PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : koluma lazer yaptırıcam ama çok kararısızım yardım edermisiniz?



Beren
22-10-2011, 15:38
kızlar benim kollarımdaki kıllar siyah değil çok açık renk aslında çok ta kötü gözükmüyo ama ben pürüzsüz bir kolumun olmasını istiyorum sizlere bişi sormak istiyorum şimdi lazerden önce jiletle alıyormuşuz sonra gidiyormuşuz peki ilk seansta o jiletten sonra çıkan kılların hepsini lazer yakıyomu yani kolum bembeyazmı oluyo kılsız sonra diğer senasa kadar çok mu uzuyorlar yoksa hafif mı lütfen yardım edin:43:

Nurgulce
26-10-2011, 11:57
ben yaptırdım koluma.. ama söyliim çokta gerekk yokmuş dedim kendi kendime ..
zaten tüylerin inceyse görmez lazer.. yani benimki görmedi. .Alexandrte gidiyorum ben..

jiletle degil tras makinesiyle üstünden alıyolar. sanki biraz ütülmüş gibi duruyo ama 2 gün sonra geçiyo 1 hafta sonrada dökülmeye baslıyo yani yaklasık 10gün sonra prüzsüz oluyo :27:

sedabayrak
26-10-2011, 14:08
sarı tüylerde pek başarılı sonuç vermiyor... bence değmez yaptırmanıza..azalır ama açık renk tüylerde koyu renkler kadar başarılı olmuyor ama tabii siz bilirsiniz..

ayten_35
26-10-2011, 14:09
tüylerin koyun renkmi ..

albusebu
26-10-2011, 14:11
eğer tüylerin koyu renkli değilse yaptırmamı bilen olarak tavsiye ederim.
çünkü:

lazer uygulanmadan önce tüylerin ağda yada cımbız gibi kökten alınmaması gerekir.
uygulamadan önce ya makasla kesilir yada jiletle alınarak bölge hazırlanır ve de atış yapılır. uzadığı takdirde de sadece bu yöntemlerle alabilirsin. köke müdahale ettiğnde tekrar başa dönmüş olursun. eğer ben düzenli olarak giderim lazere dersen yaptır. çünkü seanslarına düzenli olarak gitmezsen etkisini alamazsın.

Nurgulce
26-10-2011, 14:12
tüylerin koyun renkmi ..

beyaz tenliyim tüylerim siyah ama kalın degil fazla :26:

ayten_35
26-10-2011, 14:12
çok azsa ağda yap bence

Beren
27-10-2011, 15:45
ben yaptırdım koluma.. ama söyliim çokta gerekk yokmuş dedim kendi kendime ..
zaten tüylerin inceyse görmez lazer.. yani benimki görmedi. .Alexandrte gidiyorum ben..

jiletle degil tras makinesiyle üstünden alıyolar. sanki biraz ütülmüş gibi duruyo ama 2 gün sonra geçiyo 1 hafta sonrada dökülmeye baslıyo yani yaklasık 10gün sonra prüzsüz oluyo :27:

çok teşekkür ederim yorum için canım of ama çok kararsızım ya:43:


sarı tüylerde pek başarılı sonuç vermiyor... bence değmez yaptırmanıza..azalır ama açık renk tüylerde koyu renkler kadar başarılı olmuyor ama tabii siz bilirsiniz..

benimkiler açık ren yani sarı kavrengi gibi böyle bişi :2:

Beren
27-10-2011, 15:51
eğer tüylerin koyu renkli değilse yaptırmamı bilen olarak tavsiye ederim.
çünkü:

lazer uygulanmadan önce tüylerin ağda yada cımbız gibi kökten alınmaması gerekir.
uygulamadan önce ya makasla kesilir yada jiletle alınarak bölge hazırlanır ve de atış yapılır. uzadığı takdirde de sadece bu yöntemlerle alabilirsin. köke müdahale ettiğnde tekrar başa dönmüş olursun. eğer ben düzenli olarak giderim lazere dersen yaptır. çünkü seanslarına düzenli olarak gitmezsen etkisini alamazsın.

sorun şu canım ya mesela lazerdn sonra ben kolum böyle dik dik kıllarlamı kalıcak yani diğer seansa kadar tüy olcakmı olmıcakmı

Beren
27-10-2011, 16:10
çok azsa ağda yap bence

ağda yapınca dik dik uzıcak ya:20:

aslii
27-10-2011, 22:13
sorun şu canım ya mesela lazerdn sonra ben kolum böyle dik dik kıllarlamı kalıcak yani diğer seansa kadar tüy olcakmı olmıcakmı

10 gun ıcınde tuylerın cogu dökulur, sonra diğer seansa kadar tekrar cıkar tuyler, zamanla ıncelıp azalır, ıstersen dıger seansa kadar o tuylerı jılet veya makasla alabılırsın.

