Şu anda arşiv sayfalarında bulunmaktasınız. Konunun orjinali için tıklayınız:

Saç düzleştirici kullananların yorumları


aurinko
11-01-08, 10:01
ben de forum sayesinde babyliss pro aldım.çok memnunum.saçlarım kıvırcık ve kuaforden 1 saatten kısa bi sureden cıkamazdım.evde kendim yaptım ve sure yine aynı saclar yine aynı :KK70:

MüLTeCi
11-01-08, 12:01
rock_metal
arçelikte bi tane düzleştirici var.160-180 ve 200 dereceye kadar ayarlanabiliyo.saçları ütü bile tutmayan bi arkadaşım bu aletten aldı.en düşük ayarında yapıyo.ve hiç uğraşmadan hemen dümdüz oluyo.ben bunu tawsiye edebilirim.bi de hemen ısınıyo.fiyatı:55ytl
bendede bu düzleştiriciden var.ben çok memnunum 45e aldıl bikaç ay önce tavsiye ederim
zaten düzleştiricilerle ilgili bütün konularada yazıyorum bunu :KK70::dance:

nnehirr
11-01-08, 14:01
SENACE
PHLIPS ÇOK GÜZEL.
BEN KULLANIYORUM.
SAÇLARIM ZATEN DÜZ, BiRDE BUNU KULLANINCA ÇOK DAHA GÜZEL OLUYOR...


[​IMG] PHILIPS 4647

FİYATI : 90 - 110 YTL ARASINDA DEĞİŞİYOR.
katılıyorum canım bu çok işe yarıyor benım saçlarım çok dalgalı 1 saat uyguluyorum çok gsel duzlestırıyor ayrıca içinde porselen taabaka oldugu için saçları yakmıyor ve saçları parlatıyor porselen oldugu için şiddetle tavsiye ediyorum

EU2
11-01-08, 16:01
aurinko
ben de forum sayesinde babyliss pro aldım.çok memnunum.saçlarım kıvırcık ve kuaforden 1 saatten kısa bi sureden cıkamazdım.evde kendim yaptım ve sure yine aynı saclar yine aynı :KK70:

evet ben de bu markadan aldım ben de memnunum :))
herkes hatta kuaföre mi gidiosun hergün artık ne iş dio :p
hem de 39 a almıstım iyiki pişman olmadım :) cunku deneyerek alamamıstım ben memnun kalırmıyım acaba diodum iltifatlar gelmeye baslayınca rahatladım :p :)

adayıldız
12-01-08, 19:01
kızlar arkadasımın sinbosu elinde patlamıs dikkat!

EU1
5-02-08, 22:02
ben Sinbo 2646 Saç Düzleştiricisini kullanıyorum ama gayet memnunum hiçte dandik deil yaniiyerimseniben

duuyguu
9-02-08, 15:02
remigton bence en iyisi 1 yıldır kullanıyorum harika birşey

_deniz_
9-02-08, 19:02
ben braun seramik düzleştirici kullanıyorum çok aşırı memnun değilim tabi fön olayını beklememk lazım ama diğer markalrıda denedim (arklardn) en iyisi bu geldi bana

aykızz
10-02-08, 21:02
benim saclarımm dalgalı kıvırcığa yakın bende simbo aldımm ama dereceli seramik olandan memnunum. philips de kullandım daha once pek bir farkları yok tu bence

pamugum
11-02-08, 09:02
ya bütün yorumları okudum cok kararsız kaldım saclarım ince telli ve bu aralar arzumun sevgililer gününe özel cıkardıgı bi ürünü var seramik kaplıymıs arzum formina adı. 79.ytl kullanın varmı

ayzun
11-02-08, 09:02
aynen ya bende alıcam ama kararsız kaldım babyliss diye düşünüyorum ama hangi markası kızlar biri yazabilirmi acaba .

