PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Evlilikte cinsellik



Sayfa : [1] 2

Matruska
22-11-2011, 13:02
Merhaba kızlar
bi sorum olacak
cinsellik evlilikte ne derece önemli???
Olmazsa olmazmı?
Olursa herşey daha ılımlı mı olur?

merve02
22-11-2011, 13:04
Cinsellik her şey demek değil evlilikte ama
Oda önemli bir konu
Benim evliliğimde aşk sevgi saygıdan sonra gelir
tabi cinsellikde çiftleri birbirine daha çok bağladığıda doğru

sevel
22-11-2011, 13:06
Cinsellik her şey demek değil evlilikte ama
Oda önemli bir konu
Benim evliliğimde aşk sevgi saygıdan sonra gelir
tabi cinsellikde çiftleri birbirine daha çok bağladığıda doğru

çok haklısın valla kesinlikle size katılıyom

dilekeos
22-11-2011, 13:06
evet hernekdar ikinci planda kalsada cinsellik hayatın kanunu olmazsa olmazı evlilik için
bence tabi önce cinsellik yolunda olucak çiftler mutlu olucak diğer şeyler zamanla oluyor

burcu_01
22-11-2011, 13:08
cinsellik olmazsa olmaz.. ama aşk ve güven yoksa da cinsellik olmaz, olsa da olmuş olsun diye olur sorunlu ve eksik olur.. ama cinsellik olmayınca da inanılmaz sorunlar olur.. Bunlar puzzle ın parçaları gibidir.. tamamlar Birbirini..

Camenta
22-11-2011, 13:09
Evlilikte cinsellik şüphesiz önemli bir yer tutar, ancak cinselliği ailenin temeline oturtmak doğru değildir.Temel olan şey eşlerin fiziksel ve psikolojik ihtiyaçlar bakımından birbirini tatmin etmesidir.

pembesevil
22-11-2011, 13:09
cinsellik olmazsa olmaz.. ama aşk ve güven yoksa da cinsellik olmaz, olsa da olmuş olsun diye olur sorunlu ve eksik olur.. ama cinsellik olmayınca da inanılmaz sorunlar olur.. Bunlar puzzle ın parçaları gibidir.. tamamlar Birbirini..

çok güzel cevaplamışsınız tebrikler :)

sevel
22-11-2011, 13:11
Merhaba kızlar
bi sorum olacak
cinsellik evlilikte ne derece önemli???
Olmazsa olmazmı?
Olursa herşey daha ılımlı mı olur?

benim kendi şahsi fikrim saygı sevgi kadar cinsellikte çok önemli yer kaplıyor evlilikte önemli yani olmazsa olmaz bence sevmiyorsanız eger sevmeye bunu eglenceli hale getirirseniz sizin ve eşiniz için çokkkkkkkk

mavigibi
22-11-2011, 13:14
Dokunmak kadar sihirli bir iletişim var mıdır ki? Elini tutmak... Sarılmak... Elektrik alıp vermek. Kesinlikle sağlıklı evliliklerin temel taşlarından biridir.

Matruska
22-11-2011, 13:22
Eşimi çok seviyorum.onunla yaptıgım her şeyi seviyorum yenı evliyim ama iş ona gelince.yapamıyorum.kasılıyorum.
Bu bitsin istiyorum artık.eşimi de bu konuda mutlu etmek istiyorum ama yapamıyorum

KRoNiKDeLi
22-11-2011, 13:22
Bu her insana göre farklı bir değerdir bence...Cinselliği hayatımızın neresine oturttuğumuz önemli...Kimisi için olmazsa olmazdır kimisi içinse hiçbirşey...

hulyabaskurt
22-11-2011, 13:24
cinsellik benım için önemli değil ama mutlaka önem dereceside tasıyor neden dersenız vajinusmuslu arkadasım var cinselliği yok askda kalmadı sevgıde istekde paylaşımda azaldı sohbette... şimdi siz karar verin önemli mi değilmi..

esraanne
22-11-2011, 13:24
duygular kadar cinsellikte ön planda sonuçta eşiniz rahat olmakta fayda var dokunmak ark dediği gibi süper bi duygu hele ki eşinizle tensel iletişim :D

A m o n r a
22-11-2011, 13:27
Eşimi çok seviyorum.onunla yaptıgım her şeyi seviyorum yenı evliyim ama iş ona gelince.yapamıyorum.kasılıyorum.
Bu bitsin istiyorum artık.eşimi de bu konuda mutlu etmek istiyorum ama yapamıyorum

eşinizi mutlu etmek gözüyle bakmak yerine ikinizin de mutlu olcağına odaklanırsanız
daha rahat edersiniz bence.
ayrıca benim için cinsellik bi evliliğin en temel taşlarından bitanesi
saygı sevgi huzur kadar gerekli.

Tikabasa
22-11-2011, 13:29
cinsellik evlılıkte en ön sırada olmalı.
ne kadar sevgı saygı aşk iletişim varsa bile yatak odanda rahat değilsen istemıyorsan sorun varsa
bu eşlerin birbirinden soğumasına neden olabılıyor.

bu işler adamı geriden şişler :27:

yazcicegi
22-11-2011, 13:32
her ilişkiye göre değişiyor bence bende evliyim ve cinsellik bizim hayatımızda pek fazla önem tutmuyor,eşimde cinselliğe karşı çok istekli biri değil yani demem o ki..çiftlere göre değişiyor.kimi çok önem verir ama önem vermeyenler içinse olmasada sorun olmuyor..

KRoNiKDeLi
22-11-2011, 13:37
http://www.kadinlarkulubu.com/jinekoloji/251269-vajinismus-nedir-tecrube-deneyimlerimizle-vajinismusu-yenelim-7890.html

GAMZECENG yukarıda verdiğim linkten seninle aynı durumda olan arkadaşlarımızla mesajlaşabilirsin eminim onlar daha yardımcı olacaklardır sana

golgemmm
22-11-2011, 13:45
sımdı buda sorumu:)tabıkı cınsellık evlılıgın olmazsa olmazlarından bıtanesıdır ozellıkle bır erkek ıcın..

eLmayRa_
22-11-2011, 13:45
eşinizi mutlu etmek gözüyle bakmak yerine ikinizin de mutlu olcağına odaklanırsanız
daha rahat edersiniz bence.
ayrıca benim için cinsellik bi evliliğin en temel taşlarından bitanesi
saygı sevgi huzur kadar gerekli.

Haklısın Amonra.

Terazi iyi dengelenmeli; cinsel hayatı iyi olan bircok ciftin evinde huzur yok. Bir keseye manevi değerleri (sevgi saygı vs) koyarken diğer tarafta da cinsellik, ten uyumu vs gibi seyler olmalı.

Ayrıca amonranın dediği gibi onu mutlu etmekten ziyade ikiniz de mutlu olmalısınız. Senin gösterdiğin özeni o da göstermeli.

golgemmm
22-11-2011, 13:46
sımdı buda sorumu:)tabıkı cınsellık evlılıgın olmazsa olmazlarından bıtanesıdır ozellıkle bır erkek ıcın..

Matruska
22-11-2011, 13:48
Aslında bizim içinde sorun deil gibi ama şimdilik sonuçta yenı evliyiz illaki ilerde bu tür problem çıkar die düşünüyorum

merve02
22-11-2011, 13:53
Aslında bizim içinde sorun deil gibi ama şimdilik sonuçta yenı evliyiz illaki ilerde bu tür problem çıkar die düşünüyorum

Eşini az çok tanımışsındır.Ama genelde sorun oluyor cinsellik olmayınca
EE ne demişler
Kadınlar aşık oldukları sevdikleri için seks yaparlar
Erkeklerde seks için aşık olurla severler

asude_bahar
22-11-2011, 13:53
önemli olduğunu siz de biliyosunuz

habire bu konuyla ilgili topic açacağınıza gidin tedavi yöntemlerini araştırın

noree
22-11-2011, 14:20
Merhaba kızlar
bi sorum olacak
cinsellik evlilikte ne derece önemli???
Olmazsa olmazmı?
Olursa herşey daha ılımlı mı olur?

arkadaşım bu konu ile ilgili sıkıntınız var,daha önce açtığınız konudan biliyorum...

ama bu sorun maalesef burada çözümlenemez...evet evlilikte cinsellik önemlidir,sadece erkeğe göre değil kadın için de geçerlidir bu...

bir an önce tedavinizi olun da başka şeyler paylaşalım burda...

