PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : eşim eve geç geliyor...



Sayfa : [1] 2

isoves
08-12-2011, 18:44
yaa moralim bozuk.

tkgrck
08-12-2011, 18:47
bence kızmakda çok haklısın ama boşanma sebebimidir bilemem. çok sinir bozucu bişe kocanla başbaşa sohbet etmek varken arkadaşlarıyla çıkıyor yıpranmış olmalısınız...:(

isoves
08-12-2011, 18:52
tabi yıprandım hep ağlıyorum yani ömrüm böyle geçermi yıllar sonra pişman olurmuyum.

yoksa benmi abartıyorum. bilemiyorum inanın. kimine göre normal olabilir belki ama

ben sabredemiyorum artık...

boşanmak kolay değil üstelik seviyoruz birbirimizi biliyorum ama sevmek yetmiyor. evlilik anlayışımız farklı...

tkgrck
08-12-2011, 18:53
tabi yıprandım hep ağlıyorum yani ömrüm böyle geçermi yıllar sonra pişman olurmuyum.

yoksa benmi abartıyorum. bilemiyorum inanın. kimine göre normal olabilir belki ama

ben sabredemiyorum artık...

boşanmak kolay değil üstelik seviyoruz birbirimizi biliyorum ama sevmek yetmiyor. evlilik anlayışımız farklı...

haklısın sevmek yetmiyor. kadın hep ilgi bekler zor bi durum allahım yardımcın olsun. dua et

isoves
08-12-2011, 18:56
3 ay önce bebeğimi erken doğumla kaybettim. birde deli gibi bebek istiyorum. olcakmı yine kaybedermiyim. onunda stresi çok. daha çok dokunuyor olanlar bu dönemde... :(

AYSULTAN
08-12-2011, 18:58
Allah yardımcın olsun canım,ama çok zor,insan sinir olur ancak kndi kendini yer bitirir.benim eşimde tv kolik,yok adam vazgeçemiyo tv den,herseferinde yalnız giriyorum yatağa
tartışıyoruz konuşuyoruz,anlıyo,tamam diyo,ama yok,gene aynı gene ayno bende bıktım inan.gına geldi..

tkgrck
08-12-2011, 18:58
aslında bu dönemde eşinle daha çok birbirinize destek çıkmanız lazım ama eşiniz kolay yolu seçmiş. onunle ilgilenmeyin belki ozman üzülür hatasını anlar hep affediyosanız yaptıklarından geri dönmez

AYSULTAN
08-12-2011, 19:00
bunlr basit şeyler güya,boşanma sebebi değil,ama normal bir evliliğin devamınada sebep değil.basit şeyler insanı birike birike yıpratıyo

sevgica
08-12-2011, 19:01
benim eşimde 10'da 11 e geliyo..ama arkdaşlarıyla gecdiginden degil,iş çıkış saati o..fakat haftada 1 gün izini var,ve o izini ya annesinde ya yengesinde yada benım annemde geciriyoruz,ne onun annesine ne bnm anneme gitmedgmz günlerde ise,cıkıp kahveye gidiyo,yada oda aynı sekılde sanayıde işim var dio arabayla ilgili cıkıp gidiyo,benle hiç zaman gecirmiyo,ve benim eşimde aşırı kıskanç,en azından seninki çalışmana izin vermiş.. ben eşimin yüzünü sadece yatarken görüyorum... boşanma sebebi olmamalı bu... hemen hemen her ailede yaşanan şeyler aslında,yaş ilerledikce,arkadaş akraba zart zurt yalan tek gercek eşi ve cocugu oldugnu anlicaktr..üzme kendini..

tkgrck
08-12-2011, 19:02
bunlr basit şeyler güya,boşanma sebebi değil,ama normal bir evliliğin devamınada sebep değil.basit şeyler insanı birike birike yıpratıyo

aynen katılıyorum nekadar seversen sev yıpranınca insanın aklına aşk bile gelmiyor

isoves
08-12-2011, 19:04
ben nasıl ilgilenmeyeyim bana hemen çok başım ağrıyor diyoor migreni var.
yani ya başı ağrıyor diye ilgilenmek zorunda kalıyorum. sonuçta sağlık bu...

yada affedilene kadar peşimden koşuyor sarılıyor af diliyor falan.

yani boşanmaktan ikimizde korkuyoruz ya ikimizde birbirimizi gizli kelimelerle tehdit ediyoruz.

ona göre ben anlayışsızım. bana göre o düşüncesiz bencil.

ama iki aşık. gelde çık işin içinden.

yoksa aşk bu değilmi...

yıpranıyorum yoruluyorum. gözlerimde bir pusu var her daim.
mutluluğum 1 gün sürmüyor. şimdi gelir tartışırız.
ama birgün bu tartışmalar bizi ayrılığa götürecek yada biz hasta olucaz.

mehmetsym
08-12-2011, 19:06
cnm uzuldum senın bu durumuna ama bende aynı durumdayım :( sen 4 senelık evlesın ben daha 4 aylık evlıyım ustelıkte hamıleyım tartısmaktan bıktım artık onunla tavan yaptı sınırlerım kaldırmıyo artık.Benımle vakıt gecırmekten acız bı ınsan napılabılır boyle kocalara bılemıyorum kızlar..

Efser
08-12-2011, 19:06
eşinin arkadaşlarının eşlerıyle hıç konuştunmu onlar şikayiçimi bu durumdan

tkgrck
08-12-2011, 19:06
ben nasıl ilgilenmeyeyim bana hemen çok başım ağrıyor diyoor migreni var.
yani ya başı ağrıyor diye ilgilenmek zorunda kalıyorum. sonuçta sağlık bu...

yada affedilene kadar peşimden koşuyor sarılıyor af diliyor falan.

yani boşanmaktan ikimizde korkuyoruz ya ikimizde birbirimizi gizli kelimelerle tehdit ediyoruz.

ona göre ben anlayışsızım. bana göre o düşüncesiz bencil.

ama iki aşık. gelde çık işin içinden.

yoksa aşk bu değilmi...

yıpranıyorum yoruluyorum. gözlerimde bir pusu var her daim.
mutluluğum 1 gün sürmüyor. şimdi gelir tartışırız.
ama birgün bu tartışmalar bizi ayrılığa götürecek yada biz hasta olucaz.

seni çok çok iyi anlıyorum evli degilm ama nişanlıyım bizde deliler gibi aşıgız birbirimize ama bu tartışmalar herşeyden sogutuyo onun kokusunu bile özlüyorum inan tartışmaktan vakit kalmıyo sevgiye:(

mehmetsym
08-12-2011, 19:07
ben nasıl ilgilenmeyeyim bana hemen çok başım ağrıyor diyoor migreni var.
yani ya başı ağrıyor diye ilgilenmek zorunda kalıyorum. sonuçta sağlık bu...

yada affedilene kadar peşimden koşuyor sarılıyor af diliyor falan.

yani boşanmaktan ikimizde korkuyoruz ya ikimizde birbirimizi gizli kelimelerle tehdit ediyoruz.

ona göre ben anlayışsızım. bana göre o düşüncesiz bencil.

ama iki aşık. gelde çık işin içinden.

yoksa aşk bu değilmi...

yıpranıyorum yoruluyorum. gözlerimde bir pusu var her daim.
mutluluğum 1 gün sürmüyor. şimdi gelir tartışırız.
ama birgün bu tartışmalar bizi ayrılığa götürecek yada biz hasta olucaz.

ahh ahh benım durumumun tıpkısı bızde korkuyoruz bosanmaktan ama sanırım ılerıkı zamanda bunu ıkı tarafta kaldıramaz:(

AYSULTAN
08-12-2011, 19:09
benim eşimde 10'da 11 e geliyo..ama arkdaşlarıyla gecdiginden degil,iş çıkış saati o..fakat haftada 1 gün izini var,ve o izini ya annesinde ya yengesinde yada benım annemde geciriyoruz,ne onun annesine ne bnm anneme gitmedgmz günlerde ise,cıkıp kahveye gidiyo,yada oda aynı sekılde sanayıde işim var dio arabayla ilgili cıkıp gidiyo,benle hiç zaman gecirmiyo,ve benim eşimde aşırı kıskanç,en azından seninki çalışmana izin vermiş.. ben eşimin yüzünü sadece yatarken görüyorum... boşanma sebebi olmamalı bu... hemen hemen her ailede yaşanan şeyler aslında,yaş ilerledikce,arkadaş akraba zart zurt yalan tek gercek eşi ve cocugu oldugnu anlicaktr..üzme kendini..

iyi de adam tek gerçeğin karısı olduğunu anlayana kadar,yaş 70 oluyo,kadın çoktan psikopata bağlamış oluyo..yapcak bişey yok,ya bu develeri güdücez,ya güdücez arkadaşlar
tabii diyardan gitmeye cesareti olanı bilemem

isoves
08-12-2011, 19:11
benim eşimde 10'da 11 e geliyo..ama arkdaşlarıyla gecdiginden degil,iş çıkış saati o..fakat haftada 1 gün izini var,ve o izini ya annesinde ya yengesinde yada benım annemde geciriyoruz,ne onun annesine ne bnm anneme gitmedgmz günlerde ise,cıkıp kahveye gidiyo,yada oda aynı sekılde sanayıde işim var dio arabayla ilgili cıkıp gidiyo,benle hiç zaman gecirmiyo,ve benim eşimde aşırı kıskanç,en azından seninki çalışmana izin vermiş.. ben eşimin yüzünü sadece yatarken görüyorum... boşanma sebebi olmamalı bu... hemen hemen her ailede yaşanan şeyler aslında,yaş ilerledikce,arkadaş akraba zart zurt yalan tek gercek eşi ve cocugu oldugnu anlicaktr..üzme kendini..

ya ben asla vazgeçmem işimden mesleğimi yapıyorum. iyi para kazanıyorum. bunu bildiği için çalışmama göz yumuyor. ama geçenlerde onun için de kavga ettik. kaldıramıyorum çekemiyorum falan dedi. ama ben vazgeçmem mesleğimden biliyor.
ya eşin kahveye gittiğinde sinir olmuyormusun. bizim ailelerimiz falan uzakta benim işim gereği istanbulun bir ucundayız. benim peşimden buralara geldi diye önceleri görmezlikten geldim hatalarını ama şimdi işi gücü iyi ... offff yani ++++++++ lar-------- ler hangisi fazla bilmiyorum...

isoves
08-12-2011, 19:12
eşinin arkadaşlarının eşlerıyle hıç konuştunmu onlar şikayiçimi bu durumdan

mesela biri kuaför zaten 12de gidiyor.
biri sanayide çalışıyor 11 de falan eve gidiyor. birtanesinin eşi karışmıyor.

ya bunlar nasıl kadın bilmiyorum. bizimkide beni anlayışsız huysuz olarak görüyoooooo

AYSULTAN
08-12-2011, 19:19
cnm uzuldum senın bu durumuna ama bende aynı durumdayım :( sen 4 senelık evlesın ben daha 4 aylık evlıyım ustelıkte hamıleyım tartısmaktan bıktım artık onunla tavan yaptı sınırlerım kaldırmıyo artık.Benımle vakıt gecırmekten acız bı ınsan napılabılır boyle kocalara bılemıyorum kızlar..

canım ya bide hamilesin,keşke bekleseydin biraz alışsaydınız birbirinize,şöyle ilk keşif savaşlarını bi atlatsaydınız.ama hayırlısı..alırşırsınız herşey yoluna girer,ama dikkat et herşey yoluna girene kadar senin yoldan çıkmaman aklını muhafaza etmen önemli..sabır sabır..bu kocalarıda topluca napsak acaba hakkaten bilemiyorum.

isoves
08-12-2011, 19:20
sizce şimdi eve gelince nasıl davranmalıyımmmm??

