle oluyor sonra bi iki haftaya oturuyor yani syoss dan değil. Aynı firmanın ama mesela gliss den hiç ama hiç memnun kalmamıştım saçlarımı tiftik tiftik yapmıştı bu öyle değil. Şimdi acaba yoğun bakım kremini de alsam mı diyorum ama boyalı saçlar için olanını değil kırılma karşıtı onarıcı etkili olanı. kullanan var mı hiç?

anjelique85
25-09-2011, 21:18
Ben de saçlarımı daha önceden de boyadığım palette sıcak çikolataya boyadıktan sonra ilk şampuanlanmamı syoss renk koruyucu şampuanla yaptım sonra tabi ki saç kremini kullandım. Bu hafta nerdeyse her gün saçımı yıkadım ve şimdilik memnunum. Yalnız hem silikonsuz oluşundan kaynaklı hem de saçlarımı yeni boyadığımdan olacak şekil vermediğim zaman sert oluyor biraz ama her zaman ilk boyadığımda böyle oluyor sonra bi iki haftaya oturuyor yani syoss dan değil. Aynı firmanın ama mesela gliss den hiç ama hiç memnun kalmamıştım saçlarımı tiftik tiftik yapmıştı bu öyle değil. Şimdi acaba yoğun bakım kremini de alsam mı diyorum ama boyalı saçlar için olanını değil kırılma karşıtı onarıcı etkili olanı. kullanan var mı hiç?

ben onarıcı terapiyi kullanıyorum yani güzel yapıo saçı hacimlendirio falan geç yaglanıyo ama saç dökülmesı yaşıyorum şuan kaynagı nedir daha çözemedim şampuandan mı bakımdan mı yoksa mevsımlerden mı bıde şampuanların herkeste farklı etkıleri olduguna inanıyorum denemek lazım kızlar

dobrakedi
26-09-2011, 21:33
ben bugün boyasını aldım fındıkkabugu ...ardından aldıgım slikonsuz sampuan hacim verici ve kremini kullandım..saçlarım yumuşacık oldu parlıyor...sanırım bana yaradı tavsiye ediyorum deneyin boyası 10liraydı..şampuan ve kremde 10lira...bayagı hesaplı bence..

dobrakedi
04-10-2011, 19:18
ben bugün boyasını aldım fındıkkabugu ...ardından aldıgım slikonsuz sampuan hacim verici ve kremini kullandım..saçlarım yumuşacık oldu parlıyor...sanırım bana yaradı tavsiye ediyorum deneyin boyası 10liraydı..şampuan ve kremde 10lira...bayagı hesaplı bence..

bu yazımı dikkate almayın arkadaslar aradan 8gün falan geçmiş şampuan sacımı keçeye cevirdi resmen..yumuşacık olan saclarım sert artık..ben bu şampuanla balkonları falan yıkar evi silerim artık..:53:

greenapple
10-10-2011, 16:51
ben şampuanını aldım kızlar syoss'un yoğun parlaklık serisini.çok memnun kaldım açıkçası.saçlarım gerçekten parlak duruyo bide düzleştirdğimde bile yumuşacık oluyo.kuaförden çıkmış gibi.ben sevdim vallai:16:

sagibir
17-10-2011, 17:21
Syoss.u yeni aldım ince telli saçlar için olanını şimdilik fena değil. fazla bişeyde beklemiyorum zaten.. Şampuan kullanımı için benim yaptıklarım.. önce saçımı (ki çook yağlı) syoss şampuanla arıtıyorum. sonra eczaneden aldığım organicum şampuanla masaj yaparak saçımda birkaç dakika bekletiyorum.. sonrasında krem tabiki sadece uçlarına.. saçımdan ve görüntüsünden şu an çok memnunum.. hiç kırık yok, dökülme yok.. :nazar:

atractive
17-10-2011, 17:32
her marka şampuanı denedim demek syoss swarzkoftun muş ha onuda alayım bari ben uyduruk bir marka üretimi sanmıştım onu görünce:26:

kitie
17-10-2011, 23:52
bana hiç iyi gelmedi bu şampuan. 3 gün kullandım. elim sürekli kafamdaydı. bitlensem o kadar kaşınmazdı herhalde. bir daha sürmem saçıma :19:

nina_nina
21-10-2011, 23:45
syoss şampun ve saç kremini bende kullandım hay kullanmaz olsaydım berbat birşey ne şampuanında iş var nede saç kreminde. otellerdeki buklet şampuanlar bile çok çok daha iyiler. gitti o güzelim yumuşaçık ipek gibi parlayan saçlarım, merhaba mısır püsküllerim. sakın ama sakın denemeyin derim:43:

malory
22-10-2011, 14:29
ben kokusuna kanıp alımıstım.eski vitamin şurupları gibi kokuyor diye.sacım sorunsuzdur benim (uzamaması dısında :))) boya yok kırık yok vs.o yüzden sampuan değiştiririm sık sık.ama bu felaket ötesi.katı bi kütleye dönüştürdü.böyle rezil bişey görmedim ben bunca yıldır.

biberdolma
24-10-2011, 17:52
Güzel, şimdilik memnunum. Çok köpürüyor yıkarken o nedenle az kullanmak yeterli .