Evrenim
22-11-2011, 14:42
bence cinsellik onemli bir konu evlilikte. cogu bayanlar evlendikleri zaman ve bir sure sonra cinsellige onem vermiyorlar ama unutmayalim ki bi erkegin onem verdigi sey cinsellik. erkek sever ve herzamanda ister.

hem bir erkegin gozu disarda olmamasi icin baska kadinlara bakmamasi icin cok onemli bence. erkek cinsellikte seninle mutlu olabiliyosa baska kadinlarada ihtiyac olmaz. bu tabi benim dusuncem:49:

deli_kiz0606
22-11-2011, 14:57
cinsellik evlilikte erkeği mutlu etmenin yolu olarak görülmemeli ..
çünkü cinsellik tek taraflı yaşanmaz ..
eşinizi memnun etmek için rol yapıp ,mumya moduna mı döneceksiniz ..
cinsellik iki tarafında hissederek yaşaması gereken birşey ve elilikte çok yer kaplıyor..
eşlerin birbirlerini istemesi ,arzulaması kadar doğal olan şey ne olabilirki ..
öyleki sürekli birbirlerini arzulamalılarki birbirlerine olan sevgilerinin devam ettiğini anlayabilsinler..
sevişmek sevmekten gelir zaten ..
insan sevmediği biri ile yaşayabilirmi bunları tabiki hayır..
seviyorsa da her zaman yaşamak ister ,elinde değildir yani.
herşey cinsellikten mi ibarettir ,bu açıdan bakarsanız evet ..çünkü cinsellik için sevmek gerek ,seversen yaşarsın ,yaşıyorsan hala seviyorsun demektir ,yaşamıyorsan sevgin azalmış ya da bitmiş demektirki bu da evliliğin bitttiği anlamına gelir..
cinsellik olmazsa olmazdır ama evliliği yürüten tek şey de değildir:51:

anatolia35
22-11-2011, 15:27
Ne kadar zamandir evlisiniz?
Bende yeni evliyim, ve ilk zamanlar hic zevk almazdim bu iliskiden, esim cok anlayisli karsiladi ve cok yardim etti bana bu konuda.
Erkeklerin daha fazlasina ihtiyaclari var, ve zamanla sende aliscaksindir eminim, sana bile zevkli gelmeye baslicak ve kendin isticeksin cinselligi :)

Ayrica ilerde cocuk düsünüyosaniz cinsellik sart malesef :))

chanel88
22-11-2011, 15:29
Merhaba kızlar
bi sorum olacak
cinsellik evlilikte ne derece önemli???
Olmazsa olmazmı?
Olursa herşey daha ılımlı mı olur?

olmassa olmaz maalesef....bana sorsan bal gibi olur ama eşime sorsan bu nasıl büyük küfürdür der :52: erkeklerr düşkün oluyor benimkisi çookk düşkün bizde olmassa olmazdır her ewlilikte böledir ama neen böle bişey sordunuz acaba??merak ettim

Anie
22-11-2011, 15:32
Olmazsa olmazdır tabiki ama mutlu güzel bir evlilik için tek başına yeterli değildir var olması, bence.

atractive
22-11-2011, 15:35
bencede evlilikte cinsellik büyük bir bölümünü kaplıyor tabiki o olmasa bissürü sorun olur fakat herşey demek değil benim için önce sevgi,aşk ve saygı gelir bunlardan sonra cinsellik gelir tabi erkekler için önce ne gelir tartışılır:44:

sevdemm
22-11-2011, 16:18
Eşimi çok seviyorum.onunla yaptıgım her şeyi seviyorum yenı evliyim ama iş ona gelince.yapamıyorum.kasılıyorum.
Bu bitsin istiyorum artık.eşimi de bu konuda mutlu etmek istiyorum ama yapamıyorum



Canım ilk zamanlar korku yaşayabilirsin bi tedirginlik çogumuzda oluyor ama zaman içinde eşininde anlayışıyla halledersin. Ancak kendiniz halledemiyorsanız bi uzmandan yardım almanızda fayda var. Cinsellik evlilikte çok önemli bi konu elbette olmazsa olmaz. Evliliği ayakda tutan en önemli etkenlerden biri bence.

hale1903
22-11-2011, 17:46
bence evlılıgın en temel kuralı sadakat sevgı ve saygı cınsellık en son benım gözumde..

ferege
22-11-2011, 18:05
sevgili konu sahibi
sen şimdi istiyorsun ki biri çıksın desin, hayır hiç önemli değil, hiç cinsellik olmadan da mutlu olunur.
Ama bunu söyleyen dünyanın en büyük yalanını söyler.
peki sen inanır mısın buna ? İçin mi rahatlar? Oh iyi nasıl olsa önemli değilmiş desen de kendin inanır mısın bu söylediğine sence.
Canım burada zaman kaybetme, sorunun çözümsüz bir sorun değil. İlgili başlıkta bu sorunu yenen yüzlerce kişi var. Aslında sorun bile değil, kafada biten birşey. Böyle birşeyi içine sindirmeye, aklına yatırmaya çalışacağına bir an önce çözüm yöntemlerine başla canım.
Allah dermansız dert vermesin. Senin ki dermansız değil çok şükür. Böyle hemen pes edip durumu sindirmeye çalışmak olmaz:31:

htczhr
22-11-2011, 18:15
tabi ki önemli canım.
kendin diyorsun yeni evliyiz diye, sebebi yeni evli olmanızdır korkularınızın...
bu sadece eşi memnun etmek değil...
her anlamda birbirine güvenmektir, birlikte memnun olmaktır.

incimnaz
22-11-2011, 18:17
sorunuza kısa ve öz cevap vereyim aslında arkadaşlar çok güzel yazmışlar ama
evlilik insan bedeni diyelim cinsellikte omurgasıdır

ladyfog
22-11-2011, 18:23
Bazı arkadaşlar sıralama yapmışlar.
Bana göre evlilikte sıralama olmaz.
Her şeyin yeri ayrıdır.Saygı, sevgi, aşk, arkadaşlık, cinsellik bunların hepsi ayrı bir yönümüzü tatmin eder geliştirir.
Önce şu olur sonra bu gelir denemez.
Çünkü bunlar masa ayakları gibi dimdik tutar evliliği, biri biraz kısa kalsa masa devrilir mazallah.
Ayrıca cinsellik kesinlikle erkek için değildir.
Benim için fark etmez, olmasa da olur düşüncesi cinsellikten keyif almayı engelleyen düşüncelerdendir.
Ki bu "cici kız ol, düzgün otur"la başlar.
Kendiniz için de gayet güzeldir cinsellik ve evet evliliğin olmazsa olmazlarındandır.Tıpkı diğer saydıklarım gibi.

