PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : ilişkiden 1 hafta sonra kanda gebelik belli olurmu



pkz
28-06-2011, 21:34
bana yardım edin bi akıl verin:( ilişkiden 1 hafta sonra kanda gebelik belli olurmu ?

eos
28-06-2011, 21:34
hyr..............

pkz
28-06-2011, 21:36
bu ayın 2 sinde regl gördüm ve 6 gün sürdü ondan sonraki gün eşimle ilişkiye girdim 1 hafta sonrada kan testi yaptırdım negatif çıktı belli olur dediler fakat hala şüpheliyim..eşimde birşey olmadığını söylüyor.. Çıkmazmı adetten önce kanda gebelik..?

eos
28-06-2011, 21:38
1 hafta çok erken bekle bakalım sen

pkz
28-06-2011, 21:40
bebek 3 günde ana rahmine düşermiş ana rahmine düştüğü anda hc hormonları salgılanırmış test yaptırdığım yerde çıkar dedi peki şuan 2 hafta oldu yaptırsam şimdi doğru sonuç verirmi ?

taçsız prenses
28-06-2011, 21:42
bebek 3 günde ana rahmine düşermiş ana rahmine düştüğü anda hc hormonları salgılanırmış test yaptırdığım yerde çıkar dedi peki şuan 2 hafta oldu yaptırsam şimdi doğru sonuç verirmi ?



hayır canım 5 haftadan önce vermez..Kan testinde belki 4 haftadan sonra..

eos
28-06-2011, 21:43
5 haftada öğrendm ben

pkz
28-06-2011, 21:44
tamam Çok teşekkür ederim (:

pkz
28-06-2011, 21:51
pazartesi günü 26. gün olcak ozaman yaptırsam beLLi olurmu peki kusura bakmayın sizide rahatsız ediyorum ama ben bu konularda cok fazla bilinçli değilim ... az önce 2 hafta dedim ama 8 inde ilişkiye girdik pazartesi 26 oluyo ..

taçsız prenses
28-06-2011, 21:53
pazartesi günü 26. gün olcak ozaman yaptırsam beLLi olurmu peki kusura bakmayın sizide rahatsız ediyorum ama ben bu konularda cok fazla bilinçli değilim ... az önce 2 hafta dedim ama 8 inde ilişkiye girdik pazartesi 26 oluyo ..



yok canım ne demek ama sanmıyorum tatlım 4 hafta dolması gerek kan testi yaptır dolunca çıkar ya da 5. haftanda kendin test al yap..

pkz
28-06-2011, 21:55
yok canım ne demek ama sanmıyorum tatlım 4 hafta dolması gerek kan testi yaptır dolunca çıkar ya da 5. haftanda kendin test al yap..

tamam canım Çok teşekkür ederim ..

taçsız prenses
28-06-2011, 21:57
tamam canım Çok teşekkür ederim ..

rica ederim canm ne demek sen sor ben kendi adıma seve yardımcı olurum :))

pkz
28-06-2011, 22:00
peki birşey daha sorabilirmiyim ... benim 2 sinde yani cumartesi günü regl olmam gerekiyor eğer olmazsam pazar veya pazartesi yani 1 veya 2 gün geçtikten sonra kan testi yaptırsam çıkarmı?

pkz
28-06-2011, 22:03
peki bir soru daha... Çok oldum ama :/ ben temmuzun 2 sınde yani cumartesi günü regl olmam gerekiyo eğer olmazsam 1 ve 2 gün sonra yani pazar veya pazartesi kan testi yaptırsam Çıkarmı ?

taçsız prenses
28-06-2011, 22:03
peki birşey daha sorabilirmiyim ... benim 2 sinde yani cumartesi günü regl olmam gerekiyor eğer olmazsam pazar veya pazartesi yani 1 veya 2 gün geçtikten sonra kan testi yaptırsam çıkarmı?