çok köpüren şampuanların sağlıklı olmadığını duymuştum biyerden ama nerden hatırlamıyorum...doğru mu yanlış mı bilmiyrum bilenlerde beni aydınlatsın lütfen:44:

gulayb
25-10-2011, 13:06
çok köpüren şampuanların sağlıklı olmadığını duymuştum biyerden ama nerden hatırlamıyorum...doğru mu yanlış mı bilmiyrum bilenlerde beni aydınlatsın lütfen:44:

Evet canım aşırı köpürmesi iyi değil çünkü deterjan içerikli temizleyici ajanları fazla miktarda içerdiğinin kanıtı bu. Öte yandan bazı bu tarz çok köpüren şampuanlar, en başta çok iyi gelmiş gibi oluyor saça. Saç çok hacimli, tertemiz filan görünüyor sonra bir bakıyorsun dökülmeye ve cılızlaşmaya başlıyor. O yüzden ben uzun dönem bunları kullanmayı tercih etmiyorum.

Bu Syoss'un şişesi beni çekti ilk gördüğümde ama açıp koklayınca kokusu çok kimyasal geldi. Alerjik bir bünyem olduğu için şampuan, vücut jeli, temizlik malzemeleri almadan önce hep şöyle bir koklarım annemler dalga geçer benle hatta öldüreceksin bir gün kendini diye:1: Ama gerçekten de doğal şeylerin kokusunu bir farklı oluyor kimyasalı çok olan ürünlerden. Syoss'un kokusu bana bazı saç boyalarını anımsattı o yüzden almadım açıkçası:26:

angelmask
25-10-2011, 14:42
benimde syoss bitti ve farklı bir şampuana geçtim syoss sanki saçımı çok döktü gibi başka dökülme problemi yaşayan oldumu kızlar??

BellySima
26-10-2011, 14:29
bende syossun şampuan saç kremi ve maskesini aldım. şampuan ve krem hakkında pek bir şey diyemem ama maskesi gerçekten harika. saçlarım yumuşacık ipek gibi ve parlak oldu. bence saç maskesini kesinlikle deneyin

PeriLous
28-10-2011, 12:41
bende syossun şampuan saç kremi ve maskesini aldım. şampuan ve krem hakkında pek bir şey diyemem ama maskesi gerçekten harika. saçlarım yumuşacık ipek gibi ve parlak oldu. bence saç maskesini kesinlikle deneyin

bende 2 defadır kullanıyorum syoss silikonsuz şampuanı saçlarım naylon gibi oldu benim için en kötü tarafı bu onun haricinde kimseyi yanıltmak istemem ama saç dökülmem biraz azaldı ve saçlarım daha parlak ve canlı oldu eğerki saç maskesi yumuşatıyorsa bende bulur bulmaz alayım

PeriLous
29-10-2011, 13:33
3-4 gündür neredeyse hergün yıkıyorum saçlarımı eşim dün senin saçların bugünlerde daha bir güzelleşmeye başladı nekadar parlıyor dedi :) saç dökülmemde tamamen durdu sığır iliği formülünü uyguladım şimdi saçlarım parlak canlı hacimli ve dökülmüyor tek sıkıntım sertliği belki şampuana alıştıkça o da düzelir

gulbeyaz_31
29-10-2011, 17:40
bende 2 haftadır saç kremini kullanorum memnunum yumuşacık yaptı saçımı ve boyasınıda almıştım ondanda çok memnunum

BIDIK77s
08-11-2011, 12:33
merhaba arkadaşlar, 1 hafta oldu ben de alalı hem şampuanını hem de boyasını. ilk şampuanı kullandım sonuç mükemmel. benim saç diplerim çok yağlıdır tüm yağları arındıran tek bunu buldum inanın şaşırdım. çok marka kullandım. saçları yumuşacık yapan hiçbir şampuan saçın diplerini tam anlamıyla temizlemiyor.
boyanın da kahve ve koyu kahvesini aldım yıllardır saçımı kendim boyarım kuaföre asla gereksiz fazla para vermem, beyazlar müthiş kapandı ve rengi kuaförün elinden çıkmış gibi oldu. inanın ben çok memnun kaldım..tavsiye ederim

HaticeCan
08-11-2011, 12:36
merhaba,

bende syoss´un kuru saclar icin olanini kullaniyorum ve memnunum. Boyasini veya kremini kullanmadim, ama eminim onlarda iyidir...