EU2
11-02-08, 17:02
Asi Prenses
nerden aldın o fiyata yhaa
ne zaman aldın bıdeee:1shok::1shok::1shok:​
1.5 - 2 ay olmuştur sanırım.. kusura bakma yeni gördüm mesajını arkadasım..
Babyliss 2025 CRE markası.. ve gayet de uygun 39 mio ya almıştım.. zaten babylissin ilk cıkan modeliymiş ama diger son ürününden bir farkı yok derece ayarı dısında.. satan kız bile öyle dedi yani.. ki zaten ayara da gerek yok kendisi son 180 mi 200 mü kaçsa cıkarıo ve sonda sabitlio dereceyi.. tavsiye ederim..
uygun ve simbo almak istemiosanız benim gibi baska tercih yoktu ben alırken halen de yoktur sanırım :))

çileklimuffin
13-02-08, 14:02
pamugum
ya bütün yorumları okudum cok kararsız kaldım saclarım ince telli ve bu aralar arzumun sevgililer gününe özel cıkardıgı bi ürünü var seramik kaplıymıs arzum formina adı. 79.ytl kullanın varmı
ya bn ona bktım ama cok dandik duruyodu bide sacımı istediğğim gibi yapmadı acıkcası ramington ı tavsiye ederim bi arkasımda denedm almanyadan almıstı o bnde sipariş ettm ama tr de buulunca direk aldm kesinlikle spr:)şutarafagitti

BolSekerli
22-02-08, 20:02
Kızlar ben philips'in elektronik göstergeli düzleştiricisini çok beğeniyorum. :)
10lu şekillendirici setini de aldım onunda maşaları güzel.

ece_kaan
22-02-08, 22:02
saç şekillerdirme aletiyle yapabileceklerimiz

http://www.youtube.com/watch?v=zI0OyYvZWFk

http://www.youtube.com/watch?v=kpK40s4YRg4&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=_2ZyU5jBelo&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=Hb8WU5rtj50&feature=related


http://www.youtube.com/watch?v=OBpr7QLiBXI&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=3nqEfr5GXMY&feature=related)


http://www.youtube.com/watch?v=34Y48nJCB1I&feature=related



http://www.youtube.com/watch?v=-t8-VamT5Tc&feature=related

civ_civ1
22-02-08, 22:02
kızlar ben philips aldım çok memnunum.98 ytl.philipsten daha iyisi yok bence.diğerlerinide denedim hep araştırırken.

ASYAA
23-02-08, 01:02
guzelım braun nun sac duzlestırıcısı cok ıyıymıs hıc ugrastırmadan dumduz yapıyomus sacları hemde kolay kolayda bozulmuyomus.kuzenım kallanıyoda o soyledı yanı fıyatıda o kadar pahalı degıl 100 ytl cıık

mukonur
23-02-08, 11:02
T&S kılıç
Valla Benim Philips Yanliz Benim Sacim çok Kivircik Ve Harika Yapiyor Dumduz Kuaförde Bile Bu Kadar Duz Olmuyordu
hangi modelini kullanıyorsun tatlım benim saçlarımda çok kıvırcık kuzu gibiyim yaw:a015:

yuliya
23-02-08, 12:02
pamugum
ya bütün yorumları okudum cok kararsız kaldım saclarım ince telli ve bu aralar arzumun sevgililer gününe özel cıkardıgı bi ürünü var seramik kaplıymıs arzum formina adı. 79.ytl kullanın varmı
ben kullanıyorum bende sevgililer gününden önce aldım ve memnunum ısı ayarıda var inceyse saçın daha az ısıda kalın telliyse daha fazla ısıyla kullanabiliyosun kıvırcıkta yapıyo gerçi benm saçlarım küt yapamıyorum ama aldıgım yerde kızlar vardı saçları baya uzundu arzumla kıvırcık yapmışlardı cokta guzell duruyodu zatn ben onlardan özendimde aldım :) ve memnunum düşünüyosan tavsiye ederim a.s

gurbaa prenses
23-02-08, 13:02
bi çok kez belirtmiştim braun Es2 kullandıgımı, çok da memnunum şakkıdı

buyrun o günün sabahında düzleştirdigim saçımın akşamki görüntüsü :smiley-cool:

[​IMG]

