Şu anda arşiv sayfalarında bulunmaktasınız. Konunun orjinali için tıklayınız:

Dr. Muhammet Dilber Hasta Yorumları (Burun Estetiği)


lindsaylohan
12-07-12, 13:07
beyazlii
Britneycim, burnunun simdiki halini merak ediyorum, eklermisin? gercekten amaliyata ihtiyacin varmi diye , cunku gordugum kadariyla guzelsin canim :)
ekliyorum canım ozel albümüme fotografımı smdi..

beyazlii
12-07-12, 20:07
britneyspears
ekliyorum canım ozel albümüme fotografımı smdi..
tesekkur ederim canim ekledigin icin. Burnun bence sorunsuz. Yani sana yakisiyor bozmuyor guzeligini

berginer
13-07-12, 09:07
Teknolog
eda123 herkes ortalıktan kaybolduu sende araştırma içindesinnn..sana yardımcı olmak adına son halini ekledim canımm..

anlam veremediğim bu kadar olan var ilk başta yazan çok insan var ama hepsi birde bıçak gibi kesildi...bazıları bir seneyi tamamladı sanırım gelip foto eklselerr çok hoş olcak ama nerdee.........:KK19:
yazini okurken benim de aklima geldi bu fenomen :-))))
ama biraz daha düsününce farkina vardim ki ; bende de ayni durum olacak. cünkü memlekete gelecegim, laptop yanimda olacak, fakat internet baglantim olmadigindan her an yazma firsatini bulamayacagim. telefonuma da türk hatti taktigim anda bir günde caaaaaaaat diye kesiyorlar, kayitli görünmüyor. 100 lira yatirmak lazimmis. inat ettim yatirmayacam. belki elden düsme bir telefon alirim o fiyata.

kissadan hisse, benim yazilar da epey bir süre seyreklesebilir, fotograf koymam sarkabilir, fikir beyaninda bulunamayabilirim. ve tüm bu sorunlar sadece internet baglantisindan dolayi yasanabilir. "vin" alayim dedim. 3 aylik veriyorlarmis, ayligi 40 liradan mi ne... yani o da cok, o kirk, bu elli, su altmis derken, insan nereye yetissin daha?!

neyse bakalim bir...

eda132
13-07-12, 11:07
Teknolog
eda123 herkes ortalıktan kaybolduu sende araştırma içindesinnn..sana yardımcı olmak adına son halini ekledim canımm..

anlam veremediğim bu kadar olan var ilk başta yazan çok insan var ama hepsi birde bıçak gibi kesildi...bazıları bir seneyi tamamladı sanırım gelip foto eklselerr çok hoş olcak ama nerdee.........:KK19:
coook tesekkurler cok begendim ben burnunu, begenmediklerime uzulmesinler diye yorum yapmiyorym ama seninki tam tarzim olms

gulmelek1
14-07-12, 09:07
Merhaba kızlar

Ben yeni üye oldum siteye ama önceden de takip ediyordum bu konuyu.
Bana yardımcı olur musunuz Muhammed Bey ve Necdet Bey arasında kaldım.
Kemerli bir burnum ayrıca nefes alma problemim var.
Doktorunuzdan memnun musunuz ?
Ben olabildiğince doğal bir burun istiyorum.
Ameliyat olan arkadaşların fotoğraflarını görebilme ihtimalim var mı?

sazsaziye
14-07-12, 09:07
Sonunda Necdet UÇAR'ın sayfasından sonra Muhammet bey'in sayfasını da tamamen okudum :) Muhammet bey'i seçen kişilerin fotoğrafları herkese açık genelde, öz güven tavan yapıyor herhalde ve hepsi de çok doğal, herkese geçmiş olsun :)

Sormak istediğim Necdet UÇAR'da ameliyat olan kişilerin kemik çıkıntısı vb gibi sorunları az da olsa olmuş fakat Necdet bey'in de yaptığı burunlarda doğal geldi bana.
Muhammet bey ise burun deliklerine fazla dokunmuyormuş herhalde.
Emre İlhanda da biraz estetik kokusu seziliyormuş.
Bunlar forumdan okuduklarım yanlış olabilir tabi sadece insanların yaşadığı tecrübelere/fikirlerine güvenerek yazdım.