Beren
28-10-2011, 17:44
10 gun ıcınde tuylerın cogu dökulur, sonra diğer seansa kadar tekrar cıkar tuyler, zamanla ıncelıp azalır, ıstersen dıger seansa kadar o tuylerı jılet veya makasla alabılırsın.

anladım canım yaptırcam karar verdim çok sağol bilgilendirdiğin için

sargins
31-10-2011, 20:30
Ben koluma Alexandrite uygulattım ve 6 seans uygulattığım halde hiçbir işe yaramadı cılız ve açık renkli olduğu için. Bu nedenle diod uygulamasını araştırıyorum.

Beren
04-11-2011, 11:44
kızlar ben sir ağdayla aldırcam yarın tüylerim açık renk ve ince oldugu için lazer etki etmiyormuş gittiğim yer öyle dedi

nerser
09-11-2011, 21:28
kızlar benim kollarımdaki kıllar siyah değil çok açık renk aslında çok ta kötü gözükmüyo ama ben pürüzsüz bir kolumun olmasını istiyorum sizlere bişi sormak istiyorum şimdi lazerden önce jiletle alıyormuşuz sonra gidiyormuşuz peki ilk seansta o jiletten sonra çıkan kılların hepsini lazer yakıyomu yani kolum bembeyazmı oluyo kılsız sonra diğer senasa kadar çok mu uzuyorlar yoksa hafif mı lütfen yardım edin:43:


cnm ben de tüm vücuta yaptırıyorum kolum da dahıl zaten kolun %70 lık bı kısmı gıdıyormus kolu kesınlıkle jıete vurmuyoruz seanstan sonra da fazla uzamıyor zaten

ch1x0r
13-11-2011, 11:35
ince ve rengi açık tüylerde alex tam ters etki yapar yazıyor her yerde. dikkat edin lütfen.

Beren
30-11-2011, 11:28
kızlar şu an kolumu jiletledim yarında ilk seansım var lazerde 12 seansta biter dediler hadi bakalım hayırlısı sizlere sonuçları kademe kademe anlatıcam:26:

pembesevil
30-11-2011, 11:31
bence hiç değmez kılların zaten inceymiş :)

Beren
30-11-2011, 11:46
bence hiç değmez kılların zaten inceymiş :)

çok geç artık aldım bile canım ama pişman değilim hepsi gitsin ohhh bembeyaz bir kol:52:

aslii
02-12-2011, 14:17
sorun şu canım ya mesela lazerdn sonra ben kolum böyle dik dik kıllarlamı kalıcak yani diğer seansa kadar tüy olcakmı olmıcakmı

genelde 3-4 gun önce tıraşlayıp gıdersın seansa, tuylerin ucu görunmus olur, lazerle yakınca tüyleri ütmüş gibi göruntu olur, 10 gun ıcınde cogu dokulur tüylerin ve kolun pürüzsüz olur tamamen. diğer seansa kadar tekrar cıkar tuyler tabi ki. benım ınce sıyahımsı kıllar vardı, ucuncü seansta çok faydası oldu, rahat yüzde ellisi gıttı kılların, 40 gundur cıkmadı o yüzde ellisi, 8 seansa yazıldıgım ıcın gıdecegım tabi yine.

akandeniz
02-12-2011, 14:21
ilk seasta yanacak tüylerin...
sonra dökülecek sonra kontrole gideceksin dökülmeyenlere yapılacak..
sonra onlarda dökülecek..
ama birak kabuklanma oluyo kolda yanıyo doğalk olarak yara oluyo yani...

Beren
02-12-2011, 22:36
ilk seasta yanacak tüylerin...
sonra dökülecek sonra kontrole gideceksin dökülmeyenlere yapılacak..
sonra onlarda dökülecek..
ama birak kabuklanma oluyo kolda yanıyo doğalk olarak yara oluyo yani...

yaramı bende hiç yara olmadı? dökülmede olmadı daha lazer yapılalı 2 gün oldu daha bişi göremedim yani tüyler duruyo acaba benmi farketmiyorum yoksa daha erkenmi

nu_jiyan
02-12-2011, 22:37
ben yaptırdım senanslar hala dewam ediyor ve çoook memnunummm keşke daha önce yaptırsaydım yarıdan fazlası gitti

Beren
03-12-2011, 19:45
ben yaptırdım senanslar hala dewam ediyor ve çoook memnunummm keşke daha önce yaptırsaydım yarıdan fazlası gitti

darısı başıma ben daha bir kez gittim regl bekliyorum 2.cisi için:27: