PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Adetliyken saç boyanır mı?



poliswomen
04-09-2011, 14:04
Adaetliyken saç boyanmaz diye duymuştum ama ne kadar doğru bilemiyorum.fikri olan paylaşsın bayanlar merak ediyorum.

poliswomen
04-09-2011, 14:12
kimsenin fikri yok mu ayol:)

maviiii
04-09-2011, 14:12
Boya tutmuyor. Bir arkadaşım saçlarını yeşile boyatmak istemişti, yanılmıyorsam 3 kez falan denemişler tutmamış, ertesi gün sadece 1 cm kalınlığında lacivertimsi bir saçı vardı. Daha sonra adeti bittiğinde yeniden boyattı ve fosforlu yeşil oldu hemen :)

olimbera
04-09-2011, 14:15
hangi açıdan sordun bilmiyorum ama..boyanın tutmuycağı gibi abdestte tutmaz derler.....

poliswomen
04-09-2011, 14:25
Boya tutmuyor. Bir arkadaşım saçlarını yeşile boyatmak istemişti, yanılmıyorsam 3 kez falan denemişler tutmamış, ertesi gün sadece 1 cm kalınlığında lacivertimsi bir saçı vardı. Daha sonra adeti bittiğinde yeniden boyattı ve fosforlu yeşil oldu hemen :)

canım saol mesajın için.bir de sana özel mesaj atayım dedim ama atamadım henüz yeniyim 100 mesaj dolmamış.daha önce paylaştığın konuyu okudum da biraz kopukluk oldu tam anlayamadım.sanırım hızlı saç uzatmak içinm yaptığın bişeyler var.kısace bi özetlermisin?sinameki çayını içtin mi sürdün mü anlamadım mesela..

poliswomen
04-09-2011, 14:27
hem dinimizce bi sakıncası var mı merak ettim hem de tutup tutmayacağını öğrenmek istedim.

gynecologist
04-09-2011, 14:35
Adaetliyken saç boyanmaz diye duymuştum ama ne kadar doğru bilemiyorum.fikri olan paylaşsın bayanlar merak ediyorum.

hayır yaptırabilirsiniz. ancak vücut ısınız arttığından, koyu renk saça sahip ve açık renk boya yaptıracaksanız saçlarınızda kızıllaşma görülebilir ve de renklerde sapma ihtimali söz konusu olabilir.
o yüzden saçınızın kalitesi çok önemli.
çok acil değilse beklemeniz iyi bir sonuç verir.

kokos89
04-09-2011, 14:37
dını acıdan uygun degıl adetlı ıken saclarınızda cunuplu oluyor ve sacınızı boyadıgınızda artık abdest kabul olmuyor arkadasım en ıyısı guzelce abdest aldıktan sonra sac boyamak bu arada meslekdasız sanırım

poliswomen
04-09-2011, 14:39
dını acıdan uygun degıl adetlı ıken saclarınızda cunuplu oluyor ve sacınızı boyadıgınızda artık abdest kabul olmuyor arkadasım en ıyısı guzelce abdest aldıktan sonra sac boyamak bu arada meslekdasız sanırım

evet canım haklısın bi kaç gün daha bekleyeyim.

poliswomen
04-09-2011, 14:40
dını acıdan uygun degıl adetlı ıken saclarınızda cunuplu oluyor ve sacınızı boyadıgınızda artık abdest kabul olmuyor arkadasım en ıyısı guzelce abdest aldıktan sonra sac boyamak bu arada meslekdasız sanırım

ayrıca henüz özel mesaj gönderemiyorum mesaj sayım 100 olmamaış:)

poliswomen
04-09-2011, 14:42
Boya tutmuyor. Bir arkadaşım saçlarını yeşile boyatmak istemişti, yanılmıyorsam 3 kez falan denemişler tutmamış, ertesi gün sadece 1 cm kalınlığında lacivertimsi bir saçı vardı. Daha sonra adeti bittiğinde yeniden boyattı ve fosforlu yeşil oldu hemen :)

sana özel mesaj atamadım ama paylaştığın saç uzatma konuşunun detaylarını merak ettim mesajlara bakarsan sevinirim.