VivaLaJuicy
22-11-2011, 20:58
Sitedeki vajinismus topiği işinize yarayabilir.
Bana göre cinsellik yoksa evlilik devam edemez sanırım. :s
Allah kimseye göstermesin şu vajinismus illetini. :s

Egem
22-11-2011, 21:13
sorunuza kısa ve öz cevap vereyim aslında arkadaşlar çok güzel yazmışlar ama
evlilik insan bedeni diyelim cinsellikte omurgasıdır

:46::46::46::46::46:

venus67
22-11-2011, 21:24
çok kez yazdım evlendikten sonra yaşadığım o cinsel problemi ve aştım merak etme zamanla düzeliyo bende çok zorlandım çok üzülüyordum ama geçti gitti dert etme hemen olacak diye bişi yok eşin sabretmeli anlayış göstermeli sende kendine güven eksik hissetme 10 kadından 7 si yaşıyo boşver düzelir canını sıkma sende düğerlerini yap sırası gelince öbürüde olur..cinsellik evliliğin olmazsa olmazlarından bence ama bir ömür böle kalmayacaksın ya ne durumda olanlar var rahmi olmayanlar yapay vajinası olanlar önden bakınca vajina var ama içine girince bişiy yok yaaa daha ne sorunlar var hastalıklar var dua etki bir vajinaya sahipsin zamanı gelince sende iyi sağlıklı ilişkiyi yaşayacaksın gayret et ve sabredin tatlm ....

minikken
22-11-2011, 23:48
Kocana aşıksan/seviyorsan cinsellik mutlaka olmalı. Zaten sevmiyorsan ya da herhangi bir problem varsa isteksiz oluyorsun.
Benim için önemli bir husus. Kocama sinirli olduğum dönemlerde isteksizlik yaşadım çok fazla. Ama her şey yolunda olduğu zamanlarda benim için de onun için de vazgeçilmez bir duygu. Çünkü en sevdiğin insanla hayat arkadaşınla bedenlerinizi keşfediyorsunuz. Sonuçta cinsellik de yemek içmek kadar doğal ve gerekli bir şey.
Şöyle düşünün, moralin bozukken nasıl boğazından bi lokma geçmez aynı şekilde cinsellik de arzu etmezsin.
Ama neşeliyken patates kızartmalarına, çikolatalı pastalara dayanamazsın :) Bu ayrı bir zevktir.

niltt
23-11-2011, 01:05
Aşk dolu bir evlilikse cinsellik olmazsa olmaıdır o evliliğin...

Bende 2,5 senelik evliyim ilk 15-20 gün bende zorluk yaşadım,kasılma yaşadım..
Ama anestol kremin çok faydasını görmüştüm...

Şimdi de sistit ve vajinit belasıyla uğraşıyorum 10 gündür tık yok mecburen iyileşene kadar..Artık aklımız fikrimiz orda sanki:34:

Kısacası mutlu evlilik=aşk ve cinsellik diyorum..

avare34
23-11-2011, 06:05
Canım evliliği aşk,sevgi,saygı,hoşgörü,sabır ve cinsellikten oluşn puzzle gibi düşün.Cinsellik yoksa bi parça eksik demektir.

Matruska
23-11-2011, 07:22
Kusura bakmayın buraya yazıyorum ikide bir ama bende ne yapıcamı bilmyiroum doktora gitmeyi düşünüyorum ama çokta utanıyorum kimseyle paylaşamıyorum ne yapsam bilemiyorum...

gulaysenaz
23-11-2011, 07:38
Herkes bir sevgi saygı güven sadaattir tutturmuş. Söyle söyleyeyim cinsellik evliliğin en temel taşıdır bence. Bu sıralamalar falanda hikaye. Hepsinin yeri ayrıdır. Hepsinin sağlıklı olması için cinselliğin iyi olması lazım. Cinsellik hiç yoksa ne sevgi ne aşk nede sadakat kalır hepsi bir yere kadar gider ama bir yerde biter. Ayrıca cinsellik erkek için değil kadın içinde önemli.Kısacası bana göre en temel taş cinsellik. Ha ama eşlerden birinin sağlık sorunları olur birden bire cinsel hayat durur aa cinsellik bitti diye evlilik bitmez tabiki.

Sevgili konu sahibi bu utanılacak falan bir durum asla değil. Bu iş için kesinlikle doktora gitmelisin ve bu sorunu yaşayan kişilerden destek almalısın. Sana bu konuyla ilgili link vermiş zaten arkadaşlarımız. Öncelikle orada yazışmaya başla istersen eminim bu sorunu yaamış arkadaşlarımızın sana katkısı olacaktır. Erteleme ve utanma bence. Sevgiler

terrakota
23-11-2011, 08:09
Canım evliliği aşk,sevgi,saygı,hoşgörü,sabır ve cinsellikten oluşn puzzle gibi düşün.Cinsellik yoksa bi parça eksik demektir.


:46::46::46::46::46::46::46::46::46::46::46:

eylul25
23-11-2011, 08:27
Kusura bakmayın buraya yazıyorum ikide bir ama bende ne yapıcamı bilmyiroum doktora gitmeyi düşünüyorum ama çokta utanıyorum kimseyle paylaşamıyorum ne yapsam bilemiyorum...


utanılacak bir durum değil bu bence iyi bir doktora gitmeni tavsiye ederim
burada bu konu ile ilgili paylaşımlar var onları takip etmeye çalış
bu konuda sana yardımları dokunabilir
ama utanma lütfen sonuçta bu suç değil ayıp değil herkesin başına gelebiliyor.


Herkes bir sevgi saygı güven sadaattir tutturmuş. Söyle söyleyeyim cinsellik evliliğin en temel taşıdır bence. Bu sıralamalar falanda hikaye. Hepsinin yeri ayrıdır. Hepsinin sağlıklı olması için cinselliğin iyi olması lazım. Cinsellik hiç yoksa ne sevgi ne aşk nede sadakat kalır hepsi bir yere kadar gider ama bir yerde biter. Ayrıca cinsellik erkek için değil kadın içinde önemli.Kısacası bana göre en temel taş cinsellik. Ha ama eşlerden birinin sağlık sorunları olur birden bire cinsel hayat durur aa cinsellik bitti diye evlilik bitmez tabiki.

Sevgili konu sahibi bu utanılacak falan bir durum asla değil. Bu iş için kesinlikle doktora gitmelisin ve bu sorunu yaşayan kişilerden destek almalısın. Sana bu konuyla ilgili link vermiş zaten arkadaşlarımız. Öncelikle orada yazışmaya başla istersen eminim bu sorunu yaamış arkadaşlarımızın sana katkısı olacaktır. Erteleme ve utanma bence. Sevgiler


Guleysenaz ağzına sağlık söylediklerine harfiyen katılıyorum :46::46::46:

HayyaL
23-11-2011, 10:13
Cinsellik olmadan yaşanan evlilik ev arkadaşlığından farksızdır...
Cinsellik kadın ve erkek olmanın farkındalığını sonuna kadar hissetmektir.
O yoksa, eksikse veya azsa bence evlilik de yoktur, eksiktir ya da bitme noktasındadır.

Mihriban
23-11-2011, 11:20
cinsellik sevgi saygı sadakat hepsi bir bütündür hepsi evlilikte çok önemlidir.bunlardan biri olmazsa evlilik ya biter yada mutsuz bir şekilde devam eder:31:

laleenver
23-11-2011, 13:45
Kusura bakmayın buraya yazıyorum ikide bir ama bende ne yapıcamı bilmyiroum doktora gitmeyi düşünüyorum ama çokta utanıyorum kimseyle paylaşamıyorum ne yapsam bilemiyorum...

Gamzeceng sana yardımcı olmak için soruyorum; şuana kadar hiç birleşme yaşayamadınız mı yani hiçbir şekilde organlarınız temas etmedi mi??