AYSULTAN
08-12-2011, 19:23
mesela biri kuaför zaten 12de gidiyor.
biri sanayide çalışıyor 11 de falan eve gidiyor. birtanesinin eşi karışmıyor.

ya bunlar nasıl kadın bilmiyorum. bizimkide beni anlayışsız huysuz olarak görüyoooooo

sen bence biraz uzak dur,ilgilenme,o gelince uyu,hiç sorma bi süre

tkgrck
08-12-2011, 19:23
sizce şimdi eve gelince nasıl davranmalıyımmmm??

aslında düşündümde kendinizi yerine koyun bizi biri bi konuda sıktıgı zman daha çok yönelmiyozmu daha çok yapmıyozmu.bence sen eşin geldiginde güler yüzle karşıla otur konuş bak hayatım ben düşündümde gidip gezmen gayet dogal bundan sonra gitme demicem felan de belki ters tepki işe yarar dene ne zararı varki:). ozman tatlı gelmez gezmek erkenden gelir bence

isoves
08-12-2011, 19:24
küs dursam olmuyor...

her akşam ben bir adamı ne zaman gelcen diye aramak zorundamıyım yaaa

şimdi yarın akşam olcak küs dursan kaçta gelcek diye merak et dur.
barışsan hiç olmamış gib geç kalmalara devam ediyor...

ya ben çözemedim ya duvara isyan etsem bunca yıl duvar bile dile gelirdi...

AYSULTAN
08-12-2011, 19:24
mesela biri kuaför zaten 12de gidiyor.
biri sanayide çalışıyor 11 de falan eve gidiyor. birtanesinin eşi karışmıyor.

ya bunlar nasıl kadın bilmiyorum. bizimkide beni anlayışsız huysuz olarak görüyoooooo

zaten o kadınlarda bıkmıştırda artık takmıyolardır yazık.

AYSULTAN
08-12-2011, 19:28
küs dursam olmuyor...

her akşam ben bir adamı ne zaman gelcen diye aramak zorundamıyım yaaa

şimdi yarın akşam olcak küs dursan kaçta gelcek diye merak et dur.
barışsan hiç olmamış gib geç kalmalara devam ediyor...

ya ben çözemedim ya duvara isyan etsem bunca yıl duvar bile dile gelirdi...

canım bak şuan bende küsüm,benimki içerde tv izlemede.napim ya hep kendimi yiye yiye bittim.artık takmıyorum,sende takma üzerine gitme konuşma,başka eyle meşgul ol,mesela ben nette dolaşıyorum kitap okuyorum.zaten bi süre sonra ilgilenmeyince dönüp dolaşıp sana geliyo,o zamanda çıkarırsın acısını,ama şimdi sabır zamanı,

isoves
08-12-2011, 19:29
yaaaaa

iyi ama beyfendi ya hepten gezerseee

bide ben ona bana haber ver diyorum.. ben arayınca öğreniyorum traşa gittiğini...

tabi oda gidince arıyoo gitmeden arasa kavga edip engel olcam...

ben uyanık o da benden uyanıkk

yaa ben onla uğraşmaktan yoruldum...
ama yinede ne yaparsa yapsın diyemiyorum...
bende de var suç nefes aldırmıyorum. ama o da güvenimi sarsıyor. sırf eve geç geliyor diye kızıcam diye yalan bahaneler uyduruyoor...

fistikli_dondurma
08-12-2011, 19:29
ahhh canım benim tamda içimden geçen konuyu açmışsın benimkide böyle ama benim kocam erken gelirdi bir ay öncesine kadar taki ailesiyle tartışana kadar ondan sonra işte geçti bişeyler barıştık eşimle ama maalesef onlarla çalıştığı için tahminimce erken gelince onlara ihanet etmiş sayıyor kendini çünkü onlar her fırsatta eşin erken evine geliyo daha ne istiyosun diye hatırlatıp dururlardı..
ama benimde canıma tak etti o gelmeyince aldımçocuğumu vurdum kendimi yola gezmeye
baktım aradı bende gelecem nerdesiniz geldi tabi inşallah ders olur yoksa ben bu soğukta hergün çıkmak zorunda kalıcam :) :(

Efser
08-12-2011, 19:31
mesela biri kuaför zaten 12de gidiyor.
biri sanayide çalışıyor 11 de falan eve gidiyor. birtanesinin eşi karışmıyor.

ya bunlar nasıl kadın bilmiyorum. bizimkide beni anlayışsız huysuz olarak görüyoooooo

yok canım huysuz degılsıburdakı her kadın aksam kocasıyla geçirmek ıster ogunun sıtresını atmak için arada bı olur sende arkadaşına gıdersın oda ama bunu huy edınmesı kötü neyapmalısın bence konuş bı yumuşak yumusak benım sana hıtıyacım var de akşamları bu ara kılo aldım bıraz yuruyelım aksamları buna benzer bahaner bul

isoves
08-12-2011, 19:33
canım bak şuan bende küsüm,benimki içerde tv izlemede.napim ya hep kendimi yiye yiye bittim.artık takmıyorum,sende takma üzerine gitme konuşma,başka eyle meşgul ol,mesela ben nette dolaşıyorum kitap okuyorum.zaten bi süre sonra ilgilenmeyince dönüp dolaşıp sana geliyo,o zamanda çıkarırsın acısını,ama şimdi sabır zamanı,

eve saatinde gelmiş en azından eşin evde sokakta değil...

keşke bizimkide sokakta duracağına küste olsak evde olsa..

bide ben ona geç gelince kapıyı açmıyorum. arkadaşilarını arıyor onlara kapıyı açmadığımı söylüyor
ben onun yerinde olsam bunu hayatta söylemem..

ailemize yakınken babasının evine gidiyordu. ama şimdi uzaktayız 2 saat yol var gidecek bir yer yok. ortada kaldı geçen 50 kez aradı. öyle aldım...

isoves
08-12-2011, 19:38
yok canım huysuz degılsıburdakı her kadın aksam kocasıyla geçirmek ıster ogunun sıtresını atmak için arada bı olur sende arkadaşına gıdersın oda ama bunu huy edınmesı kötü neyapmalısın bence konuş bı yumuşak yumusak benım sana hıtıyacım var de akşamları bu ara kılo aldım bıraz yuruyelım aksamları buna benzer bahaner bul

ya ben her yolu denedim. ilgilenmedim eve erken gelmeye başladı.
yumuşak konuştum tama dedi söz verdi.

ama yok yaaa yine yapıyo yine yapıyoo bıktım cidden.

bu işin sonu nereye gider bilmiyorum...
aşkmış aşkı gözü görmüyor insanın. ama ayrılıktaa ürpertiyor. boşanmak ve sonrası çok zor... helede severken...

karayemis
08-12-2011, 19:39
erkeklerin çoğu böyle evliliğin ilk yıllarında hep böyle olur olgunlaşıp ailelerine ilgi göstermeleri zaman alır yani 10 yılı devirmen lazım erkeklerinde çoluk çocuğa karışıp 30 yaşı geçmeleri lazım tecrübelerimden söylüyorum bi zamanlar bende aynıydım ama çok şükür şimdi evden çıkaramıyorum bile sadece sabret

isoves
08-12-2011, 19:45
yani 4.5 yıl bitti 5.5 yıl daha sabret diyorsun...

iyide ömrümden ömür gidiyor..
korkuyorum çocuk istiyorum çok. ya olmazsa eve bağlanmaz mı hiç?
ya çocuk olsa bile kıskançlık ve geç gelmeleri bizi ayrılığa iterse o zaman daha kötü

yani ben şuan bugünüme bakıyorum da sürekli adrenalini yüksek bir evlilk...

kalbim dayanmıyor artık. bak şimdi eve gelcek kavga etçez...

bu ne yaaa...
aramadımmmm
çıktımı bilmiyorum.
he bide onun böyle bir huyu var aramayınca dahada uzatıyor gezmeyi...
arasammı sinirimi bozdu bir yanda gururum arama diyor.
bir yanda sinirlerim o kadar bozukki ara çıkmadımı bu daha diyor...

AYSULTAN
08-12-2011, 19:46
tatlım sen kocanı seviyosun,o zaman tek yapcağın şey elindeki ile mutlu olmaya çalışmak,sürekli sinir olarak ancak kendine edersin

bir söz var,geçen gün ömürdendir..

kendini bu kadar üzme,eşinin iplerini bırak naparsa yapsın,emin ol sende rahatlarsın,seninse zaten sana döncek biliyosun bunu..

şunu da unutma bi tek sen değilsin bu sıkıntıları yaşayan,çoğu kadın aynı halde..

ben evlilikten şunu öğrendim insan herzaman YALNIZ..en yakının kocan bile olsa sonuçta insan oğlu çiğ süt emmiş,kolaylıkla kırabiliyo sevdiğinin kalbini.

ama sen bi kadın olarak yalnız değilsin:) bunu da unutma bak bi kulüp kadının belki yarısı senin durumunda:)

Efser
08-12-2011, 19:50
ya ben her yolu denedim. ilgilenmedim eve erken gelmeye başladı.
yumuşak konuştum tama dedi söz verdi.

ama yok yaaa yine yapıyo yine yapıyoo bıktım cidden.

bu işin sonu nereye gider bilmiyorum...
aşkmış aşkı gözü görmüyor insanın. ama ayrılıktaa ürpertiyor. boşanmak ve sonrası çok zor... helede severken...

mesala desen aksam erken eve gel sana bı suprızım var desen sence na yapar

karayemis
08-12-2011, 19:51
ya hayatın gerçekleri malesef erkekler kadınlar gibi düşünmüyor kısıtlamaya gelemezler boş ver umursama dikkatini başka şeylere yönelt rahat ol eğer aldatmayacağını düşünüyorsan bişey deme uzun süre deme bakalım nasıl olacak

nightmarenights
08-12-2011, 19:55
her insanın yalnız ve eşim diyip omrunu paylaşmayı düşündüğün adamın bile seni rahatça kırabildiği bu dunyada yalnızılığını görmek Rabbimize dönüş için bi fırsat olabilir aslında, onu düşünüp stres yapıp uzulduugn vakitlerde dua et kuran oku ibadet et eminim rahatlıcaksındır yardımı ondan dilemek kadar güzeli yok , bunları belki zaten yapıyosundur ve mukafatı oalcaktır. bunlarda gelip geçicek işte ...