Benim sorunuma gelince burnum eğri (deviasyon deniyor herhalde) ayrıca sağ tarafımda kemik var, nefes almamı çok engellemiyor ama horluyorum :)
Ayrıca burun deliklerim baş parmağım girecek kadar büyük :)

Sizce listeden Necdet UÇAR'ı elesem mi?
Ayrıca beni arkadaş olarak ekleyebilirseniz sevinirim, ben bazı kişilere istek gönderdim ama siz yine de ekleyin lütfen :))

lindsaylohan
14-07-12, 09:07
gulmelek1
Merhaba kızlar

Ben yeni üye oldum siteye ama önceden de takip ediyordum bu konuyu.
Bana yardımcı olur musunuz Muhammed Bey ve Necdet Bey arasında kaldım.
Kemerli bir burnum ayrıca nefes alma problemim var.
Doktorunuzdan memnun musunuz ?
Ben olabildiğince doğal bir burun istiyorum.
Ameliyat olan arkadaşların fotoğraflarını görebilme ihtimalim var mı?
formda gelişmiş arama kısmına muhammet dilber yazarsan albümü açık olan hastalarının fotograflarını görebilirsin ben de seneye mhammet dlbere olcam amelytmı:)

gulmelek1
14-07-12, 13:07
britneyspears
formda gelişmiş arama kısmına muhammet dilber yazarsan albümü açık olan hastalarının fotograflarını görebilirsin ben de seneye mhammet dlbere olcam amelytmı:)
sağol canım :) mesaj hakkımı doldurur doldurmaz bakıcam :)

jacostezrn
14-07-12, 15:07
Muhammed bey e revizyon olan kimler var acaba??

sazsaziye
14-07-12, 16:07
britneyspears
formda gelişmiş arama kısmına muhammet dilber yazarsan albümü açık olan hastalarının fotograflarını görebilirsin ben de seneye mhammet dlbere olcam amelytmı:)
Verdiğin bilgiler için sağol canım özelden yanıt yazamıyorum mesaj kotam daha dolmamış :KK43:(

sazsaziye
14-07-12, 16:07
Selamlar kızlar; buradaki bir arkadaşın albumlerinde Muhammet bey'in yaptığı ameliyatların fotoğrafları vardı onlar kimin albumundeydi acaba bilen var mı? Hatta albumde kız/erkek karışık bir çok kişiye yaptığı operasyonların fotoğrafları vardı bulamıyorum bir türlü :KK43:((

35sdk89
14-07-12, 17:07
sayı olması gerekiyor sanırım

arelll
14-07-12, 19:07
sazsaziye
Selamlar kızlar; buradaki bir arkadaşın albumlerinde Muhammet bey'in yaptığı ameliyatların fotoğrafları vardı onlar kimin albumundeydi acaba bilen var mı? Hatta albumde kız/erkek karışık bir çok kişiye yaptığı operasyonların fotoğrafları vardı bulamıyorum bir türlü :KK43:((
britneyspears nickli arkadaş yapmıştı cnm albümü

sazsaziye
15-07-12, 07:07
arelll
britneyspears nickli arkadaş yapmıştı cnm albümü
Sağol cnm ama kaldırmış herhalde :KK43:(

sazsaziye
15-07-12, 07:07
Arkadaşlar bir de benim burnum eğri ve farkedilecek kadar kemikte var bu durumda Muhammet bey'e ameliyat olan biri var mı acaba? Forumda bu şekilde ameliyat olan bir kişi bulabildim onunda burnum çok hafif eğri belli bile olmuyor. Benimki "L" gibi maaşallah :)