sdnclskn
14-12-2011, 19:25
arkadaşlar şamuan saç kremi ve bakım kremini 2 aya yakındır kullanıyorum.Yoğun parlak serisini.Yaklaşık 15 gündür kuaförüm dahil herkes saçına napıyosun diye soruyo.saçlarımda röfle wardı sonra röfleyi mora boyadım sonra açtırdım tekrar vwe bunlar 4 ayda olmuştu.sonra syoss un boyası ile kendi rengime boyadım 4 ay önce ve boya kullanmıyorum artık.ama ferk edilir derecede güzelleşme var parlaklık ve yumuşaklık war.hepinize tavsiye ediyorum.inanılmaz parlak ve sağlıklı saçlar çünkü

ay_82
20-12-2011, 13:02
şampuanını aldım denemek için (üstü pembeli ) ben çok memnun kaldım :8:benim saçım şampuan ayırır bide o yüzden sadece pantene kullanabilirdim ilk defa ayırmadı ve yumuşacık oldu işin garibi hacimlendi :10:şimdi krem ve maskesini alıcam ....birde benim saçımda boya yok kızlar ve kısa :12: herkesin saç tipi değişik sonuçta :36:

damla_38
22-12-2011, 01:06
ben kullandım sampuanını ve kremini memnun kalmadım acıkcası saclarımı kuruttu.. yaglı saclara ii :)

tienen
24-12-2011, 13:09
bu şampuanın fotoğrafını yüklermisiniz bende alıcamm saclarım cok yağlıdaa

DestinaX
03-01-2012, 15:26
ben 1 kutusunu bitirdim şampuanının ama gliss şampuanları kadar memnun etmedi beni saçlarım yıllardır boyadan acıcılardan dolayı aşırı yıpranmıştı güzelce 2 ayda bir kesimini yaptırarak kırıkların çoğundan kurtuldum ama uçlarında ki o sertlik kuruluk bi türlü geçimiyo bundan 3 yıl önce henüz sadece bi kaç kere boyamış oldugum saçlarımı çok özlüyorum boya çok yıpratıyo artık bitkisel boyalarla sadece kuaföre boyatcam saçlarımı oda iyice toparlandıktan sonra temmuzda da düğünüm var temmuza kadar kestirmeden uzatmam lazım kuruluğunu nasıl geçirecem bilmiyorum sürmedğim yağ vitamin kalmadı saçım gürleştikçe gürleşti şekil veremez oldum en sonunda onlarda bıraktım sadece uçlarını neme ihtiyacı var önerisi olan var mı syoss bana hiç iyi gelmedi

nzlkvnc
03-01-2012, 19:36
benimde syoss bitti ve farklı bir şampuana geçtim syoss sanki saçımı çok döktü gibi başka dökülme problemi yaşayan oldumu kızlar??





Ben acaip yaşadım.. Hacim vereininden almıştım kullanmaya başladığım andan itibaren nasıl bir dökülme anlatamam.. Mevsimsel dedim ama belki onla beraberde karışmış olabilirdi. içine çam terebentin ekledim belli bi süreden sonra belki dökülmeyi durdurur diye fayda etmedi,sadece hızlı bir uzaama sağladı. syossu kullanmaya başlamadan önce down under naturals ın kivilisini kullanıyordum saçlarım günde 5 tel falan anca dökülüyordu ama syossa geçer geçmez saçlarımda gözle görülecek kadar azalma yaşadım,dün yine Down under naturals aldım ve alır almaz yıkadım bende bi şok dökülmem neredeyse durdu. Ve inatla bunca ay syoss u kullandııma pişmanım,şu an toz bezlerimi yıkaması için makinada deterjan görevi görüyor :1:

cikolatta_m_
09-01-2012, 21:41
Bende geçen sene Gliss'in kuru saçlar için olan şampuan ve sıvı saç kremini kullanıyordum aslında iyi sonuç vermeye de başlamıştı daha sonra saçlarım kazık gibi oldu ve taranması zorlaştı. Artık Schwarzkopf ürünlerini kullanmam dediğim anda Carreffour'da tesadüfen karşılaştığım Syoss'u denedim sonuç ise MÜKEMMEL :) Bu yüzden benim düşünceme göre de şampuanlar her saçta farklı bir etken bırakıyor...