Matruska
23-11-2011, 14:31
Sorun şu ki tam birleşme durumuna geliyoruz ama tam o an kasılıyorum izin vermiyorum buda istem dışı oluyo

ferege
23-11-2011, 15:44
canım ilgili başlığı oku oradakileri uygula bu sorununu yenersin inşallah
bu sorun beklemekle geçecek bir sorun değil

sevgi_kelebegi
23-11-2011, 18:03
http://www.kadinlarkulubu.com/jinekoloji/251269-vajinismus-nedir-tecrube-deneyimlerimizle-vajinismusu-yenelim.html

buraya gir canım ben de yapamıyordum büyük sorunlara neden oluyor bu durum. bu sayfa sayesinde ben ve bir çok kişi aştık. sormak istedin olursa cevaplarım

krista
23-11-2011, 19:30
Sevgiyle beraber karşındakini arzularsın bence,seks kesinlikle olmalı ten uyumu önemli birde

Nihil
23-11-2011, 21:32
evlilikte cinselliğin önemi
evli olan iki bireyin cinselliği önemsediği kadardır.
iki kişinin cinsel ritmi ve fantazi ekolayzırı paralel ilerliyorsa
fikren çıplak sevişebiliniyorsa
düşünce konuşturmalı seks e hayır demiyorlarsa
böylesi doğurgan zevke sefaya kim ne diyebilir?

memnuniyetsiz seks yaşamı iki kişilik mastürbasyondan farksızdır.
ve önemsenecek kadar evli insan sevişirken mastürbasyon yaşıyor.

kendinizi ikna etmeye çalışarak problem gördüğünüzü ertelemeyin,
birçok yeni evlenen birbirine alışıncaya kadar bu süreci yaşar.
birşeyi ne kadar çok deneyimlerseniz, o o kadar kolay gelir,

mutluluklar dilerim size

mikrosoft
23-11-2011, 21:40
aa bak bu soru olmadı ,
cinsellik evlilikte olmzsa olmaz dır ,
günümüzde boşanmaların en büyük sebebi ,
eşlerin cinsel anlamda birbirini tatmin edememesidir,
bunu ben demiyorum konunun uzmanları diyor,

bende cinsellikte yeterli olamadığım için az sıkıntılar çekmedim ,
ben kendimi düzelttikçe eşimin bana olan tavırları da değişti ,
ben onu mutlu ettikçe o da benimutlu etmeye başladı(8 yılda anca başardım)
şimdi sorunlarımız en aza indi :23:

hersey_mumkun
24-11-2011, 11:39
cinsellik kesinlikle evliliğin olmazsa olmazlarından, sonuçta siz kardeş arkadaş değilsiniz kar-kocasınız, eşinizle hiç mi ilişkiye girmediniz yani vajinismus tarzı bi durum mu var yoksa isteksizmisiniz biraz açarsanız belki daha yardımcı yorumlar yapabiliriz?

Matruska
24-11-2011, 12:06
Vajinismus gibi bişey.yoksa eşimi arzuluyorum iş o kısıma gelince olmuyor.kasılıyorum istem dışı.

terrakota
24-11-2011, 12:15
cinsellik önemli tabi...

sevginin diğer dili gibi...

dokunarak iletişim kuruyorsun eşinle..

ferege
24-11-2011, 14:05
Vajinismus gibi bişey.yoksa eşimi arzuluyorum iş o kısıma gelince olmuyor.kasılıyorum istem dışı.

canım vajinismus gibi bişey değil direk vajinismus.
sanırım sen vajinismus olduğuna inanmadığın için önerileri uygulamıyorsun

turamit
24-11-2011, 15:55
evlilikte cinsellik tabiki önemli. iki taraftan birinde bunu yerine getiremeyecek fiziksel bir durum oluşur o ayrı ama onun dışında olması gereken bir şey cinsellik. cinselliği "erkeğin ihtiyacı, onu bu yolla mutlu etmeliyim" olarak görme. tamamen çift taraflı bir şey bu. sadece fiziksel olarak mutluluktan bahsetmiyorum, iki taraf da birbirini isterse, ikisi de memnun kalarak birlikte olursa eşler arasında daha da yakınlık sağlar cinsellik. sorunun bana da vajinusmus gibi geldi. inşallah yenersin durumunu. cinsellik sadece senin eşine verdiğin bir armağan değil canım, yaşadıkça anlayacaksın iki seven insanın, en özel ve yakın olduğu an bu anlar sadece fiziksel de değil ruhen de. kendin için de çok güzel bir şey.

sıkma canını. zamanla düzelecektir ama yardım almalısın. düzelen bir sürü insan var. ikiniz de sağlıklısınız neden bu yakınlıktan mahrum kalasınız? utanma da senin durumunda çok kadın var. "yok çok acır, yok erkek zevk alır, kadının görevidir...." bir sürü saçma söylentiler daha çocukken insanın bilinçaltına yerleşiyor.

sevdiğin insanla, üstelik de nikahla Allah huzurunda da helalin olan insanla isteyerek birlikte olmak kadar güzel az şey vardır. dünyanın en iyi anlaşan çiftleri de olsanız, sağlıkla ilgili bir problem de yoksa cinsellik olmadan evlilik illaki bir yerde çıkmaza girecektir. sorunla yüzleşmeyip yardım almaktan kaçmak sadece evliliği hırpalar.

bu forumda aynı şeyleri yaşamış aşmış hanımlar var canım bir sürü doktor var, yazık etmeyin kendinize yardım al.

htczhr
24-11-2011, 16:09
Vajinismus gibi bişey.yoksa eşimi arzuluyorum iş o kısıma gelince olmuyor.kasılıyorum istem dışı.

canım bu vajinusmus bence gibisi fazla olmuş.
önerilere biraz kulak ver, sende kendi kendini yemeyeceksin.

sevgi_kelebegi
26-11-2011, 17:11
Vajinismus gibi bişey.yoksa eşimi arzuluyorum iş o kısıma gelince olmuyor.kasılıyorum istem dışı.

sen vajinusmussun.. sen vajinusmusu içeri girdiğinde kasmak sanıyorsun. sen içeri hiç alamıyorsun ki.. bu daha da zor bir durum ... vakit kaybetme önerdiğim topiği oku, yoksa yıllarca sarkabilir, hem kendini de eşini de böyle zevkli ve doğal bir ihtiyaçtan mahrum bırakma

meral28
26-11-2011, 20:00
bence çok önemli olmazsa olmaz

anqelros
26-11-2011, 20:05
Merhaba kızlar
bi sorum olacak
cinsellik evlilikte ne derece önemli???
Olmazsa olmazmı?
Olursa herşey daha ılımlı mı olur?


:- Onemli değil demek olmazz ama aman aman da değil yanii:12:.Aşk Sevgi Sadakat Herşyden önemli Ama cinsellikte eşini Kendine dahada bağlarsın Herşeyın yerı ayrıDır :34::34:

meral28
26-11-2011, 20:09
kesinlikle doğru söyledin onu kendine bağlamanın en iyi yoludur ;)

sebg
26-11-2011, 20:09
cinsellik olmazsa olmaz.. ama aşk ve güven yoksa da cinsellik olmaz, olsa da olmuş olsun diye olur sorunlu ve eksik olur.. ama cinsellik olmayınca da inanılmaz sorunlar olur.. Bunlar puzzle ın parçaları gibidir.. tamamlar Birbirini..

harika bir yorum

anqelros
26-11-2011, 20:12
harika bir yorum

:46::46::46::46::46::46::46::46::46::46::46::46::4 6::46::46::46::46::12::12:

:- enfes yorum

Azeri kizi
26-11-2011, 20:31
bosu bosuna zaman kaybetmeyin ve doktora gidin lütfen.vajinismus sunuz siz.bu utanilacak bir durum degilki utaniyorsunuz.birkac gün sonra doktora gittiginizi yazin buraya lütfen.

lival61
28-11-2011, 13:51
sevdiğin insana dokunmak onu hissetmek..evliliğin bir parçası çok öenemli bir parçası yani seven her iki taraf için de öyle olmalı

sevdalinka_y
28-11-2011, 15:47
Eşimi çok seviyorum.onunla yaptıgım her şeyi seviyorum yenı evliyim ama iş ona gelince.yapamıyorum.kasılıyorum.
Bu bitsin istiyorum artık.eşimi de bu konuda mutlu etmek istiyorum ama yapamıyorum

gamzecim bende 6 aylık evliyim. ve ilk başlarda aynı senin gibi sorun yaşadım ve hemen doktora gittim hiç bir problem olmadığını sadece 2 gün ara vermemizi söyledi.bende ilişkiye girerken tıpkı senin gibi kendimi kasıyordum.bir yakınımın vasıtasıyla jel kullandık. ve o sorunumuz tamamiyle ortadan kalktı.bir dahada olmadı.sana tavsiyem mutlaka jel kullan.bence kesinlikle faydasını görüceksin.o zaman canın yanmıyor.bende öyle olmuştu.allah acil şifa versin canım.