çıkar canımm kan testinde çıkar ama çubuk testlerde 1 hafta geçmesi gerekiyor canım..

ezba77
28-06-2011, 22:06
peki birşey daha sorabilirmiyim ... benim 2 sinde yani cumartesi günü regl olmam gerekiyor eğer olmazsam pazar veya pazartesi yani 1 veya 2 gün geçtikten sonra kan testi yaptırsam çıkarmı?

merhaba eger erken dollenme olduysa cikar ben beklenen adetime 4gun kalaidrar testi yapmistim cikti sonra hafiif lekelenmem oldu doktora gittim ultrasonda bakti ve 3haftalik hamile olduggumu soylemisti ama daha kesenin olusmadigini felanda 2hafta sonra tekrar gittigimde keseyide gormustuk canimsuan kan testi yapsan varsa cikar iliskiden 15gun sonra kanda kesin sonuc alabiliyosun

pkz
28-06-2011, 22:07
tamam canım ozaman pazartesi günü yaptırırım test dua ette çıkmasın şuanLık allahın gücüne gitmesin ama istemiyorum durumlar biraz kritik :/ bide bende guatr var hormonlar yavaş dedi doktor biraz Çalışmanız gerekiyor dedi olcağını sanıyorum eşimde ben dikkat ettim birsey olmadı diyo ama hayırlısı ... internetten araştırdım hcg hormonu henüz adet gecikmesi olmadanda doğru sonuç veriyormuş onun için yaptırdım sanırım Çok erken yaptırdım ...

pkz
28-06-2011, 22:09
merhaba eger erken dollenme olduysa cikar ben beklenen adetime 4gun kalaidrar testi yapmistim cikti sonra hafiif lekelenmem oldu doktora gittim ultrasonda bakti ve 3haftalik hamile olduggumu soylemisti ama daha kesenin olusmadigini felanda 2hafta sonra tekrar gittigimde keseyide gormustuk canimsuan kan testi yapsan varsa cikar iliskiden 15gun sonra kanda kesin sonuc alabiliyosun

şuan yapsam çıkar yani öylemi canım adetten önce belli olur dimi ?

taçsız prenses
28-06-2011, 22:09
iNŞ. Hakkında hayırlısı olur canım..Rabbim gönlüne göre versin inş.

pkz
28-06-2011, 22:11
amin canım inşallah (:

ezba77
28-06-2011, 22:23
şuan yapsam çıkar yani öylemi canım adetten önce belli olur dimi ?

kesinlikle cikmasilazim canimben kac kere yaptim hatirlamiyorumbile her ay adetime bikac gun kala yada ayni gun yaptiriyodum cikmiyodu ama hamilekalinca daha gunum gelmeden hemde idrar testinde ogrendim

madeofhonor
28-06-2011, 22:26
ben adetime üç gün kala idrar testi yapmışsım ve hamile çıkmıştım,adetimin olması gerekn günde kanda yaptırmıştım ve hamile olduğumu kesin öğrenmiştim

pkz
28-06-2011, 22:31
ilişkiden 8 10 gün sonra kan testi yaptırdım ve negatif çıktı peki doğru sonuç vermişmidir ?

ezba77
28-06-2011, 22:40
ilişkiden 8 10 gün sonra kan testi yaptırdım ve negatif çıktı peki doğru sonuç vermişmidir ?

14gun sonra dogru sonucu veriyo sen baya erken yaptirmissin

pkz
29-06-2011, 12:10
adet oldummmmmmm :))))))))

pkz
30-06-2011, 16:43
14gun sonra dogru sonucu veriyo sen baya erken yaptirmissin

Canım dun adet oldum eczaneden test aldım yaptım ve tek çizgi çıktı doğru çıkmışmıdır ?

filvezurafa
12-07-2011, 15:47
Ben ilişkiye girdikten 3 gün sonra kandan baktırmıstım. değer 37 filan gibi dusuk cıkmıstı ama sonucta 5 ten yukarıda olduğunda hamile olunuyormus. Belli olmustu hemen. Ama evde idrardan yapılan testler göstermiyor.

esss
12-07-2011, 15:52
ilişkiden 3 gün sonra çıkarmı ya nasıl oldu o?

esss
12-07-2011, 15:54
3 -5 gün anca ilerliyo rahime yerleşio o arada kana salgılanmıokı daha sen daha once hamıle kalmısındır o cıkmıstır