atractive
04-09-2011, 15:08
ilk kez duydum böyle bişi neden adetliyken saç boyanmıyormuş ki:53:

cornella
04-09-2011, 15:13
tutmaz derler.......:/

maviiii
04-09-2011, 15:57
canım saol mesajın için.bir de sana özel mesaj atayım dedim ama atamadım henüz yeniyim 100 mesaj dolmamış.daha önce paylaştığın konuyu okudum da biraz kopukluk oldu tam anlayamadım.sanırım hızlı saç uzatmak içinm yaptığın bişeyler var.kısace bi özetlermisin?sinameki çayını içtin mi sürdün mü anlamadım mesela..



http://www.kadinlarkulubu.com/sac-uzatma-yontemleri/224991-sac-uzatmak-icin-yeni-yontemhem-cok-ucuz.html

http://www.kadinlarkulubu.com/sac-uzatma-yontemleri/307364-kuaforden-sac-uzatacak-formul.html

http://www.kadinlarkulubu.com/sac-uzatma-yontemleri/445962-sac-uzatmak-icin-lavanta-kuru-inanilmaz-saglikli.html

Buralardan bakabilirsin ben aynen yaptım bunları :)

dmtclk26
04-09-2011, 17:52
Ben bilmiyordum ama hic o dönemimede denk qelmedi.) arkadasım cok denemis ya alakasız renkler oldu ya da tutmadı dedi.Bi de abdest tutmaz derler.

srcn
04-09-2011, 18:04
Kesinlikle tutmuyorr ablamın saçını 3 kez boyadık tutmadı saçı keçeleşti resmen meğerse adettenmiş

LadyEvil
04-09-2011, 18:06
Bende öyle bişey olmadı neyse ki
2 gün önce boyadım regl dönemimdeyim gayet güzel tuttu
Dini açıdan yorum yapamayacağım kadına her şey günah zaten dimi ama :34:

hazal_diren
04-09-2011, 19:03
ben son boyamı o dönemimdeyken yapmıştım ve de gayet güzel tutmuştu.....

korkulugunler
04-09-2011, 19:07
adetliyken gusülsz olduğmuz için saç boyanmaz derler tutup tutmamasıyla alakası yok fakat o boya uzayıp kesilene kadar gusülsüz olunacağına inanıldığı için boyanmazmış

baby_dilay
04-09-2011, 19:08
Bende regl günümde boyatmıştım saçlarımı ama gayette güzel tuttu rengi.
Çok şaşırdım saç boyası tutmayanlara

aysql_tapa34
04-09-2011, 19:39
Bende olmuyo die bılıyorum. 3-4 gün beklemende yarar avr neden risk alasan ki. :)

poliswomen
04-09-2011, 20:27
dını acıdan uygun degıl adetlı ıken saclarınızda cunuplu oluyor ve sacınızı boyadıgınızda artık abdest kabul olmuyor arkadasım en ıyısı guzelce abdest aldıktan sonra sac boyamak bu arada meslekdasız sanırım

hııım demek meslektaşız istersen özelden mesaj atabilirsin.nerdesin nerde görevlisin?

earwenn
04-09-2011, 23:09
bal gbi de boyanıo ben daha yeni boyadım mis gibi de tuttu :D

isobel
31-10-2011, 21:38
Arkadaşlar gayet boyadım gayet tuttu.

Dic
24-02-2012, 09:52
benim de daha önce bi çok kez regl dönemime denk geldi boyamam ve tuttu yani gayet güzel bi şekilde. saç yapısıyla flnda alakası olduğunu zannetmiyorum ben normalde tutuyosa reglykende tutar yani.