ZehreNur
23-02-08, 14:02
Arkadaslar sadece düzleştirici ve bukle yapma ozelligi olan bir alet yok mu piyasa ?? bukle icin sadece bir aparat yeterli benim icin

yardımcı olursanız sevinirim fiyat olarak uygun olmasını istedigim icin bu sekilde tercih ediyorum

gurbaa prenses
23-02-08, 14:02
ZehreNur
Arkadaslar sadece düzleştirici ve bukle yapma ozelligi olan bir alet yok mu piyasa ?? bukle icin sadece bir aparat yeterli benim icin

yardımcı olursanız sevinirim fiyat olarak uygun olmasını istedigim icin bu sekilde tercih ediyorum
benimkisi bukle de yapiyor :icecream:

ZehreNur
23-02-08, 14:02
canım seninkine baktım fiyatı cok yuksek şöyle 40-50 arası en fazla 60 guzel bir alet bulabilirsem alacagım

gurbaa prenses
benimkisi bukle de yapiyor :icecream:

gurbaa prenses
23-02-08, 14:02
ZehreNur
canım seninkine baktım fiyatı cok yuksek şöyle 40-50 arası en fazla 60 guzel bir alet bulabilirsem alacagım
evet canım ne yazık ki öyle
şimdi piyasada 120 civarı sanırım
ben 150ye almiştim :a015:
ama değiyo bee :icecream:
inşallah istedigin gibi birşey bulursun :içelim:

ZehreNur
23-02-08, 15:02
Buldum galiba :smiley-cool:

bu nasıl arkadaslar "Philips HP4680 Girl Glam Saç Şekillendirme Seti"

5 aparatı var 55.ytl bazı sitelerde 50'ye kadar fiyat vermişler piyasada daha ucuzunu bulabilirim belki.şeklini pek begenmedim gerci ama bu ürünü kullananlar var mı önerirmisiniz dostlar :1rolleyes:

[​IMG]


XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

ojos
23-02-08, 19:02
Arkadaslar bnde arzumun sac duzlestiricini sipariş ettim netten suan kargoda
SEvgililer günü için olan yeni cıktı hani :)
ve de cok uygun 12 taksit fiyatı bıle 67 ytl peşinde 60 tı sanırım
gelince memnun kalıp kaladıgımı paylasırım

Kaguya Hime
23-02-08, 19:02
Uzun süren kararsizligim sonucun da bugün ben de Remington S2005 aldim.Eve gelir gelmez denedim.Hala tereddütlerim vardi cünkü.Saclarim cok gür,dalgali ve kuru.Sonuc mükemmel.Remingtonu tavsiye eden arkadaslara tesekkürler.Fiyati 35 euro,yaklasik 70 YTL

civ_civ1
24-02-08, 18:02
deepthe
Ya Ben Saçlarimin Arkasini Düzleştirmekte Zorluk çekiyorum Ulşamaya Bu Konuda Napmam Gerek???????
bende valla ama arkama bakmadan elimi uzatıp sürekli tekrarlıyorum düzleniyorlar.ya da saçlarımı öne atıyorum.

yuliya
24-02-08, 19:02
civ_civ1
bende valla ama arkama bakmadan elimi uzatıp sürekli tekrarlıyorum düzleniyorlar.ya da saçlarımı öne atıyorum.
ben arkadan saçımı tutturuyorum tokayla en alttan bi tutam bırakıyorum duzluyorum sonra bi tutam daha alıyorum gelisini topluyorum zaten duzlemediğim saçlar kabarık duruyu öyle öyle tepeye kadar geliyorum işte ama zor oluyo arka tarafı düzeltmek yada birinden yardım isticeksin bazn annem yanımda oluyo o yardım edio :))

yagmury
25-02-08, 09:02
Bende forumlardan okuduklarımdan babyliss almaya karar verdim.Babyliss saç şekilledirme seti aldım. Bu sabah düzleştiricisini denedim hiç memnun kalmadım benmi beceremedim acaba saçım kıvırcık değil dalgalı ama hiç öyle söylendiği gibi dümdüz olmadı ütüyle daha iyi duruyor, saçım kuruyken yaptım avaba nemlimi olması lazım?