angel32
15-07-12, 08:07
ben amelytımı oldm cuma gunu dktr kalın derili olmasna ragmen basarılı dedi ama yuzum inanlmaz sisti burnumdan da kan akp duruyo herkes nrmal dyo ama kuruntu yptım gecirenler varsa bi yrum atsn nolur

arelll
15-07-12, 08:07
angel32
ben amelytımı oldm cuma gunu dktr kalın derili olmasna ragmen basarılı dedi ama yuzum inanlmaz sisti burnumdan da kan akp duruyo herkes nrmal dyo ama kuruntu yptım gecirenler varsa bi yrum atsn nolur
normal cnm sıkma canını.ilk başlar çok zor gecio.tampon alındıkdan sonra daha bi rahat edersin.benimde derim kalın bende sabırla bekliorum.beklemekten başkada çaremiz yok çünkü ameliyat olduk artık:KK52: bol bol dinlen su iç buz uygula çok düşünmemeye çalış yoksa üzülürsün.hersey güzel olucak sonucu düşün ve rahatla:) kanama bende de olmuştu sızıntı halinde tamponlar çıktıkdan sonra gecti tamamen. kuruntuluk yapıp yıpratma kendini.bu süreci çogu kişi yaşıo.tek değilsin yani.insan sadece kendi başına geldiğini düşünüo aama o deil:) umarım biraz rahatlamıştır için:44:

arelll
15-07-12, 08:07
sazsaziye
Arkadaşlar bir de benim burnum eğri ve farkedilecek kadar kemikte var bu durumda Muhammet bey'e ameliyat olan biri var mı acaba? Forumda bu şekilde ameliyat olan bir kişi bulabildim onunda burnum çok hafif eğri belli bile olmuyor. Benimki "L" gibi maaşallah :)[/QUOT


bildiğim kadarıyla çok yamuk olan burunlarda nekadar başarılı bi ameliyat olsada hafif bi yamukluk kalıomuş.tabii bu benim duyduklarımın bilemem:) ama yamuk burunda emre ilhan ve muhammet beyle görüş derim ikiside iyi.

angel32
15-07-12, 12:07
arelll
normal cnm sıkma canını.ilk başlar çok zor gecio.tampon alındıkdan sonra daha bi rahat edersin.benimde derim kalın bende sabırla bekliorum.beklemekten başkada çaremiz yok çünkü ameliyat olduk artık:KK52: bol bol dinlen su iç buz uygula çok düşünmemeye çalış yoksa üzülürsün.hersey güzel olucak sonucu düşün ve rahatla:) kanama bende de olmuştu sızıntı halinde tamponlar çıktıkdan sonra gecti tamamen. kuruntuluk yapıp yıpratma kendini.bu süreci çogu kişi yaşıo.tek değilsin yani.insan sadece kendi başına geldiğini düşünüo aama o deil:) umarım biraz rahatlamıştır için:44:
saol canm ınan ck rahtlattın beni :KK51: umarm ikimzn de sonucları guzel olur inş. senin kacıncı gunundu bu? bnm de tamponlrm fln salı sabhı alıncak 4 gun kalcak bnde istnbulda yasamadiğm için snra memlktme gtcem şükür :KK76:

arelll
15-07-12, 19:07
angel32
saol canm ınan ck rahtlattın beni :KK51: umarm ikimzn de sonucları guzel olur inş. senin kacıncı gunundu bu? bnm de tamponlrm fln salı sabhı alıncak 4 gun kalcak bnde istnbulda yasamadiğm için snra memlktme gtcem şükür :KK76:
hadi hayırlısı cnm benim:21: sıkma hiç canını. her istediğini sor elimden geldiği kadar yardımcı olurum yada olurlar diğer arkadaşlarda.benim şuan 6. günüm.tamponların bi alınsın çok daha rahat ediceksin:) memleket neresi senin