isoves
08-12-2011, 20:59
GELDİ
TARTIŞTIK

O DA BENİ ANLAYIŞSIZ HUYSUZ GEÇİMSİZ BULUYORMUŞ YOK BANA ÇOK YYÜZ VERMİŞ BEN ONA HER ŞEYİ DİYEBİLİYORMUŞUM

ayrılıktan korkmuyorum dedim tel. da

oda şimdi bizim sonumuzu ben göremiyorum çocuk istemiyorum dedi.
yani beni en çok bu şekilde kırabilirdi. istediğide canımı yakmak o da düşünmüyormuş artık sonumuz ne olursa olsun diyoo...
gerçi o anlık konuşur.

neyse sinirim zıpladı gene...
artık ne yapıyorsan yap dedim...

karışmıyorum artık bakalım ne olacak.

neyse yazarken görmesin. yarın akşam yazarım ben yine...
ama karar verdim ne buya takmıyorum artık. bencede ne olacaksa olsun...
onuda saldım sinirimi öyle bozduki ...
çocuğu katması ağır oldu...
bunu unutmayacağım... :(

Efser
08-12-2011, 21:14
GELDİ
TARTIŞTIK

O DA BENİ ANLAYIŞSIZ HUYSUZ GEÇİMSİZ BULUYORMUŞ YOK BANA ÇOK YYÜZ VERMİŞ BEN ONA HER ŞEYİ DİYEBİLİYORMUŞUM

ayrılıktan korkmuyorum dedim tel. da

oda şimdi bizim sonumuzu ben göremiyorum çocuk istemiyorum dedi.
yani beni en çok bu şekilde kırabilirdi. istediğide canımı yakmak o da düşünmüyormuş artık sonumuz ne olursa olsun diyoo...
gerçi o anlık konuşur.

neyse sinirim zıpladı gene...
artık ne yapıyorsan yap dedim...

karışmıyorum artık bakalım ne olacak.

neyse yazarken görmesin. yarın akşam yazarım ben yine...
ama karar verdim ne buya takmıyorum artık. bencede ne olacaksa olsun...
onuda saldım sinirimi öyle bozduki ...
çocuğu katması ağır oldu...
bunu unutmayacağım... :(

çok üzüdüm canım yaa hayat senı yönledıreçektır allah yardımçın olsun

AYSULTAN
08-12-2011, 21:14
geldi
tartıştık

o da beni anlayışsız huysuz geçimsiz buluyormuş yok bana çok yyüz vermiş ben ona her şeyi diyebiliyormuşum

ayrılıktan korkmuyorum dedim tel. Da

oda şimdi bizim sonumuzu ben göremiyorum çocuk istemiyorum dedi.
Yani beni en çok bu şekilde kırabilirdi. Istediğide canımı yakmak o da düşünmüyormuş artık sonumuz ne olursa olsun diyoo...
Gerçi o anlık konuşur.

Neyse sinirim zıpladı gene...
Artık ne yapıyorsan yap dedim...

Karışmıyorum artık bakalım ne olacak.

Neyse yazarken görmesin. Yarın akşam yazarım ben yine...
Ama karar verdim ne buya takmıyorum artık. Bencede ne olacaksa olsun...
Onuda saldım sinirimi öyle bozduki ...
çocuğu katması ağır oldu...
Bunu unutmayacağım... :(
hayırlısı olsun üzgünsündür eminim ama yıpratma kendini,bek benimkide hala diğer odada,bugünde ayrı yatcaz heralde:)amaaan salla gitsin.

AYSULTAN
08-12-2011, 21:17
Insana rahat batması böyle bişey heralde,gül gibi karıları dururken,sıcacık yuvalarında huzurla oturmak varken,bu erkeklerin derdi nedirki?
Allah ıslah etsin hepsini.bizi böyle üzüyorlar ya,rabbim de onların işlerini rast gidermiyo hiç inan.

dersimm
08-12-2011, 21:38
canım bırde soyle denesen..mesela eve gec gelınce kavga etmesen surat asmasan hıc bısey olmamıs gıbı davranıp ustune bırde ılgı alaka gostersen???kımı erkek bekarlık gunlerını ozler ve kopamaz.bılıyorum zordur ama tartısma cıkarmak ıyıce kopmasına yol acar ve bunun ıcınde yuva yıkılmaz bence.sen bıde dedıgım gıbı dene.bu sefer o meraklanacak nıye bu kadın artık kızmıyor benı artık takmıyormu dıye.uzuna br muddet boyle yap hele olmazsa gene dusunursun sorgularsın.bence sen hıc aldırıs etmeyıp ılgı alaka goster daha baglı olacaktr evıne.ne yazıkkı erkekler bazen kadınlar kadar ınce ve dusunelı olmuyor ama kadının zekasıda dogru ıslerse alt eder herseyı kuzum sıkma canını sen

dersimm
08-12-2011, 21:55
GELDİ
TARTIŞTIK

O DA BENİ ANLAYIŞSIZ HUYSUZ GEÇİMSİZ BULUYORMUŞ YOK BANA ÇOK YYÜZ VERMİŞ BEN ONA HER ŞEYİ DİYEBİLİYORMUŞUM

ayrılıktan korkmuyorum dedim tel. da

oda şimdi bizim sonumuzu ben göremiyorum çocuk istemiyorum dedi.
yani beni en çok bu şekilde kırabilirdi. istediğide canımı yakmak o da düşünmüyormuş artık sonumuz ne olursa olsun diyoo...
gerçi o anlık konuşur.

neyse sinirim zıpladı gene...
artık ne yapıyorsan yap dedim...

karışmıyorum artık bakalım ne olacak.

neyse yazarken görmesin. yarın akşam yazarım ben yine...
ama karar verdim ne buya takmıyorum artık. bencede ne olacaksa olsun...
onuda saldım sinirimi öyle bozduki ...
çocuğu katması ağır oldu...
bunu unutmayacağım... :(evet erkeklerın hemen hepsı boyle canım.adamı kudurtur cıleden cıkarırlar konusuncada huysuz gecımsız damgası yersın.konusmasanda bagrın catlar:)sonunda dogru kararı verdın ve karısmayacaksın artık bu gercekten ıyı.bak canım gercekten kendıne mesgulıyetler yarat degısık yemekler yap sacına cıldıne maskeler yap evde sporunu falan yap kıtap oku kı aklın fıkrın onda olmasın.o gelıncede hos geldın hayatım de sarıl en sevdıgı yemeklerı koy onune,tatlı tatlı sohbet et.asla nerdeydın nıye ge geldın benı dusunmuyosun polemıklerıne gırme.zaten soylesende fayda etmez cunku kadınlar sureklı benzer seylerı soyledıkce erkeklerde sınek vızıltısı seklınde algılıyolarmıs:1::1:sen boyle davranmaya basla ama ılk gunler ılgını cekmek ıcın yaptıklarını arttırabılır endıselenme v e devam et ılımlı uysal kadın moduna.bı sure sonra sönecektir davranısı canım bılımsel bı gerek bu.ama ıstıkrarlı olman onemlı.uc gun ses cıkarmayıp dorduncu gun mızmızlanmaya devam edersen basladıgın yere gerı donersın.davranısı kayboluncaya kadar umursamama ve tatlı kadın moduna devam.oldumu canım?

dersimm
09-12-2011, 13:52
Canim ne yaptinuz

isoves
09-12-2011, 15:41
dün gece bana sarılıyor bırakmıyor ittim bende bağırdım bırak ya diye...
oda amaaaaan diyo..
sabahları hergün kim önce giderse diğerini öper öyle gider. bu sabah kalktım öpmeden çıktım en gıcık olduğu şeylerden biri...

artık onu aramıycam beklemiycem. ne yaparsa yapsın. dediğiniz gibi bana çocuk istemiyorum dedi yaaa. biliyorum deli oluyor aslında sırf canımı acıtacak ben çünkü ayrılıktan korkmuyorum deyince onunda çok canı yandı...

gerçi tel. özür diledi falan ama ben bıktım artık eve gelince gülümsedi suratım asık olunca tartışmaya başladık.

onun sülalesi çok boşanıp ayrılıyor. alışık böyle durumlara..babasının bile 3. eşi
ama babası çok saf ondan...
bu uyanık.

neyse bu akşam işten çıkınca aramadım hep arardım. nerdesin diyede aramıycam...
gerçektende merak etmiyorum. şuanda ona o kadar kızgınımki görmek zaten istemiyorum.

arkadaşlardan biri hem umursama hemde iyi davran demiş ama ben bunu yapamam. oyun oynayamam. keşke yapabilsem.
şuanda ona kızgınken ona rol yapıpta yola getirmek için iyi davranamam.
oda benim gibi..

hani millet eve misafir gelince küslüğü bırakır sanırsın az önce birbirine giren onlar değil. sonra misafir gider devam ederler.

biz öyle değiliz. misafir bize vız gelir. o yüzden tüm sülale duyar tartışınca...
şuanda 1 senedir uzaktayız kimsenin duyduğu yok.

asude_bahar
09-12-2011, 15:44
yaa moralim bozuk.
şimdi acaba başka kadınmı diye düşünebilirsiniz. yok yok...

eşimin çok (gerizekalı) arkadaşı var. hepsi geç saate kadar çalışır gezer eve geç gider.
ben 4 yıldır bunun savaşını veriyorum. her kavgada tamam erken gelicem diyor ama gelmiyor. yine 2 gün olmadan yok traş olucam yok arabayla ilgili sanayiye gidicem... yani sebebi çokk...
ama ben çok yoruldum her kavgada boşanmaktan bahsediyoruz.
he birde şiddetli kıskançlığı var bunu es geçemem çalışıyorum ve beni iş ortamından deli kıskanıyor ve kıyafetime saçıma ona buna karışıp beni bunaltıyor. ileri derece olmasa razıyım.

geç geliyor derken kışın 8-8.30 diye anlaşmıştık. ama 2 günde bir sebep bulup saati 10 yapıyor. bazen 11 i bile buluyor. senede 2-3 kez diyeyim 1 de 2 de geldiği oluyor. dediğim gibi ne var bu sokakta ne var bu arkadaşlarında...
yani annesiz büyümüş olması arkadaşlarına düşkün olmasına sebep olmuş olabilir ama ben sabredemiyorum...

sinirlerim zıplıyor..

şuanda traş olmaya gitti bide yakın yerde değil arabayla 45-50 dk. olcakta gelcekte...

yani bu ayrılık sebebi olabilirmi bilmiyorum ama bunun yüzünden kavga etmekten ve söylenen yıpratıcı sözlerden bıktımm...

eşinizin arkadaşlarını neden gerizekalı olarak tanımlıyosunuz?

AYSULTAN
09-12-2011, 15:46
Bizde dün küs yattık ayrı,sabahda ben erken çıktım,giderkende hiçbişey demedim,bu akşamada muhtemelen küs oluruz:)küstttttüm küsttttüm,sanırım bende işi deliliğe vurduruyom.evlilik bi politika,ama ben politikadan anlamıyorum.

AYSULTAN
09-12-2011, 15:47
Bizde dün küs yattık ayrı,sabahda ben erken çıktım,giderkende hiçbişey demedim,bu akşamada muhtemelen küs oluruz:)küstttttüm küsttttüm,sanırım bende işi deliliğe vurduruyom.evlilik bi politika,ama ben politikadan anlamıyorum.

isoves
09-12-2011, 16:59
eşimin arkadaşları gerizekalıda ondan...
sorun zaten burda ben onun çevresini sevmiyorum ve onlarla birarada olması beni deli ediyor.
çünkü bizimki bu durumu abartıyor...

saat 7 oldu. haber vermedi geçmi gelecek geliyormu ne yapıyor.
ama çok kızgınım aramıycam...

bana evine geç giden sonra yine çıkan adamları örnek gösteriyor. iyilerini gözü görmüyor...

ben senden çok istiyorum ama olmuyor gelemiyorum. diyor geç kalacağımı arayıp söyleyemiyorum telefonda beni yanımdakilere rezil etçen diyor...
bide 9.30 geç değil demezmi
ya bak yine sinirim zıpladı.

burayada durmadan yazıp onu düşünmek istemiyorum.
ne yaparsa yapsın ya... canımı o kadar sıktıki isterse hiç gelmesin..

isoves
09-12-2011, 17:02
Bizde dün küs yattık ayrı,sabahda ben erken çıktım,giderkende hiçbişey demedim,bu akşamada muhtemelen küs oluruz:)küstttttüm küsttttüm,sanırım bende işi deliliğe vurduruyom.evlilik bi politika,ama ben politikadan anlamıyorum.

ya bende ayrı yatardımda diğer odada çok gürültü oluyor uyuyamıyorum. o da orda yatmıyor. mecbur beraber yatıyoruz... bide gece sımsıkı sarıldı korktup. bağırdım. onca haltı ye lafı söyle bide sarıl...

ya ben anlamıyorum bu erkekleri zaten anlasam buraya yazmama gerek kalmazdı

mvkrnlk
09-12-2011, 17:20
beterin beteri var arkadaşım...
benim eşim son 1 aydır iyice zıvanadan çıktı..
önceden bu kadar geç kalmazdı.şimdi 1-2buluyor yani...
kağıt oynuyor bazen içiyor....
ne kavgalar ettim KIRILMADIK sandalye bardak kalmadı evde..en önemlisi
birbirimizi çok KIRDIK..yıprattık..
eskiden ağlardım uyumazdım pencerede onu beklerdim..
şimdi umursamıyrm.uyuyorum o geç gelince yataktan bile kalkmıyorum.
ne susmak alttan almak çözüm nede kavga..
daha bulmuş değilim bi orta yolunu bulursam sana yardımcı olucamm
ama ne kadar üstüne gidersen o kadar oraya yöneliyolar maalesef

isoves
09-12-2011, 17:26
off yaa bune ya. adam gibi satinde gelseler ya...

vallahi psikoloğa gidicem. çözemedim artık nasıl davranacağımı...

o kadar geç saatte bir kaç kez geldi açmadım ben kapıyı. ya arabada yattı ya babasında...
ama şimdi arabada yok aileside uzakta ...
dün o kapı bana açılmazsa bir daha sen yalvarana kadar gelmem diyoo.

gelmezsen gelmeeee
zaten yüzünümü görüyoruz...


ya varya şuan ona olan sevgimi bile hissedemiyorum öfkemden. ama onun karşısında rahat olcam. o kudursun...

Ceydaerhan
09-12-2011, 17:30
beterin beteri var arkadaşım...
benim eşim son 1 aydır iyice zıvanadan çıktı..
önceden bu kadar geç kalmazdı.şimdi 1-2buluyor yani...
kağıt oynuyor bazen içiyor....
ne kavgalar ettim KIRILMADIK sandalye bardak kalmadı evde..en önemlisi
birbirimizi çok KIRDIK..yıprattık..
eskiden ağlardım uyumazdım pencerede onu beklerdim..
şimdi umursamıyrm.uyuyorum o geç gelince yataktan bile kalkmıyorum.
ne susmak alttan almak çözüm nede kavga..
daha bulmuş değilim bi orta yolunu bulursam sana yardımcı olucamm
ama ne kadar üstüne gidersen o kadar oraya yöneliyolar maalesef

Hadi cnm :( Allah yardimcin olsun (dualarima bunu da eklerim keske soyleseydin onceden) konustun mu tatlim neden boyle yapiyormus diye hic

isoves
09-12-2011, 17:33
kaç yıllık evlisin...
ben 4.5 yıllık

sfii
09-12-2011, 18:09
yaaaaa

iyi ama beyfendi ya hepten gezerseee

bide ben ona bana haber ver diyorum.. ben arayınca öğreniyorum traşa gittiğini...

tabi oda gidince arıyoo gitmeden arasa kavga edip engel olcam...

ben uyanık o da benden uyanıkk

yaa ben onla uğraşmaktan yoruldum...
ama yinede ne yaparsa yapsın diyemiyorum...
bende de var suç nefes aldırmıyorum. ama o da güvenimi sarsıyor. sırf eve geç geliyor diye kızıcam diye yalan bahaneler uyduruyoor...

aaaa adamı bırak biraz nefes alsın canım, bune, sürekli dedektif gibi adamı izliyosun didkliyosun sıkboğaz ediyosun seni aldatıyomu yok içkisi kumarı varmı yok telefon açıp izin istesede vermiyomuşsun zaten e adam ne yapsın yzık ya acıdım eşine valla rahat bırak adamı biraz ya nefes alsın... valla seni eleştirmek için söylemiyorum şöyle bir okudumda çok üstüne gidiyosun adamın be

er_ca
09-12-2011, 18:19
kavga etmeyin duygu sömürüsü yapın. ve emin olun çok işinize yarayacaktır.

beni adam yerine koymuyorsun ben senin içn değerli değilim. gibi şeyler söyleyin. o da aksini kanıtlamak için birşeylerden fadakarlık edecektir elbette.

ve bu süreçte süslenin püslenin seksi geceliklerle uyuyun. onu geç geldiğinie de pişman edin. ama asla kötü sözler söyleyp kavga etmeyin.

sfii
09-12-2011, 18:20
eşimin arkadaşları gerizekalıda ondan...
sorun zaten burda ben onun çevresini sevmiyorum ve onlarla birarada olması beni deli ediyor.
çünkü bizimki bu durumu abartıyor...

saat 7 oldu. haber vermedi geçmi gelecek geliyormu ne yapıyor.
ama çok kızgınım aramıycam...

bana evine geç giden sonra yine çıkan adamları örnek gösteriyor. iyilerini gözü görmüyor...

ben senden çok istiyorum ama olmuyor gelemiyorum. diyor geç kalacağımı arayıp söyleyemiyorum telefonda beni yanımdakilere rezil etçen diyor...
bide 9.30 geç değil demezmi
ya bak yine sinirim zıpladı.

burayada durmadan yazıp onu düşünmek istemiyorum.
ne yaparsa yapsın ya... canımı o kadar sıktıki isterse hiç gelmesin..

bakın eşiniz sizi aramaktan bile çekiniyormuş.. tlfnda beni yanımdakilere rezil ediyosun diyo ..arasa olmuyo aramasa olmuyo dikkatimi çektide siz her yazınızda sinirlerim zıpladı diyosunuz birazda kendinizde arasanız hatayı

mvkrnlk
09-12-2011, 18:23
Hadi cnm :( Allah yardimcin olsun (dualarima bunu da eklerim keske soyleseydin onceden) konustun mu tatlim neden boyle yapiyormus diye hic

bunlarınki genetik 5erkek kardeşler hepsi böyle..en küçükleri eşim...
onları örnek alıyo..özünde iyi biri tek sorumuz bu..
2yıl bitti hala evliliği idrak edebilmiş değil maalesef

Ceydaerhan
09-12-2011, 18:30
bunlarınki genetik 5erkek kardeşler hepsi böyle..en küçükleri eşim...
onları örnek alıyo..özünde iyi biri tek sorumuz bu..
2yıl bitti hala evliliği idrak edebilmiş değil maalesef

Insallah senle daha cok vakit gecirir cnm. Sonucta calismalariniz icin eve erken gelmesi gerek :)

mvkrnlk
09-12-2011, 18:30
off yaa bune ya. adam gibi satinde gelseler ya...

vallahi psikoloğa gidicem. çözemedim artık nasıl davranacağımı...

o kadar geç saatte bir kaç kez geldi açmadım ben kapıyı. ya arabada yattı ya babasında...
ama şimdi arabada yok aileside uzakta ...
dün o kapı bana açılmazsa bir daha sen yalvarana kadar gelmem diyoo.

gelmezsen gelmeeee
zaten yüzünümü görüyoruz...


ya varya şuan ona olan sevgimi bile hissedemiyorum öfkemden. ama onun karşısında rahat olcam. o kudursun...

benimde eve almadığım günler oldu ama çare değil..daha çok uzaklaşılıyor.
bu sefer 2.geç gelmesinde yapack bişey kalmıyor..yada o kavgada boşancan ayrılcam dersen
2.sinde ne dicen???
o yüzden ben eve almamaları ayrılcam demeleri rafa kaldırdm..
çünkü arsızlaşır bu sefer..
düzelcek elbet onlarda inş.

mvkrnlk
09-12-2011, 18:31
Insallah senle daha cok vakit gecirir cnm. Sonucta calismalariniz icin eve erken gelmesi gerek :)

demi ama :1::1:

dersimm
09-12-2011, 18:38
dün gece bana sarılıyor bırakmıyor ittim bende bağırdım bırak ya diye...
oda amaaaaan diyo..
sabahları hergün kim önce giderse diğerini öper öyle gider. bu sabah kalktım öpmeden çıktım en gıcık olduğu şeylerden biri...

artık onu aramıycam beklemiycem. ne yaparsa yapsın. dediğiniz gibi bana çocuk istemiyorum dedi yaaa. biliyorum deli oluyor aslında sırf canımı acıtacak ben çünkü ayrılıktan korkmuyorum deyince onunda çok canı yandı...

gerçi tel. özür diledi falan ama ben bıktım artık eve gelince gülümsedi suratım asık olunca tartışmaya başladık.

onun sülalesi çok boşanıp ayrılıyor. alışık böyle durumlara..babasının bile 3. eşi
ama babası çok saf ondan...
bu uyanık.

neyse bu akşam işten çıkınca aramadım hep arardım. nerdesin diyede aramıycam...
gerçektende merak etmiyorum. şuanda ona o kadar kızgınımki görmek zaten istemiyorum.

arkadaşlardan biri hem umursama hemde iyi davran demiş ama ben bunu yapamam. oyun oynayamam. keşke yapabilsem.
şuanda ona kızgınken ona rol yapıpta yola getirmek için iyi davranamam.
oda benim gibi..

hani millet eve misafir gelince küslüğü bırakır sanırsın az önce birbirine giren onlar değil. sonra misafir gider devam ederler.

biz öyle değiliz. misafir bize vız gelir. o yüzden tüm sülale duyar tartışınca...
şuanda 1 senedir uzaktayız kimsenin duyduğu yok.sana oyun oyna rol yap dıyen yokkı.benım soylemek ıstedıgım psıkolojıde olan bı yontem.sönme diye bı olay var.ıstenmedık davranısları ısrarla gormezden gelıp pekıstırmedıkce o davranıs söner canım.sen bılırsın tabı buyur devam et rol yapmamaya...........