dip not: kim ne derse desin, cinsellik evliliğin %50 sini kapsar..:nazar:

Matruska
29-11-2011, 15:03
Jelin ismini ögrenebilirmiyim?

ferege
29-11-2011, 18:55
Jelin ismini ögrenebilirmiyim?

birçok markanın var canım. En kolay ulaşabileceklerin ok ve durex play. Bunları marketlerde bile bulabilirsin

missplayful
30-11-2011, 05:15
Herkes bir sevgi saygı güven sadaattir tutturmuş. Söyle söyleyeyim cinsellik evliliğin en temel taşıdır bence. Bu sıralamalar falanda hikaye. Hepsinin yeri ayrıdır. Hepsinin sağlıklı olması için cinselliğin iyi olması lazım. Cinsellik hiç yoksa ne sevgi ne aşk nede sadakat kalır hepsi bir yere kadar gider ama bir yerde biter. Ayrıca cinsellik erkek için değil kadın içinde önemli.Kısacası bana göre en temel taş cinsellik. Ha ama eşlerden birinin sağlık sorunları olur birden bire cinsel hayat durur aa cinsellik bitti diye evlilik bitmez tabiki.

Sevgili konu sahibi bu utanılacak falan bir durum asla değil. Bu iş için kesinlikle doktora gitmelisin ve bu sorunu yaşayan kişilerden destek almalısın. Sana bu konuyla ilgili link vermiş zaten arkadaşlarımız. Öncelikle orada yazışmaya başla istersen eminim bu sorunu yaamış arkadaşlarımızın sana katkısı olacaktır. Erteleme ve utanma bence. Sevgiler

Bir kiz cocugu ulkemizde yetistirilirken hep evlenene kadar sex yapmamasi empoze edilirek yetisir, genellikle aileden duyulan ikazlarda soyledir....aman sakin elini oraya surme, dokunma orana, erkeklerle gezme...

Hatta annellerimizden , diger bAYAN akrabalardan ve cevredeki bizden buyuk bayanlardan bile hep bir elestri ve ikazlar aliriz. Mesela suslu ic camasiri almak istersin hemen anneler igneler bunlari giymeye utanmiyor musun denilir? evlenince alirsin giyipte gosterecegin birimi var diye azarlar duyulur. genc kizin psikolojisi alt ust olur.Agda yaptirmaya gider veya disardan gelir banyo yapar hemen elestriler baslar sen niye bu kadar SIK banyo yapiliyorsun bir haltlar mi karistiriyorsun... Yaz gunu dehil birsey degil agda yapsan ne oalcak gorenin mi var gibi... Biraz eve gec kalirsiniz hemen laflar baslar ya basina bisi gelseydi ya tecavuz etselerdi ya kirletip atsalardi vs...Simdi hepimiz genelde bu sekilde yetisirken etrafimda arkadaslarimin annesinin yaptiklari da bu yonde oldu hep kizkiza dertlestik arkadaslarimla zamaninda... Ne yazikki aileler ve anneler kiz cocuguna o kadar baski kuruyor o kadar evlenene kadar kendini saklasin yok soyle boyle olmasin diyerek sexi beyinde kotu bir yere koyuyor ki.Insan tabiki bunu uzun yillar asamiyor. Sexin kacinilmasi gereken birsey, toplum baskisi o kadar bayanlarin uzereinde agirlasinca pek cok bayan icin sex tabiki onemli olmaz, olamazda zaten. Bunca yil bastirilmis duygular , psikoljik baskilarda sonra o bayandan evlenip bir gunde cinsel iliskiye girmesi tatmin etmesi ve sexte cok basarili olmasi beklenemez. Cogu bayanin sexi sevmemesi veya onemli gormemesid bundandir. Psikolojik olarak bastirilirak buyutulen insanlarin bu durumdan siyrilmasi veya sexe analam yukleyemezler. Cunku bu durumda sexi diledigince yasamak bile zordur.

Erkekler boyle baskilarla buyumedikleri icin onlarin sexe egilimliymis gibi gozukmeleri cok normal. Cunku bu duygularini hic baskiladan ozgurce yasiyorlar. Kadinla erkek yetistirilis tarzlari acisindan fark olmasaydi kadinlar ayni derecede sexe egilimli olabileceklerdi. Ama bu maalesef soz konusu degil yasadigimzi topumda.

Matruska
30-11-2011, 07:23
Aynen öyle size katılıyorum....22 yaşıma kadar bu konuda bi bilgi edinmedm edinmeyide suç bildim çünkü aileden böyle geldi ayıp günah bişey.ve biizden 1 gecede seksi kabul etmemiz bekleniyor.olmayınca neden deniyor.kolay bişey değil anlaması zor.

missplayful
30-11-2011, 07:48
Aynen öyle size katılıyorum....22 yaşıma kadar bu konuda bi bilgi edinmedm edinmeyide suç bildim çünkü aileden böyle geldi ayıp günah bişey.ve biizden 1 gecede seksi kabul etmemiz bekleniyor.olmayınca neden deniyor.kolay bişey değil anlaması zor.


Kesinlikle canim bunda senin sucun yok hicbirimizin sucu yok. Bunca yilin birikmisligini 1 gecede atip ustunden nasil sanki herseyi cok biliyormuscasina yasayabilirsin ki... Hem bakire istiyorlar hemde sonra hersey bilsin kendilerini mutlu etsin istiyorlar bunlar mumkun seyler degil.Aslinda erkeklerde sexe cok duskun degil veya kadinlar daha az dusunuyor diye birsey yok, Erkekler duygularini isteklerini bastirmaz sexi ozgurce yasarken biz hep uzak tutulup bastiriyoruz cunku boyle yapmamiz gerekiyor. Tum bu sartlar altinda maalesef her bayanda sorunlar oluyor.

sevdemm
30-11-2011, 08:28
Kesinlikle canim bunda senin sucun yok hicbirimizin sucu yok. Bunca yilin birikmisligini 1 gecede atip ustunden nasil sanki herseyi cok biliyormuscasina yasayabilirsin ki... Hem bakire istiyorlar hemde sonra hersey bilsin kendilerini mutlu etsin istiyorlar bunlar mumkun seyler degil.Aslinda erkeklerde sexe cok duskun degil veya kadinlar daha az dusunuyor diye birsey yok, Erkekler duygularini isteklerini bastirmaz sexi ozgurce yasarken biz hep uzak tutulup bastiriyoruz cunku boyle yapmamiz gerekiyor. Tum bu sartlar altinda maalesef her bayanda sorunlar oluyor.


Evt canım haklısın bakirelik kavramından dolayı kızlarımız küçüklüğünden bu yana cinsellik ayıp yasak ancak evlenirsen yaşayabilirsin düşüncesiyle yetişiyor. Erkekler bu konuda hep özgür yaşıyorlar. Ama günümüzde baktıgımızda çogu bayanda erkeklerden geri kalır yanı yok. Cinsellik yaşı iyice düştü insanlar artık evlilik dışında yaşıyorlar herşeyi. Bazı tabuları yıkıyorlar çocuk yaşda dediğimiz kızların herşeyden haberi var artık. Erkekler özgürce yaşıyor diyoruz ama tek taraflı yaşamıyorlar sonuçda. Ama en dogrusu insanın evlendiği insanla paylaşması keşke herkez böyle yapabilse. Bir kız çocugunu yetiştirirken cinselliği çok kötü birşeymiş gibide yansıtmak dogru değil korku içinde yetişmesi hiç dogru değil. Hayatın doğasında var bu bi anne kızına bazı şeyleri anlatabilmeli zamanı gelince yaşaması gerektiğini ancak kötü bişey olmadıgını açıklamalı bence. Sonra bayanlarda bu gibi korkular içine yer ediyo Allah korusun hastalık çıkıyo eşiyle mutlu olamıyo. İnşallah arkadaşımızda zaman içinde korkusunu yener uzun sürmez umarım..