ZSAEFMEAR
09-01-2012, 21:46
Benim Saclarim malesef Yagli ... Bu Sampuanin Yagli sac icin olanini kullandim hic begenmedim vallahi acayip sertlestiriyor taranmasi zorlasiyor ... Simdi Alpecin kullaniyorum bakalim o nasil olcak

nrr88
12-01-2012, 21:19
bn parlak saçlar için olan şampuan ve kremini kullanıorm saçlarım boyalı olduğu için biraz mat şampuanında pek bi faydası olduğu söylenemez :S

damla_38
12-01-2012, 21:22
bn parlak saçlar için olan şampuan ve kremini kullanıorm saçlarım boyalı olduğu için biraz mat şampuanında pek bi faydası olduğu söylenemez :S

bende memnun kalmadım. saclarımı kuruttu, hem sert hemde tiftik tiftik oldu :(

Oceania
29-01-2012, 18:21
syossu kremsiz olarak kullanıyorum çok yumuşak yaptı çok da güzel kokuyo :16:

sansin
19-02-2012, 18:37
syossu kremsiz olarak kullanıyorum çok yumuşak yaptı çok da güzel kokuyo :16:

saçlarım boyalı olmasına rağmen sanırım ben de kremsiz kullanmaktan yana olacağım.

hep ya dove ya da elseve'in boyalı saçlar için olan ürünlerini kullandım. şampuan, saç kremi ve bakım maskesi.
syoss'u markasına ve üzerinde yazanlara güvenerek aldım. gerçek etkisini görebilmek için şampuan, saç kremi ve maske hepsini aldım.
saçımla ilgili özel bir sorunum yok sadece uçları boyanın etkisi ile daha kuru.
syoss saçlarımı ağırlaştırdı sanki. yağlandırdı desem değil ama ilk defa saçlarım ağır ve hareketsiz gibi. bunun yanında sanki biraz daha hacimli hissediyorum.
kremi yapmış olabilir diyerek sadece şampuan kullandım kremli haline göre daha çok hoşuma giden bir netice verdi.
bakım maskesini de haftada bir iki kere krem yerine kullanıyorum.
çok ciddi bir şikayetim yok fakat çok memnun kaldım diyemem. hatta belki bitince dove'a geri dönerim.

asigimkralime
20-03-2012, 16:50
ben şampuanını değilde kremini kullanıyorum ve ilk defa bir saç kreminden bu kadar memnunum....saçımı hiçbir şekilde ağırlaştırmadı....ve normalde saç kremi kullanınca elime saçlarım gelirdi dökülürdü yani ama bununla öyle birşey yaşamadım,ilk günden beri....yumuşacık saçlarım var...

leucothea
22-03-2012, 01:01
Ben hacim verenini ve renk koruyucu olanını kullandım ama pek memnun olduğumu söyleyemem .Öyle ekstrem kötü bir etkisiyle karşılaşmadım ama saçımı çok iyi temizlemiyormuş gbi hissediyorum .saçlarım yumuşaktır normalde benim ince telli olduğu için bir rüzgar esse bile çok karışır her banyoda çok az saç kremi kullanrm oyzdn saç kremi saçlarımı açmıyor .

savatage
23-03-2012, 23:32
bende onarıcı olanı kullanıyorum bu ara. kokusu ilk başta ağır gibi ama saçta güzel kokuyo .. kremsiz kullanıyorum çünkü maske kullanıyorum krem yerine. ama memnunum. parlaklık için olanda güzelmiş ben kullanmadım ama çevremdekiler memnunlar..

oooSOLEILooo
02-04-2012, 23:00
valla ben renk koruyucu özellikteki şampuanını kullanıyorum 5 yıkama olmuştur herhalde ve saç derimi kaldırdı kepeklenme yaptı.. tam güvenilir bir marka buldum derken o da fos çıktı halbuki hayatımda hiçbi şampuan kepeklenme yapmamıştı, sadece işe yaramıyorlardı :( nefret ettim resmen syoss tan koskoca şişeyi attım şimdi ne kullanıcam hiç bilmiyorum :(

demet35
10-04-2012, 21:32
bizde reklamlarına ve kuaförlerin şampuanıymış diye aldanıp aldık aman allahım benim kafamda minik sivilceler çıktı eşimdede kepek doldu
koca kutu şuan işten gelen kocamın ayak yıkama şampuanı :) kokusu bari güzel saçım yağlı belki ondan fayda etmemiştir ama biz kocakarı olarak memnun kalmadık :5:

aynl
16-04-2012, 15:42
Ben kullandım kullanmaz olaydım.Saçım kepekten geçilmiyo.Aşırı yağlandı saçım hergün yıkamam gerekiyo.Ve ayrıca saçım çok kötü dökülüyo.Daha demin koltuktan saçlarımı topladım hemde ilk defa!! Kesinlikle tavsiye etmem :20:

alakus
14-05-2012, 16:18
Ben kullanıyorum yaklaşık 4 aydır çokta memnunum arkadaşlar özellikle onarıcı terapi serisini tavsiye ederim....

hande59
12-02-2013, 18:20
Güzellik için For Beauty (http://forbeautyy............../) yeni blog açtım blog'uma beklerim kızlar :)