Ceydaerhan
09-12-2011, 18:39
Rabbim insallah eslerimizi yanlarimizdan hic ayirmaz hep eve erkenden gelirler birlikte bolbol vakit geciririz. Guler egleniriz. AMINNNN

dersimm
09-12-2011, 18:46
off yaa bune ya. adam gibi satinde gelseler ya...

vallahi psikoloğa gidicem. çözemedim artık nasıl davranacağımı...

o kadar geç saatte bir kaç kez geldi açmadım ben kapıyı. ya arabada yattı ya babasında...
ama şimdi arabada yok aileside uzakta ...
dün o kapı bana açılmazsa bir daha sen yalvarana kadar gelmem diyoo.

gelmezsen gelmeeee
zaten yüzünümü görüyoruz...


ya varya şuan ona olan sevgimi bile hissedemiyorum öfkemden. ama onun karşısında rahat olcam. o kudursun...


dün gece bana sarılıyor bırakmıyor ittim bende bağırdım bırak ya diye...
oda amaaaaan diyo..
sabahları hergün kim önce giderse diğerini öper öyle gider. bu sabah kalktım öpmeden çıktım en gıcık olduğu şeylerden biri...

artık onu aramıycam beklemiycem. ne yaparsa yapsın. dediğiniz gibi bana çocuk istemiyorum dedi yaaa. biliyorum deli oluyor aslında sırf canımı acıtacak ben çünkü ayrılıktan korkmuyorum deyince onunda çok canı yandı...

gerçi tel. özür diledi falan ama ben bıktım artık eve gelince gülümsedi suratım asık olunca tartışmaya başladık.

onun sülalesi çok boşanıp ayrılıyor. alışık böyle durumlara..babasının bile 3. eşi
ama babası çok saf ondan...
bu uyanık.

neyse bu akşam işten çıkınca aramadım hep arardım. nerdesin diyede aramıycam...
gerçektende merak etmiyorum. şuanda ona o kadar kızgınımki görmek zaten istemiyorum.

arkadaşlardan biri hem umursama hemde iyi davran demiş ama ben bunu yapamam. oyun oynayamam. keşke yapabilsem.
şuanda ona kızgınken ona rol yapıpta yola getirmek için iyi davranamam.
oda benim gibi..

hani millet eve misafir gelince küslüğü bırakır sanırsın az önce birbirine giren onlar değil. sonra misafir gider devam ederler.

biz öyle değiliz. misafir bize vız gelir. o yüzden tüm sülale duyar tartışınca...
şuanda 1 senedir uzaktayız kimsenin duyduğu yok.


eşimin arkadaşları gerizekalıda ondan...
sorun zaten burda ben onun çevresini sevmiyorum ve onlarla birarada olması beni deli ediyor.
çünkü bizimki bu durumu abartıyor...

saat 7 oldu. haber vermedi geçmi gelecek geliyormu ne yapıyor.
ama çok kızgınım aramıycam...

bana evine geç giden sonra yine çıkan adamları örnek gösteriyor. iyilerini gözü görmüyor...

ben senden çok istiyorum ama olmuyor gelemiyorum. diyor geç kalacağımı arayıp söyleyemiyorum telefonda beni yanımdakilere rezil etçen diyor...
bide 9.30 geç değil demezmi
ya bak yine sinirim zıpladı.

burayada durmadan yazıp onu düşünmek istemiyorum.
ne yaparsa yapsın ya... canımı o kadar sıktıki isterse hiç gelmesin..


yaaaaa

iyi ama beyfendi ya hepten gezerseee

bide ben ona bana haber ver diyorum.. ben arayınca öğreniyorum traşa gittiğini...

tabi oda gidince arıyoo gitmeden arasa kavga edip engel olcam...

ben uyanık o da benden uyanıkk

yaa ben onla uğraşmaktan yoruldum...
ama yinede ne yaparsa yapsın diyemiyorum...
bende de var suç nefes aldırmıyorum. ama o da güvenimi sarsıyor. sırf eve geç geliyor diye kızıcam diye yalan bahaneler uyduruyoor...


eve saatinde gelmiş en azından eşin evde sokakta değil...

keşke bizimkide sokakta duracağına küste olsak evde olsa..

bide ben ona geç gelince kapıyı açmıyorum. arkadaşilarını arıyor onlara kapıyı açmadığımı söylüyor
ben onun yerinde olsam bunu hayatta söylemem..

ailemize yakınken babasının evine gidiyordu. ama şimdi uzaktayız 2 saat yol var gidecek bir yer yok. ortada kaldı geçen 50 kez aradı. öyle aldım...şimdi bi dikkatli okuyunca yazdıklarını...bırde esınızın gozunden dınlemek lazım olayları..sankı baya ılerı gıdıyorsunuz eve almamalar telefonda mıllete rezıl etmeler vs.nefes aldırmamaya devam edersenız bence sız yakında kendınızı kapıda bulursunuz....

AYSULTAN
09-12-2011, 18:49
şimdi bi dikkatli okuyunca yazdıklarını...bırde esınızın gozunden dınlemek lazım olayları..sankı baya ılerı gıdıyorsunuz eve almamalar telefonda mıllete rezıl etmeler vs.nefes aldırmamaya devam edersenız bence sız yakında kendınızı kapıda bulursunuz....

arkadaşım yazdıkların hoşuma gitti,yani psikoloji ile ilgili olanları
sönme diye bi olay var demişsin

AYSULTAN
09-12-2011, 18:52
[QUOTE=dersimm;22084393]sana oyun oyna rol yap dıyen yokkı.benım soylemek ıstedıgım psıkolojıde olan bı yontem.sönme diye bı olay var.ıstenmedık davranısları ısrarla gormezden gelıp pekıstırmedıkce o davranıs söner canım.sen bılırsın tabı buyur devam et rol yapmamaya...........[/

EŞİM İYİ BİRİDİR ASLINDA,AMA BAZI SEVMEDİĞİM HUYLARI VAR,MESELA TV İZLEYİP YATAĞA GEÇ YATMAK GİBİ,YADA KÜSER MESELA HİÇ KONUŞMAZ,SOMURTCAN DERİM BEN,TAKMİYİM DİYORUM,AMA İNSAN Bİ SÜRE SONRA PATLIYO,YANİ SÖNME FİLAN OLMUYO HUYLARDA YADA BİZMİ ACELECİYİZ,NASI SÖNDÜRCEZ

dersimm
09-12-2011, 19:07
canım evet sönme dıye bır sey var.ıstemedıgımız bı davranısı pekiştirmezsek o davranıs söner.senınde dedıgın gıbı bu konuda acelecıyız ama.uc gun susup dorduncu gun aynı dırdıra devam edıyoruz yanı davranısı aralıklı pekıstırıyoruz.bu da en kotusudur cunku ne zaman kızıp ne zaman kızmayacagımız bellı olmadıgı ıcın o hareket asla sönmez.konuyu acan arkadasada soyledım ama o rol yapamam ben aklıma estıgım gıbı davranırım dedı kendı bılır.canım olumlu yanı hosuna gıden bırsey yaptıgında örnegın yataga erken geldıgınde falan olumlu pekıstır.ne bıleyım sevdıgı bısey mutlu edecek bısey yapacaksın.hosuna gıtmeyen bı tavrı oluncada tepkısız kalacaksın.oda kendısını hangı durumlarda mutlu ettıgını farkedıp yavas yavas ıstedıgın davranısları yapmaya,ıstemedıklerını yapmamaya baslayacak.ama işin en önemlı noktası ıstıkrarlı olman.ıstemedıgın hareketı yapmaktan vazgecene kadar aynı tavrı surdurmek zorundasın.sönme gerceklesmeden 5 gun susup 6 ıncı gun kavgaya gırersen basladıgın noktaya hatta dahada gerısıne gerı dönersın canım.umarım anlatabılmısımdır

AYSULTAN
09-12-2011, 19:26
canım evet sönme dıye bır sey var.ıstemedıgımız bı davranısı pekiştirmezsek o davranıs söner.senınde dedıgın gıbı bu konuda acelecıyız ama.uc gun susup dorduncu gun aynı dırdıra devam edıyoruz yanı davranısı aralıklı pekıstırıyoruz.bu da en kotusudur cunku ne zaman kızıp ne zaman kızmayacagımız bellı olmadıgı ıcın o hareket asla sönmez.konuyu acan arkadasada soyledım ama o rol yapamam ben aklıma estıgım gıbı davranırım dedı kendı bılır.canım olumlu yanı hosuna gıden bırsey yaptıgında örnegın yataga erken geldıgınde falan olumlu pekıstır.ne bıleyım sevdıgı bısey mutlu edecek bısey yapacaksın.hosuna gıtmeyen bı tavrı oluncada tepkısız kalacaksın.oda kendısını hangı durumlarda mutlu ettıgını farkedıp yavas yavas ıstedıgın davranısları yapmaya,ıstemedıklerını yapmamaya baslayacak.ama işin en önemlı noktası ıstıkrarlı olman.ıstemedıgın hareketı yapmaktan vazgecene kadar aynı tavrı surdurmek zorundasın.sönme gerceklesmeden 5 gun susup 6 ıncı gun kavgaya gırersen basladıgın noktaya hatta dahada gerısıne gerı dönersın canım.umarım anlatabılmısımdır

güzel anlatmışsın.yani yatağa geldiğinde mutlu edicem,gelmediğinde hiçbişey demicem.küstüğünde bişey demicem.dır dır etmicem.sadece surat asıcam mı?bari onu yapimde adam anlasın kırıldığımı.mantıklı..ama güçlü bir irade gerek

dersimm
09-12-2011, 20:34
güzel anlatmışsın.yani yatağa geldiğinde mutlu edicem,gelmediğinde hiçbişey demicem.küstüğünde bişey demicem.dır dır etmicem.sadece surat asıcam mı?bari onu yapimde adam anlasın kırıldığımı.mantıklı..ama güçlü bir irade gerek:)))yatak örnegını sız yataga gec gelıyor sınırlenıyorum dedıgınız ıcın verdım.yanı ıstedıgınız seylerı yaptıgında ödül var.yanlıs anlamayın benı surat murat asmayacaksınız hıc bısey olmamıs gıbı davranacaksınız yanı TEPKISIZ davranacaksınız.evet ırade gereklı ama dıger turlu daha cok ırade gereklı cunku bır ömur boyu surer gıder e yazıkkı::::::::::::::)))))))))))))))))))))))))))))

isoves
10-12-2011, 09:03
canım evet sönme dıye bır sey var.ıstemedıgımız bı davranısı pekiştirmezsek o davranıs söner.senınde dedıgın gıbı bu konuda acelecıyız ama.uc gun susup dorduncu gun aynı dırdıra devam edıyoruz yanı davranısı aralıklı pekıstırıyoruz.bu da en kotusudur cunku ne zaman kızıp ne zaman kızmayacagımız bellı olmadıgı ıcın o hareket asla sönmez.konuyu acan arkadasada soyledım ama o rol yapamam ben aklıma estıgım gıbı davranırım dedı kendı bılır.canım olumlu yanı hosuna gıden bırsey yaptıgında örnegın yataga erken geldıgınde falan olumlu pekıstır.ne bıleyım sevdıgı bısey mutlu edecek bısey yapacaksın.hosuna gıtmeyen bı tavrı oluncada tepkısız kalacaksın.oda kendısını hangı durumlarda mutlu ettıgını farkedıp yavas yavas ıstedıgın davranısları yapmaya,ıstemedıklerını yapmamaya baslayacak.ama işin en önemlı noktası ıstıkrarlı olman.ıstemedıgın hareketı yapmaktan vazgecene kadar aynı tavrı surdurmek zorundasın.sönme gerceklesmeden 5 gun susup 6 ıncı gun kavgaya gırersen basladıgın noktaya hatta dahada gerısıne gerı dönersın canım.umarım anlatabılmısımdır

canım sende öğretmensin galiba bu durumu biliyorum...
ama cidden çok büyük sabır gerekiyor ve bu süreç 1 sene bile sürebilir.