YenidenDogdum
30-11-2011, 08:53
3 yıl evlı kaldım bosandım
tüple cocugum oldu sezaryan oldum
bakıreyım..
neye gore bakırelık hem
bana gore bakırelık el ele tutusmayla ilk öpüşmeyle bitmiştir.
Bize günah yasak olan şeyi evlendiğimiz gece kusursuz yerine getirmemizi bekleyen aileyemi kızmalı, yoksa bakire olmasan evlenmeyecek adamın üstün körü hatta bilgisizce sevişmenin ardından kadından neredeyse profosyonel bi tavır beklenmesımı daha abestir ben bilemedim.
birde kadına nereye .... yapcam derse o kadın vajinismusta olur frijite kadar gider yolu

sevdemm
30-11-2011, 09:14
3 yıl evlı kaldım bosandım
tüple cocugum oldu sezaryan oldum
bakıreyım..
neye gore bakırelık hem
bana gore bakırelık el ele tutusmayla ilk öpüşmeyle bitmiştir.
Bize günah yasak olan şeyi evlendiğimiz gece kusursuz yerine getirmemizi bekleyen aileyemi kızmalı, yoksa bakire olmasan evlenmeyecek adamın üstün körü hatta bilgisizce sevişmenin ardından kadından neredeyse profosyonel bi tavır beklenmesımı daha abestir ben bilemedim.
birde kadına nereye .... yapcam derse o kadın vajinismusta olur frijite kadar gider yolu



Evt canım erkeğe çok iş düşüyo bence eşin anlayışlı olması nazik ve kibar davranması çok önemli. Paldır küldür görev yerine getirir gibi sadece kendi zevkini düşünen bir erkek olursa zaten bi bayan vajinismus olmasa bile zevk alamaz. Bir erkek nasıl davranması gerektiğini bilmeli eşine destek olmalı bi rahatsızlık varsa eşinin desteğiyle bi bayan daha kolay atlatır diye düşünüyorum.

Matruska
30-11-2011, 09:18
Eşim üstüme gelmiyo bu konuda tedavi olmam gerektiğini söylüyo ben ne zmn istersem o zaman deneyecegimizi söylüyo beni asla zorlamıyo.ama ben kötü hissediyorum.bu yüzden boşanmalar çok fazla benm başımada gelmesnden korkuyorum.doktora gitmeye bile çekiniyorum..

sevdalinka_y
30-11-2011, 09:34
Eşim üstüme gelmiyo bu konuda tedavi olmam gerektiğini söylüyo ben ne zmn istersem o zaman deneyecegimizi söylüyo beni asla zorlamıyo.ama ben kötü hissediyorum.bu yüzden boşanmalar çok fazla benm başımada gelmesnden korkuyorum.doktora gitmeye bile çekiniyorum..

gamzecim herhangi bir eczaneden alabilirsin.biz direk bi eczaneye gittik jel istedik. hepsinin görevi aynı canım sonuçta. marka okadarda önemli değil. sen bi dene ,eminim bu sıkıntılarının hepsi geçicek. bak ben aynını yaşadım şu an o kasılmamdan eser yok. sen hasta falan değilsin.bende ilk evlendiğimde aynını yaşadım. hiç sıkma canını.:34:

BenOnaResmenAsigim
30-11-2011, 10:04
olmadığında büyük bir eksiklik bence
birbirini seven 2 kişi arasındaki en güçlü bağlardan en güzel duygulardan biri

ilk zamanları hatırlıyorum, çocukluğumuzdan beri duyduğumuz bir dünya korku filmi tarzı hikayeden olsa gerek çok paniklemiştim
delice severek evlendiğim ve arzuladığım eşimle bu anlamda eksik kalamazdım ve hemen doktora gittim

2 adet krem vermişti, biri kayganlaştırıcı biri de anestezik
uzun süre kullandım diyemem, kremler bitmeden işler yoluna girdi zaten

bir an önce bir kadın doğum uzmanına görün bence
ya da kendin o kremlerden alabilirsin

sevdemm
30-11-2011, 12:19
Eşim üstüme gelmiyo bu konuda tedavi olmam gerektiğini söylüyo ben ne zmn istersem o zaman deneyecegimizi söylüyo beni asla zorlamıyo.ama ben kötü hissediyorum.bu yüzden boşanmalar çok fazla benm başımada gelmesnden korkuyorum.doktora gitmeye bile çekiniyorum..



Canım eşinin anlayış göstermesi güzel bişey tabiki ama biyere kadar gösterir sonuçda cinsellik çok önemli bişey hem erkek için hemde bayan için çok önemli ama erkekler cinsellikden uzak kalmaya çok fazla tahammül gösteremezler yapıları itibari ile. Bi şekilde tatmin olmak zorundalar. O yüzden en kısa süre içinde bu konuyu halletmelisin Allah korusun eşini dışarıya itersin bu durumun çok uzun sürerse. Canım korkacak hiçbişey yok inan sen kendini kasarsan acıycak diye düşünürsen hiç yapamazsın kendini rahat bırakıcaksın birde şöyle düşün bunu şimdiye kadar nice nice insanlar yapabilmişde ben neden yapamayayımki diye düşün ucunda ölüm yok canım sen biraz rahat olsan inan doktora bile gerek kalmaz. Hepimizin başından geçti bizlerde zorlandık elbette ama anlık bişey zaten ve atlatırsan sonrasında seninde vazgeçemeyeceğin bişey olucak umarım bu zevkden daha fazla mahrum kalmazsın canım iş sende bitiyor doktorada gitsen herşey senin elinde unutma bunu..

Matruska
30-11-2011, 12:42
eczaneye krem şipariş ettim,konuyla ilgili kitap aldım.umarım bunların bi faydasını görürüm.
gerçekten moralim acayip bozuluyo kendimi eksik hissediyorum.

sevdemm
30-11-2011, 12:47
eczaneye krem şipariş ettim,konuyla ilgili kitap aldım.umarım bunların bi faydasını görürüm.
gerçekten moralim acayip bozuluyo kendimi eksik hissediyorum.


canım kendini eksik hissetme başarabilirsin dediğim gibi anlık bişey bu gerekirse sakinleştirici bişey al banyonu yap kendini rahatlat bi şekilde eşininde yardımıyla yaparsın. Birde yapamıyorum diye denemeyi bırakma hergün deneyin sürekli deneyin canım korkarak nereye kadar.

sevdemm
30-11-2011, 12:49
eczaneye krem şipariş ettim,konuyla ilgili kitap aldım.umarım bunların bi faydasını görürüm.
gerçekten moralim acayip bozuluyo kendimi eksik hissediyorum.


canım kendini eksik hissetme başarabilirsin dediğim gibi anlık bişey bu gerekirse sakinleştirici bişey al banyonu yap kendini rahatlat bi şekilde eşininde yardımıyla yaparsın. Birde yapamıyorum diye denemeyi bırakma hergün deneyin sürekli deneyin canım korkarak nereye kadar. Yada hafif alkol falan al kafan biraz çakır olsun cesaret gelir :34:

akandeniz
30-11-2011, 12:51
valla bazılarına ters gelebilir ama alkol al ilişkiden önce güzelim....

Matruska
30-11-2011, 13:00
son bi kaç haftadır rüyalarımda hep birinin bebeği oluyo,benm kardeşimin falan.ben çok korkuyorum hamile kalmaktan.hazır hissetmediğim için.bu yüzden ilişki sırasında kasılıyo olabilirmiyim?

sevdemm
30-11-2011, 13:07
son bi kaç haftadır rüyalarımda hep birinin bebeği oluyo,benm kardeşimin falan.ben çok korkuyorum hamile kalmaktan.hazır hissetmediğim için.bu yüzden ilişki sırasında kasılıyo olabilirmiyim?