ceku
25-02-08, 10:02
affableCık
1.5 - 2 ay olmuştur sanırım.. kusura bakma yeni gördüm mesajını arkadasım..
Babyliss 2025 CRE markası.. ve gayet de uygun 39 mio ya almıştım.. zaten babylissin ilk cıkan modeliymiş ama diger son ürününden bir farkı yok derece ayarı dısında.. satan kız bile öyle dedi yani.. ki zaten ayara da gerek yok kendisi son 180 mi 200 mü kaçsa cıkarıo ve sonda sabitlio dereceyi.. tavsiye ederim..
uygun ve simbo almak istemiosanız benim gibi baska tercih yoktu ben alırken halen de yoktur sanırım :))
canım sen bu makineyle kıvırcık da yapabiliyomusun.Bende almayı düşünüyorum da

mukonur
25-02-08, 11:02
kızlar bende remington almak için çıktım metroya gittim ama philips in xl sini kaptım geldim çok güzel bi ürün almadan mutlaka deneyin kuaförden çıkmış gibi oldum ilk uygulamada tavsiyeleriniz için hepinize teşekkür ederim tek eksiğim buydu bu da oldu sayenizde hepinizi seviyorummmm

ayzun
25-02-08, 16:02
yagmury
Bende forumlardan okuduklarımdan babyliss almaya karar verdim.Babyliss saç şekilledirme seti aldım. Bu sabah düzleştiricisini denedim hiç memnun kalmadım benmi beceremedim acaba saçım kıvırcık değil dalgalı ama hiç öyle söylendiği gibi dümdüz olmadı ütüyle daha iyi duruyor, saçım kuruyken yaptım avaba nemlimi olması lazım?

canım ya bende babyliss aldım düzleştirici benimde dalgalı saçlarım oluyor.saçlarını yukarıya topla güzelce canım az tutamlar al eline öylemi yapıyorsun bilmiyorum ama oluyor yani.aldığım bayana bi kaç marka sordum remington ve braun onlarıda gösterdi.dedi zaten tek marka babylis dedi bende bunu kullanıyorum dedi harika tavsiye ederim.gerçekten iyi canım.

yagmury
26-02-08, 07:02
Önceki mesajımda memnun kalmadım dedim ama ben becerememişim.Alet tam ısınmadan kullanmışım 15 dk.ısınmasını beklemek lazım akşam tekrar denedim ısınınca çok güzel düzleştirdi.Tavsiye ederim fırça aparatınıda kullandım oda güzel saçları kıvırmak için harika birşey. Dİğer aparatları kullanmak için sabırsızlanıyorum. Benim 70 YTL.ye aldığım babyliss 2021CEtavsiye ederim herkese.
[​IMG]

yagmury
26-02-08, 07:02
Çok ilginç bir saç şekillendirici bir bakıverin
http://www.youtube.com/watch?v=YHTZ6sYIQj8

mavi deniz
26-02-08, 09:02
SENACE
PHLIPS ÇOK GÜZEL.
BEN KULLANIYORUM.
SAÇLARIM ZATEN DÜZ, BiRDE BUNU KULLANINCA ÇOK DAHA GÜZEL OLUYOR...


[​IMG] PHILIPS 4647

FİYATI : 90 - 110 YTL ARASINDA DEĞİŞİYOR.
slm arkadaşlar bende de bu philipsin saç düzleştiricisi var yukarıdaki modelden,çokta memnunum ama sanki zamanla saçlarımın uçlarında kırılmalar oldu sanki uçları çok kuru ve yıpranmış gibi zaten benim saçlarım kuru çok sık ve gür aynı zamanda dalgalı dayanabilecek durumda ama bilmiyorum ısısı fazla geldigi içinmi kırıklar falan oluşuyor saçımı kestirmek istemiyorum sürekli,,uzatmaya karar verdim ama saçım boyalı çikolata kahvesine ama koyu oldugundan kırıklarıda geyet gösteriyor sizce neden böyle oluyor bu ürünü kullanan arkadaşlar siz neler yapıyorsunuz..yardımlarınızı bekliyorum...sevgiler..