Snmr
15-07-12, 22:07
arell geçmiş olsun tatlım. ben dönene kadar atlatmışsın bile hadi hayırlı olsun. güzel sağlıklı günlere inşallah yeni burnuşunla :KK66:


bu arada kızlar sözümde durdum. döndüm fotoları ekledim. ama maalesef bi çoğunu kabul etmiyo büyüklüğünden dolayı. artık kabul ettiği kadarıyla napalım :KK43:

arelll
16-07-12, 07:07
Snmr
arell geçmiş olsun tatlım. ben dönene kadar atlatmışsın bile hadi hayırlı olsun. güzel sağlıklı günlere inşallah yeni burnuşunla :KK66:


bu arada kızlar sözümde durdum. döndüm fotoları ekledim. ama maalesef bi çoğunu kabul etmiyo büyüklüğünden dolayı. artık kabul ettiği kadarıyla napalım :KK43:
cnm benimmm çok tesekkür ederim:) bugün tam br hafta oldu:KK9: senin burnuşunda çok tatlı olmuşşş:nazar:

lindsaylohan
16-07-12, 12:07
sazsaziye
Selamlar kızlar; buradaki bir arkadaşın albumlerinde Muhammet bey'in yaptığı ameliyatların fotoğrafları vardı onlar kimin albumundeydi acaba bilen var mı? Hatta albumde kız/erkek karışık bir çok kişiye yaptığı operasyonların fotoğrafları vardı bulamıyorum bir türlü :KK43:((

selam canım ben koymustum fakat sildiler.. o fotografları muhammet dilberin facebook fan sayfasından bulabilirsin canım

muzom
16-07-12, 12:07
slm kızlar uzun zamandır bende giremedim forma görüyorumki bir çok arkadaş katılmış aramıza amelyat olanlara geçmiş olsun diliyorum. yeni resim ekledim bakabilirsiniz ..:KK54:

gulmelek1
16-07-12, 14:07
kızlar selam :)

Muhammet beyin fiyatı sabit mi yoksa pazarlık payı var mı? nakit olunca indirim gibi v.s

cevaplarınızı bekliyorum :)

arelll
16-07-12, 21:07
gulmelek1
kızlar selam :)

Muhammet beyin fiyatı sabit mi yoksa pazarlık payı var mı? nakit olunca indirim gibi v.s

cevaplarınızı bekliyorum :)
cnm bunu bence doktorla konusmalısın:) daha saglıklı olur randevu al hem yaptıgı ameliyatları görürsün hemde fiyatlar hakkında konusursun.nedesek yalan olur şimdi:)

arelll
16-07-12, 21:07
kızlar benimde alçı çıktı bugün bantladılar burnuşumu:) ama böle sevdim bant yakıştı burnuma:KK52: ya sizde hiç süpriz oldu mu ben bantlı halini sevdim bantlar çıkınca daha büyük bi burunlar karşılaşan oldu mu yada nebiliyim bantda iyi gözükürken bantlar çıkınca memnun olmayan?:18::18:

eyirdak
16-07-12, 21:07
arelll
kızlar benimde alçı çıktı bugün bantladılar burnuşumu:) ama böle sevdim bant yakıştı burnuma:KK52: ya sizde hiç süpriz oldu mu ben bantlı halini sevdim bantlar çıkınca daha büyük bi burunlar karşılaşan oldu mu yada nebiliyim bantda iyi gözükürken bantlar çıkınca memnun olmayan?:18::18:
bantlar neyi değiştiriyor ki?büyük olasılıkla aynıdır...ya kızlar bazen okuyorum burun ucunda uyuşukluk oluyormuş sizde de benzer şeyler oldumu?
hadi hayırlısı arell:KK66:

rukiye1505
16-07-12, 22:07
slm arkadaslar ,


bende dr.muhammet dilber de ameliyat olmayi düsünüyorum ama ne kadar iyi bilmiyorum yorumlari okudum fakat Sitede yeni oldugum icin resimleri göremiyorum

lütfen banada yardimci olurmusunuz??