ya bizimki dün erken geldi. çünkü ben hiç aramadım. sonra yemek yapmadım geç gelince yemiyor yemek boşa gidiyor diye. bu beni aradı ekmek varmı diye yemek yok dedim oda niye dedi
bende tokmu gelcen açmı ne zaman gelcen bellimiki dedim.
oda arasaydın dedi.
artık aramam dedim. çok bozuldu tel.yizime kapattı kapıdaymış eve geldi. yemek yaptım yedi...



şimdi sen bana yemek yapmama konusunda kızabilirsin ama gerçekten yapıyorum yemeği tok geliyo sonra ertesigünüde yemiyor çöpe gidiyor. dün yaptım yine makarnayı beğenmedi yemedi. makarna işte nasıl olcak anlamadımki...
ilaç kullanıyor zayıfladı bu ara herşey tatsız geliyor benim yaptığım yemeğe suç buluyor. gerçi akşam küsüz diye bir şey demedi ama az yeyince anladım...

sfii
10-12-2011, 09:07
şimdi bi dikkatli okuyunca yazdıklarını...bırde esınızın gozunden dınlemek lazım olayları..sankı baya ılerı gıdıyorsunuz eve almamalar telefonda mıllete rezıl etmeler vs.nefes aldırmamaya devam edersenız bence sız yakında kendınızı kapıda bulursunuz....

ağzına sağlık valla

isoves
10-12-2011, 09:11
şimdi bi dikkatli okuyunca yazdıklarını...bırde esınızın gozunden dınlemek lazım olayları..sankı baya ılerı gıdıyorsunuz eve almamalar telefonda mıllete rezıl etmeler vs.nefes aldırmamaya devam edersenız bence sız yakında kendınızı kapıda bulursunuz....

ya benim gözümden bakıncada kötü ama, evde tek başıma yaşıyorum sanki adam arkadaşlarından ayrılmıyor gezip tozuyor ben tek başıma gece ediyorum öyle geliyor... sonra geç gelmelerinin yarısı belki haklı sebepten işten güçten olabilir ama yarısı arkadaşlarıyla gezmekten olduğu için ve bana yalan söylüyor yakalayınca hepten çıldırıyorum.
benimde sinirlerim bozuk. gayet sakinken onun böyle yapması birden beni çıldırtıyor. helede telefonu kapalıysa...

adam bir yerde işi bitiyor eve gelmesi 2 saat sürer en fazla gece 2 de geliyor. neymiş gerizekalı arkadaşlarından biri tırcı yabancı ülkeden gelmiş bunada bişeyler getirmiş ona uğramış. en fazla yarımsaat sürdü konuşmamız diyor. bile bile yalan söylüyor 5 saatte geldi eve ... 1 ay falan oldu bu olay olalı yalvardı yakardı özür diledi... hep söz verişlerine inanıyorum. ama en fazla 3-4 gün sürüyor sonra yine başa dönüyoruz...

1Sen
10-12-2011, 09:15
şimdi bi dikkatli okuyunca yazdıklarını...bırde esınızın gozunden dınlemek lazım olayları..sankı baya ılerı gıdıyorsunuz eve almamalar telefonda mıllete rezıl etmeler vs.nefes aldırmamaya devam edersenız bence sız yakında kendınızı kapıda bulursunuz....

Elbetteki haklıyı seçebilmek için iki tarafıda dinlemek lazım.. Fakat ''kendinizi kapıda bulursunuz '' cümleniz ağır olmuş..

Bir bayanın böyle cümle kurması doğru değil.. Allah korusun, ayrılma sınırına gelirsiniz'' belki daha iyi karşılar demek istediğinizi.

isoves
10-12-2011, 09:18
ağzına sağlık valla

aşk olsun yaaaa...

ya ben üzülüyorum 2 günde bir ağlıyorum. siz böyle diyorsunuz.
o evine saatinde gelse bu evin bir düzeni olsa ben bu şekilde davranacak bir insan değilim. güvensizlik oluşturdu bende...

yani yalanlarını eve gelmeyip arkadaşlarına bana ayırması gereken zamanı ayırmasına gözmü yumayım.

siz bunu yaşıyormusunuz merak ediyorum...
yaşamıyorsanız size sözüm yok arkadaşlar ama yaşayıp böyle konuşuyorsanız bravo diyorum ben bu kadar rahat değilim olabilsem keşke...

1Sen
10-12-2011, 09:20
Eve almamanız çok çok yanlış, yanlıştan öte etik değil..Orası ortak yaşam alanınız, yuvanız.Dolayısıyla o kapıyı kitleme hakkınız yok..

Kendinizce bir yol bulmuşsunuz ama sonu kötü olur..Şimdilerde elli kez açar aç kapıyı diye, SONRALARDA gidecek bir yer bulur kapıyı bile aç demez.

Eşinizi kopma noktasına getirmeyin, inanın dönüşü olmaz.

Sonuçta bir şekilde o eve giriyor, böyle devam ederse size saygısı hiç kalmaz inanın..

Kendinize saygınızı oluşturun, eve geç gelmesine bu kadar kızıyorsunuz işe yaramıyorsa başka yolunu bulun..

isoves
10-12-2011, 09:26
Eve almamanız çok çok yanlış, yanlıştan öte etik değil..Orası ortak yaşam alanınız, yuvanız.Dolayısıyla o kapıyı kitleme hakkınız yok..

Kendinizce bir yol bulmuşsunuz ama sonu kötü olur..Şimdilerde elli kez açar aç kapıyı diye, SONRALARDA gidecek bir yer bulur kapıyı bile aç demez.

Eşinizi kopma noktasına getirmeyin, inanın dönüşü olmaz.

Sonuçta bir şekilde o eve giriyor, böyle devam ederse size saygısı hiç kalmaz inanın..

Kendinize saygınızı oluşturun, eve geç gelmesine bu kadar kızıyorsunuz işe yaramıyorsa başka yolunu bulun..

zaten eve almamak işe yaramıyor, yatakları ayırmakta...
bunları bırakıcam artık...
aslında eve almamamın sebebi eve gelince daha şiddetli bir kavgadan kaçmak o an onu görmek istemediğimden konu komşuya rezil oluyoruz sonra...

yani kavga etmekte anlık işe yarıyor 3-4 gün...
ben daha bulamadım. çocuk belki iyi olur diyordum ama onuda 5.5 ayında erken doğumla kaybettim. o arada eve hep geç geldi beni sinir etti ağlayıp zırladım. tam sebebi olmasada bu durum etken oldu bebeğimi kaybetmeme...

daha evlenmeden biliyordum çok geziyordu. ama üvey anne evde bavası gececiydi eve gidip kimle oturayım diyordu. evlenince değişmez diye korkuyordum. tabi o kadar değil ama yinede geç geliyor işte....

xxDerinxx
10-12-2011, 12:24
Her kavgada boşanmaktan bahsetmek işi laçkalaştırır ve bir süre sonra ''boşanırım'' lafını olağan görmeye başlar insan. Dersini vermediğiniz sürece ciddiyetinize inanmayacaktır artık. Ona göre siz nasılsa affediyorsunuz. Yani o öyle düşünüyor ve yapmaya devam ediyor...

umudumyok
10-12-2011, 12:33
kendini yalnız hissediyorsun seni anlıyorum.
ama eve neden geç geliyor? bence sonuçtan çok sebebe odaklan. huzur mu bulmuyor, rahat mı etmiyor, paylaşacak, konuşacak konunuz mu yok?kumar, alkol ya da başka bir kadın yok anladığım kadarıyla. eve almamak, her seferinde kavga gürültü hiç çözüm getiren şeyler değil. kocanı daha çok evden uzaklaştırır. belki bekarken alıştığı hayat tarzı buydu ve erkekler evliliğe kadınlardan çok daha sonra uyum sağlıyorlar. biraz daha sabırlı olmayı dene. erkekler huzursuzluğu hiç sevmiyorlar :(

dersimm
10-12-2011, 16:34
Elbetteki haklıyı seçebilmek için iki tarafıda dinlemek lazım.. Fakat ''kendinizi kapıda bulursunuz '' cümleniz ağır olmuş..

Bir bayanın böyle cümle kurması doğru değil.. Allah korusun, ayrılma sınırına gelirsiniz'' belki daha iyi karşılar demek istediğinizi.

