Şu anda arşiv sayfalarında bulunmaktasınız. Konunun orjinali için tıklayınız:

beta hcg e önce 0veya 0.100 çıkıp sonra 2.teste hamile olan var mı?


cancanek
23-06-11, 08:06
arkadaşlar slm kan testi yaptırıp negaif çıkanlar bizimle paylaşır mısınız daha sonra ne zaman hamile olduğunuzu. genellikle her sitede böyle konular var herkes ikilemde kalıyo biraz bizleri rahatlatır mısınız anne adaylarımız.....:KK49::KK59:

cancanek
23-06-11, 09:06
kızlar lütfen paylaşın ya bir sürü kişi bilinçleniyo okumadan geçmeyin....

yasmin_84
23-06-11, 16:06
benim adetime 2 gün kala yaptırdım 2 çıkmıştı.doktor hamile değilsin dedi.bi hafta daha bekledim adet olmayınca kan testini tekrar ettik.sonuç 44,99 çıktı.:KK64:geç döllenmeymiş.doktorum 3-4 günlük demişti.geç döllenmelerde çıkamıyomuş.:KK49:ilk defa bu bebğimde kan testi yaptırmıştım.

karakan_7514
23-06-11, 16:06
yasmin_84
benim adetime 2 gün kala yaptırdım 2 çıkmıştı.doktor hamile değilsin dedi.bi hafta daha bekledim adet olmayınca kan testini tekrar ettik.sonuç 44,99 çıktı.:KK64:geç döllenmeymiş.doktorum 3-4 günlük demişti.geç döllenmelerde çıkamıyomuş.:KK49:ilk defa bu bebğimde kan testi yaptırmıştım.
cnm bende adetime 11 gün kala test yaptırmıştım 2.30 çıktı. şuan adetime 6 gün var. sence bu değer yükselmişmidir ?:KK69:

yasmin_84
23-06-11, 17:06
testi tekrar et değerinde yükselme varsa hamilesindir canım.:KK52:

nesli58
23-06-11, 22:06
karakan_7514
cnm bende adetime 11 gün kala test yaptırmıştım 2.30 çıktı. şuan adetime 6 gün var. sence bu değer yükselmişmidir ?:KK69:
bence yükselmiştir...kimyasal gebelik olmazsa tabi...

karakan_7514
23-06-11, 22:06
yasmin_84
testi tekrar et değerinde yükselme varsa hamilesindir canım.:KK52:
.

adetimin geçmesini bekliyorum canım. test yapıp negatif çıkınca moralim bozuluyor:KK43::KK43:

nesli58
bence yükselmiştir...kimyasal gebelik olmazsa tabi...

inş. canım.

buyukmujdem
24-06-11, 04:06
Adetimi 2 gün geçmişti yaptırdım 0,3 çıktı yani negatif...Adetimi 1 hafta geçtikten sonra yaptık 165,4 çıktı yani pozitif şimdi 1,5 aylık hamileyim Allahım sanada ve isteyen herkese versinn:nazar:

zehradurak
24-06-11, 06:06
bende adet beklediğim günde yaptırdım.0.61 çıktı yani negatif.reglimin gecikmesi uzarsa bir daha denesem mi acaba:44:

zehradurak
24-06-11, 06:06
buyukmujdem
Adetimi 2 gün geçmişti yaptırdım 0,3 çıktı yani negatif...Adetimi 1 hafta geçtikten sonra yaptık 165,4 çıktı yani pozitif şimdi 1,5 aylık hamileyim Allahım sanada ve isteyen herkese versinn:nazar:
yüreğime su serpti bu mesajın.bu umut bile güzel..teşekkürler.

cancanek
24-06-11, 09:06
hayırlı cumalar arkadaşlar... hepinize teşekkürler inşallah bu şekilde vardır bizimde....