rukiye1505
16-07-12, 22:07
arelll
kızlar benimde alçı çıktı bugün bantladılar burnuşumu:) ama böle sevdim bant yakıştı burnuma:KK52: ya sizde hiç süpriz oldu mu ben bantlı halini sevdim bantlar çıkınca daha büyük bi burunlar karşılaşan oldu mu yada nebiliyim bantda iyi gözükürken bantlar çıkınca memnun olmayan?:18::18:
slm benimde senin resimlerini görme imkanim varmi bu sitede yeniyim diye bakamiyorum galiba

rukiye1505
16-07-12, 22:07
ben muhammet begin fb sayfasindan resimlere baktim hepsi harika görünüyor fakat hepsi ayni yerde cektirmis fotolari resimlerin arkasi hepsinde mavi, birisi bana dedi bu resimler fotosop, kime inanacagimi sasirdim

rukiye1505
16-07-12, 22:07
gulmelek1
kızlar selam :)

Muhammet beyin fiyatı sabit mi yoksa pazarlık payı var mı? nakit olunca indirim gibi v.s

cevaplarınızı bekliyorum :)
cok merak ediyorum kimse neden fiyatlardan bahsetmiyor

rukiye1505
16-07-12, 22:07
mervegun
canım güzel olmuş, bayaa bi doğal olmuş ama kalkık olmamasını sen mi istedin? bir de eski foto koysan değişimi görürdük...
slm bende resimlerinizi görebilirmiyim

arelll
17-07-12, 07:07
rukiye1505
ben muhammet begin fb sayfasindan resimlere baktim hepsi harika görünüyor fakat hepsi ayni yerde cektirmis fotolari resimlerin arkasi hepsinde mavi, birisi bana dedi bu resimler fotosop, kime inanacagimi sasirdim
ahahha:))) buna çok güldüm kim dediyse:) canım sen muhammet beyle görüşmeye gittiğinde fotoları nerde çektiğini görürsün.mavi olmasının sebebi aynı duvarın orda çekilio olması.hadi diyelim onlar fotosop bizlerde muhammet bey e ameliyat olduk bizde mi yalanız:)yüzyüze görüşürsen daha iyi anlarsın.fiyatlar 5500 ethica hastanesi,acıbadem 7000.

arelll
17-07-12, 07:07
eyirdak
arelll
kızlar benimde alçı çıktı bugün bantladılar burnuşumu:) ama böle sevdim bant yakıştı burnuma:KK52: ya sizde hiç süpriz oldu mu ben bantlı halini sevdim bantlar çıkınca daha büyük bi burunlar karşılaşan oldu mu yada nebiliyim bantda iyi gözükürken bantlar çıkınca memnun olmayan?:18::18:
bantlar neyi değiştiriyor ki?büyük olasılıkla aynıdır...ya kızlar bazen okuyorum burun ucunda uyuşukluk oluyormuş sizde de benzer şeyler oldumu?
hadi hayırlısı arell:KK66:


o uyuşuklugun gecmesi 8 ayı buluomuş nerdeyse diye biliorum

Glamour
17-07-12, 08:07
Arkadaşlar, benim sorunum burun ucundaydı daha çok.. şu an bandajlarım değişti ve burun ucum çok güzel ve simetrik görünüyor. En önemlisi inanılmaz doğal, ameliyat olan ben olmasam diycem ki ben hep böyleydim:KK70: Çok iyi ya gerçekten Muhammed Bey bir numara...Bugün sekizinci günüm ve bir gram morluk,şişlik yok.Beşinci gün hafif göz kapaklarım sarardı o da geçti. Eğer sorununuz burun ucuysa, başka doktor aramayın derim.