Canım dur bismillah daha bişey olmadan şimdiden niye hamile kalmaya korkuyosun korunma diye bişey var. Ayrıca olacağı varsada olur dünyanın sonu değilki bu. Doktora gidip korunma yöntemleriyle ilgili bilgi alırsın. Sen suan hamileliği düşünme önce önündekini atlat ondan sonra düşünürsün onları. Kafana bunları takıp en güzel günlerini zehir etme. Hem hazır hissetmiyorum diye bişey yok bence genç bi bayansın seninde cinsel arzuların vardır elbette tek sorunun korkunu yenmek buda sende bitiyo. Sen dediklerimi dene canım.

Matruska
30-11-2011, 13:58
hergün denemiyoruz.aslında haftada bir bile denemiyoruz artık.eşim umutsuzluga kapıldı sanırım artık olmuycak die düşünüo.
bende ertelemeye çalışyorum sanki elimde deil.hafta içi olmaz diyorum arkadaşlar yürüyüşün sorunlu olur dediler.acayip korkuttular aslında beni.çok kanıyo hastanelik oldum dedi birisi.benmde kafam karıştı heralde.

kitie
30-11-2011, 14:07
yapma Allah aşkına. yürüyüşün değişirmiş hastanelik olmuşmuş. saçmalık yani sen de inanıyorsun.
hiç iğne vuruldun mu? iğne vurulurken kendini kasarsan ne olur canın yanar. bu da aynı mantık. kendini kastığın sürece olmayacak.
kendini rahat bırak. eşini de kendini de böyle bir zevkten mahrum etme. seks olmadan evlilik tam olarak evlilik olmaz.

rengarenk00
30-11-2011, 14:08
hergün denemiyoruz.aslında haftada bir bile denemiyoruz artık.eşim umutsuzluga kapıldı sanırım artık olmuycak die düşünüo.
bende ertelemeye çalışyorum sanki elimde deil.hafta içi olmaz diyorum arkadaşlar yürüyüşün sorunlu olur dediler.acayip korkuttular aslında beni.çok kanıyo hastanelik oldum dedi birisi.benmde kafam karıştı heralde.

arkadas mı dusman mu bunlar ya.gercekten cok sınırlendım.ne yuruyus degısmesı,ne cok kanamadan hastanelık olma durumu olur.bende uzun bır zaman sonra yapabıldım.kendıne guven.benı okudugum bır yazı cok etkılemıstı.kocanız ıcın 1 kere 5 dk deneyın.ucunda olum yok ya.o buna degmez mı yazıyordu.kendıne guven canım.sen hasta degılsın.yapabılırsın.kımler kımler yapmıyor kı boyle dusun ve korkma.ınan benım kadar korkamazdı kımse.basaracaksın.lutfen o arkadaslarınla bu tarz konularını konusma.

xgoncax
30-11-2011, 14:26
eczaneye krem şipariş ettim,konuyla ilgili kitap aldım.umarım bunların bi faydasını görürüm.
gerçekten moralim acayip bozuluyo kendimi eksik hissediyorum.

canım bende çok korkuyordum ama 1 acıyor 2 acıyor ama 3 e acımıyor bu kesinlikle senin elinde kendini sıkarsan acır ama sıkmazsan kesinlikle acımaz ayrıca yürüyüşünde falan hiçbir değişiklil olmaz olsaydı bütün kadınar farklı farklı yürür dü sen kimseyi dinleme bak bir önerim var bunu dene eşimibu konudda mutlu etmek istiyorum demişin bunu düşünerek gerekirse güzel iç çamasırlarından giy ve kendini sadece esine teslim et sonra gerisi kendiliğinden olusur olmayacak düşüncesini kafandan sil .

sevdemm
30-11-2011, 14:31
hergün denemiyoruz.aslında haftada bir bile denemiyoruz artık.eşim umutsuzluga kapıldı sanırım artık olmuycak die düşünüo.
bende ertelemeye çalışyorum sanki elimde deil.hafta içi olmaz diyorum arkadaşlar yürüyüşün sorunlu olur dediler.acayip korkuttular aslında beni.çok kanıyo hastanelik oldum dedi birisi.benmde kafam karıştı heralde.


Canım niye dışardan söylenen kulakdan dolma laflara itibar ediyosun saçmalama öyle şeymi olur ne kadar saçma şeyler sokmuşlar senin kafana her söylenene kulak asarsan işin var senin. Asla yürüyüşün falan değişmiyor o ne saçmalık öyle çok fazla kanda gelmiyo nerden uyduruyolar bunları. Bu işin hafta içi yada hafta sonu mu var kendini niye şartlandırıyosun eşine haksızlık etme daha fazla sonra eşin dışarıya bi kayarsa daha önünü alamazsın. Bir an evvel bu durumdan kurtul artık.

ebrutolga
30-11-2011, 14:31
Evliliğin %80i cinselliktir. Zaten cinsellik için evleniliyor gibi birşey, demek istediğim cinsellik diye birşey olmasaydı bütün sevgililer birlikte yaşardı, evleniyorsun ve artık hayatında cinsellik oluyor. Evlilik=Cinsellik tam karşılığı bu.

sevdemm
30-11-2011, 15:01
Evliliğin %80i cinselliktir. Zaten cinsellik için evleniliyor gibi birşey, demek istediğim cinsellik diye birşey olmasaydı bütün sevgililer birlikte yaşardı, evleniyorsun ve artık hayatında cinsellik oluyor. Evlilik=Cinsellik tam karşılığı bu.



Çok doğru evlenince önceki hayatımıza göre en büyük değişiklik aynı evde yaşamak ve cinsellik kesinlikle katılıyorum ve cinsellik olmasa heralde evliliğinde bi tadı olmazdı bence.

zeynepyaso
30-11-2011, 20:31
orgazm sorunu olan varmı .? ben daha hiç olamadım

Nihil
01-12-2011, 19:03
herkese merhabaaaaaaaaa

Hoşgeldim demenin yeri evlilikte cinsellik konusu mu?

green_eyes_27
19-12-2011, 08:14
cinsellik olmazsa olmaz.. ama aşk ve güven yoksa da cinsellik olmaz, olsa da olmuş olsun diye olur sorunlu ve eksik olur.. ama cinsellik olmayınca da inanılmaz sorunlar olur.. Bunlar puzzle ın parçaları gibidir.. tamamlar Birbirini..

En doğru cevap.. Cinsellik evliliği ayakta tutan önemli şeylerin başında gelir bence de

green_eyes_27
19-12-2011, 08:23
Eşimi çok seviyorum.onunla yaptıgım her şeyi seviyorum yenı evliyim ama iş ona gelince.yapamıyorum.kasılıyorum.
Bu bitsin istiyorum artık.eşimi de bu konuda mutlu etmek istiyorum ama yapamıyorum

Bence seni ilk ilişki ile ilgili fena korkutmuşlar... Bak ben hemşireyim ve 4 senelik evliyim. Hiç korkma. Rahat ol ve kendini aşka bırak. Hiç farketmezsin bile. Ama en büyük yük eşinde. Anlayışlı ve sabırlı olmalı. Tabi kayganlaştırıcı da kullanman süper olur. Marka fark etmez.

Matruska
19-12-2011, 08:27
Eşim anlayışlı sağolsun ama bazen sabrının sınırında oldgunu farkediyorum.3 ay oluyo evleneli.beni zorlamadı hiç.
Kayganlaştırıcı aldım.denedim bi sefer ama yine olmadı.tam olacakken çekiliyorum istem dışı.

electra_
19-12-2011, 08:47
http://www.kadinlarkulubu.com/jinekoloji/251269-vajinismus-nedir-tecrube-deneyimlerimizle-vajinismusu-yenelim.html

canım bu konudan faydalan.
buradaki arkadaşlar birbirlerine çok güzel destek oluyorlar.
yıllarca bu sıkıntıyla cebelleşmiş insanlar bu destekle bir kaç haftada yendiler vajinusmusu.