ıyıde canım ama hanımefendı gercekten esının neden evden uzaklastıgını sorgulamalı.tepkı vermesı sınırlenmesı cok normal ama adamı eve almıyormus babasının evınde yatıyormus esı yada arabada falan..ve telefonlarına cevap vermemesının sebebınıde bagıra cagıra konusup arkadaslarıma rezıl edıyosun demıs esı.kendımı koyuyorum esının yerıne bende mahcup olmak ıstemem sureklı dısarıya ve daha cok kacarım sureklı huzursuzluk cıkaran esten.esı kesınlıkle haklı degıl ama hanımefendıde boyle yaparak durumu daha ıyıye tasıyamaz asla ve gunun bırınde eve alınmayan kendısı olabılır.:19::19:

dersimm
10-12-2011, 16:46
aşk olsun yaaaa...

ya ben üzülüyorum 2 günde bir ağlıyorum. siz böyle diyorsunuz.
o evine saatinde gelse bu evin bir düzeni olsa ben bu şekilde davranacak bir insan değilim. güvensizlik oluşturdu bende...

yani yalanlarını eve gelmeyip arkadaşlarına bana ayırması gereken zamanı ayırmasına gözmü yumayım.

siz bunu yaşıyormusunuz merak ediyorum...
yaşamıyorsanız size sözüm yok arkadaşlar ama yaşayıp böyle konuşuyorsanız bravo diyorum ben bu kadar rahat değilim olabilsem keşke...canım esım degıl ama erkek arkadasımın evınde kalıyodum unıv.son sınıfta ve oda dısarıyı arkadaslarıyla gezmeyı tozmayı cok sever.bende kapıyı acmamak kadar olmasada surat asar kavga eder duygu somurusune kadar her yolu denerdım.tabı 3 gunden sonra basa donerdı durum ve ben trıpten trıbe gırerdım.sonra sana dedıklerımı kendım uyguladım eve gelınce hıc kavga dovus yok sankı kızacagım bısey olmamıs gıbı davrandım.ve kendıme daha cok bakmaya özen gostermeye basladım sacıma hergun cesıt cesıt sekıller parfumum hafıf makyajım vs.baya sasırmaya hatta sarsılmaya basladı cunku ben onun ne yaptıgıyla ILGILENMIYORDUM!!sonra o benım dıkkatımı cekmeye calısmaya basladı ınankı.ve hem o normale döndü hem bende stres dolu gunlerden kurtuldum anlatabıldımmı???yanı baskı yaptıkca mecbur kıldıkca ıstemsızce uzaklasacak cunku ınsan beynı emır almaktan nefret eder canım.evet dedıklerım uzun vadede gerceklesıyor belkı 2-3 ayını ıcın ıcını yıyerek gecırıyorsun hır gur cıkarmamak ıın ama bı ömur boyu stres ve tantana yasamaktan gıderekte cırkınlesen bı ılıskıdense yegledım ve su an asla oyle bı sıkıtı yasamıyorum.eve gelırken esınız aha gene kavga surat cekecem dıye ayakları gerı gerı gıtmesın gelmeyı kendı ıstesın huzur bulsun derım ben......

dersimm
10-12-2011, 16:47
aşk olsun yaaaa...

ya ben üzülüyorum 2 günde bir ağlıyorum. siz böyle diyorsunuz.
o evine saatinde gelse bu evin bir düzeni olsa ben bu şekilde davranacak bir insan değilim. güvensizlik oluşturdu bende...

yani yalanlarını eve gelmeyip arkadaşlarına bana ayırması gereken zamanı ayırmasına gözmü yumayım.

siz bunu yaşıyormusunuz merak ediyorum...
yaşamıyorsanız size sözüm yok arkadaşlar ama yaşayıp böyle konuşuyorsanız bravo diyorum ben bu kadar rahat değilim olabilsem keşke...canım esım degıl ama erkek arkadasımın evınde kalıyodum unıv.son sınıfta ve oda dısarıyı arkadaslarıyla gezmeyı tozmayı cok sever.bende kapıyı acmamak kadar olmasada surat asar kavga eder duygu somurusune kadar her yolu denerdım.tabı 3 gunden sonra basa donerdı durum ve ben trıpten trıbe gırerdım.sonra sana dedıklerımı kendım uyguladım eve gelınce hıc kavga dovus yok sankı kızacagım bısey olmamıs gıbı davrandım.ve kendıme daha cok bakmaya özen gostermeye basladım sacıma hergun cesıt cesıt sekıller parfumum hafıf makyajım vs.baya sasırmaya hatta sarsılmaya basladı cunku ben onun ne yaptıgıyla ILGILENMIYORDUM!!sonra o benım dıkkatımı cekmeye calısmaya basladı ınankı.ve hem o normale döndü hem bende stres dolu gunlerden kurtuldum anlatabıldımmı???yanı baskı yaptıkca mecbur kıldıkca ıstemsızce uzaklasacak cunku ınsan beynı emır almaktan nefret eder canım.evet dedıklerım uzun vadede gerceklesıyor belkı 2-3 ayını ıcın ıcını yıyerek gecırıyorsun hır gur cıkarmamak ıın ama bı ömur boyu stres ve tantana yasamaktan gıderekte cırkınlesen bı ılıskıdense yegledım ve su an asla oyle bı sıkıtı yasamıyorum.eve gelırken esınız aha gene kavga surat cekecem dıye ayakları gerı gerı gıtmesın gelmeyı kendı ıstesın huzur bulsun derım ben......

mikrosoft
10-12-2011, 17:23
acilen bir pskoloğa görünmenizi tavsiye ederim
resmen takıntı haline gelmiş budurum sizde,

kuyruk
10-12-2011, 17:26
kaybetme korkusunu yaşatmazsanız düzelmez, bir de takipte fayda var bence

semih12
10-12-2011, 18:34
canım bende aynı durumdayım gidiyo kahveye 9dan aşağı gelmiyor.çok sıkıcı bir durum sinir oluyorum ama tartışsam işler dahada kötü oluyor benden soğuyor.onun için birşey diyemiyorum ne yazıkki.ya boşanıcam yada böyle kabullenicem ta ki kendisi gitmeyi bırakana kadar.bende boşanmayı hiç birzaman düşünemeyeceğim için mecburen kızmamaya çalışıyorum.senin durumuna gelince böyle davranırsan çok geçmeden eşin artık sana karşı soğur tartış tartış nereye kadar diyip seni bırakır ne yazıkki

isoves
10-12-2011, 19:06
arkaaşlar eşin seni bırakır, ayrılır falan demişsiniz...

ya ne biçim düzen bu anlamıyorum. adam geç geliyor sorumsuzlık yapıyor bide kadını boşuyor. 2 sonuççç...

ya bilmiyorum artık bu şekilde yürümeyeceği kesin...

bak şuan saat 9.00 geç kaldığını yada kalacağını haber bile vermedi...
şimdi arasam nerdeydin desem merak ediyorsan arasaydın der.
yada direk kendi öldüm mü kaldım mı niye aramıyorsun der....

arasam ayrı dert aramasam ayrı...

ama aramıycam dediğiniz gibi ona geç gelmesinin benim için önemsiz olduğunu göstermeye çalışıcam ama ya sabııırrr nasıl katlanıcam bilmiyorum.
saat 6.dan beri yatıyorum zaman geçmiyor...

isoves
10-12-2011, 19:08
canım bende aynı durumdayım gidiyo kahveye 9dan aşağı gelmiyor.çok sıkıcı bir durum sinir oluyorum ama tartışsam işler dahada kötü oluyor benden soğuyor.onun için birşey diyemiyorum ne yazıkki.ya boşanıcam yada böyle kabullenicem ta ki kendisi gitmeyi bırakana kadar.bende boşanmayı hiç birzaman düşünemeyeceğim için mecburen kızmamaya çalışıyorum.senin durumuna gelince böyle davranırsan çok geçmeden eşin artık sana karşı soğur tartış tartış nereye kadar diyip seni bırakır ne yazıkki

anlıyorum. bu işin çözümüde enaz kendisi kadar can sıkıcı

eroltugba
10-12-2011, 19:09
takip hic zaman birakilmamali ama tabi icinde olduktan sonra ise gidiyorum der veya bi vaktini bulur ..........................
hep süphe oda cok zor

isoves
10-12-2011, 19:10
acilen bir pskoloğa görünmenizi tavsiye ederim
resmen takıntı haline gelmiş budurum sizde,

evet gitmeliyim ama bak şimdi saat 9 haber vermedi geç geleceğini kimbilir nerde ve kaçta gelecek yani asıl aile hakkında fikir sahibi olması gereken ve bir eğitim alması şart olan kişi oooo
benim sinirlerimi yıprattı artık...

isoves
10-12-2011, 19:12
takip hic zaman birakilmamali ama tabi icinde olduktan sonra ise gidiyorum der veya bi vaktini bulur ..........................
hep süphe oda cok zor

bak beni anlayan biri işte.....

adam şurdayım diyor başka yerde çıkıyor..kavga etmemek için sözde yalan söylüyor. o zaman doğrularınada inanmıyorsun. geçen trafik kazası yapıp geç kaldı yemin ederim inanmadım kaç saat. sonra amcasıyla telefonda konuşmasını dinletti ona yalan diycek hali yok öyle öğrendim.

isoves
10-12-2011, 19:14
canım esım degıl ama erkek arkadasımın evınde kalıyodum unıv.son sınıfta ve oda dısarıyı arkadaslarıyla gezmeyı tozmayı cok sever.bende kapıyı acmamak kadar olmasada surat asar kavga eder duygu somurusune kadar her yolu denerdım.tabı 3 gunden sonra basa donerdı durum ve ben trıpten trıbe gırerdım.sonra sana dedıklerımı kendım uyguladım eve gelınce hıc kavga dovus yok sankı kızacagım bısey olmamıs gıbı davrandım.ve kendıme daha cok bakmaya özen gostermeye basladım sacıma hergun cesıt cesıt sekıller parfumum hafıf makyajım vs.baya sasırmaya hatta sarsılmaya basladı cunku ben onun ne yaptıgıyla ILGILENMIYORDUM!!sonra o benım dıkkatımı cekmeye calısmaya basladı ınankı.ve hem o normale döndü hem bende stres dolu gunlerden kurtuldum anlatabıldımmı???yanı baskı yaptıkca mecbur kıldıkca ıstemsızce uzaklasacak cunku ınsan beynı emır almaktan nefret eder canım.evet dedıklerım uzun vadede gerceklesıyor belkı 2-3 ayını ıcın ıcını yıyerek gecırıyorsun hır gur cıkarmamak ıın ama bı ömur boyu stres ve tantana yasamaktan gıderekte cırkınlesen bı ılıskıdense yegledım ve su an asla oyle bı sıkıtı yasamıyorum.eve gelırken esınız aha gene kavga surat cekecem dıye ayakları gerı gerı gıtmesın gelmeyı kendı ıstesın huzur bulsun derım ben......

çok zorya sabır lazımmmmmmmm
bak şuan gelde deli olma

AYSULTAN
10-12-2011, 19:16
arkadaşım demek hala beklyosun,merak etme bende aynı hale devam...laptobum kucağıma yapıştı artık,otura otura

AYSULTAN
10-12-2011, 19:18
dersimin dediğini uygulayacaz bakalım tabii kocaları görürsek :)))

isoves
10-12-2011, 19:19
arkadaşım demek hala beklyosun,merak etme bende aynı hale devam...laptobum kucağıma yapıştı artık,otura otura

sen niye küssün kii

adam evine geliyor en azından...
gerçi bu erkekler eve gelincede bir sebep bulur küslük için

dersimm
10-12-2011, 19:19
çok zorya sabır lazımmmmmmmm
bak şuan gelde deli olmaıyıde tatlım asıl boyle sabır gereklı ya.gelmezse gelmesın ya sen ugrasacak ısler bul dusunme.bak kendın dıyosun aramasam nıye aramıyosun öldummu kaldımmı dıyormus.ee daha ne hele ılgını cek ustunden bak nasıl o etrafında donecek.ya bende yasadım ve senın yaptıklarını bende yaptım ama asla cozum degıl ınan kendını yıpratıyosun.ınsan ıradesı gucludur bır ay yap bak nasıl farkedecek

AYSULTAN
10-12-2011, 19:19
[QUOTE=AYSULTAN;22096604]arkadaşım demek hala beklyosun,merak etme bende aynı hale devam...laptobum kucağıma yapıştı artık,otura otura[


allahtan net varda yoksa hepten sıyırırıdkı

kuyruk
10-12-2011, 19:21
bekarlık sultanlık sanırım:))

AYSULTAN
10-12-2011, 19:21
sen niye küssün kii

adam evine geliyor en azından...
gerçi bu erkekler eve gelincede bir sebep bulur küslük için

kendin sorup kendin cevaplamışsın işte,valla zaten niye küstüğümüzü bile unuttum inanki:)

isoves
10-12-2011, 19:22
ıyıde tatlım asıl boyle sabır gereklı ya.gelmezse gelmesın ya sen ugrasacak ısler bul dusunme.bak kendın dıyosun aramasam nıye aramıyosun öldummu kaldımmı dıyormus.ee daha ne hele ılgını cek ustunden bak nasıl o etrafında donecek.ya bende yasadım ve senın yaptıklarını bende yaptım ama asla cozum degıl ınan kendını yıpratıyosun.ınsan ıradesı gucludur bır ay yap bak nasıl farkedecek

bir şey kaybetmem ya bu ayda öyle deneyeyim..
ama hassasım bu aralar
bebeğimi kaybedeli daha 12 hafta olmadı..
hala beni tanıyanlar gözün aydın diye arıyor. çok canım yanıyor. bu durumdayken yapmasaydı diycem ama hamileyken bile yapıyordu...

dersimm
10-12-2011, 19:26
dersimin dediğini uygulayacaz bakalım tabii kocaları görürsek :)))aysultan bak ben kendımde aynısını yasadım yazdım az one.sonra farkına varıpta mantıklı yaklastım ve bu sekılde duzelttım herseyı.sonra cok pısman oldum kendıme onca zaman ezıyet etmısım keske daha once kontrollu davranmaya baslasaymısım sadece kendımıde yıpratmadım karsımdakıde yıprandı gereksız ınatlar cırkın kavgalar ne gerek varmıs dıyorum sımdı ben desemde cık gez dıye gıtse bıle en geç 2 saate kosa kosa gerı donuyor:21::21::21::21::21::21::21::21::21::21:

isoves
10-12-2011, 19:27
kendin sorup kendin cevaplamışsın işte,valla zaten niye küstüğümüzü bile unuttum inanki:)

ben tartışma çok ileride olsa eve geliyorsa unutuyorum senin gibi konuşmaya başlıyorum..

ama eve gelmemesi çok farklı........ ailem de çok kızıyor onaa.....

bak geçen gün kavga ettik. dün erken geldi
bugün geç oldu halen aramadı...

inat yapıyor şuannnn...
gezip tozuyor yaa varmı böyle bir şey karın evde yaanlız sen gez toz...

dersimm
10-12-2011, 19:30
bir şey kaybetmem ya bu ayda öyle deneyeyim..
ama hassasım bu aralar
bebeğimi kaybedeli daha 12 hafta olmadı..
hala beni tanıyanlar gözün aydın diye arıyor. çok canım yanıyor. bu durumdayken yapmasaydı diycem ama hamileyken bile yapıyordu...evet ama ıstıkrarlı olmalısın unutma.sakın 3 gun yapıp gene sınır krızıne gırme ve ılk gunler sesın cıkmadıkca bu tavrını arttırabılır endıselenme ve devam et guzelım emın ol en azından denedım dıyeceksın.hassas zamanlar yasıyosun bellı ama bıde boyle dene en az1 ay

AYSULTAN
10-12-2011, 19:32
haklısın,azmedip uygulıycam.bir ömür çekceğime,birsüre sıkarım dişimi.dişlerim çok hassas bu süre zarfında dökülmezler inşallah:)))

isoves
10-12-2011, 19:34
evet ama ıstıkrarlı olmalısın unutma.sakın 3 gun yapıp gene sınır krızıne gırme ve ılk gunler sesın cıkmadıkca bu tavrını arttırabılır endıselenme ve devam et guzelım emın ol en azından denedım dıyeceksın.hassas zamanlar yasıyosun bellı ama bıde boyle dene en az1 ay

en azından bu evlilik biteceksede ben elimden geleni yaptım derim vicdanım rahat olur...
çocuk isteğini bende hiç istemesemde rafa kaldırmam lazım...
:(((((((

oysa bebeğimin acısını ancak başka bir bebek giderecekti.

isoves
10-12-2011, 19:36
haklısın,azmedip uygulıycam.bir ömür çekceğime,birsüre sıkarım dişimi.dişlerim çok hassas bu süre zarfında dökülmezler inşallah:)))

AYSULTAN deneyelim bakalımmm... :)

sen benden rahatsın yaparsın kesin...

AYSULTAN
10-12-2011, 19:38
isoves yaşın kaç?

isoves
10-12-2011, 19:38
evet ama ıstıkrarlı olmalısın unutma.sakın 3 gun yapıp gene sınır krızıne gırme ve ılk gunler sesın cıkmadıkca bu tavrını arttırabılır endıselenme ve devam et guzelım emın ol en azından denedım dıyeceksın.hassas zamanlar yasıyosun bellı ama bıde boyle dene en az1 ay

şimdi ben geç geldiğinde umursamıycam kavga etmiycem anladım. birde iyi mi davranıcam kocacım kocacım diye şımarıcakmıyım. ya bunu nasıl becericem çok zorrrrr...

isoves
10-12-2011, 19:39
isoves yaşın kaç?

27 4.5 yıllık evliyim
senin yaş?

AYSULTAN
10-12-2011, 19:42
rahat olmasam napcam,başka çare varmı?kendimi başka şeylerle avutuyorum,mesela bugün işde yoktu,sırf evde düşünüp kafayı yemiyim diye hemen bi arkadaşımı çağırdım çaya,sırf bi koca için kafayımı yiyim.canıma yazık.

isoves
10-12-2011, 19:45
rahat olmasam napcam,başka çare varmı?kendimi başka şeylerle avutuyorum,mesela bugün işde yoktu,sırf evde düşünüp kafayı yemiyim diye hemen bi arkadaşımı çağırdım çaya,sırf bi koca için kafayımı yiyim.canıma yazık.

:( ben gurbetteyim arkadaşım bile yokkk

iştekilerde gezme tozma peşinde bekar hepsiii

dersimm
10-12-2011, 19:46
şimdi ben geç geldiğinde umursamıycam kavga etmiycem anladım. birde iyi mi davranıcam kocacım kocacım diye şımarıcakmıyım. ya bunu nasıl becericem çok zorrrrr...yap be guzelım bısey kaybetmezsın o senın kocan ya senı aldatmıyor etmıyor yanı gec gelıyosada caresını deneye deneye bulabılecegın bısey.allah korusun ne kocalar var ya kımse dort dortluk degılkı.sende dedıgım dedık dersen olmaz bu ısler.gelınce sende sarıl sevgı goster hıc sankı bısey olmamıs gıbı.zaten cok sasıracaktır emınım:))hem kendını hergun yıyıp bıtırmezsın strese gırmezsın hemde denedım dersın.oda emınım kavga cıkmayan bı eve daha erken gelmeye baslayacaktır.hadı bu geceden baslayın gelısmelerıde yazın.parolamız ıstıkrar ama :21:

dersimm
10-12-2011, 19:47
şimdi ben geç geldiğinde umursamıycam kavga etmiycem anladım. birde iyi mi davranıcam kocacım kocacım diye şımarıcakmıyım. ya bunu nasıl becericem çok zorrrrr...yap be guzelım bısey kaybetmezsın o senın kocan ya senı aldatmıyor etmıyor yanı gec gelıyosada caresını deneye deneye bulabılecegın bısey.allah korusun ne kocalar var ya kımse dort dortluk degılkı.sende dedıgım dedık dersen olmaz bu ısler.gelınce sende sarıl sevgı goster hıc sankı bısey olmamıs gıbı.zaten cok sasıracaktır emınım:))hem kendını hergun yıyıp bıtırmezsın strese gırmezsın hemde denedım dersın.oda emınım kavga cıkmayan bı eve daha erken gelmeye baslayacaktır.hadı bu geceden baslayın gelısmelerıde yazın.parolamız ıstıkrar ama :21:

AYSULTAN
10-12-2011, 19:49
28,2 yıllık evll. hayır,kocacım kocacım değil,sen kendine bakım yapcan kendini sevcen,rahat özgüvenli olcan,o gelincede hiç umrunda değilmiş gibi davrancan,ha gelmiş ha gelmemiş umrumda değil havasında.sor,açsa yemeğini ver,sonra çekil kenara,konuşma,sana yanaşırsa fazla abartmadan karşılık ver,ama sevgini çok belli etme,

yani şu havada olcaksın,sen olsanda olmasanda artık umrumda değil,ben kendimle mutluyum,sen bana gelirsen senide mutlu ederim yok gelmezsen keyfin bilir,zaten senin olup olmaman beni çokda ilgilendirmiyo havası,yani TINNN olucaksın.ok?

isoves
10-12-2011, 19:50
yap be guzelım bısey kaybetmezsın o senın kocan ya senı aldatmıyor etmıyor yanı gec gelıyosada caresını deneye deneye bulabılecegın bısey.allah korusun ne kocalar var ya kımse dort dortluk degılkı.sende dedıgım dedık dersen olmaz bu ısler.gelınce sende sarıl sevgı goster hıc sankı bısey olmamıs gıbı.zaten cok sasıracaktır emınım:))hem kendını hergun yıyıp bıtırmezsın strese gırmezsın hemde denedım dersın.oda emınım kavga cıkmayan bı eve daha erken gelmeye baslayacaktır.hadı bu geceden baslayın gelısmelerıde yazın.parolamız ıstıkrar ama :21:

dersimm şuan aramak istemiyorum ama eminim aramadığım içinde inat ettiğimi düşünüyooo

sence onu merak etmiş gibi arayayımmı
dün seni aramam artık dedim bozuldu..

arasamda ayrı dert onu takip etmekten yoruldum.
aramayıncada başka şeyler çıkartıyor.

isoves
10-12-2011, 19:53
28,2 yıllık evll. hayır,kocacım kocacım değil,sen kendine bakım yapcan kendini sevcen,rahat özgüvenli olcan,o gelincede hiç umrunda değilmiş gibi davrancan,ha gelmiş ha gelmemiş umrumda değil havasında.sor,açsa yemeğini ver,sonra çekil kenara,konuşma,sana yanaşırsa fazla abartmadan karşılık ver,ama sevgini çok belli etme,

yani şu havada olcaksın,sen olsanda olmasanda artık umrumda değil,ben kendimle mutluyum,sen bana gelirsen senide mutlu ederim yok gelmezsen keyfin bilir,zaten senin olup olmaman beni çokda ilgilendirmiyo havası,yani TINNN olucaksın.ok?

ya bende o kadar zeka yokki :))))))) güldürdün beni şimdi... ama dersim iyi davrancan demiş. hiçbir şey olmamış gibi...

anam ben bunları nasıl yapçem... benim sınırım yokki ya çok samimi oluyorum adamın tepesinde geziyorum çocuk gibi yad kavga edip küsüyorum.