bebek_bebek
24-06-11, 09:06
Adete iki gün kala kan testi 3 çıktı ve dr.negatif dedi..sonra adet gecikince 6.gün tekrar kan testi yaptırdım sonuç 785..Adet gecikmesi olunca kan testini mutlaka tekrar etmeli sürprizler olabiliyor.Allah bütün isteyenlere nasip etsin inşallah

limonlu_kek
24-06-11, 10:06
Ben de adetime bir hafta kala yaptırdım. 0.1 çıktı. Adetime üç gün kala idrar testi yaptım iki tane. ikisi de pozitif çıktı. ertesi gün tekrar iki tane yaptım yani adetime iki gün akala yine pozitif çıktı. Şimdi de adet tarihimi bir gün geçti kan testi yaptırdım. Akşam sonucu alacağım. Çok heyecanlıyım vakit nasıl geçecek bilmiyorum. Ne olur dua edin bana.

cancanek
24-06-11, 10:06
inşallah hayırlı haberler alırsın bizim için de dua et. şeffat ıslak akıntın oluyor mu ?

limonlu_kek
24-06-11, 10:06
oluyor ama benim akıntım daha önce de vardı o yüzden bilemiyorum.

karakan_7514
24-06-11, 10:06
limonlu_kek
Ben de adetime bir hafta kala yaptırdım. 0.1 çıktı. Adetime üç gün kala idrar testi yaptım iki tane. ikisi de pozitif çıktı. ertesi gün tekrar iki tane yaptım yani adetime iki gün akala yine pozitif çıktı. Şimdi de adet tarihimi bir gün geçti kan testi yaptırdım. Akşam sonucu alacağım. Çok heyecanlıyım vakit nasıl geçecek bilmiyorum. Ne olur dua edin bana.
dualarımız seninle canımm. sonuçlarıda yazarsın :))

cancanek
24-06-11, 10:06
ya benim baya karışık 14 ü iki gün az miktarda kahverengi akıntı 3 gün akabinda 5-6 saate damla damla pembe kan normal adetim 16 sı idi . ama 14 ünden taki düne kadar aşırı bel ağrısı filan hala adet yok doktor beta ya baktı 0.100 bir hafta daha bekleyelim dedi 12 si şüpheli ilişki belki geç yumurtlama olmuştur diyo benim ki çoooook enteresan bi durum....

limonlu_kek
24-06-11, 10:06
karakan_7514
dualarımız seninle canımm. sonuçlarıda yazarsın :))
sağol canım yazarım tabi.


cancanek inşallah güzel bir sonuç alırsın sen de. beklemek çok zor.

karakan_7514
24-06-11, 10:06
offff offf kızlar bnmde adetime son 3 gün kaldı. kırmızıları görmek istemiyorum:KK43::KK43:

gebelik belirtileri var ama inş. regl olmam yaa:KK43::KK43::KK43:

limonlu_kek
24-06-11, 10:06
karakan_7514
offff offf kızlar bnmde adetime son 3 gün kaldı. kırmızıları görmek istemiyorum:KK43::KK43:

gebelik belirtileri var ama inş. regl olmam yaa:KK43::KK43::KK43:

canım hiç test yaptın mı?

karakan_7514
24-06-11, 11:06
limonlu_kek
canım hiç test yaptın mı?
evet cnm ama adetime 11 gün varken yaptırmıştım. değer 2.30 çıktı :KK43::KK43:

limonlu_kek
24-06-11, 11:06
karakan_7514
evet cnm ama adetime 11 gün varken yaptırmıştım. değer 2.30 çıktı :KK43::KK43:
çok erken yapmışsın. sen de benim gibi sabırsızlardansın anlaşılan :))
peki idrar testi yapmadın mı sonra?

mattika
24-06-11, 11:06
adet günümde 0.1 çıkmıştı
hamile değilim diye düşündüm belirti fln da yoktu
adetim 8.günü dr a gittim değer 1200 çıktı hatta keseyi de görmüştük
belirtiler de adet 4 gün fln geçtikten sonra başladı göğüslerim acıyodu
normalde adet olmadan önce fln acımazdı bende hiç
devamı güzel gelmedi benim ama adet en azından 3-4 gün geçmeli test için

limonlu_kek
24-06-11, 11:06
mattika
adet günümde 0.1 çıkmıştı
hamile değilim diye düşündüm belirti fln da yoktu
adetim 8.günü dr a gittim değer 1200 çıktı hatta keseyi de görmüştük
belirtiler de adet 4 gün fln geçtikten sonra başladı göğüslerim acıyodu
normalde adet olmadan önce fln acımazdı bende hiç
devamı güzel gelmedi benim ama adet en azından 3-4 gün geçmeli test için
üzüldüm canım ya. Allah inşallah tekrar verir güzel bir bebek.

limonlu_kek
24-06-11, 12:06
Kızlar aradım kan verdiğim yeri dört dört buçuk gibi çıkar dediler. Uff heyecandan öleceğim ben.

limonlu_kek
24-06-11, 14:06
kızlar sonucum 217 çıktı.

zehradurak
24-06-11, 14:06
limonlu_kek
kızlar sonucum 217 çıktı.
hadi hayırlısı..işallah kucağına da alırsın cnm:KK46:nazar:

cancanek
24-06-11, 14:06
tebrikler inşallah allah kucağına da nasip eder. bizim için de dua et.....:KK59:

yumak01
24-06-11, 15:06
limonlu_kek
kızlar sonucum 217 çıktı.
hayırlı olsun canımm..sağlıkla kucağına almayı nasip etsin yüce rabbim... darısı bizim başımıza

karakan_7514
24-06-11, 16:06
limonlu_kek
çok erken yapmışsın. sen de benim gibi sabırsızlardansın anlaşılan :))
peki idrar testi yapmadın mı sonra?
canım şimdi aldım idrar testini yapıcam birazdan sonucu yazarım :)

karakan_7514
24-06-11, 16:06
limonlu_kek
kızlar sonucum 217 çıktı.
canım cok sevindim. Allah kucağına almayı nasip etsin. darısı bizlerin başına :)

limonlu_kek
26-06-11, 17:06
Çok çok teşekkür ederim. Darısı tüm isteyenlerin başına. Ben pazartesi tekrar test yaptıracağım, geçen ki kimyasal gebelikten sonra rahat edemiyorum. Umarım öyle bir şey tekrarlanmaz.

ruzqar
27-06-11, 13:06
buyukmujdem
Adetimi 2 gün geçmişti yaptırdım 0,3 çıktı yani negatif...Adetimi 1 hafta geçtikten sonra yaptık 165,4 çıktı yani pozitif şimdi 1,5 aylık hamileyim Allahım sanada ve isteyen herkese versinn:nazar:

Selm canım ne guzel Allahım kucagınada almayı nasip eder inşallah..
benım adetlerim cok duzensız son adet gunlerim şöyle 30-33-34-41 günde bır adet görmusum o yuzden gecıp gecmedıgınız anlayamıyorum
adetımın 35. günü test yaptırdım 0.11 cıktı normalde 0.01 cıkardı kan testlerim o yuzden kafamda acabalar olustu acıkcası
bugün adetımın 38. günü ve hala adet olmadım inşallah bende hamıleyımdır diyorum
bana umut oldun arkadasım paylasımın ıcıntesekkürler:KK16:

AnneyimBen
27-06-11, 15:06
kızlar mrb

hamıs olanlarrrr hayırsıyla kucagınıza alırsınız ınsalllahh

bende safak sayanlardanım oglum 4 bucuk yasında kardes ısteyı pduruyo bızde bebk ozledıkkk bu ay kalacım mı bılmıyorummm bat temmuz 5 gecmıyo gunlerrr

safak 8 hayırlsısı

limonlu_kek
27-06-11, 15:06
kızlar bugün gittim değerim 1480 çıktı. üç gün önce 217'ydi. Allah tüm bekleyenlere hayırlısıyla bebek versin inşallah.

minikPrensim
27-06-11, 15:06
adetime 6 gün kala kan testi yaptırdım 0.295 çıktı hamile değilim diye üzülmüştüm ama sonra adetim 4 gün geçince yaptırdım 1299 çıktı şimdi oglumuzun bize katılmasını bekliyoruzzz i