VaniL
24-02-2012, 10:07
koyu renkleri tutar ama açık renkte kızıllaşma olur. bizzat başıma geldi.
o yüzden 3-4 gün sabr et diyorum :)

merio_O
24-02-2012, 10:33
Ben adetimin 2. günü gidip röfle yaptırdım dayımın düğünü vardı bekleyecek zamanım yoktu çünkü ve çokta güzel tuttu :1: Adet döneminde saç boya tutar fakat çabuk akar diye duymuştum bende :34:

alisha
24-02-2012, 12:15
lütfen batıl inançları dinimize mal etmeyelim arkadaşlar, saç nasıl gusülsüz olur lütfen biraz akıl, islam mantık dini.o zaman her regl olduğumuzda saçımız boyalıysa üstüne bidaha boy abdesti alamayız, boyanın altına su nüfus edemeyeceği için saçı 0a vurmamız gerekir:)çok rica ediyorum kuran da yer almayan peygamberimizin gerçek hadislerine dayanmayan şeyler Allah tarafından lanetlenmiştir.
ben boyadım tuttu ama 4. günüyüdü belki vücut ısım normaldi o nedenledir.biraz beklemek gerek bence de

Esra
01-07-2012, 10:20
hiçbir dini mecrada buna dair bir bilgi yok.
açıp ilmihale bakabilirsiniz,saç boyası saç dibini tabaka şeklinde örtmez,oje mi bu abdest geçirmesin.bunula ilgili sağlam herhangi bir kaynaktan bilgi edinmediyseniz şöyle böyle diye de yorum yapmayınız lütfen.
evet ,beklemekten zarar gelmez ama regl döneminde saç boyattı diye de kimse cenabet olmaz ömrünün sonuna dek:52:

askitotomsu
01-07-2012, 10:25
Adaetliyken saç boyanmaz diye duymuştum ama ne kadar doğru bilemiyorum.fikri olan paylaşsın bayanlar merak ediyorum.

kesin hükmünü bilmemekle birlikte ben tercih etmem
çünkü adetten sonra boy abdesti alırken vücudun her yerinin iğne deliği kadar bile boş yer kalmayacak şekilde yıkanması gerekiyor ya bu yüzden reglken saç kesme ağda yapma gibi şeylerin mümkünse ertelenmesi gerekir diye duymuştum
çünkü onlara abdest alırken su değmemiş olacak
saç boyalarının da siyah hariç çözünürlüğü varmış galiba
ama yine de ben olsam önce abdestimi alırdım

heraklia
01-07-2012, 11:32
Ne garip bir yaratıktır bu insan ki, kendi uyguladığını, İNANDIĞINI yada mantığının yettiğini doğru kabul eder. Güzellikten ziyade akıla, fikire ve BİLİME ihtiyaç duyulan günlerdeyiz, sitede yazılanlar bunu işaret etmekte.

Puddra
10-07-2012, 16:06
Ben daha yeni boyadım gayet de tuttu rica ediyorum böyle şeylere inanmayın. Bu insanların adetle alıp veremediği nedir anlamıyorum adetliyken saç boyanmaz, adetliyken tüy alınmaz, adetliyken tırnak kesilmez, adetliyken duş alınmaz v.s v.s bu regl dönemi basit bir dönem sadece bu kadar abartmaya ne lüzum var. Dini açıdan da yasak olması çok saçma.. Saç cünüp olurmuş .. O zaman abdestsizken de boyatmayın.. O zaman da cünüp olur :) Hurafe resmen ortaçağda mıyız da batıl inançlara göre yaşıyoruz? Çok doluyum bu konuda.

minikgelin
10-07-2012, 16:16
kuaförüm adetin 3. gününden sonra boyayabilirsin saçını demişti.. ilk 3 gün istenilen renk tutmayabilirmiş..
bunlar bi yana gusul abdestim adetliyken olmadıgından boyamam..1 hafta gec boyarım olur biter:)

Lucila
10-07-2012, 16:34
diplerinin daha çabuk çıktığını duymuştum adetliyken.