Egem
19-12-2011, 08:50
http://www.kadinlarkulubu.com/jinekoloji/251269-vajinismus-nedir-tecrube-deneyimlerimizle-vajinismusu-yenelim.html

canım bu konudan faydalan.
buradaki arkadaşlar birbirlerine çok güzel destek oluyorlar.
yıllarca bu sıkıntıyla cebelleşmiş insanlar bu destekle bir kaç haftada yendiler vajinusmusu.

her konusunda söyleniyor ama kızımız ne orayla ilgileniyor nede dr gidiyor:50:

Matruska
19-12-2011, 08:54
Açıkcası iş yernde oldugum için pek giremiyorum o sayfaya çünkü pc takip ediliyor hangi sitelere girdiğim görünüyo.öle bi sayfaya girdiğim görülürse utanırım.

asude_bahar
19-12-2011, 09:05
Açıkcası iş yernde oldugum için pek giremiyorum o sayfaya çünkü pc takip ediliyor hangi sitelere girdiğim görünüyo.öle bi sayfaya girdiğim görülürse utanırım.

ama işyerindeki pcde açtığın topicin de ("evlilikte cinsellik") adı gözükecek gezindiğin sayfalarda?

Matruska
19-12-2011, 09:07
bu konuyada telefondan yanıt veriyorum çogunlukla :)

electra_
19-12-2011, 09:08
o konuyuda cep telefonunuzdan takip edebilirsiniz.

elektraya
19-12-2011, 09:08
Bir kiz cocugu ulkemizde yetistirilirken hep evlenene kadar sex yapmamasi empoze edilirek yetisir, genellikle aileden duyulan ikazlarda soyledir....aman sakin elini oraya surme, dokunma orana, erkeklerle gezme...

Hatta annellerimizden , diger bAYAN akrabalardan ve cevredeki bizden buyuk bayanlardan bile hep bir elestri ve ikazlar aliriz. Mesela suslu ic camasiri almak istersin hemen anneler igneler bunlari giymeye utanmiyor musun denilir? evlenince alirsin giyipte gosterecegin birimi var diye azarlar duyulur. genc kizin psikolojisi alt ust olur.Agda yaptirmaya gider veya disardan gelir banyo yapar hemen elestriler baslar sen niye bu kadar SIK banyo yapiliyorsun bir haltlar mi karistiriyorsun... Yaz gunu dehil birsey degil agda yapsan ne oalcak gorenin mi var gibi... Biraz eve gec kalirsiniz hemen laflar baslar ya basina bisi gelseydi ya tecavuz etselerdi ya kirletip atsalardi vs...Simdi hepimiz genelde bu sekilde yetisirken etrafimda arkadaslarimin annesinin yaptiklari da bu yonde oldu hep kizkiza dertlestik arkadaslarimla zamaninda... Ne yazikki aileler ve anneler kiz cocuguna o kadar baski kuruyor o kadar evlenene kadar kendini saklasin yok soyle boyle olmasin diyerek sexi beyinde kotu bir yere koyuyor ki.Insan tabiki bunu uzun yillar asamiyor. Sexin kacinilmasi gereken birsey, toplum baskisi o kadar bayanlarin uzereinde agirlasinca pek cok bayan icin sex tabiki onemli olmaz, olamazda zaten. Bunca yil bastirilmis duygular , psikoljik baskilarda sonra o bayandan evlenip bir gunde cinsel iliskiye girmesi tatmin etmesi ve sexte cok basarili olmasi beklenemez. Cogu bayanin sexi sevmemesi veya onemli gormemesid bundandir. Psikolojik olarak bastirilirak buyutulen insanlarin bu durumdan siyrilmasi veya sexe analam yukleyemezler. Cunku bu durumda sexi diledigince yasamak bile zordur.

Erkekler boyle baskilarla buyumedikleri icin onlarin sexe egilimliymis gibi gozukmeleri cok normal. Cunku bu duygularini hic baskiladan ozgurce yasiyorlar. Kadinla erkek yetistirilis tarzlari acisindan fark olmasaydi kadinlar ayni derecede sexe egilimli olabileceklerdi. Ama bu maalesef soz konusu degil yasadigimzi topumda.

çok güzel yazmışsın canım.yabancı kızlara bakıyoruz hani tatillerde falan erkekleriyle nasıl oynaşmalar,öpüşmeler,neredeyse sokak ortasında sevişecekler.seksi ne kadar sevdikleri belli.e bir tek onlar mı kadın.inan 5 yıllık evliyim hala seksten sonra suçluluk duyacağım neredeyse.o kadar baskıyla büyütülmüşüm ki.:50:bazen de diyorum ki " elektraya seni bu zamana kadar baskı altında tutanlara inat daha güzel seviş,daha çok seviş" işte o zaman performansın doruklarına çıkıyorum.:51:

asude_bahar
19-12-2011, 09:09
bu konuyada telefondan yanıt veriyorum çogunlukla :)

o zaman vajinismus topicini tel.inden takip edebilirsin?

Matruska
19-12-2011, 09:11
sanırım artık o şey olcak die öpüşmekten bile kaçıyorum öpüşmekten zevk alır insan.sonuçta sevsiğin insan.ama ben öyle bir şartlanmışımki öpüşürken bile aklım orda oldugu için hoşuma gitmiyor artık...

asude_bahar
19-12-2011, 09:11
çok güzel yazmışsın canım.yabancı kızlara bakıyoruz hani tatillerde falan erkekleriyle nasıl oynaşmalar,öpüşmeler,neredeyse sokak ortasında sevişecekler.seksi ne kadar sevdikleri belli.e bir tek onlar mı kadın.inan 5 yıllık evliyim hala seksten sonra suçluluk duyacağım neredeyse.o kadar baskıyla büyütülmüşüm ki.:50:bazen de diyorum ki " elektraya seni bu zamana kadar baskı altında tutanlara inat daha güzel seviş,daha çok seviş" işte o zaman performansın doruklarına çıkıyorum.:51:

oldukça ilginç bir motive unsuru :1:

elektraya
19-12-2011, 09:13
oldukça ilginç bir motive unsuru :1:

bazen de beni baskılayanların beni izlediğini düşünüp iyice coşuyorum.hepten "ahlaksızlaşıyorum" :3:

pepeti
19-12-2011, 11:19
bbayanlar için çokda önemli değil belki ama erkekler için çok önemli fizyolojik olarak dolan bir yapı boşalmalı ve rehatsızlık vermemeli vücüt çok dolmussa rüyada bile bosaltıyo erkekleri. ee evliyse adam düzenli bir cinsel hayatı olmalı bunu ister çok normal.

bence bir erkeği eve bağlamanın yolu gibi geliyor ya yanlıs anlasılmak istemem ama bazı kadınlar vardır çok rahat yasarlar her istediğini hallederler yatak odasında hallettiklerini söylerler gülerek . kaynana meselesinin bile. erkek yemek bile niye yok bile demez siz alımlı ona hazırlandığınızı hissedince dır dır da etmeyince. evlilik bence cinselliğin ve cocuk içindir yoksa niye evlenıysın kı kaynana dırdırı- olağan işlerinin 2 katına çıkması içinmi-her anlamda özgürlüğüğnü kısıtlamak içinmi - tabiki değil.

gamze sen yeni evliymisin tedavi ol tedavisi var canım. mutlu mutlu yasayın sıkma ne eşini ne kendini . bezdirme . seni bıraz anlayabılıyorum çünkü ben bir ilaç kullniyordum ve kuruluk yaptı istemiyordum eşimi o istiyo ya noluyo . ilaçın etkisini bildiğimiz halde ğeriliyorduk beğenmiyormususn beniye kadar gidiyordu

anqelros
19-12-2011, 11:25
Evet Evlilkte Cinsellik önemlidir ama:

:Sevgi, saygı ,Aşk ,mutluluk olmadanda Cinsellik olmaz oyunzde Aşk Sevgi Saygı dah onemli :):16::16::16: